Akademik Unvanlar

  • 2020

      DOÇENT

    NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ

  • 2000

      ÖĞRETİM GÖREVLİSİ

    ATILIM ÜNİVERSİTESİ FEN-EDEBİYAT FAKÜLTESİ

  • 2020 2013

      DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ

    NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ

  • 2013 2001

      ÖĞRETİM GÖREVLİSİ

    ATILIM ÜNİVERSİTESİ FEN-EDEBİYAT FAKÜLTESİ

  • 2000 1998

      OKUTMAN

    ATILIM ÜNİVERSİTESİ YABANCI DİLLER YÜKSEKOKULU

Öğrenim Bilgisi

  • Doktora 2008

    Özgün değerlendirme tekniği bağlamında Avrupa dil gelişim dosyası uygulamalarının okuma becesirine etkisi  "

    ANKARA ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ YABANCI DİL ÖĞRETİMİ (DR) 

  • Yüksek Lisans 2001

    The Idenrification of psycholinguistic difficulties in the teaching of productivite skills through approach in intermediate and uppur-intermediate classes  "

    HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ İNGİLİZ DİLİ EĞİTİMİ (YL) (TEZLİ) 

  • Lisans 1994

    HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ YABANCI DİLLER EĞİTİMİ BÖLÜMÜ İNGİLİZCE ÖĞRETMENLİĞİ PR. (İNGİLİZCE)

