YARDIMCI DOÇENT
NEVŞEHİR ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ
NEVŞEHİR ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ
AHİ EVRAN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ
" İlköğretim 5. sınıf fen ve teknoloji dersi ünitelerinde kavramsal değişim yaklaşımının öğrenci başarısına etkisinin incelenmesi "
GAZİ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ SINIF EĞİTİMİ (DR)
" İlköğretim okulları 4. ve 5. sınıflarda 2005 fen ve teknoloji dersi öğretim programının uygulanmasında karşılaşılan güçlüklerin öğretmen görüşlerine göre değerlendirilmesi(Afyonkarahisar ili örneği) "
AFYON KOCATEPE ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ İLKÖĞRETİM SINIF ÖĞRETMENLİĞİ (YL) (TEZLİ)
SÜLEYMAN DEMİREL ÜNİVERSİTESİ BURDUR EĞİTİM FAKÜLTESİ SINIF ÖĞRETMENLİĞİ PR. (İÖ)
Adı: International Peace Promotion Action
Konusu: Grundtvig Learning Partnership from Life long Görevi: AraştırmacıAdı: S O S Traditional Values
Konusu: Geleneksel değerler Görevi: AraştırmacıAdı: Let s Discover Democracy in Different Countries
Konusu: Farklı ülkelerdeki demokrasiyi keşfedelim Görevi: Proje KoordinatörüAdı: Beyşehir Gölü Milli Parkı ve Konya Çevresinde Ekoloji Temelli Doğa Eğitimi II
Konusu: Beyşehir Gölü Milli Parkı ve Konya Çevresinde Ekoloji Temelli Doğa Eğitimi Görevi: AraştırmacıGÖKÇE ULU
Tez Adı: İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin STEM Alanlarına Yönelik Kariyer İlgileri İle Sınıf Öğretmenlerinin STEM Eğitimine Yönelik Öz Yeterlik Algılarının İncelenmesi
Yer: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sınıf Eğitimi Ana Bilim Dalı
ERCAN GÜN
Tez Adı: İlkokul 3. ve 4. Sınıf Fen Bilimleri Ders Kitaplarının Çoklu Zeka Kuramı Açısından İncelenmesi
Yer: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Temel Eğitim Ana Bilim Dalı
PELİN EREN
Tez Adı: İlkokul 3. sınıfta fen bilimleri dersinde web 2.0 uygulamaları kullanımının etkisinin incelenmesi
Yer: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Temel Eğitim Ana Bilim Dalı
ŞİFA PALAZ
Tez Adı: Fen öğretiminde kullanılan ölçme ve değerlendirme yaklaşımlarına yönelik sınıf öğretmeni adaylarının değerlendirilmesi
Yer: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Temel Eğitim Ana Bilim Dalı
ŞÜKRAN EZGİ ŞEREF
Tez Adı: Sınıf öğretmeni adaylarının harmanlanmış öğrenme ile yapılan bilimin doğası eğitimine yönelik değerlendirmeleri
Yer: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Temel Eğitim Ana Bilim Dalı
NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ
EĞİTİM FAKÜLTESİNEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ
EĞİTİM FAKÜLTESİDOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ ALPER MURAT ÖZDEMİR ( YÖK Araştırmacı ID: 36814 )
Santral: 0384 228 1000 Dâhilî: 21022