Akademik Unvanlar

  • 2018

      DOÇENT

    NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ

  • 2012

      DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ

    NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ

Öğrenim Bilgisi

  • Doktora 2010

    İlköğretim 4. sınıf sosyal bilgiler dersinde ”yardımseverlik” değerinin etkinlik temelli öğretimi ve öğrencilerin tutumlarına etkisi  "

    GAZİ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ SINIF EĞİTİMİ (DR) 

  • Yüksek Lisans 2004

    İlköğretim I. kademede görev yapan sınıf öğretmenlerinin öğrencilerini tanıma yeterliliği  "

    SELÇUK ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM (YL) (TEZLİ) 

  • Lisans 1993

    GAZİ ÜNİVERSİTESİ KIRŞEHİR EĞİTİM FAKÜLTESİ SINIF ÖĞRETMENLİĞİ PR. 

2013-2014 Lisans TÜRKÇE1: YAZILI ANLATIM
2022-2023 Lisans Uzmanlık Alan Dersi
2022-2023 Lisans Öğretmenlik Uygulaması
2022-2023 Lisans İlkokul Programı
2022-2023 Lisans Hayat Bilgisi Öğretimi
2021-2022 Lisans Karakter ve Değer Eğitimi
2021-2022 Lisans Sosyal Bilgiler Öğretimi
2021-2022 Lisans Topluma Hizmet Uygulamaları
2015-2016 Lisans HAYAT BİLGİSİ ÖĞRETİMİ
2015-2016 Lisans ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I
2014-2015 Lisans ÇOCUK EDEBİYATI
2014-2015 Lisans TÜRKÇE2: SÖZLÜ ANLATIM
2014-2015 Lisans TOPLUMA HİZMET UYGULAMAMALARI
2014-2015 Lisans ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I
2014-2015 Lisans SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİ
2014-2015 Lisans TÜRKÇE 1: YAZILI ANLATIM
2014-2015 Lisans HAYAT BİLGİSİ ÖĞRETİMİ
2013-2014 Lisans ÇOCUK EDEBİYATI
2013-2014 Lisans TÜRKÇE2: SÖZLÜ ANLATIM
2022-2023 Lisans Tez Çalışması
2021-2022 Lisans Öğretmenlik Uygulaması
2021-2022 Lisans İlkokul programı
2021-2022 Lisans Hayat Bilgisi Öğretimi
2020-2021 Lisans ANABİLİM DALI SEMİNERİ
2020-2021 Lisans SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİNDE GÜNCEL YAKLAŞIMLAR
2020-2021 Lisans İLKOKULDA SORUNLAR VE ÇÖZÜM ÖNERİLERİ
2020-2021 Lisans UYGULAMALI DEĞERLER EĞİTİMİ
2020-2021 Lisans TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI
2020-2021 Lisans ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI 2
2020-2021 Lisans ARAŞTIRMA PROJESİ 1
2020-2021 Lisans ARAŞTIRMA PROJESİ 2
2020-2021 Lisans SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİ
2020-2021 Lisans İLKOKUL PROGRAMI
2020-2021 Lisans ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI 2
2020-2021 Lisans HAYAT BİLGİSİ ÖĞRETİMİ
2020-2021 Lisans DEĞERLER EĞİTİMİ
2019-2020 Lisans TOPLUMA HİZMET UYGULAMAMALARI
2019-2020 Lisans SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİ
2018-2019 Lisans İLKOKULDA SORUNLAR VE ÇÖZÜM ÖNERİLERİ
2019-2020 Lisans İLKOKUL PROGRAMI
2019-2020 Lisans ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I
2019-2020 Lisans ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI 2
2019-2020 Lisans HAYAT BİLGİSİ ÖĞRETİMİ
2019-2020 Lisans DEĞERLER EĞİTİMİ
2018-2019 Lisans ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I
2018-2019 Lisans ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL TASARIMI
2018-2019 Lisans ÇOCUK EDEBİYATI
2018-2019 Lisans TOPLUMA HİZMET UYGULAMAMALARI
2018-2019 Lisans SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİ
2018-2019 Lisans SOSYAL PROJE GELİŞTİRME
2018-2019 Lisans ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI 2
2018-2019 Lisans DEĞERLER EĞİTİMİ
2018-2019 Lisans HAYAT BİLGİSİ ÖĞRETİMİ
2017-2018 Lisans ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I
2017-2018 Lisans TOPLUMA HİZMET UYGULAMAMALARI
2017-2018 Lisans ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL TASARIMI
2017-2018 Lisans SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİ
2017-2018 Lisans ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI 2
2017-2018 Lisans HAYAT BİLGİSİ ÖĞRETİMİ
2017-2018 Lisans DEĞERLER EĞİTİMİ
2016-2017 Lisans TOPLUMA HİZMET UYGULAMAMALARI
2016-2017 Lisans SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİ
2016-2017 Lisans ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI 2
2016-2017 Lisans ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL TASARIMI
2016-2017 Lisans HAYAT BİLGİSİ ÖĞRETİMİ
2016-2017 Lisans DEĞERLER EĞİTİMİ
2016-2017 Lisans ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I
2015-2016 Lisans ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL TASARIMI
2015-2016 Lisans SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİ
2015-2016 Lisans ÇOCUK EDEBİYATI
2015-2016 Lisans TOPLUMA HİZMET UYGULAMAMALARI
2015-2016 Lisans ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI 2
2015-2016 Lisans DEĞERLER EĞİTİMİ
2021-2022 Yüksek Lisans Tez Çalışması
2021-2022 Yüksek Lisans Uzmanlık Alan Dersi
2021-2022 Yüksek Lisans Hayat Bilgisi Öğretiminde Yeni Yaklaşımlar
2017-2018 Yüksek Lisans SOSYAL BİLGİLERDE DEĞERLER VE ÖĞRETİMİ
2019-2020 Yüksek Lisans DEĞERLER EĞİTİMİ
2019-2020 Yüksek Lisans HAYAT BİLGİSİ ÖĞRETİMİNDE YENİ YAKLAŞIMLAR
2020-2021 Yüksek Lisans TEZ ÇALIŞMASI 1
2020-2021 Yüksek Lisans UZMANLIK ALAN DERSİ
2019-2020 Yüksek Lisans ANABİLİM DALI SEMİNERİ
2019-2020 Yüksek Lisans SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİNDE GÜNCEL YAKLAŞIMLAR
2020-2021 Yüksek Lisans DEĞERLER EĞİTİMİ
2018-2019 Yüksek Lisans DEĞERLER EĞİTİMİ

Filtrele:

Risk Altındaki Çocuklar ve Eğitimleri

ÖNER GALİP, AKTEPE VEDAT, 2023.

Ulusal Bilimsel Kitap Yayın Bilgisi: Eğiten Kitabevi, TÜRKİYE. | ISBN: 978-625-6946-30-9

Bilim Dünyasında Eğitim - I

AKTEPE VEDAT, GÜNDÜZ MEVLÜT, 2022.

Uluslararası Bilimsel Kitap Yayın Bilgisi: Pegem Akademi, TÜRKİYE. | ISBN: 978-625-8044-87-4

Sosyal Bilgiler Eğitiminde Kavram Öğretimi

AKTEPE VEDAT, GÜNDÜZ MEVLÜT, 2021.

Uluslararası Bilimsel Kitap Yayın Bilgisi: Pegem Akademi, TÜRKİYE. | ISBN: 978-625-7582-27-8

Eğitimde Okuryazarlık Becerileri 3

AKTEPE VEDAT, GÜNDÜZ MEVLÜT, 2021.

Uluslararası Bilimsel Kitap Yayın Bilgisi: Pegem Akademi, TÜRKİYE. | ISBN: 978-625-7582-01-8

Kuramdan Uygulamaya Sosyal Bilgiler Öğretimi

AKTEPE VEDAT, GÜNDÜZ MEVLÜT, 2021.

Uluslararası Ders Kitabı Yayın Bilgisi: Pegem Akademi, TÜRKİYE. | ISBN: 9786257676328

Kuramdan Uygulamaya Hayat Bilgisi Öğretimi

AKTEPE VEDAT,GÜNDÜZ MEVLÜT, 2020.

