Akademik Unvanlar

  • 2021

      PROFESÖR

    NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ

  • 2021 2014

      DOÇENT

    NEVŞEHİR ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ

  • 2014 2004

      DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ

    NEVŞEHİR ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ

  • 2004 2001

      ÖĞRETİM GÖREVLİSİ

    ERCİYES ÜNİVERSİTESİ NEVŞEHİR MESLEK YÜKSEKOKULU

  • 2001 1999

      ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ

    ERCİYES ÜNİVERSİTESİ NEVŞEHİR İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ

Öğrenim Bilgisi

  • Doktora 2002

    Doğrudan pazarlamanın çağdaş bir tekniği olarak sanal pazarlama ve Türkiye konaklama işletmelerinde bir uygulama  "

    İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ ÜRETİM YÖNETİM VE PAZARLAMA (DR) 

  • Yüksek Lisans 1996

    Malatya gıda üretim işletmelerinin mamul marka isimlerinin özelliklerinin tespiti  "

    İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ ÜRETİM YÖNETİM VE PAZARLAMA (YL) (TEZLİ) 

  • Lisans 1993

    İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ İŞLETME BÖLÜMÜ İŞLETME PR.

2020-2021 Lisans Reklam ve Halkla İlişkiler
2020-2021 Lisans Pazarlama Araştırması
2020-2021 Lisans Pazarlama Yönetimi
2020-2021 Lisans Uluslararası Pazarlama
2019-2020 Lisans ULUSLARARASI PAZARLAMA
2019-2020 Lisans PAZARLAMA ARAŞTIRMASI
2019-2020 Lisans PAZARLAMA ARAŞTIRMALARI
2018-2019 Lisans DIŞ TİCARET İŞLEMLERİ
2018-2019 Lisans DIŞ TİCARET İŞLEMLERİ
2018-2019 Lisans PAZARLAMA ARAŞTIRMASI
2018-2019 Lisans PAZARLAMA ARAŞTIRMASI
2018-2019 Lisans PAZARLAMA ARAŞTIRMASI
2018-2019 Lisans PAZARLAMA ARAŞTIRMASI
2018-2019 Lisans PAZARLAMA ARAŞTIRMASI
2018-2019 Lisans ULUSLARARASI PAZARLAMA
2018-2019 Lisans ULUSLARARASI PAZARLAMA
2020-2021 Yüksek Lisans Uzmanlık Alan Dersi
2020-2021 Yüksek Lisans Pazarlamada Güncel Yaklaşımlar
2020-2021 Yüksek Lisans E-ticaret
2020-2021 Yüksek Lisans Tez Çalışmaları
2020-2021 Yüksek Lisans Uzmanlık Alan Dersi
2020-2021 Yüksek Lisans Pazarlama Araştırması
2020-2021 Yüksek Lisans Tüketici Davranışları
2020-2021 Yüksek Lisans Ana Bilim Dalı Semineri
2019-2020 Yüksek Lisans TEZ ÇALIŞMALARI
2019-2020 Yüksek Lisans PAZARLAMA ARAŞTIRMASI
2019-2020 Yüksek Lisans GÜNCEL PAZARLAMA KONULARI
2018-2019 Yüksek Lisans PAZARLAMA YÖNETİMİ
2018-2019 Yüksek Lisans DÖNEM PROJESİ
2018-2019 Yüksek Lisans TEZ ÇALIŞMALARI
2018-2019 Yüksek Lisans UZMANLIK ALAN DERSİ
2018-2019 Yüksek Lisans TEZ ÇALIŞMALARI
2018-2019 Yüksek Lisans TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI
2020-2021 Doktora Uzmanlık Alan Dersi
2020-2021 Doktora Tez Çalışmaları
2020-2021 Doktora Ana Bilim Dalı Semineri
2020-2021 Doktora Güncel Pazarlama Yaklaşımları
2020-2021 Doktora Tez Çalışmaları
2020-2021 Doktora Uzmanlık Alan Dersi
2020-2021 Doktora Hizmet Pazarlaması
2020-2021 Doktora Turizm Pazarlaması
2020-2021 Doktora Pazarlama Etiği
2020-2021 Doktora Tez Çalışmaları
2020-2021 Doktora Pazarlama AaraştırmasıUygulamaları
2019-2020 Doktora PAZARLAMA ETİĞİ
2019-2020 Doktora UZMANLIK ALAN DERSİ
2019-2020 Doktora PAZARLAMA ARAŞTIRMASI UYGULAMALARI
2019-2020 Doktora GÜNCEL PAZARLAMA YAKLAŞIMLARI
2019-2020 Doktora TEZ ÇALIŞMALARI
2019-2020 Doktora UZMANLIK ALAN DERSİ
2019-2020 Doktora STRATEJİK PAZARLAMA YÖNETİMİ
2018-2019 Doktora PERAKENDECİLİK YÖNETİMİ
2018-2019 Doktora TEZ ÇALIŞMALARI
2018-2019 Doktora HİZMET PAZARLAMASI
2018-2019 Doktora GÜNCEL PAZARLAMA YAKLAŞIMLARI
2018-2019 Doktora PAZARLAMA ARAŞTIRMASI UYGULAMALARI
2018-2019 Doktora PAZARLAMA ARAŞTIRMASI
2018-2019 Doktora UZMANLIK ALAN DERSİ
2018-2019 Doktora UZMANLIK ALAN DERSİ

