Akademik Unvanlar

  • 2021

      DOÇENT

    NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ YABANCI DİLLER YÜKSEKOKULU

  • 2018

      ÖĞRETİM GÖREVLİSİ

    NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ YABANCI DİLLER YÜKSEKOKULU

  • 2015

      OKUTMAN

    NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ YABANCI DİLLER YÜKSEKOKULU

  • 2015 2007

      OKUTMAN

    NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ MESLEK YÜKSEKOKULU

  • 2007 2004

      OKUTMAN

    ERCİYES ÜNİVERSİTESİ NEVŞEHİR MESLEK YÜKSEKOKULU

Öğrenim Bilgisi

  • Doktora 2016

    Düşünme stillerine göre farklılaştırılmış öğretim etkinliklerinin öğrencilerin erişilerine, mesleki yabancı dil dersine yönelik tutumlarına ve öğrenilenlerin kalıcılığına etkisi  "

    NECMETTİN ERBAKAN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM (DR) 

  • Yüksek Lisans 2009

    Eğitim örgütlerinde lider davranış biçimleri ile örgütsel vatandaşlık davranışı arasındaki ilişki (Nevşehir ili örneği)  "

    ERCİYES ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ EĞİTİM BİLİMLERİ (YL) (TEZLİ) 

  • Lisans 2002

    HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ YABANCI DİLLER EĞİTİMİ BÖLÜMÜ İNGİLİZCE ÖĞRETMENLİĞİ PR. (İNGİLİZCE)

