Akademik Unvanlar

  • 2013

      YARDIMCI DOÇENT

    NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ TURİZM FAKÜLTESİ

  • 2017 2016

      DOÇENT

    NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ TURİZM FAKÜLTESİ

  • 2013 2007

      YARDIMCI DOÇENT

    Uluslararasi Kibris Üniversitesi Turizm ve Otel İşletmeciliği Yüksekokulu

  • 2007 2004

      ÖĞRETİM GÖREVLİSİ (DR)

    Uluslararasi Kibris Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi

  • 2002 1996

      ÖĞRETİM GÖREVLİSİ

    BAŞKENT ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER MESLEK YÜKSEKOKULU

Öğrenim Bilgisi

  • Doktora 2004

    Müşteri Sadakati Oluşum Sürecine İlişkin Alternatif Bir Model  "

    HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ İŞLETME (YL) (TEZLİ) 

  • Yüksek Lisans 1996

    Nitelikli Otellerde Standartların Belirlenmesi Ve Korunması Yönünden Toplam Kalite Kontrolü Ve Yönetimi: Büyük Ankara Oteli İçin Bir Uygulama  "

    HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ  

  • Lisans 1991

    HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ İŞLETME BÖLÜMÜ 

2014-2015 Lisans Halkla İlişkiler
2014-2015 Lisans Turizm Pazarlaması
2014-2015 Lisans Etkinlik Yönetimi
2014-2015 Lisans Yiyecek İçecek İşletmeleri Pazarlaması
2014-2015 Lisans Seçmeli Seminer
2014-2015 Lisans Pazarlama
2014-2015 Lisans Girişimcilik
2014-2015 Lisans Turizmde Tüketici Davranışı
2013-2014 Lisans Halkla İlişkiler
2013-2014 Lisans Turizm Pazarlaması
2013-2014 Lisans Turizmde Tüketici Davranışı
2013-2014 Lisans Etkinlik Yönetimi
2013-2014 Lisans Pazarlama
2013-2014 Lisans Girişimcilik
2013-2014 Lisans Yiyecek İçecek İşletmeleri Pazarlaması
2013-2014 Lisans Seçmeli Seminer
2011-2012 Lisans Marketing Strategies for Hospitality Organizatons
2011-2012 Lisans Business Policy
2011-2012 Lisans International Marketing
2011-2012 Lisans INTRODUCTION TO BUSİNESS
2011-2012 Lisans Marketing
2011-2012 Lisans Hospitality Marketing
2011-2012 Lisans Hospitality Management
2010-2011 Lisans Business Policy
2010-2011 Lisans Hospitality Management
2010-2011 Lisans Marketing
2010-2011 Lisans International Marketing
2010-2011 Lisans Introduction to Tourism Behavior
2010-2011 Lisans Hospitality Marketing
2010-2011 Lisans Introduction to Business
2014-2015 Yüksek Lisans Hizmet Pazarlaması
2013-2014 Yüksek Lisans Etkinlik Yönetimi
2011-2012 Yüksek Lisans Consumer Behavior
2011-2012 Yüksek Lisans Marketing Strategies
2010-2011 Yüksek Lisans Consumer Behavior
2010-2011 Yüksek Lisans Marketing Strategies
2014-2015 Doktora Bütünleşik Pazarlama İletişi
2014-2015 Doktora Postmodern Pazarlama
2013-2014 Doktora Anabilim Dalı Semineri
2011-2012 Doktora Strategy and Management in Marketing Science

Filtrele:

Genel Turizm

GÜNEREN EBRU,KARAKUŞ YUSUF, 2016.

Ulusal Ders Kitabı Yayın Bilgisi: Grafiker, TÜRKİYE. | ISBN: -

TURİZM PAZARLAMASINDA GÜNCEL YAKLAŞIMLAR

GÜNEREN EBRU,KARAKUŞ YUSUF, 2015.

Ulusal Bilimsel Kitap Yayın Bilgisi: BETA YAYINEVİ, TÜRKİYE. | ISBN: 978-605-333-385-2

Genel Turizm

GÜNEREN EBRU, 2015.

Ulusal Ders Kitabı Yayın Bilgisi: Grafiker Yayınları, TÜRKİYE. | ISBN: 978-605-4692-93-4

TURİZM İŞLETMELERİNDE ÇALIŞAN İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ

EREN DUYGU, GÜNEREN EBRU, 2014.

