Akademik Unvanlar

  • 2013

      YARDIMCI DOÇENT

    NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ TURİZM FAKÜLTESİ

  • 2013 2010

      YARDIMCI DOÇENT

    NEVŞEHİR ÜNİVERSİTESİ TURİZM FAKÜLTESİ

  • 2010 2008

      YARDIMCI DOÇENT

    NEVŞEHİR ÜNİVERSİTESİ TİCARET VE TURİZM EĞİTİM FAKÜLTESİ

  • 2007 1999

      ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ

    ERCİYES ÜNİVERSİTESİ TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEKOKULU

Öğrenim Bilgisi

  • Doktora 2007

    Örgütsel hizmet odaklılığın işletme performansı üzerindeki etkisi: Konaklama işletmelerinde bir uygulama  "

    ERCİYES ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ İŞLETME (DR) 

  • Yüksek Lisans 2003

    Otel işletmeciliğinde pazarlama anlayışı ve pazar yönlülük: Türkiye`de faaliyet gösteren dört ve beş yıldızlı otellerde yapılan bir araştırma ve sonuçları  "

    MERSİN ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ TURİZM İŞLETMECİLİĞİ (YL) (TEZLİ) 

  • Lisans 1998

    ERCİYES ÜNİVERSİTESİ TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEKOKULU TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK PR. 

2016-2017 Lisans MEZUNİYET PROJESİ
2016-2017 Lisans EKONOMİ
2016-2017 Lisans PAZARLAMA
2016-2017 Lisans SEÇMELİ SEMİNER
2016-2017 Lisans TURİZM PAZARLAMASI
2016-2017 Lisans İSTATİSTİK
2015-2016 Lisans MEZUNİYET PROJESİ
2015-2016 Lisans PAZARLAMA
2015-2016 Lisans TURİZM PAZARLAMASI
2015-2016 Lisans TURİZM EKONOMİSİ
2015-2016 Lisans İSTATİSTİK
2015-2016 Lisans SEÇMELİ SEMİNER
2014-2015 Lisans TURİZM EKONOMİSİ
2014-2015 Lisans PAZARLAMA
2014-2015 Lisans İSTATİSTİK
2014-2015 Lisans EKONOMİ
2014-2015 Lisans MEZUNİYET PROJESİ
2013-2014 Lisans PAZARLAMA
2013-2014 Lisans TURİZM PAZARLAMASI
2013-2014 Lisans İSTATİSTİK
2013-2014 Lisans SEÇMELİ SEMİNER
2013-2014 Lisans TURİZM EKONOMİSİ
2013-2014 Lisans MEZUNİYET PROJESİ
2012-2013 Lisans PAZARLAMA
2012-2013 Lisans BİTİRME TEZİ
2012-2013 Lisans TURİZM EKONOMİSİ
2012-2013 Lisans SEÇMELİ SEMİNER
2012-2013 Lisans BİTİRME TEZİ
2012-2013 Lisans TURİZM PAZARLAMASI
2011-2012 Lisans PAZARLAMA
2011-2012 Lisans TURİZM EKONOMİSİ
2016-2017 Yüksek Lisans BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ
2016-2017 Yüksek Lisans UZMANLIK ALAN DERSİ
2016-2017 Yüksek Lisans TEZ ÇALIŞMALARI
2016-2017 Yüksek Lisans UYGULAMALI İSTATİSTİK
2015-2016 Yüksek Lisans UYGULAMALI İSTATİSTİK
2015-2016 Yüksek Lisans TEZ ÇALIŞMALARI
2015-2016 Yüksek Lisans UZMANLIK ALAN DERSİ
2015-2016 Yüksek Lisans BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ
2014-2015 Yüksek Lisans BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ
2014-2015 Yüksek Lisans UZMANLIK ALAN DERSİ
2013-2014 Yüksek Lisans UZMANLIK ALAN DERSİ
2013-2014 Yüksek Lisans TEZ ÇALIŞMALARI
2013-2014 Yüksek Lisans BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ
2012-2013 Yüksek Lisans ANABİLİM DALI SEMİNERİ
2012-2013 Yüksek Lisans BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ
2012-2013 Yüksek Lisans PAZARLAMA
2011-2012 Yüksek Lisans BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ
2011-2012 Yüksek Lisans TURİZM PAZARLAMASI
2016-2017 Doktora TEZ ÇALIŞMALARI
2016-2017 Doktora ÇOK DEĞİŞKENLİ İSTATİSTİKSE YÖNTEMLER
2016-2017 Doktora UZMANLIK ALAN DERSİ
2016-2017 Doktora İLERİ ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ
2015-2016 Doktora TEZ ÇALIŞMALARI
2015-2016 Doktora ÇOK DEĞİŞKENLİ İSTATİSTİKSEL YÖNTEMLER
2015-2016 Doktora İLERİ ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ
2015-2016 Doktora UZMANLIK ALAN DERSİ
2014-2015 Doktora İLERİ ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ
2014-2015 Doktora UZMANLIK ALAN DERSİ
2013-2014 Doktora İLERİ ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ
2013-2014 Doktora UZMANLIK ALAN DERSİ
2013-2014 Doktora TEZ ÇALIŞMALARI
2012-2013 Doktora ANABİLİM DALI SEMİNERİ
2011-2012 Doktora İLERİ ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ

