Akademik Unvanlar

  • 2021 2013

      ÖĞRETİM GÖREVLİSİ

    NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ MESLEK YÜKSEKOKULU

  • 2013 2007

      ÖĞRETİM GÖREVLİSİ

    NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ MESLEK YÜKSEKOKULU

  • 2007 2004

      ÖĞRETİM GÖREVLİSİ

    NEVŞEHİR ÜNİVERSİTESİ MESLEK YÜKSEKOKULU

Öğrenim Bilgisi

  • Doktora Devam Ediyor

    ERCİYES ÜNİVERSİTESİ FEN BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ ELEKTRİK-ELEKTRONİK MÜHENDİSLİĞİ (DR) 

  • Yüksek Lisans 2006

    ERCİYES ÜNİVERSİTESİ FEN BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ BİLGİSAYAR MÜHENDİSLİĞİ (YL) (TEZLİ) 

  • Lisans Devam Ediyor

    ANADOLU ÜNİVERSİTESİ İŞLETME FAKÜLTESİ İŞLETME BÖLÜMÜ İŞLETME PR. (AÇIKÖĞRETİM)

  • Lisans 2003

    ERCİYES ÜNİVERSİTESİ MÜHENDİSLİK FAKÜLTESİ BİLGİSAYAR MÜHENDİSLİĞİ BÖLÜMÜ BİLGİSAYAR MÜHENDİSLİĞİ PR.

2006-2007 Önlisans GÖRSEL PROGRAMLAMA I
2020-2021 Önlisans İNTERNET PROGRAMCILIĞI II
2020-2021 Önlisans GÖRSEL PROGRAMLAMA III
2020-2021 Önlisans GÖRSEL PROGRAMLAMA I
2020-2021 Önlisans TEMEL BİLGİ TEKNOLOJİLERİ KULLANIMI I
2021-2022 Önlisans TEMEL BİLGİ TEKNOLOJİLERİ KULLANIMI II
2021-2022 Önlisans İNTENET PROGRAMCILIĞI II
2021-2022 Önlisans GÖRSEL PROGRAMLAMA III
2021-2022 Önlisans GÖRSEL PROGRAMLAMA I
2021-2022 Önlisans TEMEL BİLGİ TEKNOLOJİLERİ KULLANIMI I
2021-2022 Önlisans MOBİL PROGRAMLAMA
2021-2022 Önlisans GÖRSEL PROGRAMLAMA II
2021-2022 Önlisans PROGRAMLAMA TEMELLERİ
2020-2021 Önlisans İNTERNET PROGRAMCILIĞI I
2020-2021 Önlisans GÖRSEL PROGRAMLAMA II
2020-2021 Önlisans PROGRAMLAMA TEMELLERİ
2019-2020 Önlisans TEMEL BİLGİ TEKNOLOJİLERİ KULLANIMI II
2019-2020 Önlisans İNTERNET PROGRAMCILIĞI I
2019-2020 Önlisans İNTERNET PROGRAMCILIĞI II
2018-2019 Önlisans İNTERNET PROGRAMCILIĞI II
2016-2017 Önlisans TEMEL BİLGİ TEKNOLOJİLERİ KULLANIMI I
2015-2016 Önlisans TEMEL BİLGİ TEKNOLOJİLERİ KULLANIMI I
2019-2020 Önlisans TEMEL BİLGİ TEKNOLOJİLERİ KULLANIMI I
2018-2019 Önlisans TEMEL BİLGİ TEKNOLOJİLERİ KULLANIMI I
2017-2018 Önlisans TEMEL BİLGİ TEKNOLOJİLERİ KULLANIMI I
2014-2015 Önlisans TEMEL BİLGİ TEKNOLOJİLERİ KULLANIMI I
2007-2008 Önlisans GÖRSEL PROGRAMLAMA I
2020-2021 Önlisans TEMEL BİLGİ TEKNOLOJİLERİ KULLANIMI II
2019-2020 Önlisans SİSTEM ANALİZİ VE TASARIMI
2018-2019 Önlisans SİSTEM ANALİZİ VE TASARIMI
2017-2018 Önlisans SİSTEM ANALİZİ VE TASARIMI
2016-2017 Önlisans SİSTEM ANALİZİ VE TASARIMI
2019-2020 Önlisans GÖRSEL PROGRAMLAMA III
2018-2019 Önlisans GÖRSEL PROGRAMLAMA III
2017-2018 Önlisans GÖRSEL PROGRAMLAMA III
2016-2017 Önlisans GÖRSEL PROGRAMLAMA III
2019-2020 Önlisans GÖRSEL PROGRAMLAMA II
2018-2019 Önlisans GÖRSEL PROGRAMLAMA II
2017-2018 Önlisans GÖRSEL PROGRAMLAMA II
2016-2017 Önlisans GÖRSEL PROGRAMLAMA II
2019-2020 Önlisans GÖRSEL PROGRAMLAMA I
2018-2019 Önlisans GÖRSEL PROGRAMLAMA I
2017-2018 Önlisans GÖRSEL PROGRAMLAMA I
2016-2017 Önlisans GÖRSEL PROGRAMLAMA I
2019-2020 Önlisans PROGRAMLAMA TEMELLERİ
2018-2019 Önlisans PROGRAMLAMA TEMELLERİ
2017-2018 Önlisans PROGRAMLAMA TEMELLERİ
2016-2017 Önlisans PROGRAMLAMA TEMELLERİ
2013-2014 Önlisans PROGRAMLAMA TEMELLERİ
2012-2013 Önlisans PROGRAMLAMA TEMELLERİ
2011-2012 Önlisans PROGRAMLAMA TEMELLERİ
2011-2012 Önlisans ALGORİTMA VE PROGRAMLAMAYA GİRİŞ
2010-2011 Önlisans ALGORİTMA VE PROGRAMLAMAYA GİRİŞ
2009-2010 Önlisans ALGORİTMA VE PROGRAMLAMAYA GİRİŞ
2008-2009 Önlisans ALGORİTMA VE PROGRAMLAMAYA GİRİŞ
2006-2007 Önlisans ALGORİTMA VE PROGRAMLAMAYA GİRİŞ
2007-2008 Önlisans ALGORİTMA VE PROGRAMLAMAYA GİRİŞ
2005-2006 Önlisans ALGORİTMA VE PROGRAMLAMAYA GİRİŞ
2004-2005 Önlisans ALGORİTMA VE PROGRAMLAMAYA GİRİŞ
2013-2014 Önlisans GÖRSEL PROGRAMLAMA I
2012-2013 Önlisans GÖRSEL PROGRAMLAMA I
2011-2012 Önlisans GÖRSEL PROGRAMLAMA I
2010-2011 Önlisans GÖRSEL PROGRAMLAMA I
2009-2010 Önlisans GÖRSEL PROGRAMLAMA I
2008-2009 Önlisans GÖRSEL PROGRAMLAMA I
2018-2019 Lisans TEMEL BİLGİ TEKNOLOJİSİ KULLANIMI
2018-2019 Lisans TEMEL BİLGİ TEKNOLOJİSİ I

