Akademik Unvanlar

  • 2017

      ÖĞRETİM GÖREVLİSİ

    NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ UZAKTAN EĞİTİM UYGULMA VE ARAŞTIRMA MERKEZİ

  • 2017 2011

      ÖĞRETİM GÖREVLİSİ

    KARAMANOĞLU MEHMETBEY ÜNİVERSİTESİ ERMENEK MESLEK YÜKSEKOKULU

Öğrenim Bilgisi

  • Yüksek Lisans Devam Ediyor

    NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ TURİZM ARAŞTIRMALARI ENSTİTÜSÜ TURİZM İŞLETMECİLİĞİ (YL) (TEZLİ) 

  • Lisans 2008

    SELÇUK ÜNİVERSİTESİ AHMET KELEŞOĞLU EĞİTİM FAKÜLTESİ BİLGİSAYAR VE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ ÖĞRETMENLİĞİ PR. 

2016-2017 Önlisans İNTERNET PROGRAMCILIĞI - I
2014-2015 Önlisans MESLEK ETİĞİ
2015-2016 Önlisans MESLEK ETİĞİ
2013-2014 Önlisans ÇOKLU ORTAM TASARIMI
2015-2016 Önlisans ÇOKLU ORTAM TASARIMI
2013-2014 Önlisans İNTERNET VE BİLGİ GÜVENLİĞİ
2014-2015 Önlisans İNTERNET VE BİLGİ GÜVENLİĞİ
2015-2016 Önlisans İNTERNET VE BİLGİ GÜVENLİĞİ
2015-2016 Önlisans SİSTEM ANALİZİ VE TASARIMI
2014-2015 Önlisans SİSTEM ANALİZİ VE TASARIMI
2013-2014 Önlisans SİSTEM ANALİZİ VE TASARIMI
2012-2013 Önlisans SİSTEM ANALİZİ VE TASARIMI
2011-2012 Önlisans SİSTEM ANALİZİ VE TASARIMI
2016-2017 Önlisans OFİS YAZILIMLARI
2015-2016 Önlisans OFİS YAZILIMLARI
2014-2015 Önlisans OFİS YAZILIMLARI
2013-2014 Önlisans OFİS YAZILIMLARI
2012-2013 Önlisans OFİS YAZILIMLARI
2011-2012 Önlisans OFİS YAZILIMLARI
2015-2016 Önlisans İŞLETİM SİSTEMLERİ
2013-2014 Önlisans İŞLETİM SİSTEMLERİ
2014-2015 Önlisans İŞLETİM SİSTEMLERİ
2012-2013 Önlisans İŞLETİM SİSTEMLERİ
2011-2012 Önlisans İŞLETİM SİSTEMLERİ
2011-2012 Önlisans GRAFİK VE ANİMASYON II
2015-2016 Önlisans GRAFİK VE ANİMASYON II
2014-2015 Önlisans GRAFİK VE ANİMASYON II
2013-2014 Önlisans GRAFİK VE ANİMASYON II
2012-2013 Önlisans GRAFİK VE ANİMASYON II
2015-2016 Önlisans GRAFİK VE ANİMASYON I
2014-2015 Önlisans GRAFİK VE ANİMASYON I
2013-2014 Önlisans GRAFİK VE ANİMASYON I
2012-2013 Önlisans GRAFİK VE ANİMASYON I
2011-2012 Önlisans GRAFİK VE ANİMASYON I
2012-2013 Önlisans BİLGİSAYAR DONANIMI
2016-2017 Önlisans BİLGİSAYAR DONANIMI
2011-2012 Önlisans BİLGİSAYAR DONANIMI
2016-2017 Önlisans WEB TASARIMIN TEMELLERİ
2015-2016 Önlisans WEB TASARIMIN TEMELLERİ
2014-2015 Önlisans WEB TASARIMIN TEMELLERİ
2013-2014 Önlisans WEB TASARIMIN TEMELLERİ
2011-2012 Önlisans WEB TASARIMIN TEMELLERİ
2012-2013 Önlisans WEB TASARIMIN TEMELLERİ
2014-2015 Önlisans PROGRAMLAMA TEMELLERİ
2015-2016 Önlisans PROGRAMLAMA TEMELLERİ
2013-2014 Önlisans PROGRAMLAMA TEMELLERİ
2016-2017 Önlisans PROGRAMLAMA TEMELLERİ

  • TÜBİTAK PROJESİ 22.08.2021-29.08.2021  | Proje Tamamlandı | 

    Adı: Gelin Canlar Bir Olalım - Tübitak 4004

    Konusu:  - Görevi: Eğitmen

  • TÜBİTAK PROJESİ 03.09.2018-14.09.2018  | Proje Tamamlandı | 

    Adı: Değerler Eğitiminde Dijital Hikaye Kullanımı - Tübitak 4005

    Konusu:  - Görevi: Eğitmen

  • TÜBİTAK PROJESİ 01.06.2018-25.12.2018  | Proje Tamamlandı | 

    Adı: Değerler Eğitiminde Dijital Hikaye Kullanımı

    Konusu: Projenin amacı sınıf öğretmenlerine, değerler eğitimi süreçlerinde kullanmaya yönelik olarak dijital hikaye kavramı hakkında bilgi vermek, dijital hikaye hazırlama programlarını tanıtmak, dijital hikaye oluşturmak için kullanılabilecek temel program bilgisi ve eğitimini vermek, sınıf içi değerler eğitiminde kullanılabilecek örnek dijital hikayeler hazırlamak ve uygulama örneklerini paylaşmaktır. Eğitimin hedef kitlesini, Nevşehir İlinde görev yapan ve eğitime gönüllülük esası ile katılacak ilkokul öğretmenleri oluşturmaktadır. Eğitimin süresi 10 gün ve katılımcı sayısı 30 olarak planlanmıştır. Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitim Bölümü bilgisayar sınıflarında verilecek olan eğitimde değer kavramı, değerlerin sınıflandırılması, değerlerin öğretimi, değerlerin öğretimine ilişkin kazanımlar, hikayelerin eğitimde kullanımı, dijital hikaye kavramı ve eğitimde kullanımı, dijital hikaye hazırlama aşamaları, dijital hikaye hazırlamada kullanılacak ses-görüntü ve video işleme programları ve dijital hikaye hazırlama yazılımları hakkında eğitim verilecektir. Projeye katılan öğretmenlerden Hayat Bilgisi dersi temalarında yer alan değerlerin kazanımına yönelik dijital hikayeler hazırlamaları istenecek ve bu hikayeler “Dijital Hikayeler için Dereceli Değerlendirme Ölçeği” bağlamında değerlendirilecek ve katılımcılara dönütler verilecektir. Hazırlanan dijital hikayeler, kurulacak web sitesinde ve açılacak YouTube kanalında yayınlanarak ilgili tüm öğretmenlerin kullanımına sunulacaktır. Görevi: Eğitmen

___ Bağlantılar ___