PROFESÖR
NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ
NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ
NEVŞEHİR ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ
İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ
İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ
ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ
ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ
" Dağıtım kanalları ve Erzurum’xxda bir uygulama "
ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ İŞLETME BÖLÜMÜ ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA ANABİLİM DALI
İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ İŞLETME FAKÜLTESİ İŞLETME BÖLÜMÜ PAZARLAMA ANABİLİM DALI
ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ
EMİN CEM ÖZARABACI
Tez Adı: İnşaat Sektöründe Çevre Dostu Yapı Malzemeleri Kullanımının Markalaşma Üzerine Etkileri
Yer: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Orman Mühendisliği Ana Bilim Dalı
YUNUS EMRE KAFTANCI
Tez Adı: Bir hizmet pazarlaması ögesi olarak karayollarında trafik levhalarıyla yol işaretlemeleri yerleştirme işi
Yer: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Ana Bilim Dalı
İSMAİL YAPRAK
Tez Adı: Tüketicilerin sosyal medya reklamlarına yönelik tutumlarının plansız satın alma davranışı üzerindeki etkisi: Algılanan kalite ve marka sadakatinin aracılık rolü
Yer: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Ana Bilim Dalı
AYŞEGÜL TURAN
Tez Adı: Sanal ortamda sağlık hizmetleri pazarlaması ve iletişim butonları: Ahi Evran Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesinde bir uygulama
Yer: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Ana Bilim Dalı
MUALLA AKÇADAĞ
Tez Adı: Yılın özelliği olan günlerinde seçili ürünlerin satış tutarlarındaki değişimin pazarlama sistemi üzerindeki etkisi üzerine bir araştırma
Yer: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Ana Bilim Dalı
AHMET KAYAOĞLU
Tez Adı: Makro pazarlama perspektifinden pazarlama sistemi içerisinde icralık malların satış sürecine ilişkin kavramsal bir model önerisi
Yer: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Üretim Yönetimi ve Pazarlama Ana Bilim Dalı
AYDA GÖK
Tez Adı: Pazarlamada tüketicilerin ihtiyaçlarının karşılanma düzeyi: Elektrikli ve elektronik dayanıklı ev tüketim malları ile ilgili bir araştırma
Yer: İnönü Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Ana Bilim Dalı
MEHMET EMİN AKKILIÇ
Tez Adı: Turizm pazarlaması ile oluşan faydaların tespiti ve bu faydaların turizm aracı kuruluşlarının reklam faaliyetlerine yansıtılmasının önemi
Yer: İnönü Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Ana Bilim Dalı
NEŞAT ORHAN
Tez Adı: Bankacılık hizmetlerinin pazarlanması ve kredi pazarlamasında karşılaşılan sorunlar
Yer: İnönü Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Ana Bilim Dalı
RASİME YİĞİTOĞLU
Tez Adı: Konaklama işletmelerinde turist azlığı durumunda alternatif ürün ve hizmet geliştirme stratejilerinin etkisi: Nevşehir ili örneği
Yer: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Ana Bilim Dalı
MURAT VAROL
Tez Adı: Siyaset pazarlamasında tutundurma faaliyetlerinin önemi
Yer: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Ana Bilim Dalı
MUSTAFA DENİZ
Tez Adı: KOSGEB yeni girişimci desteğinin küçük ve orta boy işletmelerin performansına etkisi: Bolu ili özelinde bir alan araştırması
Yer: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Ana Bilim Dalı
TURAN GÖKSEL
Tez Adı: Türkiye'de sosyal güvenlik reformu uygulaması ve işletmeler üzerindeki etkisi
Yer: Nevşehir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Ana Bilim Dalı
ŞEYMA ÖZER
Tez Adı: Kongre turizmi ve Kapadokya bölgesindeki otel işletmelerinin kongre hizmetleri yönetiminin incelenmesi: Kayseri ve Nevşehir ili örneği
Yer: Nevşehir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Ana Bilim Dalı
ERHAN BELBER
Tez Adı: Tatil kararında destinasyon (Varış yeri) imajının etkisi ve Nevşehir üzerine bir uygulama
Yer: İnönü Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Ana Bilim Dalı
YAŞAR SONER GÜNEY
Tez Adı: Eğitim hizmetlerinin pazarlanması ve Nevşehir'deki özel okullarda bir araştırma
Yer: Nevşehir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Ana Bilim Dalı
NEVZAT YILDIRIM
Tez Adı: Milli Eğitim Bakanlığı'na bağlı okullarda kurum imajı ve halkla ilişkiler çallışmaları "Malatya örneği"
Yer: İnönü Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Ana Bilim Dalı
AZİZ SERÇE
Tez Adı: Satış gücü yönetimi ilaç firmalarında satış gücü uygulamaları üzerine bir araştırma
Yer: İnönü Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Üretim Yönetimi ve Pazarlama Ana Bilim Dalı
EYÜP MURAT YAPRAKLI
Tez Adı: İlaç pazarlamasında problemler
Yer: İnönü Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Ana Bilim Dalı
SELMA ERDEM
Tez Adı: Tüketici pazarı açısından kredi kartı kullanımı
Yer: İnönü Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Ana Bilim Dalı
BÜLENT KÖSE
Tez Adı: Pazarlama sistemi içerisinde Türkiye`deki eczanelerin nüfusa göre rasyonel dağılıp dağılmadıklarının incelenmesi
Yer: İnönü Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Ana Bilim Dalı
M.TURAN PEKMEZCİ
Tez Adı: İşletmelerin dış pazarlama sorunları ve Gaziantep ilinde bir uygulama
Yer: İnönü Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Diğer
NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ
NEVŞEHİR ÜNİVERSİTESİ
NEVŞEHİR ÜNİVERSİTESİ
NEVŞEHİR ÜNİVERSİTESİ
NEVŞEHİR ÜNİVERSİTESİ
İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ
İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ
İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ
İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ
İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ
İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ
PROF. DR. EMİR ERDEN ( YÖK Araştırmacı ID: 2182 )
Santral: 0384 228 1000 Dâhilî: 16019
Açık İş Adresi: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi, İktisadi ve İdarim Bilimler Fakültesi, Oda: 38 Merkez/KAYSERİ