Akademik Unvanlar

  • 2016

      YARDIMCI DOÇENT

    NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ TURİZM FAKÜLTESİ

  • 2016 2012

      YARDIMCI DOÇENT

    NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ MESLEK YÜKSEKOKULU

  • 2012 2007

      ÖĞRETİM GÖREVLİSİ

    NEVŞEHİR ÜNİVERSİTESİ MESLEK YÜKSEKOKULU

  • 2007 2001

      ÖĞRETİM GÖREVLİSİ

    ERCİYES ÜNİVERSİTESİ NEVŞEHİR MESLEK YÜKSEKOKULU

Öğrenim Bilgisi

  • Doktora 2010

    Konaklama İşletmelerinde Örgüt İçi Faktörlerin Yenilik ve Yaratıcılık Performansına Etkileri  "

    ERCİYES ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ İŞLETME (DR) 

  • Yüksek Lisans 2001

    Otel İşletmelerinde Kat Hizmetleri Personelinin Hijyen Kurallarına İlişkin Davranışları  "

    ANADOLU ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ TURİZM İŞLETMECİLİĞİ ANABİLİM DALI 

  • Lisans 1998

    ANADOLU ÜNİVERSİTESİ TURİZM VE OTEL İŞLETMECİLİĞİ YÜKSEKOKULU TURİZM VE OTEL İŞLETMECİLİĞİ PR. 

