Akademik Unvanlar

  • 2011

      DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ

    NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ MESLEK YÜKSEKOKULU

  • 2005

      ÖĞRETİM GÖREVLİSİ

    NEVŞEHİR ÜNİVERSİTESİ MESLEK YÜKSEKOKULU

Öğrenim Bilgisi

  • Doktora 2009

    Perakendecilikte Mağaza Atmosferinin Müşteri Sadakatine Etkisi  "

    ERCİYES ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ İŞLETME (DR) 

  • Yüksek Lisans 2003

    E-ticaret ve Kayseri`deki firmaların e ticaretten yararlanmalarına yönelik bir araştırma  "

    ERCİYES ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ İŞLETME (YL) (TEZLİ) 

  • Lisans 2000

    ERCİYES ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ İŞLETME BÖLÜMÜ İŞLETME PR.

2013-2014 Önlisans PAZARLAMA İLKELERİ
2021-2022 Önlisans REKLAMCILIK
2021-2022 Önlisans ARAŞTIRMA YÖNTEM VE TEKNİKLERİ
2021-2022 Önlisans PAZARLAMA İLKELERİ
2021-2022 Önlisans TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI
2012-2013 Önlisans PERAKENDE YÖNETİMİ
2011-2012 Önlisans PERAKENDE YÖNETİMİ
2010-2011 Önlisans PERAKENDE YÖNETİMİ
2013-2014 Önlisans GENEL İŞLETME
2011-2012 Önlisans GENEL İŞLETME
2010-2011 Önlisans GENEL İŞLETME
2009-2010 Önlisans GENEL İŞLETME
2008-2009 Önlisans GENEL İŞLETME
2007-2008 Önlisans GENEL İŞLETME
2013-2014 Önlisans PAZARLAMA ARAŞTIRMASI
2012-2013 Önlisans PAZARLAMA ARAŞTIRMASI
2011-2012 Önlisans PAZARLAMA ARAŞTIRMASI
2010-2011 Önlisans PAZARLAMA ARAŞTIRMASI
2010-2011 Önlisans ELEKTRONİK PAZARLAMA
2013-2014 Önlisans ELEKTRONİK PAZARLAMA
2012-2013 Önlisans ELEKTRONİK PAZARLAMA
2011-2012 Önlisans ELEKTRONİK PAZARLAMA
2008-2009 Önlisans ULUSLARARASI PAZARLAMA
2007-2008 Önlisans ULUSLARARASI PAZARLAMA
2006-2007 Önlisans ULUSLARARASI PAZARLAMA
2010-2011 Önlisans ULUSLARARASI PAZARLAMA
2009-2010 Önlisans ULUSLARARASI PAZARLAMA
2013-2014 Önlisans PAZARLAMA İLETİŞİM TEKNİKLERİ
2012-2013 Önlisans PAZARLAMADA İLETİŞİM TEKNİKLERİ
2011-2012 Önlisans PAZARLAMADA İLETİŞİM
2010-2011 Önlisans PAZARLAMADA İLETİŞİM
2008-2009 Önlisans PAZARLAMADA İLETİŞİM
2009-2010 Önlisans PAZARLAMADA İLETİŞİM
2006-2007 Önlisans PAZARLAMADA İLETİŞİM
2007-2008 Önlisans PAZARLAMADA İLETİŞİM
2010-2011 Önlisans MARKET PAZARLAMACILIĞI
2011-2012 Önlisans MARKET PAZARLAMACILIĞI
2009-2010 Önlisans MARKET PAZARLAMACILIĞI
2008-2009 Önlisans MARKET PAZARLAMACILIĞI
2007-2008 Önlisans MARKET PAZARLAMACILIĞI
2010-2011 Önlisans DOĞRUDAN PAZARLAMA
2011-2012 Önlisans DOĞRUDAN PAZARLAMA
2009-2010 Önlisans DOĞRUDAN PAZARLAMA
2007-2008 Önlisans DOĞRUDAN PAZARLAMA
2008-2009 Önlisans DOĞRUDAN PAZARLAMA
2006-2007 Önlisans DOĞRUDAN PAZARLAMA
2011-2012 Önlisans PAZARLAMA İLKELERİ
2012-2013 Önlisans PAZARLAMA İLKELERİ
2021-2022 Önlisans BÜTÜNLEŞİK PAZARLAMA İLETİŞİMİ
2021-2022 Önlisans GENEL İŞLETME
2020-2021 Önlisans ARAŞTIRMA YÖNTEM VE TEKNİKLERİ
2020-2021 Önlisans TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI
2020-2021 Önlisans PAZARLAMA İLKELERİ
