DOÇENT
NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ
NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ
NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ
" İlköğretim 4. sınıf sosyal bilgiler dersinde ”yardımseverlik” değerinin etkinlik temelli öğretimi ve öğrencilerin tutumlarına etkisi "
GAZİ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ SINIF EĞİTİMİ (DR)
" İlköğretim I. kademede görev yapan sınıf öğretmenlerinin öğrencilerini tanıma yeterliliği "
SELÇUK ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM (YL) (TEZLİ)
GAZİ ÜNİVERSİTESİ KIRŞEHİR EĞİTİM FAKÜLTESİ SINIF ÖĞRETMENLİĞİ PR.
10.05.2017-12.05.2017 SERGİLER/Üniversitelerin düzenlediği sergiler /
BİR TASARIM MİLYONLARCA ÇOCUK ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL TASARIMI SERGİSİ
Yer: NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ Düzenleyenler: YRD.DOÇ.DR. VEDAT AKTEPE, 2.SINIF ÖÖĞRENCİLERİNİN TAMAMI20.02.2015-22.02.2015 KİTABINI PAYLAŞMA VE OKUMA FARKINDALIĞI KAZANMA
KİTABINI PAYLAŞMA VE OKUMA FARKINDALIĞI KAZANMA
Yer: NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ Düzenleyen: EĞİTİM FAKÜLTESİ İLKÖĞRETİM BÖLÜMÜ SINIF EĞİTİMİ ABD04.04.2015-08.05.2015 YÖNETİCİLİK FORMASYON KURSU
YÖNETİCİLİK FORMASYON KURSU
Yer: NEVŞEHİR RAM, NEVŞEHİR MİHRİBAN EMİN GÜNEL ORTAOKULU Düzenleyen: NEVŞEHİR MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ26.01.2015-06.02.2015 YÖNETİCİLİK FORMASYON KURSU
YÖNETİCİLİK FORMASYON KURSU
Yer: NEVŞEHİR RAM, NEVŞEHİR MİHRİBAN EMİN GÜNEL ORTAOKULU Düzenleyen: NEVŞEHİR MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ12.11.2014-12.11.2014 SEMİNER
EĞİTİM FAKÜLTESİ SEMİNERLERİ
Yer: NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FSKÜLTESİ Düzenleyen: NEVŞEHİR HACI HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ05.10.2012-08.10.2012 SANATSAL ETKİNLİKLER/
DÜNYA ÖĞRETMENLER GÜNÜ
Yer: KIZ VE TEKNİK MESLEK LİSESİ Düzenleyen: NEVŞEHİR MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ KIZ VE TEKNİK MESLEK LİSESİ MÜDÜRLÜĞÜAdı: Kişiye Özel Kitap Önerme Akıllı Uygulaması (KitApp)
Konusu: Proje ile ortaokul 5-8. Sınıf öğrencilerinin bireysel özelliklerini, ilgi alanlarını, zekâ türlerini, okumaya ilişkin tutumları, okuduğunu anlama, düzeylerini, kelime dağarcıklarını ve sözel akıl yürütme düzeylerini belirleyerek, öğrencilerin özelliklerine uygun kitap öneren bir akıllı aygıt uygulaması (application) yazılacaktır. Bu yazılım sekiz KOP ilinden birer ortaokulun öğrencilerine uygulanacaktır. Akıllı uygulama ile öğrencilerin bilim kurgu, günlük yaşam, macera, astronomi, doğa, eğlence, mizah, sosyal konular, değerler, spor, müzik, görsel sanatlar, vb. ilgi alanlarında kendi ilgileri belirlenerek bu alanlara uygun kitaplar önerilecek. Kendine önerilen kitabın en ilginç kısa bir bölümünü akıllı uygulama üzerinden okuyacak olan öğrenci kitapları inceleyerek bir kitabı okumaya karar verecek. Kitabı nereden (okul kütüphanesi, mahalle kütüphanesi) temin edebileceğini öğrenen öğrenci kitabı okumaya başlayınca akıllı uygulama üzerinden izleme süreci başlayacak. Bu yazılımın önerdiği kitapları okuyan öğrencilerin kitapları anlayarak okuma düzeyleri belirlenecektir. Akıllı yazılım üzerinden aynı kitabı okuyan öğrencilerin kitap ile ilgili entelektüel tartışmalar yapması sağlanacak. Aynı zamanda öğrencinin kitap okuma listesi oluşacak. Öğrenciler de ister kendilerine önerilen kitaplardan isterlerse de daha önceki deneyimlerinden okuyuculara kitaplar tavsiye edebilecekler. Öğrencilerin daha önceki dönemlere göre kitap okuma düzeylerindeki artış ve okumaya karşı isteklilikleri ve kitap okumaya ilişkin tutumlarda bir değişiklik olup olmadığı, araştırma boyunca incelenecek. Proje ile çocukların farklı ilgi alanlarına uygun yeterli kitap okul kütüphanelerinde bulunmaması durumunda bu kitaplar okullara temin edilecek. Uygulama ile en etkili kitap okuyan öğrenciler ödüllendirilecek. Görevi: DanışmanAdı: Engelli Bireylerin Topluma Entegrasyonu İçin Spor Ve Eğitim Faaliyetleri Sunmaya Yönelik Özel Hizmet Merkezinin Oluşturulması
