Akademik Unvanlar

  • 2013

      ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ

    NEVŞEHİR ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ

Öğrenim Bilgisi

  • Doktora 2016

    FARKLI ÖĞRETİM YÖNTEMLERİNİN, ORTAÖĞRETİM MATEMATİK DERSİ KAVRAM YANILGISI GİDERİLMESİNDEKİ ETKİSİNİN İNCELENMESİ;OLASILIK KONUSU ÖRNEĞİ  "

    GAZİ ÜNİVERSİTESİ GAZİ EĞİTİM FAKÜLTESİ MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ MATEMATİK EĞİTİMİ ANABİLİM DALI

  • Yüksek Lisans 2012

    A study on inservice teachers' attitudes toward and beliefs about mathematical problem solving  "

    ORTA DOĞU TEKNİK ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ İLKÖĞRETİM MATEMATİK EĞİTİMİ ANABİLİM DALI

  • Lisans 2005

    ORTA DOĞU TEKNİK ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ İLKÖĞRETİM MATEMATİK EĞİTİMİ ANABİLİM DALI

Filtrele:

MATEMATİK ÖĞRETMENLERİNİN OLASILIK KONUSU HAKKINDAKİ BİLGİLERİ VE EKSİKLİKLERİ

Yazar: ÇOKÇALIŞKAN HASAN

Ulusal Özet bildiri Etkinlik Adı: V. İLKÖĞRETİM Etkinklik Tarihi: 21.10.2014-22.10.2014 Ülke: TÜRKİYE

ORTA ÖĞRETİM MATEMATİK DERSİ KAYGI KORKU VE ENDİŞELERİNE YÖNELİK ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ

Yazar: ÇOKÇALIŞKAN HASAN

Ulusal Özet bildiri Etkinlik Adı: IV. ULUSAL İLKÖĞRETİM BÖLÜMLERİ ÖĞRENCİ KONGRESİ Etkinklik Tarihi: 08.10.2013-09.10.2013 Ülke: TÜRKİYE

___ Bağlantılar ___