Akademik Unvanlar

  • 2018

      DOÇENT

    NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ

  • 2014

      DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ

    NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ

  • 2014 2013

      DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ

    The University of British Columbia FACULTY OF EDUCATION

  • 2013 2012

      DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ

    NEVŞEHİR ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ

  • 2012 2006

      DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ

    GAZİOSMANPAŞA ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ

  • 2006 2005

      ÖĞRETİM GÖREVLİSİ (DR)

    GAZİOSMANPAŞA ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ

  • 2005 2004

      ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ

    GAZİOSMANPAŞA ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ

  • 2004 2003

      ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ

    ANKARA ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ FAKÜLTESİ

  • 2003 2001

      ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ

    GAZİOSMANPAŞA ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ

Öğrenim Bilgisi

  • Doktora 2004

    Türkiye`de Oniki Yıllık Zorunlu Eğitim İçin Bir Model Önerisi ve Uygulanabilirliği  "

    ANKARA ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ EĞİTİM EKONOMİSİ VE PLANLAMASI (DR) 

  • Yüksek Lisans 1997

    AİBÜ Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmenliği Bölümünde Öğretim Hizmeti Veren Öğretim Elemanlarının Yeterlikleri  "

    ABANT İZZET BAYSAL ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ EĞİTİM YÖNETİMİ VE PLANLAMASI (YL) (TEZLİ) 

  • Lisans 1993

    BOLU ABANT İZZET BAYSAL ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ SINIF ÖĞRETMENLİĞİ PR.

2018-2019 Lisans Öğretmenlik Uygulaması 1
2018-2019 Lisans Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi
2018-2019 Lisans Topluma Hizmet Uygulamaları
2018-2019 Lisans Okul Deneyimi
2018-2019 Lisans Eğitimde Şiddetsizlik
2018-2019 Lisans Bilimsel ve Kültürel Etkinlikler 2
2018-2019 Lisans Bilimsel Araştırma Yöntemleri
2018-2019 Lisans Avrupa Birliği Eğitim Projeleri
2018-2019 Lisans İlkokulda Karşılaştırmalı Eğitim
2018-2019 Lisans Öğretmenlik Uygulaması 2
2018-2019 Lisans Sınıf Yönetimi
2018-2019 Lisans Eğitsel Sinema
2018-2019 Lisans Bilimsel ve Kültürel Etkinlikler 1
2017-2018 Lisans İlköğretimde Sorunlar ve Çözüm Önerileri
2017-2018 Lisans Öğretmenlik Uygulaması 2
2017-2018 Lisans Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi
2017-2018 Lisans Avrupa Birliği Süreci ve Türkiye
2017-2018 Lisans Topluma Hizmet Uygulamaları
2017-2018 Lisans Okul Deneyimi
2017-2018 Lisans Eğitimde Şiddesizlik
2017-2018 Lisans Avrupa Birliği Eğitim Projeleri
2017-2018 Lisans İlköğretimde Karşılaştırmalı Eğitim
2017-2018 Lisans Öğretmenlik Uygulaması I
2017-2018 Lisans Eğitsel Sinema
2017-2018 Lisans Sınıf Yönetimi
2017-2018 Lisans Eğitim Bilimine Giriş

Filtrele:

Prof. Dr. Emine Akyüz’e Armağan Akademisyenlikte 50 Yıl

ERGİNER AYSUN, 2018.

Uluslararası Bilimsel Kitap Yayın Bilgisi: Pegem Akademi Yayıncılık, TÜRKİYE. | ISBN: 9786052411643

Sınıf Yönetimi

ERGİNER AYSUN, 2016.

Ulusal Ders Kitabı Yayın Bilgisi: Nobel, TÜRKİYE. | ISBN: 978-605-320-566-1

Eğitim Ekonomisi ve Planlaması Alanına Adanmış Bir Ömür Prof. Dr. Mahmut Âdem’e 80. Yaş Armağanı

ERGİNER AYSUN, 2015.

Ulusal Bilimsel Kitap Yayın Bilgisi: Ankara Üniversitesi Yayınları, TÜRKİYE. | ISBN: 978-605-136-220-5

Yönetimde Çağdaş Yaklaşımlar

ERGİNER AYSUN, 2014.

