Akademik Unvanlar

  • 2022

      DOÇENT

    NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ

  • 2019

      DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ

    NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ

  • 2016 2012

      DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ

    GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ GAZİANTEP EĞİTİM FAKÜLTESİ

  • 2012 2000

      OKUTMAN

    GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ YABANCI DİLLER YÜKSEKOKULU

Öğrenim Bilgisi

  • Doktora 2011

    A comparative investigation of lexical networks of Turkish learners of English as a foreign language: A corpus based study  "

    ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ YABANCI DİLLER EĞİTİMİ BÖLÜMÜ İNGİLİZ DİLİ EĞİTİMİ ANABİLİM DALI

  • Yüksek Lisans 2003

    Faculty attitudes towards computer assisted instruction at the University Gaziantep  "

    GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ GAZİANTEP EĞİTİM FAKÜLTESİ YABANCI DİLLER EĞİTİMİ BÖLÜMÜ İNGİLİZ DİLİ EĞİTİMİ ANABİLİM DALI

  • Lisans 1997

    ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ YABANCI DİLLER EĞİTİMİ BÖLÜMÜ İNGİLİZCE ÖĞRETMENLİĞİ PR.

2024-2025 Lisans Sınıf İçi Öğrenmelerin Değerlendirilmesi
2024-2025 Lisans İngilizce Öğrenme ve Öğretim Yaklaşımları
2024-2025 Lisans Topluma Hizmet Uygulamaları
2024-2025 Lisans Sözcük Bilgisi
2024-2025 Lisans Dil ve Toplum
2024-2025 Lisans Öğretmenlik Uygulaması 1
2023-2024 Lisans İngilizce Öğretim Programları
2023-2024 Lisans Dil ve Toplum
2023-2024 Lisans İngilizce Öğrenme ve Öğretim Yaklaşımları
2023-2024 Lisans Sözcük Bilgisi
2023-2024 Lisans Öğretmenlik Uygulaması 2
2023-2024 Lisans Dil Edinimi
2023-2024 Lisans Sınıf İçi Öğrenmelerin Değerlendirilmesi
2023-2024 Lisans Öğretmenlik Uygulaması 1
2023-2024 Lisans Topluma Hizmet Uygulamaları
2022-2023 Lisans Sınıf İçi Öğrenmelerin Değerlendirilmesi
2022-2023 Lisans Dil Edinimi
2022-2023 Lisans Sözcük Bilgisi
2022-2023 Lisans Dil ve Toplum
2022-2023 Lisans İngilizce Öğretiminde Sınav Hazırlama
2022-2023 Lisans İngilizce Öğrenme ve Öğretim Yaklaşımları
2022-2023 Lisans Topluma Hizmet Uygulamaları
2021-2022 Lisans İngilizce Öğrenme ve Öğretim Yaklaşımları II
2021-2022 Lisans Öğretmenlik Uygulaması 2
2021-2022 Lisans Dil Edinimi
2021-2022 Lisans İngilizce Öğretim Programları
2021-2022 Lisans İngilizce Öğretiminde Sınav Hazırlama
2021-2022 Lisans Topluma Hizmet Uygulamaları
2021-2022 Lisans Sözcük Bilgisi
2021-2022 Lisans Dil ve Toplum
2021-2022 Lisans Sınıf İçi Öğrenmelerin Değerlendirilmesi
2021-2022 Lisans Öğretmenlik Uygulaması 1
2021-2022 Lisans İngilizce Öğrenme Öğretme Yaklaşımları
2020-2021 Lisans Dil ve Zihin
2020-2021 Lisans İngilizce Öğrenme ve Öğretim Yaklaşımları II
2020-2021 Lisans İngilizce Öğretim Programları
