Akademik Unvanlar

  • 2016

      DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ

    NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ

  • 2016 2011

      ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ

    NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ

Öğrenim Bilgisi

  • Doktora 2015

    Devletin sağlığa yönelik yürüttüğü sosyal pazarlama uygulamaları: Obezite ile mücadele kampanyası örneği  "

    İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ ÜRETİM YÖNETİM VE PAZARLAMA (DR) 

  • Yüksek Lisans 2011

    Hizmet pazarlamasında kalite anlayışı: Servqual ve servperf kalite modellerinin karşılaştırılmasına yönelik bir uygulama  "

    CUMHURİYET ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ İŞLETME (YL) (TEZLİ) 

  • Lisans 2009

    CUMHURİYET ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ İŞLETME BÖLÜMÜ İŞLETME PR. (İÖ)

2016-2017 Lisans İŞL205 Pazarlama I
2017-2018 Lisans BF221 Pazarlama İlkeleri
2017-2018 Lisans BF217 İletişim
2016-2017 Lisans İŞLİÖ338 Dış Ticaret İşlemleri
2016-2017 Lisans İŞL338 Dış Ticaret İşlemleri
2016-2017 Lisans İŞLİÖ218 Pazarlama II
2016-2017 Lisans İŞL218 Pazarlama II
2016-2017 Lisans İŞLİÖ234 Dijital Pazarlama
2016-2017 Lisans İŞL234 Dijital Pazarlama
2016-2017 Lisans İŞLİÖ429 Tüketici Davranışı
2016-2017 Lisans İŞL429 Tüketici Davranışı
2016-2017 Lisans İŞLİÖ205 Pazarlama I
2023-2024 Lisans İŞL429 Tüketici Davranışı
2023-2024 Lisans BF429 Dijital Pazarlama
2023-2024 Lisans BF319 Tüketici Davranışı
2023-2024 Lisans BF221 Pazarlama İlkeleri
2022-2023 Lisans BF408 Bankacılıkta Dış Ticaret İşlemleri
2022-2023 Lisans BF322 Müşteri Deneyimi Yönetimi
2022-2023 Lisans BF429 Dijital Pazarlama
2022-2023 Lisans BF319 Tüketici Davranışı
2022-2023 Lisans BF221 Pazarlama İlkeleri
2021-2022 Lisans BF429 Dijital Pazarlama
2021-2022 Lisans BF319 Tüketici Davranışı
2021-2022 Lisans BF221 Pazarlama İlkeleri
2020-2021 Lisans BF322 Müşteri Deneyimi Yönetimi
2020-2021 Lisans BFİÖ429 Dijital Pazarlama
2020-2021 Lisans BF429 Dijital Pazarlama
2020-2021 Lisans BFİÖ319 Tüketici Davranışı
2020-2021 Lisans BF319 Tüketici Davranışı
2020-2021 Lisans BFİÖ221 Pazarlama İlkeleri
2020-2021 Lisans BF221 Pazarlama İlkeleri
2019-2020 Lisans BFİÖ408 Bankacılıkta Dış Ticaret İşlemleri
2019-2020 Lisans BF408 Bankacılıkta Dış Ticaret İşlemleri
2019-2020 Lisans BFİÖ322 Müşteri Deneyimi Yönetimi
2019-2020 Lisans BF322 Müşteri Deneyimi Yönetimi
2019-2020 Lisans BFİÖ216 Finansal Hizmetler Pazarlaması
2019-2020 Lisans BF216 Finansal Hizmetler Pazarlaması
2019-2020 Lisans BFİÖ429 Dijital Pazarlama
2019-2020 Lisans BF429 Dijital Pazarlama
2019-2020 Lisans BFİÖ319 Tüketici Davranışı
2019-2020 Lisans BF319 Tüketici Davranışı
2019-2020 Lisans BFİÖ221 Pazarlama İlkeleri
2019-2020 Lisans BF221 Pazarlama İlkeleri
2019-2020 Lisans BFİÖ217 İletişim
2019-2020 Lisans BF217 İletişim
2018-2019 Lisans BFİÖ322 Müşteri Deneyimi Yönetimi
2018-2019 Lisans BF322 Müşteri Deneyimi Yönetimi
2018-2019 Lisans BFİÖ216 Finansal Hizmetler Pazarlaması
2018-2019 Lisans BF216 Finansal Hizmetler Pazarlaması
2018-2019 Lisans İŞLİÖ429 Tüketici Davranışı
2018-2019 Lisans İŞL429 Tüketici Davranışı
2018-2019 Lisans BFİÖ319 Tüketici Davranışı
2018-2019 Lisans BF319 Tüketici Davranışı
2018-2019 Lisans BFİÖ221 Pazarlama İlkeleri
2018-2019 Lisans BF221 Pazarlama İlkeleri
2018-2019 Lisans BFİÖ217 İletişim
2018-2019 Lisans BF217 İletişim
2017-2018 Lisans BFİÖ216 Finansal Hizmetler Pazarlaması
2017-2018 Lisans BF216 Finansal Hizmetler Pazarlaması
2017-2018 Lisans İŞLİÖ319 Reklam ve Halkla İlişkiler
2017-2018 Lisans İŞL319 Reklam ve Halkla İlişkiler
2017-2018 Lisans BFİÖ217 İletişim
2017-2018 Lisans BFİÖ221 Pazarlama İlkeleri
2018-2019 Yüksek Lisans BF-526 Marka Yönetimi
2018-2019 Yüksek Lisans İŞLTZİÖ-537 İleri Tutundurma Teknikleri
2017-2018 Yüksek Lisans İŞL-526 Tutundurma
2017-2018 Yüksek Lisans İŞLTZİÖ-532 Reklam
2017-2018 Yüksek Lisans İŞL-542 Pazarlama İlkeleri
2019-2020 Yüksek Lisans BF-526 Marka Yönetimi
2017-2018 Yüksek Lisans İŞLTZİÖ-537 İleri Tutundurma Teknikleri
2016-2017 Yüksek Lisans İŞL-542 Pazarlama İlkeleri
2016-2017 Yüksek Lisans DTT-506 Uluslararası Pazarlama
2016-2017 Yüksek Lisans SKİÖ-521 Sağlık Kuruluşlarında Pazarlama
2017-2018 Doktora İŞL-603 Hizmet Pazarlaması

