Akademik Unvanlar

  • 2020

      DOÇENT

    NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ

  • 2018

      DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ

    NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ

  • 2018 2016

      DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ

    NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ

  • 2016 2013

      ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ

    NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ

Öğrenim Bilgisi

  • Post-Doktora 2022

    Universitat Tübingen   

  • Doktora 2015

    İlkokul 4. sınıfta Dienes ilkelerine göre yapılandırılmış geometri etkinliklerinin öğrenci başarısına, kalıcılığa ve akademik benlik algısına etkisi  "

    GAZİ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ SINIF EĞİTİMİ (DR) 

  • Yüksek Lisans 2011

    Göreve yeni başlayan sınıf öğretmenlerinin karşılaştıkları sorunlar  "

    GAZİ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ SINIF EĞİTİMİ (YL) (TEZLİ) 

  • Lisans 2008

    AFYON KOCATEPE ÜNİVERSİTESİ UŞAK EĞİTİM FAKÜLTESİ SINIF ÖĞRETMENLİĞİ PR. (İÖ) 

2016-2017 Lisans Matematik Öğretimi I
2023-2024 Lisans İLKOKULDA MATEMATİKSEL ZORLUKLAR VE ÇÖZÜM ÖNERİLERİ
2023-2024 Lisans ÖZEL EĞİTİMDE MATEMATİK ÖĞRETİMİ
2023-2024 Lisans MATEMATİK ÖĞRETİMİ I
2016-2017 Lisans Bilimsel Araştırma Yöntemleri
2016-2017 Lisans Sınıf Öğretmenliği Alan Çalışması
2016-2017 Lisans Matematik Öğretimi II
2015-2016 Lisans Özel Öğretim Yöntemleri
2016-2017 Lisans Öğretmenlik Uygulaması
2016-2017 Lisans Özel Öğretim Yöntemleri
2016-2017 Lisans İlkokulda Matematiksel Zorluklar ve Çözüm Önerileri
2023-2024 Lisans İLKOKULDA TEMEL MATEMATİK
2021-2022 Lisans ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI-I
2021-2022 Lisans İLKOKULDA TEMEL MATEMATİK
2021-2022 Lisans MATEMATİK ÖĞRETİMİ-I
2020-2021 Lisans TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI
2020-2021 Lisans SOSYAL PROJE GELİŞTİRME
2020-2021 Lisans MATEMATİK ÖĞRETİMİ-II
2020-2021 Lisans BİLİM VE ARAŞTIRMA ETİĞİ
2020-2021 Lisans İLKOKULDA TEMEL MATEMATİK
2020-2021 Lisans SINIF İÇİ ÖĞRENMELERİN DEĞERLENDİRİLMESİ
2020-2021 Lisans ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI-I
2020-2021 Lisans İLKOKULDA MATEMATİKSEL ZORLUKLAR VE ÇÖZÜM ÖNERİLERİ
2020-2021 Lisans MATEMATİK ÖĞRETİMİ-I
2020-2021 Lisans BİLİM VE ARAŞTIRMA ETİĞİ
2019-2020 Lisans İLKOKULDA TEMEL MATEMATİK
2019-2020 Lisans ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI
2019-2020 Lisans SINIF ÖĞRETMENLİĞİ ALAN ÇALIŞMASI
2019-2020 Lisans MATEMATİK ÖĞRETİMİ I
2018-2019 Lisans BİYOİSTATİSTİK
2018-2019 Lisans OKUL DENEYİMİ
2018-2019 Lisans ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II
2018-2019 Lisans SINIF ÖĞRETMENLİĞİ ALAN ÇALIŞMASI
2018-2019 Lisans TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI
2018-2019 Lisans MATEMATİK ÖĞRETİMİ II
2018-2019 Lisans İLKOKULDA TEMEL MATEMATİK
2018-2019 Lisans İLKOKULDA MATEMATİKSEL ZORLUKLAR VE ÇÖZÜM ÖNERİLERİ
2018-2019 Lisans ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI
2018-2019 Lisans MATEMATİK ÖĞRETİMİ I
2017-2018 Lisans TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI
2017-2018 Lisans OKUL DENEYİMİ
2017-2018 Lisans MATEMATİK ÖĞRETİMİ II
2017-2018 Lisans EĞİTİM BİLİMİNE GİRİŞ
2017-2018 Lisans BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ
2017-2018 Lisans SINIF ÖĞRETMENLİĞİ ALAN ÇALIŞMASI
2017-2018 Lisans ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ
2017-2018 Lisans ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI
2017-2018 Lisans İLKOKULDA MATEMATİKSEL ZORLUKLAR VE ÇÖZÜM ÖNERİLERİ
2017-2018 Lisans MATEMATİK ÖĞRETİMİ I
2016-2017 Lisans Topluma Hizmet Uygulamaları
2016-2017 Lisans Okul Deneyimi
2016-2017 Lisans Öğretmenlik Uygulaması II
2021-2022 Yüksek Lisans ÇOCUKTA MATEMATİKSEL DÜŞÜNMENİN GELİŞİMİ
2021-2022 Yüksek Lisans SPSS İLE NİCEL VERİ ANALİZİ
2019-2020 Yüksek Lisans SPSS İLE VERİ ANALİZİ
2020-2021 Yüksek Lisans İLKOKULDA MATEMATİKSEL ZORLUKLAR VE ÇÖZÜM ÖNERİLERİ
2020-2021 Yüksek Lisans ÇOCUKTA MATEMATİKSEL DÜŞÜNMENİN GELİŞİMİ
2020-2021 Yüksek Lisans SPSS İLE NİCEL VERİ ANALİZİ
2018-2019 Yüksek Lisans HEMŞİRELİKTE ÖĞRETİM
2019-2020 Yüksek Lisans ÇOCUKTA MATEMATİKSELDÜŞÜNMENİN GELİŞİMİ

