Akademik Unvanlar

  • 2023

      PROFESÖR

    NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ

  • 2023 2018

      DOÇENT

    NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ

  • 2018 2016

      DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ

    NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ

  • 2016 2014

      YARDIMCI DOÇENT

    NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ

Öğrenim Bilgisi

  • Doktora 2013

    8. sınıf Vatandaşlık ve Demokrasi Eğitimi Dersi kazanımlarının gerçekleşme düzeyine ilişkin öğretmen-öğrenci görüşleri ile derse yönelik öğrenci tutumları  "

    FIRAT ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM (DR) 

  • Yüksek Lisans 2010

    İlköğretim birinci ve ikinci kademe öğretmenlerinin yansıtıcı düşünme eğilimleri (Elazığ ili örneği)  "

    FIRAT ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM (YL) (TEZLİ) 

  • Lisans 2003

    FIRAT ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ SINIF ÖĞRETMENLİĞİ PR.

2023-2024 Lisans Öğretim İlke ve Yöntemleri
2023-2024 Lisans Öğretmenlik Uygulaması
2023-2024 Lisans Eğitimde Program Geliştirme
2023-2024 Lisans Eğitime Giriş
2022-2023 Lisans Öğretim İlke ve Yöntemleri
2022-2023 Lisans Eğitimde Program Geliştirme
2022-2023 Lisans Eğitime Giriş
2022-2023 Lisans Öğretmenlik Uygulaması
2021-2022 Lisans Eğitimde Program Geliştirme
2021-2022 Lisans Öğretim İlke ve Yöntemleri
2021-2022 Lisans Öğretmenlik Uygulaması
2020-2021 Lisans Eğitimde Program Geliştirme
2020-2021 Lisans Öğretim İlke ve Yöntemleri
2019-2020 Lisans ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ
2019-2020 Lisans EĞİTİMDE PROGRAM GELİŞTİRME
2018-2019 Lisans Öğretim İlke ve Yöntemleri
2017-2018 Lisans Eğitimde Program Geliştirme
2017-2018 Lisans Öğretim İlke ve Yöntemleri
2016-2017 Lisans Öğretmenlik Uygulaması
2016-2017 Lisans Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı
2016-2017 Lisans Öğretim İlke ve Yöntemleri
2016-2017 Lisans Eğitim Bilimine Giriş
2015-2016 Lisans Eğitim Bilimine Giriş
2015-2016 Lisans Eğitim Psikolojisi
2015-2016 Lisans Öğretim İlke ve Yöntemleri
2014-2015 Lisans Öğretim İlke ve Yöntemleri
2014-2015 Lisans Eğitim Bilimine Giriş
2023-2024 Yüksek Lisans Bilimsel Araştırma Yöntemleri
2023-2024 Yüksek Lisans Alternatif Öğrenme-Öğretme Yaklaşım ve Yöntemleri
2023-2024 Yüksek Lisans İlköğretim ve Ortaöğretim Programları
2023-2024 Yüksek Lisans Dönem Projesi
2023-2024 Yüksek Lisans Tez Çalışması
2023-2024 Yüksek Lisans Uzmanlık Alan Dersi
2022-2023 Yüksek Lisans Bilimsel Araştırma Yöntemleri
2022-2023 Yüksek Lisans Tez Çalışması
2022-2023 Yüksek Lisans İlköğretim ve Ortaöğretim Programları
2022-2023 Yüksek Lisans Alternatif Öğrenme-Öğretme Yaklaşım ve Yöntemleri
2022-2023 Yüksek Lisans Uzmanlık Alan Dersi
2022-2023 Yüksek Lisans Dönem Projesi
2021-2022 Yüksek Lisans Uzmanlık Alan Dersi
2021-2022 Yüksek Lisans Tez Çalışması
2021-2022 Yüksek Lisans İlköğretim ve Ortaöğretim Programları
2021-2022 Yüksek Lisans Alternatif Öğrenme-Öğretme Yaklaşım ve Yöntemleri
2021-2022 Yüksek Lisans Eğitimde Program Geliştirme
2021-2022 Yüksek Lisans Bilimsel Araştırma Yöntemleri
2021-2022 Yüksek Lisans Dönem Projesi
2020-2021 Yüksek Lisans Eğitimde Program Geliştirme
2020-2021 Yüksek Lisans Tez Çalışması
2020-2021 Yüksek Lisans Bilimsel Araştırma Yöntemleri
2020-2021 Yüksek Lisans Uzmanlık Alan Dersi
2019-2020 Yüksek Lisans BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ
2019-2020 Yüksek Lisans SEMİNER
2019-2020 Yüksek Lisans DİSİPLİNLERARASI EĞİTİM PROGRAMLARININ İNCELENMESİ
2018-2019 Yüksek Lisans Tez Danışmanlığı
2018-2019 Yüksek Lisans Uzmanlık Alanı
2017-2018 Yüksek Lisans Tez Danışmanlığı
2017-2018 Yüksek Lisans Uzmanlık Alanı
2015-2016 Yüksek Lisans Uzmanlık Alanı Dersi
2014-2015 Yüksek Lisans Uzmanlık Alanı Dersi
2019-2020 Doktora ÖĞRETİMDE PLANLAMA VE DEĞERLENDİRME
2018-2019 Doktora Öğretimde Planlama ve Değerlendirme
2016-2017 Doktora Öğretimde Planlama ve Değerlendirme
2015-2016 Doktora Öğretimde Planlama ve Değerlendirme
2014-2015 Doktora Öğretimde Planlama ve Değerlendirme