Uluslararası Ders Kitabı Yayın Bilgisi: pegem akademi, TÜRKİYE. | ISBN: 978-625-7880-76-3

Özel Öğretim Yöntemleri Cilt 2

YILAR MURAT BAYRAM,TOMAL NECATİ,GÜNAY KÖPRÜLÜ SEVTAP,ARI FİKRİYE ALKIM,GÖKÇEK TUBA,AYDOĞDU İSKENDEROĞLU TUBA,ÜNAL SUAT,ÇAKIR İSMAİL,BAŞARAN MUSTAFA,AKTEPE VEDAT,UZUNÖZ ABDULKADİR, 2020.

Uluslararası Ders Kitabı Yayın Bilgisi: pegem akademi, TÜRKİYE. | ISBN: 978-605-241-186-5

Eğitim Bilimlerinde Farklı Bakışlar

YALÇINKAYA ELVAN,AKTEPE VEDAT, 2019.

Ulusal Bilimsel Kitap Yayın Bilgisi: İKSAD Publishing House, TÜRKİYE. | ISBN: 978-605-7695-56-7

Karakter ve Değer Eğitimi

AKTEPE VEDAT, 2019.

Uluslararası Ders Kitabı Yayın Bilgisi: Pegem Akademi, TÜRKİYE. | ISBN: 978-605-037-000-3

Özel Öğretim Yöntemleri Cilt 1

UZUNÖZ ABDULKADİR,AKTEPE VEDAT, 2019.

Uluslararası Ders Kitabı Yayın Bilgisi: Pegem Akademi, TÜRKİYE. | ISBN: 978-605-241-180-3

Çevre Eğitimi

AKTEPE VEDAT,TEMUR MURAT, 2018.

Uluslararası Bilimsel Kitap Yayın Bilgisi: Pegem Akademi. | ISBN: 978-605-241-255-8

Öğretmenliğin Mesleki Değerleri ve Etik

GÜNDÜZ MEVLÜT,AKTEPE VEDAT, 2018.

Uluslararası Bilimsel Kitap Yayın Bilgisi: Anı Yayıncılık, TÜRKİYE. | ISBN: 978-605-170-240-7

Özel Öğretim Yöntemleri Cilt 1

AKTEPE VEDAT,GÜNDÜZ MEVLÜT, 2018.

Uluslararası Bilimsel Kitap Yayın Bilgisi: Pegem Akademi. | ISBN: 978-605-241-180-3

Eğitim Bilimine Giriş

YALÇINKAYA ELVAN,AKTEPE VEDAT, 2016.

Uluslararası Ders Kitabı Yayın Bilgisi: pegemakademi. | ISBN: 978-605-318-444-7

Hayat Bilgisi Öğretimi

AKTEPE VEDAT,YALÇINKAYA ELVAN, 2016.

Uluslararası Ders Kitabı Yayın Bilgisi: pegemakademi. | ISBN: 978-605-318-546-8

Farklı Yönleriyle Değerler Eğitimi

AKTEPE VEDAT, 2016.

Uluslararası Bilimsel Kitap Yayın Bilgisi: PEGEM AKADEMİ. | ISBN: 978-605-364-822-2

Değerler Eğitimi

AKTEPE VEDAT, 2015.

Ulusal Bilimsel Kitap Yayın Bilgisi: MAYA AKADEMİ, TÜRKİYE. | ISBN: 978-605-4515-50-9

Sosyal Bilgiler Öğretimi

AKTEPE VEDAT, 2015.

Ulusal Ders Kitabı Yayın Bilgisi: NOBEL YAYIN, TÜRKİYE. | ISBN: 978-605-320-084-0

Eğitim Bilimine Giriş

DAĞ NİLGÜN,AKTEPE VEDAT, 2014.

Ulusal Ders Kitabı Yayın Bilgisi: BAŞAR YAYINLARI, TÜRKİYE. | ISBN: 978-605-84815-0-3

Kuram ve Uygulamada Okul Deneyimi ve Öğretmenlik Uygulaması

AKTEPE VEDAT, 2014.

Uluslararası Ders Kitabı Yayın Bilgisi: PEGEM AKADEMİ. | ISBN: 978-605-364-808-6

Farklı Yönleriyle Değerler Eğitimi

AKTEPE VEDAT, 2014.

Uluslararası Bilimsel Kitap Yayın Bilgisi: PEGEM AKADEMİ. | ISBN: 978-605-364-822-2

Yaşayan Değerler Eğitimi 8-14 Yaş Grubu Öğrencileri İçin Yaşayan Değerler Eğitimi Etkinlikleri

TİLLMAN DİANE, 2014.

Ulusal Kitap Tercümesi Yayın Bilgisi: EĞİTİM YAYINEVİ, TÜRKİYE. | ISBN: 978-605-5176-60-0

Implementation of a Performance Task for Developing the Value of Love of Nature

AKTEPE VEDAT, 2015

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: SSCI Yayın Yeri: Educational Sciences: Theory & Practice Cilt: 15 Sayı: 3 DOI: 10.12738/estp.2015.3.2395 ISSN: 1303-0485

5 Sınıf Öğrencilerinin Sorumluluk Değerinin Geliştirilmesine Yönelik Bir Performans Görevi Uygulaması

AKTEPE VEDAT, 2015

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: ISI (THOMSON REUTERS MASTER JOURNAL LIST) Yayın Yeri: K. Ü. Kastamonu Eğitim Dergisi Cilt: 23 Sayı: 4 DOI: - ISSN: 1300-8811

Yaratıcı Drama Destekli Matematik Öğretimin Öğrencilerin Akademik Başarısına Etkisi

BULUT AYDIN,AKTEPE VEDAT, 2015

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: ISI (THOMSON REUTERS MASTER JOURNAL LIST) Yayın Yeri: K. Ü. Kastamonu Eğitim Dergisi Cilt: 23 Sayı: 3 DOI: - ISSN: 1300-8811

Investigation of Social Studies Teacher Candiadates' Metaphor Perceptions About Freedom Value

TOY İLKNUR, UZUNÖZ ABDULKADİR, AKTEPE VEDAT, MEYDAN ALİ, 2020

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: DRJI, Copernicus Index Yayın Yeri: Route Educational and Social Science Journal Cilt: 7 Sayı: 1 DOI: - ISSN: 2148-5518

Analysis of Secondary School Students’ Use Levels of Information Technologies in Terms of Various Variables

ÇETİN OĞUZ,YALÇINKAYA ELVAN,AKTEPE VEDAT,TEMUR MURAT, 2018

Ulusal Hakemli Özgün MakaleEndeks: DRJI, Scientific Indexing Services (SIS) Index Yayın Yeri: International Journal of Active Learning Cilt: 3 Sayı: 2 DOI: - ISSN: 2536-5258

Sınıf Öğretmenlerinin Doğa ve Çevreye Yüklediği Değerlerin Tespit Edilmesi

GÜNDÜZ MEVLÜT,AKTEPE VEDAT,BÜYÜKKARCI AYŞEGÜL,TAŞ MAHMUT,ELBİR BURCU ÇAKIR, 2017

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: Open Academic Journal (OAJ) Yayın Yeri: Route Education and Social Science Journal Cilt: 4 Sayı: 5 DOI: http://dx.doi.org/10.17121/ressjournal.729 ISSN: 2148-5518

Hayat Bilgisi Dersinde Kavram Öğretimi ve Kavram Öğretiminde Kullanılabilecek Teknikler Üzerine Kuramsal Bir Çalışma

AKTEPE VEDAT,CEPHECİ EMİNE,IRMAK SEFA,PALAZ ŞİFA, 2017

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: DOAJ (Directory of Open Access Journals) Yayın Yeri: Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Dergisi Cilt: 3 Sayı: 1 DOI: - ISSN: 2146-6297

A Performance Task Application for the Development of Elementary School Students’ Perception of Hygiene and Being Healthy

AKTEPE VEDAT, 2017

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: Eurasian Scientific Journal Index (ESJI) Yayın Yeri: The Anthropologist Cilt: 28 Sayı: - DOI: 10.1080/09720073.2017.1305214 ISSN: 0972-0073