2023-2024 Lisans ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI 1
2023-2024 Lisans GK 001 Topluma Hizmet Uygulamaları
2023-2024 Lisans İNGİLİZCE ÖĞRETİMİNDE DERS İÇERİĞİ GELİŞTİRME
2021-2022 Lisans Materials Development in Language Teaching
2021-2022 Lisans Teaching Language Skills 2
2021-2022 Lisans Öğretmenlik Uygulaması
2021-2022 Lisans Teaching Language Skills 1
2021-2022 Lisans Pragmatics and Language Teaching
2020-2021 Lisans Öğretmenlik Uygulaması
2020-2021 Lisans Classroom Assessment
2020-2021 Lisans Language and Culture
2020-2021 Lisans Türkçe-İngilizce Karşılaştırmalı dilbilgisi
2020-2021 Lisans Teaching Integrated Language Skills
2020-2021 Lisans Sturucture of English
2020-2021 Lisans Teaching Language Skills 2
2020-2021 Lisans Teaching Language Skills 1
2019-2020 Lisans Dil Becerilerinin Öğretimi 1
2019-2020 Lisans Bilimsel Kültürel Etkinlikler
2019-2020 Lisans Topluma Hizmet Uygulamaları
2019-2020 Lisans Eleştirel düşünme Becerileri
2019-2020 Lisans Karakter ve Değer Eğitimi
2019-2020 Lisans Barış Eğitimi
2019-2020 Lisans Öğretmenlik Uygulaması
2019-2020 Lisans Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı
2019-2020 Lisans Dil ve kültür
2019-2020 Lisans Dil Becerilerinin Öğretimi 2
2018-2019 Lisans Karakter ve değer eğitimi
2018-2019 Lisans Dil Becerilerinin Öğretimi
2018-2019 Lisans Okul deneyimi
2018-2019 Lisans Dil Edinimi
2018-2019 Lisans Söylem Çözümlemesi
2018-2019 Lisans Özel Öğretim Yöntemleri II
2018-2019 Lisans Bilimsel Kültürel Etkinlikler
2018-2019 Lisans Öğretmenlik Uygulaması
2018-2019 Lisans Dil Becerilerinin Öğretimi II
2018-2019 Lisans Özel öğretim Yöntemleri I
2017-2018 Lisans Bilimsel Kültürel Etkinlikler
2017-2018 Lisans Yabancı dil öğretiminde ölçme ve Değerlendirme
2017-2018 Lisans Öğretmenlik Uygulaması
2017-2018 Lisans Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı
2017-2018 Lisans Yabancı dil öğretiminde Materyal İnceleme ve Geliştirme
2017-2018 Lisans Okul Deneyimi
2017-2018 Lisans Dil Edinimi
2017-2018 Lisans Çocuklara Yabancı dil Öğretimi 2
2017-2018 Lisans Çocuklara Yabancı Dil Öğretimi 1
2017-2018 Lisans İngilizce-Türkçe Çeviri
2017-2018 Lisans Karakter ve Değer Eğitimi
2016-2017 Lisans Öğretmenlik Uygulaması
2016-2017 Lisans Bilimsel Kültürel Etkinlikler
2016-2017 Lisans topluma Hizmet Uygulamaları
2016-2017 Lisans Özel Öğretim Yöntemleri 2
2016-2017 Lisans Özel Öğretim Yöntemleri 1
2016-2017 Lisans Çocuklara Yabancı Dil Öğretimi 2
2016-2017 Lisans Çocuklara Yabancı dil öğretimi 1
2016-2017 Lisans Dilbilim 2
2016-2017 Lisans Dilbilim 1
2016-2017 Lisans Dil Becerilerini Öğretimi 2
2016-2017 Lisans Dil Becerilerinin Öğretimi 1
2015-2016 Lisans Dil Becerilerinin Öğretimi1
2015-2016 Lisans Dilbilim 2
2015-2016 Lisans İngilizce-Türkçe Çeviri
2015-2016 Lisans İngilizce Öğretimimnde Yaklaşımlar 2
2015-2016 Lisans İngilizce Öğretiminde Yaklaşımlar 1
2015-2016 Lisans Dil Becerilerinin Öğretimi 2
2015-2016 Lisans Özel öğretim yöntemleri
2015-2016 Lisans Dilbilim 1
2015-2016 Lisans Bilimsel Araştırma Yöntemleri
2014-2015 Lisans İleri Okuma Yazma 1
2014-2015 Lisans Yabancı Dil 2
2014-2015 Lisans Yabancı Dil 1
2014-2015 Lisans İleri Okuma ve Yazma 2
2013-2014 Lisans Yabancı Dil 1
2013-2014 Lisans YABANCI DİL 2
2013-2014 Lisans Yabancı Dil 2
2013-2014 Lisans Yabancı dil 1
2023-2024 Yüksek Lisans UZMANLIK ALAN DERSİ
2023-2024 Yüksek Lisans TEZ ÇALIŞMASI
2023-2024 Yüksek Lisans TEZ ÇALIŞMASI
2023-2024 Yüksek Lisans DİL ALAN VE BECERİLERİNİN ÖĞRETİMİ I
2023-2024 Yüksek Lisans UZMANLIK ALAN DERSİ
2021-2022 Yüksek Lisans Uzmanlık Alan Dersi
2021-2022 Yüksek Lisans Tez Çalışmaları
2019-2020 Yüksek Lisans Tez Çalışmaları
2019-2020 Yüksek Lisans Uzmanlık Alan Dersi
2019-2020 Yüksek Lisans Söylem Çözümlemesi
2019-2020 Yüksek Lisans Teknoloji Destekli dil öğretimi
2018-2019 Yüksek Lisans Teknoloji Destekli Dil eğitimi
2018-2019 Yüksek Lisans Söylem Çözümlemesi
2018-2019 Yüksek Lisans Tez Çalışmaları
2018-2019 Yüksek Lisans Uzmanlık Alan Dersi
2017-2018 Yüksek Lisans Uzmanlık Alan Dersi
2017-2018 Yüksek Lisans Tez Çalışmaları
2017-2018 Yüksek Lisans Söylem Çözümlemesi
2017-2018 Yüksek Lisans Teknoloji Destekli Dil öğretimi
2016-2017 Yüksek Lisans Teknoloji Destekli Dil Öğretimi
2016-2017 Yüksek Lisans Tez Çalışmaları
2016-2017 Yüksek Lisans Söylem Çözümlemesi
2016-2017 Yüksek Lisans Uzmanlık Alan Dersi
2015-2016 Yüksek Lisans Söylem Çözümlemesi
2015-2016 Yüksek Lisans Teknoloji Destekli Dil Eğitimi
2013-2014 Hazırlık TEMEL İNGLİZCE
2013-2014 Hazırlık Temel İnglizce

