Akademik Unvanlar

  • 2019

      DOÇENT

    NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ TURİZM FAKÜLTESİ

  • 2019 2018

      DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ

    NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ TURİZM FAKÜLTESİ

  • 2018 2016

      ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ

    NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ TURİZM FAKÜLTESİ

  • 2016 2013

      ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ

    AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ

  • 2013 2012

      ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ

    NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ

  • 2012 2012

      ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ

    MUSTAFA KEMAL ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ

  • 2012 2011

      ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ

    NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ

Öğrenim Bilgisi

  • Doktora 2016

    Sosyal medya, ilgilenim ve destinasyon marka denkliği arasındaki ilişki  "

    AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK (DR) 

  • Yüksek Lisans 2012

    Otel işletmelerinde paydaşların hizmet kalitesini algılama farklılıkları: Antalya örneği  "

    MUSTAFA KEMAL ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ TURİZM VE OTEL İŞLETMECİLİĞİ (YL) (TEZLİ) 

  • Lisans 2010

    MUSTAFA KEMAL ÜNİVERSİTESİ TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEKOKULU TURİZM VE OTEL İŞLETMECİLİĞİ BÖLÜMÜ TURİZM VE OTEL İŞLETMECİLİĞİ PR. (İÖ)

2017-2018 Lisans Destinasyon Yönetimi
2019-2020 Lisans SEÇMELİ SEMİNER
2019-2020 Lisans DESTİNASYON YÖNETİMİ
2019-2020 Lisans Özel İlgi Turizmi
2019-2020 Lisans MEZUNİYET PROJESİ II
2019-2020 Lisans MEZUNİYET PROJESİ I
2018-2019 Lisans Mezuniyet Projesi II
2018-2019 Lisans Seçmeli Seminer
2018-2019 Lisans Destinasyon Yönetimi
2018-2019 Lisans Destinasyon Yönetimi
2018-2019 Lisans Halkla İlişkiler
2018-2019 Lisans Mezuniyet Projesi I
2017-2018 Lisans Turizmde Uluslararası Tanıtımı
2017-2018 Lisans Seçmeli Seminer
2017-2018 Lisans Turizmde Tüketici Davranışı
2020-2021 Lisans ÖZEL İLGİ TURİZMİ
2019-2020 Yüksek Lisans Turistik Ürün Çeşitlendirmesi
2019-2020 Yüksek Lisans BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ I
2018-2019 Yüksek Lisans Uzmanlık Alan Dersi
2018-2019 Yüksek Lisans Ana Bilim Dalı Seminerleri
2018-2019 Yüksek Lisans Bilimsel Araştırma Yöntemleri II
2018-2019 Yüksek Lisans Bilimsel Araştırma Yöntemleri I
2018-2019 Yüksek Lisans Tez Çalışmaları
2020-2021 Yüksek Lisans BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ I
2020-2021 Yüksek Lisans BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ VE YAYIN ETİĞİ
2019-2020 Yüksek Lisans ANA BİLİM DALI SEMİNERLERİ
2019-2020 Yüksek Lisans BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ II
2019-2020 Doktora Çok değişkenli istatistik analiz teknikleri
2020-2021 Doktora TURİZMDE TÜKETİCİ DAVRANIŞI
2020-2021 Doktora BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ VE YAYIN ETİĞİ
2019-2020 Doktora Destinasyon planlaması ve yönetimi
2019-2020 Doktora İleri düzey araştırma yöntemleri
2018-2019 Doktora Yiyecek içecek İşletmelerinde Pazarlama Stratejileri

Filtrele:

Atmospheric Turn in Culture and Tourism: Place, Design and Process Impacts on Customer Behaviour, Marketing and Branding Marketing and Branding (Advances in Culture, Tourism and Hospitality Research, Vol. 16)

KÜÇÜKERGİN KEMAL GÜRKAN,DEDEOĞLU BEKİR BORA, 2020.

Uluslararası Bilimsel Kitap Yayın Bilgisi: Emerald Publishing Limited. | ISBN: 978-1-83867-071-9

Sustainable Tourism Development Futuristic Approaches

DEDEOĞLU BEKİR BORA, 2020.

Uluslararası Bilimsel Kitap Yayın Bilgisi: Apple Academic Press Taylor Francis Group, İNGİLTERE. | ISBN: 9781771887724

Tourism Events in Asia: Marketing and Development

DEDEOĞLU BEKİR BORA,KÜÇÜKERGİN KEMAL GÜRKAN, 2019.

Uluslararası Bilimsel Kitap Yayın Bilgisi: CRC Press Taylor Francis Group, İNGİLTERE. | ISBN: 9781138476912

Management and Information Systems

ÜNGÜREN ENGİN,DEDEOĞLU BEKİR BORA,KAÇMAZ YAŞAR YİĞİT, 2019.

Uluslararası Bilimsel Kitap Yayın Bilgisi: Akademisyen Kitabevi A.Ş.. | ISBN: 978-605-258-319-7

Strategic Perspectives in Destination Marketing

ÇALIŞKAN CANER,DEDEOĞLU BEKİR BORA, 2019.

Uluslararası Bilimsel Kitap Yayın Bilgisi: IGI Global, AMERİKA BİRLEŞİK DEVLETLERİ. | ISBN: 9781522558354

TURİZMDE GÜNCEL KONU VE EĞİLİMLER II

DEDEOĞLU BEKİR BORA,AYDİN ŞULE, 2018.

Ulusal Bilimsel Kitap Yayın Bilgisi: Detay Yayıncılık, TÜRKİYE. | ISBN: 978-605-254-042-8

The Branding of Tourist Destinations: Theoretical and Empirical Insights

DEDEOĞLU BEKİR BORA, 2018.

