Akademik Unvanlar

  • 2013

      DOÇENT

    NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ

  • 2017 2013

      PROFESÖR

    NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ

  • 2013 2012

      YARDIMCI DOÇENT

    NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ

  • 2012 2009

      YARDIMCI DOÇENT

    MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ

  • 2009 2007

      YARDIMCI DOÇENT

    NECMETTİN ERBAKAN ÜNİVERSİTESİ AHMET KELEŞOĞLU EĞİTİM FAKÜLTESİ

  • 2007 1998

      ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ

    NECMETTİN ERBAKAN ÜNİVERSİTESİ AHMET KELEŞOĞLU EĞİTİM FAKÜLTESİ

Öğrenim Bilgisi

  • Doktora 2004

    Sosyal bilgiler dersi coğrafya ünitelerinin işlenişinde öğrenmeyi öğrenme stratejilerinin öğrencilerin başarı ve tutumlarına etkisi  "

    SELÇUK ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ COĞRAFYA ÖĞRETMENLİĞİ (DR) 

  • Yüksek Lisans 2001

    İlköğretim birinci kademe sosyal bilgiler öğretimi coğrafya ünitelerinin işlenişinde laboratuvar ve görsel-işitsel materyal kullanımının öğrencilerin niteliksel gelişimine etkisinin değerlendirilmesi  "

    SELÇUK ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMENLİĞİ (YL) (TEZLİ) 

  • Lisans 2021

    NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ FEN-EDEBİYAT FAKÜLTESİ ARKEOLOJİ BÖLÜMÜ ARKEOLOJİ PR. (İÖ)

  • Lisans 2021

    ANADOLU ÜNİVERSİTESİ AÇIKÖĞRETİM FAKÜLTESİ SOSYOLOJİ BÖLÜMÜ SOSYOLOJİ PR. (AÇIKÖĞRETİM)

  • Lisans 1997

    SELÇUK ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ SINIF ÖĞRETMENLİĞİ PR. (İÖ) 

2011-2012 Lisans ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ
2011-2012 Lisans HAYAT BİLGİSİ ÖĞRETİMİ
2011-2012 Lisans DÜNYA VE ÜLKELER COĞR.
2011-2012 Lisans TÜRKİYE VE TÜRK DÜNYASI COĞRAFYASI
2011-2012 Lisans TÜRKİYE COĞ. VE JEOPOLİTİĞİ
2011-2012 Lisans GENEL COĞRAFYA
2011-2012 Lisans ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI
2011-2012 Lisans TOPLUMA HİZMET UYG.
2010-2011 Lisans DÜNYA VE ÜLKELER COĞR.
2010-2011 Lisans Türkiye ve Türk Dünyası Coğrafyası
2010-2011 Lisans Okul Deneyimi
2010-2011 Lisans Araştırma Projesi
2010-2011 Lisans TÜRKİYE COĞ. VE JEOPOLİTİĞİ
2010-2011 Lisans TOPLUMA HİZMET UYG.
2010-2011 Lisans Program Geliştirme ve Öğr.
2010-2011 Lisans ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI
2010-2011 Lisans HAYAT BİLGİSİ ÖĞRETİMİ

Filtrele:

Social, Educational, Political, Economic and Other DevelopmentsOccurred in Turkey between the Years of 1938-1980

AKMAN ÖZKAN,MEYDAN ALİ, 2019.

Uluslararası Bilimsel Kitap Yayın Bilgisi: ISRES PUPLISHING. | ISBN: 978-605-69854-1-6

Kapadokya araştırmaları

MEYDAN ALİ, 2019.

Uluslararası Bilimsel Kitap Yayın Bilgisi: Pegem Akademi. | ISBN: 978-605-69916-0-8

İLKOKULDA TEMEL FEN BİLİMLERİ

UYANIK GÖKHAN,MEYDAN ALİ,YILDIZ YILMAZ NİHAL,SADİ ÖZLEM,ATALAY NURHAN,MENTİŞ TAŞ AYŞE,TABARU ÖRNEK GİZEM,İZGİ ONBAŞILI ÜMİT,ÇAYCI BARIŞ,KINGIR SEVGİ, 2019.

Uluslararası Bilimsel Kitap Yayın Bilgisi: NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK, TÜRKİYE. | ISBN: 978-605-7895-40-0

Sürdürülebilir Kalkınma

MEYDAN ALİ, 2019.

Uluslararası Bilimsel Kitap Yayın Bilgisi: Pegem Akademi. | ISBN: 978-605-241-813-0

Afetler ve Afet Yönetimi

MEYDAN ALİ, 2019.

Uluslararası Bilimsel Kitap Yayın Bilgisi: Pegem Akademi. | ISBN: 978-605-037-030-0

Karakter ve Değerler Eğitimi

MEYDAN ALİ, 2019.

Uluslararası Bilimsel Kitap Yayın Bilgisi: Pegm Akademi. | ISBN: 978-605-037-000-3

İlkokulda Temel Fen Bilimleri

KINGIR SEVGİ, 2019.

Ulusal Bilimsel Kitap Yayın Bilgisi: Nobel Akademik Yayıncılık, TÜRKİYE. | ISBN: 978-605-7895-40-0

Beyşehir Doğa Eğitimi Bilim ve Doğa ile Başbaşa 12 Gün

MEYDAN ALİ,KAYNAŞ BURÇİN YENİSEY,BOZYİĞİT RECEP,DEMİRSOY ALİ,ÜZEN ERDAL,AKBULUT AYDIN,TABUR MEHMET ALİ,KÜLKÖYLÜOĞLU OKAN,BAHAR HASAN,GÜLÇUBUK BÜLENT,NEYİŞÇİ TUNCAY,ÜNÜVAR PERİHAN,ÇETİN HACER,ŞİMŞEKLER NURİ, 2019.

Ulusal Bilimsel Kitap Yayın Bilgisi: Pegem Akademi, TÜRKİYE. | ISBN: 978-605-241-635-8

İlkokulda Temel Fen Bilimleri

İZGİ ONBAŞILI ÜMİT, 2019.

Uluslararası Bilimsel Kitap Yayın Bilgisi: Nobel, TÜRKİYE. | ISBN: 978-605-7895-40-0

Social, Educational, Political, Economic and Other DevelopmentsOccurred in Turkey between the Years of 1938-1980

MEYDAN ALİ,AKMAN ÖZKAN, 2019.

Uluslararası Bilimsel Kitap Yayın Bilgisi: ISRES PUPLISHING. | ISBN: 978-605-69854-1-6

Social, Educational, Political, Economic and Other Developments Occurred in Turkey Between the Years of 1923-1938

MEYDAN ALİ,AKMAN ÖZKAN, 2018.

Uluslararası Bilimsel Kitap Yayın Bilgisi: ısres puplising. | ISBN: 978-605-81654-6-5

SOCIAL, EDUCATIONAL,POLITICAL, ECONOMIC AND OTHERDEVELOPMENTSOCCURRED IN TURKEY BETWEENTHE YEARS OF 1923-1938

AKMAN ÖZKAN,MEYDAN ALİ, 2018.

Uluslararası Bilimsel Kitap Yayın Bilgisi: isres publishing. | ISBN: 978-605-81654-6-5

Social, Educational, Political, Economic and Other Developments Occurred in Turkey Between the Years of 1923-1938

,DURMUŞ BURAK,SÖNMEZ MEHMET EMİN,MEYDAN ALİ,TANGÜLÜ ZAFERAKMAN ÖZKAN,ABAKAY UĞUR,ALINCAK FİKRET,ÇAY MUSTAFA MURAT,AYDEMİR SEFA SALİH,TOPKAYA YAVUZ,COŞKUN KEREM,BOZBAYINDIR FATİH,DURAN ALEV,KURTULGAN KÜRŞAT,BİÇİCİ MEHMET,AKMAN MACİT, 2018.

Uluslararası Bilimsel Kitap Yayın Bilgisi: International Society for Research in Education andScience (ISRES) Publishing. | ISBN: 978-605-81654-6-5

Social, Educational, Political, Economic and Other DevelopmentsOccurred in Turkey between the Years of 1923-1938

AKMAN ÖZKAN,MEYDAN ALİ, 2018.

Uluslararası Bilimsel Kitap Yayın Bilgisi: isres puplising. | ISBN: 978-605-81654-6-5

SOCIAL, EDUCATIONAL,POLITICAL, ECONOMIC AND OTHERDEVELOPMENTSOCCURRED IN TURKEY BETWEENTHE YEARS OF 1923-1938

MEYDAN ALİ,AKMAN ÖZKAN, 2018.

Uluslararası Bilimsel Kitap Yayın Bilgisi: isres publishing. | ISBN: 978-605-81654-6-5

Eğitim Bilimine Giriş

MEYDAN ALİ, 2016.

Uluslararası Bilimsel Kitap Yayın Bilgisi: Pegem Akademi. | ISBN: -

Dictionary of Geomorphology

GÜNEY EMRULLAH,BOZYİĞİT RECEP,BULUT İHSAN,MEYDAN ALİ, 2016.

Uluslararası Bilimsel Kitap Yayın Bilgisi: Pegem Akademi. | ISBN: -

Dünden Bugüne Sebil Yörükleri

MEYDAN ALİ, 2016.

Uluslararası Bilimsel Kitap Yayın Bilgisi: Pegem Akademi, TÜRKİYE. | ISBN: -

Günümüz Dünya Sorunları

MEYDAN ALİ, 2016.

Uluslararası Bilimsel Kitap Yayın Bilgisi: Pegem Akademi. | ISBN: -

Türkiye Coğrafyası ve Jeopolitiği

MEYDAN ALİ, 2016.

Ulusal Bilimsel Kitap Yayın Bilgisi: Nobel Yayınevi, TÜRKİYE. | ISBN: -

Türk Kültüründe Coğrafya II

MEYDAN ALİ, 2016.

Uluslararası Bilimsel Kitap Yayın Bilgisi: Pegem Akademi. | ISBN: -

Türk Kültüründe Coğrafya

MEYDAN ALİ, 2015.

Ulusal Bilimsel Kitap Yayın Bilgisi: PEGEM AKADEMİ, TÜRKİYE. | ISBN: 978-605-318-233-7

Genel Coğrafya

MEYDAN ALİ, 2015.