2014-2015 Önlisans MESLEKİ İNGİLİZCE 1
2014-2015 Önlisans YABANCI DİL 1
2015-2016 Önlisans YABANCI DİL 2
2013-2014 Önlisans YABANCI DİL 1
2004-2005 Önlisans İNGİLİZCE 2
2014-2015 Önlisans MESLEKİ İNGİLİZCE 2
2014-2015 Önlisans MESLEKİ İNGİLİZCE 2
2015-2016 Önlisans YABANCI DİL 1
2014-2015 Önlisans MESLEKİ İNGİLİZCE 2
2014-2015 Önlisans MESLEKİ İNGİLİZCE 2
2012-2013 Önlisans YABANCI DİL 1
2011-2012 Önlisans YABANCI DİL 1
2014-2015 Önlisans MESLEKİ İNGİLİZCE 1
2014-2015 Önlisans MESLEKİ İNGİLİZCE 1
2014-2015 Önlisans MESLEKİ İNGİLİZCE 1
2013-2014 Önlisans MESLEKİ YABANCI DİL 2
2012-2013 Önlisans MESLEKİ YABANCI DİL 2
2011-2012 Önlisans MESLEKİ YABANCI DİL 2
2013-2014 Önlisans MESLEKİ YABANCI DİL 1
2012-2013 Önlisans MESLEKİ YABANCI DİL 1
2011-2012 Önlisans MESLEKİ YABANCI DİL 1
2010-2011 Önlisans MESLEKİ İNGİLİZCE 2
2009-2010 Önlisans MESLEKİ İNGİLİZCE 2
2008-2009 Önlisans MESLEKİ İNGİLİZCE 2
2007-2008 Önlisans MESLEKİ İNGİLİZCE 2
2006-2007 Önlisans MESLEKİ İNGİLİZCE 2
2005-2006 Önlisans MESLEKİ İNGİLİZCE 2
2004-2005 Önlisans MESLEKİ İNGİLİZCE 2
2010-2011 Önlisans MESLEKİ İNGİLİZCE 1
2009-2010 Önlisans MESLEKİ İNGİLİZCE 1
2007-2008 Önlisans MESLEKİ İNGİLİZCE 1
2006-2007 Önlisans MESLEKİ İNGİLİZCE 1
2008-2009 Önlisans MESLEKİ İNGİLİZCE 1
2005-2006 Önlisans MESLEKİ İNGİLİZCE 1
2004-2005 Önlisans MESLEKİ İNGİLİZCE 1
2013-2014 Önlisans YABANCI DİL 2
2012-2013 Önlisans YABANCI DİL 2
2011-2012 Önlisans YABANCI DİL 2
2010-2011 Önlisans İNGİLİZCE 1
2009-2010 Önlisans İNGİLİZCE 1
2007-2008 Önlisans İNGİLİZCE 1
2008-2009 Önlisans İNGİLİZCE 1
2006-2007 Önlisans İNGİLİZCE 1
2005-2006 Önlisans İNGİLİZCE 1
2004-2005 Önlisans İNGİLİZCE 1
2010-2011 Önlisans İNGİLİZCE 2
2009-2010 Önlisans İNGİLİZCE 2
2008-2009 Önlisans İNGİLİZCE 2
2007-2008 Önlisans İNGİLİZCE 2
2006-2007 Önlisans İNGİLİZCE 2
2005-2006 Önlisans İNGİLİZCE 2
2018-2019 Lisans MESLEKİ İNGİLİZCE I
2018-2019 Lisans MESLEKİ İNGİLİZCE I
2017-2018 Lisans Mesleki İngilizce II
2017-2018 Lisans Mesleki İngilizce II
2017-2018 Lisans İngilizce VI
2017-2018 Lisans İngilizce VI
2017-2018 Lisans İngilizce VI
2017-2018 Lisans Mesleki İngilizce I
2017-2018 Lisans Mesleki İngilizce I
2017-2018 Lisans İngilizce V
2017-2018 Lisans İngilizce V
2017-2018 Lisans İngilizce V
2014-2015 Lisans Temel İngilizce I
2014-2015 Lisans Temel İngilizce I
2015-2016 Lisans YABANCI DİL 2
2015-2016 Lisans YABANCI DİL 2
2015-2016 Lisans YABANCI DİL 2
2015-2016 Lisans YABANCI DİL 2
2015-2016 Lisans YABANCI DİL 1
2015-2016 Lisans YABANCI DİL 1
2015-2016 Lisans YABANCI DİL 1
2015-2016 Lisans YABANCI DİL 1
2016-2017 Lisans İngilizce I
2016-2017 Lisans İngilizce III
2016-2017 Lisans Yabancı Dil I
2019-2020 Lisans YABANCI DİL 1
2022-2023 Lisans Mesleki İngilizce II
2022-2023 Lisans Mesleki İngilizce II
2022-2023 Lisans YETİŞKİN EĞİTİMİ VE HAYAT BOYU ÖĞRENME
2022-2023 Lisans YETİŞKİN EĞİTİMİ VE HAYAT BOYU ÖĞRENME
2022-2023 Lisans MESLEKİ İNGİLİZCE I
2022-2023 Lisans MESLEKİ İNGİLİZCE I
2022-2023 Lisans MESLEKİ İNGİLİZCE I
2021-2022 Lisans EĞİTİMDE PROGRAM GELİŞTİRME
2021-2022 Lisans EĞİTİMDE PROGRAM GELİŞTİRME
2021-2022 Lisans İSTEĞE BAĞLI HAZIRLIK (MAIN COURSE)
2021-2022 Lisans İSTEĞE BAĞLI HAZIRLIK (MAIN COURSE)
2021-2022 Lisans İNGİLİZCE ÖĞRETMENLİĞİ ZORUNLU HAZIRLIK (READING&WRITING)
2021-2022 Lisans MİKRO ÖĞRETİM
2021-2022 Lisans İNGİLİZCE ÖĞRETMENLİĞİ ZORUNLU HAZIRLIK(READING&WRITING)
2021-2022 Lisans İSTEĞE BAĞLI HAZIRLIK (MAİN COURSE)
2021-2022 Lisans MİKRO ÖĞRETİM
2020-2021 Lisans MİKRO ÖĞRETİM
2020-2021 Lisans MİKRO ÖĞRETİM
2020-2021 Lisans İNGİLİZCE ÖĞRETMENLİĞİ ZORUNLU HAZIRLIK (READING&WRITING)
2020-2021 Lisans İSTEĞE BAĞLI HAZIRLIK (MAIN COURSE)
2020-2021 Lisans EĞİTİMDE PROGRAM GELİŞTİRME
2020-2021 Lisans İNGİLİZCE ÖĞRETMENLİĞİ ZORUNLU HAZIRLIK (READING&WRITING)
2020-2021 Lisans İSTEĞE BAĞLI HAZIRLIK (MAIN COURSE)
2016-2017 Lisans İngilizce IV
2016-2017 Lisans İngilizce II
2016-2017 Lisans Yabancı Dİl II
2019-2020 Lisans EĞİTİMDE PROGRAM GELİŞTİRME
2019-2020 Lisans YABANCI DİL 2
2019-2020 Lisans YABANCI DİL 2
2019-2020 Lisans YABANCI DİL 2
2019-2020 Lisans YABANCI DİL 2
2019-2020 Lisans YABANCI DİL 2
2019-2020 Lisans YABANCI DİL 2
2019-2020 Lisans YABANCI DİL 2
2019-2020 Lisans YABANCI DİL 2
2018-2019 Lisans MESLEKİ İNGİLİZCE II
2018-2019 Lisans MESLEKİ İNGİLİZCE II
2018-2019 Lisans MESLEKİ İNGİLİZCE II
2019-2020 Lisans YABANCI DİL 1
2019-2020 Lisans YABANCI DİL 1
2019-2020 Lisans YABANCI DİL 1
2019-2020 Lisans YABANCI DİL 1
2019-2020 Lisans YABANCI DİL 1
2019-2020 Lisans YABANCI DİL 1
2019-2020 Lisans YABANCI DİL 1
2019-2020 Lisans YABANCI DİL 1
2019-2020 Lisans YABANCI DİL 1
2019-2020 Lisans YABANCI DİL 1
2019-2020 Lisans YABANCI DİL 1
2018-2019 Lisans MESLEKİ İNGİLİZCE I
2022-2023 Yüksek Lisans Sosyal Bilgiler Eğitiminde İstatistik Teknikleri
2014-2015 Hazırlık Writing
2014-2015 Hazırlık Writing
2017-2018 Hazırlık Speaking

