Akademik Unvanlar

  • 2017

      ÖĞRETİM GÖREVLİSİ

    NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ KOZAKLI MESLEK YÜKSEKOKULU

Öğrenim Bilgisi

  • Doktora Devam Ediyor

    HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ SAĞLIK BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ NÖROLOJİ FİZYOTERAPİSTLİĞİ (DR) 

  • Yüksek Lisans 2019

    Kronik İnmeli Hastalarda Sanal Gerçeklik Eğitiminin İkili Görev Performansı, Denge ve Yürüme Üzerine Etkilerinin İncelenmesi  "

    HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ SAĞLIK BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ NÖROLOJİ FİZYOTERAPİSTLİĞİ (YL) (TEZLİ) 

  • Lisans 2012

    ABANT İZZET BAYSAL ÜNİVERSİTESİ KEMAL DEMİR FİZİK TEDAVİ VE REHABİLİTASYON YÜKSEKOKULU FİZYOTERAPİ VE REHABİLİTASYON PR. 

Filtrele:

The musculoskeletal problems and psychosocial status of teachers giving online education during the COVID-19 pandemic and preventive telerehabilitation for musculoskeletal problems

KAYABINAR ERDİ, KAYABINAR BÜŞRA, ÖNAL BİROL, ZENGİN HATİCE YAĞMUR, KÖSE NEZİRE, 2021

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: SSCI Yayın Yeri: Work Cilt: 68 Sayı: 1 DOI: 10.3233/WOR-203357 ISSN: 1051-9815","1875-9270

The effects of virtual reality augmented robot-assisted gait training on dual-task performance and functional measures in chronic stroke: a randomized controlled single-blind trial

KAYABINAR BÜŞRA, GÜRBÜZ İPEK, YILMAZ ÖZNUR, 2021

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: SCI Yayın Yeri: European Journal of Physical and Rehabilitation Medicine Cilt: 57 Sayı: 2 DOI: 10.23736/S1973-9087.21.06441-8 ISSN: 1973-9087

Kronik inmeli hastalarda ikili görev performansı ile kognitif düzey arasındaki ilişkinin incelenmesi

Yazarlar: KAYABINAR BÜŞRA,KAYABINAR ERDİ,YILMAZ ÖZNUR

Ulusal Özet bildiri Etkinlik Adı: 7.Ulusal Fizyoterapi ve Rehabilitasyon Kongresi Etkinklik Tarihi: 18.04.2019-20.04.2019 Ülke: TÜRKİYE

Kronik inmeli hastalarda ikili görev performansı ile denge arasındaki ilişkinin incelenmesi

Yazarlar: KAYABINAR BÜŞRA,YILMAZ ÖZNUR

Ulusal Özet bildiri Etkinlik Adı: 7.Ulusal Fizyoterapi ve Rehabilitasyon Kongresi Etkinklik Tarihi: 18.04.2019-20.04.2019 Ülke: TÜRKİYE

___ Bağlantılar ___