YARDIMCI DOÇENT
NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ
NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ
" Öğretmen adaylarının bilgi ve iletişim teknolojilerini kabul ve kullanımlarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi "
ANADOLU ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ BİLGİSAYAR VE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ ÖĞRETMENLİĞİ (DR)
ANADOLU ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ BİLGİSAYAR VE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ BİLGİSAYAR VE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ ÖĞRETMENLİĞİ PR.
Adı: Increasing the Quality of Inclusive Education in Nevşehir
Konusu: Bütünleştirici Eğitimin Kalitesinin Arttırılması Görevi: YürütücüAdı: Gelin Canlar Bir Olalım
Konusu: Proje katılımcılarına doğa okur-yazarlığı prensipleri çerçevesinde bir bakış açısı kazandırmak. Doğanın cansız ögeleri, bitki ve hayvanların gözlemlenmesi hakkında metodolojileri öğretilmesi ve/veya bilgilerinin güncellenmesini sağlamak. Öğretmenlere doğaperest nesilleri yetiştirme bilinci kazandırmak. Doğada keyifli vakit geçirmek için yapılacak etkinlikleri öğretmek. Öğretmenlere doğa koruma bilinci aşılamak. Böylece döndükleri bölgelerde doğanın korunmasına katkı yapacakları gibi bu bilinci zümre öğretmenleri ve öğrencilerine de kazandıracaklardır. Görevi: AraştırmacıAdı: Değerler Eğitiminde Dijital Hikaye Kullanımı
Konusu: Projenin amacı sınıf öğretmenlerine, değerler eğitimi süreçlerinde kullanmaya yönelik olarak dijital hikaye kavramı hakkında bilgi vermek, dijital hikaye hazırlama programlarını tanıtmak, dijital hikaye oluşturmak için kullanılabilecek temel program bilgisi ve eğitimini vermek, sınıf içi değerler eğitiminde kullanılabilecek örnek dijital hikayeler hazırlamak ve uygulama örneklerini paylaşmaktır. Eğitimin hedef kitlesini, Nevşehir İlinde görev yapan ve eğitime gönüllülük esası ile katılacak ilkokul öğretmenleri oluşturmaktadır. Eğitimin süresi 10 gün ve katılımcı sayısı 30 olarak planlanmıştır. Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitim Bölümü bilgisayar sınıflarında verilecek olan eğitimde değer kavramı, değerlerin sınıflandırılması, değerlerin öğretimi, değerlerin öğretimine ilişkin kazanımlar, hikayelerin eğitimde kullanımı, dijital hikaye kavramı ve eğitimde kullanımı, dijital hikaye hazırlama aşamaları, dijital hikaye hazırlamada kullanılacak ses-görüntü ve video işleme programları ve dijital hikaye hazırlama yazılımları hakkında eğitim verilecektir. Projeye katılan öğretmenlerden Hayat Bilgisi dersi temalarında yer alan değerlerin kazanımına yönelik dijital hikayeler hazırlamaları istenecek ve bu hikayeler “Dijital Hikayeler için Dereceli Değerlendirme Ölçeği” bağlamında değerlendirilecek ve katılımcılara dönütler verilecektir. Hazırlanan dijital hikayeler, kurulacak web sitesinde ve açılacak YouTube kanalında yayınlanarak ilgili tüm öğretmenlerin kullanımına sunulacaktır. Görevi: YürütücüAdı: ÖĞRETMEN ADAYLARI İÇİN TEKNOPEDAGOJİK EĞİTİMİN ETKİSİ VE TEKNOPEDAGOJİK EĞİTİME YÖNELİK BİR YAPI ÖNERİSİ
Konusu: - Görevi: BursiyerÇİĞDEM CEYLAN
Tez Adı: Ortaokul öğrencilerine yönelik bir eğitsel YouTube kanalının tasarım ve program ögeleri açısından içerik analizi ve izleyici görüşleri
Yer: Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Ana Bilim Dalı
ENF 101
NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ
NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ
NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ
NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ
NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ
NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ
NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ
NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ
NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ
DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ GÖKÇE BECİT ( YÖK Araştırmacı ID: 102245 )
Santral: 0384 228 1000 Dâhilî: 21039