Akademik Unvanlar

  • 2015

      DOÇENT

    NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ

  • 2012

      YARDIMCI DOÇENT

    NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ

Öğrenim Bilgisi

  • Doktora 2010

    Der Einfluss der Erstsprache als ein Motivationsfaktor auf den Erfolg beim Fremdsprachenlernen  "

    ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ ALMAN DİLİ EĞİTİMİ (DR) 

  • Yüksek Lisans 2006

    Zur beziehung zwischen der motivation und dem fremdsprachenverlust nach der vorbereitungsklasse bei studierenden in der abteilung für deutschlehrerausbildung  "

    ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ ALMAN DİLİ EĞİTİMİ (YL) (TEZLİ) 

  • Lisans 2004

    ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ YABANCI DİLLER EĞİTİMİ BÖLÜMÜ ALMANCA ÖĞRETMENLİĞİ PR.

2019-2020 Lisans Kariyer Planlama ve Geliştirme
2019-2020 Lisans Almanca Öğretiminde Drama
2019-2020 Lisans Almanca Öğrenme ve Öğretim Yaklaşımları
2019-2020 Lisans Sözlü İletişim Becerileri II
2019-2020 Lisans Sözlü İletişim Becerileri I
2020-2021 Lisans ALMANCA ÖĞRETİMİNDE YENİ TEKNOLOJİLER
2018-2019 Lisans Eğitimde Motivasyon I
2018-2019 Lisans İkinci Yabancı Dil III
2018-2019 Lisans Yazma Becerileri I
2018-2019 Lisans Sözlü İletişim Becerileri I
2017-2018 Lisans İkinci Yabancı Dil II
2020-2021 Lisans ALMANCA DİL BECERİLERİNİN ÖĞRETİMİ 2
2020-2021 Lisans ALMANCA ÖĞRETİM PROGRAMLARI
2017-2018 Lisans İkinci Yabancı Dil I
2020-2021 Lisans SÖZLÜ İLETİŞİM BECERİLERİ 2
2013-2014 Lisans SEÇMELİ ALMANCA III
2013-2014 Lisans SEÇMELİ ALMANCA I
2012-2013 Lisans seçmeli Almanca IV
2012-2013 Lisans seçmeli Almanca III
2012-2013 Lisans seçmeli Almanca II
2012-2013 Lisans seçmeli Almanca I
2021-2022 Lisans ALMANCA DİL BECERİLERİNİN ÖĞRETİMİ 1
2021-2022 Lisans ALMANCA ÖĞRETİMİNDE DRAMA
2021-2022 Lisans SÖZLÜ İLETİŞİM BECERİLERİ I
2020-2021 Lisans EĞİTİMDE MOTİVASYON I
2020-2021 Lisans KARİYER PLANLAMA VE GELİŞTİRME
2020-2021 Lisans ALMANCA DİL BECERİLERİNİN ÖĞRETİMİ 1
2020-2021 Lisans SÖZLÜ İLETİŞİM BECERİLERİ I
2018-2019 Lisans Eğitimde Motivasyon II
2018-2019 Lisans Sözlü İletişim Becerileri II
2019-2020 Lisans Eğitimde Motivasyon II
2021-2022 Lisans KARİYER PLANLAMA VE GELİŞTİRME
2019-2020 Lisans Almanca Öğretim Programları
2019-2020 Lisans Almanca Öğretiminde Materyal Tasarımı
2021-2022 Lisans ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI 1
2021-2022 Lisans ÇOCUKLARA YABANCI DİL ÖĞRETİMİ
2020-2021 Lisans EĞİTİMDE MOTİVASYON II
2021-2022 Lisans MÜZE EĞİTİMİ
2020-2021 Lisans TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI
2019-2020 Lisans Eğitimde Motivasyon I
2019-2020 Yüksek Lisans Çocuklara Yabancı Dil Öğretimi 2
2021-2022 Yüksek Lisans UZMANLIK ALAN DERSİ
2021-2022 Yüksek Lisans TEZ ÇALIŞMALARI
2021-2022 Yüksek Lisans UZMANLIK ALAN DERSİ
2021-2022 Yüksek Lisans TEZ ÇALIŞMASI
2021-2022 Yüksek Lisans İKİNCİ YABANCI DİL ÖĞRETİMİ
2020-2021 Yüksek Lisans UZMANLIK ALAN DERSİ
2020-2021 Yüksek Lisans TEZ ÇALIŞMASI
2020-2021 Yüksek Lisans YABANCI DİL ÖĞRETİMİNDE MOTİVASYON
2020-2021 Yüksek Lisans UZMANLIK ALAN DERSİ
2020-2021 Yüksek Lisans TEZ ÇALIŞMALARI
2020-2021 Yüksek Lisans İKİNCİ YABANCI DİL ÖĞRETİMİ
2019-2020 Yüksek Lisans Yabancı Dil Öğretiminde Motivasyon
2019-2020 Yüksek Lisans İkinci Dil Edinimi Kuramları
2019-2020 Yüksek Lisans Dil Edinimi 2
2019-2020 Yüksek Lisans Dil Edinimi 1
2019-2020 Yüksek Lisans Çocuklara Yabancı Dil Öğretimi 1
2018-2019 Yüksek Lisans İkinci Dil Edinimi Kuramları
2017-2018 Yüksek Lisans İkinci Dil Edinimi Kuramları
2017-2018 Yüksek Lisans Yabancı Dil Öğretiminde Motivasyon
2014-2015 Yüksek Lisans İkinci Dil Edinim Kuramları