Değerler Eğitimi Yaklaşımları ve Etkinlik Örnekleri

AKTEPE VEDAT,TAHİROĞLU MUSTAFA, 2016

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: EBSCO Research Databases Yayın Yeri: The Journal of Academic Social Science Studies Cilt: - Sayı: 42 DOI: 10.9761 ISSN: 2147-2971

A Study on Policies and Practices of Ministry of National Education in Turkey about Assigning and Training Educational Administrators

ÖZER SELDA,AKTEPE VEDAT, 2016

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: EBSCO Research Databases Yayın Yeri: Journal of Education & Social Policy Cilt: 3 Sayı: 1 DOI: - ISSN: 2375-0790

Okul Öncesi Dönemde Edinilen Dilin İlk Okuma Yazma Öğretimi Sürecindeki Etkileri

TAHİROĞLU MUSTAFA,AKTEPE VEDAT, 2016

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: DRJI (Directory of Research Journals Indexing) Yayın Yeri: ASOS Journal Cilt: 4 Sayı: 23 DOI: - ISSN: 2148-2489

Matematik öğretiminde kullanılan öğretim yöntemlerine ilişkin öğrenci görüşleri

AKTEPE VEDAT,MUSTAFA TAHİROĞLE,TUNCEL ACER, 2015

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: DOAJ (Directory of Open Access Journals) Yayın Yeri: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi Cilt: 4 Sayı: 2 DOI: - ISSN: 2146-782X

Okul Ortamında Kazandırılması Hedeflenen Değerlere Yönelik Öğrenci Görüşlerinin İncelenmesi

MEYDAN ALİ,AKTEPE VEDAT,DURMAZ AHMET, 2015

Ulusal Hakemli Özgün MakaleEndeks: Diğer indeksler Yayın Yeri: Elektronik Sosyal Bilgiler Eğitimi Dergisi Cilt: 2 Sayı: 2 DOI: - ISSN: 2148-872X

Okuma Güçlüğü ve Giderilmesi Tek Örneklemli Bir Durum Çalışması

AKTEPE VEDAT,AKYOL HAYATİ, 2015

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: EBSCO HOST Yayın Yeri: International Journal of Eurasia Social Sciences Cilt: 6 Sayı: 19 DOI: - ISSN: 2146-1961

Etkinlik temelli değer eğitiminin öğrencilerin yardımseverlik tutumlarına etkisi

AKTEPE VEDAT, 2014

Ulusal Hakemli Özgün MakaleEndeks: Diğer indeksler Yayın Yeri: Researcher: Social Science Studies Cilt: 2 Sayı: 3 DOI: - ISSN: 2199-1553

Öğrencilere Göre Etkili Bir Sosyal Bilgiler Öğretimi İçin Sınıf Öğretmenlerinden Beklentiler

AKTEPE VEDAT,TAHİROĞLU MUSTAFA,MEYDAN ALİ, 2014

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: Google Scholar Yayın Yeri: Researcher: Social Science Studies Cilt: 2 Sayı: 2 DOI: - ISSN: 2199-1553

Sınıf Öğretmenlerinin Algılarına Göre Okul Yöneticilerinin Öğretim Liderliği Özelliklerinin Değerlendirilmesi

AKTEPE VEDAT,BULUÇ BEKİR, 2014

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: Index Copernicus Yayın Yeri: GEFAD Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi Cilt: 34 Sayı: 2 DOI: - ISSN: 1301-9058

İlköğretim Öğretmenlerinin Değer Yargılarının Betimlenmesi Kırşehir İli Örneği

AKTEPE VEDAT,YEL SELMA, 2009

Ulusal Hakemli Özgün MakaleEndeks: Diğer indeksler Yayın Yeri: Türk Eğitim Bilimleri Dergisi Cilt: 7 Sayı: 3 DOI: - ISSN: 2459-1912

Eğitimde Bireyi Tanımanın Önemi

AKTEPE VEDAT, 2005

Ulusal Hakemli Özgün MakaleEndeks: Diğer indeksler Yayın Yeri: Gazi Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi (KEFAD) Cilt: 6 Sayı: 2 DOI: - ISSN: 1302-5007

A Case Study of Research Skills of Primary School Students

AKTEPE VEDAT, ULU GÖKÇE, 2023

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: SCI Yayın Yeri: Ani Publishing and Consulting Company Cilt: 23 Sayı: 33 DOI: 10.14689/enad.33.1672 ISSN: 1248-2624

Examination and Comparison of Social Values of Primary School Teachers and Pre-Service Teachers

AKTEPE VEDAT, HOCAOĞULLARI BEYZA, PINARBAŞI BÜŞRA, 2020

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: TR DİZİN Yayın Yeri: Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi Cilt: 20 Sayı: 3 DOI: - ISSN: 2667-8683

Secondary School Students’ Metaphoric Perceptions Towards The ‘‘Diligence’’ Value In Social Studies Lesson

AKTEPE VEDAT, UZUNÖZ ABDULKADİR, SARIÇAM İLHAMİ, 2020

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: TR DİZİN Yayın Yeri: Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dersgisi Cilt: 6 Sayı: 2 DOI: - ISSN: 2149-0767

The Assessment of Values Education Activities According to the Primary School Teachers’ Opinions

AKTEPE VEDAT, KESER HİLAL, ŞEREF ŞÜKRAN EZGİ, 2020

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: TR DİZİN Yayın Yeri: Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi Cilt: 22 Sayı: 4 DOI: - ISSN: 1302-1265

Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Tasarruf Değerine İlişkin Metaforik Algıları

UZUNÖZ ABDULKADİR, AKTEPE VEDAT, ÖZAĞAÇHANLI ZELAL, 2020

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: TR DİZİN Yayın Yeri: Nevşehir HacıBektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi Cilt: 10 Sayı: 1 DOI: - ISSN: 2149-3871

Views of the Pre-service Teachers Classroom Training or the Values Education (Value Training Course)

AKTEPE VEDAT,YALÇINKAYA ELVAN,GÜNDÜZ MEVLÜT,TEMUR MURAT, 2020

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: TR DİZİN Yayın Yeri: MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi Cilt: 9 Sayı: 2 DOI: - ISSN: 1694-7215

Determining the Activities Used by Teachers While Adding the Patriotism Value to the Preschool Children

GÜNDÜZ MEVLÜT,AKTEPE VEDAT,MERTOL HÜSEYİN, 2019

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: TR DİZİN Yayın Yeri: Iğdır Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi Cilt: 1 Sayı: 19 DOI: - ISSN: 2147-6152

Investigation of Interms of Some Variables of Self-Confidencesof Primary Fourth Grade Students

AKTEPE VEDAT, 2018

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: TR DİZİN Yayın Yeri: Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi Cilt: 22 Sayı: - DOI: - ISSN: 1304-4990

Analysis of Violance Against Women According to Classroom Teachers in Turkey

GÜNDÜZ MEVLÜT,AKTEPE VEDAT,ÇALIŞOĞLU MURAT, 2018

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: TR DİZİN Yayın Yeri: Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi Cilt: 22 Sayı: - DOI: - ISSN: 1304-4990

Öğretim Teknolojisi Ve Materyal Tasarımı (ÖTMT) Dersinin, Öğretmen Adaylarının Mesleki Kazanımlarına Etkisine İlişkin Farklı Değişkenlere Göre Farkındalık Düzeylerinin İncelenmesi

AKTEPE VEDAT,UZUNÖZ ABDULKADİR,GÜNDÜZ MEVLÜT, 2018

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: TR DİZİN Yayın Yeri: MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi Cilt: 7 Sayı: 2 DOI: - ISSN: 1694-7215

Examination of Student Responses to Honesty Value through Value Analysis Approach

UZUNÖZ ABDULKADİR,AKTEPE VEDAT,KÖYBAŞI ERHAN, 2018

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: TR DİZİN Yayın Yeri: Kuramsal Eğitimbilim Cilt: 11 Sayı: 3 DOI: 10.30831/akukeg.350285 ISSN: 1308-1659

Views of Seventh Grade Students About Work Sheets Based on The Moral Dilemma Technique: The Value of Respect for Diversity