2020-2021 Önlisans BÜTÜNLEŞİK PAZARLAMA İLETİŞİMİ
2020-2021 Önlisans GENEL İŞLETME
2019-2020 Önlisans ARAŞTIRMA YÖNTEM VE TEKNİKLERİ
2019-2020 Önlisans TÜKETİCİ DAVRANIŞI
2019-2020 Önlisans PAZARLAMA İLKELERİ
2019-2020 Önlisans BÜTÜNLEŞİK PAZARLAMA İLETİŞİMİ
2019-2020 Önlisans GENEL İŞLETME
2017-2018 Önlisans İŞLETME YÖNETİMİ
2017-2018 Önlisans İŞLETME YÖNETİMİ
2017-2018 Önlisans GENEL İŞLETME
2016-2017 Önlisans İŞLETME YÖNETİMİ
2016-2017 Önlisans İŞLETME YÖNETİMİ
2015-2016 Önlisans PERAKENDE YÖNETİMİ
2015-2016 Önlisans SATIŞ SAHA PLANLAMASI
2015-2016 Önlisans PAZARLAMA İLETİŞİM TEKNİKLERİ
2015-2016 Önlisans İŞLETME YÖNETİMİ
2015-2016 Önlisans MARKA YÖNETİMİ
2015-2016 Önlisans ARAŞTIRMA YÖNTEM VE TEKNİKLERİ
2015-2016 Önlisans SATIŞ YÖNETİMİ
2014-2015 Önlisans İŞLETME YÖNETİMİ
2018-2019 Önlisans PAZARLAMA İLKELERİ
2018-2019 Önlisans SATIŞ GÜCÜ EĞİTİMİ
2018-2019 Önlisans PAZARLAMA ARAŞTIRMASI
2018-2019 Önlisans GLOBAL PAZARLAMA
2018-2019 Önlisans GENEL İŞLETME
2017-2018 Önlisans SATIŞ SAHA PLANLAMASI
2017-2018 Önlisans SATIŞ YÖNETİMİ
2017-2018 Önlisans PAZARLAMA İLETİŞİM TEKNİKLERİ
2017-2018 Önlisans PERAKENDE YÖNETİMİ
2017-2018 Önlisans TURİZM PAZARLAMASI
2017-2018 Önlisans SATIŞ GÜCÜ EĞİTİMİ
2017-2018 Önlisans PAZARLAMA ARAŞTIRMASI
2017-2018 Önlisans GLOBAL PAZARLAMA
2017-2018 Önlisans PAZARLAMA İLKELERİ
2016-2017 Önlisans GENEL İŞLETME
2016-2017 Önlisans PAZARLAMA İLKELERİ
2016-2017 Önlisans PAZARLAMA ARAŞTIRMASI
2016-2017 Önlisans GLOBAL PAZARLAMA
2016-2017 Önlisans SATIŞ YÖNETİMİ
2016-2017 Önlisans SATIŞ SAHA PLANLAMASI
2016-2017 Önlisans SATIŞ GÜCÜ EĞİTİMİ
2016-2017 Önlisans PERAKENDE YÖNETİMİ
2016-2017 Önlisans PAZARLAMA İLETİŞİM TEKNİKLERİ
2015-2016 Önlisans İLETİŞİM
2015-2016 Önlisans KONUK İLETİŞİMİ
2015-2016 Önlisans İŞLETME YÖNETİMİ
2015-2016 Önlisans GENEL İŞLETME
2015-2016 Önlisans PAZARLAMA İLKELERİ
2015-2016 Önlisans PAZARLAMA ARAŞTIRMASI
2015-2016 Önlisans GLOBAL PAZARLAMA
2015-2016 Önlisans SATIŞ GÜCÜ EĞİTİMİ
2014-2015 Önlisans İŞLETME YÖNETİMİ
2014-2015 Önlisans PERAKENDE YÖNETİMİ
2014-2015 Önlisans PAZARLAMA iLETİŞİM tEKNİKLERİ
2014-2015 Önlisans SATIŞ SAHA PLANLAMASI
2014-2015 Önlisans MARKA YÖNETİMİ
2014-2015 Önlisans ARAŞTIRMA YÖNTEM VE TEKNİKLERİ
2014-2015 Önlisans SATIŞ YÖNETİMİ
2014-2015 Önlisans SATIŞ GÜCÜ EĞİTİMİ
2014-2015 Önlisans İLETİŞİM
2014-2015 Önlisans GENEL İŞLETME
2014-2015 Önlisans KONUK İLETİŞİMİ
2014-2015 Önlisans PAZARLAMA ARAŞTIRMASI
2014-2015 Önlisans GLOBAL PAZARLAMA
2014-2015 Önlisans MESLEKİ YAZIŞMA TEKNİKLERİ
2014-2015 Önlisans PAZARLAMA İLKELERİ
2013-2014 Önlisans İŞLETME YÖNETİMİ
2013-2014 Önlisans İLETİŞİM
2013-2014 Önlisans KONUK İLETİŞİMİ
2007-2008 Önlisans FİZİKSEL DAĞITIM YÖNETİMİ
2007-2008 Önlisans DAVRANIŞ BİLİMLERİ
2007-2008 Önlisans PAZARLAMADA İLETİŞİM
2007-2008 Önlisans SATIŞ YÖNETİMİ
2006-2007 Önlisans DAVRANIŞ BİLİMLERİ
2006-2007 Önlisans FİZİKSEL DAĞITIM YÖNETİMİ
2010-2011 Önlisans FİZİKSEL DAĞITIM YÖNETİMİ
2010-2011 Önlisans SATIŞ TEKNİKLERİ
