Akademik Unvanlar

  • 2022

      ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ

    NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ

Öğrenim Bilgisi

  • Yüksek Lisans 2024

    Yabancı dil olarak Almanca derslerinde deyimlerin öğretimine yönelik materyal geliştirme çalışması  "

    GAZİ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ ALMAN DİLİ EĞİTİMİ (YL) (TEZLİ) 

  • Lisans 2021

    GAZİ ÜNİVERSİTESİ GAZİ EĞİTİM FAKÜLTESİ YABANCI DİLLER EĞİTİMİ BÖLÜMÜ ALMANCA ÖĞRETMENLİĞİ PR.

Filtrele:

INTERNATIONAL ACADEMIC STUDIES IN EDUCATIONAL SCIENCES

ÜNALDI İHSAN,TANRIKULU LOKMAN,ÜSTÜN BİLAL,DEMİRCİ ERCAN,OVALI CEMİLE NUR, 2024.

Uluslararası Bilimsel Kitap Yayın Bilgisi: Serüven Yayınevi, TÜRKİYE. | ISBN: 978-625-6319-38-7

Alman Eğitim Sisteminde Hauptschule Olarak Adlandırılan Okullar

OVALI CEMİLE NUR, 2024.

Uluslararası Bilimsel Kitap Yayın Bilgisi: Palet, TÜRKİYE. | ISBN: 978-605-6401-95-2

Almanca Öğretmenliği Hazırlık Sınıfı Öğrencilerinin Almanca Dinlemede Kaygı Düzeylerinin Belirlenmesi

TANRIKULU LOKMAN, ÜSTÜN BİLAL, OVALI CEMİLE NUR, 2023

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: EBSCO Yayın Yeri: Diyalog Cilt: 2023 Sayı: 3 DOI: - ISSN: e-ISSN 2148-1482

Almanca Öğretmenliği hazırlık sınıfı öğrencilerinin Almanca dinlemede kaygı düzeylerinin belirlenmesi

Yazarlar: ÜSTÜN BİLAL, TANRIKULU LOKMAN, OVALI CEMİLE NUR

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: XVI. Uluslararası Türk Germanistik Kongresi Etkinklik Tarihi: 08.05.2023-18.10.2024 Ülke: TÜRKİYE

Yabancı Dil Olarak Almanca Derslerinde Deyim Öğretimi

Yazarlar: SEYMEN AYLİN, OVALI CEMİLE NUR

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: Uluslararası Genç Araştırmacılar Kongresi-III Etkinklik Tarihi: 19.06.2023-18.10.2024 Ülke: TÜRKİYE

  • Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi 01.06.2023-18.10.2024  | Proje Devam Ediyor | 

    Adı: Kapadokya Bölgesinde Turizm Eğitimi Veren Programlarda Kullanılabilecek Bölgenin Doğal ve Kültürel Mirasına Odaklı Yabancı Dil Öğretim Materyali Geliştirme Projesi

    Konusu:  - Görevi: Araştırmacı

___ Bağlantılar ___