Filtrele:

Schriften zur Sprache und Literatur II.

İŞİGÜZEL BAHAR, 2018.

Uluslararası Bilimsel Kitap Yayın Bilgisi: IJOPEC Publication. | ISBN: 978-1-912503-25-4

Demokratik Değerler Eğitimi-Democratic Values Education

İŞİGÜZEL BAHAR, 2017.

Uluslararası Bilimsel Kitap Yayın Bilgisi: LAP LAMBERT Academic Publishing, ALMANYA. | ISBN: 978-620-2-09403-0

Erken Yaşlarda Oyunlarla Yabancı Dil Öğretimi Kuram ve Uygulama

İŞİGÜZEL BAHAR,AKTAŞ TAHSİN, 2013.

Ulusal Bilimsel Kitap Yayın Bilgisi: Grafiker, TÜRKİYE. | ISBN: 978-605-4163-15-1

Das Konzept Deutsch als Fremdsprache nach Englisch (DaFnE): Aus der Sicht der Lernenden in der Türkei

İŞİGÜZEL BAHAR, Dilken Melike, 2022

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: MLA,ERIH Plus, WorldCat OCLC Yayın Yeri: International Journal of Languages Education Cilt: 10 Sayı: 1 DOI: 10.29228/ijlet.57823 ISSN: 2198-4999

BELARUSLU BİREYLERİN YABANCI DİL OLARAK TÜRKÇE ÖĞRENMEYE YÖNELİK MOTİFLERİNİN BELİRLENMESİ

İŞİGÜZEL BAHAR, Novikava Yuliya, 2022

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: MLA, Index Copernicus, ESJI (Eurasian Scientific Journal Index) Yayın Yeri: International Journal of Language Academy Cilt: 10 Sayı: 2 DOI: 10.29228/ijla.62510 ISSN: 2342-0251

Türkçenin Erken Yaşta Yabancı Dil Olarak Öğretiminde Kullanılan Ders Kitaplarının Dil Becerileri Bağlamında İncelenmesi

İŞİGÜZEL BAHAR,Gir Murat, 2020

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: Index Copernicus,EBSCO,Modern Language Association (MLA),CrossRef Yayın Yeri: International Journal of Language Academy Cilt: 8 Sayı: 3 DOI: - ISSN: 2342-0251

Redewendungen im Tertiärsprachenunterricht: Deutsch als Fremdsprache nach Englisch (DaFnE)

İŞİGÜZEL BAHAR, 2020

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: scorpus Yayın Yeri: Diyalog Interkulturelle Zeitschrift Für Germanistik Cilt: - Sayı: - DOI: https://doi.org/10.37583/diyalog.802239 ISSN: 2148-1482