YALMAN EMİNE,AKTEPE VEDAT,UZUNÖZ ABDULKADİR, 2018

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: TR DİZİN Yayın Yeri: Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi Cilt: 6 Sayı: 3 DOI: 10.18506/anemon.353566 ISSN: 2149-4622

Okul Öncesi Dönemdeki Çocuklara Eğitsel Oyunlar Yoluyla Kazandırılan Değerler

GÜNDÜZ MEVLÜT,AKTEPE VEDAT,UZUNOĞLU HAMDENUR,GÜNDÜZ DUDU DUYGU, 2017

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: TR DİZİN Yayın Yeri: Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi Cilt: 4 Sayı: 1 DOI: 10.21666/muefd.303856 ISSN: 2148-6999

Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı Dersinin, Mesleki AçıdanKazandırdıklarına İlişkin Öğretmen Adaylarının Görüşleri: Nitel BirÇalışma

UZUNÖZ ABDULKADİR,AKTEPE VEDAT,GÜNDÜZ MEVLÜT, 2017

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: TR DİZİN Yayın Yeri: Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi Cilt: 5 Sayı: 3 DOI: 10.14689/issn.2148- 2624.1.5c3s14m ISSN: 2148-2624

Sınıf Öğretmenlerinin Değer Öğretimine Yönelik Zihin Haritaları

GÜNDÜZ MEVLÜT,AKTEPE VEDAT, 2017

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: TR DİZİN Yayın Yeri: Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi Cilt: 6 Sayı: 2 DOI: 10.14686/buefad.279688 ISSN: 1308-7177

Okul Ortamında Değerler Eğitiminin Öğrenci Görüşlerine Göre Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi

AKTEPE VEDAT,YALÇINKAYA ELVAN, 2016

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: TR DİZİN Yayın Yeri: Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi (KEFAD) Cilt: 17 Sayı: 2 DOI: - ISSN: 2147-1037

Değerler Eğitimi Yaklaşımlarına Göre Geliştirilen Etkinliklerin Demokratik Algı ve Davranışlar Üzerine Etkisi

TAHİROĞLU MUSTAFA,AKTEPE VEDAT, 2015

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: TR DİZİN Yayın Yeri: Değerler Eğitimi Dergisi, Cilt: 12 Sayı: 30 DOI: - ISSN: 1303-880X

4 ve 5 Sınıf Sosyal Bilgiler Dersi Motivasyon Ölçeği Formunun Geçerlilik ve Güvenilirlik Çalışması

TAHİROĞLU MUSTAFA,AKTEPE VEDAT, 2015

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: TR DİZİN Yayın Yeri: Turkish Studies Cilt: 10 Sayı: 3 DOI: http://dx.doi.org/10.7827/TurkishStudies.7944 ISSN: 1308-2140

Okul Yöneticilerinin Seçme Ve Yetiştirme Uygulamalarına Yönelik Öğretmen Ve Yönetici Görüşleri

AKTEPE VEDAT, 2014

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: TR DİZİN Yayın Yeri: Turkish Studies Cilt: 9 Sayı: 2 DOI: - ISSN: 1308-2140

İlkokul 4 Sınıf Öğrencilerinin Sosyal Bilgiler Dersine Yönelik Tutumları

AKTEPE VEDAT, TAHİROĞLU MUSTAFA, SARGIN SEZER, 2014

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: TR DİZİN Yayın Yeri: Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi Cilt: 18 Sayı: 2 DOI: - ISSN: 1301-370

Sınıf Öğretmenlerinin Derslerinde Bilgisayarı Kullanımlarına İlişkin Görüşleri

AKTEPE VEDAT, 2011

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: TR DİZİN Yayın Yeri: Ahi Evran Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi Cilt: 12 Sayı: 3 DOI: - ISSN: 1302-5007

Fen ve Teknoloji Öğretiminde Kullanılan Öğretim Yöntemlerine İlişkin Öğrenci Görüşleri Kırşehir Bilsem örneği

AKTEPE VEDAT,AKTEPE LEYLA, 2009

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: TR DİZİN Yayın Yeri: Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi (KEFAD) Cilt: 10 Sayı: 1 DOI: - ISSN: 1302-5007

Identifying the Values to be acquired by the Students in Inclusive Classrooms based on the Views of the Classroom Teachers

YAZICIOĞLU TANSEL, AKTEPE VEDAT, 2022

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: Journals Indexed in Eric Yayın Yeri: International Journal of Progressive Education Cilt: 18 Sayı: 1 DOI: 10.29329/ijpe.2022.426.4 ISSN: 1554-5210

The Determination of Skills that Should be Taught Basically in Primary School Inclusive Classes Based on the Views of Classroom Teachers

AKTEPE VEDAT, TEMUR MURAT, YAZICIOĞLU TANSEL, 2021

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: Journals Indexed in Eric Yayın Yeri: Psycho-Educational Research Reviews Cilt: 10 Sayı: 3 DOI: 10.52963/PERR_Biruni_V10.N3.29 ISSN: 2634-7172

An Analysis of Cartoons in Terms of Values Education in Turkey

AKTEPE VEDAT, 2021

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: Journals Indexed in Eric Yayın Yeri: International Journal of Modern Education Studies Cilt: 5 Sayı: 2 DOI: 10.51383/ijonmes.2021.141 ISSN: 2618-6209

Cultural Values Defining Turkish Nation: From the Perspectives of History Teachers

GÜNDÜZ MEVLÜT,AKTEPE VEDAT,SULAK SÜLEYMAN ERKAM,BAŞPINAR ZUHAL,BÜYÜKKARCI AYŞEGÜL, 2019

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: Journals Indexed in Eric Yayın Yeri: International Journal of Instruction Cilt: 12 Sayı: 2 DOI: 10.29333/iji.2019.12213a ISSN: 1694609X

Analyzing the value priorities of families students and teachers

TAHİROĞLU MUSTAFA,AKTEPE VEDAT, 2014

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: Journals Indexed in Eric Yayın Yeri: Educational Research and Reviews Cilt: 1 Sayı: 9 DOI: 10.5897/ERR2014.1774 ISSN: 1990-3839

Emotional Literacy Skills and Educational Activities inthe Affectice Education Process

AKTEPE VEDAT, GÜNDÜZ MEVLÜT, 2022

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: Art Index (Art Research Database, EBSCO) Yayın Yeri: Erciyes Universitesi Cilt: 36 Sayı: 2 DOI: 10.48070/erciyesakademi.1106916 ISSN: 2757-7031

Examining the Situations Experienced by University Students After Covid-19 Pandemic

AKTEPE VEDAT, İnan Hayrettin, 2023

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: Education Full Text (H. W. Wilson) Database Covarage List Yayın Yeri: Türk Akademik Yayınlar Dergisi (TAY Journal) Cilt: 7 Sayı: 2 DOI: 10.29329/tayjournal.2023.543.01 ISSN: https://dergipark.org.tr/en/pub/tayjournal/issue/76658/1227930

Gifted Students and Teachers’ Perceptions of Distance Education Process in the Covid-19 Pandemic: The Case of BİLSEM

AKTEPE VEDAT, ERGİN GÜLÜZAR, AKTEPE LEYLA, ERGİN AHMET EMRE, 2022

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: Education Full Text (H. W. Wilson) Database Covarage List Yayın Yeri: Journal for Educating Gifted Young Scientists (JEGYS) Cilt: 10 Sayı: 3 DOI: 10.17478/jegys.1161859 ISSN: 2149- 360X

An Examination of Traditional Games Played by Children in Terms of Values Education

Yazar: AKTEPE VEDAT

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: 2nd International Congress on Scientific Advances Etkinklik Tarihi: 21.12.2022-14.04.2023 Ülke: TÜRKİYE

An Examination of the Games Played by Children in Terms of Skills That are Basic to Primary School

Yazar: AKTEPE VEDAT

Uluslararası Tam metin bildiri Etkinlik Adı: 2nd International Congress on Scientific Advances Etkinklik Tarihi: 21.12.2022-14.04.2023 Ülke: TÜRKİYE

İlkokul Öğrencilerinin Çevreye Yönelik Tutumlarının Hayat Bilgisi Ders Tutumlarına Etkisinin İncelenmesi