Filtrele:

Dijital Eğitim

KILINÇ HASAN HÜSEYİN, 2021.

Uluslararası Bilimsel Kitap Yayın Bilgisi: Eğitim Yayınevi, TÜRKİYE. | ISBN: 978-625-7405-55-3

Türkçe Öğretim Programları

KILINÇ HASAN HÜSEYİN,YENEN EMİN TAMER, 2020.

Uluslararası Bilimsel Kitap Yayın Bilgisi: Pegem Akademi, TÜRKİYE. | ISBN: 978-625-7228-65-7

Yetişkin Eğitimi ve Hayat Boyu Öğrenme

KILINÇ HASAN HÜSEYİN, YENEN EMİN TAMER, 2019.

Ulusal Bilimsel Kitap Yayın Bilgisi: Pegem, TÜRKİYE. | ISBN: 978-605-241-706-5

Öğretim İlke ve Yöntemleri

KILINÇ HASAN HÜSEYİN, 2018.

Ulusal Bilimsel Kitap Yayın Bilgisi: Asos Yayınları, TÜRKİYE. | ISBN: 978-605-2132-24-1

Türk Dili ve Edebiyatı Öğretimi

KILINÇ HASAN HÜSEYİN, 2014.

Ulusal Ders Kitabı Yayın Bilgisi: Pegem Akademi, TÜRKİYE. | ISBN: 978-605-364-930-4

Teachers Perception of 2nd Grade English Curriculumof Primary School in Turkey

KILINÇ HASAN HÜSEYİN, 2016

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: SSCI Yayın Yeri: Anthropologist Cilt: 23 Sayı: 1 DOI: - ISSN: -

Investigation of Students Reading Anxiety with Regards to Some Variables

KILINÇ HASAN HÜSEYİN,Yenen Emin Tamer, 2016

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: ERIC Yayın Yeri: International Journal of Higher Education Cilt: 5 Sayı: 1 DOI: 10.5430/ijhe.v5n1p111 ISSN: 1927-6052

Preference of Strategy for Learning Vocabulary of Middle School Students While Learning a Foreign Language

KILINÇ HASAN HÜSEYİN, 2015

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: ERIC Yayın Yeri: Journal of Education and Training Studies Cilt: 3 Sayı: 5 DOI: 10.11114/jets.v3i5.932 ISSN: 2324-8068

The opinions of Masters students about the learning program in the field of teaching Turkish to foreigners

KILINÇ HASAN HÜSEYİN, 2015

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: ERIC Yayın Yeri: Educational Research and Reviews Cilt: 10 Sayı: 14 DOI: 10.5897/ERR2015.2331 ISSN: 1990-3839

Determination of Secondary School Students Cognitive Structures Regarding the Concept of Silk Road by Using the Word Association Test

Özey Veli, KILINÇ HASAN HÜSEYİN, 2023

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: Acarindeks, Index Copernicus, academindex Yayın Yeri: MM-International Journal of Educational Sciences Cilt: 7 Sayı: 2 DOI: - ISSN: 2619-9319

Ortaokul Öğrencilerinin Kodlama Eğitimine İlişkin Görüşleri

BAĞRA AKGÜL, KILINÇ HASAN HÜSEYİN, 2021

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: Sobiad, Google Scholar, Index Copernicus, DRJI, ESJI, ResearchBib Yayın Yeri: Maarif Mektepleri Uluslararası Sosyal ve Beşeri Bilimler Dergisi Cilt: 4 Sayı: 1 DOI: 10.47155/mamusbbd.946241 ISSN: 2619-9300

