Academic Titles

  • 2020

      DOÇENT

    NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ

  • 2018

      DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ

    NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ

  • 2018 2016

      DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ

    NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ

  • 2016 2013

      ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ

    NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ

Education

  • Post-Doktora 2022

    Universitat Tübingen   

  • Doktora 2015

    İlkokul 4. sınıfta Dienes ilkelerine göre yapılandırılmış geometri etkinliklerinin öğrenci başarısına, kalıcılığa ve akademik benlik algısına etkisi  "

    GAZİ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ SINIF EĞİTİMİ (DR) 

  • Yüksek Lisans 2011

    Göreve yeni başlayan sınıf öğretmenlerinin karşılaştıkları sorunlar  "

    GAZİ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ SINIF EĞİTİMİ (YL) (TEZLİ) 

  • Lisans 2008

    AFYON KOCATEPE ÜNİVERSİTESİ UŞAK EĞİTİM FAKÜLTESİ SINIF ÖĞRETMENLİĞİ PR. (İÖ) 

2016-2017 Lisans Matematik Öğretimi I
2023-2024 Lisans ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II
2023-2024 Lisans EĞİTİMDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ
2023-2024 Lisans MATEMATİK ÖĞRETİMİ II
2023-2024 Lisans İLKOKULDA TEMEL MATEMATİK
2023-2024 Lisans İLKOKULDA MATEMATİKSEL ZORLUKLAR VE ÇÖZÜM ÖNERİLERİ
2023-2024 Lisans ÖZEL EĞİTİMDE MATEMATİK ÖĞRETİMİ
2023-2024 Lisans MATEMATİK ÖĞRETİMİ I
2016-2017 Lisans Bilimsel Araştırma Yöntemleri
2016-2017 Lisans Sınıf Öğretmenliği Alan Çalışması
2016-2017 Lisans Matematik Öğretimi II
2015-2016 Lisans Özel Öğretim Yöntemleri
2016-2017 Lisans Öğretmenlik Uygulaması
2016-2017 Lisans Özel Öğretim Yöntemleri
2016-2017 Lisans İlkokulda Matematiksel Zorluklar ve Çözüm Önerileri
2023-2024 Lisans BİLİM VE ARAŞTIRMA ETİĞİ
2021-2022 Lisans ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI-I
2021-2022 Lisans İLKOKULDA TEMEL MATEMATİK
2021-2022 Lisans MATEMATİK ÖĞRETİMİ-I
2020-2021 Lisans TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI
2020-2021 Lisans SOSYAL PROJE GELİŞTİRME
2020-2021 Lisans MATEMATİK ÖĞRETİMİ-II
2020-2021 Lisans BİLİM VE ARAŞTIRMA ETİĞİ
2020-2021 Lisans İLKOKULDA TEMEL MATEMATİK
2020-2021 Lisans SINIF İÇİ ÖĞRENMELERİN DEĞERLENDİRİLMESİ
2020-2021 Lisans ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI-I
2020-2021 Lisans İLKOKULDA MATEMATİKSEL ZORLUKLAR VE ÇÖZÜM ÖNERİLERİ
2020-2021 Lisans MATEMATİK ÖĞRETİMİ-I
2020-2021 Lisans BİLİM VE ARAŞTIRMA ETİĞİ
2019-2020 Lisans İLKOKULDA TEMEL MATEMATİK
2019-2020 Lisans ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI
2019-2020 Lisans SINIF ÖĞRETMENLİĞİ ALAN ÇALIŞMASI
2019-2020 Lisans MATEMATİK ÖĞRETİMİ I
2018-2019 Lisans BİYOİSTATİSTİK
2018-2019 Lisans OKUL DENEYİMİ
2018-2019 Lisans ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II
2018-2019 Lisans SINIF ÖĞRETMENLİĞİ ALAN ÇALIŞMASI
2018-2019 Lisans TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI
2018-2019 Lisans MATEMATİK ÖĞRETİMİ II
2018-2019 Lisans İLKOKULDA TEMEL MATEMATİK
2018-2019 Lisans İLKOKULDA MATEMATİKSEL ZORLUKLAR VE ÇÖZÜM ÖNERİLERİ
2018-2019 Lisans ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI
2018-2019 Lisans MATEMATİK ÖĞRETİMİ I
2017-2018 Lisans TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI
2017-2018 Lisans OKUL DENEYİMİ
2017-2018 Lisans MATEMATİK ÖĞRETİMİ II
2017-2018 Lisans EĞİTİM BİLİMİNE GİRİŞ
2017-2018 Lisans BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ
2017-2018 Lisans SINIF ÖĞRETMENLİĞİ ALAN ÇALIŞMASI
2017-2018 Lisans ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ
2017-2018 Lisans ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI
2017-2018 Lisans İLKOKULDA MATEMATİKSEL ZORLUKLAR VE ÇÖZÜM ÖNERİLERİ
2017-2018 Lisans MATEMATİK ÖĞRETİMİ I
2016-2017 Lisans Topluma Hizmet Uygulamaları
2016-2017 Lisans Okul Deneyimi
2016-2017 Lisans Öğretmenlik Uygulaması II
2021-2022 Yüksek Lisans ÇOCUKTA MATEMATİKSEL DÜŞÜNMENİN GELİŞİMİ
2021-2022 Yüksek Lisans SPSS İLE NİCEL VERİ ANALİZİ
2019-2020 Yüksek Lisans SPSS İLE VERİ ANALİZİ
2020-2021 Yüksek Lisans İLKOKULDA MATEMATİKSEL ZORLUKLAR VE ÇÖZÜM ÖNERİLERİ
2020-2021 Yüksek Lisans ÇOCUKTA MATEMATİKSEL DÜŞÜNMENİN GELİŞİMİ
2020-2021 Yüksek Lisans SPSS İLE NİCEL VERİ ANALİZİ
2018-2019 Yüksek Lisans HEMŞİRELİKTE ÖĞRETİM
2019-2020 Yüksek Lisans ÇOCUKTA MATEMATİKSELDÜŞÜNMENİN GELİŞİMİ