Filtrele:

Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Alanında Uluslarası Çalışmalar XXX

DÜNDAR MALİK, ÇOBAN SUZAN, 2024.

Uluslararası Bilimsel Kitap Yayın Bilgisi: EĞİTİM, TÜRKİYE. | ISBN: 978-625-6658-03-5

İşletmecilikte Güncel Yaklaşımlar

ÇOBAN SUZAN, KAYA Hakan, 2022.

Ulusal Bilimsel Kitap Yayın Bilgisi: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Yayınları, TÜRKİYE. | ISBN: 978-605-4163-55-7

İktisadi ve İdari Bilimler Cilt II

ÇOBAN SUZAN,ÖZTÜRK RESUL, 2018.

Uluslararası Bilimsel Kitap Yayın Bilgisi: Akademisyen Kitabevi, TÜRKİYE. | ISBN: 978-605-258-073-8

Güncel pazarlama yaklaşımlarından seçmeler

ÇOBAN SUZAN, 2008.

Ulusal Bilimsel Kitap Yayın Bilgisi: Detay, TÜRKİYE. | ISBN: 978-9944-223-36-2

The Mediating Role of Hedonic Buying Behavior in The Effect of Consumers Attitudes Towards Social Media Ads on Impulse Buying Behavior

YAPRAK İSMAİL, ÇOBAN SUZAN, 2023

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: ESCI Yayın Yeri: Ege Akademik Bakis (Ege Academic Review) Cilt: - Sayı: 2 DOI: 10.21121/eab.1210790 ISSN: 1303-099X

Evaluation of Stakeholders’ Expectations Towards Congress Tourism By Kano Model: Case of Nevşehir

KARAKUŞ YUSUF,ÇOBAN SUZAN, 2018

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: ESCI Yayın Yeri: Anais Bras. de Est. Tur./ ABET Cilt: 8 Sayı: 2 DOI: - ISSN: 2448-198X

The Efects of The İmage of Destination on Tourist Satisfaction and Loyalty The Case of Cappadocia

ÇOBAN SUZAN, 2012

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: Scopus, Yayın Yeri: European Journal of Social Sciences Cilt: 2 Sayı: 29 DOI: - ISSN: 1450-2267

ONLİNE PLATFORMLARDA İÇERİK PAZARLAMA, YEŞİL ÜRÜN VEE-WOM ETKİLEŞİMİ: AMPİRİK BİR ARAŞTIRMA

ÇOBAN SUZAN,Dündar Malik, 2020

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: Econ Lit, TR Dizin, ERİH PLUS Yayın Yeri: Erciyes Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi Cilt: - Sayı: 57 DOI: - ISSN: 1301-3688

SoLoMo Reklamlarında Algılanan Sosyal Sermayenin SoLoMo Reklama Yönelik Tutuma Etkisi: Nevşehir İli Örneği, Erciyes üniversitesi sosyal bilimler enstitüsü yayına kabul.