Yaşam Boyu Öğrenme İle İlgili Lisansüstü Tezlerin İncelenmesi

YENEN EMİN TAMER,KILINÇ HASAN HÜSEYİN,BULUT AYHAN, 2016

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: Germany National Library, ABL Universitat Bibliothek Leipzig, German Institute ofGlobal and Area Studies GIGA, Wissenschaftzentrum Berlin für Sozialforschung WZB,Biblitoek Hamburg, Elektronische Zeitschriftten Bibliotek EZB, Google Scholar,Academic Keys, Research Bible, Sosyal Bilimler Atıf Dizini SOBİAD. Yayın Yeri: Researcher Social Science Studies Cilt: 4 Sayı: 1 DOI: 10.18301/rss.50 ISSN: 2199-1553

Okul Rehberlik Servisine Yönelik Öğrencilerinin Görüşleri

KILINÇ HASAN HÜSEYİN,BULUT AYHAN,YENEN EMİN TAMER, 2016

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: INDEX COPERNICUSACADEMİCKEYS,SIS,OAJI,RESERARCH BİBLEDRJI CİTEFACTOR,SJOURNALS INDEXJOURNAL INDEXAJNS ADVANCED SCIENCE INDEXACARİNDEX.COM Yayın Yeri: the Journal of Academic Social Sciences Cilt: 4 Sayı: 23 DOI: 10.16992/ASOS.1027 ISSN: 2148-2489

Okul Öncesi Eğitimde Öğretmen ve Veli Etkileşimi Üzerine Bir Çalışma

KILINÇ HASAN HÜSEYİN,BULUT AYHAN,YENEN EMİN TAMER, 2016

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: Open Academic Journal, Directory OfResearch Journals, Google Scholar, CiteFactor, SJournals Türk Eğitim İndeksi Yayın Yeri: Route Educational & Social Science Journal Cilt: 3 Sayı: 1 DOI: - ISSN: 2148-5518

Halk Eğitim Merkezi Kursiyerlerinin Yaşam Boyu Öğrenme Eğilimleri

KILINÇ HASAN HÜSEYİN,YENEN EMİR TAMER, 2015

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: EBSCO, MLA, ASOS, TEİ (Türk Eğitim İndeksi), ARASTIRMAX, Akademik Dizin (AkademikTürk Dergileri İndeksi), Journal Seek, Research Bible, İSAM, Index Copernicus, Mendeley Yayın Yeri: The Journal of Academic Social Science Studies Cilt: 5 Sayı: 35 DOI: 10.9761/JASSS2940 ISSN: 2147-2971

Ortaokul Öğretmenlerinin Değerler Eğitimine İlişkin Görüşleri Beklentileri Ve Önerileri

GÖMLEKSİZ MEHMET NURİ,KILINÇ HASAN HÜSEYİN, 2015

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: Deutsche National Bibliothek, ABL Universitats Bibliothek Leipzig,German Institute of Global Area Studies GIGA, Biblitoek Hamburg, BelugaCatalogue of Hamburg Libraries, Wissenschaftzentrum Berlin fürSozialforschung WZB, Elektronische Zeitschriftten Bibliotek EZB, OpenAcademic Journals Indeks OAJI, Google Scholar, Research Bible,AcademicKeys Yayın Yeri: Researcher: Social Science Studies Cilt: 3 Sayı: 1 DOI: - ISSN: 2199-1553

Lecturers Opinions Regarding Textbooks Used in Turkish Education for Foreigners

KILINÇ HASAN HÜSEYİN,YENEN EMİN TAMER, 2015

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: Index Copernicus, MLA, ASOS Index, SOBIAD, Research Bible, Academic Keys, DRJI, CiteFactor, SiJournals, WorldCat, OAJI, İSAM, ISJ, Linguistics Abstracts Online, Akademik Dizin, Google Scholar, ROAD, GİGA Electronic Journals Library, WZB, Bibliothek Hamburg, The National Library of Finland, UBL, Arastirmax. Yayın Yeri: International Journal of Language Academy Cilt: 3 Sayı: 9 DOI: 10.18033/ijla.288 ISSN: 2342-0251

Professional social support levels that physical education teachers perceive in educational institutions in Turkey

KARAKAYA YUNUS EMRE,HACICAFEROĞLU SERKAN,KILINÇ HASAN HÜSEYİN, 2014

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: DOAJ,PROQUEST,Index Copernicus,Google Academic Yayın Yeri: Journal of Physical Education and Sport Cilt: 14 Sayı: 2 DOI: 10.7752/jpes.2014.02029 ISSN: 22478051

Birleştirilmiş Sınıflarda Etkinliklerin Uygulanabilirliğine İlişkin Öğretmen Görüşleri

GÖMLEKSİZ MEHMET NURİ,Cüro Elif,KILINÇ HASAN HÜSEYİN, 2011

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: EBSCO PUBLISHING Yayın Yeri: e- Journal of New World Sciences Academy Cilt: 6 Sayı: 2 DOI: 10.12739 ISSN: 1308-7274

