Akademik Unvanlar

  • 2015

      OKUTMAN

    NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ YABANCI DİLLER YÜKSEKOKULU

  • 2013

      OKUTMAN

    NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ MESLEK YÜKSEKOKULU

  • 2013 2005

      OKUTMAN

    NEVŞEHİR ÜNİVERSİTESİ MESLEK YÜKSEKOKULU

Öğrenim Bilgisi

  • Doktora Devam Ediyor

    ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ EĞİTİM BİLİMLERİ (DR) 

  • Yüksek Lisans 2012

    ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÇOK KÜLTÜRLÜ EĞİTİME İLİŞKİN GÖRÜŞLERİNİN VE ÖZ-YETERLİK ALGILARININ DEĞERLENDİRİLMESİ  "

    ERCİYES ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM (YL) (TEZLİ) 

  • Lisans 2005

    GAZİ ÜNİVERSİTESİ GAZİ EĞİTİM FAKÜLTESİ YABANCI DİLLER EĞİTİMİ BÖLÜMÜ İNGİLİZCE ÖĞRETMENLİĞİ PR.

2016-2017 Önlisans Yabancı Dil-II
2016-2017 Önlisans Yabancı Dil-I
2015-2016 Önlisans Mesleki Yabancı Dil-I
2015-2016 Önlisans Mesleki Yabancı Dil-II
2014-2015 Önlisans Yabancı Dil-II
2014-2015 Önlisans Mesleki Yabancı Dil
2014-2015 Önlisans Mesleki Yabancı Dil-II
2014-2015 Önlisans Yabancı Dil-I
2013-2014 Önlisans Yabancı Dil-I
2013-2014 Önlisans Yabancı Dil-II
2012-2013 Önlisans Mesleki Yabancı Dil-I
2012-2013 Önlisans Yabancı Dil-II
2012-2013 Önlisans Mesleki Yabancı Dil-II
2012-2013 Önlisans Yabancı Dil-I
2011-2012 Önlisans Yabancı Dil-II
2011-2012 Önlisans Yabancı Dil-I
2011-2012 Önlisans Mesleki Yabancı Dil-II
2011-2012 Önlisans Mesleki Yabancı Dil-I
2017-2018 Lisans İngilizce-III
2017-2018 Lisans Yoğun İngilizce-III
2017-2018 Lisans İngilizce-IV
2017-2018 Lisans Yoğun İngilizce-IV
2014-2015 Lisans Foreign Language-II
2014-2015 Lisans General Writing Skills
2014-2015 Lisans Mesleki İngilizce-II
2014-2015 Lisans Yabancı Dil-I

Filtrele:

Examining the Perceptions of English Instructors Regarding the Incorporation of Global Citizenship Education into ELT

BAŞARIR FATMA, 2017

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: Asian Education Index, Index Copernicus Dergi Adı: International Journal of Languages’ Education and Teaching Cilt: 1 Sayı: Volume 5 Issue 4 DOI: 10.18298/ijlet.2127 ISSN: 2198-4999

Analyzing teachers’ perceptions of “female teacher” and “male teacher” withintraditional gender roles

SARI MEDİHA,BAŞARIR FATMA, 2016

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: The Directory of Research Journal Indexing (DRJI) Dergi Adı: International Journal of Education and Research Cilt: 4 Sayı: 3 DOI: - ISSN: 2411-5681

FEN VE TEKNOLOJİ DERS KİTABININ ELEŞTİREL DÜŞÜNME STANDARTLARIDOĞRULTUSUNDA ANALİZ EDİLMESİ

AYBEK BİRSEL, ÇETİN ABDULLAH, BAŞARIR FATMA, 2014

Ulusal Hakemli Özgün MakaleEndeks: asos, arastirmax Dergi Adı: Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi Cilt: 3 Sayı: 1 DOI: - ISSN: 2146-9199

EVALUATION OF PRE SERVICE TEACHERS OPINIONS OF MULTICULTURAL EDUCATION

DEMİR SEMRA, BAŞARIR FATMA, 2013

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: ASOS,EBSCO HOST, TEİ TÜRK EĞİTİM İNDEKSİ, ARASTIRMAX, ANİJİ, İSAM, INDEX COPERNICUS, AKADEMİK DİZİN, PROQUEST Dergi Adı: İİB International Refereed Academic Social Sciences Journal Cilt: 4 Sayı: 9 DOI: - ISSN: -

ÇOK KÜLTÜRLÜ EĞİTİM ÇERÇEVESİNDE ÖĞRETMENADAYLARININ ÖZ YETERLİK ALGILARININ İNCELENMESİ

DEMİR SEMRA, BAŞARIR FATMA, 2013

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: EBSCO, MLA, ASOS, TEİ(Türk Eğitim İndeksi), ARASTIRMAX, Akademik Dizin (Akademik Türk Dergileri İndeksi), Journal Seek, Research Bible, İSAM, Index Copernicus, Mendeley Dergi Adı: The Journal of Academic Social Science Studies Cilt: 6 Sayı: 1 DOI: http://dx.doi.org/10.9761/JASSS_489 ISSN: -