2020-2021 Lisans Yabancı Dil Eğitiminde Ölçme Değerlendirme
2020-2021 Lisans Öğretmenlik Uygulaması 1
2020-2021 Lisans Dil ve Toplum
2020-2021 Lisans Özel Öğretim Yöntemleri I
2020-2021 Lisans İngilizce Öğrenme Öğretme Yaklaşımları
2020-2021 Lisans Dil Edinimi
2020-2021 Lisans Ekili Öğrenme Yöntemleri
2019-2020 Lisans Yabancı Dil Öğretiminde Ölçme ve Değerlendirme
2019-2020 Lisans Dil Edinimi
2019-2020 Lisans Batı Mitolojisi
2019-2020 Lisans Batı Kültür Tarihi
2019-2020 Lisans Okul Deneyimi
2019-2020 Lisans Öğretmenlik Uygulaması
2019-2020 Lisans Araştırma Yöntemleri
2019-2020 Lisans Özel Öğretim Yöntemleri II
2019-2020 Lisans Topluma Hizmet Uygulamaları
2019-2020 Lisans Özel Öğretim Yöntemleri
2019-2020 Lisans Bilimsel Araştırma Yöntemleri
2019-2020 Lisans İngilizce Öğretiminde Yaklaşımlar II
2019-2020 Lisans İngilizce Öğretim Programları
2014-2015 Lisans GEIN 210 Bilimsel araştırma yöntemleri
2014-2015 Lisans GEIN 105-106 Dinleme ve sesletim 1 & 2
2013-2014 Lisans GEIN 105-106 Dinleme ve sesletim 1 & 2
2013-2014 Lisans GEIN 203-204 Dilbilim 1 & 2
2013-2014 Lisans GEIN 201-202 İngiliz Edebiyatı 1 & 2
2012-2013 Lisans GEIN 110 Sözcük Bilgisi
2012-2013 Lisans Mesleki İngilizce
2012-2013 Lisans GEIN 105 -106 Dinleme ve sesletim 1
2012-2013 Lisans GEIN 107 Sözlü İletişim Becerileri 1
2011-2012 Lisans Mesleki İngilizce
2010-2011 Lisans Mesleki İngilizce
2024-2025 Yüksek Lisans Uzmanlık Alanı Dersi
2024-2025 Yüksek Lisans Araştırma Yöntemleri
2024-2025 Yüksek Lisans Tez Çalışması
2023-2024 Yüksek Lisans Araştırma Yöntemleri
2023-2024 Yüksek Lisans Seminer
2023-2024 Yüksek Lisans Dil Eğitiminde Nitel Araştırma Yöntemleri
2023-2024 Yüksek Lisans Uzmanlık Alanı Dersi
2023-2024 Yüksek Lisans Tez Çalışması
2022-2023 Yüksek Lisans Dil Eğitiminde Nitel Araştırma Yöntemleri
2022-2023 Yüksek Lisans Uzmanlık Alanı Dersi
2022-2023 Yüksek Lisans Araştırma Yöntemleri
2022-2023 Yüksek Lisans Seminer
2021-2022 Yüksek Lisans Teknoloji Destekli Dil Öğretimi
2014-2015 Yüksek Lisans ELT 511 İkinci Dil Edinim Teorileri
2014-2015 Yüksek Lisans ELT 501 İngiliz Dili Eğitiminde Araştırma Yöntemleri
2012-2013 Yüksek Lisans ELT 511 İkinci Dil Edinim Teorileri
2012-2013 Yüksek Lisans ELT 501 İngiliz Dili Eğitiminde Araştırma Yöntemleri
2011-2012 Yüksek Lisans ELT 509 İngilizce Öğretiminde Edebiyat Kullanımı
2009-2010 Hazırlık Hazırlık İngilizcesi
2008-2009 Hazırlık Hazırlık İngilizcesi
2007-2008 Hazırlık Hazırlık İngilizcesi
2006-2007 Hazırlık Hazırlık İngilizcesi
2005-2006 Hazırlık Hazırlık İngilizcesi
2004-2005 Hazırlık Hazırlık İngilizcesi
2003-2004 Hazırlık Hazırlık İngilizcesi
2002-2003 Hazırlık Hazırlık İngilizcesi
2001-2002 Hazırlık Hazırlık İngilizcesi
2000-2001 Hazırlık Hazırlık İngilizcesi

Filtrele:

International Academic Studies in Educational Sciences

ÜNALDI İHSAN,TANRIKULU LOKMAN,ÜSTÜN BİLAL,DEMİRCİ ERCAN,OVALI CEMİLE NUR, 2024.