Filtrele:

Turizm İşletmelerinde İnsan Kaynakları Yönetimi ve Uygulamaları

EREN DUYGU,ÇAMLICA KORAY, 2016.

Ulusal Bilimsel Kitap Yayın Bilgisi: Beta Basım Yayın, TÜRKİYE. | ISBN: -

Turizm Pazarlamasında Güncel Yaklaşımlar

EREN DUYGU, 2015.

Ulusal Bilimsel Kitap Yayın Bilgisi: Beta BASIM YAYIM DAĞITIM A.Ş., TÜRKİYE. | ISBN: -

TURİZM İŞLETMELERİNDE ÇALIŞAN İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ

EREN DUYGU, GÜNEREN EBRU, 2014.

Ulusal Bilimsel Kitap Yayın Bilgisi: DETAY YAYINCILIK, TÜRKİYE. | ISBN: -

Türk Turizm Tarihi Yapısal ve Sektörel Gelişim

KUŞLUVAN ZEYNEP, EREN DUYGU, 2009.

Ulusal Bilimsel Kitap Yayın Bilgisi: DETAY YAYINCILIK, TÜRKİYE. | ISBN: -

Managing Employee Attitudes And Behaviors in the Tourism and Hospitality Industry

KUŞLUVAN SALİH,KUŞLUVAN ZEYNEP,EREN DUYGU, 2003.

Uluslararası Bilimsel Kitap Yayın Bilgisi: Nova Publisher. | ISBN: -

Servant Leadership and Perceptions of Service Quality by Front line Service Workers in Hotels in Turkey Achieving Competitive Advantage

KOYUNCU MUSTAFA,BURKE RONALD,ASTAKHOVA MARİNA,EREN DUYGU,ÇETİN HAYRULLAH, 2014

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: SSCI Yayın Yeri: The International Journal of Contemporary Hospitality Management Cilt: 26 Sayı: 7 DOI: 10.1108/IJCHM-06-2013-0238 ISSN: -

Internal Marketing and Firm Performance in Hotel Businesses:The Role of Market Orientation

ÇOBAN GAMZE,EREN DUYGU, 2017

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: EBSCO, Index Copernicus, SCI-Edge Yayın Yeri: European Journal of Business and Management Cilt: 9 Sayı: 23 DOI: - ISSN: -

Internal Marketing and Firm Performance in Hotel Businesses:The Role of Market Orientation

ÇOBAN GAMZE,EREN DUYGU, 2017

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: EBSCO Index Copernicus Yayın Yeri: European Journal of Business and Management Cilt: 9 Sayı: 23 DOI: - ISSN: 2222-1905

Destinasyon İmajı ve Destinasyon Kişiliğinin Ziyaretçi Memnuniyeti ve Geleceğe Yönelik Ziyaretçi Davranışı Üzerine Etkisi Kapadokya Örneği

UMUR MEHMET,EREN DUYGU, 2016

Ulusal Hakemli Özgün MakaleEndeks: ASOS Index, Türk Eğitim İndeksi Yayın Yeri: Kırıkkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi Cilt: 6 Sayı: 1 DOI: - ISSN: -