Filtrele:

THEORY AND PRACTICE OF TEACHING ENGLISH TO YOUNG LEARNERS I - II

AKSU ATAÇ BENGÜ, 2023.

Uluslararası Bilimsel Kitap Yayın Bilgisi: Eğiten Kitap Yayıncılık, TÜRKİYE. | ISBN: ISBN 978-625-6946-42-2

THE HANDBOOK OF LANGUAGE ASSESSMENT

AKSU ATAÇ BENGÜ, 2023.

Uluslararası Bilimsel Kitap Yayın Bilgisi: Eğiten Kitap Yayıncılık, TÜRKİYE. | ISBN: 978-625-6594-09-8

Challenging Issues in Language Teaching and Learning

AKSU ATAÇ BENGÜ, 2022.

Uluslararası Bilimsel Kitap Yayın Bilgisi: Eğiten Kitap Yayıncılık, TÜRKİYE. | ISBN: 978-625-8420-85-2

SOCIOLINGUISTICS & LANGUAGE TEACHING

AKSU ATAÇ BENGÜ, 2022.

Uluslararası Bilimsel Kitap Yayın Bilgisi: Eğiten Kitap Yayıncılık, TÜRKİYE. | ISBN: ISBN 978-625-7527-99-6

Integrated Language Skills

AKSU ATAÇ BENGÜ, 2021.

Uluslararası Bilimsel Kitap Yayın Bilgisi: Eğiten Kitap Yayıncılık, TÜRKİYE. | ISBN: 978-625-7527-94-1

Schriften zur Sprache und Literatur IV

AKSU ATAÇ BENGÜ, 2020.

Uluslararası Bilimsel Kitap Yayın Bilgisi: IJOPEC Publication, İNGİLTERE. | ISBN: ISBN: 978-1-912503-79-7

SCHriften zur Sprache und Literatur

AKSU ATAÇ BENGÜ, 2020.

Uluslararası Bilimsel Kitap Yayın Bilgisi: İjopec Publications, İNGİLTERE. | ISBN: 978-1-912503-79-7

Contemporary Issues in Elt

AKSU ATAÇ BENGÜ, 2019.

Uluslararası Bilimsel Kitap Yayın Bilgisi: Pegem Akademi, TÜRKİYE. | ISBN: 978-605-241-601-3

Yabancı Dil Öğretimine Genel Bir Bakış

AKSU ATAÇ BENGÜ,SARIÇOBAN ARİF, 2018.

Uluslararası Bilimsel Kitap Yayın Bilgisi: Çizgi Yayınevi, TÜRKİYE. | ISBN: 978-605-196-234-4

English in Translation Studies : Methodological Perspectives

AKSU ATAÇ BENGÜ, 2009.

Uluslararası Bilimsel Kitap Yayın Bilgisi: Edizioni Universita di Macerata, İTALYA. | ISBN: 978-88-6056-221-02009

Attitudes of Turkish and Foreign Students towards English Language, and Their English Speaking Anxiety at Turkish International Schools in Saudi Arabia

BAYKARA TUBA, AKSU ATAÇ BENGÜ, 2021

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: ERIC; Index Copernicus; TUBITAK Yayın Yeri: International Online Journal of Education and Teaching (IOJET) Cilt: 8 Sayı: 1 DOI: - ISSN: 2148-225X

L1 use in L2 teaching: The amount, functions, and perception towards the use of L1 in Turkish primary school context