2009-2010 Önlisans SATIŞ TEKNİKLERİ
2009-2010 Önlisans SATIŞ YÖNETİMİ
2008-2009 Önlisans FİZİKSEL DAĞITIM YÖNETİMİ
2008-2009 Önlisans DAVRANIŞ BİLİMLERİ
2008-2009 Önlisans ÖRGÜTSEL DAVRANIŞ
2013-2014 Önlisans SATIŞ SAHA PLANLAMASI
2012-2013 Önlisans SATIŞ SAHA PLANLAMASI
2011-2012 Önlisans SATIŞ SAHA PLANLAMASI
2010-2011 Önlisans SATIŞ SAHA PLANLAMASI
2010-2011 Önlisans SATIŞ YÖNETİMİ
2013-2014 Önlisans SATIŞ YÖNETİMİ
2012-2013 Önlisans SATIŞ YÖNETİMİ
2011-2012 Önlisans SATIŞ YÖNETİMİ
2013-2014 Önlisans MARKA YÖNETİMİ
2013-2014 Önlisans ARAŞTIRMA YÖNTEM VE TEKNİKLERİ
2012-2013 Önlisans ARAŞTIRMA YÖNTEM VE TEKNİKLERİ
2011-2012 Önlisans ARAŞTIRMA YÖNTEM VE TEKNİKLERİ
2010-2011 Önlisans ARAŞTIRMA YÖNTEM VE TEKNİKLERİ
2013-2014 Önlisans İHRACAT TEKNİKLERİ
2011-2012 Önlisans SATIŞ GÜCÜ EĞİTİMİ
2010-2011 Önlisans SATIŞ GÜCÜ EĞİTİMİ
2013-2014 Önlisans SATIŞ GÜCÜ EĞİTİMİ
2012-2013 Önlisans SATIŞ GÜCÜ EĞİTİMİ
2013-2014 Önlisans GLOBAL PAZARLAMA
2012-2013 Önlisans GLOBAL PAZARLAMA
2011-2012 Önlisans GLOBAL PAZARLAMA
2010-2011 Önlisans GLOBAL PAZARLAMA
2013-2014 Önlisans PERAKENDE YÖNETİMİ
2016-2017 Yüksek Lisans UZMANLIK ALAN DERSİ
2019-2020 Yüksek Lisans SAĞLIK KRUMLARINDA HİZMET PAZARLAMASI
2021-2022 Yüksek Lisans TÜKETİCİ DAVRANIŞI
2016-2017 Yüksek Lisans TEZ ÇALIŞMALARI
2016-2017 Yüksek Lisans TEZ ÇALIŞMALARI
2020-2021 Yüksek Lisans İLERİ TUTUNDURMA TEKNİKLERİ
2012-2013 Yüksek Lisans UZMANLIK ALAN DERSİ
2017-2018 Yüksek Lisans TEZ ÇALIŞMALARI
2017-2018 Yüksek Lisans TEZ ÇALIŞMALARI
2018-2019 Yüksek Lisans TEZ ÇALIŞMALARI
2017-2018 Yüksek Lisans UZMANLIK ALAN DERSİ
2018-2019 Yüksek Lisans UZMANLIK ALAN DERSİ
2018-2019 Yüksek Lisans PAZARLAMADA GÜNCEL KONULAR
2017-2018 Yüksek Lisans UZMANLIK ALAN DERSİ
2012-2013 Yüksek Lisans UZMANLIK ALAN DERSİ
2012-2013 Yüksek Lisans TEZ ÇALIŞMALARI
2012-2013 Yüksek Lisans TEZ ÇALIŞMALARI
2014-2015 Yüksek Lisans MAĞAZA YÖNETİMİ
2016-2017 Yüksek Lisans UZMANLIK ALAN DERSİ
2021-2022 Yüksek Lisans TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI
2014-2015 Doktora STRATEJİK PAZARLAMA YÖNETİMİ
2014-2015 Doktora UZMANLIK ALAN DERSİ
2021-2022 Doktora STRATEJİK HİZMET PAZARLAMASI
2016-2017 Doktora STRATEJİK PAZARLAMA YÖNETİMİ
2015-2016 Doktora GLOBAL PAZARLAMA
2016-2017 Doktora UZMANLIK ALAN DERSİ
2020-2021 Doktora STRATEJİK PAZARLAMA YÖNETİMİ
2020-2021 Doktora TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI
2015-2016 Doktora STRATEJİK PAZARLAMA YÖNETİMİ
2014-2015 Doktora GLOBAL PAZARLAMA
2014-2015 Doktora UZMANLIK ALAN DERSİ
2012-2013 Doktora ULUSLARARASI PAZARLAMA
2017-2018 Doktora UZMANLIK ALAN DERSİ
2014-2015 Doktora TEZ ÇALIŞMALARI
2014-2015 Doktora TEZ ÇALIŞMALARI
2016-2017 Doktora UZMANLIK ALAN DERSİ
2016-2017 Doktora TEZ ÇALIŞMALARI
2017-2018 Doktora TEZ ÇALIŞMALARI
2017-2018 Doktora TEZ ÇALIŞMALARI
2017-2018 Doktora GLOBAL PAZARLAMA
2017-2018 Doktora UZMANLIK ALAN DERSİ
2013-2014 Doktora GLOBAL PAZARLAMA
2011-2012 Doktora STRATEJİK PAZARLAMA YÖNETİMİ

