Akademik Unvanlar

  • 2014

      DOÇENT

    NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ

  • 2004

      YARDIMCI DOÇENT

    NEVŞEHİR ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ

  • 2004 2001

      ÖĞRETİM GÖREVLİSİ

    NEVŞEHİR ÜNİVERSİTESİ MESLEK YÜKSEKOKULU

  • 2001 1999

      ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ

    NEVŞEHİR ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ

Öğrenim Bilgisi

  • Doktora 2003

    Doğrudan pazarlamanın çağdaş bir tekniği olarak sanal pazarlama: Konaklama işletmelrinde bir uygulama  "

    İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ İŞLETME BÖLÜMÜ ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA ANABİLİM DALI

  • Yüksek Lisans 1995

    Malatya gıda üretim işletmelreinin mamül marka isimlerinin özelliklerinin Tespiti   "

    İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ İŞLETME BÖLÜMÜ ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA ANABİLİM DALI

  • Lisans 1992

    İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ  

2007-2008 Önlisans Satış Teknikleri
2006-2007 Önlisans Satış Teknikleri
2015-2016 Lisans PAZARLAMA ARAŞTIRMASI
2015-2016 Lisans TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI
2014-2015 Lisans ULUSLARARASI PAZARLAMA
2005-2006 Lisans Satış Gücü Yönetimi
2005-2006 Lisans Genel İşletme
2013-2014 Lisans Pazarlama Araştırması
2013-2014 Lisans Pazarlama
2013-2014 Lisans Tüketici Davranışları
2013-2014 Lisans Uluslararası Pazarlama
2013-2014 Lisans Bitime tezi/Staj
2012-2013 Lisans Pazarlama
2012-2013 Lisans Pazarlama Araştırması
2012-2013 Lisans Uluslararası Pazarlama
2012-2013 Lisans Tüketici Davranışları
2012-2013 Lisans Bitime tezi/Staj
2011-2012 Lisans Pazarlama
2011-2012 Lisans Bitime tezi/Staj
2011-2012 Lisans Pazarlama Araştırması
2011-2012 Lisans Uluslararası Pazarlama
2010-2011 Lisans Genel İşletme
2010-2011 Lisans Pazarlama
2010-2011 Lisans Pazarlama Araştırması
2010-2011 Lisans Uluslararası Pazarlama
2010-2011 Lisans Bitime tezi/Staj
2009-2010 Lisans Bitime tezi/Staj
2009-2010 Lisans Uluslararası Pazarlama
2009-2010 Lisans Reklam Ve Halkla ilişkiler
2009-2010 Lisans Pazarlama Araştırması
2009-2010 Lisans Genel İşletme
2008-2009 Lisans Bitime tezi/Staj
2008-2009 Lisans Uluslararası Pazarlama
2008-2009 Lisans Genel İşletme
2008-2009 Lisans Pazarlama Araştırması
2008-2009 Lisans Genel İşletme
2007-2008 Lisans Pazarlama Araştırması
2007-2008 Lisans Genel İşletme
2007-2008 Lisans Bitime tezi/Staj
2007-2008 Lisans Reklam Ve Halkla ilişkiler
2007-2008 Lisans Uluslararası Pazarlama
2006-2007 Lisans Genel İşletme
2006-2007 Lisans Satış Gücü Yönetimi
2006-2007 Lisans Pazarlama Araştırması
2006-2007 Lisans Genel İşletme
2006-2007 Lisans Bitime tezi/Staj
2015-2016 Yüksek Lisans TEZ DANIŞMANLIĞI
