PROFESÖR
NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ GÜZEL SANATLAR FAKÜLTESİ
NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ GÜZEL SANATLAR FAKÜLTESİ
SELÇUK ÜNİVERSİTESİ İLETİŞİM FAKÜLTESİ
" Etkin Bir Reklam Planlaması Açısından Etki Modellerinin Rol ve İşlevleri "
SELÇUK ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ REKLAMCILIK VE TANITIM (DR)
" REKLAMDA GÖRÜNTÜLEME TEKNİKLERİ(Teroik ve Uygulamalı Bir Çalışma) "
SELÇUK ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ REKLAMCILIK VE TANITIM (YL) (TEZLİ)
ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ İŞLETME BÖLÜMÜ İŞLETME PR.
HEDAYAT EYDI TARAKAMEH
Tez Adı: Göçmenlerin Yaşam Kalitesi ve Etnik Kimliği: Tahran Metropolüne Bağlı Olan Marjinal Şehirler Örneği
Yer: Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyoloji Ana Bilim Dalı
GÜLDANE ZENGİN
Tez Adı: Yüksek ilginlikli hizmetlerde mizah ve ünlü kullanımı: Banka reklamları üzerine bir inceleme
Yer: Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Halkla İlişkiler ve Tanıtım Ana Bilim Dalı
GÜLENDAM UYGUÇGİL
Tez Adı: Açık ve uzaktan eğitimde bir pazarlama iletişimi aracı olarak internet siteleri ve yönetimi
Yer: Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Halkla İlişkiler ve Tanıtım Ana Bilim Dalı
AŞİNA GÜLERARSLAN
Tez Adı: İnternet reklamları ve kullanım motivasyonları
Yer: Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Halkla İlişkiler ve Tanıtım Ana Bilim Dalı
MEVLÜT AKYOL
Tez Adı: Marka iletişim aracı olarak oyunreklam: Marka farkındalığı oluşturma rolü üzerine bir çalışma
Yer: Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Halkla İlişkiler ve Tanıtım Ana Bilim Dalı
ORHAN DİKENER
Tez Adı: İnternette pazarlama ve etkileşimlilik kavramı: Yüksek etkileşimli internet sitelerinin satın alma davranışı sürecindeki yeri ve önemi
Yer: Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Halkla İlişkiler ve Tanıtım Ana Bilim Dalı
ESRA HATUN SEZGİN
Tez Adı: Sosyal medya kullanım alışkanlıkları ve sosyal medya reklamlarına karşı tutumun incelenmesi
Yer: Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Reklamcılık Ana Bilim Dalı
FATMA BETÜL KAVAKLI
Tez Adı: Yeni medyanın kanaat önderleri: Youtube yayıncıları ve marka işbirlikleri üzerine bir araştırma
Yer: Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Halkla İlişkiler ve Tanıtım Ana Bilim Dalı
TUBA AKSAKALLI
Tez Adı: Sosyal medya reklamlarının tüketicilerde oluşturduğu algılar: Instagram reklamları üzerine bir uygulama
Yer: Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Reklamcılık Ana Bilim Dalı
SEFA EYYÜP ÇİÇEK
Tez Adı: Akademisyenlerin televizyon reklamlarına yönelik motivasyonları üzerine bir araştırma
Yer: Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Halkla İlişkiler ve Tanıtım Ana Bilim Dalı
HATİCE KÜÇÜKHEMEK
Tez Adı: Perakende sektöründe müşteri ilişkileri yönetimi:Teorik ve uygulamalı bir çalışma
Yer: Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Halkla İlişkiler Ana Bilim Dalı
ALİ ERKAM YARAR
Tez Adı: Şehir pazarlaması ve şehir varlıkları: Konya ve Mevlana örneği
Yer: Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Halkla İlişkiler ve Tanıtım Ana Bilim Dalı
ABDÜLCELİL MÜCAHİD ZENGİN
Tez Adı: Doğrudan pazarlama aracı olarak cep telefonu kullanımı ve tüketici tutumları
Yer: Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Halkla İlişkiler ve Tanıtım Ana Bilim Dalı
ESRA AKSÖZ
Tez Adı: Marka bağımlılığı yaratmada kullanılan halkla ilişkiler faaliyetleri: Olay pazarlama
Yer: Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Halkla İlişkiler ve Tanıtım Ana Bilim Dalı
ADEM BAŞARIR
Tez Adı: 155 polis imdat servisinin kamuoyunda polis imajı açısından değerlendirilmesi
Yer: Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Halkla İlişkiler Ana Bilim Dalı
TARIK DOĞAN
Tez Adı: Yeni reklam araçları ve kurum imajı oluşturma sürecine katkıları
Yer: Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Halkla İlişkiler ve Tanıtım Ana Bilim Dalı
HAVVA ÖZDEN
Tez Adı: Değer odaklı pazarlamada pazarlama iletişiminin rolü üzerine bir çalışma
Yer: Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Halkla İlişkiler ve Tanıtım Ana Bilim Dalı
MEVLÜT AKYOL
Tez Adı: Gelişen televizyon ve sinema teknolojisinin televizyon reklam filmi yapım sürecinde kullanımı
Yer: Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Radyo Televizyon Ana Bilim Dalı