Filtrele:

İlkokul matematiğinde öğrenci zorlukları, kavram yanılgıları, hatalar ve çözüm önerileri

OLKUN SİNAN, SARI MEHMET HAYRİ, 2023.

Uluslararası Bilimsel Kitap Yayın Bilgisi: Vizetek Yayıncılık. | ISBN: 978-625-8499-99-5

İlkokul matematiğinde öğrenci zorlukları, kavram yanılgıları, hatalar ve çözüm önerileri

MUTLU YILMAZ, SARI MEHMET HAYRİ, 2023.

Uluslararası Bilimsel Kitap Yayın Bilgisi: Vizetek Yayıncılık. | ISBN: 978-625-8499-99-5

İlkokul matematiğinde öğrenci zorlukları, kavram yanılgıları, hatalar ve çözüm önerileri

SARI MEHMET HAYRİ, 2023.

Uluslararası Bilimsel Kitap Yayın Bilgisi: Vizetek Yayıncılık. | ISBN: 978-625-8499-99-5

İlkokul matematiğinde öğrenci zorlukları, kavram yanılgıları, hatalar ve çözüm önerileri

SARI MEHMET HAYRİ, 2023.

Uluslararası Bilimsel Kitap Yayın Bilgisi: Vizetek Yayıncılık. | ISBN: 978-625-8499-99-5

MATEMATİK KAYGISI: Tanımı, Özellikleri, Yaygınlığı, Nedenleri ve Tanılanması

SARI MEHMET HAYRİ, 2022.

Uluslararası Bilimsel Kitap Yayın Bilgisi: Vizetek Yayıncılık, TÜRKİYE. | ISBN: 978-625-8499-42-1

Diskalkuli - Matematik Öğrenme Güçlüğüne Sahip Çocuklara Matematik Öğretimi

SARI MEHMET HAYRİ, 2021.

Ulusal Bilimsel Kitap Yayın Bilgisi: Vizetek Yayıncılık, TÜRKİYE. | ISBN: 978-625-7103-70-1

Diskalkuli - Matematik Öğrenme Güçlüğüne Sahip Çocuklara Matematik Öğretimi

SARI MEHMET HAYRİ, 2021.

Ulusal Bilimsel Kitap Yayın Bilgisi: Vizetek Yayıncılık, TÜRKİYE. | ISBN: 978-625-7103-70-1

Etkinlik Örnekleriyle Güncel Öğrenme-Öğretme Yaklaşımları-IV

SARI MEHMET HAYRİ, OLKUN SİNAN, 2020.