Uluslararası Bilimsel Kitap Yayın Bilgisi: Emerald Publishing Limited, İNGİLTERE. | ISBN: 978-1-78769-374-6

How and when perceived CSR effects interpersonal helping and loyal boosterism: A moderated mediation model

BOĞAN ERHAN, DEDEOĞLU BEKİR BORA, 2022

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: SSCI Yayın Yeri: International Journal of Hospitality Management Cilt: 102 Sayı: - DOI: 10.1016/j.ijhm.2022.103154 ISSN: 0278-4319

A critical perspective on tourism employment

TOSUN CEVAT, ÇALIŞKAN CANER, ŞAHİN SALİH ZEKİ, DEDEOĞLU BEKİR BORA, 2022

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: SSCI Yayın Yeri: Current Issues in Tourism Cilt: - Sayı: - DOI: 10.1080/13683500.2021.2021155 ISSN: 1368-3500

Communication sources, local food consumption, and destination visit intention of travellers

DEDEOĞLU BEKİR BORA, OKUMUŞ BENDEGÜL, Shi Fangfang, 2022

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: SSCI Yayın Yeri: Current Issues in Tourism Cilt: - Sayı: - DOI: 10.1080/13683500.2022.2069552 ISSN: 1368-3500

Will diners be enticed to be travelers? The role of ethnic food consumption and its antecedents

Shi Fangfang, DEDEOĞLU BEKİR BORA, OKUMUŞ BENDEGÜL, 2022

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: SSCI Yayın Yeri: Journal of Destination Marketing & Management Cilt: 23 Sayı: - DOI: 10.1016/j.jdmm.2021.100685 ISSN: 2212-571X

Local Food Consumption During Travel: Interaction of Incentive-Disincentive Factors, Togetherness, and Hedonic Value

DEDEOĞLU BEKİR BORA,ÇALIŞKAN CANER,SABBAĞ ÇİĞDEM, 2021

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: SSCI Yayın Yeri: International Journal of Tourism Research Cilt: 23 Sayı: 2 DOI: 10.1002/jtr.2394 ISSN: 1099-2340

The effect of residents’ perception of hotel social responsibility on overall attitude toward tourism

BOĞAN ERHAN, DEDEOĞLU BEKİR BORA, BALIKÇIOĞLU DEDEOĞLU SEVGİ, 2021

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: SSCI Yayın Yeri: Tourism Review Cilt: 76 Sayı: 5 DOI: 10.1108/TR-08-2019-0353 ISSN: 1660-5373

Role of Place Image in Support for Tourism Development: The Mediating Role of Multi-Dimensional Impacts

TOSUN CEVAT,DEDEOĞLU BEKİR BORA,ÇALIŞKAN CANER,KARAKUŞ YUSUF, 2021

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: SSCI Yayın Yeri: International Journal of Tourism Research Cilt: 23 Sayı: 3 DOI: 10.1002/jtr.2405 ISSN: 1099-2340

The motivations of visiting upscale restaurants during the COVID-19 pandemic: The role of risk perception and trust in government

DEDEOĞLU BEKİR BORA, BOĞAN ERHAN, 2021

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: SSCI Yayın Yeri: International Journal of Hospitality Management Cilt: 95 Sayı: - DOI: 10.1016/j.ijhm.2021.102905 ISSN: 0278-4319

Gender and generation as antecedents of food neophobia and food neophilia

OKUMUŞ BENDEGÜL, DEDEOĞLU BEKİR BORA, Shi Fangfang, 2021

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: SSCI Yayın Yeri: Tourism Management Perspectives Cilt: 37 Sayı: - DOI: 10.1016/j.tmp.2020.100773 ISSN: 2211-9736

Human geography and branding in small destinations: a case study of Adıyaman

ÇALIŞKAN CANER,DEDEOĞLU BEKİR BORA, 2021

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: SSCI Yayın Yeri: Asia Pacific Journal of Tourism Research Cilt: 26 Sayı: 2 DOI: 10.1080/10941665.2018.1544157 ISSN: 1094-1665

Analyzing the role of constraints and motivations behind traveling in the prediction of destination choice: Evidence from PLS-SEM and fsQCA

KÜÇÜKERGİN KEMAL GÜRKAN, ÇALIŞKAN CANER, DEDEOĞLU BEKİR BORA, BİRİNCİ MUHAMMET CENK, 2021

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: SSCI Yayın Yeri: International Journal of Tourism Research Cilt: - Sayı: - DOI: 10.1002/jtr.2479 ISSN: 1099-2340","1522-1970

Exploring the predictors of prospective employees' job pursuit intention in Muslim-friendly hotels

BOĞAN ERHAN,DEDEOĞLU BEKİR BORA,BATMAN ORHAN,YILDIRGAN RECEP, 2020

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: SSCI Yayın Yeri: Tourism Management Perspectives Cilt: 34 Sayı: - DOI: 10.1016/j.tmp.2020.100663 ISSN: 2211-9736

The role of elaboration likelihood routes in relationships between user-generated content and willingness to pay more

DEDEOĞLU BEKİR BORA,Bilgihan Anil,Ye Ben Haobin,Wang Yajun,Okumus Fevzi, 2020

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: SSCI Yayın Yeri: Tourism Review Cilt: - Sayı: ahead-of-print DOI: 10.1108/TR-01-2019-0013 ISSN: 1660-5373

Understanding the importance that consumers attach to social media sharing (ISMS): Scale development and validation

DEDEOĞLU BEKİR BORA,Taheri Babak,Okumus Fevzi,Gannon Martin, 2020

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: SSCI Yayın Yeri: TOURISM MANAGEMENT Cilt: 76 Sayı: - DOI: 10.1016/j.tourman.2019.103954 ISSN: 0261-5177

Hotel Employees’ Corporate Social Responsibility Perception and Organizational Citizenship Behavior: Perceived External Prestige and Pride in Organization as Serial Mediators

BOĞAN ERHAN,DEDEOĞLU BEKİR BORA, 2020

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: SSCI Yayın Yeri: Corporate Social Responsibility and Environmental Management Cilt: 27 Sayı: - DOI: 10.1002/csr.1996 ISSN: 1535-3958

An overview of the destination physical servicescape with SOR paradigm: the importance of prestige sensitivity