Filtrele:

Bilgisayara Giriş

ABA KADİR, 2017.

Uluslararası Ders Kitabı Yayın Bilgisi: Pegem Akademi, TÜRKİYE. | ISBN: 978-605-241-070-7

Bilgisayara Giriş

ABA KADİR, 2017.

Uluslararası Ders Kitabı Yayın Bilgisi: Pegem Akademi, TÜRKİYE. | ISBN: 978-605-241-070-7

Implementing Low Cost and Secure Data Transmission Layer for Image Transmission in Wireless Sensor Network

Yazarlar: ÇİFLİKLİ CEBRAİL,ABA KADİR

Uluslararası Tam metin bildiri Etkinlik Adı: 2020 Global Congress on Electrical Engineering (GC-ElecEng) Etkinklik Tarihi: 04.09.2020-06.09.2020 Ülke: İSPANYA

Kablosuz Sensör Ağlarında Düşük Maliyetli Resim İletişim Katmanı Oluşturulması

Yazarlar: ÇİFLİKLİ CEBRAİL,ABA KADİR

Uluslararası Tam metin bildiri Etkinlik Adı: ULUSLARARASI ERCİYESBİLİMSEL ARAŞTIRMALAR KONGRESİ Etkinklik Tarihi: 26.04.2019-28.04.2019 Ülke: TÜRKİYE

Kablosuz Sensör Ağlarında Görüntü İletiminde Veri Tasarruflu İletim Katmanı Oluşturulması

Yazarlar: ÇİFLİKLİ CEBRAİL,ABA KADİR

Uluslararası Tam metin bildiri Etkinlik Adı: ISAS 2019 - 3rd International Symposium on Innovative Approaches in Scientific Studies Etkinklik Tarihi: 19.04.2019-21.04.2019 Ülke: TÜRKİYE

TEA ve XTEA Şifreleme Algoritmaları İçin Kaos Tabanlı KaydırmaDizisi Oluşturulması ve Uygulanması