2015-2016 Yüksek Lisans UZMANLIK ALAN DERSİ
2015-2016 Yüksek Lisans ULUSLARARASI PAZARLAMA
2014-2015 Yüksek Lisans TEZ DANIŞMANLIĞI
2014-2015 Yüksek Lisans ULUSLARARASI PAZARLAMA
2014-2015 Yüksek Lisans UZMANLIK ALAN DERSİ
2014-2015 Yüksek Lisans PAZARLAMA YÖNETİMİ
2014-2015 Yüksek Lisans PAZARLAMA ARAŞTIRMASI
2013-2014 Yüksek Lisans Pazarlama İlkeleri
2013-2014 Yüksek Lisans Tez Danışmanlığı
2013-2014 Yüksek Lisans Dönem Projesi
2013-2014 Yüksek Lisans Uzmanlık Alan Dersi
2013-2014 Yüksek Lisans Pazarlama Araştırması
2013-2014 Yüksek Lisans Uluslararası pazarlama
2012-2013 Yüksek Lisans Pazarlama Araştırması
2012-2013 Yüksek Lisans Tez Danışmanlığı
2012-2013 Yüksek Lisans Uzmanlık Alan Dersi
2012-2013 Yüksek Lisans Dönem Projesi
2012-2013 Yüksek Lisans E-ticaret
2012-2013 Yüksek Lisans Pazarlama İlkeleri
2012-2013 Yüksek Lisans Güncel Pazarlama Konuları
2011-2012 Yüksek Lisans Pazarlama Yönetimi
2011-2012 Yüksek Lisans İleri Tutundurma Teknikleri
2011-2012 Yüksek Lisans Pazarlama İlkeleri
2011-2012 Yüksek Lisans Uzmanlık Alan Dersi
2011-2012 Yüksek Lisans Pazarlama Araştırması
2011-2012 Yüksek Lisans E-ticaret
2011-2012 Yüksek Lisans Tez Danışmanlığı
2010-2011 Yüksek Lisans Tez Danışmanlığı
2010-2011 Yüksek Lisans Pazarlama Yönetimi
2010-2011 Yüksek Lisans Pazarlama Araştırması
2010-2011 Yüksek Lisans Uzmanlık Alan Dersi
2009-2010 Yüksek Lisans Pazarlama Araştırması
2008-2009 Yüksek Lisans Pazarlama Araştırması
2015-2016 Doktora PAZARLAMA ETİĞİ
2015-2016 Doktora UZMANLIK ALAN DERSİ
2015-2016 Doktora HİZMET PAZARLAMASI
2015-2016 Doktora TEZ DANIŞMANLIĞI
2014-2015 Doktora PAZARLAMA ARAŞTIRMASI UYGULAMALARI
2014-2015 Doktora UZMANLIK ALAN DERSİ
2014-2015 Doktora TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI
2014-2015 Doktora TEZ DANIŞMANLIĞI
2013-2014 Doktora Güncel Pazarlama yaklaşımları
2013-2014 Doktora Pazarlama Etiği
2013-2014 Doktora Tez Danışmanlığı
2013-2014 Doktora Pazarlama Araştırması Uygulamaları
2012-2013 Doktora Pazarlama Etiği
2012-2013 Doktora Pazarlama Araştırması Uygulamaları
2012-2013 Doktora Hizmet Pazarlaması
2012-2013 Doktora Güncel Pazarlama Yaklaşımları
2011-2012 Doktora Pazarlama Araştırması Uygulamaları
2011-2012 Doktora Güncel Pazarlama Yaklaşımları
2010-2011 Doktora Stratejik Pazarlama Yönetimi

Filtrele:

Güncel pazarlama yaklaşımlarından seçmeler

ÇOBAN SUZAN, 2008.

Ulusal Bilimsel Kitap Yayın Bilgisi: detay, TÜRKİYE. | ISBN: 978-9944-223-36-2

Çevresel duyarlılığı yeşil ürün satınalama davranışına etkisi ordu üniversitesi örneği

ALKAYA AYLİN,ÇOBAN SUZAN,ERSOY YUSUF,TEHCİ ALİ, 2016

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: Econ Lit, Ebscohost Yayın Yeri: Erciyes Üniversitesi İktisadi ve idari bilimler fakültesi Cilt: - Sayı: 47 DOI: - ISSN: 1301-3688