Yazarlar: HOCAOĞULLARI BEYZA, AKTEPE VEDAT

Ulusal Tam metin bildiri Etkinlik Adı: II. Uluslararası Kapadokya Sosyal Bilimler Öğrenci Kongresi Etkinklik Tarihi: 27.07.2021-14.04.2023 Ülke: TÜRKİYE

9-12 Yaş Çocuk Kitaplarının, Sosyal Bilgiler Dersi Öğretim Programında Yer Alan Değerler Açısından İncelenmesi: Gülten Dayıoğlu Örneği

Yazarlar: PINARBAŞI BÜŞRA, AKTEPE VEDAT

Ulusal Tam metin bildiri Etkinlik Adı: II. Uluslararası Kapadokya Sosyal Bilimler Öğrenci Kongresi Etkinklik Tarihi: 27.07.2021-14.04.2023 Ülke: TÜRKİYE

Pictures of Books in The Children's Book Series "Çıtır Çıtır Felsefe"

Yazarlar: TURGUT MURAT, AKTEPE VEDAT

Uluslararası Tam metin bildiri Etkinlik Adı: 6th International Education and Innovative Sciences Congress Etkinklik Tarihi: 24.11.2022-14.04.2023 Ülke: TÜRKİYE

Rol Model Olarak Sınıf Öğretmenlerinin Değerler Eğitimindeki Yeri ve Önemi

Yazarlar: TURGUT MURAT, AKTEPE VEDAT

Ulusal Tam metin bildiri Etkinlik Adı: II. Uluslararası Kapadokya Sosyal Bilimler Öğrenci Kongresi Etkinklik Tarihi: 20.04.2021-14.04.2023 Ülke: TÜRKİYE

The People Primary School Teacher Candidates Take As a Model While Learning The Social Values

Yazarlar: GÜNDÜZ MEVLÜT,AKTEPE VEDAT,karabulut beyza

Uluslararası Tam metin bildiri Etkinlik Adı: 3rd International Symposium Of Education And Values Etkinklik Tarihi: 10.10.2019-13.10.2019 Ülke: -

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Toplumsal Değerleri Öğrenirken Model Aldığı Kişiler

Yazarlar: GÜNDÜZ MEVLÜT,AKTEPE VEDAT,KARABULUT BEYZA

Uluslararası Tam metin bildiri Etkinlik Adı: 4. Uluslararası Eğitim ve Değerler Sempozyumu Etkinklik Tarihi: 10.10.2019-13.10.2019 Ülke: -

Öğretmen Adaylarının Çevreye Karşı Tutum Düzeylerinin Belirlenmesi: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Örneği

Yazarlar: TOY İLKNUR, UZUNÖZ ABDULKADİR, MEYDAN ALİ, AKTEPE VEDAT

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: 8th International Symposium on Social Studies Education Etkinklik Tarihi: 08.10.2019-09.10.2019 Ülke: -

Öğretmen Adaylarının Doğa Eğitimine ve Ekolojik Ayak İzine Yönelik Görüşleri: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Örneği

Yazarlar: TOY İLKNUR, UZUNÖZ ABDULKADİR, MEYDAN ALİ, AKTEPE VEDAT

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: 8th International Symposium on Social Studies Education Etkinklik Tarihi: 07.10.2019-09.10.2019 Ülke: -

Paylaşma Değeri Üzerine Metaforlar

Yazarlar: gezici umut can,UZUNÖZ ABDULKADİR,AKTEPE VEDAT

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: II. Uluslararası Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Sempozyumu Etkinklik Tarihi: 25.06.2019-27.06.2019 Ülke: -

Yardımseverlı̇k Değerı̇ Üzerı̇ne Metaforlar

Yazarlar: gümüş büşra,UZUNÖZ ABDULKADİR,AKTEPE VEDAT

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: III. Uluslararası Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Sempozyumu Etkinklik Tarihi: 25.06.2019-27.06.2019 Ülke: -

Kohlberg’in Heinz İkilemine Göre Öğrencilerin Ahlaki Gelişim Düzeylerinin İncelenmesi: Isparta Örneği

Yazarlar: AKTEPE VEDAT,GÜNDÜZ MEVLÜT,türker abdurrahman

Uluslararası Tam metin bildiri Etkinlik Adı: 1.uluslararası kapadokya felsefe ve sosyal bilimler kongresi Etkinklik Tarihi: 25.04.2019-27.04.2019 Ülke: -

Sınıf Öğretmenlerinin Fen Okuryazarlık Düzeyinin İncelenmesi

Yazarlar: AKTEPE VEDAT,GÜNDÜZ MEVLÜT,ÇELİK CİHANGİR

Uluslararası Tam metin bildiri Etkinlik Adı: 1.uluslararası kapadokya felsefe ve sosyal bilimler kongresi Etkinklik Tarihi: 25.04.2019-27.04.2019 Ülke: -

Üniversite Öğrencilerinin Üniversitelerine Duydukları Memnuniyetin Belirlenmesi

Yazarlar: AYAN BÜŞRA,UZUNÖZ ABDULKADİR,AKTEPE VEDAT

Uluslararası Tam metin bildiri Etkinlik Adı: International Geography Education Symposium Etkinklik Tarihi: 08.11.2018-10.11.2018 Ülke: -

Öğretmen Adaylarının Evlilik (Aile Birliğine Önem Verme) Değerine Yönelik Görüşleri

Yazarlar: GÜNDÜZ MEVLÜT,AKTEPE VEDAT,BAŞPINAR ZUHAL

Uluslararası Tam metin bildiri Etkinlik Adı: X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi Etkinklik Tarihi: 27.04.2018-30.04.2018 Ülke: TÜRKİYE

Eğitim Fakültesi Öğrencileri ile Pedagojik Formasyon Öğrencilerinin Öğretmenlik Mesleği Yeterlik Alanlarından Olan “Kişisel Gelişimi Sağlama” Durumlarının İncelenmesi

Yazarlar: UZUNÖZ ABDULKADİR,AKTEPE VEDAT,TEMUR MURAT

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi Etkinklik Tarihi: 27.04.2018-29.04.2018 Ülke: -

Eğitim Fakültesi ve Padagojik Formasyon Öğrencilerinin Öğretmenlik Mesleği Yeterlik Alanlarından Olan “Ulusal ve Evrensel Değerlere Önem Verme” Durumlarının İncelenmesi

Yazarlar: AKTEPE VEDAT,UZUNÖZ ABDULKADİR,TEMUR MURAT

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi Etkinklik Tarihi: 27.04.2018-29.04.2018 Ülke: -

Okul Müdürlerinin Okula Yönelik Değer Öncelikleri

Yazarlar: AKTEPE VEDAT,BALOĞLU NURİ,TEMUR MURAT,IRMAK SEFA

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: 17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu Etkinklik Tarihi: 11.04.2018-14.04.2018 Ülke: -

Formasyon Öğrencileri İle Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Öğretmenlik Mesleğine İlişkin Motivasyon Düzeyleri

Yazarlar: AKTEPE VEDAT,UZUNÖZ ABDULKADİR,TEMUR MURAT

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: 17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu Etkinklik Tarihi: 11.04.2018-14.04.2018 Ülke: -

Yeni Gelişmeler Işığında Sınıf Öğretmenliği Uygulamaları

Yazarlar: AKTEPE VEDAT,GÜNDÜZ MEVLÜT,TEMUR MURAT

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: 17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu Etkinklik Tarihi: 11.04.2018-14.04.2018 Ülke: -

İlkokul III. Sınıf Öğrencilerinin Günlüklerinde Yer Verdikleri Değerlerin Belirlenmesi

Yazarlar: GÜNDÜZ MEVLÜT,AKTEPE VEDAT,BAŞPINAR ZUHAL,BÜYÜKKARCI AYŞEGÜL

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: 2nd Internatıonal Congress of Eurasıan Socıal Scıences (ICOESS) Etkinklik Tarihi: 04.04.2018-07.04.2018 Ülke: -

Öğretmen, Okul Müdürü Ve Milli Eğitim Müdürlüğü Yöneticileri Üzerine Bir Araştırma