Filtrele:

Eğitim ve Psikolojiden Yansımalar

ÖZER SELDA, YILMAZ ERCAN, 2016.

Uluslararası Bilimsel Kitap Yayın Bilgisi: Çizgi Kitabevi, TÜRKİYE. | ISBN: 978-605-9427-20-3

Eğitim Bilimlerinden Yansımalar

ÖZER SELDA, YILMAZ ERCAN, 2016.

Uluslararası Bilimsel Kitap Yayın Bilgisi: Çizgi Kitabevi, TÜRKİYE. | ISBN: 978-605-9427-19-7

Önlisans Öğrencilerinin İngilizce Dersi Bilişsel Öğrenme Alanları Kazanımları ile İlgili Özyeterlik Algıları

ÖZER SELDA, 2019

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: Index Copernicus- Google Scholar- Türk Eğitim İndeksi-SOBİAD Yayın Yeri: MM-Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi Cilt: 3 Sayı: 2 DOI: - ISSN: 2619-9319

Mesleki Yabancı Dil (İngilizce) Dersine Yönelik Nitel Bir Araştırma

ÖZER SELDA, YILMAZ ERCAN, 2017

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: Sobiad-Sosres Sobiad-Cite Factor- SIS-Türk Eğitim İndeksi-Akademik Dizin-Akademi Yayın Yeri: INES JOURNAL Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi Cilt: 4 Sayı: 11 DOI: - ISSN: 2149-0848

A Study on Policies and Practices of Ministry of National Education in Turkey about Assigning and Training Educational Administrators

ÖZER SELDA, AKTEPE VEDAT, 2016

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: Cabel’s Directories-Ulrich’s Periodicals Directory-DOAJ-EBSCO-Journal Seek-Index Copernicus International-ProQuest-Cengage Learning- The Australian Research Council-Massmann Internationale Buchhandlung GMBH Yayın Yeri: Journal of Education Social Policy Cilt: 3 Sayı: 1 DOI: - ISSN: 2375-07822375-0790

Students’ Attitudes towards Vocational Foreign Language Course

ÖZER SELDA, YILMAZ ERCAN, 2016

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: DOAJ-ERICH PLUS-Scientific Indexing Sciences-Türk Eğitim İndeksi-OAJI-Sobiad Yayın Yeri: International Journal of Contemporary Educational Research Cilt: 3 Sayı: 2 DOI: - ISSN: 2148-3868

Eğitim Örgütlerinde Lider Davranış Biçimleri ile Örgütsel Vatandaşlık Davranışı Arasındaki İlişki Nevşehir İli Örneği

CAN NİYAZİ, ÖZER SELDA, 2011

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: SOBIAD Yayın Yeri: Nevşehir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi Cilt: 1 Sayı: 1 DOI: - ISSN: 2146-782X