Filtrele:

Yeni Nesil Pazarlama Yaklaşımları

BOZPOLAT CEYLAN, 2022.

Ulusal Bilimsel Kitap Yayın Bilgisi: Nobel, TÜRKİYE. | ISBN: 978-625-427-358-2

Yeni Ürün Geliştirme Yönetimi ve İnovasyon İlişkisi

BOZPOLAT CEYLAN,SEYHAN HÜLYA, 2020.

Ulusal Bilimsel Kitap Yayın Bilgisi: Gazi Kitabevi Tic. Ldt. Şti., TÜRKİYE. | ISBN: 978-625-7045-96-4

Impact of Market Orientation on Innovation

BOZPOLAT CEYLAN,SEYHAN HÜLYA, 2020.

Uluslararası Bilimsel Kitap Yayın Bilgisi: Gazi Kitabevi Tic. Ltd. Şti., TÜRKİYE. | ISBN: 978-625-7911-12-2

Hizmet Pazarlamasına Sosyolojik Bir Bakış

BOZPOLAT CEYLAN, 2019.

Ulusal Bilimsel Kitap Yayın Bilgisi: Beta Basım Yayım Dağıtım, TÜRKİYE. | ISBN: 978-605-242-362-2

Mağaza Atmosferinin Tüketici Tercihindeki Önemi

BOZPOLAT CEYLAN, 2017

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: Scientific Indexing Services, CEEOL, ASOS Index, Index Copernicus Yayın Yeri: The Journal of Social Science Cilt: 1 Sayı: 2 DOI: 10.30520/tjsosci.360140 ISSN: 2587-0807

Sağlık Sektöründe Sosyal Pazarlama Uygulamaları: Obezite İle Mücadele Kapmanyası Üzerine Bir Araştırma

BOZPOLAT CEYLAN, CÖMERT YAVUZ, 2016

Ulusal Hakemli Özgün MakaleEndeks: Scientific Indexing Services, ASOS Index, Open Akademic JournalsIndex, J-Gate ve Infobase Index Yayın Yeri: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi Cilt: 6 Sayı: 1 DOI: - ISSN: 2149-3871

Sosyal Medya Bağlamında Destinasyon Marka Bilinirliğinin e-wom Üzerindeki Etkisinde Destinasyon Bilişsel İmajı ve Müşteri Değerinin Rolü: Kapadokya’da Bir Araştırma

BOZPOLAT CEYLAN, 2023

Ulusal Hakemli Özgün MakaleEndeks: TR DİZİN Yayın Yeri: Gazi İktisat ve İşletme Dergisi Cilt: 9 Sayı: 1 DOI: 10.30855/gjeb.2023.9.1.001 ISSN: 2548-0162

Yeşil Süreç İnovasyonu ile Rekabet Avantajı Arasındaki İlişkide Yeşil Marka İmajının ve Değerinin Paralel Çoklu Aracılık Rolü

BOZPOLAT CEYLAN, TUNA MURAT FATİH, 2022

Ulusal Hakemli Özgün MakaleEndeks: TR DİZİN Yayın Yeri: Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi Cilt: 26 Sayı: 3 DOI: - ISSN: 1301-370X

Finansal Ürünlerde Ortak Markalama: Ortak Markalı Kredi Kartları Üzerine Bir Çalışma