TAŞÇI SAMET,AKSU ATAÇ BENGÜ, 2020

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: Eric Yayın Yeri: IOJET Cilt: 7 Sayı: 2 DOI: - ISSN: 2148-225X

An investigation of prospective language teachers’ knowledge and attitudes towards inclusive education in Turkey

AKSU ATAÇ BENGÜ,TAŞÇI SAMET, 2020

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: Eric Yayın Yeri: International Journal of Curriculum and Instruction Cilt: 12 Sayı: 2 DOI: - ISSN: 1562-0506

Yabancı Dil Öğretiminde Yansıtıcı Öğretim Tekniklerinin EleştirelOkuma Becerisine Etkileri

TORAMAN ÜNAL EDA,AKSU ATAÇ BENGÜ, 2020

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: MLA, DOAJ, Index Copernicus, Linguistics Abstracts, Erih Plus, Sobiad Yayın Yeri: International Journal of Languages’ Education and Teaching Cilt: 8 Sayı: 1 DOI: 10.29228/ijlet.42004 ISSN: 2198-4999

The Attitudes of Students Towards Cooperative Learning in ELT Classes

ER SÜHENDAN SEMİNE,AKSU ATAÇ BENGÜ, 2014

Ulusal Hakemli Özgün MakaleEndeks: MLA international bibliography Yayın Yeri: IOJET Cilt: 1 Sayı: 2 DOI: - ISSN: 2148-225X

Foreign Language Teachers attitude towards Authentic Assessment in Languge Teaching

AKSU ATAÇ BENGÜ, 2012

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: İndex copernicus, ulakbim, Yayın Yeri: Journal of Language and Linguistics Cilt: 8 Sayı: 2 DOI: http://www.jlls.org/vol8no2/7-19.pdf ISSN: 1305-578X

Barbie Against Superman Gender Stereotypes and Gender Equity in the Classroom

AKSU BENGÜ, 2005

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: Tubitak Ulakbim, Google Scholar, İndex copernicus, DOAJ Yayın Yeri: Journal of Language and linguistic Studies Cilt: 1 Sayı: Journal of Language and Linguistic Studies. Volume 1 DOI: - ISSN: 1305-578X

Written grammatical errors of Turkish adult learners of English: An analysis

TAŞÇI SAMET,AKSU ATAÇ BENGÜ, 2018

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: ERIH PLUS, Copernicus, Root Indexing, SIS, ESJI. Yayın Yeri: Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Dergisi Cilt: 4 Sayı: 1 DOI: - ISSN: 2146-6297

Preparatory School Students' Perceptions of Learning English for Specific Purposes (ESP) for International Relations

TUNAZ MEHMET, AKSU ATAÇ BENGÜ, 2023

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: TR DİZİN Yayın Yeri: Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi Cilt: 12 Sayı: 3 DOI: 10.14686/buefad.1219345 ISSN: e-ISSN 1308-7177

The Use of Literary Texts as Authentic Materials inLanguage Teaching Classes: Othello by Shakespeare

KAÇMAZ ERCAN,AKSU ATAÇ BENGÜ, 2017

Ulusal Hakemli Özgün MakaleEndeks: TR DİZİN Yayın Yeri: Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi Cilt: 21 Sayı: 4 DOI: - ISSN: 1304-4990

ATTITUDES OF FOREIGN LANGUAGE TEACHING STUDENTS TOWARDS ONLINE LEARNING

ÜSTÜN BİLAL, AKSU ATAÇ BENGÜ, 2022

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: Journals Indexed in Eric Yayın Yeri: International Online Journal of Education and Teaching Cilt: 9 Sayı: 1 DOI: - ISSN: 2148-225X

Peer editing as a way of developing ELT students’ writing skills: An action research

YÜCE ERKAN,AKSU ATAÇ BENGÜ, 2019

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: Journals Indexed in Eric Yayın Yeri: Journal of Language and Linguistic Studies Cilt: 15 Sayı: 4 DOI: - ISSN: 1305-578X