Uluslararası Bilimsel Kitap Yayın Bilgisi: Serüven Yayınevi, TÜRKİYE. | ISBN: 978-625-6319-38-7

Current Studies in Foreign Language Education

ÜNALDI İHSAN, BARDAKÇI MEHMET, 2023.

Uluslararası Bilimsel Kitap Yayın Bilgisi: ISRES, TÜRKİYE. | ISBN: 978-625-6959-12-5

Essentials of Foreign Language Teacher Education

ÜNALDI İHSAN, BARDAKÇI MEHMET, 2022.

Uluslararası Bilimsel Kitap Yayın Bilgisi: ISRES, TÜRKİYE. | ISBN: 978-605-72832-3-8

Essentials of Applied Linguistics and Foreign Language Teaching: 21st Century Skills and Classroom Applications

BARDAKÇI MEHMET, ÜNALDI İHSAN, 2021.

Uluslararası Bilimsel Kitap Yayın Bilgisi: ISRES Publishing, TÜRKİYE. | ISBN: 978-605-74825-9-4

Current Discussions on Foreign/Second Language Education

ÜNALDI İHSAN, BARDAKÇI MEHMET, 2021.

Uluslararası Bilimsel Kitap Yayın Bilgisi: Pegem Yayınevi, TÜRKİYE. | ISBN: 978-625-7582-15-5

Words of Wisdom

ÜNALDI İHSAN, 2021.

Ulusal Ders Kitabı Yayın Bilgisi: Pegem Yayınevi, TÜRKİYE. | ISBN: 978-625-7676-58-8

Güncel Eğitim Bilimleri Araştırmaları

ÜNALDI İHSAN, 2020.

Ulusal Bilimsel Kitap Yayın Bilgisi: Akademisyen Kitapevi, TÜRKİYE. | ISBN: 9786052588628

Progress in Education Volume 35

ÜNALDI İHSAN, 2015.

Uluslararası Bilimsel Kitap Yayın Bilgisi: Nova Science Publishing, AMERİKA BİRLEŞİK DEVLETLERİ. | ISBN: 978-1-63482-516-0

Teaching Language Skills

ÜNALDI İHSAN, 2014.

Uluslararası Bilimsel Kitap Yayın Bilgisi: Nova Science Publishing, AMERİKA BİRLEŞİK DEVLETLERİ. | ISBN: 978-1-63321-813-3

Literature and Language Teaching a Course Book

ÜNALDI İHSAN, 2013.

Ulusal Ders Kitabı Yayın Bilgisi: Pegem Akademi, TÜRKİYE. | ISBN: 978-605-364-587-0

Discourse perspectives on Second and or Foreign Language Teaching and Learning

YÜKSEL DOĞAN,ÜNALDI İHSAN, 2013.

Uluslararası Bilimsel Kitap Yayın Bilgisi: Nova Science Publishing, AMERİKA BİRLEŞİK DEVLETLERİ. | ISBN: 978-1-62808-872-4

Discourse Perspectives on Second and or Foreign Language Teaching and Learning

ÜNALDI İHSAN, 2013.

Uluslararası Bilimsel Kitap Yayın Bilgisi: Nova Science Publishing, AMERİKA BİRLEŞİK DEVLETLERİ. | ISBN: 978-1-62808-872-4

Teoriden Pratiğe Birleştirilmiş Sınıf Uygulamaları

ÜNALDI İHSAN, 2011.