İçsel Pazarlama Uygulamalarının Hizmet Kalitesi Üzerindeki Etkisinde Örgütsel Vatandaşlık Davranışının Aracılık Rolü

EREN DUYGU,ÇULLU KAYGISIZ NEŞE,ÖZGÜL KATLAV EDA, 2016

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: Pro-Quest(ABD), Ulrich’s WEB(ABD), Google-Scholar(ABD), ICI-Index Copernicus International(Polonya/AVRUPA BİRLİĞİ), DergiPark-Akademik(Türkiye), DAIJ, OAJI, Global Impact Factor, ResearchBib, SIndex, CiteFactor, JournalInformatics, BASE, PubGet, Index Scholar, Region-Hovedstaden, SOBIAD, AsosIndex, AcarIndex, Araştırmax, TopluKatalog-Ulakbim-TÜBİTAK, AkademikDİzin, Türk Eğitim Endeksi, CEEOL, JournalIndex, DRJI, OpenAıre Yayın Yeri: TURAN-SAM Cilt: 8 Sayı: 32 DOI: - ISSN: -

Otel İşletmelerinde İşgörenlerin Olumlu Sosyal Davranışlarının Hizmet Kalitesi Üzerine Etkisi Nevşehir Örneği

EREN DUYGU, KAYGISIZ NEŞE ÇULLU, 2014

Ulusal Hakemli Özgün MakaleEndeks: EBSCO Yayın Yeri: Anatolia Cilt: 25 Sayı: 2 DOI: - ISSN: -

Hotel Star Ratings And Perceptions Of Servant Leadership AndService Quality Provided By Front -Line Service WorkersIn Four-And Five-Star Hotels In Turkey:An Exploratory Study

KOYUNCU MUSTAFA,BURKE RONALD, j,MARINA ASHTAKOVA,EREN DUYGU,ÇETİN HAYRULLAH, 2014

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: ASOS INDEX, CABELLS DIRECTORY, EBSCO SOCINDEX, INDEX COPERNICUS Yayın Yeri: İşGüç: Endüstri İlişkileri ve İnsan Kaynakları Dergisi Cilt: 16 Sayı: 3 DOI: - ISSN: -

Service rewards and prosocial service behaviours among employees in four and five star hotels in Cappadocia

EREN DUYGU,RONALD BURKE,MARİNA ASTAKHOVA,KOYUNCU MUSTAFA,ÇULLU KAYGISIZ NEŞE, 2014

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: EBSCO Hospitality & Tourism Index Yayın Yeri: Anatolia Cilt: 25 Sayı: 3 DOI: 10.1080/13032917.2013.875047 ISSN: 1303-2917

Gender Differences in Perceptions of Work Experiences and Service Quality Provided by Front Line Service Workers in Four and Five Star Hotels in Turkey A Research Note

KOYUNCU MUSTAFA,BURKE RONALD J,ASHTAKOVA MARINA,EREN DUYGU,ÇETİN HAYRULLAH, 2013

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: ASOS INDEX, CABELLS DIRECTORY, EBSCO SOCINDEX, Index COPERNICUS Yayın Yeri: İSGUC Industrial Relations and Human Resources Journal Cilt: 15 Sayı: 12 DOI: - ISSN: -

İşgörenlerin Kişilik Özelliği Olarak Hizmet Verme Yatkınlığı Bir Literatür Taraması

Salih KUŞLUVAN, Duygu EREN, 2011

Ulusal Hakemli Özgün MakaleEndeks: EBSCO - Hospitality & Tourism Complete Yayın Yeri: Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi Cilt: 22 Sayı: 2 DOI: - ISSN: -

Örgütsel Hizmet Odaklılığın İşletme Performansı Üzerindeki Etkisi Konaklama İşletmelerinde Bir Uygulama

Salih KUŞLUVAN, Duygu EREN, 2008

Ulusal Hakemli Özgün MakaleEndeks: EBSCO - Hospitality & Tourism Complete Yayın Yeri: Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi Cilt: 19 Sayı: 2 DOI: - ISSN: -

