Akademik Unvanlar

  • 2007

      PROFESÖR

    NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ

  • 2007

      PROFESÖR

    NEVŞEHİR ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ

  • 2007 1997

      DOÇENT

    İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ

  • 1997 1985

      YARDIMCI DOÇENT

    İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ

  • 1985 1984

      YARDIMCI DOÇENT

    ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ

  • 1983 1976

      ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ

    ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ

Öğrenim Bilgisi

  • Doktora 1982

    Dağıtım kanalları ve Erzurum’xxda bir uygulama  "

    ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ İŞLETME BÖLÜMÜ ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA ANABİLİM DALI

  • Bütünleşik Doktora 1979

    İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ İŞLETME FAKÜLTESİ İŞLETME BÖLÜMÜ PAZARLAMA ANABİLİM DALI

  • Lisans 1973

    ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ   

2012-2013 Lisans Pazarlama Yönetimi
2012-2013 Lisans Satış Yönetimi
2013-2014 Lisans Pazarlama İlkeleri
2013-2014 Lisans Tüketici Davranışı
2020-2021 Lisans Satış Yönetimi
2012-2013 Lisans Bitirme Tezi Staj
2013-2014 Lisans Bitirme Tezi/Staj
2018-2019 Lisans PAZARLAMA İLKELERİ
2012-2013 Lisans Pazarlama İlkeleri
2012-2013 Lisans Tüketici Davranışı
2012-2013 Lisans Pazarlama Yönetimi
2020-2021 Lisans Marka Yönetimi
2013-2014 Yüksek Lisans İLERİ ARAŞTIRMA TEKNİKLERİ
2020-2021 Yüksek Lisans Hizmet Pazarlaması
2020-2021 Yüksek Lisans Mağaza Yönetimi
2020-2021 Yüksek Lisans Marka Yönetimi
2018-2019 Yüksek Lisans Hizmet Pazarlaması
2018-2019 Yüksek Lisans TEZ DANIŞMANLIĞI
2017-2018 Yüksek Lisans İLERİ ARAŞTIRMA TEKNİKLERİ
2015-2016 Yüksek Lisans İLERİ ARAŞTIRMA TEKNİKLERİ
2013-2014 Yüksek Lisans Uzmanlık Alan Dersi
2013-2014 Yüksek Lisans Tez Danışmanlığı
2013-2014 Yüksek Lisans İşletmecilikte Araştırma Yöntemleri
2013-2014 Yüksek Lisans Tüketici Davranışı
2013-2014 Yüksek Lisans Sağlık Kuruluşlarında Pazarlama
2012-2013 Yüksek Lisans Pazarlama İlkeleri
2012-2013 Yüksek Lisans Sağlık Bilimlerinde Araştırma Teknikleri
2012-2013 Yüksek Lisans Uzmanlık Alan Dersi
2012-2013 Yüksek Lisans Tez Danışmanlığı
2012-2013 Yüksek Lisans Satış Gücü Yönetimi(
2012-2013 Yüksek Lisans Pazarlama Yönetimi
2012-2013 Doktora Pazarlama Teorileri
2015-2016 Doktora SATIŞ GÜCÜ YÖNETİMİ(
2018-2019 Doktora SATIŞ GÜCÜ YÖNETİMİ(
2012-2013 Doktora Perakendecilik Yönetimi
2020-2021 Doktora Pazarlama Semineri
2018-2019 Doktora PAZARLAMA SEMİNERİ
2018-2019 Doktora UZMANLIK ALAN DERSİ
2012-2013 Doktora İleri Araştırma Teknikleri
2018-2019 Doktora TEZ DANIŞMANLIĞI
2018-2019 Doktora İLERİ ARAŞTIRMA TEKNİKLERİ
2018-2019 Doktora HİZMET PAZARLAMASI
2013-2014 Doktora Uzmanlık Alan Dersi
2013-2014 Doktora İleri Araştırma Teknikleri
2020-2021 Doktora Pazarlama Teorileri
2012-2013 Doktora Pazarlama Semineri

Filtrele:

Ticari Davranış Modeli

ERDEN EMİR, 2007.

Uyarı YÖKSİS'ten bilgilerinizi güncellemelisiniz Yayın Bilgisi: Şahsi Basım. | ISBN: -

Dolaylı ve Doğrudan Pazarlama Nedir Nasıl Yapılır

ERDEN EMİR, 2007.

