Akademik Unvanlar

  • 2012

      YARDIMCI DOÇENT

    NEVŞEHİR ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ

  • 2012 2009

      EĞT-ÖĞRT. PLAN.

    NEVŞEHİR ÜNİVERSİTESİ REKTÖRLÜK

Öğrenim Bilgisi

  • Doktora 2012

    Genellenebilirlik kuramında dengelenmiş ve dengelenmemiş desenlerin karşılaştırılması -intramuskuler enjeksiyon yapma istasyonu verileri üzerinde bir uygulama-  "

    ANKARA ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ FAKÜLTESİ ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME BÖLÜMÜ EĞİTİMDE ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME ANABİLİM DALI

  • Yüksek Lisans 2009

    Performans ölçümlerinde genellenebilirlik kuramıyla farklı desenlerin karşılaştırılması  "

    HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ EĞİTİMDE ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME (YL) (TEZLİ) 

  • Lisans 2007

    HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ FEN BİLGİSİ ÖĞRETMENLİĞİ PR.

2017-2018 Lisans Ölçme ve Değerlendirme (Sınıf Öğretmenliği)
2016-2017 Lisans Ölçme ve Değerlendirme (Sosyal Bilgiler Öğretmenliği)
2016-2017 Lisans Ölçme ve Değerlendirme (Türkçe Öğretmenliği)
2016-2017 Lisans Ölçme ve Değerlendirme (Fen Bilgisi Öğretmenliği)
2016-2017 Lisans Ölçme ve Değerlendirme (İngilizce Öğretmenliği)
2016-2017 Lisans Özel Eğitim (Sınıf Öğretmenliği)
2016-2017 Lisans Özel Eğitim (Fen Bilgisi Öğretmeliği)
2016-2017 Lisans Ölçme ve Değerlendirme (Sınıf Öğretmenliği)
2015-2016 Lisans Ölçme ve Değerlendirme (Fen Bilgisi Öğretmenliği)
2015-2016 Lisans Eğitim Psikolojisi
2015-2016 Lisans Ölçme ve Değerlendirme (Sınıf Öğretmenliği)
2014-2015 Lisans Ölçme ve Değerlendirme (Fen Bilgisi Öğretmenliği)
2014-2015 Lisans Ölçme ve Değerlendirme (Beden Eğitimi Öğretmenliği)
2013-2014 Lisans Öğretim İlke ve Yöntemleri (Fen Bilgisi Öğretmenliği)
2013-2014 Lisans Öğretim İlke ve Yöntemleri (Sınıf Öğretmenliği)
2012-2013 Doktora Öğretimde Planlama ve Değerlendirme

Filtrele:

Reliability of Scores Obtained from Self-, Peer-, and Teacher-Assessments on Teaching Materials Prepared by Teacher Candidates

NALBANTOĞLU YILMAZ FUNDA, 2017

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: SSCI Yayın Yeri: Educational Sciences: Theory Practice Cilt: 17 Sayı: 2 DOI: 10.12738/estp.2017.2.0098 ISSN: 13030485

İntramuskuler Enjeksiyon Yapma İstasyonu Verileriyle Genellenebilirlik Kuramında Dengelenmiş ve Dengelenmemiş Desenlerin Karşılaştırılması

NALBANTOĞLU YILMAZ FUNDA,TAVŞANCIL Ezel, 2014

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: SSCI Yayın Yeri: Eğitim ve Bilim Cilt: 39 Sayı: 175 DOI: 10.15390/EB.2014.2408 ISSN: 1300-1337

İletişim Becerileri İstasyonu Örneğinde Genellenebilirlik Kuramıyla Farklı Desenlerin Karşılaştırılması

NALBANTOĞLU YILMAZ FUNDA,GELBAL SELAHATTİN, 2011

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: SSCI Yayın Yeri: Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi Cilt: - Sayı: 41 DOI: - ISSN: 1300-5340

Öğretmen Adaylarının Öğretim Yöntemlerini Kullanma Becerilerine Ait Mikro Öğretim Uygulamalarının Çok Yüzeyli Rasch Modeliyle İncelenmesi