Otel İşletmelerinde İçsel Pazarlama Uygulamalarının İşgörenlerin Hizmet Verme Yatkınlığı ve Olumlu Sosyal Davranışları Üzerine Etkisi: Nevşehir Örneği

ÇULLU KAYGISIZ NEŞE,EREN DUYGU, 2017

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: ASOS, EBSCOhost, Index Copernicus,Research Bible Yayın Yeri: Seyahat ve Otel İşletmeciliği Dergisi Cilt: 14 Sayı: 3 DOI: 10.24010/soid.369912 ISSN: 1304-7590

Lisans Düzeyinde Turizm Eğitimi Alan Öğrencilerin Eğitim Memnuniyetlerinin Belirlenmesi Nevşehir Üniversitesi Örneği

EREN DUYGU, ÖZGÜL EDA, KAYGISIZ NEŞE ÇULLU, 2013

Ulusal Hakemli Özgün MakaleEndeks: ASOS Yayın Yeri: ERCİYES ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ Cilt: - Sayı: 35 DOI: - ISSN: -

Butik Otel Çalışanlarının Butik Otel Kavram Özellik ve Hizmetlerini Algılamaları Üzerine Bir Araştırma Kapadokya Örneği

Lütfi BUYRUK, Duygu EREN, 2012

Ulusal Hakemli Özgün MakaleEndeks: ASOS Endeks, EndeksCopernicus Yayın Yeri: Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi Cilt: 15 Sayı: 27 DOI: - ISSN: -

Hizmet İşletmelerinde Rekabet Üstünlüğü Aracı Olarak Örgütsel Hizmet Odaklılık

Salih KUŞLUVAN, Duygu EREN, 2008

Ulusal Hakemli Özgün MakaleEndeks: EBSCOhost, Index Copernicus, ASOS Yayın Yeri: Seyahat ve Otel İşletmeciliği Dergisi Cilt: 5 Sayı: 4 DOI: - ISSN: -

Otel İşletmeciliğinde Pazar Yönlülük ve Pazar Yönlülük Performans İlişkisi Üzerine Bir Araştırma ve Sonuçları

A Celil ÇAKICI, Duygu EREN, 2005

Ulusal Hakemli Özgün MakaleEndeks: TÜBİTAK - ULAKBİM Sosyal ve Beşeri Bilimler Veri Tabanı Yayın Yeri: Hacettepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi Cilt: 13 Sayı: 1 DOI: - ISSN: -

Evaluating Destination Performance with a Manager Oriented Approach Case of Nevsehir Cappadocia

EREN DUYGU,ÇOBAN GAMZE,YILDIZ ONUR ŞEVKET, 2016

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: EBSCO Yayın Yeri: International Journal of Academic Research in Business and Social Sciences Cilt: 6 Sayı: 5 DOI: 10.6007/IJARBSS/v6-i5/2145 ISSN: 2222-6990

Turizm İşletmelerinde Global Dağıtım Sistemlerinin Kullanımı

Zeynep KUŞLUVAN, Duygu EREN, 2002

Ulusal Hakemsiz Özgün MakaleEndeks: Yayın Yeri: Pazarlama Dünyası Cilt: 16 Sayı: 4 DOI: - ISSN: -

Duygusal emek faktörünün hizmet verme yatkınlığı üzerindeki etkisi: Nevşehir örneği

Yazarlar: EREN DUYGU,DEMİREL NİLGÜN

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: 2. uluslararası ığdır sempozyumu Etkinklik Tarihi: 09.10.2017-11.10.2017 Ülke: -

Otel İşletmelerinde Yeşil Pazarlama Uygulamalarına Personelin Bakış Açıları

Yazarlar: EREN DUYGU,ARDIÇ YETİŞ ŞULE

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: , I. İpek Yolu Akademik Çalışmalar Sempozyumu Etkinklik Tarihi: 21.09.2017-23.09.2017 Ülke: -

Turizmde Destinasyon Seçimini Etkileyen Çekici Faktörler: Yozgat Üzerine Bir Değerlendirme