Öğretmen Adaylarının Covid-19 Nedeniyle Sunulan Uzaktan Eğitime İlişkin Görüşleri

ÖZER SELDA, TURAN EMİNE ZEHRA, 2021

Ulusal Hakemli Özgün MakaleEndeks: TR DİZİN Yayın Yeri: Turkish Studies - Educational Sciences Cilt: 16 Sayı: 2 DOI: 10.47423/TurkishStudies.48147 ISSN: 2667-5609

Turizm İşletmeciliği Bölümü Öğrencilerinin İngilizce ve Mesleki İngilizce Kavramlarına İlişkin Metaforik Algıları

ÖZER SELDA, 2020

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: TR DİZİN Yayın Yeri: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi Cilt: 10 Sayı: 1 DOI: https://doi.org/10.30783/nevsosbilen.629190 ISSN: 2149-3871

Öğretmen Adaylarının İngilizce Özyeterlik İnançlarının Algılanan Başarıları Üzerindeki Etkisi: Dil Öğrenme Çabasının Aracı Rolü

ÖZER SELDA, BAŞARIR FATMA, 2020

Ulusal Hakemli Özgün MakaleEndeks: TR DİZİN Yayın Yeri: OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi Cilt: 16 Sayı: - DOI: 10.26466/opus.771847 ISSN: 2528-9527

The Relationship among Protean Career, Boundaryless Career, Career Satisfaction, Perceived Employability, and Turnover Intention

KALE EMİNE, ÖZER SELDA, 2020

Ulusal Hakemli Özgün MakaleEndeks: TR DİZİN Yayın Yeri: International Journal of Eurasia Social Sciences Cilt: 11 Sayı: 41 DOI: - ISSN: 2146-1961

Düşünme Stillerine Göre Farklılaştırılmış Öğretim Etkinliklerine İlişkin Öğrenci Görüşleri

ÖZER SELDA, YILMAZ ERCAN, 2018

Ulusal Hakemli Özgün MakaleEndeks: TR DİZİN Yayın Yeri: Sakarya University Journal of Education Cilt: 8 Sayı: 4 DOI: 10.19126/suje.433765 ISSN: 2146-7455

The Effect of Thinking-Style-Based Differentiated Instruction on Achievement, Attitude and Retention

ÖZER SELDA, YILMAZ ERCAN, 2018

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: TR DİZİN Yayın Yeri: Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi Cilt: 26 Sayı: 1 DOI: 10.24106/kefdergi.374145 ISSN: 1300-8811

Önlisans Düzeyinde Dizgeli Eğitim Yönteminin Öğrenci Erişişine Etkisi

ÖZER SELDA, 2017

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: TR DİZİN Yayın Yeri: International Journal of Eurasia Social Sciences Cilt: 8 Sayı: 30 DOI: 0000-0003-2648-9150 ISSN: 2146-1961

İşgörenlerin Çok Yönlü ve Sınırsız Kariyer Tutumları Hizmet Sektöründe Bir Araştırma

KALE EMİNE, ÖZER SELDA, 2012

Ulusal Hakemli Özgün MakaleEndeks: TR DİZİN Yayın Yeri: Eskişehir Osmangazi Üniversitesi İİBF Dergisi Cilt: 7 Sayı: 2 DOI: - ISSN: 1306-6730

A Convergent Parallel Mixed-Method Research into Blended Learning via Video Streaming Websites in Teacher Education: Classroom Engagement Levels and Opinions of Prospective Teachers

ÖZER SELDA, 2021

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: Journals Indexed in Eric Yayın Yeri: TOJET-Turkish Online Journal of Educational Technology Cilt: - Sayı: - DOI: - ISSN: 2146 - 7242

A convergent parallel mixed-method research into the use of the cheat sheet in teacher education: State test anxiety, exam scores and opinions of prospective teachers

ÖZER SELDA, 2021

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: Journals Indexed in Eric Yayın Yeri: TOJET-The Turkish Online Journal of Educational Technology Cilt: 20 Sayı: 3 DOI: - ISSN: 2146-7242

Comparing Expectation and Satisfaction Levels of Tourism Undergraduate Students in ESP: A Longitudinal Study