Uluslararası Bilimsel Kitap Yayın Bilgisi: Pegem Akademi, TÜRKİYE. | ISBN: 978-625-7228-07-7

İlkokulda Matematik Öğretimi

SARI MEHMET HAYRİ, 2020.

Ulusal Bilimsel Kitap Yayın Bilgisi: Vizetek Yayıncılık, TÜRKİYE. | ISBN: 978-605-7523-38-9

İlkokulda Beceri Öğretimi

SERİN MEHMET KORAY,SARI MEHMET HAYRİ, 2020.

Uluslararası Bilimsel Kitap Yayın Bilgisi: Pegem Akademi, TÜRKİYE. | ISBN: 978-625-7228-26-8

Matematik Öğrenme Güçlüğü: Tanımı, Özellikleri, Yaygınlığı, Nedenleri ve Tanılanması

OLKUN SİNAN,SARI MEHMET HAYRİ, 2020.

Uluslararası Bilimsel Kitap Yayın Bilgisi: Pegem Akademi, TÜRKİYE. | ISBN: 978-625-7228-66-4

İlköğretim Çalışmaları: Bütünsel Açıdan Çocuk

Paydar Seyhan,SARI MEHMET HAYRİ, 2019.

Uluslararası Bilimsel Kitap Yayın Bilgisi: Pegem Akademi, TÜRKİYE. | ISBN: 978-605-80114-1-0

Ağaç Yaşken Eğilir: Örneklerle Başarılı Çocuk Eğitimi

OLKUN SİNAN,SARI MEHMET HAYRİ, 2018.

Ulusal Bilimsel Kitap Yayın Bilgisi: Nobel Akademi Yayıncılık, TÜRKİYE. | ISBN: 978-605-7928-73-3

Matematik Küpü I

OLKUN SİNAN,SARI MEHMET HAYRİ,GÜZELLER GİZEM, 2018.

Ulusal Bilimsel Kitap Yayın Bilgisi: Vizetek, TÜRKİYE. | ISBN: 978-605-7523-06-8

Eğitim Bilimine Giriş

SARI MEHMET HAYRİ, 2016.

Uluslararası Bilimsel Kitap Yayın Bilgisi: Pegem Akademi, TÜRKİYE. | ISBN: 978-605-318-444-7

The role of math anxiety in the relationship between approximate number system and math performance in young children

SARI MEHMET HAYRİ, SZCZYGIEL MONIKA, 2023

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: SSCI Yayın Yeri: Psychology in the Schools Cilt: 60 Sayı: 4 DOI: 10.1002/pits.22794 ISSN: 0033-3085

İlkokul 4. Sınıfta Dienes İlkelerine Göre Yapılandırılmış Geometri Etkinliklerinin Öğrenci Başarısına ve Kalıcılığa Etkisi

SARI MEHMET HAYRİ,TERTEMİZ NEŞE, 2017

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: SSCI Yayın Yeri: Egitim ve Bilim-Education and Science Cilt: 42 Sayı: 190 DOI: 10.15390/EB.2017.6161 ISSN: 1300-1337

The Effects of Using Geometry Activities Based on Dienes’ Principles on 4th Graders’ Success and Retention of Learning

SARI MEHMET HAYRİ,TERTEMİZ NEŞE, 2017

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: SSCI Yayın Yeri: TED EĞİTİM VE BİLİM Cilt: 42 Sayı: 190 DOI: 10.15390/EB.2017.6161 ISSN: 1300-1337

Göreve Yeni Başlayan Sınıf Öğretmenlerinin Karşılaştıkları Sorunlar

SARI MEHMET HAYRİ,ALTUN YÜKSEL, 2015

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: SSCI Yayın Yeri: Hacettepe Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi-Hacettepe University Journal of Education Cilt: 30 Sayı: 1 DOI: - ISSN: 1300-5340

The Relationships among Number Line Estimations, Mathematics Achievement and Place Value Understanding

SARI MEHMET HAYRİ, OLKUN SİNAN, 2021

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: E-SCI Yayın Yeri: Journal of Education and Future Cilt: 19 Sayı: - DOI: 10.30786/jef.729843 ISSN: 2146-8249

Sınıf Öğretmenlerinin Matematik Öğretiminde Teknoloji Kullanımı Üzerine Nitel Bir Araştırma