Yazarlar: EREN DUYGU,YILMAZ İBRAHİM,ATASOY FUAT

Uluslararası Tam metin bildiri Etkinlik Adı: II. Uluslararası Bozok Sempozyumu Etkinklik Tarihi: 04.05.2017-06.05.2017 Ülke: TÜRKİYE

Yozgat Turizminin Geliştirilmesine Yönelik Planlama Çalışmalarının İncelenmesi

Yazarlar: YILMAZ İBRAHİM,EREN DUYGU,ATASOY FUAT

Uluslararası Tam metin bildiri Etkinlik Adı: II. Uluslararası Bozok Sempozyumu Etkinklik Tarihi: 04.05.2017-06.05.2017 Ülke: TÜRKİYE

KONAKLAMA İŞLETMELERİNİN ENGELLİ TURİZMİNE YÖNELİKUYGULAMALARI NEVŞEHİR ÖRNEĞİ

Yazarlar: YILMAZ İBRAHİM,EREN DUYGU,çetin Betül

Uluslararası Tam metin bildiri Etkinlik Adı: II. Uluslararası Nevşehir Tarih ve Kültür Sempozyumu Etkinklik Tarihi: 02.05.2016-04.05.2016 Ülke: -

Turizmde Vandalizm Tahripçilik Sorunu ve Nevşehir Örneği

Yazarlar: EREN DUYGU,ÖZGÜÇLÜ ALİ KORAY

Uluslararası Tam metin bildiri Etkinlik Adı: II. Uluslararası Nevşehir Tarih ve Kültür Sempozyumu Etkinklik Tarihi: 02.05.2016-04.05.2016 Ülke: -

BUTİK TARZI KONAKLAMA İŞLETMELERİNİN GELİŞİMİNE YÖNELİK YEREL HALKIN TUTUMLARI NEVŞEHİR ÖRNEĞİ

Yazarlar: EREN DUYGU,ÇALIŞKAN NURGÜL,ÇAMLICA KORAY

Uluslararası Tam metin bildiri Etkinlik Adı: II. Uluslararası Nevşehir Tarih ve Kültür Sempozyumu Etkinklik Tarihi: 02.05.2016-04.05.2016 Ülke: -

Push and Pull Faktors as Constituent Components of Travel Motivation and the Role of Travel Motivation on Destination Choice

Yazarlar: PEKTAŞ FATİH, EREN DUYGU

Uluslararası Tam metin bildiri Etkinlik Adı: INTERNATIONAL CONFERENCE CROSS- CULTURAL ISSUES IN TOURISM AND HOSPITALITY Etkinklik Tarihi: 14.05.2014-16.05.2014 Ülke: -

Hareket Temelli İşlemler Teknolojisinin Turizm Eğtiminde Kullanimi Microsoft Kinect İle Yiyecek İçecek Servisi Dersi Uygulama Örneği

Yazarlar: İ Akın ÖZEN, Duygu EREN

Ulusal Tam metin bildiri Etkinlik Adı: 14. Ulusal Turizm Kongresi Etkinklik Tarihi: 05.12.2013-08.12.2013 Ülke: TÜRKİYE

Nevşehir Turizminin İstatistiksel Olarak Değerlendirilmesi

Yazarlar: Duygu EREN, Hediye LİMON, Yusuf KARAKUŞ

Uluslararası Tam metin bildiri Etkinlik Adı: 1. Uluslararası Nevşehir Tarih ve Kültür Sempozyumu Etkinklik Tarihi: 16.11.2011-20.11.2011 Ülke: -

Otel İşletmelerinde Yeşil Pazarlama Uygulamaları

Yazarlar: EREN DUYGU,YILMAZ İBRAHİM

Ulusal Tam metin bildiri Etkinlik Adı: 13. Ulusal Pazarlama Kongresi Etkinklik Tarihi: 25.10.2008-29.10.2008 Ülke: TÜRKİYE

Market Orientation and Performans Relationship in Hotels A Survey Conducted at Four and Five Star Hotels Operating in Turkey

Yazarlar: Duygu EREN, A Celil ÇAKICI

Uluslararası Tam metin bildiri Etkinlik Adı: International Business Administration, 4. International Sypmosium Etkinklik Tarihi: 26.04.2006-27.04.2006 Ülke: -