İlköğretim Birinci ve İkinci Kademe Öğretmenlerinin Yansıtıcı Düşünme Eğilimleri Elazığ İli Örneği

SEMERCİ NURİYE,KILINÇ HASAN HÜSEYİN, 2010

Ulusal Hakemli Özgün MakaleEndeks: Endekste taranmıyor Yayın Yeri: Doğu Anadolu Bölgesi Araştırmaları Dergisi Cilt: 9 Sayı: 1 DOI: - ISSN: 1303-4618

Öğretmenlerin Mesleki Gelişim Öz Yeterlikleri Ölçeği Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması

YENEN EMİN TAMER, KILINÇ HASAN HÜSEYİN, 2021

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: TR DİZİN Yayın Yeri: Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi Cilt: 25 Sayı: 2 DOI: - ISSN: 1301-370X

Ortaokul Öğrencilerinin Fen Bilimleri Dersindeki YapılandırmacıÖğrenme Ortamına İlişkin Görüşleri

SARITAŞ DAVUT,KILINÇ HASAN HÜSEYİN, 2020

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: TR DİZİN Yayın Yeri: Manas Journal of Social Studies Cilt: 9 Sayı: 4 DOI: 10.33206/mjss.735989 ISSN: 1694-7215

Sınıf Öğretmenlerinin Tasarım Beceri Atölyelerine İlişkin Görüşleri

GÜLEŞ ENES,KILINÇ HASAN HÜSEYİN, 2020

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: TR DİZİN Yayın Yeri: Turkish Studies- Educational Sciences Cilt: 15 Sayı: 6 DOI: - ISSN: 2667-5609

Öğretmenlerin Öğretmenlik Mesleği Genel Yeterliklerine Sahip Olma Düzeylerinin İncelenmesi

YENEN EMİN TAMER,KILINÇ HASAN HÜSEYİN, 2018

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: TR DİZİN Yayın Yeri: International Journal Of Turkish Literature Culture Education Cilt: 7 Sayı: - DOI: 10.7884/teke.4325 ISSN: 2147-0146

İlkokul 4 Sınıf Matematik Dersi Programına İlişkin Öğretmenlerin Görüşleri

KILINÇ HASAN HÜSEYİN,ÇAKIR SALİH, 2016

Ulusal Hakemli Özgün MakaleEndeks: TR DİZİN Yayın Yeri: Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi Cilt: 1 Sayı: 39 DOI: 10.21764/efd.97596 ISSN: 1302-8944

Ortaokullarda Sosyal Kulüp Etkinlikleri Kapsamında Yapılan Toplum Hizmeti Çalışmalarına İlişkin Öğrencilerin Görüşleri

GÖMLEKSİZ MEHMET NURİ,KILINÇ HASAN HÜSEYİN, 2015

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: TR DİZİN Yayın Yeri: Journal of Turkish Studies Cilt: 10 Sayı: 3 DOI: 10.7827/TurkishStudies.7978 ISSN: 1308-2140

Lise 12 Sınıf Öğrencilerinin İngilizce Öz Yeterlik İnançlarına İlişkin Görüşleri

GÖMLEKSİZ MEHMET NURİ,KILINÇ HASAN HÜSEYİN, 2014

Ulusal Hakemli Özgün MakaleEndeks: TR DİZİN Yayın Yeri: Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi Cilt: 24 Sayı: 2 DOI: - ISSN: 1300-9702

Spor Liselerinde Çalışanların Örgütsel Bağlılığının İncelenmesi

KARAKAYA YUNUS EMRE,KILINÇ HASAN HÜSEYİN, 2014

Ulusal Hakemli Özgün MakaleEndeks: TR DİZİN Yayın Yeri: Ankara Üniversitesi Spor Bilimleri Fakültesi SPORMETRE Beden Eğitimi ve Spor Bilimleri Dergisi Cilt: 12 Sayı: 1 DOI: - ISSN: 1304-284X

Vatandaşlık Ve Demokrasi Eğitimi Dersi Tutum Ölçeği Geçerlik Ve Güvenirlik Çalışması

GÖMLEKSİZ MEHMET NURİ,KILINÇ HASAN HÜSEYİN, 2014

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: TR DİZİN Yayın Yeri: Journal of Turkish Studies Cilt: 9 Sayı: 5 DOI: 10.7827/TurkishStudies.6797 ISSN: 1308-2140

Vatandaşlık ve Demokrasi Eğitimi Dersi Kazanımları Ölçeğinin Geçerlik Ve Güvenirlik Çalışması