Filtrele:

Türkiye Turizm Ansiklopedisi

ACAR NEŞE, 2022.

Ulusal Ansiklopedi Maddesi Yayın Bilgisi: Detay Yayıncılık, TÜRKİYE. | ISBN: 978-605-254-556-0

750. YIL HÜNKÂR HACI BEKTAŞ VELİ ANMA VE ARMAĞAN KİTABI

ACAR NEŞE, SOYSALDI FURKAN, 2021.

Ulusal Bilimsel Kitap Yayın Bilgisi: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Yayınları No: 32, TÜRKİYE. | ISBN: 978-605-4163-51-9

ARAŞTIRMALAR IŞIĞINDA PAZARLAMA, TURİZM VE İLETİŞİMDE GÜNCEL KONULAR

ACAR NEŞE,ÇİZMECİ BÜLENT, 2018.

Uluslararası Bilimsel Kitap Yayın Bilgisi: Nobel, TÜRKİYE. | ISBN: 978-605-7928-37-5

Şehrin Üniversiteye Bakışı

ACAR NEŞE, 2018.

Uluslararası Bilimsel Kitap Yayın Bilgisi: Detay Yayıncılık. | ISBN: 978-605-254-014-5

Gönüllü Satış

ACAR NEŞE,ÇİZMECİ BÜLENT, 2018.

Uluslararası Bilimsel Kitap Yayın Bilgisi: Detay Yayıncılık. | ISBN: 978-605-254-034-3

ARAŞTIRMALAR IŞIĞINDA PAZARLAMA, TURİZM VE İLETİŞİMDE GÜNCEL KONULAR

ACAR NEŞE, 2018.

Uluslararası Bilimsel Kitap Yayın Bilgisi: Nobel, TÜRKİYE. | ISBN: 978-605-7928-37-5

Genel İşletme

ACAR NEŞE, 2017.

Uluslararası Ders Kitabı Yayın Bilgisi: Detay Yayıncılık. | ISBN: 978-605-9440-79-0

Theoretical and Empirical Reflections in Marketing

ACAR NEŞE,Şeker Mustafa,Bayram Ali,Tuncay Acar, 2014.

