Akademik Unvanlar

  • 2004

      OKUTMAN

    NEVŞEHİR ÜNİVERSİTESİ MESLEK YÜKSEKOKULU

Öğrenim Bilgisi

  • Doktora

    ERCİYES ÜNİVERSİTESİ FEN BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ ELEKTRİK-ELEKTRONİK MÜHENDİSLİĞİ (DR) 

  • Yüksek Lisans 2006

    ERCİYES ÜNİVERSİTESİ FEN BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ BİLGİSAYAR MÜHENDİSLİĞİ (YL) (TEZLİ) 

  • Lisans 2003

    ERCİYES ÜNİVERSİTESİ MÜHENDİSLİK FAKÜLTESİ BİLGİSAYAR MÜHENDİSLİĞİ BÖLÜMÜ BİLGİSAYAR MÜHENDİSLİĞİ PR.

2005-2006 Önlisans ALGORİTMA VE PROGRAMLAMAYA GİRİŞ
2013-2014 Önlisans PROGRAMLAMA TEMELLERİ
2013-2014 Önlisans GÖRSEL PROGRAMLAMA I
2004-2005 Önlisans ALGORİTMA VE PROGRAMLAMAYA GİRİŞ
2012-2013 Önlisans PROGRAMLAMA TEMELLERİ
2012-2013 Önlisans GÖRSEL PROGRAMLAMA I
2011-2012 Önlisans ALGORİTMA VE PROGRAMLAMAYA GİRİŞ
2011-2012 Önlisans GÖRSEL PROGRAMLAMA I
2011-2012 Önlisans PROGRAMLAMA TEMELLERİ
2010-2011 Önlisans GÖRSEL PROGRAMLAMA I
2010-2011 Önlisans ALGORİTMA VE PROGRAMLAMAYA GİRİŞ
2009-2010 Önlisans ALGORİTMA VE PROGRAMLAMAYA GİRİŞ
2009-2010 Önlisans GÖRSEL PROGRAMLAMA I
2008-2009 Önlisans ALGORİTMA VE PROGRAMLAMAYA GİRİŞ
2008-2009 Önlisans GÖRSEL PROGRAMLAMA I
2007-2008 Önlisans ALGORİTMA VE PROGRAMLAMAYA GİRİŞ
2007-2008 Önlisans GÖRSEL PROGRAMLAMA I
2006-2007 Önlisans GÖRSEL PROGRAMLAMA I
2006-2007 Önlisans ALGORİTMA VE PROGRAMLAMAYA GİRİŞ

Filtrele:

Bilgisayara Giriş

ABA KADİR, 2017.

Uluslararası Ders Kitabı Yayın Bilgisi: Pegem Akademi, TÜRKİYE. | ISBN: 978-605-241-070-7

Bilgisayara Giriş

ABA KADİR, 2017.

Uluslararası Ders Kitabı Yayın Bilgisi: Pegem Akademi, TÜRKİYE. | ISBN: 978-605-241-070-7

Arduino Kullanılarak Oluşturulan Kablosuz Sensör Ağında Şifreleme Algoritmalarının Karşılaştırılması

Yazarlar: ÇİFLİKLİ CEBRAİL,ABA KADİR,KARAKOÇ TAHİR

Uluslararası Tam metin bildiri Etkinlik Adı: International Symposium on Multidisciplinary Studies and Innovative Technologies Etkinklik Tarihi: 02.11.2017-04.11.2017 Ülke: TÜRKİYE

  • Avrupa Birliği 15.12.2016-15.12.2016  | Proje Devam Ediyor | 

    Adı: I Trust my Competency in Accounting and Finance via Gamified Learning Platform - TRUSTvGLP (Oyunlaştırılmış Öğrenme Platformuyla Muhasebe ve Finans Alanında Yetkinliğime Güveniyorum)

    Konusu: Oyunlaştırılmış Öğrenme Platformu aracılığıyla Muhasebe ve Finans alanındaki öğrencilerin uygulama becerilerinin artırılması Görevi: Araştırmacı

  • Avrupa Birliği 01.06.2008-01.06.2008  | Proje Tamamlandı | 

    Adı: Gelişmiş mesleki eğitime sahip Avrupa ülkelerinde ön lisans seviyesindeki mesleki İngilizce eğitimini inceleyip değerlendirerek Türkiye deki mesleki İngilizce eğitimine katkı sağlamak Leonardo Mobility Proje No 2008 1 TR LEO03 00571

    Konusu: Gelişmiş mesleki eğitime sahip Avrupa ülkelerinde ön lisans seviyesindeki mesleki İngilizce eğitimini inceleyip değerlendirerek Türkiye deki mesleki İngilizce eğitimine katkı sağlamak Görevi: Araştırmacı

  • TÜBİTAK PROJESİ 01.04.2015-01.04.2015  | Proje Tamamlandı | 

    Adı: Uzaktan kontrol edilebilen modüler yapılı güvenlik, kontrol ve müdahale sistemleri

    Konusu: Projenin konusu konutlardaki güvenlik açığını en aza indirmek amacıyla yapısında 1. Yangın uyarı ve müdahale sistemi, 2. Zehirli gaz uyarı ve müdahale sistemi, 3. Nem kontrol sistemi 4. Sıcaklık kontrol sistemi, 5. Hava kontrol sistemi, 6. GPRS/SMS erken uyarı sistesi, 7. Elektrik ve yakıt müdahale sistemi, 8. Hırsız uyarı sistemi, 9. Arıza geri bildirim sisteminin bulunduğu ve bu sistemlerin kontrolünün ve yönetiminin 1. Algılayıcı cihaz 2. Kontrol Cihazı 3. Müdahale sistemleri 4. Akıllı Telefon Uygulamaları, 5. Web Tabanlı Bilgisayar Uygulamaları, 6. Windows Tabanlı Bilgisayar Uygulamaları ile tek merkezden ve uzaktan kontrollü bir şekilde yapılabilmesini içermektedir Görevi: Araştırmacı

  • TÜBİTAK PROJESİ 01.04.2015-01.04.2015  | Proje Tamamlandı | 

    Adı: UZAKTAN KONTROL EDİLEBİLEN MODÜLER YAPILI GÜVENLİK, KONTROL VE MÜDAHALE SİSTEMLERİ

    Konusu: Akıllı Ev Görevi: Araştırmacı

  • TÜBİTAK PROJESİ 08.07.2013-08.07.2013  | Proje Tamamlandı | 

    Adı: Güvenlik Kontrol ve Müdahale Sistemleri

    Konusu: Akıllı Ev Görevi: Araştırmacı

___ Bağlantılar ___