SAĞLIK ÇALIŞANLARININ PERFORMANSA DAYALI EK ÖDEME SİSTEMİNE YÖNELİK DÜŞÜNCE FARKLILIKLARI VE BU DÜŞÜNCELERİN MEMNUNİYETE ETKİSİ NEVŞEHİR DEVLET HASTANESİ ÖRNEĞİ

ÇOBAN SUZAN,HAKAN SERÇE, 2015

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: Ebscohost, copernicus Yayın Yeri: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi Cilt: - Sayı: 4 DOI: - ISSN: -

Yeşil Pazarlama Karmasına Yönelik Tüketici Tutumlarının Demografik Özelliklere Göre Farklılaşması Ahi Evran Üniversitesi Örneği

ÇOBAN SUZAN,YAHYA SÖNMEZ, 2014

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: Ebscohost, Copernicus Yayın Yeri: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi Cilt: - Sayı: 3 DOI: - ISSN: -

Ethical Perceptions of Social Marketing Campaigns An Emprical Study on Turkish Consumers

AKDOĞAN MEHMET ŞÜKRÜ,ÇOBAN SUZAN,ÖZTÜRK RESUL, 2012

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: Proquest, Ebcohost, Copernicus, Scirus Yayın Yeri: European Scientific Journal Cilt: 8 Sayı: 25 DOI: - ISSN: -

The Efects of The İmage of Destination on Tourist Satisfaction and Loyalty The Case of Cappadocia

ÇOBAN SUZAN, 2012

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: Scopus, Ebscohost, Ulrich, Sherpa/Romeo Yayın Yeri: European Journal of Social Sciences Cilt: 2 Sayı: 29 DOI: - ISSN: -

Medyada yer alan sosyal pazarlama kampanyalarına yönelik etik değerlendirmeler

AKDOĞAN MEHMET ŞÜKRÜ,ÇOBAN SUZAN,ÖZTÜRK RESUL, 2012

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: Econ Lit, Ebscohost Yayın Yeri: Erciyes Ün. İİBF Dergisi Cilt: 1 Sayı: 39 DOI: - ISSN: -

The Effects of Factors of Internal Marketing on Components of Organizational Commitment in Four and Five Star Hotels Located in Cappadocia

ÇOBAN SUZAN,ŞAHİN PERÇİN NİLÜFER, 2011

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: ebscohost Yayın Yeri: E- Journal of New World Sciences Academy Cilt: 6 Sayı: 2 DOI: - ISSN: 1308-7264

İç müşteri tatmini ve içsel pazarlama faaliyetlerinin değerlendirilmesi Kayseri süpermarketlerinde bir uygulama

ÇOBAN SUZAN, 2007

Ulusal Hakemli Özgün MakaleEndeks: Tubitak-ulakbim SBVT Yayın Yeri: SELÇUK ÜN.SOSYAL EKONOMİK ARAŞ Cilt: 8 Sayı: 14 DOI: - ISSN: -

Yıldırma olgusunun içsel pazarlama ile ilişkisi

ÇOBAN SUZAN, 2007

Ulusal Hakemli Özgün MakaleEndeks: Tubitak- ulakbim SBVT Yayın Yeri: VERİMLİLİK Cilt: 2 Sayı: 2 DOI: - ISSN: -

Yıldırma olgusunun içsel pazarlama ile ilişkisi Nevsehir de bulunan bankalar örneği

ÇOBAN SUZAN,NAKİP MAHİR, 2007

Ulusal Hakemli Özgün MakaleEndeks: Asos, Google scholar Yayın Yeri: ATATÜRK ÜN. İİBF Cilt: 21 Sayı: 1 DOI: - ISSN: -

Müşteri sadakatinin kazanılmasında veri tabanlı pazarlamanın kullanımı

ÇOBAN SUZAN, 2005

Ulusal Hakemli Özgün MakaleEndeks: ASOS, GOOGLE SCHOLAR Yayın Yeri: ERCİYES ÜN. SOS. BİL. ENS DDERGİSİ Cilt: 2 Sayı: 19 DOI: - ISSN: -