SARI MEHMET HAYRİ,AKBABA ALTUN SADEGÜL, 2015

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: Ebscohost, Doaj, OAJI Yayın Yeri: International Journal Of Eurasia Social Sciences Cilt: 6 Sayı: 19 DOI: - ISSN: 2146-1961

İlköğretim 4 ve 5 Sınıf Öğrencilerinin Matematik Dersinde Kesirleri Modelleme Becerileri

TABAK HASAN,AHİ BERAT,BOZDEMİR HAFİFE,SARI MEHMET HAYRİ, 2010

Ulusal Hakemli Özgün MakaleEndeks: Ebsco Yayın Yeri: e-Journal of New World Sciences Academy Cilt: 5 Sayı: 4 DOI: 10.12739 ISSN: 1308-7274

5 Sınıf Matematik Dersinde Dienes in Dinamiklik İlkesine Göre Yapılandırılmış Problem Çözme Uygulaması

TERTEMİZ NEŞE,SARI MEHMET HAYRİ, 2014

Ulusal Hakemli Özgün MakaleEndeks: Endekste taranmıyor Yayın Yeri: Eğitimci Öğretmen Dergisi Cilt: 7 Sayı: 26 DOI: - ISSN: -

İLKOKUL MATEMATİK DERS KİTAPLARINDA YER ALAN DOĞAL SAYILARDA BASAMAK DEĞERİ KAVRAMININ FARKLI BOYUTLARDA İNCELENMESİ

KESER HİLAL, SARI MEHMET HAYRİ, 2023

Ulusal Hakemli Özgün MakaleEndeks: TR DİZİN Yayın Yeri: Nevsehir Haci Bektas Veli Universitesi SBE Dergisi Cilt: 13 Sayı: 1 DOI: 10.30783/nevsosbilen.1242098 ISSN: 2149-3871

Öğrencilerin Üçlü Kodlama Modelinde Sunulan Sayısal Büyüklükleri Sayı Doğrusunda Tahminleri

SARI MEHMET HAYRİ, OLKUN SİNAN, 2021

Ulusal Hakemli Özgün MakaleEndeks: TR DİZİN Yayın Yeri: Yaşadıkça Eğitim Cilt: 35 Sayı: 2 DOI: 10.33308/26674874.2021352306 ISSN: 2667-4874","1300-1272

Sınıf Öğretmenlerinin ve Öğretmen Adaylarının Mentor-menti İlişkisine Yönelik Algıları: Bir Metaforik Çalışma

SARI MEHMET HAYRİ,DAĞ NİLGÜN,TAŞĞIN ÖZDEN, 2020

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: TR DİZİN Yayın Yeri: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi Cilt: 10 Sayı: 2 DOI: https://doi.org/10.30783/nevsosbilen.849836 ISSN: 2149-3871

İlköğretim 4. Sınıf Öğrencilerinin Veri İşleme Konusundaki Problem Çözme Becerilerinin İncelenmesi

MUTLU YILMAZ,SARI MEHMET HAYRİ, 2019

Ulusal Hakemli Özgün MakaleEndeks: TR DİZİN Yayın Yeri: OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi Cilt: 13 Sayı: 19 DOI: 10.26466/opus.579427 ISSN: 2528-9527

Geometric Aspects of Number Line Estimations

SARI MEHMET HAYRİ,OLKUN SİNAN,Smith Gleen Gordon, 2019

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: TR DİZİN Yayın Yeri: Journal of Education and Future Cilt: - Sayı: 15 DOI: 10.30786/jef.460279 ISSN: 2146-8249

İlkokul Öğrencilerinin Basamak Değeri Kavrayışlarının Geliştirilmesi

MUTLU YILMAZ,SARI MEHMET HAYRİ, 2019

Ulusal Hakemli Özgün MakaleEndeks: TR DİZİN Yayın Yeri: Kastamonu Eğitim Dergisi Cilt: 27 Sayı: 2 DOI: 10.24106/kefdergi.2645 ISSN: 1300-8811

The relationship between place value understanding, arithmeticperformance and mathematics achievement in general

SARI MEHMET HAYRİ,OLKUN SİNAN, 2019

Ulusal Hakemli Özgün MakaleEndeks: TR DİZİN Yayın Yeri: İlköğretim Online Cilt: 18 Sayı: 2 DOI: 10.17051/ilkonline.2019.562086 ISSN: 1305-3515

İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Matematik Başarıları İle Aritmetik Performanslarını Etkileyen Duyuşsal Değişkenlerin Belirlenmesi

SARI MEHMET HAYRİ,EKİCİ GÜLAY, 2018

Ulusal Hakemli Özgün MakaleEndeks: TR DİZİN Yayın Yeri: OPUS-Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi Cilt: 8 Sayı: 15 DOI: - ISSN: 2528-9527

Ebeveyn Matematik Kaygısı Ölçeği Geliştirme Çalışması

MUTLU YILMAZ,SARI MEHMET HAYRİ,ÇAM ZEKERİYA, 2018

Ulusal Hakemli Özgün MakaleEndeks: TR DİZİN Yayın Yeri: Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi Cilt: 6 Sayı: STEMES’18 DOI: http://dx.doi.org/10.18506/anemon.463756 ISSN: 2149-4622

Application of technological pedagogical content knowledge framework to elementary mathematics teaching: A scale adaptation study

SARI MEHMET HAYRİ,BOSTANCIOĞLU ALİ, 2018

Ulusal Hakemli Özgün MakaleEndeks: TR DİZİN Yayın Yeri: Kuramsal Eğitimbilim Dergisi Cilt: 11 Sayı: 2 DOI: 10.30831/akukeg.368836 ISSN: 1308-1659

Sınıf Öğretmenlerinin Geometrik Cisimlere İlişkin Alan Bilgilerinin İncelenmesi

YILDIZLI HÜLYA,SARI MEHMET HAYRİ, 2017

Ulusal Hakemli Özgün MakaleEndeks: TR DİZİN Yayın Yeri: Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi Cilt: 30 Sayı: 2 DOI: - ISSN: 1301-3416

Sınıf Öğretmenlerinin Matematik Öğretimi Kaygısı İle Öğretme Stilleri Tercihleri

SARI MEHMET HAYRİ,AKSOY NURİ CAN, 2016

Ulusal Hakemli Özgün MakaleEndeks: TR DİZİN Yayın Yeri: Journal of Turkish Studies Cilt: 11 Sayı: 3 DOI: 10.7827/TurkishStudies.9322 ISSN: 1308-2140

Uzamsal Beceri ve Uzamsal Kaygı Arasındaki İlişki Sınıf Öğretmeni Adayları Üzerine Bir Araştırma

SARI MEHMET HAYRİ, 2016

Ulusal Hakemli Özgün MakaleEndeks: TR DİZİN Yayın Yeri: Turkish Journal of Computer and Mathematics Education Cilt: 7 Sayı: 3 DOI: 10.16949/turkbilmat.277877 ISSN: 1309-4653

Sınıf Öğretmenlerine Yönelik Matematik Öğretimi Kaygı Ölçeği Geliştirme

SARI MEHMET HAYRİ, 2014

Ulusal Hakemli Özgün MakaleEndeks: TR DİZİN Yayın Yeri: İlköğretim Online Cilt: 13 Sayı: 4 DOI: 10.17051/io.2014.11721 ISSN: 1305-3515

Ortaokul Öğrencilerinde İşlemsel Akıcılık Çarpım Tablosu ve Sözel Problemlerde Başarı

SARI MEHMET HAYRİ,yıldız emel,OLKUN SİNAN,aslıgül uçar,turan nazlı aybala, 2014

Ulusal Hakemli Özgün MakaleEndeks: TR DİZİN Yayın Yeri: İlköğretim Online Cilt: 13 Sayı: 4 DOI: 10.17051/io.2014.12588 ISSN: 1305-3515

A case study on online teaching during the Covid-19 pandemic perceived by primary school teachers

SARI MEHMET HAYRİ, SARALAR-ARAS İPEK, 2022

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: Journals Indexed in Eric Yayın Yeri: International Journal of Psychology and Educational Studies Cilt: 9 Sayı: 2 DOI: 10.52380/ijpes.2022.9.2.705 ISSN: 2148-9378