Ulusal Bilimsel Kitap Yayın Bilgisi: Pegem Akademi, TÜRKİYE. | ISBN: 978-9944-919-26-5

Sosyal Bilgiler Eğitiminde Mekansal Öğrenme Ortamları

MEYDAN ALİ,GÜNGÖR ŞENAY, 2015.

Ulusal Bilimsel Kitap Yayın Bilgisi: Pegem Akademi, TÜRKİYE. | ISBN: -

Okul dışı sosyal bilgiler öğretimi

MEYDAN ALİ, 2015.

Ulusal Bilimsel Kitap Yayın Bilgisi: PEGEM AKADEMİ, TÜRKİYE. | ISBN: 978-605-318-268-9

Türk Kültüründe Coğrafya

MEYDAN ALİ,ÇETİN TURHAN, 2015.

Ulusal Bilimsel Kitap Yayın Bilgisi: PEGEM AKADEMİ, TÜRKİYE. | ISBN: 978-605-318-233-7

Sosyal Bilgilerin Temelleri

MEYDAN ALİ, 2011.

Uluslararası Bilimsel Kitap Yayın Bilgisi: Pegem Akademi. | ISBN: -

Özel Öğretim yöntemleriyle sosyal bilgiler öğretimi

AKDAĞ HAKAN,MEYDAN ALİ, 2011.

Uluslararası Bilimsel Kitap Yayın Bilgisi: Pegem Akademi. | ISBN: -

10th International Conference Further Education in the Balkan Countries

MEYDAN ALİ, 2009.

Uluslararası Araştırma (Tez Hariç) Kitabı Yayın Bilgisi: Eğitim Kitabevi. | ISBN: 978-975-8890-69-9

Sosyal Bilgiler Öğretiminde Yeni Yaklaşımlar - I

MEYDAN ALİ, 2009.

Uluslararası Bilimsel Kitap Yayın Bilgisi: Pegem Akademi. | ISBN: 978-605-5885-73-1

Özel Öğretim Yöntemleriyle Sosyal Bilgiler Öğretimi

MEYDAN ALİ,AKDAĞ HAKAN, 2008.

Uluslararası Bilimsel Kitap Yayın Bilgisi: Pegem Akademi. | ISBN: 978-605-5885-14-4

The Effect of Environment Trips and Activities to Environment Sensitivity İn Teaching Social Science

Meydan A, Çiftçi S, 2009

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: SSCI Yayın Yeri: Procedia Social and Behavioral Sciences Cilt: 1 Sayı: 1 DOI: - ISSN: -

Investigation of the Attitudes of the Students of Vocational Education Faculty Towards Profession of Teaching

Çiftçi S, Meydan A, Taşkaya S, 2009

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: SSCI Yayın Yeri: Procedia Social and Behavioral Sciences Cilt: 1 Sayı: 1 DOI: - ISSN: -

Coğrafya Öğretiminde İnteraktif Ders Sunumu Kullanımı

AKGÜR MELİHA ŞULE,UZUNÖZ ABDULKADİR,MEYDAN ALİ, 2019

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: Index Copernicus International ICI Yayın Yeri: Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Dergisi Cilt: 5 Sayı: 1 DOI: - ISSN: 2146-6297

Büyük Coğrafi Veri Setlerinin Kümelenmesinde Map Reduce Modellemeleri Yoluyla Bitki Coğrafyası Veri Tabanlarının Oluşturulması

ÇETİN MUHAMMET,MEYDAN ALİ, 2019

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: Sobiad, drji, mendeley Yayın Yeri: Çukurova Araştırmaları Dergisi Cilt: 5 Sayı: 2 DOI: : http://dx.doi.org/10.18560/cukurova.1142 ISSN: 2458-7559

Üniversite öğrencileri ve ikametgah ilişkisi / Bir mekanın eve dönüştürülmesi: Nevşehir Örneği

UYSAL AHMET,GÜNGÖR ŞENAY,MEYDAN ALİ, 2017

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: ULAKBİM Yayın Yeri: Doğu Coğrafya Dergisi Cilt: 22 Sayı: 38 DOI: - ISSN: 1302-7956

Views of Geography Teachers on In -Service Training Activities (Nevsehir Case)

MEYDAN ALİ,UZUNÖZ ABDULKADİR, 2017

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: EBSCO, ASOS, ULAKBİM Yayın Yeri: International Journal Of Eurasia Social Sciences Cilt: 8 Sayı: 30 DOI: - ISSN: -

The Contribution of Scientific Project Competitions upon High School Students’ Acquiring a Scientific Viewpoint (Geography Lesson Case)

MEYDAN ALİ, 2017

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: ERİC Yayın Yeri: Journal of Education and Learning Cilt: 6 Sayı: 2 DOI: 10.5539/jel.v6n2p294 ISSN: 1927-5269

Üniversite Öğrencileri ve İkâmetgâh İlişkisi/Bir Mekânın Eve Dönüştürülmesi: Nevşehir Örneği

UYSAL AHMET,GÜNGÖR ŞENAY,MEYDAN ALİ, 2017

Ulusal Hakemli Özgün MakaleEndeks: ULAKBİM Yayın Yeri: Doğu Coğrafya Dergisi Cilt: 22 Sayı: 38 DOI: - ISSN: 1302-7956

Investigating the Activity Design and Development Skills of Geography Teachers

MEYDAN ALİ, 2017

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: ERİC Yayın Yeri: International Journal of Higher Education Cilt: 6 Sayı: 1 DOI: 10.5430/ijhe.v6n1p269 ISSN: 1927-6052

Dede Korkut Destanlarının Kültür Coğrafyası

BULDUR ADNAN DOĞAN,MEYDAN ALİ,GÜNGÖR ŞENAY, 2016

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: EBSCO, DOAJ, ICAAP, ULAKBİM Yayın Yeri: Gaziantep University Journal of Social Sciences Cilt: 15 Sayı: 3 DOI: - ISSN: -

Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının 100 Yılda Çanakkale Kavramına İlişkin Görüşleri

AKKUŞ AKİF,MEYDAN ALİ,BULDUR ADNAN DOĞAN, 2016

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: EBSCO Yayın Yeri: International Journal Of Eurasia Social Sciences Cilt: 7 Sayı: 24 DOI: - ISSN: -

Coğrafi Etmenler Ve Termal Turizm Potansiyeli Açısından Çermik Diyarbakır Kaplıcalarının Değerlendirilmesi 8175 nolu bu makaleye hakemlik yaptım

MEYDAN ALİ, 2015

Uluslararası Hakemli Bilirkişi Raporu vb.Endeks: EBSCO, DOAJ, ICAAP, ULAKBİM Yayın Yeri: Turkish Studies - International Periodical for the Languages, Literature and History of Turkish or Turkic Cilt: - Sayı: - DOI: - ISSN: -

Coğrafi Bilgi Sistemleri Ve Analitik Hiyerarşi Yöntemi Kullanılarak Gelibolu Yarımadası nda Heyelana Duyarlı Alanların Belirlenmesi 8182 nolu bu makaleye hakemlik yaptım

MEYDAN ALİ, 2015

Uluslararası Hakemli Bilirkişi Raporu vb.Endeks: EBSCO, DOAJ, ICAAP, ULAKBİM Yayın Yeri: Turkish Studies - International Periodical for the Languages, Literature and History of Turkish or Turkic Cilt: - Sayı: - DOI: - ISSN: -

BİRLEŞTİRİLMİŞ SINIFLARDA GÖREV YAPAN ÖĞRETMENLERİN ÇALIŞTIKLARI YERİN KÜLTÜRÜ İLE ETKİLEŞİMİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ

MEYDAN ALİ,YILDIZ NİHAL, 2015

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: EBSCO, DOAJ, ASOS, TEİ, STATE LİBRARY Yayın Yeri: INTERNATIONAL JOURNAL OF EURASIA SOCIAL SCIENCES Cilt: 6 Sayı: 19 DOI: - ISSN: 2146-1961

Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Medya ve Televizyon Okuryazarlık Düzeylerinin Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi 8464 nolu bu makaleye hakemlik yaptım

MEYDAN ALİ, 2015

Uluslararası Hakemli Bilirkişi Raporu vb.Endeks: EBSCO, DOAJ, ICAAP, ULAKBİM Yayın Yeri: Turkish Studies - International Periodical for the Languages, Literature and History of Turkish or Turkic Cilt: - Sayı: - DOI: - ISSN: -

KORUMA YENİLEME ODAKLI BİR YAKLAŞIM ÇERÇEVESİNDE KAYSERİ GERMİR YERLEŞİMİNİN BUGÜNÜ VE GELECEĞİ 8183 nolu bu makaleye hakemlik yaptım

MEYDAN ALİ, 2015

Uluslararası Hakemli Bilirkişi Raporu vb.Endeks: EBSCO, DOAJ, ICAAP, ULAKBİM Yayın Yeri: Turkish Studies - International Periodical for the Languages, Literature and History of Turkish or Turkic Cilt: - Sayı: - DOI: - ISSN: -

Toprak Nemi Ve Tuzluluğuna Göre Akıllı Sulama Sistemleri 7873 nolu bu makaleye hakemlik yaptım

MEYDAN ALİ, 2015

Uluslararası Hakemli Bilirkişi Raporu vb.Endeks: EBSCO, DOAJ, ICAAP, ULAKBİM Yayın Yeri: Turkish Studies - International Periodical for the Languages, Literature and History of Turkish or Turkic Cilt: - Sayı: - DOI: - ISSN: -

4 ve 5 Sınıf Sosyal Bilgiler Dersi Motivasyon Ölçeği Formunun Geçerlilik Ve Güvenilirlik Çalışması 7944 nolu bu makaleye hakemlik yaptım

MEYDAN ALİ, 2015

Uluslararası Hakemli Bilirkişi Raporu vb.Endeks: EBSCO, DOAJ, ICAAP, ULAKBİM Yayın Yeri: Turkish Studies - International Periodical for the Languages, Literature and History of Turkish or Turkic Cilt: - Sayı: - DOI: - ISSN: -

Gençali Fayı nın Bursa Tektonik Jeomorfoloji Özellikleri 7943 nolu bu makaleye hakemlik yaptım

