Academic Titles

  • 2018

      DOÇENT

    NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ

  • 2018 2012

      DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ

    NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ

  • 2014 2013

      DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ

    The University of British Columbia Faculty of Education

  • 2012 2004

      DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ

    GAZİOSMANPAŞA ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ

  • 2004 2000

      ÖĞRETİM GÖREVLİSİ

    GAZİOSMANPAŞA ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ

  • 2000 1998

      ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ

    ABANT İZZET BAYSAL ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ

  • 1998 1994

      ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ

    ABANT İZZET BAYSAL ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ

Education

  • Doktora 2002

    Öğrenme tipleri envanterinin geliştirilmesine yönelik model araştırma  "

    ABANT İZZET BAYSAL ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM (DR) 

  • Yüksek Lisans 1996

    İlkokuma ve yazma öğretimindeki öğretmen davranışlarının değerlendirilmesi ve sınıf öğretmenliği eğitimine yansımaları  "

    ANKARA ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM (YL) (TEZLİ) 

  • Lisans 1993

    PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ SINIF ÖĞRETMENLİĞİ PR.

2016-2017 Lisans Öğretim İlke ve Yöntemleri
2020-2021 Lisans Çocuk Edebiyatı ile Öğretim
2021-2022 Lisans İlkokulda Drama
2021-2022 Lisans Eğitimde Drama
2021-2022 Lisans Öğretim İlke ve Yöntemleri
2016-2017 Lisans Eğitimde Program Geliştirme
2016-2017 Lisans Drama
2016-2017 Lisans Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı
2016-2017 Lisans İlköğretimde Drama
2020-2021 Lisans Erken Çocukluk Eğitiminde Drama
2016-2017 Lisans Öğretim İlke ve Yöntemleri
2016-2017 Lisans Öğretmenlik Uygulaması
2015-2016 Lisans Fen-Teknoloji Programı ve Planlama
2015-2016 Lisans Etkili İletişim Becerileri
2015-2016 Lisans Öğretmenlik Uygulaması
2014-2015 Lisans Eğitim Psikolojisi
2014-2015 Lisans Özel Öğretim Yöntemleri
2014-2015 Lisans Topluma Hizmet Uygulamaları
2014-2015 Lisans Öğretmenlik Uygulaması
2014-2015 Lisans Eğitim Bilimine Giriş
2014-2015 Lisans Öğretim İlke ve Yöntemleri
2015-2016 Lisans Öğretim İlke ve Yöntemleri
2014-2015 Lisans Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı
2014-2015 Lisans İlköğretimde Drama
2014-2015 Lisans Öğretim İlke ve Yöntemleri
2015-2016 Lisans Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı
2015-2016 Lisans Öğretim İlke ve Yöntemleri
2015-2016 Lisans İlköğretimde Drama
2021-2022 Yüksek Lisans Eğitimde Program Değerlendirme
2021-2022 Yüksek Lisans Uygulamalı Öğretim Yöntemleri
2021-2022 Yüksek Lisans Yaratıcı Öğretim Senaryosu Geliştirme
2015-2016 Doktora Gelişim ve Öğrenme
2016-2017 Doktora Gelişim ve Öğrenme

Filter:

Yüz Boyama Öğretimi, Uygulamalı Br Çalışma

ERGİNER ERGİN, 2019.

Uluslararası Bilimsel Kitap Publication Info: Pegem Akademi, TÜRKİYE. | ISBN: 978-605-69916-8-4

Kuramdan Uygulamaya Mikro Öğretim

DURMUŞÇELEBİ MUSTAFA,ERGİNER ERGİN, 2019.

Uluslararası Bilimsel Kitap Publication Info: Pegem Akademi, TÜRKİYE. | ISBN: 978-605--307-040-9

Özel Öğretim Yöntemleri

ERGİNER ERGİN, 2018.

Uluslararası Bilimsel Kitap Publication Info: Pegem Akademi, TÜRKİYE. | ISBN: 9786052411803

Öğretim İlke ve Yöntemleri Uygulamalı Bir Çalışma, Geliştirilmiş 7. Baskı Ankara Pegem A Yayıncılık

ERGİNER ERGİN, 2016.

Uluslararası Bilimsel Kitap Publication Info: Pegem A Yayıncılık., TÜRKİYE. | ISBN: 9786053647911

Tokat Örneğinde Günlük Ders Planları ve Eğitsel Oyunlar

ERGİNER ERGİN,Seçkin Ferdi,Gültekin Özge, 2011.

Uluslararası Bilimsel Kitap Publication Info: Dagyeli Verlag, ALMANYA. | ISBN: -

Sınıf Yönetimi Stratejileri Öğretmen Kılavuzu

OĞUZ AYTUNGA,ERGİNER ERGİN, 2010.

Ulusal Kitap Tercümesi Publication Info: Nobel, TÜRKİYE. | ISBN: -

Türkçe Öğretimi İlke Yöntem Teknikler

ERGİNER ERGİN, 2008.