Uluslararası Bilimsel Kitap Yayın Bilgisi: Anı Yayıncılık. | ISBN: 978-605-5213-04-6

Prof. Dr. Haydar Taymaz Armağan Kitabı Eğitim Yönetimi, Denetimi ve Politikası Yazıları

ERGİNER AYSUN, 2014.

Uluslararası Bilimsel Kitap Yayın Bilgisi: Pegem Akademi. | ISBN: 978-605-364-932-8

Avrupa Birliği Eğitim Sistemleri Türkiye Eğitim Sistemiyle Karşılaştırmalar

ERGİNER AYSUN, 2012.

Uluslararası Bilimsel Kitap Yayın Bilgisi: Pegem Akademi, TÜRKİYE. | ISBN: 978-605-4282-80-7

Eğitim Bilimine Giriş

ERGİNER AYSUN, 2012.

Uluslararası Bilimsel Kitap Yayın Bilgisi: Pegem Akademi. | ISBN: 978-944-919-81-4

Sınıf Yönetimi Stratejileri Öğretmen Kılavuzu Hukuki Sorunların Yönetimi Yazarlar Finger J ve Bamford B Sayfa:302-325 içinde, Nobel Yayıncılık Ankara

ERGİNER AYSUN,AYDIN BAHRİ, 2010.

Uluslararası Kitap Tercümesi Yayın Bilgisi: Nobel Yayın Dağıtım, TÜRKİYE. | ISBN: 978-605-395-301-2

Lisansüstü Öğretim Sistemleri

ERGİNER AYSUN, 2009.

Uluslararası Bilimsel Kitap Yayın Bilgisi: Pegem Akademi. | ISBN: 978-605-4282-17-3

Avrupa Asya ve Amerika da Lisansüstü Öğretim Reformu ve Bilim İnsanları İle Mühendislerin Uluslararası Hareketliliği NSF National Science Foundation Çalıştayı Bildirileri

ERGİNER AYSUN, 2009.

Uluslararası Kitap Tercümesi Yayın Bilgisi: Pegem Akademi, TÜRKİYE. | ISBN: 978-605-4282-18-0

Cumhuriyet Döneminde Eğitim II

ERGİNER AYSUN, 1999.

Ulusal Bilimsel Kitap Yayın Bilgisi: Milli Eğitim Bakanlığı Talim ve Terbiye Kurulu Başkanlığı, TÜRKİYE. | ISBN: -

İlköğretim okulu öğrencilerinin okul müdürü kavramına ilişkin yaptıkları çizimler

YALÇIN MİKAİL,ERGİNER AYSUN, 2014

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: SSCI Yayın Yeri: Education and Science Cilt: 39 Sayı: 171 DOI: - ISSN: 1300-1337

Türkiye de oniki yıllık zorunlu eğitim öncesi zorunlu okul öncesi eğitim pilot uygulamasının değerlendirilmesi Tokat ili örneği

KUNDAKÇI SELÇUK,ERGİNER AYSUN, 2013

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: EBSCO, MLA, DOAJ, Proquest CSA (Linguistics and Language Behavior Abstracts, Sociological Abstracts), Scientific Commons, BC ELN, Ulrichsweb, Index Islamicus, SSRN, ICAAP, Index Copernicus, J-Gate, Journal Seek, ASOS Index, Journal Database, TEI, SIOP SocIndex, Pubget, DRJI and WorldCat, İSAM Yayın Yeri: The Journal of International Social Research Cilt: 6 Sayı: 27 DOI: - ISSN: 1307-9581

Okul yöneticilerinin yöneticiliği tercih ve bırakma nedenlerine ilişkin nitel bir çalışma

ERGİNER AYSUN,KÖSE FATİH, 2012

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: Advanced Sciences Index ,Academic Resource Index (ResearchBib), Bielefeld Academic Search Engine, Directory of Research Journals Indexing, EBSCO, Google Scholar, Scientific Indexing Services, ESJI, CIF, SOBİAD, CrossRef,DOI Yayın Yeri: E–Journal of New World Sciences Academy NWSA–Qualitative Studies, Cilt: 7 Sayı: 4 DOI: - ISSN: 1306-3111

İlköğretim okullarında okul müdürüne ilişkin metaforik algılar

YALÇIN MİKAİL,ERGİNER AYSUN, 2012

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: ASOS, Index Copernicus, DOAJ Yayın Yeri: Journal of Teacher Education and Educators Cilt: 1 Sayı: 2 DOI: - ISSN: 2147-0456

