Akademik Unvanlar

  • 2021

      PROFESÖR

    NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ GÜZEL SANATLAR FAKÜLTESİ

  • 2019 2015

      DOÇENT

    SELÇUK ÜNİVERSİTESİ İLETİŞİM FAKÜLTESİ

Öğrenim Bilgisi

  • Doktora 2001

    Etkin Bir Reklam Planlaması Açısından Etki Modellerinin Rol ve İşlevleri  "

    SELÇUK ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ REKLAMCILIK VE TANITIM (DR) 

  • Yüksek Lisans 1995

    REKLAMDA GÖRÜNTÜLEME TEKNİKLERİ(Teroik ve Uygulamalı Bir Çalışma)  "

    SELÇUK ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ REKLAMCILIK VE TANITIM (YL) (TEZLİ) 

  • Lisans 1993

    ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ İŞLETME BÖLÜMÜ İŞLETME PR.

2019-2020 Önlisans Halkla İletişim ve İletişim
2019-2020 Önlisans İletişim Becerileri
2018-2019 Lisans Reklam Yönetimi ve Strateji
2018-2019 Lisans Rekalm Yazarlığı
2018-2019 Lisans Reklam Analizi
2018-2019 Lisans İkna Edici ve Yaratıcı İletişim
2018-2019 Lisans Reklam, Tasarım ve Layout
2018-2019 Lisans Reklam Uygulamaları
2018-2019 Yüksek Lisans Pazarlamada Yeni Yaklaşımlar
2018-2019 Yüksek Lisans Marka Yönetimi
2018-2019 Yüksek Lisans Yaratıcı Stratejiler
2018-2019 Doktora Reklam Kampanyaları Analizi

Filtrele:

DijiÇocuk

ŞİMŞEK GÖKSEL, 2020.

Uluslararası Bilimsel Kitap Yayın Bilgisi: Gazi Kitabevi, TÜRKİYE. | ISBN: 978-625-7911-64-1

Pandemi: Covid‐19 Üzerine Araştırma, Uygulama ve Tartışmalar

ŞİMŞEK GÖKSEL, 2020.

Uluslararası Bilimsel Kitap Yayın Bilgisi: LİTERATÜRK, TÜRKİYE. | ISBN: ISBN 978-605-70091-9-7

CONSUMER BEHAVIOR MODELS

AKTAŞ HASRET,ŞİMŞEK GÖKSEL, 2020.

Uluslararası Bilimsel Kitap Yayın Bilgisi: PETER LANG, ALMANYA. | ISBN: ISBN 978-3-631-80493-3 (Print)

DİJİTAL KÜLTÜR VE SOSYALMEDYA OKUMALARI

ŞİMŞEK GÖKSEL, 2020.

Uluslararası Bilimsel Kitap Yayın Bilgisi: Hiperyayın. | ISBN: 978-605-281-882-4

International Public Relations

ŞİMŞEK GÖKSEL, 2018.

Uluslararası Bilimsel Kitap Yayın Bilgisi: PETER LANG, ALMANYA. | ISBN: 978-3-631-76091-8

KURUMSAL İLETİŞİM

ŞİMŞEK GÖKSEL, 2017.

Ulusal Ders Kitabı Yayın Bilgisi: Anadolu Üniversitesi Yayınları, TÜRKİYE. | ISBN: 978-975-06-2142-0

KURUMSAL İLETİŞİM

ŞİMŞEK GÖKSEL, 2017.

Ulusal Ders Kitabı Yayın Bilgisi: Anadolu Üniversitesi Yayınları, TÜRKİYE. | ISBN: 978-975-06-2142-0

HALKLA İLİŞKİLER

ŞİMŞEK GÖKSEL, 2011.

Ulusal Bilimsel Kitap Yayın Bilgisi: TABLET, TÜRKİYE. | ISBN: 978-605-5948-21-4

COMMUNICATION AND SOCIAL RESPONSIBILITY ACTIONS IN TURKEY DURING THE COVID-19PANDEMİC PROCESS

ŞİMŞEK GÖKSEL, 2020

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: Humanities International Index, British Humanities Index Yayın Yeri: International Journal of Turcologia Cilt: 15 Sayı: 30 DOI: - ISSN: 1956-2543

”Fingerprints of Turkish Brands”, ”(1)2”, pp. 207-213, Nisan-2012.