2015-2016 Önlisans Kat Hizmetlerinde Temizlik İşlemleri
2015-2016 Önlisans Örgütsel Davranış
2015-2016 Önlisans Genel İşletme
2015-2016 Önlisans Müşteri İlişkileri Yönetimi
2015-2016 Önlisans Müşteri İlişkileri Yönetimi
2015-2016 Önlisans Genel İşletme
2015-2016 Önlisans Müşteri İlişkileri Yönetimi
2015-2016 Önlisans Kat Hizmetleri
2015-2016 Önlisans İşletme Yönetimi
2015-2016 Önlisans Kat Hizmetleri
2015-2016 Önlisans Otel İşletmeciliği
2015-2016 Önlisans Dekorasyon Hizmetleri
2015-2016 Önlisans Kat Hizmetlerinde Temizlik İşlemleri
2015-2016 Önlisans Dekorasyon Hizmetleri
2015-2016 Önlisans Müşteri İlişkileri Yönetimi
2015-2016 Önlisans Otel İşletmeciliği
2014-2015 Önlisans Dekorasyon Hizmetleri
2014-2015 Önlisans Kat Hizmetlerinde Temizlik İşlemleri
2014-2015 Önlisans Otel İşletmeciliği
2014-2015 Önlisans İşletme Yönetimi
2014-2015 Önlisans Otel İşletmeciliği
2014-2015 Önlisans Dekorasyon Hizmetleri
2014-2015 Önlisans Kalite Yönetim Sistemleri (Hizmet)
2014-2015 Önlisans Kalite Yönetim Sistemleri (Hizmet)
2014-2015 Önlisans Genel İşletme
2014-2015 Önlisans Genel İşletme
2014-2015 Önlisans Kat Hizmetleri
2014-2015 Önlisans Kat Hizmetleri
2014-2015 Önlisans Müşteri İlişkileri Yönetimi
2014-2015 Önlisans Müşteri İlişkileri Yönetimi
2014-2015 Önlisans Örgütsel Davranış
2014-2015 Önlisans Müşteri İlişkileri Yönetimi
2014-2015 Önlisans Müşteri İlişkileri Yönetimi
2014-2015 Önlisans Kat Hizmetlerinde Temizlik İşlemleri
2001-2002 Önlisans Kat Hizmetleri Yönetimi
2013-2014 Önlisans Müşteri İlişkileri Yönetimi
2013-2014 Önlisans Müşteri İlişkileri Yönetimi
2013-2014 Önlisans Kalite Yönetim Sistemleri (Hizmet)
2013-2014 Önlisans Kat Hizmetlerinde Temizlik İşlemleri
2013-2014 Önlisans Müşteri İlişkileri Yönetimi
2013-2014 Önlisans Genel İşletme
2013-2014 Önlisans Otel İşletmeciliği
2013-2014 Önlisans Önbüro Hizmetleri
2013-2014 Önlisans Önbüro Hizmetleri
2013-2014 Önlisans Kat Hizmetlerinde Temizlik İşlemleri
2013-2014 Önlisans Müşteri İlişkileri Yönetimi
2013-2014 Önlisans Müşteri İlişkileri Yönetimi
2013-2014 Önlisans işletme yönetimi
2013-2014 Önlisans Otel İşletmeciliği
2013-2014 Önlisans Örgütsel Davranış
2013-2014 Önlisans Kat Hizmetlerinde Temizlik İşlemleri
2013-2014 Önlisans Kat Hizmetleri
2013-2014 Önlisans Kat Hizmetleri Yönetimi
2013-2014 Önlisans Kat Hizmetleri
2002-2003 Önlisans Kat Hizmetleri Yönetimi
2003-2004 Önlisans Kat Hizmetleri Yönetimi
2004-2005 Önlisans Kat Hizmetleri Yönetimi
2012-2013 Önlisans Otel İşletmeciliği
2012-2013 Önlisans Genel İşletme
2012-2013 Önlisans Genel İşletme
2012-2013 Önlisans Kat Hizmetleri
2012-2013 Önlisans Kat Hizmetleri
2012-2013 Önlisans Müşteri İlişkileri Yönetimi
2012-2013 Önlisans Müşteri İlişkileri Yönetimi
2012-2013 Önlisans Müşteri İlişkileri Yönetimi
2012-2013 Önlisans Müşteri İlişkileri Yönetimi
2012-2013 Önlisans Kat Hizmetlerinde Temizlik İşlemleri
2012-2013 Önlisans Kat Hizmetlerinde Temizlik İşlemleri
2012-2013 Önlisans Otel İşletmeciliği
2012-2013 Önlisans Kat Hizmetlerinde Temizlik İşlemleri
2012-2013 Önlisans Örgütsel Davranış
2012-2013 Önlisans İşletme Yönetimi
2012-2013 Önlisans Genel İşletme
2012-2013 Önlisans Müşteri İlişkileri Yönetimi
2012-2013 Önlisans Kat Hizmetleri Yönetimi
2011-2012 Önlisans Kat Hizmetleri
2011-2012 Önlisans Kat Hizmetleri
2011-2012 Önlisans Örgütsel Davranış
2011-2012 Önlisans Müşteri İlişkileri Yönetimi
2011-2012 Önlisans Müşteri İlişkileri Yönetimi
2011-2012 Önlisans Müşteri İlişkileri Yönetimi
2011-2012 Önlisans Örgütsel Davranış
2010-2011 Önlisans Kat Hizmetleri Yönetimi
2010-2011 Önlisans Örgütsel Davranış
2009-2010 Önlisans Kat Hizmetleri Yönetimi
2008-2009 Önlisans Kat Hizmetleri Yönetimi
2007-2008 Önlisans Kat Hizmetleri Yönetimi
2006-2007 Önlisans Kat Hizmetleri Yönetimi
2016-2017 Lisans İnsan Kaynakları Yönetimi
2016-2017 Lisans Mezuniyet Projesi
2016-2017 Lisans Turizm İşletmeleri Yönetimi
2016-2017 Lisans Yiyecek İçecek Maliyet Kontrolü
2016-2017 Lisans İletişim
2016-2017 Lisans Örgütsel Davranış
2016-2017 Lisans Genel Muhasebe
2013-2014 Lisans Yiyecek İçecek Maliyet Kontrolü
2012-2013 Lisans Yiyecek İçecek Maliyet Kontrolü
2016-2017 Yüksek Lisans Yönetim Teorisi
2016-2017 Yüksek Lisans Yönetim ilkeleri
2014-2015 Yüksek Lisans Modern Yönetim Yaklaşımları
2013-2014 Yüksek Lisans Modern Yönetim Yaklaşımları
2016-2017 Doktora Stratejik Yönetim
2014-2015 Doktora Girişimcilik ve İnovasyon

Filtrele:

CURRENT DEBATES IN TOURISM DEVELOPMENT STUDIES

KALE EMİNE,PEKTAŞ FATİH, 2017.

Uluslararası Bilimsel Kitap Yayın Bilgisi: IJOPEC Publication, İNGİLTERE. | ISBN: 978-1-9125031-3-1

Genel Turizm

KALE EMİNE, 2016.

Ulusal Ders Kitabı Yayın Bilgisi: Grafiker Yayınları, TÜRKİYE. | ISBN: -

Temizlik Hizmetleri İşletmeciliği

AKOĞLAN KOZAK MERYEM,KALE EMİNE, 2007.

Ulusal Ders Kitabı Yayın Bilgisi: Detay Yayıncılık. | ISBN: -

Temizlik Ürünlerinin Kullanımı ve Denetimi

AKOĞLAN KOZAK MERYEM,KALE EMİNE, 2006.