School administrators’ opinions about competencies of inspectors of primary school

ERGİNER AYSUN,ATEŞ BARIŞ, 2009

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: Science Direct, Elsevier Yayın Yeri: Procedia Social and Behavioral Sciences Cilt: 1 Sayı: 1 DOI: https://doi.org/10.1016/j.sbspro.2009.01.251 ISSN: 1877-0428

A relational analysis between mentorship and Akhi organisation

ERGİNER AYSUN, 2009

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: Science Direct, Elsevier Yayın Yeri: Procedia - Social and Behavioral Sciences Cilt: 1 Sayı: 1 DOI: 10.1016/j.sbspro.2009.01.041 ISSN: 18770428

Öğretmenlik mesleğinin bir kadın mesleğine dönüşmesinin yaratabileceği sorunlara yönelik öğretmen adaylarının geliştirdikleri çözüm önerileri

ERGİNER AYSUN,SAKLAN EMİNE, 2020

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: Index Copernicus International (ICI)International Scientific Indexing (ISI)Root IndexingScientific Indexing Services (SIS)Eurasian Scientific Journal Index (ESJI)Google ScholarAcademic Resource Index (ResearchBib) Yayın Yeri: Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Dergisi Cilt: 6 Sayı: 2 DOI: 10.47615/issej.840163 ISSN: 2146-6297

Classroom Management Experiences with Syrian RefugeeStudents

SAKLAN EMİNE,ERGİNER AYSUN, 2017

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: DRJI, WIPO Yayın Yeri: Education Journal Cilt: 6 Sayı: 6 DOI: 10.11648/j.edu.20170606.17 ISSN: 2327-2619

Türkiye de okul öncesi eğitime ilişkin politika ve finansman uygulamaları

SAKLAN EMİNE,ERGİNER AYSUN, 2016

Ulusal Hakemli Özgün MakaleEndeks: Scientific Indexing Services (SIS), Akademia Sosyal Bilimler İndeksi (ASOS Index), Open Academic Journals Index (OAJI),J-Gate ve Infobase Index Yayın Yeri: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi Cilt: 6 Sayı: 2 DOI: - ISSN: -

The Problematic of Transition of Teaching Profession to a Woman’s Occupation

ERGİNER AYSUN,SAKLAN EMİNE, 2016

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: DRJI, acarindex.com, SIS Yayın Yeri: OPUS - Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi Cilt: 6 Sayı: 11 DOI: - ISSN: 2528-9527

Yönetici adayı öğretmenlerin yöneticiliği tercih nedenleri

KÖSE FATİH,ERGİNER AYSUN, 2011

Ulusal Hakemli Özgün MakaleEndeks: ASOS Yayın Yeri: Gaziosmanpaşa Üniversitesi Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi Cilt: - Sayı: 2 DOI: - ISSN: -

Eğitim fakültelerinde görevli öğretim elemanlarının akademik kökenleri ve öğretmen yeterliklerinin incelenmesi üzerine bir çalışma

ERGİNER ERGİN,ERGİNER AYSUN,BEDİR GÜLAY, 2009

Ulusal Hakemli Özgün MakaleEndeks: Tübitak ULAKBİM Ulusal Veri Tabanı, ASOS Index, DOAJ (Directory of Open Access Journals) ve Türk Eğitim İndeksi (tei) Yayın Yeri: Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi Cilt: 9 Sayı: 2 DOI: - ISSN: 1303-0493

Zorunlu Eğitimde Oniki Yıla Doğru

ERGİNER AYSUN, 2006

Ulusal Hakemli Özgün MakaleEndeks: ULAKBİM Yayın Yeri: Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi Cilt: - Sayı: 11 DOI: - ISSN: -

Coach 4 Me: Öğretmen Eğitiminde Kullanılabilecek Bir Leonardo Da Vinci Projesi Deneyimi

TURAN EMİNE ZEHRA,ERGİNER AYSUN,ERGİNER ERGİN,NALBANTOĞLU YILMAZ FUNDA, 2018

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: TR DİZİN Yayın Yeri: OPUS - Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi Cilt: 9 Sayı: 16 DOI: 10.26466/opus.498760 ISSN: 2528-9527

Türkiye de zorunlu okul öncesi eğitim pilot uygulamasının veli görüşlerine göre değerlendirilmesi