Yazarlar: ÇİFLİKLİ CEBRAİL,ABA KADİR

Uluslararası Tam metin bildiri Etkinlik Adı: 2nd International Symposium on Innovative Approaches in Scientific Etkinklik Tarihi: 30.11.2018-02.12.2018 Ülke: TÜRKİYE

Performance Analysis of Encryption Algorithms On Different Microprocessors

Yazarlar: ÇİFLİKLİ CEBRAİL,ABA KADİR

Uluslararası Tam metin bildiri Etkinlik Adı: International Congress on New Trends in Science, Engineering and Technology Etkinklik Tarihi: 04.09.2018-06.09.2018 Ülke: -

I2SCP - Instructor to Student Communication Platform

Yazar: ABA KADİR

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: International Congress on New Trends in Science, Engineering and Technology Etkinklik Tarihi: 04.09.2018-06.09.2018 Ülke: -

Mesleki Eğitimde Yeni Bir Yaklaşım: Oyunlaştırılmış Öğrenme Platformu

Yazarlar: SAYGIN OĞUZ,ABA KADİR,SAMUR ARİF NİHAT

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: x. International Congress Of Educational Research Etkinklik Tarihi: 27.04.2018-30.04.2018 Ülke: -

Comparing the Performance of Encryption Algorithms in ZigBee Based Wireless Sensor Networks

Yazarlar: ÇİFLİKLİ CEBRAİL,ABA KADİR

Uluslararası Tam metin bildiri Etkinlik Adı: I. International Symposium on Innovative Approaches in Scientific Studies (ISAS 2018) Etkinklik Tarihi: 11.04.2018-12.04.2018 Ülke: -

Arduino Kullanılarak Oluşturulan Kablosuz Sensör Ağında Şifreleme Algoritmalarının Karşılaştırılması

Yazarlar: ÇİFLİKLİ CEBRAİL,ABA KADİR,KARAKOÇ TAHİR

Uluslararası Tam metin bildiri Etkinlik Adı: ISMSIT 2017-1st International Symposium on Multidisciplinary Studies and Innovative Technologies Etkinklik Tarihi: 02.11.2017-04.11.2017 Ülke: TÜRKİYE

Arduino Kullanılarak Oluşturulan Kablosuz Sensör Ağında Şifreleme Algoritmalarının Karşılaştırılması

Yazarlar: ÇİFLİKLİ CEBRAİL,ABA KADİR,KARAKOÇ TAHİR

Uluslararası Tam metin bildiri Etkinlik Adı: International Symposium on Multidisciplinary Studies and Innovative Technologies Etkinklik Tarihi: 02.11.2017-04.11.2017 Ülke: TÜRKİYE

Mesleki Eğitimde Yeni Bir Yaklaşım:Oyunlaştırılmış Öğrenme Platformu

Yazarlar: SAYGIN OĞUZ,ABA KADİR,SAMUR ARİF NİHAT

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: X.International Congress Of Educational Research Etkinklik Tarihi: 27.04.2017-30.04.2017 Ülke: -

  • Avrupa Birliği 15.12.2016-14.02.2019  | Proje Tamamlandı | 

    Adı: I Trust My Competency in Accounting and Finance via Gamified Learning Platform (Oyunlaştırılmış Öğrenme Platformuyla Muhasebe ve Finans Alanında Yetkinliğime Güveniyorum) - TRUSTvGLP

    Konusu:  - Görevi: Araştırmacı

  • TÜBİTAK PROJESİ 01.09.2018-29.02.2020  | Proje Tamamlandı | 

    Adı: ASANSÖR İÇİN CAN-BUS PROTOKOLÜ TABANLI BİR KAT BUTONU SİSTEMİNİN GELİŞTİRİLMESİ

    Konusu: Asansör Sistemleri Görevi:

  • TÜBİTAK PROJESİ 01.06.2018-25.12.2018  | Proje Tamamlandı | 

    Adı: Değerler Eğitiminde Dijital Hikaye Kullanımı

    Konusu: Projenin amacı sınıf öğretmenlerine, değerler eğitimi süreçlerinde kullanmaya yönelik olarak dijital hikaye kavramı hakkında bilgi vermek, dijital hikaye hazırlama programlarını tanıtmak, dijital hikaye oluşturmak için kullanılabilecek temel program bilgisi ve eğitimini vermek, sınıf içi değerler eğitiminde kullanılabilecek örnek dijital hikayeler hazırlamak ve uygulama örneklerini paylaşmaktır. Eğitimin hedef kitlesini, Nevşehir İlinde görev yapan ve eğitime gönüllülük esası ile katılacak ilkokul öğretmenleri oluşturmaktadır. Eğitimin süresi 10 gün ve katılımcı sayısı 30 olarak planlanmıştır. Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitim Bölümü bilgisayar sınıflarında verilecek olan eğitimde değer kavramı, değerlerin sınıflandırılması, değerlerin öğretimi, değerlerin öğretimine ilişkin kazanımlar, hikayelerin eğitimde kullanımı, dijital hikaye kavramı ve eğitimde kullanımı, dijital hikaye hazırlama aşamaları, dijital hikaye hazırlamada kullanılacak ses-görüntü ve video işleme programları ve dijital hikaye hazırlama yazılımları hakkında eğitim verilecektir. Projeye katılan öğretmenlerden Hayat Bilgisi dersi temalarında yer alan değerlerin kazanımına yönelik dijital hikayeler hazırlamaları istenecek ve bu hikayeler “Dijital Hikayeler için Dereceli Değerlendirme Ölçeği” bağlamında değerlendirilecek ve katılımcılara dönütler verilecektir. Hazırlanan dijital hikayeler, kurulacak web sitesinde ve açılacak YouTube kanalında yayınlanarak ilgili tüm öğretmenlerin kullanımına sunulacaktır. Görevi: Eğitmen

  • Avrupa Birliği 01.06.2008-01.10.2008  | Proje Tamamlandı | 

    Adı: Gelişmiş mesleki eğitime sahip Avrupa ülkelerinde ön lisans seviyesindeki mesleki İngilizce eğitimini inceleyip değerlendirerek Türkiye deki mesleki İngilizce eğitimine katkı sağlamak Leonardo Mobility Proje No 2008 1 TR LEO03 00571

    Konusu: Gelişmiş mesleki eğitime sahip Avrupa ülkelerinde ön lisans seviyesindeki mesleki İngilizce eğitimini inceleyip değerlendirerek Türkiye deki mesleki İngilizce eğitimine katkı sağlamak Görevi: Araştırmacı

  • TÜBİTAK PROJESİ 01.04.2015-25.05.2017  | Proje Tamamlandı | 

    Adı: Uzaktan kontrol edilebilen modüler yapılı güvenlik, kontrol ve müdahale sistemleri

    Konusu: Projenin konusu konutlardaki güvenlik açığını en aza indirmek amacıyla yapısında 1. Yangın uyarı ve müdahale sistemi, 2. Zehirli gaz uyarı ve müdahale sistemi, 3. Nem kontrol sistemi 4. Sıcaklık kontrol sistemi, 5. Hava kontrol sistemi, 6. GPRS/SMS erken uyarı sistesi, 7. Elektrik ve yakıt müdahale sistemi, 8. Hırsız uyarı sistemi, 9. Arıza geri bildirim sisteminin bulunduğu ve bu sistemlerin kontrolünün ve yönetiminin 1. Algılayıcı cihaz 2. Kontrol Cihazı 3. Müdahale sistemleri 4. Akıllı Telefon Uygulamaları, 5. Web Tabanlı Bilgisayar Uygulamaları, 6. Windows Tabanlı Bilgisayar Uygulamaları ile tek merkezden ve uzaktan kontrollü bir şekilde yapılabilmesini içermektedir Görevi: Araştırmacı

  • TÜBİTAK PROJESİ 01.04.2015-25.05.2017  | Proje Tamamlandı | 

    Adı: UZAKTAN KONTROL EDİLEBİLEN MODÜLER YAPILI GÜVENLİK, KONTROL VE MÜDAHALE SİSTEMLERİ

    Konusu: Akıllı Ev Görevi: Araştırmacı

  • Avrupa Birliği 15.12.2016-14.02.2019  | Proje Tamamlandı | 

    Adı: I Trust my Competency in Accounting and Finance via Gamified Learning Platform - TRUSTvGLP (Oyunlaştırılmış Öğrenme Platformuyla Muhasebe ve Finans Alanında Yetkinliğime Güveniyorum)

    Konusu: Oyunlaştırılmış Öğrenme Platformu aracılığıyla Muhasebe ve Finans alanındaki öğrencilerin uygulama becerilerinin artırılması Görevi: Araştırmacı

  • TÜBİTAK PROJESİ 08.07.2013-21.10.2014  | Proje Tamamlandı | 

    Adı: Güvenlik Kontrol ve Müdahale Sistemleri

    Konusu: Akıllı Ev Görevi: Araştırmacı
  • blog

    Test

    Test yazısı 

  • ders notu

    test ders notu

    <p>ders notu içeriği</p>

  •   test duyuru

    <p>test duyuru metni</p>

___ Bağlantılar ___