GÖMLEKSİZ MEHMET NURİ,KILINÇ HASAN HÜSEYİN, 2013

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: TR DİZİN Yayın Yeri: Turkish Studies - International Periodical For The Languages, Literature and History of Turkish or Turkic Cilt: 8 Sayı: 12 DOI: 10.7827/TurkishStudies.5842 ISSN: 1308-2140

Küreselleşmenin Eğitim Programları Üzerindeki Etkisine İlişkin Akademisyen Görüşleri Nitel Bir Çalışma

GÖMLEKSİZ MEHMET NURİ,KILINÇ HASAN HÜSEYİN, 2012

Ulusal Hakemli Özgün MakaleEndeks: TR DİZİN Yayın Yeri: Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi Cilt: 9 Sayı: 17 DOI: - ISSN: 1304-429X

Öğrenci Çalışma Kitaplarında Yer Alan Etkinliklerin Öğrenme Sorumluluğunu Geliştirmeye Etkisi

GÖMLEKSİZ MEHMET NURİ,KILINÇ HASAN HÜSEYİN,Cüro Elif, 2011

Ulusal Hakemli Özgün MakaleEndeks: TR DİZİN Yayın Yeri: Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi (KEFAD) Cilt: 12 Sayı: 4 DOI: - ISSN: -

Teachers Behaviors towards Mentally Disabled Students in Physical Education Classes

KARAKAYA YUNUS EMRE,DEVECİOĞLU SEBAHATTİN,KILINÇ HASAN HÜSEYİN, 2015

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: EBSCO Yayın Yeri: The New Educational Review Cilt: 40 Sayı: 2 DOI: - ISSN: -

The views of teachers on distance education during Covid-19 process

KILINÇ HASAN HÜSEYİN, MEDENİ FARUK, 2023

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: Journals Indexed in Eric Yayın Yeri: Journal of Educational Technology and Online Learning Cilt: 6 Sayı: - DOI: 10.31681/jetol.1148197 ISSN: 2618-6586

Values Education and Evaluation of Activities in Preschool Education Program in Turkey

KILINÇ HASAN HÜSEYİN, Andaş Tuğba, 2022

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: Journals Indexed in Eric Yayın Yeri: Center for Open Access in Science Cilt: 6 Sayı: - DOI: 10.32591/coas.ojer.0602.01117k ISSN: 2560-5313

Investigation of the Relationship Between Teachers' Lifelong Learning Tendencies and Professional Development Self-Efficiencies

KILINÇ HASAN HÜSEYİN, 2023

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: Education Full Text (H. W. Wilson) Database Covarage List Yayın Yeri: International Online Journal of Educational Sciences Cilt: 15 Sayı: 1 DOI: - ISSN: 1309-2707

İlköğretim Öğretmenlerinin Bireyselleştirilmiş Eğitim Programı Hazırlama Yeterlilikleri ve Uygulama Sürecine İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi

Yazarlar: KOCA KEMAL, KILINÇ HASAN HÜSEYİN

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: 2nd International Graduate Studies Congress (IGSCONG'22) Etkinklik Tarihi: 08.06.2022-31.01.2024 Ülke: TÜRKİYE

Determination of Teachers' Self-Efficiency for Educational Technology Standards

Yazarlar: BATI KÜBRA, KILINÇ HASAN HÜSEYİN

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: XI. International Academic Studies Conference Etkinklik Tarihi: 02.05.2023-31.01.2024 Ülke: TÜRKİYE

The Situation of English Teachers Using Effective Teaching Strategies and Investigation of The Teaching Methods Used in the Cours

Yazarlar: DOĞAN SOYLU KÜBRA, KILINÇ HASAN HÜSEYİN

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: IV. International Congress of Social Sciences Etkinklik Tarihi: 17.12.2022-31.01.2024 Ülke: -

Evaluation of Secondary School 5th Grade English Teaching Program According to Stufflebeam's Context-Input-Process-Product (Cipp) Model.

Yazarlar: SOYLU MUTTALİP, KILINÇ HASAN HÜSEYİN

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: IV. International Congress of Social Sciences Etkinklik Tarihi: 17.12.2022-31.01.2024 Ülke: -

Meslek Lisesi Öğretmenlerinin Covid-19 Pandemi Sırasındaki Ve Sonrasındaki Eğitim Sürecine İlişkin Görüşlerinin Değerlendirilmesi

Yazarlar: ÜNAL NERMİN, KILINÇ HASAN HÜSEYİN

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: International Congress of Education and Science Etkinklik Tarihi: 27.10.2022-31.01.2024 Ülke: -

İngilizce Öğretmenlerinin Derslerde Web 2.0 Araçlarının Kullanımına Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi

Yazarlar: KILINÇ HASAN HÜSEYİN, KILIÇ BURCU

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: International Congress of Education and Science Etkinklik Tarihi: 27.10.2022-31.01.2024 Ülke: -