Investigation of women academicians’xx perceptions regarding “being a woman academician” through metaphors

BAŞARIR FATMA,SARI MEDİHA, 2015

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: EBSCO Dergi Adı: Journal of Higher Education and Science Cilt: 5 Sayı: 1 DOI: 10.5961/jhes.2015.108 ISSN: 2146-5959

Examination of teachers’ perceptions of multicultural education

BAŞARIR FATMA,SARI MEDİHA,ÇETİN ABDULLAH, 2014

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: EBSCO Dergi Adı: Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi Cilt: 4 Sayı: 2 DOI: 10.14527/pegegog.2014.011 ISSN: 2148-239X

Türkiye’de Küresel Vatandaşlık ve Eğitimi İle İlgili Araştırmaların İçerik Analizi

Yazar: BAŞARIR FATMA,Çoşğun Çimen Ümit

Uluslararası Tam metin bildiri Etkinlik Adı: THE 26TH INTERNATIONAL CONGRESS ON EDUCATIONAL SCIENCES Etkinlik Tarihi: 20.04.2017-23.04.2017 Ülke: -

A DESCRIPTIVE STUDY ON GLOBAL ISSUES IN THE 11TH GRADE ENGLISH COURSE BOOK OF SECONDARY EDUCATION

Yazar: BAŞARIR FATMA

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: 2nd INTERNATIONAL CONGRESS ON AFRO-EURASIAN RESEARCH Etkinlik Tarihi: 17.04.2017-20.04.2017 Ülke: İSPANYA

Examining the Perceptions of English Instructors regarding the Incorporation of Global Citizenship Education Into ELT

Yazar: BAŞARIR FATMA

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: XI. European Conference on Social and Behavioral Sciences Etkinlik Tarihi: 01.09.2016-04.09.2016 Ülke: -

Analyzing Teachers’ Perceptions of “Female Teacher” and “Male Teacher” within Traditional Gender Roles

Yazar: SARI MEDİHA,BAŞARIR FATMA

Uyarı YÖKSİS'ten bilgilerinizi güncellemelisiniz Etkinlik Adı: The International Congress on Education for the Future: Issues and Challenges Etkinlik Tarihi: 13.05.2015-15.05.2015 Ülke: TÜRKİYE

Ortaokul Öğrencilerinin Düşünmelerinin Eleştirel Düşünme Standartları Açısından İncelenmesi

Yazar: AYBEK BİRSEL,MENGÜ FADİME,ÇETİN ABDULLAH,BAŞARIR FATMA

Ulusal Özet bildiri Etkinlik Adı: 3. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi Etkinlik Tarihi: 07.05.2014-09.05.2014 Ülke: TÜRKİYE

Kadın akademisyenlerin ‘Kadın akademisyen olma’ya ilişkin algılarının metaforlar yoluyla incelenmesi

Yazar: BAŞARIR FATMA,SARI MEDİHA

Ulusal Özet bildiri Etkinlik Adı: 3. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi Etkinlik Tarihi: 07.05.2014-09.05.2014 Ülke: TÜRKİYE

Ortaokul 5 Sınıf Fen ve Teknoloji Ders Kitabındaki Maddenin Değişimi Ve Tanınması Ünitesinin Eleştirel Düşünme Standartları Doğrultusunda Analiz Edilmesi

Yazar: AYBEK BİRSEL, ÇETİN ABDULLAH, BAŞARIR FATMA

Ulusal Özet bildiri Etkinlik Adı: 22. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı Etkinlik Tarihi: 05.09.2013-07.09.2013 Ülke: TÜRKİYE

Öğretmenlerin Çok Kültürlü Eğitim Algılarının İncelenmesi

Yazar: BAŞARIR FATMA, ÇETİN ABDULLAH, SARI MEDİHA

Ulusal Özet bildiri Etkinlik Adı: 22. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı Etkinlik Tarihi: 05.09.2013-07.09.2013 Ülke: TÜRKİYE

  • Avrupa Birliği 16.07.2012-16.07.2012  | Proje Tamamlandı | 

    Proje Adı: Taught Me How To Walk

    Proje Konusu: Engellilerde Atlı terapi yöntem ve metodları Projedeki Görevi: Uzman

  • Avrupa Birliği 19.03.2018-19.03.2018  | Proje Tamamlandı | 

    Proje Adı: Mesleki İngilizce nin Geliştirilmesi

    Proje Konusu:  - Projedeki Görevi: Araştırmacı

___ Bağlantılar ___