Yazarlar: AKTEPE VEDAT,GÜNDÜZ MEVLÜT,UZUNÖZ ABDULKADİR

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: 2nd International Congress of Euraian Socıal Sciences Etkinklik Tarihi: 04.04.2018-07.04.2018 Ülke: -

Ortaokul Öğrencilerinin Bilişim Teknolojilerinden Yararlanmaya İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi

Yazarlar: ÇETİN OĞUZ,YALÇINKAYA ELVAN,AKTEPE VEDAT,TEMUR MURAT

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: Uluslararası Bilim ve Eğitim Kongresi Etkinklik Tarihi: 23.03.2018-25.03.2018 Ülke: TÜRKİYE

Değerler Eğitimi Dersine Yönelik Öğretmen Adaylarının Görüşleri

Yazarlar: AKTEPE VEDAT,YALÇINKAYA ELVAN,GÜNDÜZ MEVLÜT,TEMUR MURAT

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: Uluslararası Bilim ve Eğitim Kongresi Etkinklik Tarihi: 23.03.2018-25.03.2018 Ülke: -

Sınıf Öğretmenlerinin Doğa ve Çevreye Yüklediği Değerlerin Tespit Edilmesi

Yazarlar: GÜNDÜZ MEVLÜT,AKTEPE VEDAT,BÜYÜKKARCI AYŞEGÜL,TAŞ MAHMUT,ELBİR BURCU ÇAKIR

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: II. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu, Alaaddin Keykubat Üniversitesi Etkinklik Tarihi: 18.05.2017-20.05.2017 Ülke: -

Okul Öncesi Dönemindeki Çocuklara Vatanseverlik Değerini Kazandırırken Öğretmenlerin Kullandıkları Etkinliklerin TeSpit Edilmesi

Yazarlar: GÜNDÜZ MEVLÜT,AKTEPE VEDAT,TAŞ MAHMUT,BÜYÜKKARCI AYŞEGÜL,GÜNDÜZ DUDU DUYGU

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: II. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu Etkinklik Tarihi: 18.05.2017-20.05.2017 Ülke: -

Öğretim teknolojisi ve materyal tasarımı dersinin mesleki kazanımlarına etkisine ilişkin öğretmen adaylarının farkındalık düzeyleri

Yazarlar: AKTEPE VEDAT,UZUNÖZ ABDULKADİR,GÜNDÜZ MEVLÜT

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: 16. International Primary Teacher Education Symposium (USOS) Etkinklik Tarihi: 08.05.2017-11.05.2017 Ülke: -

Öğretim teknolojileri ve materyal tasarımı dersinin mesleki kazanımlarına ilişkin aday öğretmenlerin görüşleri: nitel bir çalışma

Yazarlar: UZUNÖZ ABDULKADİR,AKTEPE VEDAT,GÜNDÜZ MEVLÜT

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: 16. International Primary Teacher Education Symposium (USOS) Etkinklik Tarihi: 08.05.2017-11.05.2017 Ülke: -

Ahlaki İkilem Tekniğine Dayalı Çalışma Yaprağına İlişkin Öğrencilerin Görüşleri: Farklılıklara Saygı Değeri

Yazarlar: YALMAN EMİNE,AKTEPE VEDAT,UZUNÖZ ABDÜLKADİR

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: 26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi Etkinklik Tarihi: 20.04.2017-23.04.2017 Ülke: -

Değer Analizi Yaklaşımı Yoluyla Dürüstlük Değerinin Öğrencilere Kazandırılması

Yazarlar: UZUNÖZ ABDULKADİR,AKTEPE VEDAT,KÖYBAŞI ERHAN

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: 26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi Etkinklik Tarihi: 20.04.2017-23.04.2017 Ülke: TÜRKİYE

Ahlaki İkilem Tekniğine Dayalı Çalışma Yaprağına İlişkin Öğrencilerin Görüşleri: Farklılıklara Saygı Değeri

Yazarlar: YALMAN EMİNE,AKTEPE VEDAT,UZUNÖZ ABDULKADİR

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: 26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi Etkinklik Tarihi: 20.04.2017-23.04.2017 Ülke: -

Değer Analizi Yaklaşımı Yoluyla Dürüstlük Değerinin Öğrencilere Kazandırılması

Yazarlar: UZUNÖZ ABDÜLKADİR,AKTEPE VEDAT,KÖYBAŞI ERHAN

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: 26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi Etkinklik Tarihi: 20.04.2017-23.04.2017 Ülke: -

Değer Analizi Yaklaşımı ile Sorumluluk Değerinin Öğrencilere Kazandırılması

Yazarlar: kesenci şahika,AKTEPE VEDAT,UZUNÖZ ABDÜLKADİR

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: International Congress of Eurasian Social Sciences Etkinklik Tarihi: 06.04.2017-08.04.2017 Ülke: -

Değer Analizi Yaklaşımı ile Sorumluluk Değerinin Öğrencilere Kazandırılması

Yazarlar: KESENCİ ŞAHİKA,AKTEPE VEDAT,UZUNÖZ ABDULKADİR

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: International Congress of Euraiıansocial Sciences Etkinklik Tarihi: 06.04.2017-08.04.2017 Ülke: -

Çalışkanlık Değeri Çalışma Yaprağına İlişkin Öğrenci Görüşlerinin Kohlberg’in Ahlak Gelişimi Kuramına Göre Değerlendirilmesi

Yazarlar: YAYLAK ESRA,UZUNÖZ ABDULKADİR,AKTEPE VEDAT

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: International Congeress of Eurasian Social Sciences Etkinklik Tarihi: 06.04.2017-08.04.2017 Ülke: -

Çalışkanlık Değeri Çalışma Yaprağına İlişkin Öğrenci Görüşlerinin Kohlberg’in Ahlak Gelişimi Kuramına Göre Değerlendirilmesi

Yazarlar: YAYLAK ESRA,UZUNÖZ ABDÜLKADİR,AKTEPE VEDAT

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: International Congeress of Eurasian Social Sciences Etkinklik Tarihi: 06.04.2017-08.04.2017 Ülke: -

Professional Career Choice of Science And ArtCenter Secondary School Students The Family And Teachers Effect

Yazarlar: AKTEPE VEDAT,aktepe leyla

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: Humanities And Social Sciences Conference Etkinklik Tarihi: 22.09.2016-25.09.2016 Ülke: MACARİSTAN

Okul Öncesi Dönemdeki Çocuklara Eğitsel Oyunlar Yoluyla Kazandırılan Değerler

Yazarlar: GÜNDÜZ MEVLÜT,AKTEPE VEDAT,UZUNOĞLU HAMDENUR,GÜNDÜZ DUDU DUYGU

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: IIIrd International Eurasian Educational Research Congress Etkinklik Tarihi: 31.05.2016-03.06.2016 Ülke: TÜRKİYE

Bilim ve Sanat Merkezine Devam Eden Öğrencilerin Meslek Tercihleri Kırşehir Bilsem Örneği

Yazarlar: AKTEPE VEDAT,AKTEPE LEYLA

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: 15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitim Sempozyumu Etkinklik Tarihi: 11.05.2016-14.05.2016 Ülke: TÜRKİYE

İlkokul 4 Sınıf Öğrencilerinin Özsaygı Becerilerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi

Yazarlar: BULUT AYDIN,AKTEPE VEDAT

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: 15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitim Sempozyumu Etkinklik Tarihi: 11.05.2016-14.05.2016 Ülke: TÜRKİYE

İlkokul 4 Sınıf Öğrencilerinin Özgüven Becerilerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi

Yazarlar: AKTEPE VEDAT,BULUT AYDIN

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: 3rd International Conference on Primary Education Etkinklik Tarihi: 08.10.2015-10.10.2015 Ülke: -

Türkiye'de Kadına Yönelik Şiddetin Sınıf Öğretmenlerine Göre Değer Odaklı Analizi

Yazarlar: GÜNDÜZ MEVLÜT,AKTEPE VEDAT,ÇALIŞOĞLU MURAT

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: 3rd İnternational Conference on Primary Education Etkinklik Tarihi: 08.10.2015-10.10.2015 Ülke: -