FLOW YAŞANTISI VE KAYGI DÜZEYİNİN YABANCI DİLDEKİ KONUŞMA İLE YAZMA BAŞARISINA ETKİSİ

İŞİGÜZEL BAHAR, 2018

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: DOAJ,MLA, Copernicus, ESJI,Ulrichs Web, Scilit, BASE, Yayın Yeri: The Journal of Academic Social Science Studies (JASSS) Cilt: 72 Sayı: - DOI: http://dx.doi.org/10.9761/JASSS7904 ISSN: 2147-2971

Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretiminde Aktif ÖğrenmeninÜretici Becerilerin Geliştirilmesine Etkisi

İŞİGÜZEL BAHAR,Ergin ŞEN, 2018

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: Index Copernicus, Modern Language Association (MLA),EBSCO, ERİHPLUS Yayın Yeri: International Journal of Language Academy (IJLA) Cilt: 6 Sayı: 5 DOI: http://dx.doi.org/10.18033/ijla ISSN: 2342-0251

YABANCI DİL ÖĞRENİM SÜRECİNDE KONUŞMA BECERİSİNE İLİŞKİN FENOMENOLOJİK BİR ARAŞT

İŞİGÜZEL BAHAR, 2017

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: ESJI (Eurasian Journal Index),Advanced Science Index,Ulricsweb Yayın Yeri: The Journal of Academic Social Science Studies Cilt: 4 Sayı: Number: 57 DOI: 10.9761/JASSS7113 ISSN: 2147-2971

Die emotionale Dimension während der Sprechproduktion im Fremdsprachenlernprozess

İŞİGÜZEL BAHAR, 2017

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: Asian Education Index, Ulrichsweb, MLA,DOAJ Yayın Yeri: International Journal of Languages’xx Education Cilt: 5 Sayı: Volume 5 Issue 4 DOI: 10.18298/ijlet.2264 ISSN: 2198-4999

Yabancı Dil Öğretiminde Yapılandırmacı Kuram

AKTAŞ TAHSİN,İŞİGÜZEL BAHAR, 2014

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: DOAJ Yayın Yeri: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Sosyal BilimlerEnstitüsü Dergisi Cilt: 3 Sayı: 2 DOI: - ISSN: 2146-782X

The blended learning environment on the foreign language learning process A balance for motivation and achievement

İŞİGÜZEL BAHAR, 2014

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: The Education Resources Information Center - ERIC Yayın Yeri: Online Journal of Distance Education- TOJDE Cilt: 13 Sayı: 3 DOI: https://doi.org/10.17718/tojde.41051 ISSN: 1302-6488

Yabancı Dil Öğretmenlerinin Erken Yaşta Yabancı Dil Öğretimine İlişkin Öz Yeterlilik Algıları

Tahsin Aktaş, Bahar İşigüzel, 2014

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: WorldCat Yayın Yeri: International Journal of Languages’ Education and Teaching Cilt: 3 Sayı: - DOI: - ISSN: 2198-4499

Das Flow Erleben von Studenten beim projektorientierten DaF Unterricht

Bahar İşigüzel, 2014

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: MLA Yayın Yeri: Lingvistica Cilt: 60 Sayı: - DOI: - ISSN: 1221-8448

Almanca Öğretmen Adaylarının Teknopedagojik Eğitime Yönelik Yeterlik Düzeylerinin İncelenmesi

Bahar İşigüzel, 2014

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: MLA Yayın Yeri: Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi Cilt: 7 Sayı: 34 DOI: - ISSN: 1307-9581

Lise Öğrencilerinin Almanca Öğrenme Sürecinde Başarısızlık Nedenlerinin Değerlendirilmesi

Bahar İşigüzel, Bülent Kırmızı, 2014

Ulusal Hakemli Özgün MakaleEndeks: ulakbim Yayın Yeri: Kafkas Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi Cilt: - Sayı: 13 DOI: - ISSN: 137-5500

Almanca Derslerinde Öğrenci Başarısını Etkileyen Faktörlerin Belirlenmesi

Bülent Kırmızı, Bahar İşigüzel, 2014

Ulusal Hakemli Özgün MakaleEndeks: ulakbim Yayın Yeri: Fırat Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi Cilt: - Sayı: 24 DOI: - ISSN: 1300-9702