AYDIN DUYGU,GÜLERARSLAN ÖZDENGÜL AŞİNA,ŞİMŞEK GÖKSEL, 2012

Ulusal Hakemli Özgün MakaleEndeks: Worldcat, Genamics, PBN/POL Yayın Yeri: International Journal of Business and Management Studies Cilt: 1 Sayı: 2 DOI: - ISSN: 1309-8047

ÖRGÜTSEL DEĞİŞİMİN GERÇEKLEŞTİRİLMESİNDE LİDERLİĞİN ROLÜ: TRANSFORMASYONEL LİDERLİK İNCELEMESİ

İRAZ RİFAT,ŞİMŞEK GÖKSEL, 2004

Ulusal Hakemli Özgün MakaleEndeks: DOAJ,SOBİAD,Proquest ABI Inform Global Yayın Yeri: Sosyal Ekonomik Araştırmalar Dergisi Cilt: 1 Sayı: 7 DOI: - ISSN: 1303-8370

“İletişim Aracı Olarak Reklam”. 1(1) s.283-290, 1998. (YÜKSEK LİSANS TEZİNDEN YAYIN)

ŞİMŞEK GÖKSEL, 1998

Ulusal Hakemli Derleme MakaleEndeks: EBSCO, SOBİAD, Proquest Yayın Yeri: Karaman İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, Cilt: 1 Sayı: 1 DOI: - ISSN: 2147-7833

Yeni Nesil Ünlüler: (Youtuber) Youtube Yayıncısı Danla Biliç Ve Enes Batur’unTakipçileri İle İlişkileri Üzerine Bir Değerlendirme

ŞİMŞEK GÖKSEL,TEPE MİHRİCAN, 2018

Ulusal Hakemli Özgün MakaleEndeks: Endekste taranmıyor Yayın Yeri: LOJİ Cilt: 1 Sayı: 2 DOI: - ISSN: 2602-5035

1) Şimsek, G., Gülerarslan A. Aydın D, ”An Integrated Marketing Communication Model Towards Children In Turkey: An Empirical Study on Milk Drinking Habits”, Selçuk İletişim, ”(7) 4”, ss. 108-117, 2013.

ŞİMŞEK GÖKSEL,GÜLERARSLAN ÖZDENGÜL AŞİNA,AYDIN DUYGU, 2013

Ulusal Hakemli Özgün MakaleEndeks: TR DİZİN Yayın Yeri: Selçuk İletişim Cilt: 7 Sayı: 4 DOI: - ISSN: 2148-2942

Kişisel Mecralarda Reklam Yayını: Kişilerin Sosyal Medyada Reklam Paylaşım Motivasyonları

ŞİMŞEK GÖKSEL, 2013

Ulusal Hakemli Özgün MakaleEndeks: TR DİZİN Yayın Yeri: Akademik İncelemeler Dergisi Cilt: 8 Sayı: 13 DOI: - ISSN: 1306-78852602-3016

.A Crosscultural Serial: Watching Motives of the Serial ‘’Yabancı Damat’’ Among University Students In Turkey

ŞİMŞEK GÖKSEL,GÜLERARSLAN ÖZDENGÜL AŞİNA,AYDIN DUYGU, 2008

Ulusal Hakemli Özgün MakaleEndeks: TR DİZİN Yayın Yeri: Selçuk İletişim Cilt: 5 Sayı: 3 DOI: - ISSN: 2148-2942

”Pazarlama İletişimi “Gayri-Resmi” Silahı: Tuzak Pazarlama ve Uygulanan Stratejiler

ŞİMŞEK GÖKSEL, 2007

Ulusal Hakemli Özgün MakaleEndeks: TR DİZİN Yayın Yeri: Selçuk İletişim Cilt: 5 Sayı: 1 DOI: - ISSN: 2148-2942

”Avrupa’da Reklam Kampanyalarının Dönüştürülebilirliği Ve Yaşam Tarzı Reklamcılığı: Aynı Reklam, Farklı Coğrafya, Farklı Kültür Ve Anlamlar”, , ”Vol 14”, ss. 371-385, 2002.