Ulusal Bilimsel Kitap Publication Info: Maya Akademi. | ISBN: -

İlköğretim Öğrencilerinin Okuduğunu Anlama Performansı ile Bellek Modellemesi ile Oluşturulan Öğrenme Tipleri Arasındaki İlişki

ERGİNER ERGİN, 2014

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleIndex: SSCI Publication Place: Eğitim ve Bilim Volume: - Issue: 173 DOI: - ISSN: -

Using the six thinking hats model of learning in a surgical nursing class sharing the experience and student opinions

KARADAĞ MEVLUDE,SARITAŞ SERDAR,ERGİNER ERGİN, 2009

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleIndex: SCI-Expanded Publication Place: The Australian Journal of Advanced Nursing Volume: - Issue: 26 DOI: - ISSN: -

Hemşirelik Eğitiminde Altı Düşünme Şapkası Etkinliğinin Kullanılması

KARADAĞ MEVLUDE,ERGİNER ERGİN, 2008

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleIndex: EBSCO, CINAHL, ULAKBİM Publication Place: Hemşirelikte Araştırma Geliştirme Dergisi Volume: - Issue: 10 DOI: - ISSN: -

Türkiye’de ortaokul öğrencilerinin mesleki ve teknik eğitim sistemine yönelik düşünceleri

KARAKAŞ MEHMET,ERGİNER ERGİN, 2020

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleIndex: ISI, COPERNICUS Publication Place: Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Dergisi Volume: 6 Issue: 2 DOI: - ISSN: 2146-6297

Ortaöğretim Dokuzuncu Sınıf Öğrencilerinin İngilizce Yazma Becerileri ile Öğrenme Tipleri Arasındaki İlişki

YAR YILDIRIM VEDA,ERGİNER ERGİN, 2018

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleIndex: Türk Eğitim İndeksi, SOBIAD, SIS, DRJI, i2or, Scientific Indexing Services, CiteFactor, COSMOS IF, ResearchBib Publication Place: International Journal of Turkish Education Sciences Volume: 6 Issue: 11 DOI: - ISSN: 2148-2314

İlkokul birinci sınıf öğrencilerinin okuma ve yazmaya yükledikleri anlamlar bir metafor analizi çalışması

KÖKSAL ÇETİN,ERGİNER ERGİN,BALOĞLU MUSTAFA, 2016

Ulusal Hakemli Özgün MakaleIndex: ULAKBİM Publication Place: Gaziosmanpaşa Üniversitesi Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi Volume: 11 Issue: 1 DOI: - ISSN: -

Türkiye de Eğitimde Program Geliştirme Alanındaki Öncü Akademisyenlerin Eğitimde Program Geliştirmeye İlişkin Metaforik Algıları

ÖRTEN DİDEM,ERGİNER ERGİN, 2016

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleIndex: SIS, DRJI Publication Place: Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi Volume: 6 Issue: 11 DOI: - ISSN: -

A Qualitative Picture of the Concept of Computer in Turkish Children s Minds

ERDEMİR ERKAN,ERGİNER ERGİN, 2016

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleIndex: SIS, DRJI Publication Place: Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi Volume: 6 Issue: 10 DOI: - ISSN: -

Eğitim fakültelerinde görevli öğretim elemanlarının akademik kökenleri ve öğretmen yeterliklerinin incelenmesi üzerine bir çalışma

ERGİNER ERGİN,ERGİNER AYSUN,BEDİR GÜLAY, 2009

Ulusal Hakemli Özgün MakaleIndex: ULAKBİM Publication Place: Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi Volume: - Issue: 9 DOI: - ISSN: -

İlköğretim birinci devre çocuklarının öğrenme tercihlerinin değerlendirilmesi

ERGİNER ERGİN, 2007

Ulusal Hakemli Özgün MakaleIndex: Asos Publication Place: Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi Volume: - Issue: 2 DOI: - ISSN: -

Öğretim elemanlarının etkili öğretim becerilerinin geliştirilmesine yönelik görüşleri

ERGİNER ERGİN,DURSUN FEVZİ, 2005

Ulusal Hakemli Özgün MakaleIndex: ULAKBİM Publication Place: Eğitim ve Bilim Volume: - Issue: 127 DOI: - ISSN: -

Okuduğunu kavrama eğitimi Sanal ve geleneksel metinler üzerine yorumlar

ERGİNER ERGİN, 2004

Ulusal Hakemli Özgün MakaleIndex: ULAKBİM Publication Place: Çağdaş eğitim Volume: - Issue: 127 DOI: - ISSN: -

Öğretmenlerin Öğretim Becerilerini Geliştirmeye Dönük Bir Öğrenme Ortamı Hazırlama Deneyimi: “Öğretmeyi Öğrenme Stüdyosu” An Experience of Preparing a Learning Environment to Improve Teachers’ Teaching Skills: “The Studio of Learning How to Teach”

ERGİNER ERGİN, 2020

Ulusal Hakemli Vaka TakdimiIndex: Endekste taranmıyor Publication Place: Kapadokya Eğitim Dergisi Volume: 1 Issue: 2 DOI: - ISSN: 232

İlköğretim birinci devre çocuklarının öğrenme tiplerinin değerlendirilmesi

ERGİNER ERGİN, 2006

Ulusal Hakemli Özgün MakaleIndex: Endekste taranmıyor Publication Place: Mesleki Eğitim Dergisi Volume: - Issue: 15 DOI: - ISSN: -