Ulusal Bilimsel Kitap Yayın Bilgisi: DETAY YAYINCILIK, TÜRKİYE. | ISBN: -

Destinasyon Markalaşma Sürecinde Yöresel Mutfağın Rolü Nevşehir Örneği

ASLAN ZEYNEP,GÜNEREN EBRU,ÇOBAN GAMZE, 2014

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: ASUS: Sosyal Bilimler Endeksi Yayın Yeri: Journal of Tourism and Gastronomy Studies Cilt: 2 Sayı: 4 DOI: - ISSN: 2147-8775

Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti nde Faaliyet Gösteren Süpermarketlerin İmaj Bileşenleri

GÜNEREN EBRU, 2012

Ulusal Hakemli Özgün MakaleEndeks: ASOS, EconLit, TÜBİTAK ULAKBİM Yayın Yeri: Hacettepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi Cilt: 30 Sayı: 2 DOI: - ISSN: 1309-6338

Influence of Ethnocentrıc Tendency of Consumers On Their Purchase Intentions in North Cyprus

GÜNEREN Ebru, ÖZTÜREN A, 2008

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: SCOPUS Yayın Yeri: Journal of Euromarketing Cilt: 17 Sayı: 3/4 DOI: - ISSN: 1049-6483

Leadership in Organizational Change

GÜNEREN Ebru, ÖZTÜREN A, 2007

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: EBSCO Yayın Yeri: International Bulletin of Business Administration Cilt: - Sayı: 2 DOI: - ISSN: 1451-243X

KKTC Konaklama Endüstrisinde İnternet Pazarlaması Arz ve Talep Boyutları

GÜNEREN Ebru, EKİZ H, ÖZTÜREN A, 2005

Ulusal Hakemsiz Özgün MakaleEndeks: Yayın Yeri: Pazarlama ve İletişim Kültürü Dergisi Cilt: 4 Sayı: 13 DOI: - ISSN: -

Nitelikli Otellerin Belgelendirilmesinde Davranışsal Kalite Sorunları Karşılaştırmalı Bir Mevzuat İncelemesi

Yazar: GÜNEREN EBRU

Ulusal Tam metin bildiri Etkinlik Adı: Turizm Sağlık ve Hukuk Sempozyumu Etkinklik Tarihi: 03.04.2015-05.04.2015 Ülke: TÜRKİYE

The Effect of Destination Image on Destination Recommendation

Yazarlar: PEKTAŞ FATİH,GÜNEREN EBRU

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: 1st. International Conference on Leisure, Recreation and Tourism Etkinklik Tarihi: 16.10.2014-18.10.2014 Ülke: -

Image of North Cyprus as a Touristic Destination Stakeholders Perspective

Yazar: GÜNEREN EBRU

Uluslararası Tam metin bildiri Etkinlik Adı: Passion for Hospitality Excellence Etkinklik Tarihi: 25.10.2010-28.10.2010 Ülke: -

KKTC nin Turistik Bir Destinasyon Olarak İmajı

Yazar: GÜNEREN EBRU

Uluslararası Tam metin bildiri Etkinlik Adı: Uluslararası Halkla İlişkiler Sempozyumu Etkinklik Tarihi: 15.04.2009-17.04.2009 Ülke: -

KKTC Vatandaşı Tüketicilerin Etnik Merkezlilik Eğilimlerinin Yerli ve Yabancı Ürün Satın Alma Eğilimlerine Etkisi Üzerine Pilot Bir Araştırma

Yazarlar: GÜNEREN Ebru, ÖZTÜREN A

Ulusal Tam metin bildiri Etkinlik Adı: 10. Pazarlama Kongresi Etkinklik Tarihi: 16.11.2005-19.11.2005 Ülke: TÜRKİYE

An Investigation on Competitive Power of Pottery Workshops in Avanos

Yazar: GÜNEREN EBRU

Ulusal Tam metin bildiri Etkinlik Adı: Weekend Seminars VI Etkinklik Tarihi: 26.11.1999-28.11.1999 Ülke: TÜRKİYE

An Empirical Study on Behavioural Aspects of the Service Quality in Hospitality Operations

Yazarlar: ALTUĞ DUYGU,GÜNEREN EBRU

Ulusal Tam metin bildiri Etkinlik Adı: Weekend Seminars II Etkinklik Tarihi: 13.12.1996-15.12.1996 Ülke: TÜRKİYE

  • Avrupa Birliği 01.09.2013-01.09.2013  | Proje Tamamlandı | 

    Adı: TEEN TECHNOLOGIES FOR YOUNG ENTREPRENEURS

    Konusu: to identify good practices to improve existing ICT tools for educational and professional training in entrepreneurship  Görevi: Araştırmacı