İlköğretim II Kademe öğrencilerinin yabancı dil derslerinde yabancı uyruklu öğreticilere ilişkin görüsleri

bahar işigüzel, bülent kırmızı, 2013

Ulusal Hakemli Özgün MakaleEndeks: k Yayın Yeri: PEGEM- Eğitim ve Öğretim Dergisi Cilt: 3 Sayı: 4 DOI: - ISSN: 2146-0655

Almanca Öğretmen Adaylarının Alman Diline Yönelik MotivasyonDüzeylerinin Saptanması

Bahar İşigüzel, 2013

Ulusal Hakemli Özgün MakaleEndeks: 1 Yayın Yeri: Turkish Studies- International Periodical For The Languages, Literatüre and History of Turkish or Turkic Cilt: 8 Sayı: 12 DOI: http://dx.doi.org/10.7827/TurkishStudies.5572 ISSN: 1468-3849

Almanca Öğretmen Adaylarının Konuşma Becerilerine İlişkin Yeterlilik Düzeylerinin belirlenmesi

Tahsin Aktaş, Bahar İşigüzel, 2013

Ulusal Hakemli Özgün MakaleEndeks: ulakbim Yayın Yeri: Turkish Studies- International Periodical For The Languages, Literatüre and History of Turkish or Turkic. Cilt: 8 Sayı: 8 DOI: 10.7827/TurkishStudies.5102 ISSN: 1308-2140

Turizm İşletmeciliği ve Otelcilik Programlarındaki Mesleki Almanca Dersleri Üzerine Bir Çalışma

Bahar İşigüzel, 2013

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: MLA Yayın Yeri: E-Journal of New World Sciences Academy Cilt: 5 Sayı: 4 DOI: - ISSN: 1308-7320

Der Einfluss der Erstsprache als ein Motivationsfaktor auf den Erfolg im Fremdsprachenunterricht

Bahar İşigüzel, 2012

Ulusal Hakemli Özgün MakaleEndeks: ulakbim Yayın Yeri: Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi Cilt: 14 Sayı: 2 DOI: - ISSN: -

Früher Fremdsprachenunterricht in der Primarstufe

Bahar İşigüzel, 2011

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: MLA Yayın Yeri: Lingvistica Cilt: 7 Sayı: - DOI: - ISSN: 1221-8448

Die Motivation Das Hormon des Fremdsprachenunterrichts

Bahar İşigüzel, 2011

Ulusal Hakemli Özgün MakaleEndeks: ulakbim Yayın Yeri: Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi Cilt: 7 Sayı: 1 DOI: - ISSN: -

Almanca Öğrenmeye Yönelik Motivasyon Ölçeği nin Türkçeye Uyarlama Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması

Sabahattin Çam, Ergün Serindağ, Bahar Albayrak, 2010

Ulusal Hakemli Özgün MakaleEndeks: ulakbim Yayın Yeri: Çukurova Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitü Dergisi Cilt: 19 Sayı: 2 DOI: - ISSN: -

Der Fremdspracheverlust Eine Empirische Studie beim universitären Lernen des Deutschen

Bahar Albayrak, Ergün Serindağ, 2007

Ulusal Hakemli Özgün MakaleEndeks: ulakbim Yayın Yeri: Çukurova Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitü Dergisi Cilt: 16 Sayı: 1 DOI: - ISSN: -

Göçmen Toplulukların Eğitim Sistemine Katılımı Sürecinde Uygulanan Eğitim ve Dil Politikalarının İncelenmesi

İŞİGÜZEL BAHAR,Baldık Yüksel, 2019

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: TR DİZİN Yayın Yeri: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi Cilt: 9 Sayı: 2 DOI: - ISSN: 2149-3871

Flow Yaşantısı Ölçeği KısaFormunun Türkçeyeuyarlama geçerlik vegüvenirlik çalışması

İŞİGÜZEL BAHAR,ÇAM SABAHATTİN, 2014

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: EBSCO Yayın Yeri: International Journal of Human Sciences Cilt: 11 Sayı: 2 DOI: - ISSN: -