ÇOBAN SUZAN,Güney Özge, 2020

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: INDEX COPERNİCUS, INDEX İSLAMICUS, TR DİZİN Yayın Yeri: Erciyes üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi Cilt: 3 Sayı: 50 DOI: - ISSN: 2149-3871

Ürün Yerleştirme Algılarının Satın Alma Niyeti ve Marka İmajı Üzerine Etkileri: Konya İli Örneği

ÇOBAN SUZAN,Dündar Malik, 2020

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: Ebscohost, TR dizin Yayın Yeri: Gümüşhane sosyal bilimler enstitüsü elektronik dergisi Cilt: 11 Sayı: 3 DOI: - ISSN: 1309-7423

Mobil Bankacılıkta Algılanan Deneyimsel Değerin Tatmin Ve Bağlılık Üzerine Etkisinde Güvenin Düzenleyici Rolü

ÇOBAN SUZAN,DEMİRHAN Mustafa, 2019

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: Scirus, tr dizin, Yayın Yeri: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Cilt: 9 Sayı: 1 DOI: - ISSN: 2149-3871

MOBİL BANKACILIKTA ALGILANAN DENEYİMSEL DEĞER VEDAVRANIŞSAL ETKİLERİ: NEVŞEHİR İLİ ÖRNEĞİ1

ÇOBAN SUZAN,DEMİRHAN Mustafa, 2019

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: Econ Lit, Proquest, Tr Dizin Yayın Yeri: BUSINESS MANAGEMENT STUDIES:AN INTERNATIONAL JOURNAL Cilt: 7 Sayı: 1 DOI: http://dx.doi.org/10.15295/bmij.v7i1.1045 ISSN: 2148-2586

İNTERNET BANKACILIĞINDA HEDONİK MOTİVASYON UNSURLARI, E-TATMİN VE E-BAĞLILIK ETKİLEŞİMİ: NEVŞEHİR İLİ ÖRNEĞİ

ÇOBAN SUZAN,KESKİN SERHAN, 2018

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: Econ Lit, Proquest, Ebscohost Yayın Yeri: Erciyes Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi Cilt: 52 Sayı: 2 DOI: - ISSN: 1301-3688

Çevresel duyarlılığı yeşil ürün satınalama davranışına etkisi ordu üniversitesi örneği

ALKAYA AYLİN,ÇOBAN SUZAN,ERSOY YUSUF,TEHCİ ALİ, 2016

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: Econ Lit, Ebscohost,Proguest Yayın Yeri: Erciyes Üniversitesi İktisadi ve idari bilimler fakültesi Cilt: - Sayı: 47 DOI: - ISSN: 1301-3688

SAĞLIK ÇALIŞANLARININ PERFORMANSA DAYALI EK ÖDEME SİSTEMİNE YÖNELİK DÜŞÜNCE FARKLILIKLARI VE BU DÜŞÜNCELERİN MEMNUNİYETE ETKİSİ NEVŞEHİR DEVLET HASTANESİ ÖRNEĞİ

ÇOBAN SUZAN,HAKAN SERÇE, 2015

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: Copernicus Yayın Yeri: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi Cilt: - Sayı: 4 DOI: - ISSN: 2149-3871

Yeşil Pazarlama Karmasına Yönelik Tüketici Tutumlarının Demografik Özelliklere Göre Farklılaşması Ahi Evran Üniversitesi Örneği