Uluslararası Bilimsel Kitap Yayın Bilgisi: Athens, YUNANİSTAN. | ISBN: 978-618-5065-58-4

Konaklama İşletmelerinde Pazar Odaklılık Uygulamaları

KARAMUSTAFA KURTULUŞ,GÜLLÜ KENAN,ACAR NEŞE,ULEMA ŞEVKİ, 2010.

Ulusal Araştırma (Tez Hariç) Kitabı Yayın Bilgisi: Detay Yayıncılık, TÜRKİYE. | ISBN: 978-605-5681-49-4

DESTİNASYON TANITIMINDA WEB SİTELERİNİN ÖNEMİ: BELEDİYELERİN WEB SİTELERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA

ACAR NEŞE, 2022

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: EBSCO HOST,ICI Journals Master List - Index Copernicus,,DOAJ, ASOS, GOOGLE SCHOLAR,SOBIAD,INDEX ISLAMICUS,MLA International Bibliography Yayın Yeri: Erciyes Akademi Cilt: 36 Sayı: 2 DOI: 10.48070/erciyesakademi.1124720 ISSN: 2757-7031

Türk Kahvesi Tüketilen Mekânların Seçimini Etkileyen Faktörlerin Belirlenmesi: Nevşehir Örneği

ACAR NEŞE,ÇAKIRBAŞ ALİ,ÇİZMECİ BÜLENT, 2019

Ulusal Hakemli Özgün MakaleEndeks: TUBITAK ULAKBIM TR Index (Social Sciences and Humanities Database)Index CopernicusASOS Index (Academia Social Science Index)CiteFactor (Academic Scientific Journals)COSMOS IF (Cosmos Impact Factor)CrossRef DOI (Digital Object Identifier)DRJI (Directory of Research Journals Indexing)ESJI (Eurasian Scientific Journal Index)IdealonlineIIJIF (International Innovative Journal Impact Factor)InfoBase IndexISAM (TRF Center for Islamic Studies)JIF (The Journals Impact Factor)JournalTOCs (Journal Tables of Contents)OAJI (Open Academic Journals Index)ResearchBib (Academic Resource Index)SciLitSIS (Scientific Indexing Services)SOBIAD (TR Social Sciences Citation Index)TEI (Index of Turkish Education)UIF (Universal Impact Factor) Yayın Yeri: Anemon Muş alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi Cilt: 7 Sayı: 1 DOI: - ISSN: 2149-4622

Yolcuların Engel Durumlarına Göre Havalimanı Hizmetlerini Değerlendirmeleri

ACAR NEŞE,NUR RUKİYE, 2018

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: International Scientific Indexing (ISI), Index Copernicus, ResearchBib, OpenAIRE, Directory of Research Journals Indexing (DRJI), International Society for Research Activity (ISRA), InfoBaseIndex, Scientific Indexing Services (SIS), Open J-Gate, TUBITAK DergiPark, International Institute of Organized Research (I2OR) Yayın Yeri: Journal of Current Researches on Social Sciences (JoCReSS) Cilt: 8 Sayı: 3 DOI: - ISSN: 2547-9644

Şehrin Üniversiteyi Değerlendirmesi Üzerine Bir Uygulama: Nevşehir Örneği

ACAR NEŞE, 2018

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: ULAKBİM, CROSREF,SIS, DOAJ, EconLit Yayın Yeri: Business Management Studies: An International Journal Cilt: 6 Sayı: 2 DOI: - ISSN: 2148-2586

Havalimanında Sunulan Hizmetlerin Engelli Yolcular Tarafından Değerlendirilmesi: Ankara Esenboğa Havalimanı Örneği

ACAR NEŞE,NUR RUKİYE, 2018

Ulusal Hakemli Özgün MakaleEndeks: Asos, Arastirmax, Ulakbim, Acarindex, SciLit , Sobiad Yayın Yeri: Erciyes İletişim Dergisi Cilt: 5 Sayı: 4 DOI: - ISSN: 1308-3198

A Study of Service Quality Assessment for Patients: Case of AhiEvran University Training and Research Hospital EmergencyServices

ACAR NEŞE,Turan Ayşegül,Çizmeci Bülent, 2017

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: OPEN J-GATE, ISI, DRJI, ISRA, SIS, TUBITAK DERGİPARK, I2OR, GOOGLE SCHOLAR Yayın Yeri: Journal of Current Researches on Business and Economics Cilt: 7 Sayı: 2 DOI: 10.26579/jocrebe-7.2.26 ISSN: 2547-9628