The effect of the drama-based German foreign language course application on motivation and flow experience

İŞİGÜZEL BAHAR, 2020

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: Journals Indexed in Eric Yayın Yeri: Journal of Language and Linguistic Studies Cilt: 16 Sayı: 2 DOI: - ISSN: 1305-578X

Yabancı Dil Öğreniminde Dil Farkındalığının Gücü

Yazar: İŞİGÜZEL BAHAR

Uluslararası Tam metin bildiri Etkinlik Adı: III. Uluslararası Farkındalık Konferansı Etkinklik Tarihi: 05.12.2019-07.12.2019 Ülke: TÜRKİYE

Türkçenin Erken Yaşta Yabancı Dil Olarak Öğretiminde Kullanılan “Çocuklar İçin Türkçe (Çit)” Ders Kitaplarının Dil Becerileri Bağlamında İncelenmesi

Yazarlar: İŞİGÜZEL BAHAR,GİR Murat

Uluslararası Tam metin bildiri Etkinlik Adı: INCOL -2019 International Congress of Languages Etkinklik Tarihi: 09.10.2019-11.10.2019 Ülke: TÜRKİYE

Kelime Kökenlerinin Peşinde: Kalıcı Öğrenme Bağlamında Almanca Günlerin Öğretimi Örneği

Yazar: İŞİGÜZEL BAHAR

Uluslararası Tam metin bildiri Etkinlik Adı: Uluslararası Türkiye Vizyonu Kongresi (UTVİK-2019) Etkinklik Tarihi: 18.03.2019-20.03.2019 Ülke: TÜRKİYE

Yabancı Dil Öğretiminde Somut Şiir Uygulamaları

Yazar: İŞİGÜZEL BAHAR

Uluslararası Tam metin bildiri Etkinlik Adı: Uluslararası Türkiye Vizyonu Kongresi (UTVİK-2019) Etkinklik Tarihi: 18.03.2019-20.03.2019 Ülke: TÜRKİYE

Avrupa Ülkeleri’nde Göçmen Öğrencilere Yönelik Dil Öğretim Uygulamaları

Yazarlar: İŞİGÜZEL BAHAR,Baldık Yüksel

Uluslararası Tam metin bildiri Etkinlik Adı: I. Uluslararası Karaman Dil ve Edebiyat Kongresi Etkinklik Tarihi: 07.11.2018-09.11.2018 Ülke: TÜRKİYE

Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretiminde Aktif Öğrenmenin Yazma Becerisinin Geliştirilmesine Etkisi

Yazarlar: İŞİGÜZEL BAHAR,Ergin ŞEN

Uluslararası Tam metin bildiri Etkinlik Adı: I. Uluslararası Karaman Dil ve Edebiyat Kongresi Etkinklik Tarihi: 07.11.2018-09.11.2018 Ülke: TÜRKİYE

YABANCI DİL ÖĞRENİMİNDE MOTİVASYON YÖNELİM ETKİSİNİNİNCELENMESİ

Yazar: İŞİGÜZEL BAHAR

Uluslararası Tam metin bildiri Etkinlik Adı: V. ULUSLARARASI EĞİTİM BİLİMLERİ SEMPOZYUMU Etkinklik Tarihi: 25.10.2018-27.10.2018 Ülke: TÜRKİYE

GOOGLE ETKİSİ: GOOGLE ÇAĞIN MUCİZESİ?!

Yazar: İŞİGÜZEL BAHAR

Uluslararası Tam metin bildiri Etkinlik Adı: 4. Uluslararası Eğitim Bilimleri Sempozyumu Etkinklik Tarihi: 03.05.2018-05.05.2018 Ülke: TÜRKİYE

LİMBİK SİSTEM: ÖĞRENMENİN KOŞULU?!