ÇOBAN SUZAN,YAHYA SÖNMEZ, 2014

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: Copernicus Yayın Yeri: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi Cilt: - Sayı: 3 DOI: - ISSN: 2149-3871

Ethical Perceptions of Social Marketing Campaigns An Emprical Study on Turkish Consumers

AKDOĞAN MEHMET ŞÜKRÜ,ÇOBAN SUZAN,ÖZTÜRK RESUL, 2012

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: Proquest, Ebcohost, Copernicus, Scirus Yayın Yeri: European Scientific Journal Cilt: 8 Sayı: 25 DOI: - ISSN: 1857-7881

Medyada yer alan sosyal pazarlama kampanyalarına yönelik tüketici değerlendirmeleri

AKDOĞAN MEHMET ŞÜKRÜ,ÇOBAN SUZAN,ÖZTÜRK RESUL, 2012

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: Econ Lit, Ebscohost Yayın Yeri: Erciyes Ün. İİBF Dergisi Cilt: 1 Sayı: 39 DOI: - ISSN: 1301-3688

The Effects of Factors of Internal Marketing on Components of Organizational Commitment in Four and Five Star Hotels Located in Cappadocia

ÇOBAN SUZAN,ŞAHİN PERÇİN NİLÜFER, 2011

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: ebscohost Yayın Yeri: E- Journal of New World Sciences Academy Cilt: 6 Sayı: 2 DOI: - ISSN: 1308-7264

Müşteri sadakatinin kazanılmasında veri tabanlı pazarlamanın kullanımı

ÇOBAN SUZAN, 2005

Ulusal Hakemli Özgün MakaleEndeks: ASOS, GOOGLE SCHOLAR, DERGİ PARK Yayın Yeri: ERCİYES ÜN. SOS. BİL. ENS DDERGİSİ Cilt: 2 Sayı: 19 DOI: - ISSN: 1300-1582

Kayseri mobilya sanayinin dış ticaret yapısı ve sorunlarına yönelik bir araştırma

ÇOBAN SUZAN, 2005

Ulusal Hakemli Özgün MakaleEndeks: Google scholar, Dergi park Yayın Yeri: SELÇUK ÜN. KARAMAN İİBF Cilt: 5 Sayı: 2 DOI: - ISSN: 1309-9132

Toplam Kalite yönetiminde içsel Pazaralama

ÇOBAN SUZAN, 2004

Ulusal Hakemli Özgün MakaleEndeks: Araştırmax, google Scholar, Dergi park Yayın Yeri: ERCİYES İİBF Cilt: 2 Sayı: 22 DOI: - ISSN: 1301-3688

Kurumsal İmaj Oluşturma Aracı Olarak Sponsorluk ve İnternet Uygulamaları

ÇOBAN SUZAN, 2003

Ulusal Hakemli Özgün MakaleEndeks: Google Scholar, Dergipark Yayın Yeri: SÜLEYMAN DEMİREL ÜN. İİBF Cilt: 8 Sayı: 2 DOI: - ISSN: 1301-0603

Nesnelerin internetinde tüketici kabulü, algılanan değer ve güven etkileşimi: Yeni nesil akıllı saat örneği

KAYA HAKAN,ÇOBAN SUZAN, 2024

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: TR DİZİN Yayın Yeri: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi Cilt: 14 Sayı: 2 DOI: 10.30783/nevsosbilen.1426838 ISSN: 2149-3871

Political Marketing, Word of Mouth Communication and Voter Behaviours Interaction

ÖZTÜRK RESUL,ÇOBAN SUZAN, 2019

Ulusal Hakemli Özgün MakaleEndeks: TR DİZİN Yayın Yeri: Business and Economics Research Journal Cilt: 10 Sayı: 1 DOI: 10.20409/berj.2019.166 ISSN: 2619-9491

Yıldırma olgusunun içsel pazarlama ile ilişkisi

ÇOBAN SUZAN, 2007

Ulusal Hakemli Özgün MakaleEndeks: TR DİZİN Yayın Yeri: VERİMLİLİK Cilt: 2 Sayı: 2 DOI: - ISSN: 1013-1388