Tüketicilerin Organik Ürünlere Yönelik Değerlendirmeleri: Kırşehir İlinde Bir Uygulama

ÖZDEMİR HALİL ÖZCAN,ACAR NEŞE,ÇİZMECİ BÜLENT,KAHVECİOĞLU RECEP, 2017

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: SOBİAD, MLA, EBSCO, ASOS, TEİ (Türk Eğitim İndeksi), ARASTIRMAX, Akademik Dizin (Akademik Türk Dergileri İndeksi), Journal Seek, Research Bible, İSAM, Index Copernicus, Mendeley, Open Academic Journals Index, CiteFactor, Scientific Indexing Services, Akademic Keys, ASI (Advanced Science Index), Sjournals Index, ESJI (Eurasian Scientific Journal Index), I2OR, MIAR (Information Matrix for the Analysis of Journals), Spark Inde Yayın Yeri: International Journal of Social Science Cilt: 2 Sayı: 55 DOI: 10.9761/JASSS6933 ISSN: 2147-2971

The Grown and Brand Story of a Transportation Company: Case of Turkish Airlines

İRİ RUHAN,ACAR NEŞE, 2017

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: OPEN J-GATE, ISI, DRJI, ISRA, INFOBASEINDEX, SIS, TUBITAKDERGİPARK, I2OR Yayın Yeri: JOURNAL OF CURRENT RESEARCHES ON SOCİAL SCİENCES (JOCRESS) Cilt: 7 Sayı: 1 DOI: - ISSN: 2547-9644

Yatan Hastaların Tatmin Düzeylerini Etkileyen Faktörler: Kamu Hastanesinde Bir Uygulama

ACAR NEŞE,ÇETİN YUNUS, 2017

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: Ulakbim,Crossref,Google Akademik Yayın Yeri: Business Management Studies: An International Journal Cilt: 5 Sayı: 2 DOI: http://dx.doi.org/10.15295/bmij.v5i2.133 ISSN: 2148-2586

Televizyon Reklamlarıyla İlgili Etiksel Algı Boyutlarının Tüketicilerin Satın Alma Kararları İle İlişkisi Ampirik Bir Çalışma

BELBER BURCU GÜLSEVİL,ACAR NEŞE,İRİ RUHAN, 2016

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: EBSCO, DOAJ, ULAKBİM, ASOS, AKADEMİK DİZİN, ARASTIRMAX, CiteFactor, Yayın Yeri: International Journal Of Eurasia Social Sciences Cilt: 7 Sayı: 23 DOI: - ISSN: 2146-1961

Sağlık Çalışanlarının Sağlık Turizmi Farkındalığı Üzerine Bir Araştırma Ahi Evran Üniversitesi Eğitim Ve Araştırma Hastanesi Çalışanları Örneği

ACAR NEŞE,Turan Ayşegül, 2016

Ulusal Hakemli Özgün MakaleEndeks: ASOS, EBSCO, TÜBİTAK, ULAKBİM Yayın Yeri: Cumhuriyet Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi Cilt: 17 Sayı: 1 DOI: - ISSN: 1303-1279

Tüketicilerin Alışveriş Yaptıkları Mağazayı Değerlendirmelerinde Etkili olan Faktörler İle Sadakat Arasındaki İlişki Kayseri İlinde Yapılan Bir Araştırma

VARİNLİ İNCİ,ACAR NEŞE, 2011

Ulusal Hakemli Özgün MakaleEndeks: ASOS, EBSCO, ULAKBİM Yayın Yeri: Cumhuriyet Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi Cilt: 12 Sayı: 1 DOI: - ISSN: 1303-1279

Kayseri nin Pazarlanabilirliğinin Şehir Yaşam Kalitesi Açısından Önem Başarım Analizi ile Değerlendirilmesi

KARAMUSTAFA KURTULUŞ,GÜLLÜ KENAN,ACAR NEŞE, 2010

Ulusal Hakemli Özgün MakaleEndeks: ADVANCED SCİENCES INDEX, ACADEMİCKEYS, ASOS INDEX, ARAŞTIRMAX Yayın Yeri: Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi Cilt: 3 Sayı: 5 DOI: - ISSN: 1309-24X