The identification of difference between achievement levels of optional and compulsory English preparatory class students

AKSU ATAÇ BENGÜ,ÖZGAN SUCU HATİCE,ERİÇOK BARIŞ,BULUT MERVE, 2018

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: Journals Indexed in Eric Yayın Yeri: Journal of Language and Linguistic Studies Cilt: 14 Sayı: 3 DOI: - ISSN: 305-578X

The Role Of Subtitle In Foreign Language Teaching

AKSU ATAÇ BENGÜ,GÜNAY KÖPRÜLÜ SEVTAP, 2018

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: Journals Indexed in Eric Yayın Yeri: IOJET-International Online Journal of Education and Teaching Cilt: 5 Sayı: 3 DOI: - ISSN: 2148-225X

The Use of Authentic Materials for Effective Listening Skills in ELT Classes

Yazar: AKSU ATAÇ BENGÜ

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: Globelt 2020 Etkinklik Tarihi: 23.04.2020-08.10.2024 Ülke: TÜRKİYE

Striking a Balance Between the Efficiency of AI-Driven Tools and The Irreplaceable Human Touch in Language Instruction

Yazar: AKSU ATAÇ BENGÜ

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: Globelt 2023 Etkinklik Tarihi: 08.09.2023-11.09.2023 Ülke: TÜRKİYE

The Similarities and Differences between English Language Instructors’ Peer Observation in Online Teaching and Face-to-face Teaching

Yazarlar: AKSU ATAÇ BENGÜ, BULUT YÜCELEN MERVE

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: AELTE 2022 Etkinklik Tarihi: 26.05.2022-28.05.2022 Ülke: TÜRKİYE

The Effect of Self- Assessment on Students’ Motivation in English Language Teaching

Yazarlar: AKSU ATAÇ BENGÜ, KARACAOĞLU FATMA ASLI

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: AELTE 2022 Etkinklik Tarihi: 26.05.2022-28.05.2022 Ülke: TÜRKİYE

The Effect of Reading Circle Activities on Students’ Self-efficacy Beliefs and Reading Comprehension Attitudes on the Development of Reading Skill in English

Yazar: AKSU ATAÇ BENGÜ

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: Globelt 2022 Etkinklik Tarihi: 03.04.2022-05.04.2022 Ülke: KUZEY KIBRIS TÜRK CUMHURİYETİ

Using EPOSTL as an Online Tool to Increase Learner Autonomy In Pre-Service Teachers' During Pandemic Period

Yazar: AKSU ATAÇ BENGÜ

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: Globelt 2021 Etkinklik Tarihi: 04.11.2021-06.11.2021 Ülke: TÜRKİYE

Reflections from Prospective Language Teachers on CriticalThinking Skills

Yazar: AKSU ATAÇ BENGÜ

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: 11TH INTERNATIONALCONGRESS ON RESEARCH IN EDUCATION Etkinklik Tarihi: 24.10.2019-26.10.2019 Ülke: -

İkı̇ Dı̇l Bı̇r Bavul Fı̇lmı̇nı̇n Yabancılara Türkçe Öğretı̇mı̇ AçısındanEleştı̇rel Söylem Analı̇zı̇

Yazarlar: AKSU ATAÇ BENGÜ,Kuru Bekir

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: III. ULUSLARARASI EĞİTİM BİLİMLERİ VE SOSYAL BİLİMLER SEMPOZYUMU Etkinklik Tarihi: 25.06.2019-28.06.2019 Ülke: -

Peer Editing As a Way of Developing ELT Students’ Writing Skills: An Action Research

Yazarlar: YÜCE ERKAN,AKSU ATAÇ BENGÜ

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: GlobELT 2019 Conference: 5th International Conference on Teaching and Learning English as an Additional Language Etkinklik Tarihi: 11.04.2019-14.04.2019 Ülke: KUZEY KIBRIS TÜRK CUMHURİYETİ