Yıldırma olgusunun içsel pazarlama ile ilişkisi Nevsehir de bulunan bankalar örneği

ÇOBAN SUZAN,NAKİP MAHİR, 2007

Ulusal Hakemli Özgün MakaleEndeks: TR DİZİN Yayın Yeri: Atatürk Üniversitesi İİBF Dergisi Cilt: 21 Sayı: 1 DOI: - ISSN: 1300-4646

İç müşteri tatmini ve içsel pazarlama faaliyetlerinin değerlendirilmesi Kayseri süpermarketlerinde bir uygulama

ÇOBAN SUZAN, 2007

Ulusal Hakemli Özgün MakaleEndeks: TR DİZİN Yayın Yeri: SELÇUK ÜN.SOSYAL EKONOMİK ARAŞ Cilt: 8 Sayı: 14 DOI: - ISSN: 2148-3043

Perakendecilikte Müşteri Sadakati Kazanma ve Frekans Pazarlama

ÇOBAN SUZAN, 2009

Ulusal Hakemsiz Özgün MakaleEndeks: Yayın Yeri: PERDER Cilt: 1 Sayı: 11 DOI: - ISSN: 123

Turizmde Başarının Anahtarı Müşteri Tatminine Dayalı Hizmet Kalitesi Geliştirme Yaklaşımı

ÇOBAN SUZAN, 2004

Ulusal Hakemsiz Özgün MakaleEndeks: Yayın Yeri: Standard Ekonomik ve Teknik Dergi Cilt: 1 Sayı: 513 DOI: - ISSN: 1300-8366

Etkili Satıcılık

ÇOBAN SUZAN, 2003

Ulusal Hakemsiz Özgün MakaleEndeks: Yayın Yeri: Pazarlama Dünyası Cilt: 1 Sayı: 6 DOI: - ISSN: 1301-2630

Sigorta pazarlamasının yapısal özellikleri ve temel sorunları

ÇOBAN SUZAN, 2003

Ulusal Hakemsiz Özgün MakaleEndeks: Yayın Yeri: Pazarlama Dünyası Cilt: 1 Sayı: 3 DOI: - ISSN: 1301-2630

Bankalarda kullanılan çağdaş doğrudan pazarlama teknikleri ve önemi

ÇOBAN SUZAN, 2003

Ulusal Hakemsiz Özgün MakaleEndeks: Yayın Yeri: Standard Ekonomik ve Teknik Dergi Cilt: 1 Sayı: - DOI: - ISSN: 1300-8366

Nevsehir un sanayininin rekabet gücünü etkileyen pazarlama kararları üretim pazarlama sorunları ve alternatif çözüm önerileri

Yazar: ÇOBAN SUZAN

Ulusal Tam metin bildiri Etkinlik Adı: Nevsehir un sanayi sempozyumu Etkinklik Tarihi: Ülke: TÜRKİYE

İçsel pazarlamada iç müşteri tatmininin demografik özelliklere göre farklılaşması

Yazar: ÇOBAN SUZAN

Ulusal Tam metin bildiri Etkinlik Adı: 13.ulusal pazarlama kongresi Etkinklik Tarihi: Ülke: TÜRKİYE

Konaklama işletmelerinin sanal pazarlama uygulamaları

Yazar: ÇOBAN SUZAN

Ulusal Tam metin bildiri Etkinlik Adı: Hafta sonu Seminerleri: Turizmde bilgi teknolojileri Etkinklik Tarihi: Ülke: TÜRKİYE

Demografik Özelliklere Göre Seçmen Davranışlarındaki Farklılıklar: Konya İli Örneği

Yazarlar: ÇOBAN SUZAN,ÖZTÜRK RESUL

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: 1. Uluslararası Bilimsel ve Mesleki Çalışmalar Sempozyumu Etkinklik Tarihi: 05.10.2017-08.10.2017 Ülke: TÜRKİYE