ŞİMŞEK GÖKSEL, 2002

Ulusal Hakemli Özgün MakaleEndeks: TR DİZİN Yayın Yeri: İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi Cilt: 1 Sayı: 14 DOI: - ISSN: 2636-8943

“Kitle İletişim Formu Olarak Reklamcılık”.

ŞİMŞEK GÖKSEL, 2002

Ulusal Hakemli Özgün MakaleEndeks: TR DİZİN Yayın Yeri: Selçuk İletişim Cilt: 2 Sayı: 2 DOI: - ISSN: 2148-2942

”Social Media and New Borders of Privacy From theViewpoint of Generations”

Yazarlar: ŞİMŞEK GÖKSEL,BUDAK HATİCE

Uluslararası Tam metin bildiri Etkinlik Adı: 23th.International Academic Conference (IISES) Etkinklik Tarihi: 27.04.2016-30.04.2016 Ülke: İTALYA

REPUTATION MANAGEMENT WITH REGARD TO DESTINATION INONLINE MEDIA

Yazarlar: ŞİMŞEK GÖKSEL,YARAR ALİ ERKAM

Uluslararası Tam metin bildiri Etkinlik Adı: 19th International Academic Conference Etkinklik Tarihi: 16.09.2015-19.09.2015 Ülke: İTALYA

Celebrity Endorsement: How It Works When a Celebrity Fits the Brand and Advertisement ”

Yazar: ŞİMŞEK GÖKSEL

Uluslararası Tam metin bildiri Etkinlik Adı: International Journal of Information and Communication Engineering Etkinklik Tarihi: 14.04.2014-15.04.2014 Ülke: İTALYA

ADVERTISING ON INDIVIDUAL CHANNELS ATTENTION INTEREST RECALL ‘S NEW ADD-IN : SHARE

Yazar: ŞİMŞEK GÖKSEL

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: IJAS Conference Paris 2012 Etkinklik Tarihi: 16.04.2012-19.06.2012 Ülke: -

Getting Caught While Having Fun: Young Consumers’xx Attitudes and Motivations Towards Event Marketing”,

Yazarlar: ŞİMŞEK GÖKSEL,GÜLERARSLAN ÖZDENGÜL AŞİNA,AYDIN DUYGU

Uluslararası Tam metin bildiri Etkinlik Adı: 9th.International Symposium Communication In The Millenium Etkinklik Tarihi: 22.05.2011-25.05.2011 Ülke: AMERİKA BİRLEŞİK DEVLETLERİ

The Big Derby Between Sport And Eve

Yazarlar: KAZAZ METE,GÜLERARSLAN ÖZDENGÜL AŞİNA,ŞİMŞEK GÖKSEL

Uluslararası Tam metin bildiri Etkinlik Adı: 9th. International Symposium Communication In The Millenium Etkinklik Tarihi: 22.05.2011-25.05.2011 Ülke: AMERİKA BİRLEŞİK DEVLETLERİ

  • Doktora 2021 Devam Ediyor

      HEDAYAT EYDI TARAKAMEH


    Tez Adı: Göçmenlerin Yaşam Kalitesi ve Etnik Kimliği: Tahran Metropolüne Bağlı Olan Marjinal Şehirler Örneği


    Yer: Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyoloji Ana Bilim Dalı


  • Doktora 2017 Tamamlandı

      GÜLDANE ZENGİN


    Tez Adı: Yüksek ilginlikli hizmetlerde mizah ve ünlü kullanımı: Banka reklamları üzerine bir inceleme


    Yer: Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Halkla İlişkiler ve Tanıtım Ana Bilim Dalı


  • Doktora 2013 Tamamlandı

      GÜLENDAM UYGUÇGİL


    Tez Adı: Açık ve uzaktan eğitimde bir pazarlama iletişimi aracı olarak internet siteleri ve yönetimi


    Yer: Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Halkla İlişkiler ve Tanıtım Ana Bilim Dalı


  • Doktora 2010 Tamamlandı

      AŞİNA GÜLERARSLAN


    Tez Adı: İnternet reklamları ve kullanım motivasyonları


    Yer: Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Halkla İlişkiler ve Tanıtım Ana Bilim Dalı


  • Doktora 2010 Tamamlandı

      MEVLÜT AKYOL


    Tez Adı: Marka iletişim aracı olarak oyunreklam: Marka farkındalığı oluşturma rolü üzerine bir çalışma