Classroom Teachers’ Goal Orientation for Teaching and Conditions to Achieve Success

Yazarlar: KILINÇ HASAN HÜSEYİN,TAHİROĞLU MUSTAFA

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: III. International Congress of Eurasian Social Sciences Etkinklik Tarihi: 18.04.2019-21.04.2019 Ülke: TÜRKİYE

Öğretmen Adaylarının Program Okuryazarlık Düzeylerinin İncelenmesi

Yazarlar: YENEN EMİN TAMER,KILINÇ HASAN HÜSEYİN,DURMAZ AHMET,YÜCEL AHMET GALİP

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: 4. İNES İnternational Academic Research Congress 2018 Etkinklik Tarihi: 30.10.2018-03.11.2018 Ülke: TÜRKİYE

Evaluation of the 5th Grade Social Studies Curriculum According toTeacher Opinions

Yazarlar: KILINÇ HASAN HÜSEYİN,YENEN EMİN TAMER,BULUT AYHAN,TANGÜLÜ ZAFER

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: International SymposiumonHumanand Social Sciences Etkinklik Tarihi: 07.04.2018-09.04.2018 Ülke: TÜRKİYE

Investigation of Teachers’ Level of Having the General Competency of Teaching Profession

Yazarlar: YENEN EMİN TAMER,KILINÇ HASAN HÜSEYİN

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: International SymposiumonHumanand Social Sciences Etkinklik Tarihi: 07.04.2018-09.04.2018 Ülke: TÜRKİYE

10-12 Yaş Arası Öğrencilerin Hoşgörü Eğilimlerinin Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi

Yazarlar: KILIÇ DAVUT,YENEN EMİN TAMER,KILINÇ HASAN HÜSEYİN

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: International Symposium of Education and Values Etkinklik Tarihi: 05.10.2017-08.10.2017 Ülke: -

Determination of Secondary School Teachers‘ Efficacy Beliefs Towards Moral Education

Yazarlar: GÖMLEKSİZ MEHMET NURİ,KILINÇ HASAN HÜSEYİN

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: 1st International Congress on Social Sciences Etkinklik Tarihi: 18.09.2017-24.09.2017 Ülke: İSPANYA

Investigation of Teacher Candidates‘ Curriculum Design Preferences

Yazarlar: KILINÇ HASAN HÜSEYİN,YENEN EMİN TAMER

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: 1st International Congress on Social Sciences Etkinklik Tarihi: 18.09.2017-24.09.2017 Ülke: -

Bir Bilim Dalı Olarak Karşılaştırmalı Eğitim ve Sosyal Bilgiler Eğitimindeki Yeri

Yazarlar: YENEN EMİN TAMER,KILINÇ HASAN HÜSEYİN,ÇİFTÇİ BARIŞ

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: VI. International Symposium on Social Studies Education Etkinklik Tarihi: 04.05.2017-06.05.2017 Ülke: -

Social Studies Teacher Candidates Attitudes Towards Controversial Issues and Opinions

Yazarlar: KILINÇ HASAN HÜSEYİN,YÜCEL AHMET GALİP,KÖÇER MEHMET

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: VI. International Symposium on Social Studies Education Etkinklik Tarihi: 04.05.2017-06.05.2017 Ülke: -

Determination of Turkish Teacher Candidates’ Learning and Study Approaches

Yazarlar: GÖMLEKSİZ MEHMET NURİ,KILINÇ HASAN HÜSEYİN

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: 3. International Symposium on Language Education and Teaching Etkinklik Tarihi: 20.04.2017-23.04.2017 Ülke: İTALYA

Determination of Secondary School Students’ Foreign Language Learning Choices

Yazarlar: GÖMLEKSİZ MEHMET NURİ,KILINÇ HASAN HÜSEYİN

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: 3. International Symposium on Language Education and Teaching Etkinklik Tarihi: 20.04.2017-23.04.2017 Ülke: İTALYA

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Sosyobilimsel Konulara Yönelik Tutumlarının Ahlaki Olgunluk Düzeyine Göre İncelenmesi

Yazarlar: YAŞAR SERHAT,KILINÇ HASAN HÜSEYİN,ÇİFTÇİ BARIŞ,TAHİROĞLU MUSTAFA

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: I. International Academic Research Congress Etkinklik Tarihi: 03.11.2016-05.11.2016 Ülke: TÜRKİYE

Turkish Foreign Language Learners Views on Textbooks Used in Turkish Language Teaching

Yazar: KILINÇ HASAN HÜSEYİN

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: Second Inrernational Symposium on Language Education and Teaching Etkinklik Tarihi: 25.05.2016-28.10.2016 Ülke: SIRBİSTAN