KÜÇÜKERGİN KEMAL GÜRKAN,KÜÇÜKERGİN FULDEN NURAY,DEDEOĞLU BEKİR BORA, 2020

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: SSCI Yayın Yeri: Asia Pacific Journal of Tourism Research Cilt: 25 Sayı: 5 DOI: - ISSN: 1094-1665

Effect of social media sharing on destination brand awareness and destination quality

DEDEOĞLU BEKİR BORA,van Niekerk Mathilda,KÜÇÜKERGİN KEMAL GÜRKAN,De Martino Marcella,Okumuş Fevzi, 2020

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: SSCI Yayın Yeri: Journal of Vacation Marketing Cilt: 26 Sayı: 1 DOI: 10.1177/1356766719858644 ISSN: 1356-7667

Re-conceptualizing customer-based destination brand equity

DEDEOĞLU BEKİR BORA,van Niekerk Mathilda,Weinland Jeffrey,Celuch Krzysztof, 2019

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: SSCI Yayın Yeri: Journal of Destination Marketing Management Cilt: 11 Sayı: - DOI: 10.1016/j.jdmm.2018.04.003 ISSN: 2212-571X

The influence of corporate social responsibility in hospitality establishments on students’ level of commitment and intention to recommend

BOĞAN ERHAN,DEDEOĞLU BEKİR BORA, 2019

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: SSCI Yayın Yeri: Journal of Hospitality Leisure Sport Tourism Education Cilt: 25 Sayı: - DOI: 10.1016/j.jhlste.2019.100205 ISSN: 1473-8376

Residents' perceptions of hotels' corporate social responsibility initiatives and its impact on residents' sentiments to community and support for additional tourism development

Gursoy Dogan,BOĞAN ERHAN,DEDEOĞLU BEKİR BORA,ÇALIŞKAN CANER, 2019

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: SSCI Yayın Yeri: Journal of Hospitality and Tourism Management Cilt: 39 Sayı: - DOI: 10.1016/j.jhtm.2019.03.005 ISSN: 1447-6770

Shaping tourists’ destination quality perception and loyalty through destination country image: The importance of involvement and perceived value

DEDEOĞLU BEKİR BORA, 2019

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: SSCI Yayın Yeri: Tourism Management Perspectives Cilt: 29 Sayı: - DOI: 10.1016/j.tmp.2018.11.006 ISSN: 2211-9736

Do tourists’ personality traits moderate the relationship between social media content sharing and destination involvement?

DEDEOĞLU BEKİR BORA,Okumus Fevzi,Yi Xiaoli,Jin Wenmin, 2019

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: SSCI Yayın Yeri: Journal of Travel Tourism Marketing Cilt: 36 Sayı: 5 DOI: 10.1080/10548408.2019.1604294 ISSN: 1054-8408

Are information quality and source credibility really important for shared content on social media?

DEDEOĞLU BEKİR BORA, 2019

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: SSCI Yayın Yeri: International Journal of Contemporary Hospitality Management Cilt: 31 Sayı: 1 DOI: 10.1108/IJCHM-10-2017-0691 ISSN: 0959-6119

The impact of servicescape on hedonic value and behavioral intentions: The importance of previous experience

DEDEOĞLU BEKİR BORA,Bilgihan Anil,Ye Ben Haobin,Buonincontri Piera,Okumus Fevzi, 2018

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: SSCI Yayın Yeri: International Journal of Hospitality Management Cilt: 72 Sayı: - DOI: 10.1016/j.ijhm.2017.12.007 ISSN: 0278-4319

The Effects of Perceived Behavioral Integrity of Supervisors on Employee Outcomes: Moderating Effects of Tenure

BOĞAN ERHAN,DEDEOĞLU BEKİR BORA, 2017

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: SSCI Yayın Yeri: Journal of Hospitality Marketing Management Cilt: 26 Sayı: 5 DOI: 10.1080/19368623.2017.1269711 ISSN: 1936-8623

The Role of Tourists Value Perceptions in Behavioral Intentions The Moderating Effect of Gender

DEDEOĞLU BEKİR BORA, BALIKÇIOĞLU DEDEOĞLU SEVGİ, KÜÇÜKERGİN KEMAL GÜRKAN, 2016

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: SSCI Yayın Yeri: Journal of Travel & Tourism Marketing Cilt: 33 Sayı: 4 DOI: 10.1080/10548408.2015.1064062 ISSN: 1054-8408

Differences in service quality perceptions of stakeholders in the hotel industry

DEDEOĞLU BEKİR BORA,DEMİRER HALİL, 2015

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: SSCI Yayın Yeri: International Journal of Contemporary Hospitality Management Cilt: 27 Sayı: 1 DOI: 10.1108/IJCHM-08-2013-0350 ISSN: 0959-6119

The role of servicescape and image perceptions of customers on behavioral intentions in the hotel industry

DURNA UFUK, DEDEOĞLU BEKİR BORA, BALIKÇIOĞLU DEDEOĞLU SEVGİ, 2015

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: SSCI Yayın Yeri: International Journal of Contemporary Hospitality Management Cilt: 27 Sayı: 7 DOI: 10.1108/IJCHM-04-2014-0173 ISSN: 0959-6119

Understanding the Relationships of Servicescape Value Image Pleasure and Behavioral Intentions Among Hotel Customers

DEDEOĞLU BEKİR BORA, KÜÇÜKERGİN KEMAL GÜRKAN, BALIKÇIOĞLU DEDEOĞLU SEVGİ, 2015

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: SSCI Yayın Yeri: Journal of Travel & Tourism Marketing Cilt: 32 Sayı: - DOI: 10.1080/10548408.2014.982268 ISSN: 1054-8408

Destination service quality affective image and revisit intention The moderating role of past experience

TOSUN CEVAT,DEDEOĞLU BEKİR BORA,Alan Fyall, 2015

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: SSCI Yayın Yeri: Journal of Destination Marketing & Management Cilt: 4 Sayı: 4 DOI: 10.1016/j.jdmm.2015.08.002 ISSN: 2212571X

The impact of COVID-19 on destination visit intention and local food consumption

DEDEOĞLU BEKİR BORA, Mariani Marcello, Shi Fangfang, OKUMUŞ BENDEGÜL, 2022

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: SCI-Expanded Yayın Yeri: British Food Journal Cilt: - Sayı: - DOI: 10.1108/BFJ-04-2021-0421 ISSN: 0007-070X

A complexity perspective for antecedents of support for tourism development

DEDEOĞLU BEKİR BORA, ÇALIŞKAN CANER, KARAKUŞ YUSUF, AYDIN ŞULE, 2022

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: ESCI Yayın Yeri: Journal of Hospitality and Tourism Insights Cilt: - Sayı: - DOI: 10.1108/JHTI-02-2021-0048 ISSN: 2514-9792

Food Consumption of Women During Holidays: Fit, Healthy, or Relaxed?