Validation of a Model of Sustainable Place Value Understanding in Turkey

SARI MEHMET HAYRİ, OLKUN SİNAN, Herzog Moritz, Fritz Annemarie, 2021

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: Journals Indexed in Eric Yayın Yeri: International Electronic Journal of Mathematics Education Cilt: 16 Sayı: 3 DOI: 10.29333/iejme/11295 ISSN: 1306-3030

A study on 5th grade students’ achievement levels and misconceptions in the concept of angle

SARI MEHMET HAYRİ, IŞIK TERTEMİZ NEŞE, DEMİRCİ NİYMET, 2021

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: Journals Indexed in Eric Yayın Yeri: International Journal of Progressive Education Cilt: 17 Sayı: 1 DOI: 10.29329/ijpe.2020.329.22 ISSN: 1554-5210

Evaluation of classroom teachers' online education experiences during the COVID-19 pandemic period in terms of technological pedagogical content knowledge

SARI MEHMET HAYRİ, KESER HİLAL, 2021

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: Journals Indexed in Eric Yayın Yeri: Journal of Pedagogical Research Cilt: 5 Sayı: 4 DOI: - ISSN: 2602-3717

The Effect of Concrete and Technology-Assisted Learning Tools on Place Value Concept, Achievement in Mathematics and Arithmetic Performance of Primary School Students

SARI MEHMET HAYRİ,AYDOĞDU ŞEYHMUS, 2020

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: Journals Indexed in Eric Yayın Yeri: International Journal of Curriculum and Instruction Cilt: 12 Sayı: 1 DOI: - ISSN: 1562-0506

Problems Experienced in Classrooms with Students from Different Cultures

SARI MEHMET HAYRİ,YÜCE ERKAN, 2020

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: Journals Indexed in Eric Yayın Yeri: Journal on Efficiency and Responsibility in Education and Science Cilt: 13 Sayı: 2 DOI: 10.7160/eriesj.2020.130204 ISSN: 1803-1617

DEVELOPING NUMBER SENSE IN STUDENTS WITH MATHEMATICS LEARNING DISABILITY RISK

SARI MEHMET HAYRİ,OLKUN SİNAN, 2020

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: Journals Indexed in Eric Yayın Yeri: International Online Journal of Primary Education Cilt: 9 Sayı: 2 DOI: - ISSN: 1300-915X

Parent-Child Mathematics Affect as Predictors of Children’s Mathematics Achievement

SARI MEHMET HAYRİ,HUNT THOMAS E, 2020

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: Journals Indexed in Eric Yayın Yeri: International Online Journal of Primary Education Cilt: 9 Sayı: 1 DOI: - ISSN: 1300915X

An English Version of the Mathematics Teaching Anxiety Scale

HUNT THOMAS E,SARI MEHMET HAYRİ, 2019

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: Journals Indexed in Eric Yayın Yeri: International Journal of Assessment Tools in Education Cilt: 6 Sayı: 3 DOI: 10.21449/ijate.615640 ISSN: 2148-7456

Areas of mentoring need of novice and preservice teachers

DAĞ NİLGÜN,SARI MEHMET HAYRİ, 2017

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: Journals Indexed in Eric Yayın Yeri: lnternational Electronic Journal of Elementary Education Cilt: 10 Sayı: 1 DOI: 10.26822/iejee.2017131892 ISSN: 1307-9298

Factors Predicting Mathematics Achievement of 8th Graders in TIMSS 2015

SARI MEHMET HAYRİ,ARIKAN SERKAN,YILDIZLI HÜLYA, 2017

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: ESCI: Emerging Sources Citation Index Yayın Yeri: JOURNAL OF MEASUREMENT AND EVALUATION IN EDUCATION AND PSYCHOLOGY-EPOD Cilt: 8 Sayı: 3 DOI: 10.21031/epod.303689 ISSN: 1309-6575

Sayı hissini geliştirmek için tasarlanan oyunların çocukların sayı hissi performansı üzerindeki etkisi

Yazarlar: SARI MEHMET HAYRİ, OLKUN SİNAN

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: 1st International Congress on Math Learning Difficulties Etkinklik Tarihi: 13.10.2023-15.10.2023 Ülke: TÜRKİYE

Sayı hissini geliştirmek için tasarlanan dijital oyunlarda göz izleme teknolojisi kullanılarak öğrenen stratejilerinin keşfedilmesi