Eğitim Fakültelerinin Web Siteleri

ERGİNER ERGİN,ERGİNER AYSUN, 2003

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleIndex: Endekste taranmıyor Publication Place: İlköğretim Online Dergisi Volume: - Issue: 2 DOI: - ISSN: -

Anadil eğitim programları ve 2000’li yıllar için model önerisi

ERGİNER ERGİN, 2000

Ulusal Hakemli Özgün MakaleIndex: Endekste taranmıyor Publication Place: Eğitim Araştırmaları Dergisi Volume: 1 Issue: 1 DOI: - ISSN: -

İlkokul Ögretmenligi Egitiminde Standartlar Uzmanlasma ve Yeni Bir Model Önerisi Çagdas Egitim Dergisi 207 34 40

ERGİNER ERGİN, 1995

Ulusal Hakemli Özgün MakaleIndex: Endekste taranmıyor Publication Place: Çağdaş Eğitim Volume: - Issue: 207 DOI: - ISSN: -

Coach 4 Me: Öğretmen Eğitiminde Kullanılabilecek Bir Leonardo Da Vinci Projesi Deneyimi

TURAN EMİNE ZEHRA,ERGİNER AYSUN,ERGİNER ERGİN,NALBANTOĞLU YILMAZ FUNDA, 2018

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleIndex: TR DİZİN Publication Place: OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi Volume: 9 Issue: 16 DOI: 10.26466/opus.498760 ISSN: 2528-9527

The meanings assigned by students from different socio economic levels to the concepts of computer and the internet

ERDEMİR ERKAN,ERGİNER ERGİN,EŞGİ NECMİ, 2014

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleIndex: EBSCO Publication Place: Scottish Journal of Arts, Social Sciences and Scientific Studies Volume: - Issue: 19 DOI: - ISSN: -

The Meanings Attributed to Writing Skills in English by Turkish Children A Concept Map Study

ERGİNER ERGİN,YAR VEDA, 2013

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleIndex: Journals Indexed in Eric Publication Place: Education Volume: 133 Issue: 3 DOI: - ISSN: -

A metaphorical Analysis of the meanings attributed to the education system by university students A case study

ERGİNER ERGİN, 2011

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleIndex: Journals Indexed in Eric Publication Place: Education Volume: 131 Issue: 3 DOI: - ISSN: -

The predictive power of fifth graders��� learning styles on their mathematical reasoning and spatial ability

DANİŞMAN ŞAHİN,ERGİNER ERGİN, 2017

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleIndex: ESCI: Emerging Sources Citation Index Publication Place: Cogent Education Volume: 4 Issue: 1 DOI: 10.1080/2331186X.2016.1266830 ISSN: 2331-186X

Yeni ilköğretim Programları Gerçekten Yapılandırıcı mı Bir Fikir Taraması

ERGİNER ERGİN, 2007

Ulusal Hakemsiz Özgün MakaleIndex: Publication Place: İlköğretmen Volume: - Issue: 4 DOI: - ISSN: -

Yeni Milenyumun Yetiştirmek İstediği İnsan Tipi

ERGİNER ERGİN, 2005

Ulusal Hakemsiz YorumIndex: Publication Place: İmece Volume: - Issue: 127 DOI: - ISSN: -

İptidai Amca Neden İlkeli Olamıyor

ERGİNER ERGİN, 2004

Ulusal Hakemsiz Özgün MakaleIndex: Publication Place: Cumhuriyet Bilim Teknik Volume: - Issue: 127 DOI: - ISSN: -

Altı Düşünce Şapkası Etkinliğinin Resim Derslerinde Uygulanabilirliği

ERGİNER ERGİN,BAYÇU SALİH, 2004

Ulusal Hakemsiz Özgün MakaleIndex: Publication Place: Yaşadıkça Eğitim Volume: - Issue: 81 DOI: - ISSN: -

Eğitilmek Fark Edebilmek Becerisi

ERGİNER ERGİN, 2003

Ulusal Hakemsiz Özgün MakaleIndex: Publication Place: Cumhuriyet Bilim Teknik Volume: - Issue: 127 DOI: - ISSN: -

Bilimsel Araştırma ve Teknoloji Üretiminin Yaygınlaştırılmasında Neden- Nasıl Sorularının Çözümlenmesini Eğitimsel Bir Bakış Açısı İle Desenleme

ERGİNER ERGİN, 1995

Ulusal Hakemsiz Özgün MakaleIndex: Publication Place: Verimlilik Volume: - Issue: 2 DOI: - ISSN: -

Öğrenmeyi öğretme disiplini geliştirme

ERGİNER ERGİN, 1994

Ulusal Hakemsiz Özgün MakaleIndex: Publication Place: Eğitim ve Bilim Volume: - Issue: 94 DOI: - ISSN: -

The Investigation of Children’s Literature Works Focusing on Philosophy for Children (P4C)

Authors: ÇİNER HAKAN, ERGİNER ERGİN

Uluslararası Özet bildiri Event Name: International Congress of Pedagogical Research Event Dates: 15.05.2021-11.10.2021 Country: MALEZYA

The Hidden Learning Disability in the Classroom: The Interpretation of Perceptional Learning Styles and Memory Recall

Author: ERGİNER ERGİN

Uluslararası Özet bildiri Event Name: International Congress of Pedagogical Research Event Dates: 15.05.2021-11.10.2021 Country: MALEZYA