NALBANTOĞLU YILMAZ FUNDA, 2016

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: H.W.Wilson Yayın Yeri: International Online Journal of Educational Sciences Cilt: 8 Sayı: 2 DOI: 10.15345/iojes.2016.02.020 ISSN: 1309-2707

İletişim Becerileri İstasyonundan Elde Edilen Öz Değerlendirme ve Puanlayıcı Değerlendirmelerinin Karşılaştırılması

NALBANTOĞLU YILMAZ FUNDA, 2012

Ulusal Hakemli Özgün MakaleEndeks: ASOS, OAJI.net, scientific indexing services Yayın Yeri: Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi Cilt: 1 Sayı: 2 DOI: - ISSN: 2146-9199

Lise Öğrencilerinin Meslek Seçimlerini Etkileyen Faktörlerin İkili Karşılaştırmalar Yöntemiyle İncelenmesi

NALBANTOĞLU YILMAZ FUNDA, 2017

Ulusal Hakemli Özgün MakaleEndeks: TR DİZİN Yayın Yeri: Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi Cilt: 8 Sayı: 2 DOI: 10.21031/epod.303882 ISSN: 1309-6575

Lise Öğrencilerinin Kariyer Kaygılarını Belirlemeye Yönelik Ölçek Geliştirme Çalışması

ÇETİN GÜNDÜZ HİCRAN,NALBANTOĞLU YILMAZ FUNDA, 2016

Ulusal Hakemli Özgün MakaleEndeks: TR DİZİN Yayın Yeri: Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi Cilt: 12 Sayı: 3 DOI: 10.17860/mersinefd.282397 ISSN: 1306-7850

Genellenebilirlik Kuramıyla Dikiş Atma ve Alma Becerileri İstasyonu Güvenirliğinin Değerlendirilmesi

NALBANTOĞLU YILMAZ FUNDA,BAŞUSTA NEZAKET BİLGE, 2015

Ulusal Hakemli Özgün MakaleEndeks: TR DİZİN Yayın Yeri: Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi Cilt: 6 Sayı: 1 DOI: - ISSN: 1309-6575

İlköğretim Programında Yer Alan Ölçme ve Değerlendirme Kavramlarının Kullanım Çeşitliliğinin Belirlenmesi

NALBANTOĞLU YILMAZ FUNDA,ÖZER ÖZKAN YEŞİM,ACAR GÜVENDİR MELTEM, 2012

Ulusal Hakemli Özgün MakaleEndeks: TR DİZİN Yayın Yeri: Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi Cilt: 14 Sayı: 2 DOI: - ISSN: 1305-7766

Analysis of the Rater Effects on the Scoring of Diagnostic Trees Prepared by Teacher Candidates with the Many-Facet Rasch Model

NALBANTOĞLU YILMAZ FUNDA, 2017

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: Journals Indexed in Eric Yayın Yeri: Journal of Education and Practice Cilt: 8 Sayı: 18 DOI: - ISSN: 2222-1735

Coach 4 Me ve Esin Kaynağı Yaratıcı Öğretimsel Etkinlikler

Yazarlar: ERGİNER AYSUN,TURAN EMİNE ZEHRA,ERGİNER ERGİN,NALBANTOĞLU YILMAZ FUNDA

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: 1. ULUSLARARASI İPEKYOLU AKADEMİK ÇALIŞMALAR SEMPOZYUMU Etkinklik Tarihi: 21.09.2017-23.09.2017 Ülke: TÜRKİYE

Ölçme ve Değerlendirme Dersi Çevrimiçi Sınav Uygulamasına Yönelik Öğrenci Görüşleri

Yazar: NALBANTOĞLU YILMAZ FUNDA

Ulusal Tam metin bildiri Etkinlik Adı: 1st INTERNATIONAL ACADEMIC RESEARCH CONGRESS Etkinklik Tarihi: 03.11.2016-05.11.2016 Ülke: TÜRKİYE