Kayseri mobilya sanayinin dış ticaret yapısı ve sorunlarına yönelik bir araştırma

ÇOBAN SUZAN, 2005

Ulusal Hakemli Özgün MakaleEndeks: Google scholar Yayın Yeri: SELÇUK ÜN. KARAMAN İİBF Cilt: 5 Sayı: 2 DOI: - ISSN: -

Toplam Kalite yönetiminde içsel Pazaralama

ÇOBAN SUZAN, 2004

Ulusal Hakemli Özgün MakaleEndeks: Araştırmax, google Scholar Yayın Yeri: ERCİYES İİBF Cilt: 2 Sayı: 22 DOI: - ISSN: -

Kurumsal İmaj Oluşturma Aracı Olarak Sponsorluk ve İnternet Uygulamaları

ÇOBAN SUZAN, 2003

Ulusal Hakemli Özgün MakaleEndeks: Google Scholar, tubitak-ulakbim Yayın Yeri: SÜLEYMAN DEMİREL ÜN. İİBF Cilt: 8 Sayı: 2 DOI: - ISSN: -

Perakendecilikte Müşteri Sadakati Kazanma ve Frekans Pazarlama

Çoban S, 2009

Ulusal Hakemsiz Özgün MakaleEndeks: Yayın Yeri: PERDER Cilt: 1 Sayı: 11 DOI: - ISSN: -

Turizmde Başarının Anahtarı Müşteri Tatminine Dayalı Hizmet Kalitesi Geliştirme Yaklaşımı

Çoban S, 2004

Ulusal Hakemsiz Özgün MakaleEndeks: Yayın Yeri: Standard ekonomik ve Teknik Dergi Cilt: 1 Sayı: 513 DOI: - ISSN: -

Sigorta pazarlamasının yapısal özellikleri ve temel sorunları

Çoban S, 2003

Ulusal Hakemsiz Özgün MakaleEndeks: Yayın Yeri: Pazarlama Dünyası Cilt: 1 Sayı: 3 DOI: - ISSN: -

Etkili Satıcılık

Çoban S, 2003

Ulusal Hakemsiz Özgün MakaleEndeks: Yayın Yeri: Pazarlama Dünyası Cilt: 1 Sayı: 6 DOI: - ISSN: -

Bankalarda kullanılan çağdaş doğrudan pazarlama teknikleri ve önemi

Çoban S, 2003

Ulusal Hakemsiz Özgün MakaleEndeks: Yayın Yeri: Standard ekonomik ve teknik dergi Cilt: 1 Sayı: - DOI: - ISSN: -

Konaklama işletmelerinin sanal pazarlama uygulamaları

Yazar: Çoban S

Ulusal Tam metin bildiri Etkinlik Adı: Hafta sonu Seminerleri: Turizmde bilgi teknolojileri Etkinklik Tarihi: 19.03.2018-19.03.2018 Ülke: TÜRKİYE

Kültür turizmi açısından Kapadoya destinasyonunun algılanan imajı

Yazarlar: Çoban S, Perçin N, Tandoğan G

Ulusal Tam metin bildiri Etkinlik Adı: 14. ulusal pazarlama kongresi Etkinklik Tarihi: 19.03.2018-19.03.2018 Ülke: TÜRKİYE

Nevsehir un sanayininin rekabet gücünü etkileyen pazarlama kararları üretim pazarlama sorunları ve alternatif çözüm önerileri

Yazar: ÇOBAN SUZAN

Ulusal Tam metin bildiri Etkinlik Adı: Nevsehir un sanayi sempozyumu Etkinklik Tarihi: 19.03.2018-19.03.2018 Ülke: TÜRKİYE

İçsel pazarlamada iç müşteri tatmininin demografik özelliklere göre farklılaşması