The Analysis of the Teachers’ Learning Styles

Authors: KAPAN SABRİ BURAK,KARTAL ŞEFİK,ERGİNER ERGİN

Uluslararası Özet bildiri Event Name: 2nd International Learning, Teaching and Educational Research Congress Event Dates: 05.09.2019-07.09.2019 Country: -

Coach 4 Me Projesi Kapsamında Türkiye İçin Geliştirilen Bir Öğretmen Eğitimi Etkinliği Uygulaması: “Kavramların Yaratıcı İmgeleri”

Authors: ERGİNER ERGİN,ERGİNER AYSUN

Uluslararası Tam metin bildiri Event Name: RESSCONGRESS 2019 Event Dates: 25.06.2019-27.06.2019 Country: TÜRKİYE

Filozof Öğretmenin Öğretim Anlayışı: Sınıfta Felsefe, Küçük “f”

Authors: ERGİNER AYSUN,ÖZER SELDA,ERGİNER ERGİN

Uluslararası Tam metin bildiri Event Name: RESSCONGRESS Event Dates: 25.06.2019-27.06.2019 Country: -

Bir Filozof olarak Öğretmen: Öğretmen Adayları Bakış Açısıyla Geçmiş ve Şimdi Perspektifi

Authors: ÖZER SELDA,ERGİNER ERGİN,ERGİNER AYSUN

Uluslararası Tam metin bildiri Event Name: CAPASS Event Dates: 25.04.2019-27.04.2019 Country: -

Bir Filozof olarak Öğretmen: Öğretmen Adayları Bakış Açısıyla Gelecekteki Perspektif

Authors: ERGİNER ERGİN,ERGİNER AYSUN,ÖZER SELDA

Uluslararası Tam metin bildiri Event Name: CAPASS Event Dates: 25.04.2019-27.04.2019 Country: TÜRKİYE

Öğretmenlik Mesleğinin Profesyonelleşmesi Süreci Önündeki Engel: Mesleği İstemeden Tercih ve Devam Etme Sorunu

Authors: ERGİNER ERGİN,ERGİNER AYSUN

Uluslararası Özet bildiri Event Name: 10. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Nevşehir, Türkiye Event Dates: 27.04.2018-30.04.2018 Country: TÜRKİYE

Öğretmenlik Mesleğini İstemeden Tercih Eden Öğretmen Adaylarına Mesleği Sevdiren Nedenler

Authors: ERGİNER AYSUN,ERGİNER ERGİN

Uluslararası Özet bildiri Event Name: 10. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Nevşehir, Türkiye Event Dates: 27.04.2018-30.04.2018 Country: TÜRKİYE

Öğretmen Adayları Bakış Açısıyla Öğretmenlik Mesleğinin Profesyonelleşme Süreci Önündeki Engel: Neden Herkesin Öğretmen Olabileceği Düşünülür?

Authors: ERGİNER AYSUN,ERGİNER ERGİN

Uluslararası Tam metin bildiri Event Name: 27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi Event Dates: 18.04.2018-22.04.2018 Country: -

Öğretmen Adayları Bakış Açısıyla Öğretmenlik Mesleğinin Profesyonelleşme Süreci Önündeki Engel: Neden Herkesin Öğretmenlik Yapabileceği Düşünülür?

Authors: ERGİNER ERGİN,ERGİNER AYSUN

Uluslararası Tam metin bildiri Event Name: 27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi Event Dates: 18.04.2018-22.04.2018 Country: -

Müzik Eğitimi Alan Üniversite Öğrencilerinin Aldıkları Eğitime Yönelik Algılarının İncelenmesi ICOS Social Conference

Authors: KAYA EMİN ERDEM,ERGİNER ERGİN

Uluslararası Özet bildiri Event Name: ICOS Social Conference Event Dates: 16.04.2018-20.04.2018 Country: TÜRKİYE

Öğrencilerin Hayalindeki Okul

Authors: ERGİNER ERGİN,ERGİNER AYSUN

Uluslararası Özet bildiri Event Name: 2. Uluslararası Gençlik Araştırmaları Kongresi Event Dates: 25.10.2017-29.10.2017 Country: TÜRKİYE

Derinlemesine Problem Çözme Becerilerini Geliştiren Bir Öğretim Tekniği Deneyimi: Ağaç Kökü Etkinliği

Author: ERGİNER ERGİN

Uluslararası Özet bildiri Event Name: 5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi Event Dates: 26.10.2017-28.10.2017 Country: TÜRKİYE

Öğretmen Adaylarının Çalışmayı Hayal Ettiklleri Okul

Authors: ERGİNER AYSUN,ERGİNER ERGİN,TURAN EMİNE ZEHRA

Uluslararası Özet bildiri Event Name: 1.Ulusararası İpekyolu Akademik Çalışmalar Sempozyumu Event Dates: 21.09.2017-23.09.2017 Country: TÜRKİYE

Coach 4 Me Ve Esin Kaynağı Yaratıcı Öğretimsel Etkinlikler

Authors: ERGİNER AYSUN,TURAN EMİNE ZEHRA,ERGİNER ERGİN,NALBANTOĞLU YILMAZ FUNDA

Uluslararası Özet bildiri Event Name: 1.Ulusararası İpekyolu Akademik Çalışmalar Sempozyumu Event Dates: 21.09.2017-23.09.2017 Country: TÜRKİYE