Yazarlar: SARI MEHMET HAYRİ, OLKUN SİNAN

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: 1st International Congress on Math Learning Difficulties Etkinklik Tarihi: 13.10.2023-15.10.2023 Ülke: TÜRKİYE

İlkokul 4.sınıfta basamak değeri kavramını geliştirmeye yönelik eğitsel alıştırma yazılımının geliştirilmesi

Yazarlar: SARI MEHMET HAYRİ,AYDOĞDU ŞEYHMUS,AYDOĞDU ÖZAYDIN YILDIZ

Uluslararası Tam metin bildiri Etkinlik Adı: III. International Congress on Science and Education 2019 Etkinklik Tarihi: 21.03.2019-24.03.2019 Ülke: TÜRKİYE

The relationships among number line estimations, mathematics achievement and place value concept

Yazarlar: SARI MEHMET HAYRİ,OLKUN SİNAN

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: An International Conference on Education, Technology and Science Etkinklik Tarihi: 06.05.2018-09.05.2018 Ülke: SIRBİSTAN

Ebeveyn matematik kaygısı ölçeği geliştirme çalışması

Yazarlar: MUTLU YILMAZ,SARI MEHMET HAYRİ,ÇAM ZEKERİYA

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: International Conference on Science, Technology, Engineering, Mathematics (STEM) and Educational Sciences Etkinklik Tarihi: 03.05.2018-05.05.2018 Ülke: -

İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Duyuşsal Değişkenler Açısından Matematik ve Aritmetik Performanslarının İncelenmesi

Yazarlar: SARI MEHMET HAYRİ,EKİCİ GÜLAY

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi Etkinklik Tarihi: 27.04.2018-30.04.2018 Ülke: TÜRKİYE

Öğretmen Adaylarının “Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı Dersi” Kavramına İlişkin Algılarının Belirlenmesi: Bir Metafor Analizi Çalışması

Yazarlar: EKİCİ GÜLAY,SARI MEHMET HAYRİ

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi Etkinklik Tarihi: 27.04.2018-30.04.2018 Ülke: TÜRKİYE

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Çevreyi Koruma Davranışlarının İncelenmesi

Yazarlar: UYANIK GÖKHAN,SERİN MEHMET KORAY,BOZDEMİR HAFİFE,SARI MEHMET HAYRİ

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: 17. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU Etkinklik Tarihi: 11.04.2018-14.04.2018 Ülke: -

Sınıf Öğretmenlerinin ve Öğretmen Adaylarının Mentor-Mentiİlişkisine Yönelik Algıları: Bir Metaforik Çalışma

Yazarlar: SARI MEHMET HAYRİ,DAĞ NİLGÜN,TAŞĞIN ÖZDEN

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: I. ULUSLARARASI İPEKYOLU AKADEMİK ÇALIŞMALAR SEMPOZYUMU Etkinklik Tarihi: 21.09.2017-23.09.2017 Ülke: TÜRKİYE

Sınıf Öğretmenlerinin ve Öğretmen Adaylarının Mentor-Menti İlişkisine Yönelik Algıları: Bir Metaforik Çalışma

Yazarlar: SARI MEHMET HAYRİ,DAĞ NİLGÜN

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: Uluslararası İpekyolu Akademik Çalışmalar Sempozyumu Etkinklik Tarihi: 21.09.2017-23.09.2017 Ülke: TÜRKİYE

Sınıf öğretmenlerinin ve öğretmen adaylarının mentor-menti ilişkisine yönelik algıları: Bir metaforik çalışma

Yazarlar: SARI MEHMET HAYRİ,DAĞ NİLGÜN,TAŞĞIN ÖZDEN

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: 1. Uluslararası İpekyolu Akademik Çalışmalar Sempozyumu Etkinklik Tarihi: 21.09.2017-23.09.2017 Ülke: TÜRKİYE

The Relationships Between Number Sense and Mathematics Achievement

Yazarlar: OLKUN SİNAN,MUTLU YILMAZ,SARI MEHMET HAYRİ

Uluslararası Tam metin bildiri Etkinlik Adı: International conference on education and new developments Etkinklik Tarihi: 24.06.2017-26.06.2017 Ülke: PORTEKİZ