ÇALIŞKAN CANER,SABBAĞ ÇİĞDEM,DEDEOĞLU BEKİR BORA, 2020

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: ESCI Yayın Yeri: Anais Brasileiros de Estudos Turísticos-ABET Cilt: 10 Sayı: - DOI: 10.34019/2238-2925.2020.v10.30147 ISSN: 2238-2925

The Impact of Burnout on Organizational Commitment: A Study of Public Sector Employees in Turkey

SARIIŞIK MEHMET,BOĞAN ERHAN,ZENGİN BURHANETTİN,DEDEOĞLU BEKİR BORA, 2019

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: Scientific Indexing Services Yayın Yeri: Journal of Global Business Insights Cilt: 4 Sayı: 2 DOI: - ISSN: 2640-6489

The Importance of the Occupational Factors in Local Food Consumption Behavior

ÇALIŞKAN CANER,SABBAĞ ÇİĞDEM,DEDEOĞLU BEKİR BORA, 2019

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: ESCI Yayın Yeri: Anais Brasileiros de Estudos Turísticos - ABET Cilt: 9 Sayı: - DOI: 10.34019/2238-2925.2019.v9.13874 ISSN: 2238-2925

The effects of hotel employees’ CSR perceptions on trust in organization

BOĞAN ERHAN,DEDEOĞLU BEKİR BORA, 2019

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: ESCI Yayın Yeri: Journal of Hospitality and Tourism Insights Cilt: 2 Sayı: 4 DOI: 10.1108/JHTI-12-2018-0089 ISSN: 2514-9792

Psychological factors affecting the behavioral intention of the tourist visiting Southeastern Anatolia

ÇELİK SEDAT,DEDEOĞLU BEKİR BORA, 2019

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: ESCI Yayın Yeri: Journal of Hospitality and Tourism Insights Cilt: 2 Sayı: 4 DOI: 10.1108/JHTI-01-2019-0005 ISSN: 2514-9792

The moderating role of nationality on destination experience

DEDEOĞLU BEKİR BORA, BALIKÇIOĞLU DEDEOĞLU SEVGİ, KÜÇÜKERGİN KEMAL GÜRKAN, 2018

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: ESCI Yayın Yeri: Journal of Quality Assurance in Hospitality Tourism Cilt: 19 Sayı: 2 DOI: 10.1080/1528008X.2017.1363010 ISSN: 1528-008X

Perceived corporate social responsibility and job satisfaction: The mediator role of organizational identification

BOĞAN ERHAN,TÜRKAY OĞUZ,DEDEOĞLU BEKİR BORA, 2018

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: EBSCO, Scientific Indexing Services Yayın Yeri: International Journal of Business and Management Studies Cilt: 10 Sayı: 2 DOI: - ISSN: 1309-8047

The role of the employees in the innovation of the hotel enterprises

DEDEOĞLU BEKİR BORA,AYDİN ŞULE,BOĞAN ERHAN, 2018

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: ESCI Yayın Yeri: ANAIS BRASILEIROS DE ESTUDOS TURÍSTICOS - ABET Cilt: 8 Sayı: 3 DOI: - ISSN: 2238-2925

Measurement of Syrian refugees’s satisfaction with NGOs services: A field study in Turkish Southern provinces

ALTAY HÜSEYİN,Alhamoud Abdulkarim,DEDEOĞLU BEKİR BORA, 2017

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: Scientific indexing services Yayın Yeri: Journal Of Emerging Economies And Policy Cilt: 2 Sayı: 1 DOI: - ISSN: 2651-5318

Etik liderlik ve örgütsel vatandaşlık davranışı arasındaki ilişkide örgütsel sinizm ve işe yabancılaşmanın aracılık rolü: Antakya turizm sektörü çalışanları örneği

ALTAY HÜSEYİN,DEDEOĞLU BEKİR BORA, 2016

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: DOAJ Yayın Yeri: Balkan Sosyal Bilimler Dergisi Cilt: - Sayı: - DOI: - ISSN: 2146-8494

Etik Liderlik Örgütsel Bağlılık ve İş Tatmini Arasındaki İlişkide Cinsiyet ve Çalışma süresinin Farklılaştırıcı (Moderate) Rolü

DEDEOĞLU BEKİR BORA,ÇELİK SEDAT,İNANIR ALİ,ALTAY HÜSEYİN, 2016

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: EBSCO HOST, ULAKBİM,araştirmax,INDEX COPERNİCUS, scientific indexing services, akademik dizin Yayın Yeri: Yönetim ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi Cilt: 14 Sayı: 4 DOI: 10.11611/yead.282215 ISSN: 2148-029X

The importance of employee hospitability and perceived price in the hotel industry

KÜÇÜKERGİN KEMAL GÜRKAN,DEDEOĞLU BEKİR BORA, 2014

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: ESCI Yayın Yeri: Anatolia: An International Journal of Tourism and Hospitality Research Cilt: 25 Sayı: 2 DOI: 10.1080/13032917.2013.871569 ISSN: 1303-2917

Fast Food Restoranlarda Fiziksel Çevre Fiyat Algısı ve Tekrar Satın Alma Eğilimi Arasındaki İlişki

KÜÇÜKERGİN KEMAL GÜRKAN,DEDEOĞLU BEKİR BORA, 2014

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: EBSCOhost Yayın Yeri: Uluslararası Alanya İşletme Fakültesi Dergisi Cilt: 6 Sayı: 1 DOI: - ISSN: 1309-1522