İlkokul Çocuklarının Mutluluk Nedenleri

Authors: ERGİNER AYSUN,ERGİNER ERGİN,ERANIL ANIL KADİR

Uluslararası Özet bildiri Event Name: 26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi Event Dates: 20.04.2017-23.04.2017 Country: TÜRKİYE

Küçük Prens Sandalyesi: İrdeleyici Soru Sorma Becerilerini Geliştiren Bir Öğretim Tekniği Deneyimi

Author: ERGİNER ERGİN

Uluslararası Özet bildiri Event Name: 26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi Event Dates: 20.04.2017-23.04.2017 Country: -

Dream Thief Teachers Students Losts with Teachers Behaviors

Authors: ERGİNER ERGİN,ERANIL ANIL KADİR,ERGİNER AYSUN

Uluslararası Özet bildiri Event Name: ISNITE Event Dates: 30.08.2016-02.09.2016 Country: FİNLANDİYA

A Study on Playing the Children Games of Cappadocia Region Faced with the Danger of being Forgotten Again in Turkish Primary Schools

Authors: ERGİNER ERGİN,ERGİNER AYSUN

Uluslararası Özet bildiri Event Name: ISNITE Event Dates: 30.08.2016-02.09.2016 Country: FİNLANDİYA

Okulda Ayrımcılık Bir Örnek Olay İncelemesi 3rd International Conference on Primary Education Nevsehir Haci Bektas Veli University Faculty of Education Nevsehir Turkey

Authors: ERGİNER AYSUN,ACAR ERDOL TUBA,ERGİNER ERGİN

Uluslararası Özet bildiri Event Name: 3rd International Conference on Primary Education, Nevsehir Haci Bektas Veli University Faculty of Education, Nevsehir, Turkey. Event Dates: 08.10.2015-10.10.2015 Country: TÜRKİYE

Öğrencilerin Öğretmenleriyle Yaşadıkları Fiziksel Şiddet Deneyimlerinin Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi 3rd International Conference on Primary Education Nevsehir Haci Bektas Veli University Faculty of Education Nevsehir Turkey

Authors: ACAR ERDOL TUBA,ERGİNER AYSUN,ERGİNER ERGİN

Uluslararası Özet bildiri Event Name: 3rd International Conference on Primary Education, Nevsehir Haci Bektas Veli University Faculty of Education, Nevsehir, Turkey. Event Dates: 08.10.2015-10.10.2015 Country: TÜRKİYE

Nota Kavramını ve Değerlerini Geliştirmeye Yönelik Uygulamalı Öğretimsel Bir Etkinlik 3rd International Conference on Primary Education Nevsehir Haci Bektas Veli University Faculty of Education Nevsehir Turkey

Authors: MELTEM KORKUT,ERGİNER ERGİN,KAYA EMİN ERDEM

Uluslararası Özet bildiri Event Name: 3rd International Conference on Primary Education, Nevsehir Haci Bektas Veli University Faculty of Education, Nevsehir, Turkey. Event Dates: 08.10.2015-10.10.2015 Country: TÜRKİYE

Learning Experiences Leave Their Mark on Pre Service Teachers The 3rd International New Issues on Teacher Education Symposium The University of Thessaly and Journal of Teacher Education and Educators Volos Greece

Authors: ERGİNER AYSUN,ERGİNER ERGİN,ACAR ERDOL TUBA

Uluslararası Özet bildiri Event Name: The University of Thessaly and Journal of Teacher Education and Educators Event Dates: 11.09.2015-13.09.2015 Country: YUNANİSTAN

Cognitive Affective and Psychomotor Patterns of Pre Service Teachers Learning Experiences with Teachers The 3rd International New Issues on Teacher Education Symposium The University of Thessaly and Journal of Teacher Education and Educators Volos Greece

Authors: ACAR ERDOL TUBA,ERGİNER ERGİN,ERGİNER AYSUN

Uluslararası Özet bildiri Event Name: The 3rd International “New Issues on Teacher Education” Symposium, The University of Thessaly and Journal of Teacher Education and Educators Event Dates: 11.09.2015-13.09.2015 Country: -

The effects of news media courses given in multi cultural language learning environments on developing creative thinking skills A concept map study

Authors: ERGİNER ERGİN,HULL TIM

Uluslararası Özet bildiri Event Name: 8th International Conference on Imagination and Education Event Dates: 12.06.2013-14.06.2013 Country: KANADA

Body im animation Creative non verbal communication on stage a teaching method experiment

Author: ERGİNER ERGİN

Uluslararası Özet bildiri Event Name: 8th International Conference on Imagination and Education Event Dates: 12.06.2013-14.06.2013 Country: KANADA

A Sample study on applying data mining research techniques in educational science Developing a more meaning of data

Authors: ZENGİN KENAN,EŞGİ NECMİ,ERGİNER ERGİN,AKSOY MEHMET EMİN

Uluslararası Tam metin bildiri Event Name: World Conference on Learning, Teaching & Administration Event Dates: 01.05.2011-03.05.2011 Country: MISIR