Reklamların Üniversite Öğrencileri Üzerindeki Etkileri: Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Afşin Meslek Yüksekokulu ile Erciyes Üniversitesi Nevşehir Meslek Yüksekokulu Öğrencileri Üzerinde Bir Uygulama

ACAR NEŞE,ÇAKMAK ALİ ÇAĞLAR, 2008

Ulusal Hakemli Özgün MakaleEndeks: Dergipark Yayın Yeri: Pazarlama Dünyası Cilt: 22 Sayı: 2008-1 DOI: - ISSN: 1301-2630

A Research on Consumer Perceptions of Food and Beverage Marketing on Social Media

ACAR NEŞE, ÇİZMECİ BÜLENT, TURAN AYŞEGÜL, 2021

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: TR DİZİN Yayın Yeri: OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi Cilt: 17 Sayı: 34 DOI: 10.26466/opus.753599 ISSN: 2528-9527

PINARBAŞI DESTİNASYONUNUN PAZAR POTANSİYELİNİN DEĞERLENDİRİLMESİNE YÖNELİK BİR SWOT ANALİZİ

ACAR NEŞE, 2019

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: TR DİZİN Yayın Yeri: Business Management Studies Cilt: 7 Sayı: 2 DOI: dx.doi.org/10.15295/bmij.v7i2.444 ISSN: 2148-2586

İÇSEL PAZARLAMA UYGULAMALARININ İŞ KAZASI GEÇİREN ÇALIŞANLAR TARAFINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ

Yazarlar: ACAR NEŞE,ILGAZ HÜSEYİN

Uluslararası Tam metin bildiri Etkinlik Adı: VII. ULUSLARARASI EĞİTİM VE SOSYAL BİLİMLERDE AKADEMİK ÇALIŞMALAR SEMPOZYUMU Etkinklik Tarihi: 15.11.2019-17.11.2019 Ülke: TÜRKİYE

Osmanlıdan Günümüze Türk Kahvesi: Tüketim Alışkanlıkları Üzerine Bir Uygulama

Yazarlar: ACAR NEŞE,ÇAKIRBAŞ ALİ,ÇİZMECİ BÜLENT

Uluslararası Tam metin bildiri Etkinlik Adı: II. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi Etkinklik Tarihi: 04.05.2018-05.05.2018 Ülke: TÜRKİYE

Konum Tabanlı Sosyal Medya Uygulamaları: Mobilya Satış Mağazalarına Yönelik Bir Uygulama

Yazarlar: ACAR NEŞE,ÇİZMECİ BÜLENT,TURAN AYŞEGÜL

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: 1. Uluslararası Eğitim ve Sosyal Bilimlerde Yeni Ufuklar Kongresi (ICES-2018) Etkinklik Tarihi: 09.04.2018-11.04.2018 Ülke: TÜRKİYE

Hasta Hakları Farkındalığı İle İlgili Hasta ve Hasta Yakınlarına Yönelik Bir ararştırma

Yazarlar: ACAR NEŞE,Turan Ayşegül,Çizmeci Bülent

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: 1. Uluslararası Sosyoloji ve Ekonomi Kongresi Etkinklik Tarihi: 24.11.2017-26.11.2017 Ülke: TÜRKİYE

Sosyal Medyada Otel İşletmeleri Üzerine Tüketici Değerlendirmeleri: Yozgat İli ve Tripadvisor Örneği

Yazar: ACAR NEŞE

Uluslararası Tam metin bildiri Etkinlik Adı: II. ULUSLARARASI BOZOK SEMPOZYUMU Etkinklik Tarihi: 04.05.2017-06.05.2017 Ülke: TÜRKİYE

Yapı Marketleri Web Sitelerinin Tasarım ve Pazarlama Faaliyetleri Açısından İçerik Analizi Yöntemiyle Değerlendirilmesi

Yazarlar: ACAR NEŞE,GÜNGÜR PINAR

Uluslararası Tam metin bildiri Etkinlik Adı: 7.Uluslararası Balkanlarda Sosyal Bilimler Kongresi Etkinklik Tarihi: 25.08.2015-30.08.2015 Ülke: -

Factors Influencing Customer s Choice of Technology Retailers An Application In Kayseri Turkey

Yazarlar: ACAR NEŞE,ÇİZMECİ BÜLENT

Uluslararası Tam metin bildiri Etkinlik Adı: 11th International Strategic Management Conference 2015 Etkinklik Tarihi: 23.07.2015-25.07.2015 Ülke: -