Uluslararası Otel İşletmelerindeki Müşterilerin İmaj Algılamalarında Hizmet Alanının Fiziksel ve İletişimsel Sunumunun Rolü

DURNA UFUK,DEDEOĞLU BEKİR BORA, 2013

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: EBSCOhost Yayın Yeri: Uluslararası Alanya İşletme Fakültesi Dergisi Cilt: 5 Sayı: 3 DOI: - ISSN: 1309-1522

Turist Rehberlerinin İletişim Becerilerinin Algılanmasında Turistlerin Cinsiyetlerinin ve Yaşlarının Rolü

ARABACIOĞLU DİLAN, DEDEOĞLU BEKİR BORA, 2021

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: CABI Yayın Yeri: Journal of Hospitality and Tourism Issues Cilt: 3 Sayı: 2 DOI: 10.51525/johti.1031479 ISSN: 26875543

Tüketicilerin Kuşak Farklılıkları Ve Fiziki Hizmet Alanı Algılamaları: Otel İşletmeleri Üzerine Bir Araştırma

DEDEOĞLU BEKİR BORA,ÇALIŞKAN CANER,BOĞAN ERHAN, 2019

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: J-GATE/ International Scientific Indexing (ISI)/ Directory of Research Journal Indexing (DRJI) CiteFactor/ Türkiye Turizm Indeksi/ Ideal Online/ Index Copernicus/ SOBIAD Yayın Yeri: Gastroia: Journal of Gastronomy and Travel Research Cilt: 3 Sayı: 4 DOI: 10.32958/gastoria.579259 ISSN: 2602-4144

The Impact of Burnout on Organizational Commitment: A Study of Public Sector Employees in Turkey

SARIIŞIK MEHMET,BOĞAN ERHAN,ZENGİN BURHANETTİN,DEDEOĞLU BEKİR BORA, 2019

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: Index Copernicus International Yayın Yeri: Journal of Global Business Insights Cilt: 4 Sayı: 2 DOI: 10.5038/2640-6489.4.2.1066 ISSN: 2640-6489

Yeni Çevresel Paradigma: Turizm Çalışanları Üzerine Bir Araştırma

ÇALIŞKAN CANER,BOĞAN ERHAN,DEDEOĞLU BEKİR BORA, 2019

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: J-GATE/ International Scientific Indexing (ISI)/ Directory of Research Journal Indexing (DRJI) CiteFactor/ Türkiye Turizm Indeksi/ Ideal Online/ Index Copernicus/ SOBIAD Yayın Yeri: Gastroia: Journal of Gastronomy And Travel Research Cilt: 3 Sayı: 4 DOI: 10.32958/gastoria.579233 ISSN: 2602-4144

Is gender and education of tourists’ determinant for value perceptions?

DEDEOĞLU BEKİR BORA,KÜÇÜKERGİN FULDEN NURAY,KÜÇÜKERGİN KEMAL GÜRKAN, 2018

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: EBSCO Yayın Yeri: International Journal of Social Sciences and Humanity Studies Cilt: 2 Sayı: 10 DOI: - ISSN: 1309-8063

Yerel halkın turizmin etkilerine yönelik algılamalarına ilişkin karşılaştırmalı bir çalışma: Alanya ve Sapanca Örneği

BOĞAN ERHAN,DEDEOĞLU BEKİR BORA, 2018

Ulusal Hakemli Özgün MakaleEndeks: Asos Index, EBSCO, Sobiad Index Yayın Yeri: Sosyal ve Beşeri Bilimleri Dergisi Cilt: 10 Sayı: 2 DOI: - ISSN: 1309-8012

Place Image of Residents: Role of Perception of Tourism Impacts

ÇALIŞKAN CANER,DEDEOĞLU BEKİR BORA,BOĞAN ERHAN, 2020

Ulusal Hakemli Özgün MakaleEndeks: TR DİZİN Yayın Yeri: Journal of Tourism and Gastronomy Studies Cilt: 8 Sayı: 3 DOI: 10.21325/jotags.2020.628 ISSN: 2147-8775

Turizm Yazınında Kurumsal Sosyal Sorumluluk: Türkiye’de Yapılan Çalışmaların Bibliyometrik Analizi

BOĞAN ERHAN,ÇALIŞKAN CANER,DEDEOĞLU BEKİR BORA, 2018

Ulusal Hakemli Özgün MakaleEndeks: TR DİZİN Yayın Yeri: Turizm Akademik Dergisi Cilt: 5 Sayı: 2 DOI: - ISSN: 1302-5759

Psikolojik iklim ve Duygusal Bağlılık ilişkisinde Duygu Gösterim Kurallarının Aracılık Rolü: Oteller Üzerine Bir Araştırma

ÇALIŞKAN CANER,DEDEOĞLU BEKİR BORA, 2017

Ulusal Hakemli Özgün MakaleEndeks: TR DİZİN Yayın Yeri: Seyahat ve Otel İşletmeciliği Dergisi Cilt: 14 Sayı: 3 DOI: 10.24010/soid.369925 ISSN: 1304-7590

Etik liderlik örgütsel bağlılık ve iş tatmini arasındaki ilişkide cinsyet ve çalışma süresinin farklılaştırıcı (moderate) rolü

DEDEOĞLU BEKİR BORA,ÇELİK SEDAT,İNANIR ALİ,ALTAY HÜSEYİN, 2016

Ulusal Hakemli Özgün MakaleEndeks: TR DİZİN Yayın Yeri: Yönetim ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi Cilt: 14 Sayı: 4 DOI: 10.11611/yead.282215 ISSN: 2148-029X

Otel ve yiyecek içecek işletmelerinde iletişim kalitesi Adıyaman’a yönelik bir uygulama

ÇALIŞKAN CANER,DEDEOĞLU BEKİR BORA, 2015

Ulusal Hakemli Özgün MakaleEndeks: TR DİZİN Yayın Yeri: Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi Cilt: 2015 Sayı: 19 DOI: 10.14520/adyusbd.57904 ISSN: 1308-7363