Filter:

İlkokul matematiğinde öğrenci zorlukları, kavram yanılgıları, hatalar ve çözüm önerileri

SARI MEHMET HAYRİ, 2023.

Uluslararası Bilimsel Kitap Publication Info: Vizetek Yayıncılık. | ISBN: 978-625-8499-99-5

İlkokul matematiğinde öğrenci zorlukları, kavram yanılgıları, hatalar ve çözüm önerileri

SARI MEHMET HAYRİ, 2023.

Uluslararası Bilimsel Kitap Publication Info: Vizetek Yayıncılık. | ISBN: 978-625-8499-99-5

İlkokul matematiğinde öğrenci zorlukları, kavram yanılgıları, hatalar ve çözüm önerileri

MUTLU YILMAZ, SARI MEHMET HAYRİ, 2023.

Uluslararası Bilimsel Kitap Publication Info: Vizetek Yayıncılık. | ISBN: 978-625-8499-99-5

İlkokul matematiğinde öğrenci zorlukları, kavram yanılgıları, hatalar ve çözüm önerileri

OLKUN SİNAN, SARI MEHMET HAYRİ, 2023.

Uluslararası Bilimsel Kitap Publication Info: Vizetek Yayıncılık. | ISBN: 978-625-8499-99-5

MATEMATİK KAYGISI: Tanımı, Özellikleri, Yaygınlığı, Nedenleri ve Tanılanması

SARI MEHMET HAYRİ, 2022.

Uluslararası Bilimsel Kitap Publication Info: Vizetek Yayıncılık, TÜRKİYE. | ISBN: 978-625-8499-42-1

Diskalkuli - Matematik Öğrenme Güçlüğüne Sahip Çocuklara Matematik Öğretimi

SARI MEHMET HAYRİ, 2021.

Ulusal Bilimsel Kitap Publication Info: Vizetek Yayıncılık, TÜRKİYE. | ISBN: 978-625-7103-70-1

Diskalkuli - Matematik Öğrenme Güçlüğüne Sahip Çocuklara Matematik Öğretimi

SARI MEHMET HAYRİ, 2021.

Ulusal Bilimsel Kitap Publication Info: Vizetek Yayıncılık, TÜRKİYE. | ISBN: 978-625-7103-70-1

Etkinlik Örnekleriyle Güncel Öğrenme-Öğretme Yaklaşımları-IV

SARI MEHMET HAYRİ, OLKUN SİNAN, 2020.