BOZPOLAT CEYLAN, 2022

Ulusal Hakemli Özgün MakaleEndeks: TR DİZİN Yayın Yeri: Ekonomi Politika ve Finans Araştırmaları Dergisi Cilt: 7 Sayı: 2 DOI: 10.30784/epfad.1070482 ISSN: 2587-151X

Çevresel Kaygının ve Algılanan Pazar Etkisinin Yeşil Ürün Satın Alma Davranışındaki Rolü

BOZPOLAT CEYLAN, 2021

Ulusal Hakemli Özgün MakaleEndeks: TR DİZİN Yayın Yeri: Kafkas Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi Cilt: 12 Sayı: 24 DOI: 10.36543/kauiibfd.2021.029 ISSN: 1309 – 4289

Türkiye’deki Mevduat ve Katılım Bankalarının Sosyal Medya Kullanımı: Instagram Değerlendirme Endeksi ile Karşılaştırmalı Bir Çalışma

EFE DURAN, BOZPOLAT CEYLAN, 2021

Ulusal Hakemli Özgün MakaleEndeks: TR DİZİN Yayın Yeri: Business & Management Studies: An International JournaL Cilt: 9 Sayı: 2 DOI: 10.15295/bmij.v9i2.1807 ISSN: 2148-2586

Banka Müşterilerinin E-Şikâyetlerini Şikâyet Forum Sitesi Üzerinden Analiz Etme

ÇOPUR FUNDA, BOZPOLAT CEYLAN, 2021

Ulusal Hakemli Özgün MakaleEndeks: TR DİZİN Yayın Yeri: Journal of Business Research - Turk Cilt: 13 Sayı: 3 DOI: 10.20491/isarder.2021.1246 ISSN: 1309-0712

Kurumsal Sosyal Sorumluluk ile Marka Sadakati Arasındaki İlişkide Kurumsal İtibarın Aracılık Etkisi

BOZPOLAT CEYLAN, HÜLYA GÜZELGÜN ARSLAN, 2021

Ulusal Hakemli Özgün MakaleEndeks: TR DİZİN Yayın Yeri: 3. SEKTÖR SOSYAL EKONOMİ DERGİSİ Cilt: 56 Sayı: 2 DOI: 10.15659/3.sektor-sosyal-ekonomi.21.05.1562 ISSN: 2148-1237

Mobil Ödeme Teknolojisi Kabulünün Teknoloji Kabul Modeli ile İncelenmesi: Ampirik Bir Araştırma

BOZPOLAT CEYLAN, SEYHAN HÜLYA, 2020

Ulusal Hakemli Özgün MakaleEndeks: TR DİZİN Yayın Yeri: Çankırı Karatekin Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi Cilt: 10 Sayı: 1 DOI: 10.18074/ckuiibfd.619852 ISSN: 1308-5549

Tüketici Temelli Marka Denkliğinin Ölçümü: Bankacılık Sektöründe Bir Uygulama

BOZPOLAT CEYLAN, SEYHAN HÜLYA, 2019

Ulusal Hakemli Özgün MakaleEndeks: TR DİZİN Yayın Yeri: Cumhuriyet Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi Cilt: 20 Sayı: 2 DOI: - ISSN: 1303-1279

Ağızdan Ağıza Çevrimiçi İletişimin Otellerdeki Oda Satışlarına Etkisi Üzerine bir Araştırma

KİTAPCI OLGUN, TAŞTAN SERKAN, DÖRTYOL İBRAHİM TAYLAN, AKDOĞAN CEYLAN, 2012

Ulusal Hakemli Özgün MakaleEndeks: TR DİZİN Yayın Yeri: Doğuş Üniversitesi Dergisi Cilt: 13 Sayı: 2 DOI: - ISSN: 1308-6979

Yenilikçi Fikir Kaynağı Olarak Sosyal Medya Kullanımının Firma Performansına Etkisinde Girişimci Pazarlamanın Aracılık Rolü

Yazarlar: BOZPOLAT CEYLAN, ÜNSALAN CEREN

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: 7th International EMI Entrepreneurship & Social Sciences Congress Etkinklik Tarihi: 22.06.2022-17.10.2023 Ülke: ÖZBEKİSTAN

The Intermediate Role of Experiential Marketing in the Relationship Between Service Innovation And Repurchasing Intention

Yazar: BOZPOLAT CEYLAN

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: ASES International Social Sciences Congress Etkinklik Tarihi: 27.05.2022-17.10.2023 Ülke: TÜRKİYE

Analysis of green marketing orientations of green hotels during COVID-19 with fuzzy

Yazarlar: BOZPOLAT CEYLAN, ŞİMŞEK YAĞLI BURCU

Uluslararası Tam metin bildiri Etkinlik Adı: 3th Conference on Managing Tourism Across Continents (MTCON’22) Etkinklik Tarihi: 24.03.2022-17.10.2023 Ülke: TÜRKİYE