Uyarı YÖKSİS'ten bilgilerinizi güncellemelisiniz Yayın Bilgisi: Şahsi Basım. | ISBN: -

Pazarlamanın Teori ve Problemleri

ERDEN EMİR, 1996.

Uyarı YÖKSİS'ten bilgilerinizi güncellemelisiniz Yayın Bilgisi: İnönü Üniversitesi Vakfı. | ISBN: 978 975 94875 -2-1

Mal Politikası Üretici İşletmelerde Mamül Çalışmaları Sahası

ERDEN EMİR, 1996.

Uyarı YÖKSİS'ten bilgilerinizi güncellemelisiniz Yayın Bilgisi: İnönü Üniversitesi Vakfı. | ISBN: 978 975 94875 -2-2

Mamul Planlama ve İşletme Stratejisi

ERDEN EMİR, 1987

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: ALAN İNDEKSİ Yayın Yeri: İnönü Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi Cilt: 1 Sayı: 1 DOI: - ISSN: 2147-0936

Sistem Yaklaşımı ve Pazarlama Yönetimindeki Rolü

ERDEN EMİR, 1979

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: ALAN İNDEKSİ Yayın Yeri: Atatürk Üniversitesi İşletme Fakültesi Araştırma Enstitüsü Dergisi Cilt: 4 Sayı: 1 DOI: - ISSN: -

Bayiliklerin Pazarlama İçerisindeki Yeri ve Önemi

ERDEN EMİR, 1985

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: TR DİZİN Yayın Yeri: Erciyes Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi Cilt: 1 Sayı: 7 DOI: - ISSN: 1301-3688

Pazarlamacıların Pazarı Teşhisi Nasıl Olmalıdır?

ERDEN EMİR, 1985

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: TR DİZİN Yayın Yeri: Hacettepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi Cilt: 3 Sayı: 2 DOI: - ISSN: 1301-8752

  • Yüksek Lisans 2020 Devam Ediyor

      EMİN CEM ÖZARABACI


    Tez Adı: İnşaat Sektöründe Çevre Dostu Yapı Malzemeleri Kullanımının Markalaşma Üzerine Etkileri


    Yer: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Orman Mühendisliği Ana Bilim Dalı


  • Yüksek Lisans 2018 Devam Ediyor

      YUNUS EMRE KAFTANCI


    Tez Adı: Bir hizmet pazarlaması ögesi olarak karayollarında trafik levhalarıyla yol işaretlemeleri yerleştirme işi


    Yer: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Ana Bilim Dalı


  • Doktora 2020 Tamamlandı

      İSMAİL YAPRAK


    Tez Adı: Tüketicilerin sosyal medya reklamlarına yönelik tutumlarının plansız satın alma davranışı üzerindeki etkisi: Algılanan kalite ve marka sadakatinin aracılık rolü


    Yer: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Ana Bilim Dalı


  • Doktora 2018 Tamamlandı

      AYŞEGÜL TURAN


    Tez Adı: Sanal ortamda sağlık hizmetleri pazarlaması ve iletişim butonları: Ahi Evran Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesinde bir uygulama


    Yer: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Ana Bilim Dalı


  • Doktora 2017 Tamamlandı

      MUALLA AKÇADAĞ


    Tez Adı: Yılın özelliği olan günlerinde seçili ürünlerin satış tutarlarındaki değişimin pazarlama sistemi üzerindeki etkisi üzerine bir araştırma


    Yer: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Ana Bilim Dalı


  • Doktora 2016 Tamamlandı

      AHMET KAYAOĞLU


    Tez Adı: Makro pazarlama perspektifinden pazarlama sistemi içerisinde icralık malların satış sürecine ilişkin kavramsal bir model önerisi


    Yer: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Üretim Yönetimi ve Pazarlama Ana Bilim Dalı


  • Doktora 2005 Tamamlandı

      AYDA GÖK


    Tez Adı: Pazarlamada tüketicilerin ihtiyaçlarının karşılanma düzeyi: Elektrikli ve elektronik dayanıklı ev tüketim malları ile ilgili bir araştırma