Uluslararası Bilimsel Kitap Publication Info: Pegem Akademi, TÜRKİYE. | ISBN: 978-625-7228-07-7

İlkokulda Matematik Öğretimi

SARI MEHMET HAYRİ, 2020.

Ulusal Bilimsel Kitap Publication Info: Vizetek Yayıncılık, TÜRKİYE. | ISBN: 978-605-7523-38-9

İlkokulda Beceri Öğretimi

SERİN MEHMET KORAY,SARI MEHMET HAYRİ, 2020.

Uluslararası Bilimsel Kitap Publication Info: Pegem Akademi, TÜRKİYE. | ISBN: 978-625-7228-26-8

Matematik Öğrenme Güçlüğü: Tanımı, Özellikleri, Yaygınlığı, Nedenleri ve Tanılanması

OLKUN SİNAN,SARI MEHMET HAYRİ, 2020.

Uluslararası Bilimsel Kitap Publication Info: Pegem Akademi, TÜRKİYE. | ISBN: 978-625-7228-66-4

İlköğretim Çalışmaları: Bütünsel Açıdan Çocuk

Paydar Seyhan,SARI MEHMET HAYRİ, 2019.

Uluslararası Bilimsel Kitap Publication Info: Pegem Akademi, TÜRKİYE. | ISBN: 978-605-80114-1-0

Ağaç Yaşken Eğilir: Örneklerle Başarılı Çocuk Eğitimi

OLKUN SİNAN,SARI MEHMET HAYRİ, 2018.

Ulusal Bilimsel Kitap Publication Info: Nobel Akademi Yayıncılık, TÜRKİYE. | ISBN: 978-605-7928-73-3

Matematik Küpü I

OLKUN SİNAN,SARI MEHMET HAYRİ,GÜZELLER GİZEM, 2018.

Ulusal Bilimsel Kitap Publication Info: Vizetek, TÜRKİYE. | ISBN: 978-605-7523-06-8

Eğitim Bilimine Giriş

SARI MEHMET HAYRİ, 2016.

Uluslararası Bilimsel Kitap Publication Info: Pegem Akademi, TÜRKİYE. | ISBN: 978-605-318-444-7

The relationship between numerical magnitude processing and math anxiety, and their joint effect on adult math performance, varied by indicators of numerical tasks

Szczygieł Monika,SARI MEHMET HAYRİ, 2024

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleIndex: SSCI Publication Place: Cognitive Processing Volume: - Issue: - DOI: 10.1007/s10339-024-01186-0 ISSN: 1612-4782

The role of math anxiety in the relationship between approximate number system and math performance in young children

SARI MEHMET HAYRİ, SZCZYGIEL MONIKA, 2023

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleIndex: SSCI Publication Place: Psychology in the Schools Volume: 60 Issue: 4 DOI: 10.1002/pits.22794 ISSN: 0033-3085

İlkokul 4. Sınıfta Dienes İlkelerine Göre Yapılandırılmış Geometri Etkinliklerinin Öğrenci Başarısına ve Kalıcılığa Etkisi

SARI MEHMET HAYRİ,TERTEMİZ NEŞE, 2017

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleIndex: SSCI Publication Place: Egitim ve Bilim-Education and Science Volume: 42 Issue: 190 DOI: 10.15390/EB.2017.6161 ISSN: 1300-1337

The Effects of Using Geometry Activities Based on Dienes’ Principles on 4th Graders’ Success and Retention of Learning

SARI MEHMET HAYRİ,TERTEMİZ NEŞE, 2017

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleIndex: SSCI Publication Place: TED EĞİTİM VE BİLİM Volume: 42 Issue: 190 DOI: 10.15390/EB.2017.6161 ISSN: 1300-1337

Göreve Yeni Başlayan Sınıf Öğretmenlerinin Karşılaştıkları Sorunlar

SARI MEHMET HAYRİ,ALTUN YÜKSEL, 2015

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleIndex: SSCI Publication Place: Hacettepe Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi-Hacettepe University Journal of Education Volume: 30 Issue: 1 DOI: - ISSN: 1300-5340

İlköğretim 4 ve 5 Sınıf Öğrencilerinin Matematik Dersinde Kesirleri Modelleme Becerileri