Okul Öncesi Dönemde Edinilen Dilin İlk Okuma Yazma Öğretimi Sürecindeki Etkileri

Yazarlar: TAHİROĞLU MUSTAFA,AKTEPE VEDAT

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: 1st International Symposium Language Education & Teaching Etkinklik Tarihi: 28.05.2015-30.05.2015 Ülke: TÜRKİYE

Müze Eğitiminin Zaman Kapsülü İle Değerlendirilmesi

Yazarlar: UZUNÖZ ABDÜLKADİR,MEYDAN ALİ,AKTEPE VEDAT

Ulusal Özet bildiri Etkinlik Adı: USOS 2015 Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu Etkinklik Tarihi: 21.05.2015-23.05.2015 Ülke: TÜRKİYE

Değerler Eğitimi Yaklaşımları Ve Etkinlik Örnekleri

Yazarlar: AKTEPE VEDAT,TAHİROĞLU MUSTAFA

Ulusal Özet bildiri Etkinlik Adı: USOS 2015 Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu Etkinklik Tarihi: 21.05.2015-23.05.2015 Ülke: TÜRKİYE

Hayat Bilgisi Dersinde Kavram Öğretimi Ve Kavram Öğretiminde Kullanılabilecek Teknikler Üzerine Kuramsal Bir Çalışma

Yazarlar: AKTEPE VEDAT,CEPHECİ EMİNE,IRMAK SEFA,PALAZ ŞİFA

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: VII. Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Kongresi Etkinklik Tarihi: 08.05.2015-10.05.2015 Ülke: TÜRKİYE

İlkokul Hayat Bilgisi Dersi Ders ve Öğrenci Çalışma Kitaplarının Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi

Yazarlar: AKTEPE VEDAT,ŞAHİN HURİYE,GÖKÇU SONGÜL,ŞAHİN ZEHRA

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: VII. Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Kongresi Etkinklik Tarihi: 08.05.2015-10.05.2015 Ülke: TÜRKİYE

Okul Ortamında Kazandırılması Hedeflenen Değerlere Yönelik Öğrenci Görüşlerinin İncelenmesi

Yazarlar: MEYDAN ALİ,AKTEPE VEDAT,DURMAZ AHMET

Ulusal Özet bildiri Etkinlik Adı: 24.Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi Etkinklik Tarihi: 16.04.2015-18.04.2015 Ülke: TÜRKİYE

Hayat Bilgisi Dersi Duyuşsal Kavramlarının Öğretmen Görüşlerine Göre İncelenmesi

Yazarlar: AKTEPE VEDAT,KARACA MAVİŞE EDA,TUFAN TANSU,AYDIN EBRu

Ulusal Özet bildiri Etkinlik Adı: V. Ulusal İlköğretim Bölümleri Öğrenci Kongresi Etkinklik Tarihi: 21.11.2014-22.11.2014 Ülke: TÜRKİYE

Öğrencilere Göre Etkili Bir Sosyal Bilgiler Öğretimi İçin SınıfÖğretmenlerinden Beklentiler

Yazarlar: AKTEPE VEDAT,TAHİROĞLU MUSTAFA,MEYDAN ALİ

Ulusal Özet bildiri Etkinlik Adı: XIII. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu Etkinklik Tarihi: 29.05.2014-31.05.2014 Ülke: TÜRKİYE

Öğretmenlerin Değer Eğitimine İlişkin Algıları

Yazarlar: AKTEPE VEDAT,SARI MEHMET HAYRİ

Ulusal Özet bildiri Etkinlik Adı: IV. Ulusal İlköğretim Bölümleri Öğrenci Kongresi Etkinklik Tarihi: 08.11.2013-09.11.2013 Ülke: TÜRKİYE

Öğretmen ve Yönetici Değerlerinin Karşılaştırılması

Yazarlar: TAHİROĞLU MUSTAFA,ÇETİN TURHAN,AKTEPE VEDAT

Ulusal Tam metin bildiri Etkinlik Adı: III.Eğitim Yönetimi Forumu Etkinklik Tarihi: 12.10.2012-13.10.2012 Ülke: TÜRKİYE

Geleceğe Yön Veren Bir Kurum Olarak Okullar Okul Yöneticisinin Liderlik Rolü

Yazarlar: AKTEPE VEDAT,BULUÇ BEKİR,TAHİROĞLU MUSTAFA

Ulusal Tam metin bildiri Etkinlik Adı: III.Eğitim Yönetimi Forumu Etkinklik Tarihi: 12.10.2012-13.10.2012 Ülke: TÜRKİYE

İlköğretim Okullarının Finansman Sorunu ve Çözüm Önerileri

Yazar: AKTEPE VEDAT

Ulusal Tam metin bildiri Etkinlik Adı: .Sosyal Bilimler Eğitimi Kongresi, Etkinklik Tarihi: 13.10.2011-16.10.2011 Ülke: TÜRKİYE

Kaynaştırma Eğitimi Hakkında Sınıf Öğretmenlerinin Görüşleri ve Öz yeterliklerinin Değerlendirilmesi

Yazar: AKTEPE VEDAT

Ulusal Tam metin bildiri Etkinlik Adı: 10.Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu Etkinklik Tarihi: 05.05.2011-07.05.2011 Ülke: TÜRKİYE

Öğrencilerde İyilik Yapma Bilincini Yerleştirmede Kullanılacak Metotlar ve Öneriler

Yazarlar: AKTEPE VEDAT,AKTEPE LEYLA

Ulusal Tam metin bildiri Etkinlik Adı: 1.Ulusal İyilik Sempozyumu. Etkinklik Tarihi: 20.06.2009-21.06.2009 Ülke: TÜRKİYE

İhtiyaç Fazlası Eşyalar Sahiplerini Buluyor

Yazarlar: AKTEPE VEDAT,AKTEPE LEYLA

Ulusal Tam metin bildiri Etkinlik Adı: 1.Ulusal İyilik Sempozyumu. Etkinklik Tarihi: 20.06.2009-21.06.2009 Ülke: TÜRKİYE

Öğretmenlerin Değer Eğitimine Bakış Açıları

Yazarlar: KARASU MEHMET,AKTEPE VEDAT

Ulusal Tam metin bildiri Etkinlik Adı: 8.Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu Etkinklik Tarihi: 21.05.2009-23.05.2009 Ülke: TÜRKİYE

İlköğretim 4 5 Sınıflarda sosyal bilgiler dersinde değer analizinin ve değer açıklamanın vatan millet sevgisinin kazandırılmasına etkisi

Yazarlar: TAHİROĞLU MUSTAFA,AKTEPE VEDAT,KARASU MEHMET

Ulusal Tam metin bildiri Etkinlik Adı: 7. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu Etkinklik Tarihi: 02.05.2008-04.05.2008 Ülke: TÜRKİYE

Birleştirilmiş Sınıflarda Yeni Programın Uygulanması Esnasında Karşılaşılan Güçlüklere İlişkin Öğretmen Görüşleri

Yazarlar: TAHİROĞLU MUSTAFA,KARASU MEHMET,AKTEPE VEDAT

Ulusal Tam metin bildiri Etkinlik Adı: 7. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu. Etkinklik Tarihi: 02.05.2008-04.05.2008 Ülke: TÜRKİYE

Sınıf Öğretmenlerin öğrencilerini tanıma yeterliliği

Yazarlar: AKTEPE VEDAT,KARASU MEHMET

Ulusal Özet bildiri Etkinlik Adı: 16. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi Etkinklik Tarihi: 05.09.2007-07.09.2007 Ülke: TÜRKİYE

Sınıf Öğretmenlerin öğrencilerini bilişsel yönden tanıma yeterliliği

Yazarlar: AKTEPE VEDAT,karasu mehmet

Ulusal Tam metin bildiri Etkinlik Adı: 3. Ulusal Sosyal Bilimler Eğitimi Kongresi Etkinklik Tarihi: 18.06.2007-20.06.2007 Ülke: TÜRKİYE

  • 10.05.2017-12.05.2017 SERGİLER/Üniversitelerin düzenlediği sergiler /

    BİR TASARIM MİLYONLARCA ÇOCUK ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL TASARIMI SERGİSİ

    Yer: NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ Düzenleyenler: YRD.DOÇ.DR. VEDAT AKTEPE, 2.SINIF ÖÖĞRENCİLERİNİN TAMAMI

