DOÇENT
NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ
NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ
NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ
The University of British Columbia Faculty of Education
GAZİOSMANPAŞA ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ
GAZİOSMANPAŞA ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ
ABANT İZZET BAYSAL ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ
ABANT İZZET BAYSAL ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ
" Öğrenme tipleri envanterinin geliştirilmesine yönelik model araştırma "
ABANT İZZET BAYSAL ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM (DR)
" İlkokuma ve yazma öğretimindeki öğretmen davranışlarının değerlendirilmesi ve sınıf öğretmenliği eğitimine yansımaları "
ANKARA ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM (YL) (TEZLİ)
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ SINIF ÖĞRETMENLİĞİ PR.
Ders
Telafi Programı
(Doç.
Dr. Ergin ERGİNER) |
|||
Dersin
Kodu-Adı |
Dersin
tarihi ve saati |
Telafi
dersinin Tarihi
ve saati |
Derslik |
EPÖ-517 Uygulamalı Öğretim Yöntemleri
|
17.10.2024
/ 13.00-15.45 |
2.11.2024
/ 13.00-15.45 |
Öğretim
Üyesi Ofisi |
EPÖ-502 Eğitimde Program Değerlendirme
|
17.10.2024
/ 16.00-16.45 |
2.11.2024
/ 16.00-16.45 |
Öğretim
Üyesi Ofisi |
EPÖ-502 Eğitimde Program Değerlendirme
|
18.10.2024
/ 13.00-14.45 |
3.11.2024
/ 13.00-14.45 |
Öğretim
Üyesi Ofisi |
EPÖ-801 Uzmanlık Alan Dersi |
14.10.2024
/ 8.00-11.45 |
09.11.2024
/ 8.00-11.45 |
Öğretim
Üyesi Ofisi |
EPÖ-803 Tez Çalışması
|
14.10.2024 13.00-15.45 |
09.11.2024
/ 13.00-15.45 |
Öğretim
Üyesi Ofisi |
EPÖ-803 Tez Çalışması
|
18.10.2024 8.00-11.45 |
10.11.2024
/ 8.00-11.45 |
Öğretim
Üyesi Ofisi |
Ders
Telafi Programı
(Doç.
Dr. Ergin ERGİNER) |
|||
Dersin
Kodu-Adı |
Dersin
tarihi ve saati |
Telafi
dersinin Tarihi
ve saati |
Derslik |
MB-202 Öğretim İlke ve Yöntemleri (İngilizce Öğretmenliği)
|
15.10.2024
/ 8.00-9.45 |
26.10.2024
/ 8.00-9.45 |
H14 |
MB-202 Öğretim İlke ve Yöntemleri (PDR)
|
15.10.2024
/ 10.00-11.45 |
26.10.2024
/ 10.00-11.45 |
H10 |
MB-506
Eğitimde Drama A
|
15.10.2024
/ 13.00-14.45 |
26.10.2024
/ 13.00-14.45 |
ÖÖS |
MB-506
Eğitimde Drama B
|
15.10.2024
/ 15.00-16.45 |
26.10.2024
/ 15.00-16.45 |
ÖÖS |
MB-202 Öğretim İlke ve Yöntemleri (Sosyal Bilgiler Öğretmenliği)
|
16.10.2024
/ 8.00-9.45 |
27.10.2024
/ 8.00-9.45 |
E8 |
MB-202 Öğretim İlke ve Yöntemleri (Fen Bilgisi Öğretmenliği)
|
16.10.2024
/ 10.00-11.45 |
27.10.2024
/ 10.00-11.45 |
E10 |
SÖEAE 201
İlkokulda Drama A
|
16.10.2024
/ 13.00-14.45 |
27.10.2024
/ 13.00-14.45 |
ÖÖS |
SÖEAE 201
İlkokulda Drama B
|
16.10.2024
/ 15.00-16.45 |
27.10.2024
/ 15.00-16.45 |
ÖÖS |
MB-401 Okullarda RPD Uygulamaları C
|
17.10.2024
/ 8.00-9.45 |
2.11.2024
/ 8.00-9.45 |
H10 |
MÜZAE-505
Drama ve Müzikli Oyunlar
|
17.10.2024
/ 10.00-11.45 |
2.11.2024
/ 10.00-11.45 |
ÖÖS |
Dergi ISBN No: 1300-1337 TÜBİTAK Kayıt No: 318366 Wos No: 000336874900007 Eser: Erginer, E. (2014). A study of the correlation between primary school students’ reading comprehension performance and the learning styles based on memory modeling, Education and Science, 39 (173), 67-81.