ÖZER SELDA, 2021

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: Journals Indexed in Eric Yayın Yeri: International Journal of Curriculum and Instruction Cilt: 13 Sayı: 3 DOI: - ISSN: 1993-7660

The Effect of Active Learning on Achievement and Attitude in Vocational English Course

ÖZER SELDA, 2020

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: Journals Indexed in Eric Yayın Yeri: i.e.: inquiry in education Cilt: 12 Sayı: 2 DOI: - ISSN: 2154-6282

The Predictiveness of Students’ Attitude and Motivation on Their Achievement in ESP Classes: The Mediating Role of Anxiety

ÖZER SELDA, 2020

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: Journals Indexed in Eric Yayın Yeri: International Journal of Curriculum and Instruction Cilt: 12 Sayı: 2 DOI: - ISSN: 1562-0506

Foreign Language Learning Effort Levels of Students in English for Specific Purposes

ÖZER SELDA, 2020

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: Journals Indexed in Eric Yayın Yeri: Journal of Language and Linguistic Studies Cilt: 16 Sayı: 3 DOI: 10.17263/jlls.803772 ISSN: 1305-578X

An Investigation of Attitude, Motivation and Anxiety Levels of Students Studying at a Faculty of Tourism towards Vocational English Course

ÖZER SELDA, 2019

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: Journals Indexed in Eric Yayın Yeri: Journal of Language and Linguistic Studies Cilt: 15 Sayı: 2 DOI: 10.17263/jlls.586246 ISSN: 1305-578X

A Qualitative Study to Determine Expectations of Students Studying at a Faculty of Tourism from Vocational English Course

ÖZER SELDA, 2018

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: Journals Indexed in Eric Yayın Yeri: International Journal of Progressive Education Cilt: 14 Sayı: 4 DOI: 10.29329/ijpe.2018.154.2 ISSN: 1554-5210

ELT Students’ Reflections on Explicit and Implicit Written Corrective Feedback

Yazar: ÖZER SELDA

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: The 3rd International ILTERG Conference Etkinklik Tarihi: 02.06.2023-03.06.2023 Ülke: TÜRKİYE

Metaphorical Perceptions of ELT Students at Preparatory Class about the Concepts of "Learning English" and "Teaching English"

Yazar: ÖZER SELDA

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: 10th International Congress on Curriculum and Instruction Etkinklik Tarihi: 26.10.2022-28.10.2022 Ülke: TÜRKİYE

Önlisans Öğrencilerinin İngilizce Dersi Bilişsel Öğrenme Alanları Kazanımları ile İlgili Özyeterlik Algıları

Yazar: ÖZER SELDA

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: 3. Uluslararası Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Sempozyumu RESSCONGRESS Etkinklik Tarihi: 25.06.2019-27.06.2019 Ülke: TÜRKİYE

Filozof Öğretmenin Öğretim Anlayışı: Sınıfta Felsefe, Küçük “f”

Yazarlar: ERGİNER AYSUN,ÖZER SELDA,ERGİNER ERGİN

Uluslararası Tam metin bildiri Etkinlik Adı: 3. Uluslararası Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Sempozyumu (RESSCONGRESS) Etkinklik Tarihi: 25.06.2019-27.06.2019 Ülke: TÜRKİYE

Bir Filozof Olarak Öğretmen: Öğretmen Adayları Bakış Açısıyla Geçmiş ve Şimdi Perspektifi

Yazarlar: ÖZER SELDA, ERGİNER ERGİN, ERGİNER AYSUN

Uluslararası Tam metin bildiri Etkinlik Adı: I. Uluslararası Kapadokya Felsefe ve Sosyal Bilimler Kongresi (CAPASS2019) Etkinklik Tarihi: 25.04.2019-27.04.2019 Ülke: TÜRKİYE

Bir Filozof Olarak Öğretmen: Öğretmen Adayları Bakış Açısıyla Gelecekteki Perspektif

Yazarlar: ERGİNER ERGİN, ERGİNER AYSUN, ÖZER SELDA

Uluslararası Tam metin bildiri Etkinlik Adı: I. Uluslararası Kapadokya Felsefe ve Sosyal Bilimler Kongresi (CAPASS2019) Etkinklik Tarihi: 25.04.2019-27.04.2019 Ülke: TÜRKİYE

Turizm Fakültesi Öğrencilerinin Mesleki İngilizce Dersine Yönelik Tutum, Motivasyon ve Kaygı Düzeylerinin Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi

Yazar: ÖZER SELDA

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: 27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi Etkinklik Tarihi: 18.04.2018-22.04.2018 Ülke: TÜRKİYE

Yabancı Dil Öğretiminde/Öğreniminde Okuma Salonunun Kullanımına İlişkin Öğrenci Görüşleri

Yazar: ÖZER SELDA

Uluslararası Tam metin bildiri Etkinlik Adı: II. INES International Academic Research Congress Etkinklik Tarihi: 18.10.2017-21.10.2017 Ülke: TÜRKİYE

Turizm İşletmeciliği Birinci Sınıf Öğrencilerinin İngilizce Dersine Yönelik Görüşleri

Yazar: ÖZER SELDA

Uluslararası Tam metin bildiri Etkinlik Adı: 1. Uluslararası İpekyolu Akademik Çalışmalar Sempozyumu Etkinklik Tarihi: 21.09.2017-23.09.2017 Ülke: TÜRKİYE

Düşünme Stillerine Göre Farklılaştırılmış Öğretim Etkinliklerine İlişkin Öğrenci Görüşleri

Yazarlar: ÖZER SELDA, YILMAZ ERCAN

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: 3. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi Etkinklik Tarihi: 31.05.2016-03.06.2016 Ülke: TÜRKİYE

Mesleki Yabancı Dil İngilizce Dersine Yönelik Nitel Bir Araştırma

Yazarlar: ÖZER SELDA, YILMAZ ERCAN

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: 3. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi Etkinklik Tarihi: 31.05.2016-03.06.2016 Ülke: TÜRKİYE

İlköğretimdeki İngilizce Dersi Öğretimi ve Sınıf Öğretmenlerinin Kendi Yeterliklerine İlişkin Görüşleri

Yazarlar: ÖZER SELDA, Koç Beyza

Ulusal Özet bildiri Etkinlik Adı: 22. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı (Uluslararası Katılımlı) Etkinklik Tarihi: 05.09.2013-07.09.2013 Ülke: TÜRKİYE

Önlisans Düzeyinde Dizgeli Öğretim Yönteminin Öğrenci Erişisine Etkisi

Yazar: ÖZER SELDA

Ulusal Özet bildiri Etkinlik Adı: 22. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı (Uluslararası Katılımlı) Etkinklik Tarihi: 05.09.2013-07.09.2013 Ülke: TÜRKİYE

Öğretmenlerin Örgütsel Vatandaşlık Davranışının Demografik Faktörler Açısından Değerlendirilmesi

Yazar: ÖZER SELDA

Ulusal Tam metin bildiri Etkinlik Adı: III. Eğitim Yönetimi Forumu Etkinklik Tarihi: 12.10.2012-13.10.2012 Ülke: TÜRKİYE

  • Diğer (Uluslararası) 16.11.2021-20.07.2023  | Proje Tamamlandı | 

    Adı: EAP Leaders of Tomorrow (e-LOT)

    Konusu: Akademik Amaçlı İngilizce (English for Academic Purposes-EAP) bağlamında Türkiye Yükseköğretim Kurumlarında genel ve akademik İngilizce öğreten İngilizce öğretim elemanlarının eğitim bilimleri alanında program tasarımı ve değerlendirme yeteneklerini kapsayan öğretim becerilerini geliştirmek. Görevi: Eğitmen

  • Avrupa Birliği 12.06.2009-26.06.2009  | Proje Tamamlandı | 

    Adı: Gelişmiş Mesleki Eğitime Sahip Avrupa Ülkelerinde Ön Lisans Seviyesindeki Mesleki İngilizce Eğitimini İnceleyip Değerlendirerek, Türkiye’deki Mesleki İngilizce Eğitimine Katkı SağlamakProje Kodu: 2008-1-TR-LEO03-0057, 2008.

    Konusu: Gelişmiş Mesleki Eğitime Sahip Avrupa Ülkelerinde Ön Lisans Seviyesindeki Mesleki İngilizce Eğitimini İnceleyip Değerlendirerek, Türkiye’deki Mesleki İngilizce Eğitimine Katkı SağlamakProje Kodu: 2008-1-TR-LEO03-0057, 2008. Görevi: Araştırmacı

___ Bağlantılar ___