Yazar: İŞİGÜZEL BAHAR

Uluslararası Tam metin bildiri Etkinlik Adı: IV. ULUSLARARASI EĞİTİM BİLİMLERİ SEMPOZYUMU Etkinklik Tarihi: 03.05.2018-05.05.2018 Ülke: TÜRKİYE

Yükseköğretim Öğrencilerinin Yabancı Dil Yeterlilik Düzeylerinin Temel Beceriler BağlamındaAnalizi

Yazar: İŞİGÜZEL BAHAR

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: 3.Uluslararası Sosyal BilimlerSempozyumu Etkinklik Tarihi: 26.10.2017-28.10.2017 Ülke: TÜRKİYE

Mesleki Almanca Öğretiminde Hedef Odaklı Öğrenmenin Güdü ve Performansa Etkisi

Yazar: İŞİGÜZEL BAHAR

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: II. INES Uluslararası Akademik Araştırmalar Kongresi Etkinklik Tarihi: 18.10.2017-21.10.2017 Ülke: TÜRKİYE

Eine Untersuchung zum Einfühlungsvermögen der Fremdsprachenlehrkräfte

Yazar: İŞİGÜZEL BAHAR

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: 2. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi Etkinklik Tarihi: 28.09.2017-01.10.2017 Ülke: TÜRKİYE

Die Emotionale Dimension Während Der Sprechproduktion im Fremdsprachenlernprozess

Yazar: İŞİGÜZEL BAHAR

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: 2. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi Etkinklik Tarihi: 28.09.2017-01.10.2017 Ülke: TÜRKİYE

Akış Yaşantısının Yazma Becerisi Üretimine ve Başarısına Etkisi

Yazar: İŞİGÜZEL BAHAR

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: 2. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu Etkinklik Tarihi: 18.05.2017-20.05.2017 Ülke: TÜRKİYE

Yabancı Dil Öğreniminde Konuşma Becerisinin Algısal Boyutlarının İncelenmesi

Yazar: İŞİGÜZEL BAHAR

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: 2. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu Etkinklik Tarihi: 18.05.2017-20.05.2017 Ülke: TÜRKİYE

Yabancı Dil Öğrenme Sürecinde Flow Yaşantısının Konuşma Üretimine Etkisi

Yazar: İŞİGÜZEL BAHAR

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi Etkinklik Tarihi: 27.04.2017-29.04.2017 Ülke: TÜRKİYE

Konuşma Üretimi Esnasında Öğrenci Yaşantısına İlişkin Nitel Bir Araştırma

Yazar: İŞİGÜZEL BAHAR

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi ULEAD 2017 Etkinklik Tarihi: 27.04.2017-29.04.2017 Ülke: TÜRKİYE

Empati Becerisinin Yabancı Dil Öğretmenleri AçısındanDeğerlendirilmesi

Yazar: İŞİGÜZEL BAHAR

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: ULUSLARARASI ÇAĞDAŞ EĞİTİM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ Etkinklik Tarihi: 29.09.2016-02.10.2016 Ülke: TÜRKİYE

INVESTIGATION OF FACTORS THAT CAUSE FEAR DURING SPEAKING AFOREIGN LANGUAGE

Yazar: İŞİGÜZEL BAHAR

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: XI. European Conference on Social and Behavioral Sciences Etkinklik Tarihi: 01.09.2016-04.09.2016 Ülke: İTALYA

Sprechangst Eine Barriere der mündlichen Kompetenz im Fremdsprachenunterricht

Yazar: İŞİGÜZEL BAHAR

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: XIII. Internationaler Türkischer Germanistik-Kongress Etkinklik Tarihi: 11.05.2016-14.05.2016 Ülke: TÜRKİYE

Edebi Metinlerin Yabancı Dil Öğretiminde Kullanılması

Yazarlar: Bülent Kırmızı, Bahar İşigüzel

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: ULEAD 2014 Annual Congress: ICRE Etkinklik Tarihi: 25.04.2014-27.04.2014 Ülke: TÜRKİYE

Yabancı Dil Öğretmenlerinin Erken Yaşta Yabancı Dil Öğretimine İlişkin Öz Yeterlilik Algıları

Yazarlar: Tahsin Aktaş, Bahar İşigüzel

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: ULEAD 2014 Annual Congress: ICRE Etkinklik Tarihi: 25.04.2014-27.04.2014 Ülke: TÜRKİYE

Almanca Derslerinde Öğrenci Başarısını Etkileyen Değişkenler

Yazarlar: Bülent Kırmızı, Bahar İşigüzel

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: ULEAD 2013 Annual Congress: ICRE Etkinklik Tarihi: 31.05.2013-02.06.2013 Ülke: TÜRKİYE