Relationship Between Ethical Leadership OrganizationalCommitment and Job Satisfaction at Hotel Organizations

ÇELİK SEDAT,DEDEOĞLU BEKİR BORA,İNANIR ALİ, 2015

Ulusal Hakemli Özgün MakaleEndeks: TR DİZİN Yayın Yeri: Ege Academic Review Cilt: 15 Sayı: 1 DOI: - ISSN: 1303-099X

Otel ve Yiyecek İçecek İşletmelerinde İletişim Kalitesi: Adıyaman'a Yönelik Bir Uygulama

ÇALIŞKAN CANER,DEDEOĞLU BEKİR BORA, 2015

Ulusal Hakemli Özgün MakaleEndeks: TR DİZİN Yayın Yeri: Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi Cilt: 8 Sayı: 19 DOI: 10.14520/adyusbd.57904 ISSN: 1308-9196

Farklı Milletler Farklı Algılar Hizmet Alanında Bir Araştırma

DEDEOĞLU BEKİR BORA, BALIKÇIOĞLU DEDEOĞLU SEVGİ, GÜRAL FULDEN NURAY, KÜÇÜKERGİN KEMAL GÜRKAN, 2014

Ulusal Hakemli Özgün MakaleEndeks: TR DİZİN Yayın Yeri: Journal of Tourism and Gastronomy Studies Cilt: 2 Sayı: 3 DOI: - ISSN: 2147-8775

The Role of Demographics in Green Consumption Behaviors in Hotels

Yazarlar: DEDEOĞLU BEKİR BORA, ÜNER TUĞÇE, OKUMUŞ FEVZİ

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: GLOSERV- Global Conference on Services and Retail Management Etkinklik Tarihi: 10.05.2021-13.05.2021 Ülke: AMERİKA BİRLEŞİK DEVLETLERİ

The Effect of Hotel Employees’ CSR Perception on Job Satisfaction and Perceived Organizational Support: Moderating Role of Gender

Yazarlar: BOĞAN ERHAN,DEDEOĞLU BEKİR BORA,ÇALIŞKAN CANER

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: International Travel Tourism Dynamics Etkinklik Tarihi: 08.10.2020-10.10.2020 Ülke: -

Alışveriş Merkezlerinin Çok Yönlü Etkileri ve Yerel Halkın Yaşam Kalitesi

Yazarlar: ÇALIŞKAN CANER,DEDEOĞLU BEKİR BORA,BOĞAN ERHAN

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: International Travel And Tourism Dynamics Etkinklik Tarihi: 08.10.2020-10.10.2020 Ülke: TÜRKİYE

Evolution of approaches to tourism development in the developing countries context

Yazarlar: TOSUN CEVAT,Yıldız Emre,DEDEOĞLU BEKİR BORA

Uluslararası Tam metin bildiri Etkinlik Adı: Conference on Managing Tourism Across Continents’xx20 Etkinklik Tarihi: 02.09.2020-04.09.2020 Ülke: -

Alışveriş Merkezlerinde Yemek Tüketim Kültürü: Hazcı Ve Faydacı Değer Yaklaşımı

Yazarlar: ÇALIŞKAN CANER,BOĞAN ERHAN,DEDEOĞLU BEKİR BORA

Uluslararası Tam metin bildiri Etkinlik Adı: 4. Uluslararası Gastronomi Turizmi Araştırmaları Kongresi Etkinklik Tarihi: 19.09.2019-21.09.2019 Ülke: TÜRKİYE

Seyahat Süresince Gerçekleşen Yemek Tüketim Davranışında Demografik Özelliklerin Rolü

Yazarlar: ÇALIŞKAN CANER,SABBAĞ ÇİĞDEM,DEDEOĞLU BEKİR BORA,ONAT GÖKHAN

Uluslararası Tam metin bildiri Etkinlik Adı: 4. Uluslararası Gastronomi Turizmi Araştırmaları Kongresi Etkinklik Tarihi: 19.09.2019-21.09.2019 Ülke: TÜRKİYE

Yeni Çevresel Paradigma: Turizm Çalışanları Üzerine Bir Araştırma

Yazarlar: ÇALIŞKAN CANER,BOĞAN ERHAN,DEDEOĞLU BEKİR BORA

Uluslararası Tam metin bildiri Etkinlik Adı: IV. Uluslararası Doğu Akdeniz Turizm Sempozyumu Etkinklik Tarihi: 19.04.2019-20.04.2019 Ülke: TÜRKİYE

Tüketicilerin Kuşak Farklılıkları ve Fiziki Hizmet Alanı Algılamaları: Otel İşletmeleri Üzerine Bir Araştırma

Yazarlar: DEDEOĞLU BEKİR BORA,ÇALIŞKAN CANER,BOĞAN ERHAN

Uluslararası Tam metin bildiri Etkinlik Adı: IV. Uluslararası Doğu Akdeniz Turizm Sempozyumu Etkinklik Tarihi: 19.04.2019-20.04.2019 Ülke: TÜRKİYE

Yerli Turizm Yazınında Kurumsal Sosyal Sorumluluk: Bibliyometrik Bir Çalışma

Yazarlar: BOĞAN ERHAN,ÇALIŞKAN CANER,DEDEOĞLU BEKİR BORA

Uluslararası Tam metin bildiri Etkinlik Adı: The Second International Congress on Future of Tourism: Innovation, Entrepreneurship and Sustainability Etkinklik Tarihi: 27.09.2018-29.09.2018 Ülke: TÜRKİYE

Residents’ Perceptions Regarding Positive Impacts of Tourism in Rural Tourism Destinations: The Case of Uçhisar

Yazarlar: AYDİN ŞULE,DEDEOĞLU BEKİR BORA,KARAKUŞ YUSUF

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: 2nd International rural tourism and development congress Etkinklik Tarihi: 10.05.2018-13.05.2018 Ülke: TÜRKİYE

The Role of Gender and Age in Corporate Social Responsibility Perceptions: A Case Study on Hotel Businesses