KUNDAKÇI SELÇUK,ERGİNER AYSUN, 2015

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: EBSCO Yayın Yeri: İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi Cilt: 16 Sayı: 3 DOI: ISSN: 2149-9683

Eğitim bilimine giriş dersi

ERGİNER AYSUN, 2006

Ulusal Hakemsiz Özgün MakaleEndeks: Yayın Yeri: İlköğretmen Dergisi Cilt: - Sayı: 1 DOI: - ISSN: 1307-1238

Filozof Öğretmenin Öğretim Anlayışı: Sınıfta Felsefe, Küçük “f”

Yazarlar: ERGİNER AYSUN,ÖZER SELDA,ERGİNER ERGİN

Uluslararası Tam metin bildiri Etkinlik Adı: RESSCONGRESS Etkinklik Tarihi: 25.06.2019-27.06.2019 Ülke: TÜRKİYE

Coach 4 Me Projesi Kapsamında Türkiye İçin Geliştirilen Bir Öğretmen Eğitimi Etkinliği Uygulaması: “Kavramların Yaratıcı İmgeleri”

Yazarlar: ERGİNER ERGİN,ERGİNER AYSUN

Uluslararası Tam metin bildiri Etkinlik Adı: RESSCONGRESS Etkinklik Tarihi: 25.06.2019-27.06.2019 Ülke: TÜRKİYE

Bir Filozof olarak Öğretmen: Öğretmen Adayları Bakış Açısıyla Gelecekteki Perspektif

Yazarlar: ERGİNER ERGİN,ERGİNER AYSUN,ÖZER SELDA

Uluslararası Tam metin bildiri Etkinlik Adı: CAPASS Etkinklik Tarihi: 25.04.2019-27.04.2019 Ülke: TÜRKİYE

Bir Filozof olarak Öğretmen: Öğretmen Adayları Bakış Açısıyla Geçmiş ve Şimdi Perspektifi

Yazarlar: ÖZER SELDA,ERGİNER ERGİN,ERGİNER AYSUN

Uluslararası Tam metin bildiri Etkinlik Adı: CAPASS Etkinklik Tarihi: 25.04.2019-27.04.2019 Ülke: -

Öğretmenlik Mesleğinin Profesyonelleşmesi Süreci Önündeki Engel: Mesleği İstemeden Tercih ve Devam Etme Sorunu

Yazarlar: ERGİNER ERGİN,ERGİNER AYSUN

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: 10. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Nevşehir, Türkiye Etkinklik Tarihi: 27.04.2018-30.04.2018 Ülke: TÜRKİYE

Öğretmenlik Mesleğini İstemeden Tercih Eden Öğretmen Adaylarına Mesleği Sevdiren Nedenler

Yazarlar: ERGİNER AYSUN,ERGİNER ERGİN

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: 10. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Nevşehir, Türkiye Etkinklik Tarihi: 27.04.2018-30.04.2018 Ülke: TÜRKİYE

Öğretmen Adayları Bakış Açısıyla Öğretmenlik Mesleğinin Profesyonelleşme Süreci Önündeki Engel: Neden Herkesin Öğretmenlik Yapabileceği Düşünülür?

Yazarlar: ERGİNER ERGİN,ERGİNER AYSUN

Uluslararası Tam metin bildiri Etkinlik Adı: 27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi Etkinklik Tarihi: 18.04.2018-22.04.2018 Ülke: -

Öğretmen Adayları Bakış Açısıyla Öğretmenlik Mesleğinin Profesyonelleşme Süreci Önündeki Engel: Neden Herkesin Öğretmen Olabileceği Düşünülür?

Yazarlar: ERGİNER AYSUN,ERGİNER ERGİN

Uluslararası Tam metin bildiri Etkinlik Adı: 27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi Etkinklik Tarihi: 18.04.2018-22.04.2018 Ülke: -

Öğrencilerin Hayalindeki Okul

Yazarlar: ERGİNER ERGİN,ERGİNER AYSUN

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: 2. Uluslararası Gençlik Araştırmaları Kongresi, Muğla, Türkiye Etkinklik Tarihi: 25.10.2017-29.10.2017 Ülke: TÜRKİYE

Öğretmenlik Mesleğinin Bir Kadın Mesleğine Dönüşmesi Sorunsalına Yönelik Öğretmen Adaylarının Sundukları Çözüm Önerileri