Ulusal Bilimsel Kitap Yayın Bilgisi: İdeal Kültür Yayıncılık, TÜRKİYE. | ISBN: 978-605-5729-12-7

Self and teacher assessment as predictors of proficiency levels of Turkish EFL learners

ÜNALDI İHSAN, 2014

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: SSCI Yayın Yeri: Assessment & Evaluation in Higher Education Cilt: 41 Sayı: 1 DOI: 10.1080/02602938.2014.980223 ISSN: 0260-2938

Overuse of Discourse Markers in Turkish English as a ForeignLanguage EFL Learners Writings The Case of I Think and in My Opinion

ÜNALDI İHSAN, 2013

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: SSCI Yayın Yeri: Anthropologist Cilt: 16 Sayı: 3 DOI: - ISSN: 0972-0073

Early Teacher Identity and Personality: Exploring the Links Through a Mixed Method Approach

ÜNALDI İHSAN, TEKİN SERDAR, KAÇMAZ ERCAN, 2024

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: ERIC Yayın Yeri: International Journal of Psychology and Educational Studies Cilt: 11 Sayı: 1 DOI: 10.52380/ijpes.2024.11.1.1257 ISSN: 2148-9378

The effects of practicum practice on Turkish preservice EFL Teachers’ belief systems

ÜNALDI İHSAN, BAYKARA TUBA, 2023

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: ERIC Yayın Yeri: Online Journal of Education and Teaching Cilt: 10 Sayı: 3 DOI: - ISSN: 2148-225X

Flipped vocabulary instruction experience with adult language learners

ÜNALDI İHSAN, 2023

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: H. W. Wilson Education Full Text Yayın Yeri: International Journal of Education, Technology and Science Cilt: 3 Sayı: 3 DOI: - ISSN: 2757-9514

The Relationship Among Vocabulary Size, Grammar Proficiency, and Critical Thinking Skills of Adult Language Learners

ÜNALDI İHSAN, YÜCE ERKAN, 2020

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: ERIC Yayın Yeri: Adult Learning Cilt: 32 Sayı: 2 DOI: 10.1177/1045159520959473 ISSN: 1045-1595","2162-4070

Effects of reading strategies and depth of vocabulary knowledge on Turkish EFL learners text inferencing skills

ÇAKIR ABDULVAHİT,ÜNALDI İHSAN,YALÇIN ARSLAN FADİME,KILIÇ MEHMET, 2016

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: ERIC Yayın Yeri: English Language Teaching Cilt: 9 Sayı: 8 DOI: 10.5539/elt.v9n8p ISSN: 1916-4742

Exploring intercultural competence in teacher education A comparative study between science and foreign language teacher trainers

AKPINAR KADRİYE DİLEK,ÜNALDI İHSAN, 2014

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: ERIC Yayın Yeri: Educational Research and Reviews Cilt: 9 Sayı: 21 DOI: 10.5897/ERR2014.1852 ISSN: 1990-3839

A qualitative analysis of EFL written corrective feedback.

ÜNALDI İHSAN, 2017

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: SOBIAD Yayın Yeri: The Online Journal of Science and Technology Cilt: 7 Sayı: 1 DOI: - ISSN: 2146-7390

Genre specific semantic prosody The case of pose

ÜNALDI İHSAN, 2013

Ulusal Hakemli Özgün MakaleEndeks: ULAKBİM Yayın Yeri: Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi Cilt: 10 Sayı: 21 DOI: - ISSN: 1304-429X

The Relationship between Occupational Burnout and Personality Traits of Turkish EFL Teachers

ÜNALDI İHSAN,BARDAKÇI MEHMET,DOLAŞ FERHAT,ARPACI DİLARA, 2013

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: EBSCO Yayın Yeri: Journal of Education and Practice Cilt: 4 Sayı: 13 DOI: - ISSN: 2222-1735

A comparison of contextualized decontextualized and corpus informed vocabulary instruction A quasi experimental study

ÜNALDI İHSAN,BARDAKÇI MEHMET,AKPINAR KADRİYE DİLEK,FERHAT DOLAŞ, 2013

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: EBSCO Yayın Yeri: Journal of Language and Literature Education Cilt: 8 Sayı: - DOI: 10.12973/dee.11.216 ISSN: 2146-6971

Learning theories in relation to corpus informed language pedagogy Looking for a sound ground

