Akademik Unvanlar

  • 2019

      ÖĞRETİM GÖREVLİSİ

    NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ YABANCI DİLLER YÜKSEKOKULU

  • 2019 2014

      ÖĞRETİM GÖREVLİSİ

    ANKARA SOSYAL BİLİMLER ÜNİVERSİTESİ REKTÖRLÜK

Öğrenim Bilgisi

  • Doktora Devam Ediyor

    ANADOLU ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ ALMANCA EĞİTİMİ (DR) 

  • Yüksek Lisans 2016

    Wie kommen authentische materialien im Deutsch als fremdsprachenunterricht bei schülern an? eine praxisorientierte arbeit am beispiel einer 10.klasse  "

    GAZİ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ ALMANCA ÖĞRETMENLİĞİ (YL) (TEZLİ) 

  • Lisans-ÇiftAnadal 2012

    İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ HASAN ALİ YÜCEL EĞİTİM FAKÜLTESİ YABANCI DİLLER EĞİTİMİ BÖLÜMÜ İNGİLİZCE ÖĞRETMENLİĞİ PR.

  • Lisans 2012

    İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ HASAN ALİ YÜCEL EĞİTİM FAKÜLTESİ YABANCI DİLLER EĞİTİMİ BÖLÜMÜ ALMANCA ÖĞRETMENLİĞİ PR. (ALMANCA)

2023-2024 Lisans Almanca I
2023-2024 Lisans Almanca II
2021-2022 Lisans Secmeli Almanca III
2021-2022 Lisans Seçmeli Almanca IV
2020-2021 Lisans Yabanci Dil I
2020-2021 Lisans Secmeli Almanca IV
2020-2021 Lisans Almanca II
2020-2021 Lisans Yabanci Dil 2
2020-2021 Lisans Secmeli Almanca III
2020-2021 Lisans Almanca I
2019-2020 Lisans Almanca I
2019-2020 Lisans ALMANCA II
2019-2020 Lisans Almanca II
2018-2019 Lisans Almanca III
2018-2019 Lisans Almanca I
2018-2019 Lisans Almanca II
2018-2019 Lisans Almanca IV
2017-2018 Lisans Almanca I
2017-2018 Lisans Almanca III
2017-2018 Lisans Almanca II
2023-2024 Hazırlık Almanca Hazirlik
2021-2022 Hazırlık Almanca Hazirlik
2021-2022 Hazırlık Almanca Hazırlık
2020-2021 Hazırlık Almanca Hazirlik
2019-2020 Hazırlık ALMANCA
2019-2020 Hazırlık Almanca

Filtrele:

Sprachliche Welten: Forschungen im Bereich Deutsche Sprache und Literatur

ÜSTÜN EBRU, TANRIKULU LOKMAN, 2023.

Uluslararası Bilimsel Kitap Yayın Bilgisi: Eğitim Yayınevi, TÜRKİYE. | ISBN: 978-625-6552-55-5

SCHRIFTEN ZUR SPRACHE UND LITERATUR VI

BAYRAK AYHAN, ÜSTÜN EBRU, 2022.

Uluslararası Bilimsel Kitap Yayın Bilgisi: Çizgi Kitabevi, TÜRKİYE. | ISBN: 978-605-196-815-5

K.I.-Literacy von Studierenden im Grundstudium

ÜSTÜN EBRU,KARATAŞ FATİH,ÜSTÜN BİLAL, 2024

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: TR DİZİN Yayın Yeri: RumeliDE Dil ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi Cilt: - Sayı: 42 DOI: 10.5281/zenodo.13980839 ISSN: 2148-7782

Eine Übersicht über die Partnerschaften der Abteilungen für Deutschlehrerausbildung in der Türkei im Rahmen des Erasmus+-Programms KA-131-HED

ÜSTÜN EBRU, 2024

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: TR DİZİN Yayın Yeri: RumeliDE Dil ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi Cilt: - Sayı: 14 DOI: 10.29000/rumelide.1455148 ISSN: 2148-7782

Auf das Thema \u201eSprache\u201c bezogene Witze im DaF-Unterricht und ein Versuch zu ihrer Didaktisierung mit Ausblick auf den interkulturellen Aspekt

ÜSTÜN EBRU, AĞAÇSAPAN ASUMAN, 2021

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: TR DİZİN Yayın Yeri: Diyalog Interkulturelle Zeitschrift Für Germanistik Cilt: 9 Sayı: 2 DOI: 10.37583/diyalog.1030835 ISSN: 2148-1482

Almanya'da Doğup Büyüyen, Türkiye'ye Dönüş Yapmış Olan 3. Nesil Türklerin Türkiye'ye Dönme ve Türkiye'de Yaşama Nedenleri

Yazarlar: ÜSTÜN BİLAL, ÜSTÜN EBRU

Uluslararası Tam metin bildiri Etkinlik Adı: 9. Uluslararası Sosyal Beşeri ve Eğitim Bilimleri Kongresi Etkinklik Tarihi: 22.02.2021-15.10.2024 Ülke: TÜRKİYE

Almanca Öğretmen Adaylarının Konuşma Becerisi Bağlamında Yaşadıkları Problemler ve Beklentileri

Yazarlar: ÜSTÜN BİLAL, ÜSTÜN EBRU

Uluslararası Tam metin bildiri Etkinlik Adı: Iğdır International Social Sciences Congress Etkinklik Tarihi: 14.04.2021-15.10.2024 Ülke: TÜRKİYE

  • Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi 01.12.2023-15.10.2024  | Proje Devam Ediyor | 

    Adı: Uluslararasılaşma ve İhtisaslaşma Bağlamında Üniversitelerin Yabancı Dil İhtiyaçlarının Belirlenmesi: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Örneği

    Konusu: Uluslararasılaşma ve İhtisaslaşma Stratejileri Bağlamında Üniversitelerin Yabancı Dil İhtiyaçlarının Belirlenmesi: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Örneği adlı bu proje, yukarıda adı geçen üniversitede mevcut olan on fakülteyi, bu fakültelerde öğrenim gören öğrencileri, söz konusu fakültelerde ders veren öğretim elemanlarını ve üyelerini; aynı şekilde ilgili fakültelerin dekanlarını ve üniversite üst yönetimini kapsayan çok boyutlu bir projedir. Projenin amacı, Nevşehir HBV Üniversitesinin on fakültesinin ilgili tüm bölümlerinde öğrenim gören öğrencilerin yabancı dil öğrenmeye yönelik güncel ihtiyaçlarının değişen ve farklılaşan koşullar karşısında yeninden belirlenmesidir. Bu amaca ulaşabilmek için, söz konusu on fakültedeki ilgili tüm bölümlerde öğrenim görmekte olan (1.sınıftan 4.sınıfa kadar) öğrencilere ve ilgili bölümlerde ders veren öğretim elemanlarına ve üyelerine anket düzenlenecek; ilgili fakülte dekanlarıyla ve üniversite üst yönetimiyle görüşme gerçekleştirilecektir. Düzenlenen anketler ve yapılan görüşmeler SPSS programıyla nitel ve nicel veriler ışığında kapsamlı bir şekilde değerlendirilecektir. Görevi: Araştırmacı

___ Bağlantılar ___