  • 20.02.2015-22.02.2015 KİTABINI PAYLAŞMA VE OKUMA FARKINDALIĞI KAZANMA

    KİTABINI PAYLAŞMA VE OKUMA FARKINDALIĞI KAZANMA

    Yer: NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ Düzenleyen: EĞİTİM FAKÜLTESİ İLKÖĞRETİM BÖLÜMÜ SINIF EĞİTİMİ ABD

  • 04.04.2015-08.05.2015 YÖNETİCİLİK FORMASYON KURSU

    YÖNETİCİLİK FORMASYON KURSU

    Yer: NEVŞEHİR RAM, NEVŞEHİR MİHRİBAN EMİN GÜNEL ORTAOKULU Düzenleyen: NEVŞEHİR MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ

  • 26.01.2015-06.02.2015 YÖNETİCİLİK FORMASYON KURSU

    YÖNETİCİLİK FORMASYON KURSU

    Yer: NEVŞEHİR RAM, NEVŞEHİR MİHRİBAN EMİN GÜNEL ORTAOKULU Düzenleyen: NEVŞEHİR MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ

  • 12.11.2014-12.11.2014 SEMİNER

    EĞİTİM FAKÜLTESİ SEMİNERLERİ

    Yer: NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FSKÜLTESİ Düzenleyen: NEVŞEHİR HACI HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ

  • 05.10.2012-08.10.2012 SANATSAL ETKİNLİKLER/

    DÜNYA ÖĞRETMENLER GÜNÜ

    Yer: KIZ VE TEKNİK MESLEK LİSESİ Düzenleyen: NEVŞEHİR MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ KIZ VE TEKNİK MESLEK LİSESİ MÜDÜRLÜĞÜ

  • Kalkınma Bakanlığı 27.12.2019-06.01.2021  | Proje Tamamlandı | 

    Adı: Kişiye Özel Kitap Önerme Akıllı Uygulaması (KitApp)

    Konusu: Proje ile ortaokul 5-8. Sınıf öğrencilerinin bireysel özelliklerini, ilgi alanlarını, zekâ türlerini, okumaya ilişkin tutumları, okuduğunu anlama, düzeylerini, kelime dağarcıklarını ve sözel akıl yürütme düzeylerini belirleyerek, öğrencilerin özelliklerine uygun kitap öneren bir akıllı aygıt uygulaması (application) yazılacaktır. Bu yazılım sekiz KOP ilinden birer ortaokulun öğrencilerine uygulanacaktır. Akıllı uygulama ile öğrencilerin bilim kurgu, günlük yaşam, macera, astronomi, doğa, eğlence, mizah, sosyal konular, değerler, spor, müzik, görsel sanatlar, vb. ilgi alanlarında kendi ilgileri belirlenerek bu alanlara uygun kitaplar önerilecek. Kendine önerilen kitabın en ilginç kısa bir bölümünü akıllı uygulama üzerinden okuyacak olan öğrenci kitapları inceleyerek bir kitabı okumaya karar verecek. Kitabı nereden (okul kütüphanesi, mahalle kütüphanesi) temin edebileceğini öğrenen öğrenci kitabı okumaya başlayınca akıllı uygulama üzerinden izleme süreci başlayacak. Bu yazılımın önerdiği kitapları okuyan öğrencilerin kitapları anlayarak okuma düzeyleri belirlenecektir. Akıllı yazılım üzerinden aynı kitabı okuyan öğrencilerin kitap ile ilgili entelektüel tartışmalar yapması sağlanacak. Aynı zamanda öğrencinin kitap okuma listesi oluşacak. Öğrenciler de ister kendilerine önerilen kitaplardan isterlerse de daha önceki deneyimlerinden okuyuculara kitaplar tavsiye edebilecekler. Öğrencilerin daha önceki dönemlere göre kitap okuma düzeylerindeki artış ve okumaya karşı isteklilikleri ve kitap okumaya ilişkin tutumlarda bir değişiklik olup olmadığı, araştırma boyunca incelenecek. Proje ile çocukların farklı ilgi alanlarına uygun yeterli kitap okul kütüphanelerinde bulunmaması durumunda bu kitaplar okullara temin edilecek. Uygulama ile en etkili kitap okuyan öğrenciler ödüllendirilecek. Görevi: Danışman

  • Kalkınma Bakanlığı 16.08.2018-15.09.2020  | Proje Tamamlandı | 

    Adı: Engelli Bireylerin Topluma Entegrasyonu İçin Spor Ve Eğitim Faaliyetleri Sunmaya Yönelik Özel Hizmet Merkezinin Oluşturulması

    Konusu: Dezavantajlı gruplar basta olmak üzere bireylerin günlük yasam kalitesininartırılmasına yönelik altyapının gelistirilmesi amacıyla spor ve eğitim faaliyetleri sunmaya yönelik özel hizmet merkezinin oluşturulması Görevi: Araştırmacı

  • TÜBİTAK PROJESİ 01.06.2018-25.12.2018  | Proje Tamamlandı | 

    Adı: Değerler Eğitiminde Dijital Hikaye Kullanımı

    Konusu: Projenin amacı sınıf öğretmenlerine, değerler eğitimi süreçlerinde kullanmaya yönelik olarak dijital hikaye kavramı hakkında bilgi vermek, dijital hikaye hazırlama programlarını tanıtmak, dijital hikaye oluşturmak için kullanılabilecek temel program bilgisi ve eğitimini vermek, sınıf içi değerler eğitiminde kullanılabilecek örnek dijital hikayeler hazırlamak ve uygulama örneklerini paylaşmaktır. Eğitimin hedef kitlesini, Nevşehir İlinde görev yapan ve eğitime gönüllülük esası ile katılacak ilkokul öğretmenleri oluşturmaktadır. Eğitimin süresi 10 gün ve katılımcı sayısı 30 olarak planlanmıştır. Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitim Bölümü bilgisayar sınıflarında verilecek olan eğitimde değer kavramı, değerlerin sınıflandırılması, değerlerin öğretimi, değerlerin öğretimine ilişkin kazanımlar, hikayelerin eğitimde kullanımı, dijital hikaye kavramı ve eğitimde kullanımı, dijital hikaye hazırlama aşamaları, dijital hikaye hazırlamada kullanılacak ses-görüntü ve video işleme programları ve dijital hikaye hazırlama yazılımları hakkında eğitim verilecektir. Projeye katılan öğretmenlerden Hayat Bilgisi dersi temalarında yer alan değerlerin kazanımına yönelik dijital hikayeler hazırlamaları istenecek ve bu hikayeler “Dijital Hikayeler için Dereceli Değerlendirme Ölçeği” bağlamında değerlendirilecek ve katılımcılara dönütler verilecektir. Hazırlanan dijital hikayeler, kurulacak web sitesinde ve açılacak YouTube kanalında yayınlanarak ilgili tüm öğretmenlerin kullanımına sunulacaktır. Görevi: Eğitmen

  • Yüksek Lisans 2021 Devam Ediyor

      MURAT TURGUT


    Tez Adı: "ÇITIR ÇITIR FELSEFE" ADLI ÇOCUK KİTAPLARI SERİSİNİN KÖK DEĞERLER AÇISINDAN İNCELENMESİ


    Yer: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sınıf Eğitimi Ana Bilim Dalı


  • Yüksek Lisans 2022 Tamamlandı

      BÜŞRA ÇOŞKUN


    Tez Adı: 9-12 yaş çocuk kitaplarının, sosyal bilgiler dersi öğretim programında yer alan değerler açısından incelenmesi: Gülten Dayıoğlu örneği


    Yer: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Temel Eğitim Ana Bilim Dalı


  • Yüksek Lisans 2022 Tamamlandı

      BEYZA HOCAOĞULLARI


    Tez Adı: İlkokul öğrencilerinin çevreye yönelik tutumları ile hayat bilgisi ders tutumları arasındaki ilişkinin incelenmesi


    Yer: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Temel Eğitim Ana Bilim Dalı

___ Bağlantılar ___