TABAK HASAN,AHİ BERAT,BOZDEMİR HAFİFE,SARI MEHMET HAYRİ, 2010

Ulusal Hakemli Özgün MakaleIndex: Ebsco Publication Place: e-Journal of New World Sciences Academy Volume: 5 Issue: 4 DOI: 10.12739 ISSN: 1308-7274

5 Sınıf Matematik Dersinde Dienes in Dinamiklik İlkesine Göre Yapılandırılmış Problem Çözme Uygulaması

TERTEMİZ NEŞE,SARI MEHMET HAYRİ, 2014

Ulusal Hakemli Özgün MakaleIndex: Endekste taranmıyor Publication Place: Eğitimci Öğretmen Dergisi Volume: 7 Issue: 26 DOI: - ISSN: -

İLKOKUL MATEMATİK DERS KİTAPLARINDA YER ALAN DOĞAL SAYILARDA BASAMAK DEĞERİ KAVRAMININ FARKLI BOYUTLARDA İNCELENMESİ

KESER HİLAL, SARI MEHMET HAYRİ, 2023

Ulusal Hakemli Özgün MakaleIndex: TR DİZİN Publication Place: Nevsehir Haci Bektas Veli Universitesi SBE Dergisi Volume: 13 Issue: 1 DOI: 10.30783/nevsosbilen.1242098 ISSN: 2149-3871

Öğrencilerin Üçlü Kodlama Modelinde Sunulan Sayısal Büyüklükleri Sayı Doğrusunda Tahminleri

SARI MEHMET HAYRİ, OLKUN SİNAN, 2021

Ulusal Hakemli Özgün MakaleIndex: TR DİZİN Publication Place: Yaşadıkça Eğitim Volume: 35 Issue: 2 DOI: 10.33308/26674874.2021352306 ISSN: 2667-4874","1300-1272

Sınıf Öğretmenlerinin ve Öğretmen Adaylarının Mentor-menti İlişkisine Yönelik Algıları: Bir Metaforik Çalışma

SARI MEHMET HAYRİ,DAĞ NİLGÜN,TAŞĞIN ÖZDEN, 2020

Ulusal Hakemli Özgün MakaleIndex: TR DİZİN Publication Place: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi Volume: 10 Issue: 2 DOI: https://doi.org/10.30783/nevsosbilen.849836 ISSN: 2149-3871

İlkokul Öğrencilerinin Basamak Değeri Kavrayışlarının Geliştirilmesi

MUTLU YILMAZ,SARI MEHMET HAYRİ, 2019

Ulusal Hakemli Özgün MakaleIndex: TR DİZİN Publication Place: Kastamonu Eğitim Dergisi Volume: 27 Issue: 2 DOI: 10.24106/kefdergi.2645 ISSN: 1300-8811

İlköğretim 4. Sınıf Öğrencilerinin Veri İşleme Konusundaki Problem Çözme Becerilerinin İncelenmesi

MUTLU YILMAZ,SARI MEHMET HAYRİ, 2019

Ulusal Hakemli Özgün MakaleIndex: TR DİZİN Publication Place: OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi Volume: 13 Issue: 19 DOI: 10.26466/opus.579427 ISSN: 2528-9527

Application of technological pedagogical content knowledge framework to elementary mathematics teaching: A scale adaptation study

SARI MEHMET HAYRİ,BOSTANCIOĞLU ALİ, 2018

Ulusal Hakemli Özgün MakaleIndex: TR DİZİN Publication Place: Kuramsal Eğitimbilim Dergisi Volume: 11 Issue: 2 DOI: 10.30831/akukeg.368836 ISSN: 1308-1659

Ebeveyn Matematik Kaygısı Ölçeği Geliştirme Çalışması

MUTLU YILMAZ,SARI MEHMET HAYRİ,ÇAM ZEKERİYA, 2018

Ulusal Hakemli Özgün MakaleIndex: TR DİZİN Publication Place: Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi Volume: 6 Issue: STEMES’18 DOI: http://dx.doi.org/10.18506/anemon.463756 ISSN: 2149-4622

İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Matematik Başarıları İle Aritmetik Performanslarını Etkileyen Duyuşsal Değişkenlerin Belirlenmesi