Türkiye de eğitimde program geliştirme alanındaki öncü akademisyenlerin eğitimde program geliştirmeye ilişkin metaforik algıları

Authors: ÖRTEN DİDEM,ERGİNER ERGİN

Ulusal Özet bildiri Event Name: I. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi Event Dates: 08.09.2010-10.09.2010 Country: TÜRKİYE

The meanings attributed to the future characteristics of teachersby prospective teachers a concept map study

Authors: ERGİNER ERGİN,DURSUN FEVZİ

Uluslararası Tam metin bildiri Event Name: The meanings attributed to the future characteristics of teachers by prospective teachers: a concept map study, Procedia - Social and Behavioral Sciences Event Dates: 22.07.2009-24.07.2009 Country: -

The Meanings attributed to writing skills in English by Turkish children: A concept map study, 16th Conference on Learning, University of Barcelona, Spain.

Authors: ERGİNER ERGİN,YAR VEDA

Uluslararası Özet bildiri Event Name: 16th Conference on Learning Event Dates: 06.07.2009-09.07.2009 Country: İSPANYA

Decision of prospective teachers in Turkey about accession of Turkey to the European Union, II. Internatıonal Congress of European Turks (ICET), Antwerb, Belgium.

Author: ERGİNER ERGİN

Uluslararası Özet bildiri Event Name: II. Internatıonal Congress of European Turks (ICET) Event Dates: 05.05.2009-08.05.2009 Country: BELÇİKA

The metaphors about the Turkish Education System used by the university students in Turkey, II. International Congress of European Turks (ICET), Antwerb, Belgium

Authors: ERGİNER ERGİN,ERGİNER AYSUN

Uluslararası Özet bildiri Event Name: II. International Congress of European Turks (ICET) Event Dates: 05.05.2009-08.05.2009 Country: BELÇİKA

The meanings attributed to the future features of teachers by prospective teachers, 11th International Conference, Further Education in the Balkan Countries, Balkan Society for Pedagogy and Education and Selcuk University Faculty of Education, Konya, Turkey.

Authors: ERGİNER ERGİN,DURSUN FEVZİ

Uluslararası Tam metin bildiri Event Name: 11th International Conference, Further Education in the Balkan Countries, Balkan Society for Pedagogy and Education Event Dates: 11.06.2008-12.06.2008 Country: TÜRKİYE

The assessment of the relationship between the reading comprehension skills of elementary school students and their learning style preferences, Proceedings for WCCI 13th World Conference in Education on Creating a Global Culture of Peace: Strategies for Curriculum Development and Implementation, Antalya, Turkey.

Author: ERGİNER ERGİN

Uluslararası Tam metin bildiri Event Name: 13th World Conference in Education on Creating a Global Culture of Peace: Strategies for Curriculum Development and Implementation Event Dates: 05.06.2008-09.06.2008 Country: TÜRKİYE

Benim küçük dostlarım: Bir öğretmenin çocukları tanımlama, şekline dönük davranış çözümlemesi, Türk Xalqları Ədebiyyatı (II) BeynƏlxalq Uşaq ƏdƏbiyyatı Konqresi, Materiallar 1-ci Kitab: 508-514, Qafqaz Universiteti, Bakı, Azerbaycan.

Author: ERGİNER ERGİN

Uluslararası Tam metin bildiri Event Name: Türk Xalqları Ədebiyyatı (II) BeynƏlxalq Uşaq ƏdƏbiyyatı Konqresi Event Dates: 05.05.2008-08.05.2008 Country: AZERBAYCAN

İsteğe bağlı İngilizce hazırlık sınıfı okuyan üniversite öğrencilerinin akademik başarıları ile öğrenme tercihleri arasındaki ilişki , XVI. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Tokat

Authors: ERGİNER ERGİN,TÜRKOĞLU ERKAN,MUMCU İHSAN

Ulusal Özet bildiri Event Name: XVI. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Tokat Event Dates: 05.09.2007-07.09.2007 Country: TÜRKİYE

Ortaöğretim öğrencilerinin Almanca başarıları ile öğrenme tercihleri arasındaki ilişki, XV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Muğla

Authors: ERGİNER ERGİN,TÜRKOĞLU ERKAN

Ulusal Özet bildiri Event Name: Ortaöğretim öğrencilerinin Almanca başarıları ile öğrenme tercihleri arasındaki ilişki, XV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Muğla Event Dates: 13.09.2006-15.09.2006 Country: TÜRKİYE

Eğitim fakültelerinde görevli öğretim elemanlarının akademik kökenlerinin öğretmen yeterliklerine etkisini farklı değişkenler yardımıyla belirleme, III. Uluslararası Öğretmen Yetiştirme Sempozyumu, Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi Eğitim Fakültesi, Çanakkale.