Televizyon Reklamlarına Yönelik Tüketicilerin Etiksel Algı Farklılıkları İki Üniversite Çalışanlarına Yönelik Bir Araştırma

Yazarlar: ÇOBAN SUZAN,ACAR NEŞE,BELBER BURCU GÜLSEVİL,İRİ RUHAN

Ulusal Tam metin bildiri Etkinlik Adı: 20. Ulusal Pazarlama Kongresi Etkinklik Tarihi: 10.06.2015-13.06.2015 Ülke: TÜRKİYE

Kültür turizmi açısından Kapadokya destinasyonunun algılanan imajı

Yazarlar: ÇOBAN SUZAN,GÜLLÜ KENAN,COŞKUN ÇELEN AYŞEN,DALKILIÇ YILMAZ FİLİZ

Ulusal Tam metin bildiri Etkinlik Adı: 14. ulusal pazarlama kongresi Etkinklik Tarihi: 14.10.2009-17.10.2009 Ülke: TÜRKİYE

  • Doktora 2023 Devam Ediyor

      ASİYE GÖKÇE


    Tez Adı: SAĞLIK HİZMETLERİNDE DİJİTAL İLİŞKİSEL PAZARLAMA BİLEŞENLERİNİN İLİŞKİ KALİTESİNE ETKİSİNDE E-SAĞLIK OKURYAZARLIĞININ DÜZENLEYİCİ ROLÜ


    Yer: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Üretim Yönetimi ve Pazarlama Ana Bilim Dalı


  • Doktora 2022 Devam Ediyor

      ÖZGE GÜNEY


    Tez Adı: ONLİNE GERİLLA REKLAMLARIN MARKA İMAJI VE PLANSIZ SATIN ALMAYA ETKİSİNDE E-WOM'UN ARACI ROLÜ


    Yer: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Ana Bilim Dalı


  • Doktora 2021 Devam Ediyor

      MERAL ÜLKÜ TANRIÖVER


    Tez Adı: TÜKETİCİLERİN ÖZEL GÜNLERDE GÖNDERİLEN E-TİCARET MOBİL UYGULAMA BİLDİRİMLERİNİ ALGILAMA ŞEKİLLERİNİN BANDWAGON(ÇOĞULCU)TÜKETİME ETKİSİ VE BU ETKİLEŞİMDE TÜKETİCİ TÜKETİM TARZLARININ DÜZENLEYİCİ ROLÜ


    Yer: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Ana Bilim Dalı


  • Yüksek Lisans 2022 Devam Ediyor

      YUNUS EMRE KAFTANCI


    Tez Adı: Girişimsel Pazarlama Ortamı Olarak Sosyal Medya Kullanımının Tüketici Algısına ve Satın Alma Niyetine Etkisi: Ampirik Bir Çalışma


    Yer: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Ana Bilim Dalı


  • Yüksek Lisans 2020 Devam Ediyor

      ÖZGE SAYGILI


    Tez Adı: Fenomen Pazarlamaya Yönelik Tüketici Tutumunun Satın Alma Niyetine Etkisi


    Yer: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Ana Bilim Dalı


  • Yüksek Lisans 2018 Devam Ediyor

      YASİN VAROL


    Tez Adı: Perakende sektörde stratejik bir yaklaşım olarak hizmet odaklılığın performansa etkisi: Nevşehir ili örneği


    Yer: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Ana Bilim Dalı


  • Yüksek Lisans 2018 Devam Ediyor

      MUSTAFA ÇAĞRI ALTUN


    Tez Adı: Spor Sponsor Markasına Yönelik Güven ve Güvenin Marka Aşkı ile Satın Alma Niyeti Üzerine Etkisi: Vodafone Park Örneği