SARI MEHMET HAYRİ,EKİCİ GÜLAY, 2018

Ulusal Hakemli Özgün MakaleIndex: TR DİZİN Publication Place: OPUS-Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi Volume: 8 Issue: 15 DOI: - ISSN: 2528-9527

Sınıf Öğretmenlerinin Geometrik Cisimlere İlişkin Alan Bilgilerinin İncelenmesi

YILDIZLI HÜLYA,SARI MEHMET HAYRİ, 2017

Ulusal Hakemli Özgün MakaleIndex: TR DİZİN Publication Place: Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi Volume: 30 Issue: 2 DOI: - ISSN: 1301-3416

Uzamsal Beceri ve Uzamsal Kaygı Arasındaki İlişki Sınıf Öğretmeni Adayları Üzerine Bir Araştırma

SARI MEHMET HAYRİ, 2016

Ulusal Hakemli Özgün MakaleIndex: TR DİZİN Publication Place: Turkish Journal of Computer and Mathematics Education Volume: 7 Issue: 3 DOI: 10.16949/turkbilmat.277877 ISSN: 1309-4653

Sınıf Öğretmenlerinin Matematik Öğretimi Kaygısı İle Öğretme Stilleri Tercihleri

SARI MEHMET HAYRİ,AKSOY NURİ CAN, 2016

Ulusal Hakemli Özgün MakaleIndex: TR DİZİN Publication Place: Journal of Turkish Studies Volume: 11 Issue: 3 DOI: 10.7827/TurkishStudies.9322 ISSN: 1308-2140

A case study on online teaching during the Covid-19 pandemic perceived by primary school teachers

SARI MEHMET HAYRİ, SARALAR-ARAS İPEK, 2022

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleIndex: Journals Indexed in Eric Publication Place: International Journal of Psychology and Educational Studies Volume: 9 Issue: 2 DOI: 10.52380/ijpes.2022.9.2.705 ISSN: 2148-9378

Evaluation of classroom teachers' online education experiences during the COVID-19 pandemic period in terms of technological pedagogical content knowledge

SARI MEHMET HAYRİ, KESER HİLAL, 2021

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleIndex: Journals Indexed in Eric Publication Place: Journal of Pedagogical Research Volume: 5 Issue: 4 DOI: - ISSN: 2602-3717

Validation of a Model of Sustainable Place Value Understanding in Turkey

SARI MEHMET HAYRİ, OLKUN SİNAN, Herzog Moritz, Fritz Annemarie, 2021

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleIndex: Journals Indexed in Eric Publication Place: International Electronic Journal of Mathematics Education Volume: 16 Issue: 3 DOI: 10.29333/iejme/11295 ISSN: 1306-3030

A study on 5th grade students’ achievement levels and misconceptions in the concept of angle

SARI MEHMET HAYRİ, IŞIK TERTEMİZ NEŞE, DEMİRCİ NİYMET, 2021

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleIndex: Journals Indexed in Eric Publication Place: International Journal of Progressive Education Volume: 17 Issue: 1 DOI: 10.29329/ijpe.2020.329.22 ISSN: 1554-5210

DEVELOPING NUMBER SENSE IN STUDENTS WITH MATHEMATICS LEARNING DISABILITY RISK

SARI MEHMET HAYRİ,OLKUN SİNAN, 2020

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleIndex: Journals Indexed in Eric Publication Place: International Online Journal of Primary Education Volume: 9 Issue: 2 DOI: - ISSN: 1300-915X

Parent-Child Mathematics Affect as Predictors of Children’s Mathematics Achievement

SARI MEHMET HAYRİ,HUNT THOMAS E, 2020

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleIndex: Journals Indexed in Eric Publication Place: International Online Journal of Primary Education Volume: 9 Issue: 1 DOI: - ISSN: 1300915X

Problems Experienced in Classrooms with Students from Different Cultures

SARI MEHMET HAYRİ,YÜCE ERKAN, 2020

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleIndex: Journals Indexed in Eric Publication Place: Journal on Efficiency and Responsibility in Education and Science Volume: 13 Issue: 2 DOI: 10.7160/eriesj.2020.130204 ISSN: 1803-1617

The Effect of Concrete and Technology-Assisted Learning Tools on Place Value Concept, Achievement in Mathematics and Arithmetic Performance of Primary School Students