ÜNALDI İHSAN, 2013

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: EBSCO Yayın Yeri: Journal of Language and Literature Education Cilt: 2 Sayı: 7 DOI: - ISSN: 2146-6971

The relationship between personality traits and learning styles A cluster analysis

İBRAHİMOĞLU NURETTİN,ÜNALDI İHSAN,SAMANCIOĞLU MUSTAFA,BAĞLIBEL MURAT, 2013

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: EBSCO Yayın Yeri: Asian Journal of Management Sciences and Education Cilt: 2 Sayı: 3 DOI: - ISSN: -

Coh Metrix: Introduction and Validation of An Online Tool For Text Analysis

KIRKGÖZ YASEMİN,ÜNALDI İHSAN, 2012

Ulusal Hakemli Özgün MakaleEndeks: ULAKBİM Yayın Yeri: Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi Cilt: 41 Sayı: 2 DOI: - ISSN: 1302-9967

Latent semantic analysis An analytical tool for second language writing assessment

ÜNALDI İHSAN,KIRKGÖZ YASEMİN, 2011

Ulusal Hakemli Özgün MakaleEndeks: ULAKBİM Yayın Yeri: Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi Cilt: 8 Sayı: 16 DOI: - ISSN: 1304-429-X

Faculty Attitudes towards Computer Assisted Instruction at the University of Gaziantep

TILFARLIOĞLU FATMA FİLİZ,ÜNALDI İHSAN, 2006

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: ULAKBİM Yayın Yeri: Journal of Language and Linguistic Studies Cilt: 2 Sayı: 1 DOI: - ISSN: 1305-578X

Undergraduates' Perspectives on Online Education

ÜNALDI İHSAN, KAÇMAZ ERCAN, BAYKARA TUBA, 2021

Ulusal Hakemli Özgün MakaleEndeks: TR DİZİN Yayın Yeri: Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi Cilt: 4 Sayı: 2 DOI: 10.33400/kuje.951263 ISSN: 2636-8846

Türkiye de Yapılan İngilizce Yabancı Dil Sınavlarının Sözcük Profili ÜDS Örneği

ÜNALDI İHSAN,BARDAKÇI MEHMET, 2014

Ulusal Hakemli Özgün MakaleEndeks: TR DİZİN Yayın Yeri: Journal of Turkish Studies Cilt: 9 Sayı: 3 DOI: 10.7827/TurkishStudies.6322 ISSN: 1308-2140

A brief historical overview of language discussions: From shades on a cave wall to minimalism and the FOXP2 gene

Yazarlar: ÜNALDI İHSAN, BARDAKÇI MEHMET

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: GlobELT 2021 Etkinklik Tarihi: 04.11.2021-28.10.2024 Ülke: TÜRKİYE

The sources of foreign language input in the Turkish EFL context

Yazarlar: ÜNALDI İHSAN,TAŞÇI SAMET,TUNAZ MEHMET

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: GlobELT 2024 Etkinklik Tarihi: 25.10.2024-28.10.2024 Ülke: TÜRKİYE

Exploring vocabulary learning in English as an additional language: What does the current literature tell us?

Yazarlar: ÇİDEM ŞEYMA, ÜNALDI İHSAN

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: ILTERG Etkinklik Tarihi: 02.06.2023-28.10.2024 Ülke: TÜRKİYE

Uzaktan Eğitimin Yabancı Dil Algısal Becerileri Üzerine Etkileri

Yazar: ÜNALDI İHSAN

Ulusal Özet bildiri Etkinlik Adı: 35. ULUSAL DİLBİLİM KURULTAYI PROGRAMI Etkinklik Tarihi: 12.05.2022-28.10.2024 Ülke: TÜRKİYE

Negotiated Assessment of EFL teacher candidates through online discussions

Yazarlar: ÜNALDI İHSAN, BARDAKÇI MEHMET

Uluslararası Tam metin bildiri Etkinlik Adı: 9th International Technology, Education and Development Conference Etkinklik Tarihi: 02.03.2015-28.10.2024 Ülke: İSPANYA