MEYDAN ALİ, 2015

Uluslararası Hakemli Bilirkişi Raporu vb.Endeks: EBSCO, DOAJ, ICAAP, ULAKBİM Yayın Yeri: Turkish Studies - International Periodical for the Languages, Literature and History of Turkish or Turkic Cilt: - Sayı: - DOI: - ISSN: -

AÇIK VE UZAKTAN ÖĞRENMENİN KATILIM VE DEVAMLILIK STRATEJİLERİNDE AKADEMİK TAKVİM 8002 nolu bu makaleye hakemlik yaptım

MEYDAN ALİ, 2015

Uluslararası Hakemli Bilirkişi Raporu vb.Endeks: EBSCO, DOAJ, ICAAP, ULAKBİM Yayın Yeri: Turkish Studies - International Periodical for the Languages, Literature and History of Turkish or Turkic Cilt: - Sayı: - DOI: - ISSN: -

Bitlis Şehrinde Taş Ustalığı ve Geleneksel Kent Mimarisine Etkisi 7910 nolu bu makaleye hakemlik yaptım

MEYDAN ALİ, 2015

Uluslararası Hakemli Bilirkişi Raporu vb.Endeks: EBSCO, DOAJ, ICAAP, ULAKBİM Yayın Yeri: Turkish Studies - International Periodical for the Languages, Literature and History of Turkish or Turkic Cilt: - Sayı: - DOI: - ISSN: -

Coğrafya Lisans Öğrencilerinin Eğitimdeki İnovasyon İle İlgili Görüşleri 8348 nolu bu makaleye hakemlik yaptım

MEYDAN ALİ, 2015

Uluslararası Hakemli Bilirkişi Raporu vb.Endeks: EBSCO, DOAJ, ICAAP, ULAKBİM Yayın Yeri: Turkish Studies - International Periodical for the Languages, Literature and History of Turkish or Turkic Cilt: - Sayı: - DOI: - ISSN: -

Kentsel Gelişme İle Ulaşım İlişkisi Adana Örneği 8109nolu bu makaleye hakemlik yaptım

MEYDAN ALİ, 2015

Uluslararası Hakemli Bilirkişi Raporu vb.Endeks: EBSCO, DOAJ, ICAAP, ULAKBİM Yayın Yeri: Turkish Studies - International Periodical for the Languages, Literature and History of Turkish or Turkic Cilt: - Sayı: - DOI: - ISSN: -

Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmenliği Bölümü Öğrencilerinin Kişilik Tipleriyle Öğrenme Stilleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi 8168 nolu bu makaleye hakemlik yaptım

MEYDAN ALİ, 2015

Uluslararası Hakemli Bilirkişi Raporu vb.Endeks: EBSCO, DOAJ, ICAAP, ULAKBİM Yayın Yeri: Turkish Studies - International Periodical for the Languages, Literature and History of Turkish or Turkic Cilt: - Sayı: - DOI: - ISSN: -

Yaşam Kültürü Olarak Kır Konutu Çevresi Artvin Örneği 8285 nolu bu makaleye hakemlik yaptım

MEYDAN ALİ, 2015

Uluslararası Hakemli Bilirkişi Raporu vb.Endeks: EBSCO, DOAJ, ICAAP, ULAKBİM Yayın Yeri: Turkish Studies - International Periodical for the Languages, Literature and History of Turkish or Turkic Cilt: - Sayı: - DOI: - ISSN: -

Sınır Güvenliği Açısından Stratejik Bir Risk Duyarlılık Analizi Hatay Suriye Sınırı Türkiye 8244 nolu bu makaleye hakemlik yaptım

MEYDAN ALİ, 2015

Uluslararası Hakemli Bilirkişi Raporu vb.Endeks: EBSCO, DOAJ, ICAAP, ULAKBİM Yayın Yeri: Turkish Studies - International Periodical for the Languages, Literature and History of Turkish or Turkic Cilt: - Sayı: - DOI: - ISSN: -

Sebil de Mersin Bağ Evi Kültürü

MEYDAN ALİ,GÜNGÖR ŞENAY, 2015

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: MLA, EBSCO, TUBİTAK/ULAKBİM, SBVT, ASOS Yayın Yeri: Selçuk Üniversitesi Türkiyat Araştırmaları Dergisi Cilt: - Sayı: 38 DOI: - ISSN: 1300-5766

Humbaba nın Sedirleri

MEYDAN ALİ, 2012

Ulusal Hakemli Özgün MakaleEndeks: ASOS İNDEX Yayın Yeri: Tabiat ve İnsan Dergisi Cilt: 46 Sayı: - DOI: - ISSN: -

The Importance of Ecology Based Nature Education Project in Terms of Nature Integration and Understanding the Human Ecosystem Relationship

MEYDAN ALİ, 2011

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: ERİC Yayın Yeri: Educational Research and Reviews Cilt: 6 Sayı: 1 DOI: - ISSN: -

Ög retmen adaylarının çevre sorunları konusundaki farkındalık ve duyarlılıkları

MEYDAN ALİ,DOĞU SÜLEYMAN,DİNÇ MUHİTTİN, 2009

Ulusal Hakemli Özgün MakaleEndeks: EBSCO Yayın Yeri: S.Ü. Ahmet Keleşoğlu EğitimFakültesi. Dergisi Cilt: - Sayı: - DOI: - ISSN: -

SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖZGÜRLÜK DEĞERİNEİLİŞKİN METAFOR ALGILARININ İNCELENMESİ

toy ilknur,UZUNÖZ ABDULKADİR,AKTEPE VEDAT,MEYDAN ALİ, 2020

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: Türk Eğitim İndeksi, Open Academic Journal, Directory ofResearch Journals Yayın Yeri: Route Educational and Social Science Journal Cilt: 7 Sayı: 1 DOI: - ISSN: 2148-5518

ÖZEL EĞİTİMDE SOSYAL BİLGİLER EĞİTİMİ HAKKINDA ÖZELEĞİTİM ÖĞRETMENLERİNİN GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ

MEYDAN ALİ,TAVACI FİTNAT,SARIÇAM İLHAMİ, 2020

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: SOBIADScilitTürk Eğitim İndeksi Open Academic Journal İndexDirectory of Research Journals IndexingGoogle ScholarCiteFactorSJournalsAcar Index Yayın Yeri: Route Educational and Social Science Journal Cilt: 7 Sayı: 11 DOI: http://dx.doi.org/10.17121/ressjournal.2814 ISSN: 2148-5518

FERDİ TAYFUR ŞARKILARINDA COĞRAFİ UNSURLAR

MEYDAN ALİ, 2018

Ulusal Hakemli Özgün MakaleEndeks: DRJİ Yayın Yeri: FERDİ TAYFUR ŞARKILARINDA COĞRAFİ UNSURLAR Cilt: 2 Sayı: 1 DOI: - ISSN: 2587-0491

Evaluation of Muallim Saffet in the Wedding Association Film in Terms of Teacher Profession, Personal and Professional Values-Professional Development and School-Family Community Relations Competencies (Düğün Dernek Filmindeki Muallim Saffet’in Öğretmenlik Mesleği, Kişisel ve Mesleki Değerler-Mesleki Gelişim ile Okul-Aile Toplum İlişkileri Yeterlikleri Açısından Değerlendirilmesi),

MEYDAN ALİ,AKKUŞ AKİF,AKBAŞLI SAİT, 2018

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: SOBIAD Scilit Türk Eğitim İndeksi Open Academic Journal İndexDirectory Of Research Journals İndexingGoogle ScholarCiteFactorSJournals Yayın Yeri: Route Educational and Social Science Journal Cilt: 5 Sayı: 14 DOI: 10.17121/ressjournal.1591 ISSN: 2148-5518

Tınaztepe Mağarası ve Çevresinin Jeopark Potansiyelinin Değerlendirilmesi

BOZYİĞİT RECEP,MEYDAN ALİ, 2017

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: EBSCO, ASOS Yayın Yeri: Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Dergisi Cilt: - Sayı: 29 DOI: - ISSN: 2146-1961

Öğretmen Adaylarının Çevre Sorunları Konusundaki Farkındalık ve Duyarlılıkları

Meydan A, Doğu S, Dinç M, 2014

Ulusal Hakemli Özgün MakaleEndeks: ASOS İNDEX Yayın Yeri: S.Ü. Eğitim Fakültesi Dergisi Cilt: - Sayı: 28 DOI: - ISSN: -

Sınıf Öğretmenliği Öğrencilerinin Coğrafya Dersine Hazır Bulunuşluklarının İncelenmesi

MEYDAN ALİ, 2013

Ulusal Hakemli Özgün MakaleEndeks: ASOS INDEX Yayın Yeri: Kastamonu Eğitim Dergisi Cilt: 21 Sayı: 4 DOI: - ISSN: -

Sosyal bilgiler öğretiminde tarihi ve coğrafi mekân uygulamalarının değerlendirilmesi.