Fostering Learner Autonomy of ELT Pre-Service Teachers by Using Self and Peer Assessment Tools During Teaching Practice

Yazarlar: AKSU ATAÇ BENGÜ,ZENGİN CEMRE

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: Globelt 2019 Etkinklik Tarihi: 11.04.2019-14.04.2019 Ülke: -

Türkiye’xxde Yabancı Dil ÖğretimProgramlarının Sorunları

Yazar: AKSU ATAÇ BENGÜ

Ulusal Özet bildiri Etkinlik Adı: 6. ULUSAL YABANCI DİL EĞİTİMİKURULTAYI Etkinklik Tarihi: 13.09.2018-15.09.2018 Ülke: TÜRKİYE

Linguistic Bases of the Concept of Scaffolding and Its Effects on Language Teaching

Yazar: AKSU ATAÇ BENGÜ

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: Current Debates in Social Sciences Etkinklik Tarihi: 14.12.2017-16.12.2017 Ülke: -

TOPLUM DİL BİLİMSEL YETERLİKLER BAĞLAMINDA DİL ÖĞRENİMİ VE ÖĞRETİMİ

Yazar: AKSU ATAÇ BENGÜ

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: International Symposium of Education and Values Etkinklik Tarihi: 05.10.2017-08.10.2017 Ülke: -

İpekyolunda Kullarnılan Diller ve Tarihi Süreçte Kültürel Siyasi Ekonomik Etkileri

Yazar: AKSU ATAÇ BENGÜ

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: 1. Uluslararası İpekyolu Akademik Çalışmalar Sempozyumu Etkinklik Tarihi: 21.09.2017-23.09.2017 Ülke: -

The Effect of Subtitled Movies in Foreign Languages Learning and Teaching: A Linguistic Perspective

Yazarlar: AKSU ATAÇ BENGÜ,GÜNAY KÖPRÜLÜ SEVTAP

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: ISLET 2017 Etkinklik Tarihi: 20.04.2017-23.04.2017 Ülke: İTALYA

The Use of Literary Texts as Authentic Materials in Language Teaching Classes: Othello by Shakespeare

Yazarlar: KAÇMAZ ERCAN,AKSU ATAÇ BENGÜ

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: 3rd International Symposium on Language Education and Teaching Etkinklik Tarihi: 20.04.2017-23.04.2017 Ülke: İTALYA

From descriptive to critical writing: A study on the effectivenessof advanced reading and writing instruction

Yazar: AKSU ATAÇ BENGÜ

Uluslararası Tam metin bildiri Etkinlik Adı: GlobELT: An International Conference on Teaching and Learning English as an Additional Language, Antalya - Turkey Etkinklik Tarihi: 13.08.2015-15.08.2015 Ülke: -

Environmentally Friendly Reading Classrooms for Young EFL Learners

Yazar: AKSU ATAÇ BENGÜ

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: WCCI 16th World Conference on Education Etkinklik Tarihi: 17.08.2014-24.08.2014 Ülke: AMERİKA BİRLEŞİK DEVLETLERİ

Repercussions of Peace Education in LanguageTeaching Classrooms: An Overview

Yazar: AKSU ATAÇ BENGÜ

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: ULEAD 2013 Annual Congress: ICRE Etkinklik Tarihi: 31.05.2013-02.06.2013 Ülke: -

Building a Bridge Between Languages and Culture Translators role

Yazar: AKSU ATAÇ BENGÜ

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: 15th. World Conference in Education,WCCI Etkinklik Tarihi: 28.12.2012-03.01.2013 Ülke: -

A qualitative study on the role and importance of internship in training translators

Yazar: AKSU ATAÇ BENGÜ

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: 3rd. International conference Translation, technology and Globalization in multilingual context Etkinklik Tarihi: 23.06.2012-26.06.2012 Ülke: -

Linguistic and Cultural Diversity through the CEFR in the Context of Curricular Design