SARI MEHMET HAYRİ,AYDOĞDU ŞEYHMUS, 2020

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleIndex: Journals Indexed in Eric Publication Place: International Journal of Curriculum and Instruction Volume: 12 Issue: 1 DOI: - ISSN: 1562-0506

An English Version of the Mathematics Teaching Anxiety Scale

HUNT THOMAS E,SARI MEHMET HAYRİ, 2019

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleIndex: Journals Indexed in Eric Publication Place: International Journal of Assessment Tools in Education Volume: 6 Issue: 3 DOI: 10.21449/ijate.615640 ISSN: 2148-7456

Areas of mentoring need of novice and preservice teachers

DAĞ NİLGÜN,SARI MEHMET HAYRİ, 2017

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleIndex: Journals Indexed in Eric Publication Place: lnternational Electronic Journal of Elementary Education Volume: 10 Issue: 1 DOI: 10.26822/iejee.2017131892 ISSN: 1307-9298

Improving Low Mathematics Achievers’ Number Sense via Number Line Training with Board Games

SARI MEHMET HAYRİ,OLKUN SİNAN, 2024

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleIndex: ESCI Publication Place: Journal of Education and Future Volume: - Issue: - DOI: 10.30786/jef.1371037 ISSN: 2146-8249

The Relationships among Number Line Estimations, Mathematics Achievement and Place Value Understanding

SARI MEHMET HAYRİ, OLKUN SİNAN, 2021

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleIndex: ESCI Publication Place: Journal of Education and Future Volume: 19 Issue: - DOI: 10.30786/jef.729843 ISSN: 2146-8249

Geometric Aspects of Number Line Estimations

SARI MEHMET HAYRİ,OLKUN SİNAN,Smith Gleen Gordon, 2019

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleIndex: ESCI Publication Place: Journal of Education and Future Volume: - Issue: 15 DOI: 10.30786/jef.460279 ISSN: 2146-8249

Factors Predicting Mathematics Achievement of 8th Graders in TIMSS 2015

SARI MEHMET HAYRİ,ARIKAN SERKAN,YILDIZLI HÜLYA, 2017

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleIndex: ESCI Publication Place: JOURNAL OF MEASUREMENT AND EVALUATION IN EDUCATION AND PSYCHOLOGY-EPOD Volume: 8 Issue: 3 DOI: 10.21031/epod.303689 ISSN: 1309-6575

Sınıf Öğretmenlerinin Matematik Öğretiminde Teknoloji Kullanımı Üzerine Nitel Bir Araştırma

SARI MEHMET HAYRİ,AKBABA ALTUN SADEGÜL, 2015

Ulusal Hakemli Özgün MakaleIndex: Art Index (Art Research Database, EBSCO) Publication Place: International Journal Of Eurasia Social Sciences Volume: 6 Issue: 19 DOI: - ISSN: 2146-1961

The relationship between place value understanding, arithmeticperformance and mathematics achievement in general

SARI MEHMET HAYRİ,OLKUN SİNAN, 2019

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleIndex: Scopus Publication Place: İlköğretim Online Volume: 18 Issue: 2 DOI: 10.17051/ilkonline.2019.562086 ISSN: 1305-3515

Sınıf Öğretmenlerine Yönelik Matematik Öğretimi Kaygı Ölçeği Geliştirme

SARI MEHMET HAYRİ, 2014

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleIndex: Scopus Publication Place: İlköğretim Online Volume: 13 Issue: 4 DOI: 10.17051/io.2014.11721 ISSN: 1305-3515

Ortaokul Öğrencilerinde İşlemsel Akıcılık Çarpım Tablosu ve Sözel Problemlerde Başarı

SARI MEHMET HAYRİ,yıldız emel,OLKUN SİNAN,aslıgül uçar,turan nazlı aybala, 2014

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleIndex: Scopus Publication Place: İlköğretim Online Volume: 13 Issue: 4 DOI: 10.17051/io.2014.12588 ISSN: 1305-3515

Sayı hissini geliştirmek için tasarlanan dijital oyunlarda göz izleme teknolojisi kullanılarak öğrenen stratejilerinin keşfedilmesi

Authors: SARI MEHMET HAYRİ, OLKUN SİNAN

Uluslararası Özet bildiri Event Name: 1st International Congress on Math Learning Difficulties Event Dates: 13.10.2023-15.10.2023 Country: TÜRKİYE