MEYDAN ALİ,AKKUŞ AKİF, 2013

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: EBSCO Yayın Yeri: Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Dergisi Cilt: 4 Sayı: 13 DOI: - ISSN: -

Sınıf Öğretmenliği Anabilim Dalında Uygulanan Ölçme Yöntemleri Üzerine Bir İnceleme

MEYDAN ALİ, 2012

Ulusal Hakemli Özgün MakaleEndeks: ASOS İNDEX Yayın Yeri: Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi Cilt: 1 Sayı: 32 DOI: - ISSN: -

Ekoloji Temelli Doğa Eğitimi Projelerinin Katılımcı Beklentilerini Karşılama Düzeyleri

MEYDAN ALİ,BOZYİĞİT RECEP,MUSA KARAKURT, 2012

Ulusal Hakemli Özgün MakaleEndeks: ULAKBİM Yayın Yeri: Marmara Coğrafya Dergisi Cilt: - Sayı: 25 DOI: - ISSN: -

İlköğretim Sınıf Öğretmenlerinin Birlikte Çalışma Yeterliliklerine İlişkin Okul Müdürlerinin Görüşleri

Çiftçi S, Meydan A, 2011

Ulusal Hakemli Özgün MakaleEndeks: ASOS İNDEX Yayın Yeri: Selçuk Üniversitesi Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi Cilt: - Sayı: 32 DOI: - ISSN: -

Yenilenen Coğrafya Programı ve Gelişmelerle İlgili Seminerlerin ve Çalıştayların Beklentileri Karşılama Düzeyi

MEYDAN ALİ, 2011

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: ASOS İNDEX Yayın Yeri: Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Dergisi Cilt: 1 Sayı: 2 DOI: - ISSN: -

Hayat Bilgisi Öğretiminde Değerlerin Kazandırılma Düzeylerinin Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi

Meydan A, Bahçe A, 2010

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: ASOS İNDEX Yayın Yeri: Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Dergisi Cilt: 1 Sayı: 1 DOI: - ISSN: -

Öğrenmeyi Öğrenme Stratejilerinin Öğrencilerin Dördüncü Sınıf Yaşadığımız Yer Ünitesini Öğrenmelerine ve Kalıcılığa Etkisi

MEYDAN ALİ, 2010

Ulusal Hakemli Özgün MakaleEndeks: ULAKBİM Yayın Yeri: S.Ü. Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi Cilt: - Sayı: 23 DOI: - ISSN: -

An Evaluation of the Problems of Solid Wastes at Elementary Schools Depending on the Views of School Administrators

Akbaşlı S, Meydan A, 2010

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: ERİC, ISI Yayın Yeri: Education Cilt: 131 Sayı: 2 DOI: - ISSN: -

İlköğretim İkinci Kademe Öğrencilerinin Çevre Sorunları Hakkındaki Görüşlerinin Bazı Değişkenlere Göre Değerlendirilmesi

Meydan A, Doğu S, 2008

Ulusal Hakemli Özgün MakaleEndeks: ASOS İNDEX Yayın Yeri: S.Ü. Eğitim Fakültesi Dergisi Cilt: - Sayı: 26 DOI: - ISSN: -

Fen Bilgisi Programı Öğrencilerinin Program Hakkındaki Görüşleri

Doğu S, Meydan A, 2007

Ulusal Hakemli Özgün MakaleEndeks: ASOS İNDEX Yayın Yeri: S.Ü. Eğitim Fakültesi Dergisi Cilt: - Sayı: 23 DOI: - ISSN: -

Sosyal Bilgiler Öğretiminde Probleme Dayalı Öğrenmeyi Kullanmanın Öğrencilerin Başarısına ve Tutumlarına Etkisi

ÇİFTÇİ SABAHATTİN,MEYDAN ALİ,SÖNMEZ EKTEM IŞIL, 2007

Ulusal Hakemli Özgün MakaleEndeks: ULAKBİM Yayın Yeri: Selçuk Ün. Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi Cilt: - Sayı: 17 DOI: - ISSN: -

Difficulties Science Teachers at Elemantary School Level Experience in Science Instruction in Turkey

Doğu S, Dinç M, Meydan A, 2007

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: DOAJ İNDEX Yayın Yeri: Humanity & Social Sciences Journal Cilt: 2 Sayı: 2 DOI: - ISSN: -

The Views of the Elementary Programme Students Regarding School Teaching Programme

Meydan A, Doğu S, Dinç M, 2007

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: DOAJ İNDEX Yayın Yeri: Humanity & Social Sciences Journal Cilt: 2 Sayı: 2 DOI: - ISSN: -

İlköğretim Okullarının İkinci Kademesinde Sosyal Bilgiler Dersi Öğretmenlerinin Sosyal Bilgiler Dersi Öğretiminde Karşılaştıkları Güçlükler

Tahiroğlu M, Meydan A, Doğu S, 2007

Ulusal Hakemli Özgün MakaleEndeks: ASOS İNDEX Yayın Yeri: S.Ü. Eğitim Fakültesi Dergisi Cilt: - Sayı: 23 DOI: - ISSN: -

Sosyal Bilgiler Dersi Coğrafya Ünitelerinin İşlenişinde Öğrenmeyi Öğrenme Stratejilerinin Öğrencilerin Başarı ve Tutumlarına Etkisi

MEYDAN ALİ,AKKUŞ AKİF, 2006

Ulusal Hakemli Özgün MakaleEndeks: ASOS İNDEX Yayın Yeri: S.Ü. Eğitim Fakültesi Dergisi Cilt: - Sayı: 21 DOI: - ISSN: -

Öğretmen Adaylarının Çevre Problemlerine İlişkin Tutumları

Meydan A, Aladağ C, Dinç M, 2006

Ulusal Hakemli Özgün MakaleEndeks: ASOS İNDEX Yayın Yeri: S.Ü. Eğitim Fakültesi Dergisi Cilt: - Sayı: 20 DOI: - ISSN: -

Öğretmen Adaylarının Üç Aktüel Çevresel Problem Konusundaki Görüşleri

Dinç M, Aladağ C, Maydan A, 2006

Ulusal Hakemli Özgün MakaleEndeks: ASOS İNDEX Yayın Yeri: S.Ü. Eğitim Fakültesi Dergisi Cilt: - Sayı: 19 DOI: - ISSN: -

Sınıf Öğretmenliği Bölümü Öğrencilerinin Coğrafya Dersine Karşı Tutumları

Pınar A, Meydan A, 2005

Ulusal Hakemli Özgün MakaleEndeks: ASOS İNDEX Yayın Yeri: S.Ü. Eğitim Fakültesi Dergisi Cilt: - Sayı: 19 DOI: - ISSN: -

İlköğretim Birinci Kademe Sosyal Bilgiler Öğretimi Coğrafya Ünitelerinin İşlenişinde Laboratuvar ve Görsel İşitsel Materyal Kullanımının Öğrencilerin Niteliksel Gelişimine Etkisinin Değerlendirilmesi

Meydan A, Pınar A, 2004

Ulusal Hakemli Özgün MakaleEndeks: ASOS İNDEX Yayın Yeri: S.Ü. Eğitim Fakültesi Dergisi Cilt: - Sayı: 17 DOI: - ISSN: -

Taşımalı İlköğretim Uygulaması

MEYDAN ALİ, 2004

Ulusal Hakemli Özgün MakaleEndeks: ASOS İNDEX Yayın Yeri: S.Ü. Eğitim Fakültesi Dergisi Cilt: - Sayı: 18 DOI: - ISSN: -

Teachers And Computer Technology Supervisors Views

MEYDAN ALİ, 2012

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: SCI Yayın Yeri: International Journal of Research in Social Sciences Cilt: 2 Sayı: 2 DOI: - ISSN: -

Üniversite Öğrencileri ve İkâmetgâh İlişkisi/Bir Mekânın Eve Dönüştürülmesi: Nevşehir Örneği

UYSAL AHMET,GÜNGÖR ŞENAY,MEYDAN ALİ, 2017

Ulusal Hakemli Özgün MakaleEndeks: Endekste taranmıyor Yayın Yeri: Doğu Coğrafya Dergisi Cilt: 22 Sayı: 38 DOI: - ISSN: 1302-7956

Okul Ortamında Kazandırılması Hedeflenen Değerlere Yönelik Öğrenci Görüşlerinin Incelenmesi

MEYDAN ALİ,AKTEPE VEDAT, 2015

Ulusal Hakemli Özgün MakaleEndeks: Endekste taranmıyor Yayın Yeri: Elektronik Sosyal Bilgiler Dergisi Cilt: 2 Sayı: 2 DOI: - ISSN: -

ÖĞRENCİLERE GÖRE ETKİLİ BİR SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİ İÇİN SINIF ÖĞRETMENLERİNDEN BEKLENTİLER

AKTEPE VEDAT,TAHİROĞLU MUSTAFA,MEYDAN ALİ, 2014

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: Endekste taranmıyor Yayın Yeri: Researcher: Social Science Studies Cilt: 2 Sayı: 1 DOI: - ISSN: 21991553

Coğrafya bölümü öğrencilerinin çevrimiçi öğrenmeye karşı tutumları

SARIBAŞ MUSTAFA,MEYDAN ALİ, 2020

Ulusal Hakemli Özgün MakaleEndeks: TR DİZİN Yayın Yeri: Türk Coğrafya Dergisi Cilt: - Sayı: 76 DOI: 10.17211/tcd.811297 ISSN: 1308-9773

The comparison of value trends with life satisfaction level of teacher candidates

TAHİROĞLU MUSTAFA, MEYDAN ALİ, 2019

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: TR DİZİN Yayın Yeri: International Journal of Eurasia Social Sciences. Cilt: 10 Sayı: 36 DOI: - ISSN: 2147-088X

Tınaztepe Mağarası ve Çevresinin Jeopark Potansiyelinin Değerlendirilmesi (Bu makale aynı isimli bildiriden üretilmiştir)

BOZYİĞİT RECEP,MEYDAN ALİ, 2017

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: TR DİZİN Yayın Yeri: Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Dergisi Cilt: - Sayı: 29 DOI: - ISSN: 2146-1961

Tınaztepe Mağarası ve Çevresinin Jeopark Potansiyelinin Değerlendirilmesi (Bu makale aynı isimli bidiriden üretilmiştir).