Yazar: AKSU ATAÇ BENGÜ

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: 14th World Conference in Education Etkinklik Tarihi: 11.06.2010-17.06.2010 Ülke: MACARİSTAN

European Union from the Point of English Literature and Translation Interpretation Students in Terms of Their Professional Achievements

Yazarlar: AKSU ATAÇ BENGÜ,ARAS GÖKŞEN

Uluslararası Tam metin bildiri Etkinlik Adı: Further Education in the Balkan Countries, Education and Pedagogy in Balkan Countries Etkinklik Tarihi: 23.10.2008-26.10.2008 Ülke: TÜRKİYE

European Union from the Point of English Literature and Translation Interpretation Students in Terms of Their Professional Achievements

Yazarlar: ARAS GÖKŞEN,AKSU ATAÇ BENGÜ

Uluslararası Tam metin bildiri Etkinlik Adı: 10th International Conference FURTHER EDUCATION IN THE BALKAN COUNTRIES Etkinklik Tarihi: 23.10.2008-26.10.2008 Ülke: TÜRKİYE

The Importance of Focusing on Culture of Peace in the Curricula of the Departments of the Faculty of Arts And Sciences

Yazar: AKSU ATAÇ BENGÜ

Uluslararası Tam metin bildiri Etkinlik Adı: 13. Uluslararası “Culture of Peace” Konferansı WCCI Etkinklik Tarihi: 02.08.2008-07.08.2008 Ülke: -

Common European Framework of Reference for Languages Perception of Literature and Translation

Yazarlar: ARAS GÖKŞEN,AKSU ATAÇ BENGÜ

Uluslararası Tam metin bildiri Etkinlik Adı: 8. ULUSLARARASI DİL, YAZIN DEYİŞBİLİM SEMPOZYUMU Etkinklik Tarihi: 14.05.2008-16.05.2008 Ülke: TÜRKİYE

How Much Peace Education Through ELT Course Books İngilizce Kitaplarında Barış Eğitimine Ne Kadar Yer Veriliyor

Yazarlar: MİRİCİ İSMAİL HAKKI,İLTER BİNNUR,SAKA FATMA ÖZLEM,AKSU ATAÇ BENGÜ

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: 11th Trennial World Conference on ‘Educating for a World View: Focus on Globalizing Curriculum and Instruction Etkinklik Tarihi: 05.07.2004-07.07.2004 Ülke: AVUSTRALYA

How Much Peace Education Through ELT Course Books İngilizce Kitaplarında Barış Eğitimine Ne Kadar Yer Veriliyor

Yazarlar: MİRİCİ İSMAİL HAKKI,İLTER BİNNUR,SAKA FATMA ÖZLEM,AKSU ATAÇ BENGÜ

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: 11th Trennial World Conference on ‘Educating for a World View: Focus on Globalizing Curriculum and Instruction’ WCCI Etkinklik Tarihi: 05.07.2004-07.07.2004 Ülke: AVUSTRALYA

  • Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi 06.12.2023-08.10.2024  | Proje Devam Ediyor | 

    Adı: Uluslararasılaşma ve İhtisaslaşma Bağlamında Üniversitelerin Yabancı Dil İhtiyaçlarının Belirlenmesi: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Örneği

    Konusu:  - Görevi: Yürütücü

  • TÜBİTAK PROJESİ 03.01.2024-05.01.2024  | Proje Tamamlandı | 

    Adı: YABANCI DİL ÖĞRETMEN ADAYLARININ DİJİTAL YETERLİLİKLERİNİN ARTIRILMASINA YÖNELİK EĞİTİM

    Konusu: YABANCI DİL ÖĞRETMEN ADAYLARININ DİJİTAL YETERLİLİKLERİNİN ARTIRILMASINA YÖNELİK EĞİTİM Görevi: Yürütücü

  • TÜBİTAK PROJESİ 05.09.2022-10.09.2022  | Proje Tamamlandı | 

    Adı: Okul Öncesi Eğitimde Yabancı Dil Öğretimini Destekleme Uygulamaları

    Konusu: Okul Öncesi Eğitimde Yabancı Dil Öğretimini Destekleme Uygulamaları  Görevi: Eğitmen

