Öğrenim Bilgisi

  • Doktora 2006

    The Effect Of Different Levels Of Constructive Teaching Practices On Teacher Question Asking Behaviors  "

    University of Lowa Fen Bilgisi Eğitimi  

  • Yüksek Lisans 2002

    Oregon State University college of education  

  • Lisans 1998

    KARADENİZ TEKNİK ÜNİVERSİTESİ FEN-EDEBİYAT FAKÜLTESİ FİZİK BÖLÜMÜ FİZİK PR.

Filtrele:

Which One Is More Effective in Teaching the Phases of the Moon and Eclipses: Hands-On or Computer Simulation?

KIROĞLU MUSTAFA KASIM,TÜRK CUMHUR,ERDOĞAN İBRAHİM, 2021

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: SSCI Yayın Yeri: RESEARCH IN SCIENCE EDUCATION Cilt: 51 Sayı: 3 DOI: https://doi.org/10.1007/s11165-018-9815-7 ISSN: 0157-244X

Which One Is More Effective in Teaching the Phases of the Moon and Eclipses: Hands-On or Computer Simulation?

KIROĞLU MUSTAFA KASIM,TÜRK CUMHUR,ERDOĞAN İBRAHİM, 2021

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: SSCI Yayın Yeri: Research in Science Education Cilt: 51 Sayı: 3 DOI: 10.1007/s11165-018-9815-7 ISSN: 0157-244X","1573-1898

EXAMINATION OF THE QUESTIONS USED IN SCIENCE LESSONS AND ARGUMENTATION LEVELS OF STUDENTS

ERDOĞAN İBRAHİM,ÇİFTÇİ AYŞE,TOPÇU MUSTAFA SAMİ, 2017

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: SSCI Yayın Yeri: Journal of Baltic Science Education Cilt: 16 Sayı: 6 DOI: - ISSN: 1648-3898

The Student Actions Coding Sheet SACS An instrument for illuminating the shifts toward student centered science classrooms

Erdogan Ibrahim, Campbell Todd, Abd‐Hamid Nor Hashidah, 2011

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: SSCI Yayın Yeri: International Journal of Science Education Cilt: 33 Sayı: 10 DOI: 10.1080/09500693.2010.490926 ISSN: 0950-0693

Teacher Questioning and Interaction Patterns in Classrooms Facilitated with Differing Levels of Constructivist Teaching Practices

Erdogan Ibrahim, Campbell Todd, 2008

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: SSCI Yayın Yeri: International Journal of Science Education Cilt: 30 Sayı: 14 DOI: 10.1080/09500690701587028 ISSN: 0950-0693

The Effect of STS Teaching on Students Attitudes toward Science and Certain Aspect of Creativity

Lee MK,ERDOĞAN İBRAHİM, 2007

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: SSCI Yayın Yeri: International Journal of Science Education Cilt: 29 Sayı: 11 DOI: 10.1080/09500690600972974 ISSN: 0950-0693

Exploring science teachers attitudes and knowledge about environmental education in three international teaching communities

Todd Campbell William Medina-Jerez Ibrahim Erdogan Danhui Zhang, 2009

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: •Education Research Index Yayın Yeri: International Journal of Environmental & Science Education Cilt: 5 Sayı: 1 DOI: - ISSN: 1306-3065

A Look at Student Action in the Science Classroom

ERDOĞAN İBRAHİM, 2005

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: ERIC (Education Resources Information Center) Yayın Yeri: Science Education International Cilt: 17 Sayı: 2 DOI: - ISSN: -

Okullarımız Yapılandırmacı Öğrenme Ortamlarına Ne Kadar Sahip? Ortaokul Öğrencilerinin Algıları Üzerine Boylamsal Bir Bakış

ERDOĞAN İBRAHİM,POLAT MURAT, 2017

Ulusal Hakemli Özgün MakaleEndeks: DRJI, SOBIAD, NewJour, Türk Eğitim İndeksi, ASOS,Research Bible, Araştırmax, Google Akademik, Akademik Dizin Yayın Yeri: Dicle Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi Cilt: 2017 Sayı: 30 DOI: Doi Number :http://dx.doi.org/10.14582/DUZGEF.1818 ISSN: 1305-0060