  • Avrupa Birliği 01.09.2014-01.09.2014  | Proje Tamamlandı | 

    Adı: SUSTAINABLE ENTERPRISES WITH QUALIFIED ENTREPRENEURS (SEQUEL)

    Konusu: Entrepreneurial learning - entrepreneurship educationNew innovative curricula/educational methods/development of training courses, enterprise, industry and SMEs (incl. entrepreneurship) Görevi: Yürütücü

  • Doktora 2017 Devam Ediyor

      VİLDAN YILMAZ


    Tez Adı: Medikal Turizmde Destinasyon Rekabetçiliği: Alanya Örneği


    Yer: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Turizm Anabilm Dalı


  • Doktora 2015 Devam Ediyor

      İBRAHİM AKIN ÖZEN


    Tez Adı: DENEYİMSEL TÜKETİM, DESTİNASYON İMAJ ALGISI VE DAVRANIŞSAL SONUÇLARI İLİŞKİSİ: KAPADOKYA SICAK HAVA BALON DENEYİMİ


    Yer: Nevşehir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Diğer


  • Yüksek Lisans 2017 Devam Ediyor

      SELDA NACİYE AKAY


    Tez Adı: GASTRONOMİ TURİZMİNİN DESTİNASYON ÇEKİCİLİK UNSURU OLARAK İNCELENMESİ:ŞİRİNCE KÖYÜ ÖRNEĞİ


    Yer: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Turizm İşletmeciliği Anabilim Dalı


  • Yüksek Lisans 2014 Devam Ediyor

      HAKAN AKÇA


    Tez Adı: Destinasyon İmajının Destinasyon Sadakatine Etkisi: Nevşehir İli Örneği


    Yer: Nevşehir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Turizm İşletmeciliği Anabilim Dalı


  • Yüksek Lisans 2014 Devam Ediyor

      HANİFE AYDUĞAN


    Tez Adı: Destinasyon Pazarlamasında Ağızdan Ağıza İletişimin Rolü: Nevşehir İli Örneği


    Yer: Nevşehir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Turizm İşletmeciliği Anabilim Dalı


  • Doktora 2017 Tamamlandı

      FATİH PEKTAŞ


    Tez Adı: Seyahat motivasyonunu oluşturan itici ve çekici faktörlerin tüketici temelli destinasyon değeri üzerine etkisi


    Yer: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Turizm İşletmeciliği Anabilim Dalı


  • Doktora 2017 Tamamlandı

      İBRAHİM AKIN ÖZEN


    Tez Adı: Deneyimsel tüketim, destinasyon imaj algısı ve davranışsal sonuçları ilişkisi: Kapadokya sıcak hava balon deneyimi


    Yer: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Turizm İşletmeciliği Anabilim Dalı


  • Yüksek Lisans 2017 Tamamlandı

      GÜLSÜM TABAK


    Tez Adı: Turistlerin çevre dostu tutumlarının çevreye duyarlı turistik ürün satın alma niyeti üzerine etkisi: Nevşehir ilinde bir uygulama


    Yer: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Turizm İşletmeciliği Anabilim Dalı


  • Yüksek Lisans 2014 Tamamlandı

      VİLDAN YILMAZ


    Tez Adı: Konaklama işletmelerinin rekabet gücünü belirleyen faktörler üzerine Nevşehir ilinde bir uygulama


    Yer: Nevşehir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Turizm İşletmeciliği Anabilim Dalı


  • Yüksek Lisans 2013 Tamamlandı

      Hakan KAYA


    Tez Adı: The effects of Personal Values on Consumer’s Decision Making Styles: A Study in Turkish Republic of Northern Cyprus


    Yer: Uluslararasi Kibris Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Öğretim ve Araştırma Enstitüsü İşletme


  • Yüksek Lisans 2012 Tamamlandı

      Tarfoni OLIVER


    Tez Adı: A Comperative Study of the Consumer-Based Brand Equity of Selected Athletic Shoes Brands amongst International University Students in North Cyprus


    Yer: Uluslararası Kıbrıs Üniversitesi Lİsansüstü Eğitim ve Araştırma Enstitüsü İşletme


  • Yüksek Lisans 2009 Tamamlandı

      Eranda YMERALİ


    Tez Adı: Destination Competitiveness:The Case of Turkish Republic of Nothern Cyprus


    Yer: Uluslararası Kıbrıs Üniversitesi Lİsansüstü Eğitim ve Araştırma Enstitüsü İşletme

___ Bağlantılar ___