Konaklama Endüstrisi Çalışanlarının İş Ortamında Etik Davranışlar ile İlgili Algılamaları

Yazarlar: İnci VARİNLİ, Duygu EREN

Ulusal Tam metin bildiri Etkinlik Adı: Haftasonu Turizm Konferansı X Etkinklik Tarihi: 13.11.2005-15.11.2005 Ülke: TÜRKİYE

  • ARAŞTIRMA PROJESİ 05.06.2006-05.06.2006  | Proje Tamamlandı | 

    Adı: Kat Hizmetlerinde Hareket ve Zaman Etüdleri ve Personel Verimliliği

    Konusu:  - Görevi: Araştırmacı

  • Doktora 2016 Devam Ediyor

      NİLGÜN DEMİREL


    Tez Adı: MÜŞTERİ MEMNUNİYETİNİN AĞIZDAN AĞIZA DUYURUM ÜZERİNDEKİ ETKİSİNDE HİZMET TELAFİSİNİN DÜZENLEYİCİLİK ROLÜ: NEVŞEHİR'DEKİ OTEL İŞLETMELERİNDE BİR UYGULAMA


    Yer: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Turizm İşletmeciliği Anabilim Dalı


  • Doktora 2015 Devam Ediyor

      NEŞE ÇULLU KAYGISIZ


    Tez Adı: Otel işletmelerinde içsel pazarlama uygulamalarının işgörenlerin hizmet verme yatkınlığı ve olumlu sosyal davranışları üzerine etkisi: Nevşehir örneği


    Yer: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Turizm İşletmeciliği Anabilim Dalı


  • Yüksek Lisans 2017 Devam Ediyor

      TANSU VARLIK


    Tez Adı: Rus ve Kazak Turistlerin Değerlendirmeleri Açısından Türkiye'nin Turizm İmajının Analizi


    Yer: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Turizm İşletmeciliği Anabilim Dalı


  • Yüksek Lisans 2017 Devam Ediyor

      ÖZGE KAYA


    Tez Adı: Lise Öğrencilerinin Turizm Eğitimi Alma ve Turizmde Kariyer Yapma Eğilimlerinin Belirlenmesi: Nevşehir Örneği


    Yer: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Turizm İşletmeciliği Anabilim Dalı


  • Yüksek Lisans 2016 Devam Ediyor

      REYHAN ZOROĞLU


    Tez Adı: Nevşehir'in Destinasyon İmajı ve Destinasyon Kişiliğinin Projeksiyon Teknikleri Kullanılarak İncelenmesi


    Yer: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Turizm İşletmeciliği Anabilim Dalı


  • Yüksek Lisans 2016 Devam Ediyor

      SİNEM KARASU


    Tez Adı: Mobil Turist Rehberlerinin Turist Memnuniyeti Üzerindeki Etkisi: Muğla İlinde Bir Uygulama


    Yer: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Turizm İşletmeciliği Anabilim Dalı


  • Yüksek Lisans 2016 Devam Ediyor

      MELTEM BOZKURT


    Tez Adı: Turist Rehberlerinin Performanslarının Turist Memnuniyeti ve Turistlerin Alışveriş Davranışı Üzerine Etkisi


    Yer: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Turizm İşletmeciliği Anabilim Dalı


  • Yüksek Lisans 2016 Devam Ediyor

      AKİF ALAŞHAN


    Tez Adı: NEVŞEHİR BÖLGESİNİN KONGRE TURİZMİ POTANSİYELİNİN TURİZM İŞLETME YÖNETİCİLERİ BAKIŞ AÇISIYLA DEĞERLENDİRİLMESİ


    Yer: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Turizm İşletmeciliği Anabilim Dalı


  • Yüksek Lisans 2016 Devam Ediyor

      SEVİNÇ YAĞIZ


    Tez Adı: YÖRE GASTRONOMİSİNİN TURİSTLERİN TATİL DENEYİMLERİ ÜZERİNE ETKİSİNDE OTEL RESTORANLARININ ROLÜ: NEVŞEHİR ÖRNEĞİ


    Yer: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Turizm İşletmeciliği Anabilim Dalı