Altıncı ve Yedinci Sınıf Öğrencilerinin Fen Bilgisi Matematik ve Türkçe Dersindeki Hareketlerinin İncelenmesi

ERDOĞAN İBRAHİM, 2009

Ulusal Hakemli Özgün MakaleEndeks: •ASOS INDEX Yayın Yeri: Kastamonu Eğitim Dergisi Cilt: 17 Sayı: 3 DOI: - ISSN: -

Real Science Real Scientist Students experiences natural and artificial wastewater treatment in the classroom

ERDOĞAN İBRAHİM, 2006

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: ERİC Yayın Yeri: Science Activities Cilt: 43 Sayı: - DOI: - ISSN: -

Controlled Volcanism in the Classroom A Simulation

ERDOĞAN İBRAHİM, 2005

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: •Education Resources Information Center (ERIC) Yayın Yeri: Science Activities Cilt: 42 Sayı: - DOI: - ISSN: 0036-8121

STEM UYGULAMALARINDA ÖĞRETMEN ADAYLARININ KODLAMA EĞİTİMİ HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİ

DİLBER REFİK,Güleryüz hasan,ERDOĞAN İBRAHİM, 2020

Ulusal Hakemli Özgün MakaleEndeks: TR DİZİN Yayın Yeri: Ağrı İbrahim Çeçen Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi Cilt: - Sayı: - DOI: - ISSN: 2149-3006

STEM UYGULAMALARINDA ÖĞRETMEN ADAYLARININ 3D YAZICI KULLANIMI HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİ

Güleryüz hasan,DİLBER REFİK,ERDOĞAN İBRAHİM, 2019

Ulusal Hakemli Özgün MakaleEndeks: TR DİZİN Yayın Yeri: Ağrı İbrahim Çeçen Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi Cilt: 5 Sayı: 2 DOI: - ISSN: 2149-3006

Orta Okul Fen Bilimleri Dersi Sınav Sorularının Bloom’un Bilişsel Alan Taksonomisine Göre Değerlendirilmesi: Muş İli Örneği

ERDOĞAN İBRAHİM,Güleryüz hasan, 2018

Ulusal Hakemli Özgün MakaleEndeks: TR DİZİN Yayın Yeri: anemon Cilt: 6 Sayı: 1 DOI: - ISSN: 2147-7655

., 6., 7., 8. Sınıfların Fen Bilimleri Dersine Ait Sınav Sorularının Soru Biçimlerine Göre Değerlendirilmesi (Muş İli Örneği)

ERDOĞAN İBRAHİM,Güleryüz hasan, 2017

Ulusal Hakemli Özgün MakaleEndeks: TR DİZİN Yayın Yeri: Bayburt Eğitim Fakültesi Cilt: 12 Sayı: 24 DOI: - ISSN: 1307-1076

Proje Tabanlı Öğrenme Yaklaşımının Öğrenme Ortamı ile ilgili algılara ve Başarıya Etkisi

ERDOĞAN İBRAHİM, 2012

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: TR DİZİN Yayın Yeri: Sakarya University Journal of Education Cilt: 2 Sayı: 3 DOI: - ISSN: 1303-0310

STEM Education Practices: Examination of the Argumentation Skills of Pre-service Science Teachers

ERDOĞAN İBRAHİM,ÇİFTÇİ AYŞE,YILDIRIM BEKİR,TOPÇU MUSTAFA SAMİ, 2017

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: EBSCO Yayın Yeri: Journal of Education and Practice Cilt: 8 Sayı: 25 DOI: - ISSN: 2222

Investigating the Views of Pre-service Science Teachers on STEM Education Practices.”

ERDOĞAN İBRAHİM,ÇİFTÇİ AYŞE, 2017

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: Journals Indexed in Eric Yayın Yeri: International Journal of Environmental and Science Education Cilt: 12 Sayı: 5 DOI: - ISSN: 1306-3065

Turkish Elementary Students’ Classroom Discourse: Effects of Structured and Guided Inquiry Experiences That Stimulate Student Questions and Curiosity

ERDOĞAN İBRAHİM, 2017

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: Journals Indexed in Eric Yayın Yeri: international journal of environmental science education Cilt: 12 Sayı: 5 DOI: - ISSN: 1306-3065

___ Bağlantılar ___