    Yer: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Ana Bilim Dalı


  • Yüksek Lisans 2018 Devam Ediyor

      MEHMET ATALAY ÇEKGELOĞLU


    Tez Adı: ORGANİK GIDA ÜRÜNLERİNİN PAZARLANMASINA YÖNELİK TÜKETİCİ DEĞERLENDİRMELERİNİN DAVRANIŞSAL ETKİLERİ: NEVŞEHİR İLİ ÖRNEĞİ


    Yer: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Ana Bilim Dalı


  • Doktora 2024 Tamamlandı

      MALİK DÜNDAR


    Tez Adı: Omni kanal pazarlamada müşteri deneyimi ve marka imajı etkileşiminde algılanan riskin rolü: Ampirik bir çalışma


    Yer: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Ana Bilim Dalı


  • Doktora 2023 Tamamlandı

      HAKAN KAYA


    Tez Adı: Değer yaratma sürecinde nesnelerin interneti olgusu, bağlılık ve güvenirlilik etkileşimi: Ankara ilinde bir araştırma


    Yer: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Ana Bilim Dalı


  • Doktora 2019 Tamamlandı

      MUSTAFA DEMİRHAN


    Tez Adı: Deneyimsel pazarlama perspektifinden mobil bankacılıkta algılanan değer ve davranışsal sonuçları: Nevşehir ili örneği


    Yer: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Ana Bilim Dalı


  • Doktora 2017 Tamamlandı

      SERHAN KESKİN


    Tez Adı: İnternet bankacılığında tüketici motivasyonunun davranışsal etkileri: Ampirik bir çalışma


    Yer: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Ana Bilim Dalı


  • Doktora 2017 Tamamlandı

      YUSUF KARAKUŞ


    Tez Adı: Turistik bölgeler için yeni ürün geliştirme modeli: Nevşehir ili üzerine bir uygulama


    Yer: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Ana Bilim Dalı


  • Doktora 2017 Tamamlandı

      RESUL ÖZTÜRK


    Tez Adı: Siyasal pazarlamanın seçmen davranışlarına etkisinde ağızdan ağıza iletişimin aracılık rolü: Konya ili örneği


    Yer: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Ana Bilim Dalı


  • Yüksek Lisans 2021 Tamamlandı

      MEHMET SALİH YURT


    Tez Adı: 2015-2020 yıllarına ait elektrik fiyat ve maliyetinin serbest tüketici sayısına etkisi: Türkiye ve Kayseri örneği


    Yer: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Ana Bilim Dalı


  • Yüksek Lisans 2020 Tamamlandı

      ÖZGE GÜNEY


    Tez Adı: SoLoMo pazarlama, sosyal sermaye, tutum ve bağlılık etkileşimi: Nevşehir ili örneği


    Yer: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Ana Bilim Dalı


  • Yüksek Lisans 2018 Tamamlandı

      ŞAKİR ŞEN


    Tez Adı: Bir sosyal pazarlama aracı olarak kamu spotlarına yönelik tutumun davranışsal etkileri: Sigara bırakma kamu spotu Kırşehir ili örneği


    Yer: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Ana Bilim Dalı


  • Yüksek Lisans 2016 Tamamlandı

      SİMGE ÖNAL


    Tez Adı: Bir pazarlama stratejisi olarak ağızdan ağıza iletişimin mağaza tercihlerine etkisi: Kayseri ilinde bir uygulama


    Yer: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Ana Bilim Dalı


  • Yüksek Lisans 2015 Tamamlandı

      CAVİT NARTOP


    Tez Adı: Türk Silahlı Kuvvetlerinin halkla ilişkiler faaliyetleri ve değerlendirilmesi: Konya ilinde bir uygulama


    Yer: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Ana Bilim Dalı


  • Yüksek Lisans 2014 Tamamlandı

      YAHYA SÖNMEZ


    Tez Adı: Tüketicilerin yeşil pazarlama uygulamalarıyla ilgili tutum ve davranışları: Ahi Evran Üniversitesi örneği


    Yer: Nevşehir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Ana Bilim Dalı

___ Bağlantılar ___