Yazarlar: AYDİN ŞULE,BOĞAN ERHAN,DEDEOĞLU BEKİR BORA

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: International EMI Entrepreneurship and Social Sciences Congress Etkinklik Tarihi: 27.04.2018-29.04.2018 Ülke: KUZEY KIBRIS TÜRK CUMHURİYETİ

Turizmin Etkilerinin Algılanması: Alanya Özelinde Bir Araştırma

Yazarlar: ÇALIŞKAN CANER,DEDEOĞLU BEKİR BORA,BOĞAN ERHAN

Uluslararası Tam metin bildiri Etkinlik Adı: III. Uluslarası Doğu Akdeniz Turizm Sempozyumu Etkinklik Tarihi: 20.04.2018-21.04.2018 Ülke: TÜRKİYE

Yerel Halkın Turizmin Fayda ve Maliyetlerine İlişkin AlgılamalarındaBölge Aidiyetinin Belirleyiciliği: Kapadokya Örneği

Yazarlar: DEDEOĞLU BEKİR BORA,ÇAMLICA KORAY,KARAKUŞ YUSUF,BİRİNCİ MUHAMMET CENK

Uluslararası Tam metin bildiri Etkinlik Adı: VII. ULUSAL III. ULUSLARARASI DOĞU AKDENİZ TURİZM SEMPOZYUMU Etkinklik Tarihi: 20.04.2018-21.04.2018 Ülke: TÜRKİYE

Yerel Halkın Otel İşletmelerinin Kurumsal Sosyal Sorumluluk Faaliyetlerine İlişkin Algılamaları: Alanya Örneği

Yazarlar: DEDEOĞLU BEKİR BORA,BOĞAN ERHAN,ÇALIŞKAN CANER

Uluslararası Tam metin bildiri Etkinlik Adı: III. Uluslararası Doğu Akdeniz Turizm Sempozyumu Etkinklik Tarihi: 20.04.2018-21.04.2018 Ülke: TÜRKİYE

Perceived corporate social responsibility and job satisfaction: The mediator role of organizational identification

Yazarlar: BOĞAN ERHAN,TÜRKAY OĞUZ,DEDEOĞLU BEKİR BORA

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: International Conference on Tourism, Travel, Leisure and Hospitality Etkinklik Tarihi: 20.10.2017-21.10.2017 Ülke: -

Is gender and education of tourists’ determinant for value perceptions?

Yazarlar: DEDEOĞLU BEKİR BORA,KÜÇÜKERGİN FULDEN NURAY,KÜÇÜKERGİN KEMAL GÜRKAN

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: International Conference on Tourism Travel, Leisure and Hospitality Etkinklik Tarihi: 20.10.2017-21.10.2017 Ülke: TÜRKİYE

Yerel halkın turizmin etkilerine yönelik algılamalarına ilişkin karşılaştırmalı bir çalışma: Alanya ve Sapanca Örneği

Yazarlar: BOĞAN ERHAN,DEDEOĞLU BEKİR BORA

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: International Conference on Tourism, Travel, Leisure and Hospitality Etkinklik Tarihi: 20.10.2017-21.10.2017 Ülke: -

Relationship Among Loneliness in Workplace and Positive/Negative Affectivity: Is Gender a Determinant

Yazarlar: ÇORBACI ABDULKADİR,ÇALIŞKAN CANER,DEDEOĞLU BEKİR BORA

Uluslararası Tam metin bildiri Etkinlik Adı: Global Conference on Services Management 2017 Etkinklik Tarihi: 03.10.2017-07.10.2017 Ülke: İTALYA

The mediation role of satisfaction in the relation between service quality in restaurants and behavioral intention: A research on university students

Yazarlar: DEDEOĞLU BEKİR BORA,BOĞAN ERHAN

Uluslararası Tam metin bildiri Etkinlik Adı: International West Asia Congress of Tourism Research Etkinklik Tarihi: 28.09.2017-01.10.2017 Ülke: -

The link between perceived corporate social responsibility, commitment to the tourism industry and willingness to recommend the organization

Yazarlar: BOĞAN ERHAN,DEDEOĞLU BEKİR BORA

Uluslararası Tam metin bildiri Etkinlik Adı: 7th Advances in Hospitality Tourism Marketing and Management (AHTMM) Conference Etkinklik Tarihi: 10.07.2017-15.07.2017 Ülke: KUZEY KIBRIS TÜRK CUMHURİYETİ

Measurement of Syrian Refugees’ Satisfaction with NGOs services a field study in Turkish Southern Provinces

Yazarlar: ALTAY HÜSEYİN,Alhamoud Abdulkarim,DEDEOĞLU BEKİR BORA

Uluslararası Tam metin bildiri Etkinlik Adı: International Congress of Management, Economy and Policy 17 Etkinklik Tarihi: 20.05.2017-21.05.2017 Ülke: -

Etik Liderlik Ve Örgütsel Vatandaşlık Davranışı Arasındaki İlişkide Örgütsel Sinizm Ve İşe Yabancılaşmanın Aracılık Rolü Antakya Turizm Sektörü Çalışanları Örneği

Yazarlar: ALTAY HÜSEYİN,DEDEOĞLU BEKİR BORA

Uluslararası Tam metin bildiri Etkinlik Adı: International Congress of Management, Economy and Policy Etkinklik Tarihi: 26.11.2016-27.11.2016 Ülke: -

Cultural view on multi dimensional structure of perceived value

Yazarlar: DEDEOĞLU BEKİR BORA,KÜÇÜKERGİN KEMAL GÜRKAN,BOĞAN ERHAN

Uluslararası Tam metin bildiri Etkinlik Adı: 3rd International Congress of Tourism and Management Researches Etkinklik Tarihi: 20.05.2016-22.05.2016 Ülke: TÜRKİYE

Otel İşletmelerinde Davranışsal Dürüstlük ve İş Tatmini Arasındaki İlişkide Yönetime Güvenin Aracılık Rolü