BOZYİĞİT RECEP,MEYDAN ALİ, 2017

Ulusal Hakemli Özgün MakaleEndeks: TR DİZİN Yayın Yeri: Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler dergisi Cilt: - Sayı: 29 DOI: - ISSN: 2146-1961

Okul ortamında kazandırılması hedeflenen değerlere ilişkin öğrenci görüşlerinin incelenmesi

MEYDAN ALİ, AKTEPE VEDAT, DURMAZ AHMET, 2015

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: TR DİZİN Yayın Yeri: Elektronik sosyal bilgiler eğitimi dergisi Cilt: 2 Sayı: 2 DOI: - ISSN: 2147-088X

Sosyal Bilgiler Öğretiminde Müze Gezilerinin Tarihi ve Kültürel Değerlerin Kazandırılmasındaki Önemi

MEYDAN ALİ,AKKUŞ AKİF, 2014

Ulusal Hakemli Özgün MakaleEndeks: EBSCO Yayın Yeri: Marmara Coğrafya Dergisi Cilt: 29 Sayı: 29 DOI: - ISSN: -

Geographical Education in Primary School Curriculum in Turkey Between 1923-2018

YILDIZ NİHAL,MEYDAN ALİ, 2020

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: Journals Indexed in Eric Yayın Yeri: Review of International Geographical Education Online Cilt: 10 Sayı: 4 DOI: https://doi.org/10.33403/rigeo.710465 ISSN: 2146-0353

COĞRAFYA ÖĞRETMENLERİNİN HİZMET İÇİ EĞİTİM FAALİYETLERİ İLE İLGİLİ DÜŞÜNCELERİ (NEVŞEHİR ÖRNEĞİ)

MEYDAN ALİ,UZUNÖZ ABDULKADİR, 2017

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: Art Index (Art Research Database, EBSCO) Yayın Yeri: ULUSLARARASI AVRASYA SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ Cilt: 8 Sayı: 30 DOI: - ISSN: 2146-1961

COĞRAFYA ÖĞRETMENLERİNİN BİLİMSEL ARAŞTIRMA SÜREÇ BECERİLERİYLE İLGİLİ İNANÇ DÜZEYLERİ (DOĞU KARADENİZ ÖRNEĞİ)

UZUNÖZ ABDULKADİR,MEYDAN ALİ, 2017

Ulusal Hakemli Özgün MakaleEndeks: Art Index (Art Research Database, EBSCO) Yayın Yeri: Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi Cilt: 18 Sayı: 3 DOI: - ISSN: 2147-1037

Öğretmen Adaylarının Çevreye Karşı Tutum Düzeylerinin Belirlenmesi: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Örneği

Yazarlar: toy ilknur,UZUNÖZ ABDULKADİR,MEYDAN ALİ,AKTEPE VEDAT

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: 8TH INTERNATIONAL SYMPOSIUM ON SOCIAL STUDIES EDUCATION Etkinklik Tarihi: 08.10.2019-09.10.2019 Ülke: -

Öğretmen Adaylarının Doğa Eğitimine ve Ekolojik Ayak İzine Yönelik Görüşleri: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Örneği

Yazarlar: toy ilknur,UZUNÖZ ABDULKADİR,MEYDAN ALİ,AKTEPE VEDAT

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: 8TH INTERNATIONAL SYMPOSIUM ON SOCIAL STUDIES EDUCATION Etkinklik Tarihi: 07.10.2019-09.10.2019 Ülke: -

ADAY ÖĞRETMENLERİN KİTAP OKUMA ALIŞKANLIĞINA YÖNELİK TUTUMLARI

Yazarlar: UZUNÖZ ABDULKADİR,MEYDAN ALİ

Uluslararası Tam metin bildiri Etkinlik Adı: III. ULUSLARARASI EĞİTİM BİLİMLERİ VE SOSYAL BİLİMLER SEMPOZYUMU Etkinklik Tarihi: 25.06.2019-27.06.2019 Ülke: TÜRKİYE

Ortaokul Öğrencilerinin Sosyal Bilgiler Dersine Ilişkin Düşünceleri

Yazarlar: UZUNÖZ ABDULKADİR,MEYDAN ALİ

Uluslararası Tam metin bildiri Etkinlik Adı: I. International Cappadocia Congress of Philosophy and Social Sciences Etkinklik Tarihi: 25.04.2019-27.04.2019 Ülke: TÜRKİYE

PROJE FUARLARININ SOSYAL BİLGİLER EĞİTİMİNE ETKİSİNDEÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ

Yazarlar: Kantemiz Fatma,MEYDAN ALİ,UZUNÖZ ABDULKADİR

Uluslararası Tam metin bildiri Etkinlik Adı: I. International Cappadocia Congree of Philosophy and Social Sciences Etkinklik Tarihi: 25.04.2019-27.04.2019 Ülke: TÜRKİYE

SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMENLERİNİN DERS İÇİ VE DERS DIŞI YERELTARİH KONUSUNDAKİ FAALİYETLERİ

Yazarlar: Kılıç Serap Nazlıgül,MEYDAN ALİ,UZUNÖZ ABDULKADİR

Uluslararası Tam metin bildiri Etkinlik Adı: 1st International Cappadocia Congress of Philosophy and Social Sciences Etkinklik Tarihi: 25.04.2019-27.04.2019 Ülke: TÜRKİYE

CUMHURİYETTEN GÜNÜMÜZE İLKOKUL PROGRAMLARINDACOĞRAFYA EĞİTİMİ

Yazarlar: YILDIZ YILMAZ NİHAL,MEYDAN ALİ

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: I. Uluslararası Coğrafya Eğitimi Sempozyumu Etkinklik Tarihi: 08.11.2018-10.11.2018 Ülke: TÜRKİYE

Lise Düzeyi Coğrafya Derslerinde Öğrenme Yaşantılarının Durumunun Belirlenmesi

Yazarlar: ALTIN FATMA,UZUNÖZ ABDULKADİR,MEYDAN ALİ

Uluslararası Tam metin bildiri Etkinlik Adı: International Geography Education Symposium Etkinklik Tarihi: 08.11.2018-10.11.2018 Ülke: -

Coğrafya Öğretiminde İnteraktif Ders Sunumu Kullanımına Dair Geleceğin Öğretmenlerinin Görüşleri

Yazarlar: AKGÜR MELİHA ŞULE,UZUNÖZ ABDULKADİR,MEYDAN ALİ

Uluslararası Tam metin bildiri Etkinlik Adı: International Geography Education Symposium Etkinklik Tarihi: 08.11.2018-10.11.2018 Ülke: -

GÖREME TARİHİ MİLLİ PARKININ ARAZİ ÇALIŞMALARI AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ

Yazarlar: AKKUŞ AKİF,MEYDAN ALİ

Uluslararası Tam metin bildiri Etkinlik Adı: I. uluslararası coğrafya eğitimi sempozyumu Etkinklik Tarihi: 08.11.2018-10.11.2018 Ülke: -

TÜBİTAK 4004 Doğa Eğitimi ve Bilim Okulları Kapsamında Gerçekleştirilen “Sosyal Bilgiler Öğretmeni Adaylarına Okul Dışı Eğitim Uygulamaları” Projesinin Değerlendirilmesi

Yazarlar: SEYHAN AYŞE,GEÇİT YILMAZ,TURAN İLHAN,MEYDAN ALİ,ŞİMŞEK UFUK

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: 7. INTERNATIONAL SOCIAL STUDIES EDUCATION SYMPOSIUM Etkinklik Tarihi: 11.10.2018-13.10.2018 Ülke: TÜRKİYE

Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu Açılış Konuşması

Yazar: MEYDAN ALİ

Uluslararası Tam metin bildiri Etkinlik Adı: Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu Etkinklik Tarihi: 04.10.2018-06.10.2018 Ülke: -

KEMALİYE ULUSLARARASI KÜLTÜR VE DOĞA SPORLARI FESTİVALİ İLE İLGİLİ YEREL HALKIN GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ

Yazarlar: MEYDAN ALİ,ÖZYÜREK ASLI

Uluslararası Tam metin bildiri Etkinlik Adı: Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu Etkinklik Tarihi: 04.10.2018-06.10.2018 Ülke: -

ÖĞRETMEN ADAYLARININ GÖREME TARİHİ MİLLİ PARKININ KAYNAK DEĞERLERİ İLE İLGİLİ FARKINDALIKLARININ DEĞERLENDİRİLMESİ

Yazar: MEYDAN ALİ

Uluslararası Tam metin bildiri Etkinlik Adı: V. Uluslararası Tarih Eğitimi Sempozyumu Etkinklik Tarihi: 10.05.2018-12.05.2018 Ülke: -

DEĞERLER EĞİTİMİ PERSPEKTİFİNDEN ÖTEKİ

Yazarlar: MEYDAN ALİ,UZUNÖZ ABDULKADİR

Uluslararası Tam metin bildiri Etkinlik Adı: uluslararası eğitim bilimleri sempozyumu Etkinklik Tarihi: 18.04.2018-22.04.2018 Ülke: -

Z kütüphanelerinin Kullanımının Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi.

Yazarlar: YILDIZ YILMAZ NİHAL,MEYDAN ALİ

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: 17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu Etkinklik Tarihi: 11.04.2018-14.04.2018 Ülke: -

MEDYA OKURYAZARLIĞI DERSİNİN SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMEN ADAYLARINAFARKINDALIK KAZANDIRMA DURUMUNUN DEĞERLENDİRİLMESİ

Yazarlar: MEYDAN ALİ,UZUNÖZ ABDULKADİR

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: 2nd International Congress Eurasian Social Sciences Etkinklik Tarihi: 04.04.2018-07.04.2018 Ülke: -

SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMEN ADAYLARININ 15 TEMMUZ DARBE GİRİŞİMİ AÇISINDANDEMOKRASİNİN ÖNEMİ İLE İLGİLİ METAFORLARI

Yazarlar: UZUNÖZ ABDULKADİR,MEYDAN ALİ

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: 2nd INTERNATIONAL CONGRESS OF EURASIAN SOCIAL SCIENCES Etkinklik Tarihi: 04.04.2018-07.04.2018 Ülke: -

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Yaşadıkları Yerin Tarihi ve Tarihi Değerleri İle İlgili Farkındalıklarının Değerlendirilmesi

Yazarlar: MEYDAN ALİ,YILDIZ YILMAZ NİHAL

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: I. Uluslararası Temel Eğitim Kongresi Etkinklik Tarihi: 29.03.2018-31.03.2018 Ülke: -

Tarsus kuzeyinde monoklinal yapılar ve arazi kullanımına etkileri

Yazarlar: AKKUŞ AKİF,MEYDAN ALİ

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: Türk Coğrafya Kurumu 75. Yıl Uluslararası Kongresi Etkinklik Tarihi: 08.11.2017-10.11.2017 Ülke: TÜRKİYE

Coğrafi işaretli bir ürün önerisi olarak Namrun Karsanbacı ve ekonomik özellikleri

Yazarlar: MEYDAN ALİ,AKKUŞ AKİF

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: Türk Coğrafya Kurumu 75. Yıl Uluslararası Kongresi Etkinklik Tarihi: 08.11.2017-08.11.2017 Ülke: -

Nemrut Caldera Nature Monument (Tatvan/Bitlis) Natural and Bio-tourism Features

Yazarlar: ADIZEL ÖZDEMİR,YILDIZ MEHMET ZÜLFÜ,TOYRAN KUBİLAY,AKKUŞ MUSTAFA,BULUM EMRE,AZİZOĞLU ERKAN,YILMAZ MEHMET,MEYDAN ALİ