Konusu: Dezavantajlı gruplar basta olmak üzere bireylerin günlük yasam kalitesininartırılmasına yönelik altyapının gelistirilmesi amacıyla spor ve eğitim faaliyetleri sunmaya yönelik özel hizmet merkezinin oluşturulması Görevi: AraştırmacıAdı: Değerler Eğitiminde Dijital Hikaye Kullanımı
Konusu: Projenin amacı sınıf öğretmenlerine, değerler eğitimi süreçlerinde kullanmaya yönelik olarak dijital hikaye kavramı hakkında bilgi vermek, dijital hikaye hazırlama programlarını tanıtmak, dijital hikaye oluşturmak için kullanılabilecek temel program bilgisi ve eğitimini vermek, sınıf içi değerler eğitiminde kullanılabilecek örnek dijital hikayeler hazırlamak ve uygulama örneklerini paylaşmaktır. Eğitimin hedef kitlesini, Nevşehir İlinde görev yapan ve eğitime gönüllülük esası ile katılacak ilkokul öğretmenleri oluşturmaktadır. Eğitimin süresi 10 gün ve katılımcı sayısı 30 olarak planlanmıştır. Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitim Bölümü bilgisayar sınıflarında verilecek olan eğitimde değer kavramı, değerlerin sınıflandırılması, değerlerin öğretimi, değerlerin öğretimine ilişkin kazanımlar, hikayelerin eğitimde kullanımı, dijital hikaye kavramı ve eğitimde kullanımı, dijital hikaye hazırlama aşamaları, dijital hikaye hazırlamada kullanılacak ses-görüntü ve video işleme programları ve dijital hikaye hazırlama yazılımları hakkında eğitim verilecektir. Projeye katılan öğretmenlerden Hayat Bilgisi dersi temalarında yer alan değerlerin kazanımına yönelik dijital hikayeler hazırlamaları istenecek ve bu hikayeler “Dijital Hikayeler için Dereceli Değerlendirme Ölçeği” bağlamında değerlendirilecek ve katılımcılara dönütler verilecektir. Hazırlanan dijital hikayeler, kurulacak web sitesinde ve açılacak YouTube kanalında yayınlanarak ilgili tüm öğretmenlerin kullanımına sunulacaktır. Görevi: EğitmenKİTABIMI PAYLAŞMA VE OKUL FARKINDALIĞI KAZANMA PROJESİ KAPSAMINDA
NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ, TÜRKİYEOKUL SEMİNERLERİ KAPSAMINDA 1OKUL UYGULAMA ÖRNEKLER" SEMİNERLERİ KAPSAMINDA
NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ, TÜRKİYEMURAT TURGUT
Tez Adı: "ÇITIR ÇITIR FELSEFE" ADLI ÇOCUK KİTAPLARI SERİSİNİN KÖK DEĞERLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
Yer: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sınıf Eğitimi Ana Bilim Dalı
BÜŞRA ÇOŞKUN
Tez Adı: 9-12 yaş çocuk kitaplarının, sosyal bilgiler dersi öğretim programında yer alan değerler açısından incelenmesi: Gülten Dayıoğlu örneği
Yer: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Temel Eğitim Ana Bilim Dalı
BEYZA HOCAOĞULLARI
Tez Adı: İlkokul öğrencilerinin çevreye yönelik tutumları ile hayat bilgisi ders tutumları arasındaki ilişkinin incelenmesi
Yer: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Temel Eğitim Ana Bilim Dalı
NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ
NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ
NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ
DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ VEDAT AKTEPE ( YÖK Araştırmacı ID: 109875 )
Santral: 0384 228 1000 Dâhilî: 21031
Açık İş Adresi: NEVU Eğitim Fakültesi