Öğretmen Adaylarının Hazırladıkları Tanılayıcı Dallanmış Ağaçların Çok Yüzeyli Rasch Modeliyle Analizi

Yazar: NALBANTOĞLU YILMAZ FUNDA

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: 5. Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi (ULUSLARARASI KATILIMLI) Etkinklik Tarihi: 01.09.2016-03.09.2016 Ülke: -

Öğretmen Adaylarının Ölçme Aracı Tercihlerinin İncelenmesi

Yazar: NALBANTOĞLU YILMAZ FUNDA

Ulusal Tam metin bildiri Etkinlik Adı: IIIrd INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS Etkinklik Tarihi: 31.05.2016-03.06.2016 Ülke: TÜRKİYE

Genellenebilirlik Kuramı Analizlerinde Kullanılan Edug Ve G_String Programlarının Karşılaştırılması

Yazar: NALBANTOĞLU YILMAZ FUNDA

Ulusal Özet bildiri Etkinlik Adı: IV. ULUSAL EĞİTİMDE VE PSİKOLOJİDE ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME KONGRESİ (ULUSLARARASI KATILIMLI) Etkinklik Tarihi: 09.06.2014-13.06.2014 Ülke: TÜRKİYE

İletişim Becerileri İstasyonundan Elde Edilen Öz Değerlendirme ve Puanlayıcı Değerlendirmelerinin Karşılaştırılması

Yazar: NALBANTOĞLU YILMAZ FUNDA

Uluslararası Tam metin bildiri Etkinlik Adı: 3. International Conference On New Trends in Education and Their Implications Etkinklik Tarihi: 26.04.2012-28.04.2012 Ülke: -

Genellenebilirlik Kuramıyla Dikiş Atma ve Alma Becerileri İstasyonu Güvenirliğinin Değerlendirilmesi

Yazarlar: NALBANTOĞLU YILMAZ FUNDA,BAŞUSTA NEZAKET BİLGE

Ulusal Özet bildiri Etkinlik Adı: III. Ulusal Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi Etkinklik Tarihi: 04.01.2012-09.01.2012 Ülke: TÜRKİYE

Öğrencilerin Kampüs Olanakları Tercihlerinin Belirlenmesi Nevşehir Üniversitesi Örneği

Yazar: NALBANTOĞLU YILMAZ FUNDA

Ulusal Tam metin bildiri Etkinlik Adı: 1.Uluslararası Nevşehir Tarih ve Kültür Sempozyumu Etkinklik Tarihi: 16.11.2011-19.11.2011 Ülke: TÜRKİYE

  • Avrupa Birliği 01.08.2013-01.08.2013  | Proje Tamamlandı | 

    Adı: COACH 4 ME

    Konusu: The project Coach 4 ME is dedicated to teachers/educators to help them gain new skills and competences in the field of using coaching methods in their daily work. Skills such as expertise and didactic competence, are already addressed by formal teacher/trainer education, but on the other hand skills as personal and interpersonal competences, the ability to empower learners and to deal with heterogeneous groups or motivation are not so easily achieved by the traditional training.Main objectives: - to help teachers/educators to improve their classroom performance and their learners’ results - to provide ways for constant professional development for the teachers- to enhance competences and skills of teachers to deal with challenges such as lack of motivation, intercultural, intergenerational aspects, diversity- to adapt the expertise and experience of coaches who work in the business sector for the needs of teachers- to promote usage of coaching models among the teachers in their daily work- to exchange good practices on coaching on the European levelIn order to achieve the set goals of the project, Partners will involve silent partners from the business world. In this way the teachers/educators taking part in the project will have an opportunity to get to know the coaching models which are used in their countries and which work well for business and can be adapted to the educational needs of this project. Consequently they will choose the best practice examples to be presented during the meetings and then will get acquainted with the other partners’xx best practice examples, adapt them to their realities and give the feedback of the results. Their suggestions, comments and solutions will be used in the guide which will be prepared at the end of the project. Görevi: Proje Koordinatörü

___ Bağlantılar ___