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: International Conference on Multidisciplinary, Science, Engineering and Technology (IMESET’17 Bitlis) Etkinklik Tarihi: 27.10.2017-29.10.2017 Ülke: TÜRKİYE

SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMENLERİNİN TEOG SINAVININ ZAMANLAMASI İLE İLGİLİ DEĞERLENDİRMELERİ

Yazarlar: MEYDAN ALİ,ULUSOY KADİR

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: International Symposium of Education and Values (ISOEVA) Etkinklik Tarihi: 05.10.2017-08.10.2017 Ülke: TÜRKİYE

İLKOKUL ÖĞRETMEN ADAYLARININ DEĞER YÖNELİMLERİNİN İNCELENMESİ

Yazarlar: MEYDAN ALİ,TAHİROĞLU MUSTAFA

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: International Symposium of Education and Values (ISOEVA) Etkinklik Tarihi: 05.10.2017-08.10.2017 Ülke: TÜRKİYE

DEĞER YÖNELİMLERİNİN YAŞAM DOYUMU DÜZEYLERİ İLE KARŞILAŞTIRILMASI

Yazarlar: TAHİROĞLU MUSTAFA,MEYDAN ALİ

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: International Symposium of Education and Values (ISOEVA) Etkinklik Tarihi: 05.10.2017-08.10.2017 Ülke: TÜRKİYE

OKUL KOOPERATİFÇİLİK ÇALIŞMALARININ ÖĞRENCİLERİNGİRİŞİMCİLİK BECERİLERİ VE GİRİŞİMCİ KİŞİLİKÖZELLİKLERİ AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ

Yazarlar: TAHİROĞLU MUSTAFA,MEYDAN ALİ

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: 22. Milletlerarası Türk Kooperatifçilik Kongresi Etkinklik Tarihi: 05.10.2017-07.10.2017 Ülke: TÜRKİYE

Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarına Arazi Çalışmalari ile Coğrafi Sorgulama Becerisi Kazandırılmasının Değerlendirilmesi

Yazarlar: MEYDAN ALİ,UZUNÖZ ABDULKADİR

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu VI. Etkinklik Tarihi: 04.05.2017-06.05.2017 Ülke: -

5. Sınıf Sosyal Bilgiler Ders Kitabı Ölçme Değerlendirme Bölümlerinin Sosyal Bilgiler Programına Göre İncelenmesi

Yazarlar: UZUNÖZ ABDULKADİR,MEYDAN ALİ,KÖYBAŞI ERHAN,YALMAN EMİNE

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu VI Etkinklik Tarihi: 04.05.2017-06.05.2017 Ülke: -

Üniversite Öğrencileri ve İkametgâh İlişkisi/Bir Mekânın Eve Dönüştürülmesi: Nevşehir Örneği

Yazarlar: UYSAL AHMET,GÜNGÖR ŞENAY,MEYDAN ALİ

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: Internatıonal Congress of Eurasıansocıal Scıences Etkinklik Tarihi: 06.04.2017-08.04.2017 Ülke: TÜRKİYE

Cehennemdere Vadisinin Milli Park Kriterleri Açısından Değerlendirilmesi.

Yazarlar: MEYDAN ALİ,AKKUŞ AKİF

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: International Congress Of Eurasian Socıal Sciences Etkinklik Tarihi: 06.04.2017-08.04.2017 Ülke: -

Sınıf Öğretmenliği Öğrencilerinin Coğrafi Sorgulama Becerisi Kazanmasında Arazi Çalışmalarının Önemi.

Yazarlar: MEYDAN ALİ,UZUNÖZ ABDULKADİR,KÖYBAŞI ERHAN

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: International Congress Of Eurasian Socıal Sciences. Etkinklik Tarihi: 06.04.2017-08.04.2017 Ülke: -

Observing The Negative Effects Of Tourism Activities In Goreme Historical National Park.

Yazar: MEYDAN ALİ

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi. Etkinklik Tarihi: 20.03.2017-23.03.2017 Ülke: -

Yozgat Çamlığına Milli Parkı Statüsü Kazandıran Karaçamın Türk Kültüründeki Yeri ve Önemi

Yazarlar: MEYDAN ALİ,GÜNGÖR ŞENAY

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: Coğrafyacılar Derneği Uluslararası Kongresi Etkinklik Tarihi: 02.06.2016-04.06.2016 Ülke: TÜRKİYE

Yörüklerin Ormanla Olan İlişkileri Mersin Sebil Örneği

Yazarlar: AKKUŞ AKİF,MEYDAN ALİ

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: GEOMED 4th International Geography Symposium Etkinklik Tarihi: 23.05.2016-26.05.2016 Ülke: TÜRKİYE

Düğün Dernek Filmindeki Muallim Saffet in Öğretmenlik Mesleği Kişisel ve Mesleki Değerler Mesleki Gelişim ile Okul Aile Toplum İlişkileri Yeterlikleri Açısından Değerlendirilmesi

Yazarlar: AKKUŞ AKİF,MEYDAN ALİ

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: XV. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu Etkinklik Tarihi: 11.05.2016-14.05.2016 Ülke: TÜRKİYE

Bozkır İlçesinde Konya Köy Odası Kültürü

Yazarlar: GÜNGÖR ŞENAY,MEYDAN ALİ,BULDUR ADNAN DOĞAN

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: II. Uluslararası Bozkır Sempozyumu. Etkinklik Tarihi: 06.05.2016-08.05.2016 Ülke: TÜRKİYE

Sosyal Bilgiler Öğretmeni Yetiştirme Geleneğinde Öğretmen Adaylarının Mesleki Beklentileri ve Kaygıları Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Örneği

Yazar: MEYDAN ALİ

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: II. Uluslararası Nevşehir Tarih ve Kültür Sempozyumu Etkinklik Tarihi: 01.05.2016-03.05.2016 Ülke: TÜRKİYE

The horse OryantringMountain disadvantaged groups and the Horseback Riding Tourism in Cappadocia

Yazar: MEYDAN ALİ

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: Second Conference “Disability-leisure, tourism, recreation”. Etkinklik Tarihi: 20.04.2016-21.04.2016 Ülke: POLONYA

Öğretmen Adaylarının Birleştirilmiş Sınıf Uygulamalarına İlişkin Görüşleri

Yazarlar: UZUNÖZ ABDULKADİR,MEYDAN ALİ,TAHİROĞLU MUSTAFA

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: III. İnternational Conference On Primary Education Etkinklik Tarihi: 08.10.2015-10.10.2015 Ülke: TÜRKİYE

Öğretmen Adaylarının Değişim ve Sürekliliği Algılama Becerileri Nevşehir Müzesi Örneği

Yazarlar: UZUNÖZ ABDULKADİR,MEYDAN ALİ,ÇETİN TURHAN

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: III. İnternational Conference On Primary Education. Etkinklik Tarihi: 08.10.2015-10.10.2015 Ülke: TÜRKİYE

Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının 100 Yılda Çanakkale Kavramına İlişkin Görüşleri

Yazarlar: AKKUŞ AKİF,MEYDAN ALİ

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: VII. Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Sempozyumu. Etkinklik Tarihi: 08.05.2015-10.05.2015 Ülke: TÜRKİYE

Sarayönü İlçesi nin Konya Demografyası

Yazarlar: ARIBAŞ KENAN,MEYDAN ALİ,GÜNGÖR ŞENAY

Uluslararası Tam metin bildiri Etkinlik Adı: Uluslararası Tarih, Kültür, Sanat, Turizm ve Tarım Açısından Sarayönü Sempozyumu Etkinklik Tarihi: 24.10.2014-26.10.2014 Ülke: TÜRKİYE

Sosyal Bilgiler Programındaki Çevre ile İlişkilendirilen Değerlerin Öğrencilerin Çevre Bilinci Kazanmasındaki Önemi

Yazar: MEYDAN ALİ

Ulusal Özet bildiri Etkinlik Adı: IV. Ulusal İlköğretim Bölümleri Öğrenci Kongresi. Nevşehir Üniversitesi Etkinklik Tarihi: 08.11.2013-09.11.2013 Ülke: TÜRKİYE

Sosyal Bilgiler Öğretiminde Müze Gezilerinin Tarihi ve Kültürel Değerlerin Kazandırılmasındaki Önemi

Yazarlar: Meydan A, Akkuş A

Ulusal Özet bildiri Etkinlik Adı: VI. Ulusal Sosyal Bilimler Eğitimi Kongresi. Karadeniz Teknik Üniversitesi - Milli Eğitim Bakanlığı Öğretmen Yetiştirme Genel Müdürlüğü. Etkinklik Tarihi: 03.10.2013-05.10.2013 Ülke: TÜRKİYE

Keçiye Dayalı Bir Kültür Toroslarda Yörükler

Yazar: MEYDAN ALİ

Ulusal Özet bildiri Etkinlik Adı: I. Ulusal Zooloji Kongresi. Nevşehir Üniversitesi Etkinklik Tarihi: 28.08.2013-31.08.2013 Ülke: TÜRKİYE

Sosyal Bilgiler Öğretiminde Tarihi ve Coğrafi Mekân Uygulamalarının Değerlendirilmesi

Yazarlar: Akkuş A, Meydan A

Ulusal Özet bildiri Etkinlik Adı: XII. (Uluslararası Katılımlı) Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu. Adnan Menderes Üniversitesi Etkinklik Tarihi: 23.05.2013-25.05.2013 Ülke: TÜRKİYE

Sınıf Öğretmenliği Bölümü Öğrencilerinin Uzay Algısı

Yazar: MEYDAN ALİ

Ulusal Tam metin bildiri Etkinlik Adı: I.Ulusal Coğrafya Sempozyumu. Atatürk Üniversitesi Etkinklik Tarihi: 28.05.2012-30.05.2012 Ülke: TÜRKİYE

Tınaztepe Mağarası ve Çevresinin Jeopark Potansiyelinin Değerlendirilmesi

Yazarlar: Bozyiğit R, Meydan A

Ulusal Tam metin bildiri Etkinlik Adı: I.Ulusal Coğrafya Sempozyumu. Atatürk Üniversitesi Etkinklik Tarihi: 28.05.2012-30.05.2012 Ülke: TÜRKİYE