Yazarlar: BOĞAN ERHAN,DEDEOĞLU BEKİR BORA

Ulusal Tam metin bildiri Etkinlik Adı: 16. Ulusal Turizm Kongresi Etkinklik Tarihi: 12.11.2015-15.11.2015 Ülke: TÜRKİYE

  • Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi 11.07.2018-29.03.2019  | Proje Tamamlandı | 

    Adı: Yerel Halkın Turizm Gelişimine İlişkin Tutumlarının Turistlerin Davranışları Üzerindeki Etkisinin Tespiti ve Değerlendirilmesi

    Konusu:  - Görevi: Araştırmacı

  • Doktora 2021 Devam Ediyor

      MEMET ŞAHAN


    Tez Adı: Restoran Tüketicilerinin Helal Gıda Satın Alma Niyetlerinde Farkındalık ve Tutumun Etkisi: Kuşağın Rolü


    Yer: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Gastronomi ve Mutfak Sanatları Ana Bilim Dalı


  • Doktora 2021 Devam Ediyor

      SEDA OYAN


    Tez Adı: TURİSTLERİN ETNİK YİYECEK TÜKETME EĞİLİMLERİNİ ETKİLEYEN UNSURLARIN İNCELENMESİ


    Yer: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Gastronomi ve Mutfak Sanatları Ana Bilim Dalı


  • Yüksek Lisans 2021 Devam Ediyor

      KAMİL PEKAYDIN


    Tez Adı: Planlı Davranış Teorisi Çerçevesinde Zincir Yiyecek İçecek İşletmelerini Tercih Etme Eğilimlerinde Marka Güveni ve Kuşakların Etkisi


    Yer: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Turizm Araştırmaları Enstitüsü Gastronomi ve Mutfak Sanatları Ana Bilim Dalı


  • Yüksek Lisans 2021 Devam Ediyor

      BÜŞRA KANIK


    Tez Adı: TURİSTLERİN DESTİNASYONU ZİYARET ETME EĞİLİMLERİNİ ETKİLEYEN UNSURLAR:SOSYAL MEDYA PERSPEKTİFİYLE DEĞERLENDİRİLMESİ


    Yer: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Turizm Araştırmaları Enstitüsü Turizm İşletmeciliği Ana Bilim Dalı


  • Yüksek Lisans 2021 Devam Ediyor

      ASLI SULTAN EREN


    Tez Adı: Turist Rehberlerinin Etik Davranışlarının, Turist Tatminine, Tekrar Ziyaret ve Tavsiye Etme Eğilimlerine Etkisinde Cinsiyetin Rolü


    Yer: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Turizm Araştırmaları Enstitüsü Turizm Rehberliği Ana Bilim Dalı


  • Yüksek Lisans 2021 Devam Ediyor

      BÜŞRA KANIK


    Tez Adı: TURİSTLERİN DESTİNASYONU ZİYARET ETME EĞİLİMLERİNİ ETKİLEYEN UNSURLAR:SOSYAL MEDYA BAKIŞ AÇISIYLA İNCELENMESİ


    Yer: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Turizm Araştırmaları Enstitüsü Turizm İşletmeciliği Ana Bilim Dalı


  • Yüksek Lisans 2020 Devam Ediyor

      BERNA KÜRKÇÜ


    Tez Adı: Tüketicilerin fonksiyonel gıda tüketme eğilimlerinde sağlık kaygılarının ve sosyal değer algılamalarının anlaşılması: Sağlık bilgi düzeylerinin düzenleyici rolü


    Yer: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Gastronomi ve Mutfak Sanatları Ana Bilim Dalı


  • Yüksek Lisans 2020 Devam Ediyor

      DİLAN TİTİZ


    Tez Adı: TURİST REHBERİNİN İLETİŞİM BECERİSİNİN TUR TATMİNİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİNDE BİLGİ KALİTESİNİN DÜZENLEYİCİ ROLÜ


    Yer: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Turizm Rehberliği Ana Bilim Dalı


  • Yüksek Lisans 2020 Devam Ediyor

      FATMA AKBAŞ


    Tez Adı: Turistlerin Birbirleriyle Etkileşimlerinin Tur Tatminlerine Etkisi: Turist Rehberinin Liderlik ve Ara Bulucu Rolü


    Yer: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Turizm İşletmeciliği Ana Bilim Dalı


  • Yüksek Lisans 2019 Devam Ediyor

      KÜBRA KARAKUŞ


    Tez Adı: TURİZM REHBERLİĞİ ÖĞRENCİLERİNİN TURİZM REHBERLİĞİ EĞİTİMİNE YÖNELİK BEKLENTİLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ


    Yer: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Turizm Rehberliği Ana Bilim Dalı


  • Yüksek Lisans 2019 Devam Ediyor

      GİZEM DELLAL


    Tez Adı: Destinasyon imajı, destinasyon kişiliği ve destinasyon sadakati arasındaki ilişki: Kapadokya Örneği


    Yer: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Turizm İşletmeciliği Ana Bilim Dalı


  • Yüksek Lisans 2020 Tamamlandı

      BERFİN KESKİN


    Tez Adı: Kapadokya bölgesini ziyaret eden turistlerin günlük tur deneyimlerinin destinasyon prestiji algılamalarına etkisi: Tur türünün düzenleyici rolü


    Yer: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Turizm Rehberliği Ana Bilim Dalı


  • Yüksek Lisans 2020 Tamamlandı

      ERDİM KUL


    Tez Adı: Turistlerin tatmin düzeyleri ve davranışsal eğilimlerinde kültür turlarına ilişkin algıladıkları değerin etkisi: Turist rehberinin düzenleyici rolü


    Yer: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Turizm Rehberliği Ana Bilim Dalı


  • Yüksek Lisans 2019 Tamamlandı

      ALİ KORAY ÖZGÜÇLÜ


    Tez Adı: Pazarlama yetkinliğinin işletme performansına etkisi: Nevşehir'deki konaklama işletmeleri üzerine bir araştırma


    Yer: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Turizm İşletmeciliği Ana Bilim Dalı

___ Bağlantılar ___