Akademik Unvanlar

  • 2017

      ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ

    NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ

Öğrenim Bilgisi

  • Doktora 2022

    Okuma Sağaltımı Programının (OSP) tasarlanması ve etkililiğinin değerlendirilmesi: İlkokul örneği  "

    GAZİ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ SINIF EĞİTİMİ (DR) 

  • Yüksek Lisans 2018

    ÇOCUK EDEBİYATINDA GÖÇ VE GÖÇMENLİK OLGUSU  "

    GAZİ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ SINIF EĞİTİMİ (YL) (TEZLİ) 

  • Lisans 2017

    ANADOLU ÜNİVERSİTESİ İKTİSAT FAKÜLTESİ SİYASET BİLİMİ VE KAMU YÖNETİMİ BÖLÜMÜ KAMU YÖNETİMİ PR. (AÇIKÖĞRETİM)

  • Lisans 2015

    KASTAMONU ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ SINIF ÖĞRETMENLİĞİ PR.

  • Önlisans 2014

    ANADOLU ÜNİVERSİTESİ AÇIKÖĞRETİM FAKÜLTESİ HUKUK BÖLÜMÜ ADALET PR. (AÇIKÖĞRETİM)

Filtrele:

Türkçe Eğitimi

AKYOL HAYATİ,TEMUR MURAT,EROL MUSTAFA, 2020.

Ulusal Bilimsel Kitap Yayın Bilgisi: Pegem Akademi, TÜRKİYE. | ISBN: 978-605-241-990-8

TÜRKÇE ÖĞRETİMİ

AKYOL HAYATİ,TEMUR MURAT,EROL MUSTAFA, 2019.

Uluslararası Bilimsel Kitap Yayın Bilgisi: PEGEM AKAMİ, TÜRKİYE. | ISBN: 978-605-241-990-8

Çevre Eğitimi

AKTEPE VEDAT,TEMUR MURAT, 2018.

Uluslararası Bilimsel Kitap Yayın Bilgisi: Pegem Akademi. | ISBN: 978-605-241-255-8

Ortaokul Öğrencilerinin Bilişim Teknolojilerinden Yararlanmaya İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi

ÇETİN OĞUZ,YALÇINKAYA ELVAN,AKTEPE VEDAT,TEMUR MURAT, 2018

Ulusal Hakemli Özgün MakaleEndeks: Turkish Education index, Scientific Indexing Services (SIS) Yayın Yeri: International Journal of Active Learning Cilt: 3 Sayı: 2 DOI: - ISSN: 2536-5258

Bir İlkokul 3. Sınıf Öğrencisinin Okuma-Anlama Becerilerini Geliştirmeye ve Matematik Başarısını Artırmaya Yönelik Bir Uygulama

TEMUR MURAT, BACAKOĞLU TAHA YASİN, ULUSOY MUSTAFA, 2021

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: TR DİZİN Yayın Yeri: Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi Cilt: 36 Sayı: 4 DOI: 10.16986/HUJE.2020060020 ISSN: 2536-4758

Dördüncü Sınıf Öğrencisinin Okuma ve Anlama Sorunları Üzerine Bir Eylem Araştırması

ESENER PINAR, TAHİROĞLU MUSTAFA, TEMUR MURAT, 2021

Ulusal Hakemli Özgün MakaleEndeks: TR DİZİN Yayın Yeri: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi Cilt: 11 Sayı: 1 DOI: 10.30783/nevsosbilen.746555 ISSN: 2149-3871

Değerler Eğitimi Dersine Yönelik Sınıf Eğitimi Öğretmen Adaylarının Görüşleri

AKTEPE VEDAT,YALÇINKAYA ELVAN,GÜNDÜZ MEVLÜT,TEMUR MURAT, 2020

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: TR DİZİN Yayın Yeri: MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi Cilt: 9 Sayı: 2 DOI: - ISSN: 1694-7215

Çocuk Edebiyatında Göç ve Göçmenlik

TEMUR MURAT,ERTEM İHSAN SEYİT, 2019

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: TR DİZİN Yayın Yeri: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi Cilt: 9 Sayı: 2 DOI: - ISSN: 2149-3871