Küresel Isınma Ve İklim Değişikliği Açısından Türkiye

Yazarlar: Aksay C, Meydan A

Ulusal Özet bildiri Etkinlik Adı: Ekoloji 2012 Sempozyumu, Kilis 7 Aralık Üniversitesi Etkinklik Tarihi: 03.05.2012-05.05.2012 Ülke: TÜRKİYE

Tarih Kültür ve Turizm Özellikleriyle Alahan

Yazarlar: Meydan A, Kurt M

Ulusal Tam metin bildiri Etkinlik Adı: Hz. Mevlana’dan Yunus Emre’ye Evrensel Sevgi ve Kültürlerin Kardeşliği Sempozyumu. Karaman Ticaret Odası-Karamanoğlu Mehmet Bey Üniversitesi-Mevlana Kalkınma Ajansı Etkinklik Tarihi: 22.03.2012-24.03.2012 Ülke: TÜRKİYE

Ekoloji Temelli Doğa Eğitimi Projelerinin Katılımcı Beklentilerini Karşılama Düzeyleri

Yazarlar: Meydan A, Bozyiğit R, Karakurt M

Ulusal Tam metin bildiri Etkinlik Adı: Uluslararası Katılımlı Coğrafya Kongresi. İstanbul Üniversitesi Etkinklik Tarihi: 07.10.2011-10.10.2011 Ülke: TÜRKİYE

İlköğretim Sınıf Öğretmenlerinin Birlikte Çalışma Yeterliliklerine İlişkin Okul Müdürlerinin Görüşleri

Yazarlar: Çiftçi S, Meydan A

Ulusal Özet bildiri Etkinlik Adı: X. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu. Cumhuriyet Üniversitesi Etkinklik Tarihi: 05.05.2011-07.05.2011 Ülke: TÜRKİYE

Sınıf Öğretmenliği Öğrencilerinin Coğrafya Dersine Hazır Bulunuşluklarının İncelenmesi

Yazarlar: Meydan A, Çiftçi S

Ulusal Özet bildiri Etkinlik Adı: X. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu. Cumhuriyet Üniversitesi Etkinklik Tarihi: 05.05.2011-07.05.2011 Ülke: TÜRKİYE

Birleştirilmiş Sınıflarda Hayat Bilgisi Derslerinde Değerlerin Kazandırılmasında Öğretmenlerin Karşılaştığı Güçlükler

Yazarlar: Meydan A, Yıldız N

Ulusal Tam metin bildiri Etkinlik Adı: Fırat Üniversitesi Eğitim Fakültesi, IX. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu Etkinklik Tarihi: 20.05.2010-22.05.2010 Ülke: TÜRKİYE

Sınıf Öğretmenliği Anabilim Dalında Uygulanan Ölçme Yöntemleri Üzerine Bir İnceleme

Yazarlar: Taşkaya S, Meydan A

Ulusal Tam metin bildiri Etkinlik Adı: Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme II. Ulusal Kongresi. Mersin Üniversitesi Etkinklik Tarihi: 05.05.2010-07.05.2010 Ülke: TÜRKİYE

Coğrafya Öğretiminde Proje Geliştirme Çalışmalarının Önemi

Yazarlar: Kılınçaslan M, Meydan A, Dinç A

Ulusal Tam metin bildiri Etkinlik Adı: IV. Ulusal Sosyal Bilimler Eğitimi Kongresi. Marmara Ün. & MEB Öğretmen Yetiştirme Genel Müdürlüğü Etkinklik Tarihi: 07.10.2009-09.10.2009 Ülke: TÜRKİYE

Coğrafya Eğitiminde Arazi Uygulamalarının Önemi IV Ulusal Sosyal Bilimler Eğitimi Kongresi

Yazarlar: Dinç A, Kılınçaslan M, Meydan A

Ulusal Tam metin bildiri Etkinlik Adı: Marmara Ün. & MEB Öğretmen Yetiştirme Genel Müdürlüğü Etkinklik Tarihi: 07.10.2009-09.10.2009 Ülke: TÜRKİYE

The Views of Primary School Managers about Solid Waste Problems

Yazarlar: Meydan A, Akbaşlı S

Uluslararası Tam metin bildiri Etkinlik Adı: 12th International Conference: Inclusive Education in the Balkan Countries: Policy and Practice, by the Balkan Society for Pedagogy and Education and the University St. Cyril and Methodius – Skopje, Faculty of Philosophy - Institute of Pedagogy and it will take place in Ohrid, Republic of Macedonia Etkinklik Tarihi: 25.06.2009-27.06.2009 Ülke: -

Coğrafya Öğretmenlerinin Öğrencilere Doğa Bilinci Kazandırmada İyilik Hali Algılarının Değerlendirilmesi

Yazarlar: Meydan A, Kılıçaslan M

Ulusal Tam metin bildiri Etkinlik Adı: 1. Ulusal İyilik Sempozyumu. Elazığ Milli Eğitim Müdürlüğü & Fırat Üniversitesi Etkinklik Tarihi: 20.06.2009-21.06.2009 Ülke: TÜRKİYE

Birleştirilmiş Sınıf Öğretmenlerinin Okul Aile Toplum İlişkileri Sürecinde Karşılaştığı Güçlükler

Yazarlar: Akbaşlı S, Meydan A

Ulusal Tam metin bildiri Etkinlik Adı: Eskişehir Osman Gazi Üniversitesi Eğitim Fakültesi, VIII. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu Etkinklik Tarihi: 21.05.2009-23.05.2009 Ülke: TÜRKİYE

Sınıf Öğretmenlerinin Okul Yöneticilerinden Beklentilerinin İncelenmesi

Yazarlar: Meydan A, Akbaşlı S, Çiftçi S

Ulusal Tam metin bildiri Etkinlik Adı: Eskişehir Osman Gazi Üniversitesi Eğitim Fakültesi, VIII. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu Etkinklik Tarihi: 21.05.2009-23.05.2009 Ülke: TÜRKİYE

İlköğretim Sınıf Öğretmenlerinin ilköğretim Müfettişlerinin Yenilenen İlköğretim Programlarının Uygulanmasında Rehberlik ve Geliştirme Etkinliklerine İlişkin Görüşleri

Yazarlar: Akbaşlı S, Meydan A

Ulusal Tam metin bildiri Etkinlik Adı: Mersin Üniversitesi, Mersin Sempozyumu Etkinklik Tarihi: 19.11.2008-23.11.2008 Ülke: TÜRKİYE

Okul Deneyimi ve Öğretmenlik Uygulamasının Uygulama Öğretmenleri Tarafından Değerlendirilmesi

Yazarlar: Meydan A, Akbaşlı S

Ulusal Tam metin bildiri Etkinlik Adı: Mersin Üniversitesi, Mersin Sempozyumu Etkinklik Tarihi: 19.11.2008-23.11.2008 Ülke: TÜRKİYE

Tarsus Çayı Havzası nda Hayvancılık Faaliyetleri ve Sorunları

Yazarlar: Dinç A, Meydan A

Ulusal Tam metin bildiri Etkinlik Adı: Mersin Üniversitesi, Mersin Sempozyumu Etkinklik Tarihi: 19.11.2008-23.11.2008 Ülke: TÜRKİYE

Evaluation of Professional Quality and Sufficiency of Geography Teachers

Yazarlar: Meydan A, Akbaşlı S

Uluslararası Tam metin bildiri Etkinlik Adı: Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi Eğitim Fakültesi, Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Sempozyumu, “International Symposıum on Social Sciences Education” Etkinklik Tarihi: 14.05.2008-16.05.2008 Ülke: -

Sınıf Öğretmenlerinin Proje Ödevleri Ve Kılavuz Kitaplarda Yer Alan Projelerle İlgili Görüşleri

Yazarlar: Çiftçi S, Meydan A, Ektem I

Ulusal Özet bildiri Etkinlik Adı: III. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Kongresi. Çanakkale 18 Mart Üniversitesi Etkinklik Tarihi: 02.05.2008-04.05.2008 Ülke: TÜRKİYE

Sınıf Öğretmenlerinin Sosyal Bilgiler Öğretiminde Uygulanan Ölçme Değerlendirme Yaklaşımına İlişkin Görüşleri

Yazarlar: Meydan A, Öztürk Ç

Ulusal Tam metin bildiri Etkinlik Adı: III. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Kongresi. Çanakkale 18 Mart Üniversitesi Etkinklik Tarihi: 02.05.2008-04.05.2008 Ülke: TÜRKİYE

İlköğretim 4 ve 5 Sınıf Öğretmenlerinin Yeni Programla Birlikte Uygulamaya Konan Proje Çalışmalarıyla İlgili Görüşleri

Yazarlar: Çiftçi S, Meydan A

Ulusal Özet bildiri Etkinlik Adı: I. İlköğretim Kongresi. Hacettepe Üniversitesi Etkinklik Tarihi: 15.11.2007-17.11.2007 Ülke: TÜRKİYE

Öğretmen Adaylarının Fen Bilgisi Laboratuvar Uygulamaları Hakkındaki Görüşlerinin Bazı Değişkenlere Göre Değerlendirilmesi

Yazarlar: Doğu S, Meydan A, Çiftçi S

Ulusal Özet bildiri Etkinlik Adı: I. İlköğretim Kongresi. Hacettepe Üniversitesi Etkinklik Tarihi: 15.11.2007-17.11.2007 Ülke: TÜRKİYE

Yeni Hayat Bilgisi Müfredatının Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi

Yazarlar: Meydan A, Çiftçi S, Doğu S

Ulusal Özet bildiri Etkinlik Adı: I. İlköğretim Kongresi. Hacettepe Üniversitesi Etkinklik Tarihi: 15.11.2007-17.11.2007 Ülke: TÜRKİYE

Öğretmen Adaylarının Çevre Sorunları Konusundaki Farkındalık ve Duyarlılıkları

Yazarlar: Meydan A, Doğu S, Dinç M

Ulusal Özet bildiri Etkinlik Adı: VII. Ekoloji ve Çevre Kongresi. İnönü Üniversitesi Etkinklik Tarihi: 10.09.2007-13.09.2007 Ülke: TÜRKİYE