Ulusal Ders Kitabı Yayın Bilgisi: Detay. | ISBN: -

THE IMPACT OF EDUCATIONAL APPLICATIONS IN PUBLIC RELATION TOOLS TO PREFERENCE OF WORKING PLACE: A RESEARCH ON TOURISM FACULTY STUDENTS HALKLA İLİŞKİLER ARAÇLARINDAN EĞİTİM UYGULAMALARININ, İŞYERİ SEÇİMİNE ETKİSİ: TURİZM FAKÜLTESİ ÖĞRENCİLERİ ÜZERİNE BİR UYGULAMA

BELBER BURCU GÜLSEVİL,KALE EMİNE, 2017

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: ISI, ULAKBİM, EBSCOHOST,ERIHPLUS,JOURNAL PLUS,SIS,DRJI,SOBIAD Yayın Yeri: International Journal of Eurasia Social Science Cilt: 8 Sayı: 30 DOI: - ISSN: -

Lider Desteği ve İş Arkadaşları Desteğinin İş Performansı Üzerine Etkileri İş Tatmini ve Yaşam Tatmininin Aracı Rolü

KALE EMİNE, 2015

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: ebsco, ulakbim, asos,araştirmax, index copernicus, akademik dizin Yayın Yeri: Uluslararası İktisadi ve İdari İncelemeler Dergisi Cilt: 7 Sayı: 14 DOI: - ISSN: -

Restoran İşletmelerinde Yenilik Uygulamaları Mersin ve Adana Örneği

BİRDİR SEVDA,KALE EMİNE, 2014

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: EBSCOhost, Index Copernicus, ASOS, Ulakbim Yayın Yeri: Seyahat ve Otel İşletmeciliği Dergisi Cilt: 11 Sayı: 3 DOI: - ISSN: -

Konaklama İşletmelerinde Öz Uyumun İş Performansına Etkisi Yaşam Doyumunun Aracı Rolü

KALE EMİNE, 2013

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: EBSCOHOST Academic Search Complete - Worldwide Political Science Abstracts Database (CSA) - TÜBİTAK-ULAKBİM Sosyal Bilimler Veri Tabanı - International Bibliography of the Social Sciences (IBSS) - Index Islamicus - Ulrichs Periodical Directory - International Bibliography of Periodical Literature in the Humanities and Social Sciences (IBZ) - International Bibliography of Book Reviews of Scholarly Literature in the Humanities and Social Sciences (IBR) - ASSOS INDEX - ProQuest Political Science Database - ProQuest Social Science Journals Database - Professional ProQuest Central - ProQuest Central - Index Copernicus Journals Master List - Directory of Open Access Journals (DOAJ) - EBSCO Business Source International Database (BSI) Yayın Yeri: Yönetim Bilimleri Dergisi Cilt: 11 Sayı: 21 DOI: - ISSN: -

İşgörenlerin Çok yönlü ve Sınırsız Kariyer Tutumları Hizmet Sektöründe Bir Araştırma

Kale Emine, Özer Selda, 2012

Ulusal Hakemli Özgün MakaleEndeks: EBSCO, EconLit, ASOS ve TÜBİTAK ULAKBİM Yayın Yeri: Eskişehir Osmangazi Üniversitesi İ.İ.B. F. Dergisi Cilt: 7 Sayı: 2 DOI: - ISSN: -

Otel İşletmelerinde Yenilikçi Hizmetler

Kale Emine, Birdir Sevda, 2010

Ulusal Hakemli Özgün MakaleEndeks: EBSCOhost, Index Copernicus, ASOS Yayın Yeri: Seyahat ve Otel İşletmeciliği Dergisi Cilt: 7 Sayı: 2 DOI: - ISSN: -

Hemşirelerin Kendi Mesleklerine İlişkin Metafor Algıları

KALE EMİNE,Çiçek Ülkü, 2015

Ulusal Hakemli Özgün MakaleEndeks: Endekste taranmıyor Yayın Yeri: Sağlık ve Hemşirelik Yönetimi Dergisi Cilt: 2 Sayı: 3 DOI: - ISSN: -

Otel İşletmelerinde Kat Hizmetleri Personelinin Hijyen Davranışları

AKOĞLAN KOZAK MERYEM,YILDIZ EMİNE, 2001

Ulusal Hakemli Özgün MakaleEndeks: Endekste taranmıyor Yayın Yeri: Doğu Akdeniz Üniversitesi Turizm Araştırmaları Dergisi Cilt: 2 Sayı: 1 DOI: - ISSN: -

The Moderating Role of Trait Anxiety in the Impact of Self-Concordance on Academic Success

KALE EMİNE,ETYEMEZ SENEM, 2017

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: EBSCO Yayın Yeri: Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi Cilt: 10 Sayı: 50 DOI: - ISSN: 1307-9581

Küçük Ölçekli Turizm Girişimciliğinin Özelliklerinin Belirlenmesi

KALE EMİNE, 2016

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: EBSCO Yayın Yeri: Uluslararası Yönetim, İktisat ve İşletme Dergisi Cilt: 12 Sayı: 30 DOI: - ISSN: -

