Akademik Unvanlar

  • 2015

      ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ

    NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ

Öğrenim Bilgisi

  • Doktora 2023

    Türkiye eğitim sistemi: Foucault'nun iktidar teknikleri bağlamında bir inceleme  "

    ESKİŞEHİR OSMANGAZİ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ EĞİTİM YÖNETİMİ (DR) 

  • Yüksek Lisans 2017

    Okullarda sosyal adalet algısının incelenmesi  "

    ESKİŞEHİR OSMANGAZİ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ EĞİTİM YÖNETİMİ, TEFTİŞİ, PLANLAMASI VE EKONOMİSİ (YL) (TEZLİ) 

  • Lisans 2014

    GAZİ ÜNİVERSİTESİ GAZİ EĞİTİM FAKÜLTESİ YABANCI DİLLER EĞİTİMİ BÖLÜMÜ İNGİLİZCE ÖĞRETMENLİĞİ PR.

Filtrele:

Foucault’nun “normalleştirme” iktidar tekniğinin eğitim fakültelerinde görev yapan akademisyenler üzerindeki yansımaları

Yazarlar: GÜRGEN BEGÜM, ŞENTÜRK İLKNUR

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: 17. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi Etkinklik Tarihi: 07.03.2024-09.03.2024 Ülke: TÜRKİYE

Bir tematik ve metodolojik eğilim çalışması: Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi Dergisi, 2014-2018

Yazarlar: YURTER YELİZ,GÜRGEN BEGÜM,SÖNMEZ HAKAN

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: 14. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi Etkinklik Tarihi: 02.05.2019-04.05.2019 Ülke: TÜRKİYE

Öğretmenlerin eleştirel pedagoji hakkında görüşleri

Yazarlar: GÜRGEN BEGÜM,POTUK AYTAÇ,YURTER YELİZ,ERGİN ŞÜKRİYE HAZAL

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: Uluslararası Necatibey Eğitim ve Sosyal Bilimler Araştırmaları Kongresi Etkinklik Tarihi: 26.10.2018-28.10.2018 Ülke: TÜRKİYE

Öğretmen adaylarının öğretmenlik mesleğine ve öğretmen atama sistemine ilişkin görüşleri

Yazarlar: KIRANLI GÜNGÖR SEMRA,GÜRGEN BEGÜM

Ulusal Özet bildiri Etkinlik Adı: 10. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi Etkinklik Tarihi: 07.05.2015-09.05.2015 Ülke: TÜRKİYE

Öğretmen adaylarının öğretmenlik mesleğine ilişkin görüşleri

Yazarlar: KIRANLI GÜNGÖR SEMRA,GÜRGEN BEGÜM

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: 6. Uluslararası Eğitimde Yeni Yönelimler Kongresi Etkinklik Tarihi: 24.04.2015-26.04.2015 Ülke: TÜRKİYE

___ Bağlantılar ___