Authors: ERGİNER AYSUN,ERGİNER ERGİN,BEDİR GÜLAY

Uluslararası Özet bildiri Event Name: III. Uluslararası Öğretmen Yetiştirme Sempozyumu Event Dates: 05.06.2006-07.06.2006 Country: TÜRKİYE

Pandomimin Öğretimsel Bir Etkinlik Olarak Kullanılmasına Yönelik Uygulamalı Bir Çalışma, Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Kongresi, Ankara Türkiye

Author: ERGİNER ERGİN

Ulusal Tam metin bildiri Event Name: Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Kongresi, Ankara Türkiye Event Dates: 14.04.2006-16.04.2006 Country: TÜRKİYE

Okuma Becerilerini Geliştirmeye Yönelik Öğretimsel Bir Oyun Uyarlaması: Cümle Kurma Okeyi, XIV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Denizli Türkiye

Author: ERGİNER ERGİN

Ulusal Özet bildiri Event Name: XIV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Denizli Türkiye Event Dates: 28.09.2005-30.09.2005 Country: TÜRKİYE

İlköğretim Birinci Devre Çocuklarının Öğrenme Tercihlerinin Değerlendirilmesi değerlendirilmesi, XIII. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Malatya Türkiye

Author: ERGİNER ERGİN

Ulusal Özet bildiri Event Name: XIII. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Malatya Türkiye Event Dates: 15.06.2004-18.06.2004 Country: TÜRKİYE

İlköğretim Birinci Devre Çocuklarının Öğrenme Tiplerinin Değerlendirilmesi değerlendirilmesi, XIII. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Malatya Türkiye

Author: ERGİNER ERGİN

Ulusal Özet bildiri Event Name: XIII. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Malatya Türkiye Event Dates: 15.06.2004-18.06.2004 Country: TÜRKİYE

Oyun İçinde Oyun: Okuma ve Hayat Bilgisi Öğretimine Yönelik Eklektik Bir Etkinlik, Eğitimde Çağdaş Yaklaşımlar, Özel Okullar Birliği, Samsun Türkiye

Authors: ERGİNER ERGİN,BABACAN HATİCE,IRMAK DURDANİYE,DAŞKIN NURAN,DÜŞÜNCELİ GÜLAY

Ulusal Tam metin bildiri Event Name: Eğitimde Çağdaş Yaklaşımlar, Özel Okullar Birliği, Samsun Türkiye Event Dates: 08.05.2004-08.05.2004 Country: TÜRKİYE

Culture of being a university student

Author: ERGİNER ERGİN

Warning You should update this information from YÖKSİS Event Name: Excursion to Universitat Hannover Event Dates: 24.01.2003-09.02.2003 Country: ALMANYA

Öğretim Elemanlarının Öğretmenlik Formasyonu Eğitimi, XI. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, KKTC

Authors: ERGİNER ERGİN,DURSUN FEVZİ

Ulusal Özet bildiri Event Name: XI. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, KKTC Event Dates: 23.10.2002-26.10.2002 Country: KKTC

Altı Düşünce Şapkası Etkinliğinin Resim Derslerinde Uygulanabilirliği, XI. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, KKTC

Authors: ERGİNER ERGİN,BAYÇU SALİH

Ulusal Özet bildiri Event Name: XI. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, KKTC Event Dates: 23.10.2002-26.10.2002 Country: KKTC

Sekiz Yıllık Kesintisiz Zorunlu İlköğretim Araştırması I, 5. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Denizli Türkiye

Authors: ERGİNER AYSUN,ERGİNER ERGİN

Ulusal Özet bildiri Event Name: 5. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Denizli Türkiye Event Dates: 15.10.1998-16.10.1998 Country: TÜRKİYE

Sekiz Yıllık Kesintisiz Zorunlu İlköğretim Araştırması II, 5. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Denizli Türkiye

Authors: ERGİNER AYSUN,ERGİNER ERGİN

Ulusal Özet bildiri Event Name: 5. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Denizli Türkiye Event Dates: 15.10.1998-16.10.1998 Country: TÜRKİYE

İlköğretim 3. 4. ve 5. Sınıf Öğrencilerinin Okuduğunu Anlama Becerilerinin Değerlendirilmesi, 5. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Denizli Türkiye

Author: ERGİNER ERGİN

Ulusal Tam metin bildiri Event Name: 5. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Denizli Türkiye Event Dates: 15.10.1998-16.10.1998 Country: TÜRKİYE

İlkokuma ve yazma öğretimindeki sınıf içi öğretmen davranışlarının değerlendirilmesi, 4. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Eskişehir Türkiye

Author: ERGİNER ERGİN

Ulusal Tam metin bildiri Event Name: 4. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Eskişehir Türkiye Event Dates: 10.09.1997-12.09.1997 Country: TÜRKİYE

Türkiye'de İlköğretime Sınıf Öğretmeni Yetiştirme Merkezii Model Model Önerisi

Authors: UŞUN SALİH,ERGİNER ERGİN

Warning You should update this information from YÖKSİS Event Name: İlköğretim ve Sorunları Sempozyumu Event Dates: 02.05.1995-03.05.1995 Country: TÜRKİYE

Alan Bilgisi Ögretimine Dayalı lkögretime Sınıf Ögretmeni Yetistirme Modeli Sözlü Sunum Abant zzet Baysal Üniversitesi İlkögretim Sorunları Sempozyumu Bolu

Author: ERGİNER ERGİN

Ulusal Özet bildiri Event Name: İlkögretim Sorunları Sempozyumu, Bolu. sal Üniversitesi lkögretim Sorunları Sempozyumu Event Dates: 05.01.1995-07.01.1995 Country: TÜRKİYE

  • Yüksek Lisans 2021 Devam Ediyor

      VİLDAN ARIK


    Thesis Title: Janusz Korczak Perspektifinden Çocuk Hakları: Bir Çocuk Nasıl Sevilmeli Adlı Eserin İncelemesi = Children's Rights from the Perspective of Janusz Korczak: An Analysis of How to Love a Child


    Place: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Eğitim Programları ve Öğretimi Ana Bilim Dalı


  • Yüksek Lisans 2021 Devam Ediyor

      EŞREF ZAN


    Thesis Title: Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Medya Okuryazarlığı ve Kitap Okuma Alışkanlığı Arasındaki İlişkinin İncelenmesi.