The relationships between number sense and mathematics achievement

Yazarlar: OLKUN SİNAN,MUTLU YILMAZ,SARI MEHMET HAYRİ

Uluslararası Tam metin bildiri Etkinlik Adı: International conference on education and new developments Etkinklik Tarihi: 24.06.2017-26.06.2017 Ülke: PORTEKİZ

Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi (TPAB) Modelinin İlkokul Matematik (İM) Öğretimine Uygulanması: Olcek Uyarlama Çalışması

Yazarlar: SARI MEHMET HAYRİ,BOSTANCIOĞLU ALİ

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: International Teacher Education and Accreditation Congress Etkinklik Tarihi: 19.05.2017-21.05.2017 Ülke: TÜRKİYE

GEOMETRIC ASPECT OF NUMBER LINE ESTIMATIONS

Yazarlar: OLKUN SİNAN,SARI MEHMET HAYRİ

Uluslararası Sözlü Bildiri Etkinlik Adı: 13th International Congress on Mathematical Education Etkinklik Tarihi: 24.07.2016-30.07.2016 Ülke: ALMANYA

Sınıf Öğretmenlerinin Geometrik Cisimlere İlişkin Alan Bilgilerinin İncelenmesi

Yazarlar: YILDIZLI HÜLYA,SARI MEHMET HAYRİ

Uluslararası Sözlü Bildiri Etkinlik Adı: 15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu Etkinklik Tarihi: 11.05.2016-14.05.2016 Ülke: -

İlkokul 4 Sınıf Matematik Programında Yer Alan Geometri Ve Ölçme Öğrenme Alanlarının Kazanım Örüntüleri Açısından Değerlendirilmesi

Yazarlar: SARI MEHMET HAYRİ,TERTEMİZ NEŞE

Uluslararası Sözlü Bildiri Etkinlik Adı: 15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu Etkinklik Tarihi: 11.05.2016-14.05.2016 Ülke: TÜRKİYE

İlkokul 4 Sınıf Matematik Programında Yer Alan Geometri Ve Ölçme Öğrenme Alanlarının Kazanım Örüntüleri Açısından Değerlendirilmesi

Yazarlar: SARI MEHMET HAYRİ,TERTEMİZ NEŞE

Uluslararası Sözlü Bildiri Etkinlik Adı: 15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu Etkinklik Tarihi: 11.05.2016-14.05.2016 Ülke: -

Mesleğine Yeni Başlayan Öğretmenlerin ve Öğretmen Adaylarının Mentoring İhtiyacı Duydukları Alanlar

Yazarlar: DAĞ NİLGÜN,SARI MEHMET HAYRİ

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: Young Teachers as Change Agents: International Teacher Educationand Professional Induction - PAEDEIA International Symposium Gazi University Etkinklik Tarihi: 19.10.2015-23.10.2015 Ülke: TÜRKİYE

Sınıf Öğretmenlerinin İlkokul Matematik Öğretiminde Teknoloji Kullanımına İlişkin Algılarının Belirlenmesi

Yazarlar: SARI MEHMET HAYRİ,ÖZERBAŞ MEHMET ARİF

Ulusal Tam metin bildiri Etkinlik Adı: 12. Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu Etkinklik Tarihi: 23.05.2013-25.05.2013 Ülke: TÜRKİYE

5 Sınıf Öğrencilerinin Denk Kesir Kavramına Yönelik Durumları

Yazarlar: SARI MEHMET HAYRİ,UYANIK GÖKHAN

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: Uluslararası Türk Kültür Coğrafyasında Eğitim Bilimleri Araştırma Sempozyumu Etkinklik Tarihi: 01.10.2012-03.10.2012 Ülke: TÜRKİYE

  • Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi 11.07.2018-11.07.2019  | Proje Tamamlandı | 

    Adı: Somut ve Teknoloji Destekli Öğrenme Araçlarının İlkokulda Basamak Değeri Kavramını Geliştirmedeki Etkisi

    Konusu:  - Görevi: Yürütücü

  • Yüksek Lisans 2021 Tamamlandı

      HİLAL KESER


    Tez Adı: İlkokul matematik ders kitaplarında yer alan doğal sayılarda basamak değeri kavramının farklı boyutlarda incelenmesi


    Yer: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Temel Eğitim Ana Bilim Dalı

___ Bağlantılar ___