Sayı hissini geliştirmek için tasarlanan oyunların çocukların sayı hissi performansı üzerindeki etkisi

Authors: SARI MEHMET HAYRİ, OLKUN SİNAN

Uluslararası Özet bildiri Event Name: 1st International Congress on Math Learning Difficulties Event Dates: 13.10.2023-15.10.2023 Country: TÜRKİYE

İlkokul 4.sınıfta basamak değeri kavramını geliştirmeye yönelik eğitsel alıştırma yazılımının geliştirilmesi

Authors: SARI MEHMET HAYRİ,AYDOĞDU ŞEYHMUS,AYDOĞDU ÖZAYDIN YILDIZ

Uluslararası Tam metin bildiri Event Name: III. International Congress on Science and Education 2019 Event Dates: 21.03.2019-24.03.2019 Country: TÜRKİYE

The relationships among number line estimations, mathematics achievement and place value concept

Authors: SARI MEHMET HAYRİ,OLKUN SİNAN

Uluslararası Özet bildiri Event Name: An International Conference on Education, Technology and Science Event Dates: 06.05.2018-09.05.2018 Country: SIRBİSTAN

Ebeveyn matematik kaygısı ölçeği geliştirme çalışması

Authors: MUTLU YILMAZ,SARI MEHMET HAYRİ,ÇAM ZEKERİYA

Uluslararası Özet bildiri Event Name: International Conference on Science, Technology, Engineering, Mathematics (STEM) and Educational Sciences Event Dates: 03.05.2018-05.05.2018 Country: -

Öğretmen Adaylarının “Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı Dersi” Kavramına İlişkin Algılarının Belirlenmesi: Bir Metafor Analizi Çalışması

Authors: EKİCİ GÜLAY,SARI MEHMET HAYRİ

Uluslararası Özet bildiri Event Name: X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi Event Dates: 27.04.2018-30.04.2018 Country: TÜRKİYE

İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Duyuşsal Değişkenler Açısından Matematik ve Aritmetik Performanslarının İncelenmesi

Authors: SARI MEHMET HAYRİ,EKİCİ GÜLAY

Uluslararası Özet bildiri Event Name: X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi Event Dates: 27.04.2018-30.04.2018 Country: TÜRKİYE

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Çevreyi Koruma Davranışlarının İncelenmesi

Authors: UYANIK GÖKHAN,SERİN MEHMET KORAY,BOZDEMİR HAFİFE,SARI MEHMET HAYRİ

Uluslararası Özet bildiri Event Name: 17. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU Event Dates: 11.04.2018-14.04.2018 Country: -

Sınıf Öğretmenlerinin ve Öğretmen Adaylarının Mentor-Menti İlişkisine Yönelik Algıları: Bir Metaforik Çalışma

Authors: SARI MEHMET HAYRİ,DAĞ NİLGÜN

Uluslararası Özet bildiri Event Name: Uluslararası İpekyolu Akademik Çalışmalar Sempozyumu Event Dates: 21.09.2017-23.09.2017 Country: TÜRKİYE

Sınıf öğretmenlerinin ve öğretmen adaylarının mentor-menti ilişkisine yönelik algıları: Bir metaforik çalışma

Authors: SARI MEHMET HAYRİ,DAĞ NİLGÜN,TAŞĞIN ÖZDEN

Uluslararası Özet bildiri Event Name: 1. Uluslararası İpekyolu Akademik Çalışmalar Sempozyumu Event Dates: 21.09.2017-23.09.2017 Country: TÜRKİYE

Sınıf Öğretmenlerinin ve Öğretmen Adaylarının Mentor-Mentiİlişkisine Yönelik Algıları: Bir Metaforik Çalışma

Authors: SARI MEHMET HAYRİ,DAĞ NİLGÜN,TAŞĞIN ÖZDEN

Uluslararası Özet bildiri Event Name: I. ULUSLARARASI İPEKYOLU AKADEMİK ÇALIŞMALAR SEMPOZYUMU Event Dates: 21.09.2017-23.09.2017 Country: TÜRKİYE