  • Yüksek Lisans 2016 Devam Ediyor

      İNCİ YILMAZ ARIKAN


    Tez Adı: Şehir Markalaşması ve Markalaşma Süreci: Sivas İlinde Bir Uygulama


    Yer: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Turizm İşletmeciliği Anabilim Dalı


  • Yüksek Lisans 2015 Devam Ediyor

      ALİ KORAY ÖZGÜÇLÜ


    Tez Adı: PAZARLAMA YETKİNLİĞİNİN İŞLETME PERFORMANSINA ETKİSİ: NEVŞEHİR'DEKİ KONAKLAMA İŞLETMELERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA


    Yer: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Turizm İşletmeciliği Anabilim Dalı


  • Yüksek Lisans 2015 Devam Ediyor

      KORAY ÇAMLICA


    Tez Adı: SOSYAL KIYASLAMA VE TÜKETİM DUYGULARININ TURİST MEMNUNİYETİ VE GELECEĞE YÖNELİK TURİST DAVRANIŞLARI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: NEVŞEHİR ÖRNEĞİ


    Yer: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Turizm İşletmeciliği Anabilim Dalı


  • Doktora 2017 Tamamlandı

      GAMZE ÇOBAN


    Tez Adı: Otel işletmelerinde içsel pazarlama ve işletme performansı ilişkisinde pazar odaklılığın rolü: Nevşehir örneği


    Yer: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Turizm İşletmeciliği Anabilim Dalı


  • Doktora 2016 Tamamlandı

      NEŞE ÇULLU KAYGISIZ


    Tez Adı: Otel işletmelerinde içsel pazarlama uygulamalarının işgörenlerin hizmet verme yatkınlığı ve olumlu sosyal davranışları üzerine etkisi: Nevşehir örneği


    Yer: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Turizm İşletmeciliği Anabilim Dalı


  • Doktora 2015 Tamamlandı

      MEHMET UMUR


    Tez Adı: Destinasyon imajı ve destinasyon kişiliğinin, ziyaretçi memnuniyeti ve geleceğe yönelik ziyaretçi davranışı üzerine etkisi: Kapadokya örneği


    Yer: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Turizm İşletmeciliği Anabilim Dalı


  • Doktora 2014 Tamamlandı

      HAYRULLAH ÇETİN


    Tez Adı: Otel işletmelerinde hizmetkar liderliğin çalışanların iş tatmini ve işten ayrılma niyeti üzerine etkisi


    Yer: Nevşehir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Turizm İşletmeciliği Anabilim Dalı


  • Yüksek Lisans 2017 Tamamlandı

      GÖKHAN ONAT


    Tez Adı: İçsel pazarlama uygulamalarının iş gören yetkinliği üzerine etkisi: Nevşehir'deki otel işletmelerinde bir uygulama


    Yer: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Turizm İşletmeciliği Anabilim Dalı


  • Yüksek Lisans 2017 Tamamlandı

      İREM BOZKURT


    Tez Adı: Şehir markası oluşturma süreci ve Nevşehir'in markalaşmasının değerlendirilmesi


    Yer: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Turizm İşletmeciliği Anabilim Dalı


  • Yüksek Lisans 2017 Tamamlandı

      DİLARA EYLÜL KOÇ


    Tez Adı: Destinasyon performansının ziyaretçi memnuniyeti ve geleceğe yönelik ziyaretçi davranışı üzerine etkisi: Kapadokya örneği


    Yer: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Turizm İşletmeciliği Anabilim Dalı


  • Yüksek Lisans 2015 Tamamlandı

      NİLGÜN DEMİREL


    Tez Adı: Duygusal emek faktörünün hizmet kalitesine etkisi: Nevşehir' deki dört ve beş yıldızlı otellere yönelik bir araştırma


    Yer: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Turizm İşletmeciliği Anabilim Dalı


  • Yüksek Lisans 2013 Tamamlandı

      NEŞE ÇULLU


    Tez Adı: Otel işletmelerinde işgörenlerin olumlu sosyal davranışlarının hizmet kalitesi üzerine etkisi: Nevşehir örneği


    Yer: Nevşehir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Turizm İşletmeciliği Anabilim Dalı

___ Bağlantılar ___