    Yer: Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Halkla İlişkiler ve Tanıtım Ana Bilim Dalı


  • Doktora 2008 Tamamlandı

      ORHAN DİKENER


    Tez Adı: İnternette pazarlama ve etkileşimlilik kavramı: Yüksek etkileşimli internet sitelerinin satın alma davranışı sürecindeki yeri ve önemi


    Yer: Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Halkla İlişkiler ve Tanıtım Ana Bilim Dalı


  • Yüksek Lisans 2019 Tamamlandı

      ESRA HATUN SEZGİN


    Tez Adı: Sosyal medya kullanım alışkanlıkları ve sosyal medya reklamlarına karşı tutumun incelenmesi


    Yer: Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Reklamcılık Ana Bilim Dalı


  • Yüksek Lisans 2019 Tamamlandı

      FATMA BETÜL KAVAKLI


    Tez Adı: Yeni medyanın kanaat önderleri: Youtube yayıncıları ve marka işbirlikleri üzerine bir araştırma


    Yer: Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Halkla İlişkiler ve Tanıtım Ana Bilim Dalı


  • Yüksek Lisans 2018 Tamamlandı

      TUBA AKSAKALLI


    Tez Adı: Sosyal medya reklamlarının tüketicilerde oluşturduğu algılar: Instagram reklamları üzerine bir uygulama


    Yer: Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Reklamcılık Ana Bilim Dalı


  • Yüksek Lisans 2011 Tamamlandı

      SEFA EYYÜP ÇİÇEK


    Tez Adı: Akademisyenlerin televizyon reklamlarına yönelik motivasyonları üzerine bir araştırma


    Yer: Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Halkla İlişkiler ve Tanıtım Ana Bilim Dalı


  • Yüksek Lisans 2010 Tamamlandı

      HATİCE KÜÇÜKHEMEK


    Tez Adı: Perakende sektöründe müşteri ilişkileri yönetimi:Teorik ve uygulamalı bir çalışma


    Yer: Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Halkla İlişkiler Ana Bilim Dalı


  • Yüksek Lisans 2010 Tamamlandı

      ALİ ERKAM YARAR


    Tez Adı: Şehir pazarlaması ve şehir varlıkları: Konya ve Mevlana örneği


    Yer: Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Halkla İlişkiler ve Tanıtım Ana Bilim Dalı


  • Yüksek Lisans 2010 Tamamlandı

      ABDÜLCELİL MÜCAHİD ZENGİN


    Tez Adı: Doğrudan pazarlama aracı olarak cep telefonu kullanımı ve tüketici tutumları


    Yer: Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Halkla İlişkiler ve Tanıtım Ana Bilim Dalı


  • Yüksek Lisans 2010 Tamamlandı

      ESRA AKSÖZ


    Tez Adı: Marka bağımlılığı yaratmada kullanılan halkla ilişkiler faaliyetleri: Olay pazarlama


    Yer: Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Halkla İlişkiler ve Tanıtım Ana Bilim Dalı


  • Yüksek Lisans 2008 Tamamlandı

      ADEM BAŞARIR


    Tez Adı: 155 polis imdat servisinin kamuoyunda polis imajı açısından değerlendirilmesi


    Yer: Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Halkla İlişkiler Ana Bilim Dalı


  • Yüksek Lisans 2006 Tamamlandı

      TARIK DOĞAN


    Tez Adı: Yeni reklam araçları ve kurum imajı oluşturma sürecine katkıları


    Yer: Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Halkla İlişkiler ve Tanıtım Ana Bilim Dalı


  • Yüksek Lisans 2006 Tamamlandı

      HAVVA ÖZDEN


    Tez Adı: Değer odaklı pazarlamada pazarlama iletişiminin rolü üzerine bir çalışma


    Yer: Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Halkla İlişkiler ve Tanıtım Ana Bilim Dalı


  • Yüksek Lisans 2004 Tamamlandı

      MEVLÜT AKYOL


    Tez Adı: Gelişen televizyon ve sinema teknolojisinin televizyon reklam filmi yapım sürecinde kullanımı


    Yer: Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Radyo Televizyon Ana Bilim Dalı

___ Bağlantılar ___