Experiences of Primary School with Students with Reading and Writing Difficulties

AKYOL HAYATİ, TEMUR MURAT, EROL MUSTAFA, 2021

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: Journals Indexed in Eric Yayın Yeri: The International Journal of Progressive Education - IJPE Cilt: 17 Sayı: 5 DOI: 10.29329/ijpe.2021.375.19 ISSN: 1554-5210

The Determination of Priority Skills in Inclusive Classrooms Based on The Views of Primary Teachers

AKTEPE VEDAT, TEMUR MURAT, YAZICIOĞLU TANSEL, 2021

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: Journals Indexed in Eric Yayın Yeri: Psycho-Educational Research Reviews Cilt: 10 Sayı: 3 DOI: 10.52963/PERR_Biruni_V10.N3.29 ISSN: 2634-7172

Eğitim Fakültesi ve Padagojik Formasyon Öğrencilerinin Öğretmenlik Mesleği Yeterlik Alanlarından Olan “Ulusal ve Evrensel Değerlere Önem Verme” Durumlarının İncelenmesi

Yazarlar: AKTEPE VEDAT, UZUNÖZ ABDULKADİR, TEMUR MURAT

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: X. ULUSLARARASI EĞİTİM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ Etkinklik Tarihi: 27.04.2018-02.08.2022 Ülke: TÜRKİYE

Bir İlkokul Öğrencisinin Okuma-Yazma Sorunlarının Tespiti ve Giderilmesi

Yazarlar: TEMUR MURAT, AKYOL HAYATİ

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: Uluslararası Profesyonel Eğitim Konferansı (IPEC) Etkinklik Tarihi: 23.08.2021-02.08.2022 Ülke: TÜRKİYE

Zayıf Okuma ve Yazma Becerisine Sahip Olan Öğrencilerin Covid-19 Salgını Sürecinde Karşılaştıkları Sorunların Öğretmen ve Veli Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi

Yazarlar: TEMUR MURAT, TAHİROĞLU MUSTAFA, ESENER PINAR

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: 19. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu Etkinklik Tarihi: 12.11.2021-02.08.2022 Ülke: TÜRKİYE

Göçmen Öğrencilere Covid-19 Salgını Sürecinde İlk Okuma ve Yazma Öğretimi

Yazarlar: DAYAN GÖKHAN, TEMUR MURAT

Uluslararası Tam metin bildiri Etkinlik Adı: 19. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu Tam Metin Bildiri Kitabı Etkinklik Tarihi: 12.11.2021-02.08.2022 Ülke: TÜRKİYE

Sınıf Öğretmenlerinin Penceresinden Mülteci/Göçmen Öğrencilerin Sorunlarına Bir Bakış

Yazarlar: TEMUR MURAT, ÖZALP MUHAMMED TALHA

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: Ases International Social Sciences Conference Etkinklik Tarihi: 27.05.2022-02.08.2022 Ülke: TÜRKİYE

Mülteciler, Göçmenler ve Sığınmacılarla İlgili Hazırlanan Lisansüstü Tezlerin İncelenmesi

Yazarlar: TEMUR MURAT, EROL MUSTAFA

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: Ases International Social Sciences Congress Etkinklik Tarihi: 27.05.2022-29.05.2022 Ülke: TÜRKİYE

The Problems Encountered in The Teaching Of Primary Reading and WritingTo Primary School Students Starting To School With Letter-Name Knowledge

Yazarlar: TAHİROĞLU MUSTAFA, TEMUR MURAT, ESENER PINAR

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: Uluslararası Profesyonel Eğitim Konferansı (IPEC) Etkinklik Tarihi: 23.08.2021-29.08.2021 Ülke: TÜRKİYE

Özgül Öğrenme Güçlüğü Konusunda Hazırlanan Lisansüstü Tezlerin İncelenmesi: Bir İçerik Analizi Çalışması

Yazarlar: AKYOL HAYATİ,TEMUR MURAT,EROL MUSTAFA

Uyarı YÖKSİS'ten bilgilerinizi güncellemelisiniz Etkinlik Adı: 18. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu Etkinklik Tarihi: 16.10.2019-20.10.2019 Ülke: -