TÜBİTAK, TÜRKİYE16. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi Düzenleme Kurulu Başkanlığı'ndaki Perfornmans için
GAZİOSMANPAŞA ÜNİVERSİTESİ, TÜRKİYEVİLDAN ARIK
Thesis Title: Janusz Korczak Perspektifinden Çocuk Hakları: Bir Çocuk Nasıl Sevilmeli Adlı Eserin İncelemesi = Children's Rights from the Perspective of Janusz Korczak: An Analysis of How to Love a Child
Place: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Eğitim Programları ve Öğretimi Ana Bilim Dalı
EŞREF ZAN
Thesis Title: Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Medya Okuryazarlığı ve Kitap Okuma Alışkanlığı Arasındaki İlişkinin İncelenmesi.
Place: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
HAKAN ÇİNER
Thesis Title: Çocuk Edebiyatı Aracılığıyla Çocuklarla Felsefe: İlkokul Öğrencilerinin Hayvan Haklarıyla İlgili Farkındalıkları Üzerine Bir İnceleme
Place: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
ASİYE ALBAY
Thesis Title: Çocuk Oyunlarının İlkokul İngilizce Öğretimine Uyarlanarak Kullanılmasına Dönük Bir Araştırma
Place: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
FERHAT YILDIZ
Thesis Title: Rehberlik Ve Psikolojik Danışmanlıkta Gezici Psikolojik Danışma Hizmetleri
Place: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
RABİA OLGUN
Thesis Title: PROBLEM ÇÖZME VE YARATICILIĞI GELİŞTİRMEYE DÖNÜK ÖĞRETİM ETKİNLİKLERİNİN DİN KÜLTÜRÜ VE AHLAK BİLGİSİ (DKAB) ÖĞRETİMİNDE UYGULANMASI
Place: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
FATMA NUR ŞAHİN
Thesis Title: AİLE, EĞİTİMCİLER VE KENDİ BAKIŞ AÇILARIYLA ÇOCUKLARIN MUTLULUĞU
Place: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyoloji Ana Bilim Dalı
MEHMET KARAKAŞ
Thesis Title: İlköğretim öğrencilerinin mesleki ve teknik eğitim algıları
Place: Gaziosmanpaşa Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
VEDA YAR YILDIRIM
Thesis Title: Ortaöğretim dokuzuncu sınıf öğrencilerinin ingilizce yazma becerileri ile öğrenme tipleri arasındaki ilişki
Place: Gaziosmanpaşa Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Eğitim Programları Ana Bilim Dalı
ŞAHİN DANİŞMAN
Thesis Title: İlköğretim beşinci sınıf öğrencilerinin matematiksel öğrenme profillerinin belirlenmesi ve öğrenme tipleriyle ilişkisi
Place: Gaziosmanpaşa Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Eğitim Programları Ana Bilim Dalı
PELİN GÜL
Thesis Title: Türkçe öğretmenleri ile ilköğretim müfettişlerinin birbirlerini değerlendirme yaklaşımlar: Bir kavram haritası çalışması
Place: Gaziosmanpaşa Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
AHMET ÖZCAN
Thesis Title: İlköğretim öğrencilerinin İngilizce öğrenmeye yükledikleri anlamlar: Metaforik bir analiz
Place: Gaziosmanpaşa Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
ÇETİN KÖKSAL
Thesis Title: İlköğretim birinci sınıf öğrencilerinin, ebeveynlerinin ve öğretmenlerinin ?okuma-yazma? kavramına yükledikleri anlamlar: Metaforik bir analiz
Place: Gaziosmanpaşa Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
LOKMAN GÜRGEN
Thesis Title: İlköğretim beşinci sınıf öğrencilerinin öğrenme tipi ile içinde bulunduğu sınıfın öğrenme tipinin karşılaştırılması
Place: Gaziosmanpaşa Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
TARIK BAŞAR
Thesis Title: 2005 yılı ilköğretim 4. sınıf fen ve teknoloji dersi öğretim programı eğitim hedeflerinin taksonomik analizi
Place: Gaziosmanpaşa Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
ERKAN ERDEMİR
Thesis Title: İlköğretim 5.sınıf öğrencilerinin bilgisayar kavramına yükledikleri anlamlar: Bir kavram haritası çalışması
Place: Gaziosmanpaşa Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ
EĞİTİM FAKÜLTESİNEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ
EĞİTİM FAKÜLTESİNEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ
EĞİTİM FAKÜLTESİGAZİOSMANPAŞA ÜNİVERSİTESİ
EĞİTİM FAKÜLTESİGAZİOSMANPAŞA ÜNİVERSİTESİ
EĞİTİM FAKÜLTESİGAZİOSMANPAŞA ÜNİVERSİTESİ
EĞİTİM FAKÜLTESİGAZİOSMANPAŞA ÜNİVERSİTESİ
SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜGAZİOSMANPAŞA ÜNİVERSİTESİ
EĞİTİM FAKÜLTESİDOÇ. DR. ERGİN ERGİNER ( YÖK Researcher ID: 110224 )
Operator: 0384 228 1000 Extension: +903842281000 >21030