ÖĞRETİM GÖREVLİSİ
NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ YABANCI DİLLER YÜKSEKOKULU
NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ YABANCI DİLLER YÜKSEKOKULU
ANKARA SOSYAL BİLİMLER ÜNİVERSİTESİ REKTÖRLÜK
ANADOLU ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ ALMANCA EĞİTİMİ (DR)
" Wie kommen authentische materialien im Deutsch als fremdsprachenunterricht bei schülern an? eine praxisorientierte arbeit am beispiel einer 10.klasse "
GAZİ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ ALMANCA ÖĞRETMENLİĞİ (YL) (TEZLİ)
İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ HASAN ALİ YÜCEL EĞİTİM FAKÜLTESİ YABANCI DİLLER EĞİTİMİ BÖLÜMÜ İNGİLİZCE ÖĞRETMENLİĞİ PR.
İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ HASAN ALİ YÜCEL EĞİTİM FAKÜLTESİ YABANCI DİLLER EĞİTİMİ BÖLÜMÜ ALMANCA ÖĞRETMENLİĞİ PR. (ALMANCA)
Adı: Uluslararasılaşma ve İhtisaslaşma Bağlamında Üniversitelerin Yabancı Dil İhtiyaçlarının Belirlenmesi: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Örneği
Konusu: Uluslararasılaşma ve İhtisaslaşma Stratejileri Bağlamında Üniversitelerin Yabancı Dil İhtiyaçlarının Belirlenmesi: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Örneği adlı bu proje, yukarıda adı geçen üniversitede mevcut olan on fakülteyi, bu fakültelerde öğrenim gören öğrencileri, söz konusu fakültelerde ders veren öğretim elemanlarını ve üyelerini; aynı şekilde ilgili fakültelerin dekanlarını ve üniversite üst yönetimini kapsayan çok boyutlu bir projedir. Projenin amacı, Nevşehir HBV Üniversitesinin on fakültesinin ilgili tüm bölümlerinde öğrenim gören öğrencilerin yabancı dil öğrenmeye yönelik güncel ihtiyaçlarının değişen ve farklılaşan koşullar karşısında yeninden belirlenmesidir. Bu amaca ulaşabilmek için, söz konusu on fakültedeki ilgili tüm bölümlerde öğrenim görmekte olan (1.sınıftan 4.sınıfa kadar) öğrencilere ve ilgili bölümlerde ders veren öğretim elemanlarına ve üyelerine anket düzenlenecek; ilgili fakülte dekanlarıyla ve üniversite üst yönetimiyle görüşme gerçekleştirilecektir. Düzenlenen anketler ve yapılan görüşmeler SPSS programıyla nitel ve nicel veriler ışığında kapsamlı bir şekilde değerlendirilecektir. Görevi: Araştırmacı