    Yer: İnönü Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Ana Bilim Dalı


  • Doktora 2002 Tamamlandı

      MEHMET EMİN AKKILIÇ


    Tez Adı: Turizm pazarlaması ile oluşan faydaların tespiti ve bu faydaların turizm aracı kuruluşlarının reklam faaliyetlerine yansıtılmasının önemi


    Yer: İnönü Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Ana Bilim Dalı


  • Doktora 2002 Tamamlandı

      NEŞAT ORHAN


    Tez Adı: Bankacılık hizmetlerinin pazarlanması ve kredi pazarlamasında karşılaşılan sorunlar


    Yer: İnönü Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Ana Bilim Dalı


  • Yüksek Lisans 2020 Tamamlandı

      RASİME YİĞİTOĞLU


    Tez Adı: Konaklama işletmelerinde turist azlığı durumunda alternatif ürün ve hizmet geliştirme stratejilerinin etkisi: Nevşehir ili örneği


    Yer: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Ana Bilim Dalı


  • Yüksek Lisans 2019 Tamamlandı

      MURAT VAROL


    Tez Adı: Siyaset pazarlamasında tutundurma faaliyetlerinin önemi


    Yer: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Ana Bilim Dalı


  • Yüksek Lisans 2016 Tamamlandı

      MUSTAFA DENİZ


    Tez Adı: KOSGEB yeni girişimci desteğinin küçük ve orta boy işletmelerin performansına etkisi: Bolu ili özelinde bir alan araştırması


    Yer: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Ana Bilim Dalı


  • Yüksek Lisans 2011 Tamamlandı

      TURAN GÖKSEL


    Tez Adı: Türkiye'de sosyal güvenlik reformu uygulaması ve işletmeler üzerindeki etkisi


    Yer: Nevşehir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Ana Bilim Dalı


  • Yüksek Lisans 2010 Tamamlandı

      ŞEYMA ÖZER


    Tez Adı: Kongre turizmi ve Kapadokya bölgesindeki otel işletmelerinin kongre hizmetleri yönetiminin incelenmesi: Kayseri ve Nevşehir ili örneği


    Yer: Nevşehir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Ana Bilim Dalı


  • Yüksek Lisans 2010 Tamamlandı

      ERHAN BELBER


    Tez Adı: Tatil kararında destinasyon (Varış yeri) imajının etkisi ve Nevşehir üzerine bir uygulama


    Yer: İnönü Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Ana Bilim Dalı


  • Yüksek Lisans 2010 Tamamlandı

      YAŞAR SONER GÜNEY


    Tez Adı: Eğitim hizmetlerinin pazarlanması ve Nevşehir'deki özel okullarda bir araştırma


    Yer: Nevşehir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Ana Bilim Dalı


  • Yüksek Lisans 2007 Tamamlandı

      NEVZAT YILDIRIM


    Tez Adı: Milli Eğitim Bakanlığı'na bağlı okullarda kurum imajı ve halkla ilişkiler çallışmaları "Malatya örneği"


    Yer: İnönü Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Ana Bilim Dalı


  • Yüksek Lisans 2006 Tamamlandı

      AZİZ SERÇE


    Tez Adı: Satış gücü yönetimi ilaç firmalarında satış gücü uygulamaları üzerine bir araştırma


    Yer: İnönü Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Üretim Yönetimi ve Pazarlama Ana Bilim Dalı


  • Yüksek Lisans 2002 Tamamlandı

      EYÜP MURAT YAPRAKLI


    Tez Adı: İlaç pazarlamasında problemler


    Yer: İnönü Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Ana Bilim Dalı


  • Yüksek Lisans 2001 Tamamlandı

      SELMA ERDEM


    Tez Adı: Tüketici pazarı açısından kredi kartı kullanımı


    Yer: İnönü Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Ana Bilim Dalı


  • Yüksek Lisans 1997 Tamamlandı

      BÜLENT KÖSE


    Tez Adı: Pazarlama sistemi içerisinde Türkiye`deki eczanelerin nüfusa göre rasyonel dağılıp dağılmadıklarının incelenmesi


    Yer: İnönü Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Ana Bilim Dalı


  • Yüksek Lisans 1993 Tamamlandı

      M.TURAN PEKMEZCİ


    Tez Adı: İşletmelerin dış pazarlama sorunları ve Gaziantep ilinde bir uygulama


    Yer: İnönü Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Diğer

___ Bağlantılar ___