Yabancı Dil Öğretiminde Yapılandırmacı Kuram

Yazarlar: Tahsin Aktaş, Bahar İşigüzel

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: ULEAD 2013 Annual Congress: ICRE Etkinklik Tarihi: 31.05.2013-02.06.2013 Ülke: TÜRKİYE

Almanca Derslerinde Proje Tabanlı Öğrenme Yaklaşımıyla Bir Uygulama Örneği

Yazarlar: Bülent Kırmızı, Bahar İşigüzel

Ulusal Tam metin bildiri Etkinlik Adı: EYFOR III. Eğitim Yönetimi Forumu Etkinklik Tarihi: 12.10.2012-13.10.2012 Ülke: TÜRKİYE

Yabancı Öğretmenlerle Yabancı Dil Öğretimi

Yazarlar: Bülent Kırmızı, Bahar İşigüzel

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: OYGE 1. Uluslararası Katılımlı Öğretmen Yetiştirme ve Geliştirme Sempozyumu Etkinklik Tarihi: 20.09.2012-22.09.2012 Ülke: TÜRKİYE

Yabancı Dil Derslerinde Yabancı Uyruklu Öğreticilere İlişkin Öğrenci Görüşleri

Yazarlar: Bahar İşigüzel, Bülent Kırmızı

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: OYGE 1. Uluslararası Katılımlı Öğretmen Yetiştirme ve Geliştirme Sempozyumu Etkinklik Tarihi: 20.09.2012-22.09.2012 Ülke: TÜRKİYE

  • Yüksek Lisans 2021 Devam Ediyor

      MELİKE DİLKEN


    Tez Adı: Mehrsprachigkeitskonzept: Eine empirische Studie zur bewussten Anwendung des Englischen im Tertiärsprachenunterricht (DaFnE) auf den Lernerfolg und -motivation


    Yer: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Yabancı Diller Eğitimi Ana Bilim Dalı


  • Yüksek Lisans 2020 Devam Ediyor

      ZEYNEP SÖMEK


    Tez Adı: YABANCI DİL OLARAK TÜRKÇE ÖĞRETİMİ DERS KİTAPLARININ DRAMATİK ETKİNLİKLER AÇISINDAN İNCELENMESİ


    Yer: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Türkçe Eğitimi Ana Bilim Dalı


  • Yüksek Lisans 2020 Devam Ediyor

      KÜBRA ÇAKIR


    Tez Adı: Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretiminde Temel Düzeyde Kullanılabilecek Deyimlerin Belirlenmesi


    Yer: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Türkçe Eğitimi Ana Bilim Dalı


  • Yüksek Lisans 2022 Tamamlandı

      YULIYA NOVIKAVA


    Tez Adı: BELARUSLU ÖĞRENENLERİN YABANCI DİL OLARAK TÜRKÇE ÖĞRENME GÜDÜ VE MOTİVASYONLARININ İNCELENMESİ


    Yer: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Türkçe Eğitimi Ana Bilim Dalı


  • Yüksek Lisans 2019 Tamamlandı

      MURAT GİR


    Tez Adı: Türkçenin erken yaşta yabancı dil olarak öğretiminde kullanılan ders kitaplarının dil becerileri bağlamında incelenmesi


    Yer: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Türkçe Eğitimi Ana Bilim Dalı


  • Yüksek Lisans 2018 Tamamlandı

      ERGİN ŞEN


    Tez Adı: Türkçenin yabancı dil olarak öğretiminde aktif öğrenmenin üretici becerilerin geliştirilmesine etkisi (Gem örneği)


    Yer: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Türkçenin Eğitimi ve Öğretimi Ana Bilim Dalı


  • Yüksek Lisans 2018 Tamamlandı

      YÜKSEL BALDIK


    Tez Adı: Ana dili Türkçe olmayan göçmen ‎toplulukların eğitim sistemine katılımında ‎Türkçe öğretiminin önemi


    Yer: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Türkçe Eğitimi Ana Bilim Dalı

___ Bağlantılar ___