The Role of Destination Cognitive Image and Brand Equity in the Effect of Destination Brand Awareness on E-WOM: An Empirical Study in the Context of Social Media

Yazar: BOZPOLAT CEYLAN

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: 3th Conference on Managing Tourism Across Continents (MTCON’22) Etkinklik Tarihi: 24.03.2022-17.10.2023 Ülke: TÜRKİYE

The Impact of Service Quality Dimensions on Patient Satisfaction, Repurchase Intentions and Word-of-Mouth Communication in the Public Healthcare Industry

Yazarlar: KİTAPCI OLGUN, BOZPOLAT CEYLAN, DÖRTYOL İBRAHİM TAYLAN

Uluslararası Tam metin bildiri Etkinlik Adı: 2nd International Conference on Strategic Innovative Marketing (IC-SIM) Etkinklik Tarihi: 13.09.2013-17.09.2013 Ülke: -

Hizmet Pazarlamasında Kalite Anlayışı Sağlık Sektöründe Bir Araştırma Sivas İli Örneği

Yazarlar: KİTAPCI OLGUN,BOZPOLAT CEYLAN

Ulusal Tam metin bildiri Etkinlik Adı: 11. ULUSAL İŞLETMECİLİK KONGRESİ Etkinklik Tarihi: 10.05.2012-12.05.2012 Ülke: TÜRKİYE

  • Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi 30.09.2008-01.07.2011  | Proje Tamamlandı | 

    Adı: Hizmet pazarlamasında kalite anlayışı Servqual ve servperf kalite modellerinin karşılaştırılmasına yönelik bir uygulama

    Konusu: YÜKSEK LİSANS TEZİ Görevi: Araştırmacı

  • Avrupa Birliği 28.02.2023-28.02.2023  | Proje Tamamlandı | 

    Adı: ALDIĞIM DONANIM ÜLKEME KAZANIM

    Konusu: GENÇ İSTİHDAMININ DESTEKLENMESİ HİBE PROGRAMI Görevi: Bursiyer

  • Doktora 2023 Devam Ediyor

      RABİA BETÜL ZENGİN


    Tez Adı: Marka İmajı, Tüketici Mutluluğu, Fiyat ve Marka Sadakati Arasındaki İlişki


    Yer: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Ana Bilim Dalı


  • Yüksek Lisans 2022 Devam Ediyor

      CEREN ÜNSALAN


    Tez Adı: Müşteri Değeri Odaklı Girişimsel Pazarlama Stratejileri ve Firma Performansı Arasındaki İlişkide Sosyal Medya Pazarlamasının Aracılık Analizi


    Yer: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Ana Bilim Dalı


  • Yüksek Lisans 2022 Devam Ediyor

      EMİNE GAMZE ARZUMAN


    Tez Adı: Türkiye'de Bankacılık Sektöründe Ticari Kredi Pazarlama Faaliyetleri ve Müşterilerin Banka Tercihlerini Etkileyen Faktörlerin Analizi:T.C.İş Bankası Örneği


    Yer: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Bankacılık ve Finans Ana Bilim Dalı


  • Yüksek Lisans 2023 Tamamlandı

      AMRO SALEH SALEH JASSAR


    Tez Adı: Yenilikçi Pazarlama Uygulamalarının Banka Tercihine Etkisinde Algılanan Faydanın Rolü : Ampirik Bir Çalışma


    Yer: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Bankacılık ve Finans Ana Bilim Dalı


  • Yüksek Lisans 2021 Tamamlandı

      EFE DURAN


    Tez Adı: Türkiye'deki mevduat ve katılım bankalarının sosyal medya kullanımına yönelik bir araştırma: Instagram değerlendirme endeksi


    Yer: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Bankacılık ve Finans Ana Bilim Dalı


  • Yüksek Lisans 2021 Tamamlandı

      HÜLYA GÜZELGÜN ARSLAN


    Tez Adı: Banka reklamlarının içerik analizi yöntemiyle incelenmesi


    Yer: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Bankacılık ve Finans Ana Bilim Dalı


  • Yüksek Lisans 2020 Tamamlandı

      FUNDA ÇOPUR


    Tez Adı: E-WOM kapsamında müşteri şikayetlerinin değerlendirilmesi: Bankacılık sektörü üzerine nitel bir araştırma


    Yer: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Bankacılık ve Finans Ana Bilim Dalı


  • Yüksek Lisans 2019 Tamamlandı

      HÜLYA SEYHAN


    Tez Adı: İnovatif bankacılık ürünleri kullanımının teknoloji kabul modeli ile incelenmesi


    Yer: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Bankacılık ve Finans Ana Bilim Dalı

___ Bağlantılar ___