Eğitim Fakültesi Öğrencileri ile Pedagojik Formasyon Öğrencilerinin Öğretmenlik Mesleği Yeterlik Alanlarından Olan “Kişisel Gelişimi Sağlama” Durumlarının İncelenmesi

Yazarlar: UZUNÖZ ABDULKADİR,AKTEPE VEDAT,TEMUR MURAT

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi Etkinklik Tarihi: 27.04.2018-29.04.2018 Ülke: -

Okul Müdürlerinin Okula Yönelik Değer Öncelikleri

Yazarlar: AKTEPE VEDAT,BALOĞLU NURİ,TEMUR MURAT,IRMAK SEFA

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: 17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu Etkinklik Tarihi: 11.04.2018-14.04.2018 Ülke: -

Yeni Gelişmeler Işığında Sınıf Öğretmenliği Uygulamaları

Yazarlar: AKTEPE VEDAT,GÜNDÜZ MEVLÜT,TEMUR MURAT

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: 17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu Etkinklik Tarihi: 11.04.2018-14.04.2018 Ülke: -

Formasyon Öğrencileri İle Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Öğretmenlik Mesleğine İlişkin Motivasyon Düzeyleri

Yazarlar: AKTEPE VEDAT,UZUNÖZ ABDULKADİR,TEMUR MURAT

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: 17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu Etkinklik Tarihi: 11.04.2018-14.04.2018 Ülke: -

Türk Edebiyatında Göç ve Göçmenlik Olgusu: Suriyeli Mülteciler Örneği

Yazar: TEMUR MURAT

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: Uluslararası Ortadoğu Kongresi (Dil, Tarih ve Edebiyat) Etkinklik Tarihi: 30.10.2017-31.10.2017 Ülke: -

  • Avrupa Birliği 24.10.2019-27.10.2019  | Proje Tamamlandı | 

    Adı: AB Komisyonu MERSCIN Uluslararası 4. Bilim Şenliği Kapsamındaki Atölye (Çocukları Sorgulayıcı Düşündürme Atölyesi: Gel! Kumkurdu ile Düşünelim!)

    Konusu: Çocukları Sorgulayıcı Düşündürme Atölyesi: Gel! Kumkurdu ile Düşünelim! Görevi: Eğitmen

  • TÜBİTAK PROJESİ 07.06.2021-11.06.2021  | Proje Tamamlandı | 

    Adı: Fen Öğretiminde Alana Özgü Yöntem-Materyal Uyumu ve Entegrasyonu-III

    Konusu:  - Görevi: Yardımcı Personel

  • TÜBİTAK PROJESİ 08.03.2021-12.03.2021  | Proje Tamamlandı | 

    Adı: Fen Öğretiminde Alana Özgü Yöntem-Materyal Uyumu ve Entegrasyonu-II

    Konusu:  - Görevi: Yardımcı Personel

  • TÜBİTAK PROJESİ 04.02.2019-08.02.2019  | Proje Tamamlandı | 

    Adı: Fen Öğretiminde Alana Özgü Yöntem-Materyal Uyumu ve Entegrasyonu

    Konusu: Bu projede, alan özgülüğe vurgu yapan eğitim fakülteleri güncel lisans programlarına göre eğitim alma şansları olmayan eski programlara göre eğitim almış, alana özgü yöntem-materyal entegrasyonuna ilişkin bir eğitim almamış ve bu konuda eksiklikleri olması büyük oranda ihtimal dahlinde olan öğretmen adaylarına eğitim vermektir. Bu eğitim amacı halen fakültelerde eski programlara göre eğitim alan 4.Sınıf Fen Öğretmen adaylarına, pedagojik alan bilgisinin bir bileşeni olarak “alana özgü materyal ve nitelikleri bilgisi kazandırmak” ve bu tür “materyallerin yine fen bilimlerine özgü güncel yöntemler ile uyumu ve entegrasyonu” konusunda uygulamalı ve teorik eğitim vermektir. Görevi: Yardımcı Personel

___ Bağlantılar ___