IMPACTS OF INTERNAL FACTORS IN ORGANISATIONS ON CREATIVE AND INNOVATIVE PERFORMANCE IN HOSPITALITY COMPANIES

AKDOĞAN AYŞEGÜL ASUMAN,KALE EMİNE, 2017

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: ESCI: Emerging Sources Citation Index Yayın Yeri: International Journal of Innovation Management Cilt: 21 Sayı: 06 DOI: 10.1142/S1363919617500499 ISSN: 1363-9196

Person-Job Fit and Innovative Work Behavior:The Mediating Role of Job Engagement

Yazarlar: KALE EMİNE,PEKTAŞ FATİH

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: 6. International Congress on Current Debates in Social Science Etkinklik Tarihi: 14.12.2017-16.12.2017 Ülke: -

Absorptive Capacity: An Empirical Study on Turkey’s Hotel Companies

Yazarlar: KALE EMİNE,ULUTAŞ ÖZLEM,AKNAR AHMET

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: 1st International Congress onTourism, Economic and Business Sciences Etkinklik Tarihi: 01.11.2017-05.11.2017 Ülke: -

Characteristic and Work Motivations of Goreme Tourism Entrepreneurs

Yazar: KALE EMİNE

Uluslararası Tam metin bildiri Etkinlik Adı: 7th ADVANCES IN HOSPITALITY TOURISM MARKETING MANAGEMENT (AHTMM) CONFERENCE Etkinklik Tarihi: 10.07.2017-15.07.2017 Ülke: -

Kurum İmajının Potansiyel İşgörenlerin İşyeri Seçimine Etkisi

Yazarlar: KALE EMİNE,BELBER BURCU GÜLSEVİL

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: INTERNATIONALCONGRESS OF EURASIAN SOCIAL SCIENCES Etkinklik Tarihi: 06.04.2017-08.04.2017 Ülke: TÜRKİYE

Hastanelerde Örgütsel Çatışmanın Sebepleri ve Çözüm Önerileri

Yazarlar: KALE EMİNE,TINKILIÇ NURAN

Ulusal Tam metin bildiri Etkinlik Adı: 23. Yönetim ve Organizasyon Kongresi Etkinklik Tarihi: 14.05.2015-16.05.2015 Ülke: TÜRKİYE

Çok Yönlü ve Sınırsız Kariyer Tutumlarının Kariyer Tatminine Etkisi

Yazarlar: Özer. Selda, Kale. Emine

Ulusal Tam metin bildiri Etkinlik Adı: 11. Ulusal İşletmecilik Kongresi Etkinklik Tarihi: 10.05.2012-12.05.2012 Ülke: TÜRKİYE

Nevşehir de Yeşil Yıldız Projesi nin Uygulanamamasının Gerekçeleri

Yazarlar: İlhan. İbrahim, Yıldız Kale. Emine, Acar. Neşe

Uluslararası Tam metin bildiri Etkinlik Adı: I. Uluslararası Tarih ve Kültür Sempozyumu Etkinklik Tarihi: 16.11.2011-19.11.2011 Ülke: TÜRKİYE

Duygusal Bağlılık ve İş Stresinin Etik Davranış ve İşten Ayrılma Niyeti Üzerindeki Etkisi Etik İklimin Aracı Rolü

Yazarlar: Kale. Emine, Yüksel. Gaye

Ulusal Tam metin bildiri Etkinlik Adı: Disiplinlerarası Turizm Araştırmaları Kongresi, Etkinklik Tarihi: 27.05.2010-30.05.2010 Ülke: TÜRKİYE

Kapadokya Destinasyonunda Müşteri Memnuniyetinin Ölçülmesi

Yazarlar: Kale. Emine, Doğan. Şehnaz

Ulusal Tam metin bildiri Etkinlik Adı: III.Lisansüstü Turizm Öğrencileri Kongresi Etkinklik Tarihi: 25.05.2006-28.05.2006 Ülke: TÜRKİYE

  • Yüksek Lisans Devam Ediyor

      Ramazan Yıldırım


    Tez Adı: Nevşehir İlinde Rekabet Kabiliyeti Olan Sektörlerin Belirlenmesi Ve Kümelenme Potansiyelinin Değerlendirilmesi


    Uyarı YÖKSİS'ten danışmanlık bilgilerinizi güncellemeniz gerekmektedir


  • Yüksek Lisans Devam Ediyor

      Sıddık Ünal


    Tez Adı: Bireyin Kişilik Özellikleri ve Örgütsel Normların Sanal Kaytarma Davranışları Üzerine Etkisi


    Uyarı YÖKSİS'ten danışmanlık bilgilerinizi güncellemeniz gerekmektedir

___ Bağlantılar ___