  • TÜBİTAK PROJESİ 18.11.2022-21.11.2022  | Proje Tamamlandı | 

    Adı: İngiliz Dili Eğitiminde Yüksek Lisans Yapmakta Olan Öğrenciler için Yabancı Dil Eğitiminde Avrupa Birliği Uygulamaları Kursu

    Konusu: Bu projede Avrupa Dilleri Öğretimi Ortak Çerçeve Programı'nın (CEFR) ilkeleri, betimsel ve eğitsel boyutları, çerçeve program odaklı öz değerlendirme araçları, ölçme-değerlendirme yöntemleri, materyal tasarımı ve yabancı dil ders kitapları özelinde materyal değerlendirmesi, özerk öğrenme ve kültürel çeşitliliği ele alınacaktır. Ek olarak, Avrupa Birliği uygulamaları çerçevesinde düzenlenen Avrupa Dil Portfolyosu (ELP), Yabancı Dil Öğretmenliği Okuyanlar için Avrupa Portfolyosu (EPOSTL), Dil Öğretmenliği Eğitimi için Avrupa Profili (EPLTE) ve Avrupa Profil Kılavuzu (EPG)'nun temelleri ve bu dokümanların yabancı dil eğitiminde ve dil öğretmeni eğitiminde kullanımını da kapsayacaktır. Görevi: Eğitmen

  • Yüksek Lisans 2023 Devam Ediyor

      AYŞE GAMZE ÇAM


    Tez Adı: The Effects of Mindfulness Practises on Foreign Language Speaking Anxiety, Speaking Performance, and Level of Awareness


    Yer: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Yabancı Diller Ana Bilim Dalı


  • Yüksek Lisans 2023 Devam Ediyor

      MİNE NURLU


    Tez Adı: The Cross-Cultural Effect Of Erasmus+ Mobility Programs On Mediating Intercultural Competence In Foreign Language Education


    Yer: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Yabancı Diller Ana Bilim Dalı


  • Yüksek Lisans 2022 Devam Ediyor

      AYŞEGÜL BÜYÜKASLAN


    Tez Adı: Türk Masallarının Yabancılara Türkçe Öğretiminde Dinleme Metni Olarak Kullanılması


    Yer: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Türkçe Eğitimi Ana Bilim Dalı


  • Yüksek Lisans 2022 Tamamlandı

      KADİRİYE SELVİ


    Tez Adı: Yabancılara Türkçe öğretiminde Web 2.0 araçlarının kullanılmasına ilişkin öğretmen görüşlerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi


    Yer: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Türkçe ve Sosyal Bilimler Ana Bilim Dalı


  • Yüksek Lisans 2021 Tamamlandı

      RABİA ULUSOY


    Tez Adı: Yeni Avrupa dilleri ortak çerçeve metnindeki çevrimiçi etkileşim betimleyicilerinin yabancılara Türkçe öğretimine etkileri


    Yer: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Türkçe Eğitimi Ana Bilim Dalı


  • Yüksek Lisans 2020 Tamamlandı

      EDA TORAMAN ÜNAL


    Tez Adı: Türkçenin yabancı dil olarak öğretiminde ders kitaplarında kullanılan sesletim yöntem ve uygulamaları


    Yer: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Türkçe Eğitimi Ana Bilim Dalı


  • Yüksek Lisans 2018 Tamamlandı

      BUSE DOĞAR KAYADELEN


    Tez Adı: Peer editing as a writing assessment to young learners in English writing classes


    Yer: Erciyes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Batı Dilleri ve Edebiyatları Ana Bilim Dalı

___ Bağlantılar ___