Changing perspectives of EFL teachers towards the use of technology in language instruction

Yazarlar: ÜNALDI İHSAN,BARDAKÇI MEHMET,Çidem Şeyma

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: GlobELT 2024 Etkinklik Tarihi: 25.10.2024-28.10.2024 Ülke: TÜRKİYE

The Boundlessness of Chronic Despair or Dystopia in the Context of the East and the West

Yazar: ÜNALDI İHSAN

Uluslararası Tam metin bildiri Etkinlik Adı: VI. Uluslararası Batı Kültürü ve Edebiyatları Araştırmaları Sempozyumu Etkinklik Tarihi: 19.11.2019-28.10.2024 Ülke: TÜRKİYE

A qualitative analysis of EFL written corrective feedback

Yazar: ÜNALDI İHSAN

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: International Science and Technology Conference Etkinklik Tarihi: 13.07.2016-28.10.2024 Ülke: AVUSTURYA

Common Misconceptions and Malpractices in L2 Vocabulary Instruction: Turkish EFL Teachers' Perspectives

Yazar: ÜNALDI İHSAN

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: Third International Language-for-all Conference Programme Etkinklik Tarihi: 17.10.2024-18.10.2024 Ülke: TÜRKİYE

Contributions of a virtual exchange program to creative thinking skills of a pre-service EFL teacher: An autoethnographic study

Yazarlar: TUNCER HÜLYA,ÜNALDI İHSAN

Uluslararası Tam metin bildiri Etkinlik Adı: 12th International Mardin Artuklu Scientific Researches Conference Etkinklik Tarihi: 17.08.2024-19.08.2024 Ülke: TÜRKİYE

A Comparison of Contextual Vocabulary Instruction with Digitized Spaced Vocabulary Learning through a Quasi-experimental Design

Yazarlar: ÜNALDI İHSAN,ÜSTÜN BİLAL,IRGATOĞLU AYDAN,TANRIKULU LOKMAN,DEMİRCİ ERCAN

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: 7th International AcademicConference on Education,Teaching and Learning Etkinklik Tarihi: 02.08.2024-04.08.2024 Ülke: İSVEÇ

TPACK in Turkish pre-service education: Systematic literature review

Yazar: ÜNALDI İHSAN

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: 10. Hitit Öğrenci Kongresi Etkinklik Tarihi: 16.05.2024-19.05.2024 Ülke: TÜRKİYE

Flipped vocabulary instruction: Old issues, new paradigms

Yazar: ÜNALDI İHSAN

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: AELTE Etkinklik Tarihi: 13.10.2023-14.10.2023 Ülke: TÜRKİYE

Item Response Theory in foreign language pedagogy

Yazarlar: ÜNALDI İHSAN, BARDAKÇI MEHMET

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: GlobELT 2021 Etkinklik Tarihi: 04.11.2021-06.11.2021 Ülke: TÜRKİYE

Üniversite Öğrencilerinin Çevrimiçi Öğretimle ilgili Görüşleri

Yazarlar: KAÇMAZ ERCAN, BAYKARA TUBA, ÜNALDI İHSAN

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: Uluslararası Profesyonel Eğitim Konferansı Etkinklik Tarihi: 23.08.2021-29.08.2021 Ülke: TÜRKİYE

An In-depth Analysis of University Students’ Perspectives on Online Education

Yazarlar: ÜNALDI İHSAN, KAÇMAZ ERCAN, BAYKARA TUBA

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: 1. Uluslararası Yabancı Dil Sempozyumu Etkinklik Tarihi: 28.06.2021-30.06.2021 Ülke: TÜRKİYE

Yabancı Dil Eğitimi Bağlamında Kullanılan Mizah İçerikli Multimedya Ögelerinde Kullanılan Altyazıların Öğrencilerin Anlama Düzeylerine Etkisi

Yazarlar: ÜNALDI İHSAN,GÜNAY KÖPRÜLÜ SEVTAP

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: 3. Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Sempozyumu Etkinklik Tarihi: 25.06.2019-27.06.2019 Ülke: TÜRKİYE