Yazarlar: ERGİNER AYSUN,SAKLAN EMİNE

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: 2. Uluslararası Gençlik Araştırmaları Kongresi, Muğla, Türkiye Etkinklik Tarihi: 25.10.2017-29.10.2017 Ülke: TÜRKİYE

Öğretmen Adaylarının Çalışmayı Hayal Ettikleri Okul

Yazarlar: ERGİNER ERGİN,ERGİNER AYSUN,TURAN EMİNE ZEHRA

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: I. ULUSLARARASI İPEKYOLU AKADEMİK ÇALIŞMALAR SEMPOZYUMU, Nevşehir, Türkiye Etkinklik Tarihi: 21.09.2017-23.09.2017 Ülke: TÜRKİYE

Coach4me ve Esin Kaynağı Yaratıcı Öğretimsel Etkinlikler

Yazarlar: ERGİNER AYSUN,TURAN EMİNE ZEHRA,ERGİNER ERGİN,NALBANTOĞLU YILMAZ FUNDA

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: I. ULUSLARARASI İPEKYOLU AKADEMİK ÇALIŞMALAR SEMPOZYUMU, Nevşehir, Türkiye Etkinklik Tarihi: 21.09.2017-23.09.2017 Ülke: TÜRKİYE

Öğretmen Adayı Bakış Açısıyla Öğretmenlik Mesleğinin Bir Kadın Mesleğine Dönüşmesi Sorunsalı

Yazarlar: ERGİNER AYSUN,SAKLAN EMİNE

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: 26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye Etkinklik Tarihi: 20.04.2017-23.04.2017 Ülke: TÜRKİYE

İlkokul Çocuklarının Mutluluk Nedenleri

Yazarlar: ERGİNER AYSUN,ERGİNER ERGİN,ERANIL ANIL KADİR

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: 26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye Etkinklik Tarihi: 20.04.2017-23.04.2017 Ülke: TÜRKİYE

Investigation of teacher candidates attended to teacher training programs in terms of gender

Yazarlar: ERGİNER AYSUN,SAKLAN EMİNE

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: ISNITE 2016, FINLAND Etkinklik Tarihi: 30.08.2016-02.09.2016 Ülke: FİNLANDİYA

Dream Thief Teachers Students lost with teachers behaviors

Yazarlar: ERGİNER ERGİN,ERANIL ANIL KADİR,ERGİNER AYSUN

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: ISNITE 2016 Etkinklik Tarihi: 30.08.2016-02.09.2016 Ülke: FİNLANDİYA

Experiences with Syrian refugee students Reflections to the classroom management

Yazarlar: SAKLAN EMİNE,ERGİNER AYSUN

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: ISNITE 2016, FINLAND Etkinklik Tarihi: 30.08.2016-02.09.2016 Ülke: FİNLANDİYA

Study on playing the children games of Cappodocia region faced with the danger of being forgotten again in Turkish primary schools

Yazarlar: ERGİNER ERGİN,ERGİNER AYSUN

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: ISNITE 2016, FINLAND Etkinklik Tarihi: 30.08.2016-02.09.2016 Ülke: FİNLANDİYA

Kadınların Yönetsel Pozisyonlara Yükselmelerinde Dinin Etkisi Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Örneği

Yazarlar: ERGİNER AYSUN,DOĞAN HATİCE,TURAN EMİNE ZEHRA

Uluslararası Tam metin bildiri Etkinlik Adı: II. Uluslararası Nevşehir Tarih ve Kültür Sempozyumu, Nevşehir, Türkiye Etkinklik Tarihi: 02.05.2016-04.05.2016 Ülke: TÜRKİYE

Okulda Ayrımcılık Bir Örnek Olay İncelemesi

Yazarlar: ERGİNER AYSUN,ACAR ERDOL TUBA,ERGİNER ERGİN

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: 3rd International Conference on Primary Education, Nevsehir, Turkey. Etkinklik Tarihi: 08.10.2015-10.10.2015 Ülke: TÜRKİYE

Öğrencilerin Öğretmenleriyle Yaşadıkları Fiziksel Şiddet Deneyimlerinin Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi

Yazarlar: ACAR ERDOL TUBA,ERGİNER AYSUN,ERGİNER ERGİN

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: 3rd International Conference on Primary Education, Nevsehir, Turkey. Etkinklik Tarihi: 08.10.2015-10.10.2015 Ülke: TÜRKİYE

Cognitive Affective and Psychomotor Patterns of Pre Service Teachers Learning Experiences with Teachers

Yazarlar: ACAR ERDOL TUBA,ERGİNER ERGİN,ERGİNER AYSUN

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: The 3rd International “New Issues on Teacher Education”, Symposium, ISNITE 2015, Greece. Etkinklik Tarihi: 11.09.2015-13.09.2015 Ülke: YUNANİSTAN

Learning Experiences Leave Their Mark on Pre Service Teachers

Yazarlar: ERGİNER AYSUN,ERGİNER ERGİN,ACAR ERDOL TUBA

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: The 3rd International “New Issues on Teacher Education” Symposium, ISNITE 2015, Greece. Etkinklik Tarihi: 11.09.2015-13.09.2015 Ülke: YUNANİSTAN

Eğitimde Şiddetsizlik Öğrenci Farkındalığının Değerlendirilmesi

Yazar: ERGİNER AYSUN

Ulusal Özet bildiri Etkinlik Adı: 23. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Kocaeli Üniversitesi, Kocaeli. Etkinklik Tarihi: 04.09.2014-06.09.2014 Ülke: TÜRKİYE

The metaphors about the Turkish education system used by the university students in Turkey

Yazarlar: ERGİNER AYSUN,ERGİNER ERGİN

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: II. International Congress of European Turks (ICET), Antwerb, Belgium Etkinklik Tarihi: 14.05.2009-16.05.2009 Ülke: BELÇİKA

The metaphors about the European education systems used by the university students in Turkey

Yazar: ERGİNER AYSUN

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: II. International Congress of European Turks (ICET), Antwerb, Belgium. Etkinklik Tarihi: 14.05.2009-16.05.2009 Ülke: BELÇİKA

DEDE KORKUT BİR MENTOR

Yazar: ERGİNER AYSUN

Uluslararası Tam metin bildiri Etkinlik Adı: Türk Xalqları Ədebiyyatı (II) BeynƏlxalq Uşaq ƏdƏbiyyatı Konqresi, Materiallar 2–ci Kitab, 764–768, Qafqaz Universiteti, Bakı, Azerbaycan. Etkinklik Tarihi: 13.11.2008-15.11.2008 Ülke: AZERBAYCAN

Opinion of woman academicians in higher education about gender discrimination

Yazarlar: ERGİNER AYSUN,ŞAHİN RUKİYE

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: 11th Internatıonal Conference on Further Educatıon In The Balkan Country, Balkan Society for Pedagogy Education, Selcuk University Ahmet Keleşoğlu Faculty of Education, Konya/Turkey. Etkinklik Tarihi: 23.10.2008-25.10.2008 Ülke: TÜRKİYE

Factors influencing the return of school principles to teaching position

Yazarlar: ERGİNER AYSUN,KÖSE FATİH

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: 11th Internatıonal Conference on Further Educatıon In The Balkan Country, Balkan Society for Pedagogy Education, Selcuk University Ahmet Keleşoğlu Faculty of Education, Konya/Turkey. Etkinklik Tarihi: 23.10.2008-25.10.2008 Ülke: TÜRKİYE

Türkiye için tasarlanan zorunlu eğitim modellemesinde yönetim süreçlerinin işleyişi

Yazar: ERGİNER AYSUN

Ulusal Özet bildiri Etkinlik Adı: XV. Eğitim Bilimleri Kongresi, Muğla. Etkinklik Tarihi: 13.09.2006-15.09.2008 Ülke: TÜRKİYE

Eğitim fakültelerinde görev yapan öğretim elemanlarının akademik kökenlerinin öğretmen yeterliklerine etkisi

Yazarlar: ERGİNER AYSUN,ERGİNER ERGİN,BEDİR GÜLAY

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: III. Uluslararası Öğretmen Yetiştirme Sempozyumu, Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi Eğitim Fakültesi, Çanakkale, Türkiye. Etkinklik Tarihi: 04.05.2008-06.05.2008 Ülke: TÜRKİYE

Yönetici adayı öğretmenlerin yöneticiliğe bakış açıları ve yöneticiliği tercih nedenleri