Yazar: ÇOBAN SUZAN

Ulusal Tam metin bildiri Etkinlik Adı: 13.ulusal pazarlama kongresi Etkinklik Tarihi: 19.03.2018-19.03.2018 Ülke: TÜRKİYE

Demografik Özelliklere Göre Seçmen Davranışlarındaki Farklılıklar: Konya İli Örneği

Yazarlar: ÇOBAN SUZAN,ÖZTÜRK RESUL

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: 1. International Scientific and Vocational Studies Congress Etkinklik Tarihi: 05.10.2017-08.10.2017 Ülke: -

Televizyon Reklamlarına Yönelik Tüketicilerin Etiksel Algı Farklılıkları İki Üniversite Çalışanlarına Yönelik Bir Araştırma

Yazar: ÇOBAN SUZAN

Ulusal Tam metin bildiri Etkinlik Adı: 20. Ulusal Pazarlama Kongresi Etkinklik Tarihi: 10.06.2015-13.06.2015 Ülke: TÜRKİYE

  • Doktora 2017 Devam Ediyor

      YUSUF KARAKUŞ


    Tez Adı: TURİSTİK BÖLGELER İÇİN YENİ ÜRÜN GELİŞTİRME MODELİ: NEVŞEHİR İLİ ÜZERİNE BİR UYGULAMA


    Yer: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Anabilim Dalı


  • Doktora 2017 Devam Ediyor

      SERHAN KESKİN


    Tez Adı: İnternet Bankacılığında Tüketici Motivasyonunun Davranışsal Etkileri: Ampirik Bir Çalışma


    Yer: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Anabilim Dalı


  • Doktora 2017 Devam Ediyor

      MUSTAFA DEMİRHAN


    Tez Adı: Deneyimsel Pazarlama Perspektifinden Mobil Bankacılıkta Algılanan Değer ve Davranışsal Sonuçları: Nevşehir İli Örneği


    Yer: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Anabilim Dalı


  • Yüksek Lisans 2018 Devam Ediyor

      MEHMET ATALAY ÇEKGELOĞLU


    Tez Adı: ORGANİK GIDA ÜRÜNLERİNİN PAZARLANMASINA YÖNELİK TÜKETİCİ DEĞERLENDİRMELERİNİN DAVRANIŞSAL ETKİLERİ: NEVŞEHİR İLİ ÖRNEĞİ


    Yer: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Anabilim Dalı


  • Yüksek Lisans 2017 Devam Ediyor

      ŞAKİR ŞEN


    Tez Adı: Bir Sosyal Pazarlama Aracı Olarak Kamu Spotlarının Davranışsal Etkileri: Sigara Bırakma Kamu Spotu Kırşehir İli Örneği


    Yer: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Anabilim Dalı


  • Doktora 2017 Tamamlandı

      RESUL ÖZTÜRK


    Tez Adı: Siyasal pazarlamanın seçmen davranışlarına etkisinde ağızdan ağıza iletişimin aracılık rolü: Konya ili örneği


    Yer: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Anabilim Dalı


  • Yüksek Lisans 2016 Tamamlandı

      SİMGE ÖNAL


    Tez Adı: Bir pazarlama stratejisi olarak ağızdan ağıza iletişimin mağaza tercihlerine etkisi: Kayseri ilinde bir uygulama


    Yer: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Anabilim Dalı


  • Yüksek Lisans 2015 Tamamlandı

      CAVİT NARTOP


    Tez Adı: Türk Silahlı Kuvvetlerinin halkla ilişkiler faaliyetleri ve değerlendirilmesi: Konya ilinde bir uygulama


    Yer: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Anabilim Dalı


  • Yüksek Lisans 2014 Tamamlandı

      YAHYA SÖNMEZ


    Tez Adı: Tüketicilerin yeşil pazarlama uygulamalarıyla ilgili tutum ve davranışları: Ahi Evran Üniversitesi örneği


    Yer: Nevşehir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Anabilim Dalı

___ Bağlantılar ___