Televizyon Reklamlarına Yönelik Tüketicilerin Etiksel Algı Farklılıkları İki Üniversite Çalışanlarına Yönelik Bir Araştırma

Yazarlar: ÇOBAN SUZAN,BELBER BURCU GÜLSEVİL,ACAR NEŞE,İRİ RUHAN

Ulusal Tam metin bildiri Etkinlik Adı: 20. Ulusal Pazarlama Kongresi Etkinklik Tarihi: 10.06.2015-13.06.2015 Ülke: TÜRKİYE

Tüketicilerin Destinasyon Seçme Kriterleri Çerçevesinde Yahyalı ‘nıın Değerlendirilmesi

Yazarlar: ACAR NEŞE,GÜLLÜ KENAN,KARAMUSTAFA KURTULUŞ

Ulusal Tam metin bildiri Etkinlik Adı: I. Ulusal Yahyalı Sempozyumu Etkinklik Tarihi: 20.09.2012-21.09.2012 Ülke: TÜRKİYE

The Effect of Internal Marketing on the Performance of Employee and the Mediating Role of Organizational Commitment

Yazarlar: ACAR NEŞE,ŞEKER MUSTAFA,BAYRAM ALİ,ACAR TUNCAY

Uluslararası Tam metin bildiri Etkinlik Adı: 10 th Annual International Conferance on Marketing Etkinklik Tarihi: 11.09.2012-13.09.2012 Ülke: YUNANİSTAN

Promotional Activities in Hotels Applications in the Turkey s Region of Cappadocia

Yazarlar: ACAR NEŞE,GÜLLÜ KENAN,KARAMUSTAFA KURTULUŞ

Uluslararası Tam metin bildiri Etkinlik Adı: International Strategic Management Conference Etkinklik Tarihi: 21.06.2012-23.06.2012 Ülke: -

Nevşehir de Yeşil Yıldız Projesinin Uygulanamamasının Gerekçeleri

Yazarlar: İLHAN İBRAHİM,KALE EMİNE,ACAR NEŞE

Uluslararası Tam metin bildiri Etkinlik Adı: Uluslararası Nevşehir Tarih ve Kültür Sempozyumu, Etkinklik Tarihi: 16.11.2011-19.11.2011 Ülke: -

Şehirlerarası Yolcu Taşımacılığı Yapan Yapan Firmaların Hizmet Kalitesinin Önem Başarım Analizi ile Değerlendirilmesi Nevşehir Örneği

Yazarlar: KARAMUSTAFA KURTULUŞ,ACAR NEŞE,GÜLLÜ KENAN

Uluslararası Tam metin bildiri Etkinlik Adı: Uluslararası Turizm ve Otelcilik Sempozyumu Etkinklik Tarihi: 29.09.2011-01.10.2011 Ülke: -

Kayseri nin Pazarlanabilirliğinin Şehir Yaşam Kalitesi Açısından Önem Başarım Analizi ile Değerlendirilmesi

Yazarlar: KARAMUSTAFA KURTULUŞ,GÜLLÜ KENAN,ACAR NEŞE

Ulusal Tam metin bildiri Etkinlik Adı: 14. Ulusal Pazarlama Kongresi Etkinklik Tarihi: 14.10.2009-17.10.2009 Ülke: TÜRKİYE

  • Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi 13.02.2013-13.04.2015  | Proje Tamamlandı | 

    Adı: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesinin Nevşehir İle Etkileşimi ve Şehrin Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesini Algılayışı

    Konusu: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesinin Nevşehir İle Etkileşimi ve Şehrin Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesini Algılayışı Görevi:

  • Doktora 2018 Tamamlandı

      BÜLENT ÇİZMECİ


    Tez Adı: Gönüllü satış: Alışveriş merkezlerindeki yansımaları - Kayseri örneği


    Yer: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Ana Bilim Dalı


  • Yüksek Lisans 2019 Tamamlandı

      HÜSEYİN ILGAZ


    Tez Adı: İçsel pazarlama uygulamalarının iş kazası geçiren çalışanlar tarafından değerlendirilmesi: Kayseri OSB' de çalışanlara yönelik bir araştırma


    Yer: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Ana Bilim Dalı


  • Yüksek Lisans 2017 Tamamlandı

      RUKİYE NUR


    Tez Adı: Havalimanında sunulan hizmetlerin engelli yolcular tarafından değerlendirilmesi: Ankara Esenboğa Havalimanı örneği


    Yer: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Ana Bilim Dalı

___ Bağlantılar ___