Yazarlar: KÖSE FATİH,ERGİNER AYSUN

Ulusal Özet bildiri Etkinlik Adı: III. Eğitim Yönetimi Kongresi, Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, Eskişehir. Etkinklik Tarihi: 25.04.2008-26.04.2008 Ülke: TÜRKİYE

Okul yöneticilerinin bilişim teknolojilerini kullanma düzeyi

Yazarlar: AĞAR MURAT,ERGİNER AYSUN

Ulusal Özet bildiri Etkinlik Adı: XVI. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi Gaziosmanpaşa Üniversitesi, Tokat. Etkinklik Tarihi: 05.09.2007-07.09.2007 Ülke: TÜRKİYE

Öğretim elemanı insangücü açısından Türkiye’deki üniversitelerin durumu

Yazar: ERGİNER AYSUN

Ulusal Özet bildiri Etkinlik Adı: XI. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Yakındoğu Üniversitesi, Lefkoşa, KKTC. Etkinklik Tarihi: 23.10.2002-26.10.2002 Ülke: -

Sekiz Yıllık Zorunlu İlköğretim Araştırması II

Yazarlar: ERGİNER AYSUN,ERGİNER ERGİN

Ulusal Özet bildiri Etkinlik Adı: 4. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu Etkinklik Tarihi: 15.10.1998-16.10.1998 Ülke: TÜRKİYE

Sekiz Yıllık Kesintisiz İlköğretim Araştırması I

Yazarlar: ERGİNER AYSUN,ERGİNER ERGİN

Ulusal Özet bildiri Etkinlik Adı: 4. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu Etkinklik Tarihi: 15.10.1998-16.10.1998 Ülke: TÜRKİYE

  • Avrupa Birliği 03.02.2013-03.02.2013  | Proje Tamamlandı | 

    Adı: Coach4Me Coaching Models and their Adaptation (Nevsehir University / TURKEY, Speak Europe Language Club/ POLAND, SFI Söderort / SWEDEN, Italian in Italy / ITALY, North West Academy of Learning / NORTHERN IRELAND, Midstod simenntuar á Sudurnesjum, Education and Culture DG Lifelong Learning Programme / ICELAND

    Konusu: Coaching Models Görevi: Araştırmacı

  • Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi 01.09.2010-01.09.2010  | Proje Tamamlandı | 

    Adı: Erginer A Tetik S 2011 Öğretim elemanlarının ve eğitim yöneticilerinin mentorluğa bakış açıları Gaziosmanpaşa Üniversitesi Projelendirilmiş Yüksek Lisans Tezi BAP 2010 28

    Konusu: Mentorluğa bakış açısı Görevi: Yürütücü

  • Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi 01.09.2010-01.09.2010  | Proje Tamamlandı | 

    Adı: Erginer A Yalçın M 2011 İlköğretim okullarında yönetici kavramına ilişkin metaforlar Gaziosmanpaşa Üniversitesi Projelendirilmiş Yüksek Lisans Tezi BAP 2010 29

    Konusu: Yönetici kavramına ilişkin metaforlar Görevi: Yürütücü

  • Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi 01.09.2008-01.09.2008  | Proje Tamamlandı | 

    Adı: Erginer A Güdül S 2010 Kadın öğretmenlerin çalışma yaşamına ilişkin okul yöneticisi ve öğretmen görüşlerinin değerlendirilmesi Gaziosmanpaşa Üniversitesi Projelendirilmiş Yüksek Lisans Tezi BAP 2008 55

    Konusu: Kadın öğretmenlerin çalışma yaşamına ilişkin görüşler Görevi: Yürütücü

  • Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi 01.09.2010-01.09.2010  | Proje Tamamlandı | 

    Adı: Erginer A Toraman E B 2012 Eğitim örgütlerinde kadınların yönetsel pozisyona yükselmelerinde yönetici ve öğretmenlerin bakış açısıyla cam tavan etkisi Gaziosmanpaşa Üniversitesi Projelendirilmiş Yüksek Lisans Tezi BAP 2010 82

    Konusu: Cam tavan etkisi Görevi: Yürütücü

  • Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi 01.09.2007-01.09.2007  | Proje Tamamlandı | 

    Adı: Erginer A Köse M F 2008 Yönetici adayı öğretmenlerin yöneticiliği tercih etme nedenleri Gaziosmanpaşa Üniversitesi Projelendirilmiş Yüksek Lisans Tezi BAP 2007 28