Sınıf Öğretmenlerinin Öğretim Programlarına Bağlılık Düzeyleri ve Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi

Yazar: KILINÇ HASAN HÜSEYİN

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: 15. Uuslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu Etkinklik Tarihi: 11.05.2016-14.05.2016 Ülke: TÜRKİYE

Ortaokul Öğretmenlerinin Öğretim Programlarına Bağlılıklarına İlişkin Görüşleri

Yazar: KILINÇ HASAN HÜSEYİN

Ulusal Özet bildiri Etkinlik Adı: 25. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi Etkinklik Tarihi: 21.04.2016-24.04.2016 Ülke: TÜRKİYE

Sınıf Öğretmenlerinin İlkokul 4 Sınıf Matematik Dersi Programına İlişkin Görüşleri

Yazar: KILINÇ HASAN HÜSEYİN

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: 3rd International Conference on Primary Education Etkinklik Tarihi: 08.10.2015-10.10.2015 Ülke: -

Türkçe Öğretmeni Adaylarının Kültürel Bileşenlerin Dil Öğretim Müfredatındaki Ağırlığına İlişkin Görüşleri

Yazarlar: ŞENGÜL MURAT,KILINÇ HASAN HÜSEYİN

Uluslararası Tam metin bildiri Etkinlik Adı: II. Uluslararası Türk Kültürü Araştırmaları Sempozyumu Etkinklik Tarihi: 04.09.2015-05.09.2015 Ülke: S.GEOR. VE SAND. ADALARI

Türk Dili ve Edebiyatı Öğretmen Adaylarının Sorgulama Beceri Düzeylerine İlişkin Görüşleri

Yazarlar: GÖMLEKSİZ MEHMET NURİ,KILINÇ HASAN HÜSEYİN

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: I. International Symposium on Language Education & Teaching Etkinklik Tarihi: 28.05.2015-30.05.2015 Ülke: TÜRKİYE

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Fen Öğretimine Yönelik Öz Yeterlik İnançları

Yazarlar: KILINÇ HASAN HÜSEYİN,ÖZDEMİR ALPER MURAT,YAŞAR SERHAT

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: 14. Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu Etkinklik Tarihi: 21.05.2015-23.05.2015 Ülke: -

Ortaokul Öğrencilerinin Sosyal Bilgiler Dersindeki Yapılandırmacı Öğrenme Ortamına İlişkin Görüşleri

Yazarlar: GÖMLEKSİZ MEHMET NURİ,KILINÇ HASAN HÜSEYİN

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: VII. Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Kongresi Etkinklik Tarihi: 08.05.2015-10.05.2015 Ülke: TÜRKİYE

Investigation of Postgraduate Thesis Related to Lifelong Learning

Yazarlar: YENEN EMİN TAMER,KILINÇ HASAN HÜSEYİN,BULUT AYHAN

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: The Third International Congress on Curriculum and Instruction Etkinklik Tarihi: 22.10.2015-24.01.2015 Ülke: -

Ortaokullarda Sosyal Etkinlikler Kapsamında Yapılan Toplum Hizmeti Çalışmalarına İlişkin Öğretmenlerin Görüşleri

Yazarlar: GÖMLEKSİZ MEHMET NURİ,KILINÇ HASAN HÜSEYİN

Ulusal Özet bildiri Etkinlik Adı: 3. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi Etkinklik Tarihi: 07.05.2014-09.05.2014 Ülke: TÜRKİYE

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine İlişkin Metaforik Algıları

Yazarlar: GÖMLEKSİZ MEHMET NURİ,KAN AYŞE ÜLKÜ,ÖNER ÜMMÜHAN,KILINÇ HASAN HÜSEYİN,FİDAN EMİNE KÜBRA

Ulusal Özet bildiri Etkinlik Adı: 11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu Etkinklik Tarihi: 24.05.2012-26.05.2012 Ülke: TÜRKİYE

Sınıf Öğretmeni Adaylarının KPSS ye Yönelik Metaforik Algıları

Yazarlar: GÖMLEKSİZ MEHMET NURİ,KAN AYŞE ÜLKÜ,ÖNER ÜMMÜHAN,KILINÇ HASAN HÜSEYİN,FİDAN EMİNE KÜBRA

Ulusal Tam metin bildiri Etkinlik Adı: 10. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu Etkinklik Tarihi: 05.05.2011-07.05.2011 Ülke: TÜRKİYE

  • TÜBİTAK PROJESİ 04.02.2019-08.02.2019  | Proje Tamamlandı | 

    Adı: Fen Öğretiminde Alana Özgü Yöntem Materyal Uyumu ve Entagrasyonu

    Konusu: 2237-A Bilimsel Eğitim Etkinlikleri Desteği Programı Görevi:

  • Yüksek Lisans 2022 Devam Ediyor

      BURCU KILIÇ


    Tez Adı: ÖĞRETMENLERİN DİJİTAL YETERLİK VE MESLEKİ GELİŞİM ÖZ YETERLİKLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ


    Yer: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı


  • Yüksek Lisans 2021 Devam Ediyor

      ALİ ATILGAN AKIŞ


    Tez Adı: ORTAÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNİN İNGİLİZCE KELİME ÖĞRENME STRATEJİLERİNİN BELİRLENMESİ


    Yer: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı


  • Yüksek Lisans 2021 Devam Ediyor

      GÖKHAN ACER


    Tez Adı: ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN MATEMATİK KAYGI DÜZEYLERİ İLE KAYGI NEDENLERİNİN BELİRLENMESİ


    Yer: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Eğitim Programları ve Öğretimi Ana Bilim Dalı


  • Yüksek Lisans 2021 Devam Ediyor

      MURAT YENLER


    Tez Adı: STAKE'İN UYGUNLUK-OLASILIK MODELİNE GÖRE ORTAOKUL 5.SINIF TÜRKÇE DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMININ DEĞERLENDİRİLMESİ


    Yer: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Eğitim Programları ve Öğretimi Ana Bilim Dalı


  • Yüksek Lisans 2021 Devam Ediyor

      ŞAHİN SARI


    Tez Adı: Ortaöğretim Tarih Dersi Öğretim Programının öğretmen görüşlerine göre değerlendirilmesidir.


    Yer: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Eğitim Programları ve Öğretimi Ana Bilim Dalı


  • Yüksek Lisans 2020 Devam Ediyor

      YAVUZ GEREKEN


    Tez Adı: Ortaöğretim Kurumlarında Öğrenim Gören Öğrencilerin İngilizce Öz Yeterlikleri İle Yabancı Dil Konuşma Kaygılarının İncelenmesi


    Yer: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı


  • Yüksek Lisans 2023 Tamamlandı

      KÜBRA DOĞAN SOYLU


    Tez Adı: İngilizce öğretmenlerinin etkili öğretim stratejilerini kullanma durumları ve derste kullandıkları öğretim yöntemlerinin incelenmesi


    Yer: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı


  • Yüksek Lisans 2023 Tamamlandı

      KÜBRA BATI


    Tez Adı: Öğretmenlerin eğitim teknolojileri standartlarına yönelik öz yeterlikleri ve teknostres düzeylerinin belirlenmesi


    Yer: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı


  • Yüksek Lisans 2023 Tamamlandı

      NERMİN ÜNAL


    Tez Adı: Ortaöğretim öğretmenlerinin yaratıcılığa teşvik edici davranışlarının incelenmesi


    Yer: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı


  • Yüksek Lisans 2023 Tamamlandı

      MUTTALİP SOYLU


    Tez Adı: Ortaokul 5. sınıf İngilizce dersi öğretim programınınStufflebeam'in Bağlam-Girdisüreç-Ürün (CIPP) modeline göredeğerlendirilmesi


    Yer: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı


  • Yüksek Lisans 2022 Tamamlandı

      KEMAL KOCA


    Tez Adı: İlköğretim öğretmenlerinin bireyselleştirilmiş eğitim programı hazırlama yeterlilikleri ve uygulama sürecine ilişkin görüşlerinin incelenmesi


    Yer: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı


  • Yüksek Lisans 2022 Tamamlandı

      ENES GÜLEŞ


    Tez Adı: İlkokul ve ortaokul öğretmenlerinin program okuryazarlıkları ve öğretim programına bağlılıklarının incelenmesi


    Yer: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı


  • Yüksek Lisans 2022 Tamamlandı

      AKGÜL BAĞRA


    Tez Adı: Öğretmenlerin teknopedagojik eğitim yeterlikleri ve bilişim teknolojisi destekli materyal tasarlama ve kullanma yeterliklerinin incelenmesi


    Yer: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı


  • Yüksek Lisans 2022 Tamamlandı

      FARUK MEDENİ


    Tez Adı: 4.sınıf sosyal bilgiler dersi öğretim programının Stufflebeam'ın bağlam, girdi, süreç, ürün (Cıpp) modeline göre değerlendirilmesi


    Yer: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı


  • Yüksek Lisans 2019 Tamamlandı

      MERYEM DEMİR


    Tez Adı: Yabancı dil olarak Türkçe öğrenen öğrencilerin yazma öz yeterlik algıları ve kaygı düzeylerinin incelenmesi


    Yer: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Yabancılara Türkçe Öğretimi Ana Bilim Dalı

___ Bağlantılar ___