İlköğretim İkinci Kademe Öğrencilerinin Çevre Sorunları Hakkındaki Görüşlerinin Bazı Değişkenlere Göre Değerlendirilmesi

Yazarlar: Doğu S, Meydan A, Yıldırım F

Ulusal Özet bildiri Etkinlik Adı: VII. Ekoloji ve Çevre Kongresi. İnönü Üniversitesi Etkinklik Tarihi: 10.09.2007-13.09.2007 Ülke: TÜRKİYE

Coğrafya Öğretiminde Proje Tabanlı Öğrenmenin Öğrencilerin Başarısı Ve Öğrenilenlerin Kalıcılığına Etkisi

Yazarlar: Meydan A, Doğu S, Gönültaş E, Çiftçi S

Ulusal Tam metin bildiri Etkinlik Adı: XVI. Eğitim Bilimleri Kongresi. Gaziosmanpaşa Üniversitesi Etkinklik Tarihi: 05.09.2007-07.09.2007 Ülke: TÜRKİYE

Proje Tabanlı Öğrenmenin Öğrencilerin Başarısızlık Sonrası Yeniden Toparlanma Ve Etkin Olma Eğilimlerine Etkisi

Yazarlar: Çiftçi S, Meydan A, Doğu S

Ulusal Tam metin bildiri Etkinlik Adı: XVI. Eğitim Bilimleri Kongresi. Gaziosmanpaşa Üniversitesi Etkinklik Tarihi: 05.09.2007-07.09.2007 Ülke: TÜRKİYE

Yeni Coğrafya Müfredatının Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi

Yazarlar: Meydan A, Bozyiğit R

Ulusal Tam metin bildiri Etkinlik Adı: III. Sosyal Bilimler Eğitimi Kongresi. Çukurova Ün. Eğitim Fak. Etkinklik Tarihi: 18.06.2007-20.06.2007 Ülke: TÜRKİYE

  • 07.06.2017-07.06.2017 WORKSHOP /

    II. Uluslararası Mersin Bilim Şenliği Projesi

    Yer: Mersin EXPO Fuarı Düzenleyenler: Tübitak, Mersin Üniversitesi, Odtü, Toros Üniversitesi, Mersin Kent Paydaşları

  • Diğer Resmi Kurum ve Kuruluşlar 09.08.2017-09.08.2017  | Proje Tamamlandı | 

    Adı: Festival Junger Künstler Bayreuth

    Konusu: German-Turkish Theatre WorkshopSeminars/Lessons on regional and cultural studies Görevi: Yardımcı Personel

  • TÜBİTAK PROJESİ 29.09.2016-29.09.2016  | Proje Tamamlandı | 

    Adı: Uluslararası Mersin Bilim Şenliği

    Konusu: Hayatımızdaki Coğrafya Görevi: Danışman

  • TÜBİTAK PROJESİ 20.03.2019-20.03.2019  | Proje Tamamlandı | 

    Adı: Beyşehir Gölü Milli Parkı ve Konya Çevresinde Ekoloji Temelli Doğa Eğitimi I

    Konusu: Ekoloji Çevre ve Doğa Görevi: Yönetici

  • TÜBİTAK PROJESİ 20.03.2019-20.03.2019  | Proje Tamamlandı | 

    Adı: Beyşehir Gölü Milli Parkı ve Konya Çevresinde Ekoloji Temelli Doğa Eğitimi II

    Konusu: Ekoloji Çevre ve Doğa Görevi: Yönetici

  • TÜBİTAK PROJESİ 20.03.2019-20.03.2019  | Proje Tamamlandı | 

    Adı: Tübitak Çukurova Bölge Müdürlüğü Öğretmen Bilimsel Proje Danışmanlığı Projesi

    Konusu: Bilimsel Proje Üretme Görevi: Eğitmen

  • TÜBİTAK PROJESİ 20.03.2019-20.03.2019  | Proje Tamamlandı | 

    Adı: Ilgaz Dağı ve Orta Kızılırmak Vadisinde Ekoloji Temelli Doğa Eğitimi

    Konusu: Ekoloji Çevre Görevi: Eğitmen

  • TÜBİTAK PROJESİ 20.03.2019-20.03.2019  | Proje Tamamlandı | 

    Adı: Altındere Milli Parkı ve Trabzon Çevresinde Ekoloji Temelli Doğa Eğitimi I

    Konusu: Ekoloji Çevre Görevi: Eğitmen

  • TÜBİTAK PROJESİ 20.03.2019-20.03.2019  | Proje Tamamlandı | 

    Adı: Akdenizden Toroslara Bilim ve Doğa Eğitimi I

    Konusu: Ekoloji Çevre Görevi: Eğitmen

  • TÜBİTAK PROJESİ 20.03.2019-20.03.2019  | Proje Tamamlandı | 

    Adı: Tübitak Çukurova Bölge Müdürlüğü Öğretmen Bilimsel Proje Danışmanlığı Projesi

    Konusu: Bilimsel Proje Üretme Görevi: Eğitmen

  • TÜBİTAK PROJESİ 20.03.2019-20.03.2019  | Proje Tamamlandı | 

    Adı: Medeniyet ve Hoşgörü Başkenti Konya da Ekoloji Temelli Doğa Eğitimi

    Konusu: Ekoloji Çevre Görevi: Eğitmen

  • TÜBİTAK PROJESİ 20.03.2019-20.03.2019  | Proje Tamamlandı | 

    Adı: Göksu Vadisi Ve Deltasında Ekoloji Temelli Doğa Eğitimi III

    Konusu: Ekoloji Çevre Görevi: Eğitmen

  • TÜBİTAK PROJESİ 20.03.2019-20.03.2019  | Proje Tamamlandı | 

    Adı: Göksu Vadisi ve Deltasında Ekoloji Temelli Doğa Eğitimi II

    Konusu: Ekoloji Çevre Görevi: Uzman

  • TÜBİTAK PROJESİ 20.03.2019-20.03.2019  | Proje Tamamlandı | 

    Adı: Mersin Çocuk Üniversitesi Kim Korkar Matematikten

    Konusu: Eğitim Öğretim Görevi: Eğitmen

  • TÜBİTAK PROJESİ 20.03.2019-20.03.2019  | Proje Tamamlandı | 

    Adı: Alakır Çayı Vadisi Ve Çevresi Doğa ve Bilim Kampı

    Konusu: Ekoloji Çevre Görevi: Uzman

  • DİĞER 20.03.2019-20.03.2019  | Proje Tamamlandı | 

    Adı: İlk Yar İlköğretim Okullarına Yardım Projesi

    Konusu: Okullara Yardım Görevi: Eğitmen

  • TÜBİTAK PROJESİ 20.03.2019-20.03.2019  | Proje Tamamlandı | 

    Adı: Tübitak Mersin Bölge Müdürlüğü Öğretmen Bilimsel Proje Danışmanlığı Projesi

    Konusu: Bilimsel Proje Üretme Görevi: Eğitmen

  • TÜBİTAK PROJESİ 20.03.2019-20.03.2019  | Proje Tamamlandı | 

    Adı: BEYŞEHİR GÖLÜ MİLLİ PARKI VE KONYA ÇEVRESİNDE EKOLOJİ TEMELLİ DOĞA EĞİTİMİ III

    Konusu: EKOLOJİ ÇEVRE VE DOĞA Görevi: Yönetici

  • TÜBİTAK PROJESİ 20.03.2019-20.03.2019  | Proje Tamamlandı | 

    Adı: GÖKSU VADİSİ VE DELTASINDA EKOLOJİ TEMELLİ DOĞA EĞİTİMİ

    Konusu: EKOLOJİ ÇEVRE VE DOĞA Görevi: Uzman

  • TÜBİTAK PROJESİ 20.03.2019-20.03.2019  | Proje Tamamlandı | 

    Adı: BEYŞEHİR GÖLÜ MİLLİ PARKI VE KONYA ÇEVRESİNDE EKOLOJİ TEMELLİ DOĞA EĞİTİMİ I

    Konusu: EKOLOJİ ÇEVRE VE DOĞA Görevi: Yönetici

  • TÜBİTAK PROJESİ 20.03.2019-20.03.2019  | Proje Tamamlandı | 

    Adı: BEYŞEHİR GÖLÜ MİLLİ PARKI VE KONYA ÇEVRESİNDE EKOLOJİ TEMELLİ DOĞA EĞİTİMİ II

    Konusu: EKOLOJİ ÇEVRE VE DOĞA Görevi: Yönetici

  • Yüksek Lisans 2019 Devam Ediyor

      ASLI ÖZYÜREK


    Tez Adı: Yaratıcı Drama Etkinliklerinin, Öğretmen Adaylarının Empati Becerisi Düzeyine Etkisi


    Yer: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Diğer


  • Yüksek Lisans 2018 Devam Ediyor

      SAMED AKAR


    Tez Adı: Sosyal Bilgiler Dersinde Etkin Vatandaşlık Kazandırma: 5.Sınıf Sosyal Bilgiler Dersinde Kamu Yararı Değerinin Etkinlik Temelli Öğretimi ve Öğrenci Tutumlarına Etkisi


    Yer: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Anabilim Dalı


  • Yüksek Lisans 2017 Devam Ediyor

      ERHAN KÖYBAŞI


    Tez Adı: SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİNDE MÜZELERDE YARATICI DRAMA UYGULAMALARININ ÖĞRENCİLERİN AKADEMİK BAŞARI VE TUTUMLARINA ETKİSİ


    Yer: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilgiler Eğitimi Anabilim Dalı


  • Yüksek Lisans 2011 Tamamlandı

      NİHAL YILDIZ


    Tez Adı: Birleştirilmiş sınıflarda görev yapan öğretmenlerin çalıştıkları yerin kültürü ile etkileşiminin değerlendirilmesi


    Yer: Selçuk Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü İlköğretim Anabilim Dalı


  • Yüksek Lisans 2010 Tamamlandı

      ARZU BAHÇE


    Tez Adı: Hayat bilgisi öğretiminde değerlerin kazandırılma düzeylerinin öğretmen görüşlerine göre değerlendirilmesi


    Yer: Selçuk Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü İlköğretim Anabilim Dalı

___ Bağlantılar ___