    Konusu: Yöneticiliği Tercih Etme Nedenleri Görevi: Yürütücü

  • Yüksek Lisans 2011 Tamamlandı

      YUSUF KENAN ŞAHİNER


    Tez Adı: Okul yöneticilerinin mükemmeliyetçi davranışlarının betimlenmesi


    Yer: Gaziosmanpaşa Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı


  • Yüksek Lisans 2011 Tamamlandı

      BAŞAK EROĞLU TORAMAN


    Tez Adı: Eğitim örgütlerinde kadınların yönetsel konuma yükselmelerinde cam tavan etkisi


    Yer: Gaziosmanpaşa Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı


  • Yüksek Lisans 2011 Tamamlandı

      MİKAİL YALÇIN


    Tez Adı: İlköğretim okullarında okul müdürüne ilişkin metaforik algılar


    Yer: Gaziosmanpaşa Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı


  • Yüksek Lisans 2011 Tamamlandı

      SEZGİN TETİK


    Tez Adı: Okul yöneticisi yetiştirme sürecinde mentorluğu kullanmaya ilişkin nitel bir çalışma


    Yer: Gaziosmanpaşa Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı


  • Yüksek Lisans 2011 Tamamlandı

      ONUR KOÇAK


    Tez Adı: Okul müdürlerinin; öğrencilik, öğretmenlik ve müdürlük dönemlerindeki okul yöneticiliğine ilişkin metaforik algıları


    Yer: Gaziosmanpaşa Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı


  • Yüksek Lisans 2011 Tamamlandı

      EMİNE SAKLAN


    Tez Adı: Türkiye'de okul öncesi eğitim politikaları, finansmanı ve uygulamaya ilişkin görüşler


    Yer: Gaziosmanpaşa Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı


  • Yüksek Lisans 2010 Tamamlandı

      CEYHAN SEPETCİ


    Tez Adı: Okul yöneticilerinin mizah tarzlarının betimlenmesi


    Yer: Gaziosmanpaşa Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı


  • Yüksek Lisans 2010 Tamamlandı

      REYHAN GÜL


    Tez Adı: Cumhuriyet'ten günümüze öğretmenin liderliğine ilişkin öğretmen görüşleri


    Yer: Gaziosmanpaşa Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Eğitim Yönetimi ve Denetimi Anabilim Dalı


  • Yüksek Lisans 2010 Tamamlandı

      RAMİYE İSAOĞLU


    Tez Adı: İlköğretim müfettişlerinin sicil amirliği rolünün kaldırılmasına ve sicil raporu uygulanmasına ilişkin öğretmen görüşleri


    Yer: Gaziosmanpaşa Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı


  • Yüksek Lisans 2010 Tamamlandı

      YAKUP GÜRLEK


    Tez Adı: Yatılı ilköğretim bölge okullarındaki yöneticilerin, öğretmenlerin ve diğer çalışanların sinerjik yönetime ilişkin görüşleri


    Yer: Gaziosmanpaşa Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı


  • Yüksek Lisans 2010 Tamamlandı

      SİBEL GÜDÜL


    Tez Adı: Kadın öğretmenlerin çalışma yaşamına ilişkin okul yöneticisi ve öğretmen görüşlerinin değerlendirilmesi


    Yer: Gaziosmanpaşa Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı


  • Yüksek Lisans 2009 Tamamlandı

      MURAT AĞAR


    Tez Adı: Okul yöneticilerinin bilişim teknolojilerinin kullanımına ilişkin görüşleri


    Yer: Gaziosmanpaşa Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Eğitim Yönetimi ve Denetimi Anabilim Dalı


  • Yüksek Lisans 2008 Tamamlandı

      MEHMET FATİH KÖSE


    Tez Adı: Yönetici adayı öğretmenlerin yöneticiliğe bakış açıları ve yöneticiliği tercih nedenleri


    Yer: Gaziosmanpaşa Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı


  • Yüksek Lisans 2008 Tamamlandı

      BARIŞ ATEŞ


    Tez Adı: Okul yöneticilerinin ilköğretim müfettişlerinin yeterliklerine ilişkin görüş ve beklentileri


    Yer: Gaziosmanpaşa Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı

___ Bağlantılar ___