Psychometric analysis of Turkish adaptation of early teacher identity measure

Yazarlar: ARPACI DİLARA,BARDAKÇI MEHMET,ÜNALDI İHSAN

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: GlobELT 2016 Conference An International Conference on Teaching and Learning English as an AdditionalLanguage Etkinklik Tarihi: 14.04.2016-17.04.2016 Ülke: TÜRKİYE

A lexical comparison of English and Turkish corpora

Yazarlar: BARDAKÇI MEHMET, ÇAKIR ABDULVAHİT, ÜNALDI İHSAN

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: 10th International Technology, Education and Development Conference Etkinklik Tarihi: 07.04.2016-09.04.2016 Ülke: İSPANYA

Inconsistencies among EFL teachers in written corrective feedback

Yazar: ÜNALDI İHSAN

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: 9th International Technology, Education and Development Conference Etkinklik Tarihi: 07.04.2016-09.04.2016 Ülke: İSPANYA

Tell me something about your personality let me guess your vocabulary size

Yazarlar: ÜNALDI İHSAN,BARDAKÇI MEHMET

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: GlobELT 2015: An International Conference on Teaching and Learning English as an Additional Language Etkinklik Tarihi: 16.04.2015-19.04.2015 Ülke: TÜRKİYE

The effects of phonemic attraction and repulsion of the sound schwa over its mispronunciation in Turkish EFL contexts Is it worth a try or is it just pistachio green

Yazarlar: ÜNALDI İHSAN,BARDAKÇI MEHMET

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: 8. International ELT Research Conference Etkinklik Tarihi: 15.05.2014-17.05.2014 Ülke: TÜRKİYE

Çeviri Tekrar Çeviri Yöntemine Alternatif Bir Yöntem İşbirlikli veDöngülü Çeviri

Yazarlar: BARDAKÇI MEHMET,ÜNALDI İHSAN

Ulusal Özet bildiri Etkinlik Adı: 3. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi Etkinklik Tarihi: 07.05.2014-09.05.2014 Ülke: TÜRKİYE

Corpus informed vocabulary teaching: A quasi-experimental study

Yazar: ÜNALDI İHSAN

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: The 16th International INGED ELT Conference: By Word of Mouth - Embracing Inspiring Practices Etkinklik Tarihi: 04.10.2013-06.10.2013 Ülke: TÜRKİYE

İngilizceyi İkinci Dil Olarak Öğrenen Türk Öğrencilerin Sözcük Ağlarının Karşılaştırmalı Araştırması

Yazarlar: ÜNALDI İHSAN, KIRKGÖZ YASEMİN

Ulusal Özet bildiri Etkinlik Adı: 25. Ulusal Dilbilim Kurultayı Etkinklik Tarihi: 05.05.2011-07.05.2011 Ülke: TÜRKİYE

  • Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi 01.06.2023-26.10.2024  | Proje Devam Ediyor | 

    Adı: Kapadokya Bölgesinde Turizm Eğitimi Veren Programlarda Kullanılabilecek Bölgenin Doğal ve Kültürel Mirasına Odaklı Yabancı Dil Öğretim Materyali Geliştirme Projesi

    Konusu:  - Görevi: Yürütücü

  • Yüksek Lisans 2024 Devam Ediyor

      ESMANUR KARA


    Tez Adı: An in-depth analysis of perceptions about the relationships between Turkish pre-service EFL teachers and their mentor teachers in terms of classroom management skills


    Yer: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Yabancı Diller Ana Bilim Dalı


  • Yüksek Lisans 2023 Devam Ediyor

      ŞEYMA ÇİDEM


    Tez Adı: EXPLORING THE APPROACHES OF ENGLISH TEACHERS IN TURKEY TOWARDS READING STRATEGIES AND VOCABULARY TEACHING: PERCEPTIONS AND PRACTICES.


    Yer: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü İngiliz Dili Eğitimi Ana Bilim Dalı

___ Bağlantılar ___