The Relationships Between Number Sense and Mathematics Achievement

Authors: OLKUN SİNAN,MUTLU YILMAZ,SARI MEHMET HAYRİ

Uluslararası Tam metin bildiri Event Name: International conference on education and new developments Event Dates: 24.06.2017-26.06.2017 Country: PORTEKİZ

The relationships between number sense and mathematics achievement

Authors: OLKUN SİNAN,MUTLU YILMAZ,SARI MEHMET HAYRİ

Uluslararası Tam metin bildiri Event Name: International conference on education and new developments Event Dates: 24.06.2017-26.06.2017 Country: PORTEKİZ

Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi (TPAB) Modelinin İlkokul Matematik (İM) Öğretimine Uygulanması: Olcek Uyarlama Çalışması

Authors: SARI MEHMET HAYRİ,BOSTANCIOĞLU ALİ

Uluslararası Özet bildiri Event Name: International Teacher Education and Accreditation Congress Event Dates: 19.05.2017-21.05.2017 Country: TÜRKİYE

GEOMETRIC ASPECT OF NUMBER LINE ESTIMATIONS

Authors: OLKUN SİNAN,SARI MEHMET HAYRİ

Uluslararası Sözlü Bildiri Event Name: 13th International Congress on Mathematical Education Event Dates: 24.07.2016-30.07.2016 Country: ALMANYA

Sınıf Öğretmenlerinin Geometrik Cisimlere İlişkin Alan Bilgilerinin İncelenmesi

Authors: YILDIZLI HÜLYA,SARI MEHMET HAYRİ

Uluslararası Sözlü Bildiri Event Name: 15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu Event Dates: 11.05.2016-14.05.2016 Country: -

İlkokul 4 Sınıf Matematik Programında Yer Alan Geometri Ve Ölçme Öğrenme Alanlarının Kazanım Örüntüleri Açısından Değerlendirilmesi

Authors: SARI MEHMET HAYRİ,TERTEMİZ NEŞE

Uluslararası Sözlü Bildiri Event Name: 15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu Event Dates: 11.05.2016-14.05.2016 Country: TÜRKİYE

İlkokul 4 Sınıf Matematik Programında Yer Alan Geometri Ve Ölçme Öğrenme Alanlarının Kazanım Örüntüleri Açısından Değerlendirilmesi

Authors: SARI MEHMET HAYRİ,TERTEMİZ NEŞE

Uluslararası Sözlü Bildiri Event Name: 15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu Event Dates: 11.05.2016-14.05.2016 Country: -

Mesleğine Yeni Başlayan Öğretmenlerin ve Öğretmen Adaylarının Mentoring İhtiyacı Duydukları Alanlar

Authors: DAĞ NİLGÜN,SARI MEHMET HAYRİ

Uluslararası Özet bildiri Event Name: Young Teachers as Change Agents: International Teacher Educationand Professional Induction - PAEDEIA International Symposium Gazi University Event Dates: 19.10.2015-23.10.2015 Country: TÜRKİYE

Sınıf Öğretmenlerinin İlkokul Matematik Öğretiminde Teknoloji Kullanımına İlişkin Algılarının Belirlenmesi

Authors: SARI MEHMET HAYRİ,ÖZERBAŞ MEHMET ARİF

Ulusal Tam metin bildiri Event Name: 12. Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu Event Dates: 23.05.2013-25.05.2013 Country: TÜRKİYE

5 Sınıf Öğrencilerinin Denk Kesir Kavramına Yönelik Durumları

Authors: SARI MEHMET HAYRİ,UYANIK GÖKHAN

Uluslararası Özet bildiri Event Name: Uluslararası Türk Kültür Coğrafyasında Eğitim Bilimleri Araştırma Sempozyumu Event Dates: 01.10.2012-03.10.2012 Country: TÜRKİYE

  • Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi 11.07.2018-11.07.2019  | Proje Tamamlandı | 

    Name: Somut ve Teknoloji Destekli Öğrenme Araçlarının İlkokulda Basamak Değeri Kavramını Geliştirmedeki Etkisi

    Subject:  - Role: Yürütücü

  • Yüksek Lisans 2021 Tamamlandı

      HİLAL KESER


    Thesis Title: İlkokul matematik ders kitaplarında yer alan doğal sayılarda basamak değeri kavramının farklı boyutlarda incelenmesi


    Place: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Temel Eğitim Ana Bilim Dalı

___ Links ___