    Place: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı


  • Yüksek Lisans 2021 Devam Ediyor

      HAKAN ÇİNER


    Thesis Title: Çocuk Edebiyatı Aracılığıyla Çocuklarla Felsefe: İlkokul Öğrencilerinin Hayvan Haklarıyla İlgili Farkındalıkları Üzerine Bir İnceleme


    Place: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı


  • Yüksek Lisans 2020 Devam Ediyor

      ASİYE ALBAY


    Thesis Title: Çocuk Oyunlarının İlkokul İngilizce Öğretimine Uyarlanarak Kullanılmasına Dönük Bir Araştırma


    Place: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı


  • Yüksek Lisans 2020 Devam Ediyor

      FERHAT YILDIZ


    Thesis Title: Rehberlik Ve Psikolojik Danışmanlıkta Gezici Psikolojik Danışma Hizmetleri


    Place: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı


  • Yüksek Lisans 2020 Devam Ediyor

      RABİA OLGUN


    Thesis Title: PROBLEM ÇÖZME VE YARATICILIĞI GELİŞTİRMEYE DÖNÜK ÖĞRETİM ETKİNLİKLERİNİN DİN KÜLTÜRÜ VE AHLAK BİLGİSİ (DKAB) ÖĞRETİMİNDE UYGULANMASI


    Place: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı


  • Yüksek Lisans 2021 Tamamlandı

      FATMA NUR ŞAHİN


    Thesis Title: AİLE, EĞİTİMCİLER VE KENDİ BAKIŞ AÇILARIYLA ÇOCUKLARIN MUTLULUĞU


    Place: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyoloji Ana Bilim Dalı


  • Yüksek Lisans 2012 Tamamlandı

      MEHMET KARAKAŞ


    Thesis Title: İlköğretim öğrencilerinin mesleki ve teknik eğitim algıları


    Place: Gaziosmanpaşa Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı


  • Yüksek Lisans 2011 Tamamlandı

      VEDA YAR YILDIRIM


    Thesis Title: Ortaöğretim dokuzuncu sınıf öğrencilerinin ingilizce yazma becerileri ile öğrenme tipleri arasındaki ilişki


    Place: Gaziosmanpaşa Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Eğitim Programları Ana Bilim Dalı


  • Yüksek Lisans 2011 Tamamlandı

      ŞAHİN DANİŞMAN


    Thesis Title: İlköğretim beşinci sınıf öğrencilerinin matematiksel öğrenme profillerinin belirlenmesi ve öğrenme tipleriyle ilişkisi


    Place: Gaziosmanpaşa Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Eğitim Programları Ana Bilim Dalı


  • Yüksek Lisans 2010 Tamamlandı

      PELİN GÜL


    Thesis Title: Türkçe öğretmenleri ile ilköğretim müfettişlerinin birbirlerini değerlendirme yaklaşımlar: Bir kavram haritası çalışması


    Place: Gaziosmanpaşa Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı


  • Yüksek Lisans 2010 Tamamlandı

      AHMET ÖZCAN


    Thesis Title: İlköğretim öğrencilerinin İngilizce öğrenmeye yükledikleri anlamlar: Metaforik bir analiz


    Place: Gaziosmanpaşa Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı


  • Yüksek Lisans 2010 Tamamlandı

      ÇETİN KÖKSAL


    Thesis Title: İlköğretim birinci sınıf öğrencilerinin, ebeveynlerinin ve öğretmenlerinin ?okuma-yazma? kavramına yükledikleri anlamlar: Metaforik bir analiz


    Place: Gaziosmanpaşa Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı


  • Yüksek Lisans 2010 Tamamlandı

      LOKMAN GÜRGEN


    Thesis Title: İlköğretim beşinci sınıf öğrencilerinin öğrenme tipi ile içinde bulunduğu sınıfın öğrenme tipinin karşılaştırılması


    Place: Gaziosmanpaşa Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı


  • Yüksek Lisans 2009 Tamamlandı

      TARIK BAŞAR


    Thesis Title: 2005 yılı ilköğretim 4. sınıf fen ve teknoloji dersi öğretim programı eğitim hedeflerinin taksonomik analizi


    Place: Gaziosmanpaşa Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı


  • Yüksek Lisans 2009 Tamamlandı

      ERKAN ERDEMİR


    Thesis Title: İlköğretim 5.sınıf öğrencilerinin bilgisayar kavramına yükledikleri anlamlar: Bir kavram haritası çalışması


    Place: Gaziosmanpaşa Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı

___ Links ___