Academic Titles

  • 2020

      DOÇENT

    NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ

  • 2018

      DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ

    NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ

  • 2018 2016

      DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ

    NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ

  • 2016 2013

      ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ

    NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ

Education

  • Post-Doktora 2022

    Universitat Tübingen   

  • Doktora 2015

    İlkokul 4. sınıfta Dienes ilkelerine göre yapılandırılmış geometri etkinliklerinin öğrenci başarısına, kalıcılığa ve akademik benlik algısına etkisi  "

    GAZİ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ SINIF EĞİTİMİ (DR) 

  • Yüksek Lisans 2011

    Göreve yeni başlayan sınıf öğretmenlerinin karşılaştıkları sorunlar  "

    GAZİ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ SINIF EĞİTİMİ (YL) (TEZLİ) 

  • Lisans 2008

    AFYON KOCATEPE ÜNİVERSİTESİ UŞAK EĞİTİM FAKÜLTESİ SINIF ÖĞRETMENLİĞİ PR. (İÖ) 

2016-2017 Lisans Matematik Öğretimi I
2016-2017 Lisans Öğretmenlik Uygulaması II
2016-2017 Lisans Bilimsel Araştırma Yöntemleri
2016-2017 Lisans Sınıf Öğretmenliği Alan Çalışması
2016-2017 Lisans Matematik Öğretimi II
2015-2016 Lisans Özel Öğretim Yöntemleri
2016-2017 Lisans Öğretmenlik Uygulaması
2016-2017 Lisans Özel Öğretim Yöntemleri
2016-2017 Lisans İlkokulda Matematiksel Zorluklar ve Çözüm Önerileri
2021-2022 Lisans ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI-I
2021-2022 Lisans İLKOKULDA TEMEL MATEMATİK
2021-2022 Lisans MATEMATİK ÖĞRETİMİ-I
2020-2021 Lisans TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI
2020-2021 Lisans SOSYAL PROJE GELİŞTİRME
2020-2021 Lisans MATEMATİK ÖĞRETİMİ-II
2020-2021 Lisans BİLİM VE ARAŞTIRMA ETİĞİ
2020-2021 Lisans İLKOKULDA TEMEL MATEMATİK
2020-2021 Lisans SINIF İÇİ ÖĞRENMELERİN DEĞERLENDİRİLMESİ
2020-2021 Lisans ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI-I
2020-2021 Lisans İLKOKULDA MATEMATİKSEL ZORLUKLAR VE ÇÖZÜM ÖNERİLERİ
2020-2021 Lisans MATEMATİK ÖĞRETİMİ-I
2020-2021 Lisans BİLİM VE ARAŞTIRMA ETİĞİ
2019-2020 Lisans İLKOKULDA TEMEL MATEMATİK
2019-2020 Lisans ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI
2019-2020 Lisans SINIF ÖĞRETMENLİĞİ ALAN ÇALIŞMASI
2019-2020 Lisans MATEMATİK ÖĞRETİMİ I
2018-2019 Lisans BİYOİSTATİSTİK
2018-2019 Lisans OKUL DENEYİMİ
2018-2019 Lisans ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II
2018-2019 Lisans SINIF ÖĞRETMENLİĞİ ALAN ÇALIŞMASI
2018-2019 Lisans TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI
2018-2019 Lisans MATEMATİK ÖĞRETİMİ II
2018-2019 Lisans İLKOKULDA TEMEL MATEMATİK
2018-2019 Lisans İLKOKULDA MATEMATİKSEL ZORLUKLAR VE ÇÖZÜM ÖNERİLERİ
2018-2019 Lisans ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI
2018-2019 Lisans MATEMATİK ÖĞRETİMİ I
2017-2018 Lisans TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI
2017-2018 Lisans OKUL DENEYİMİ
2017-2018 Lisans MATEMATİK ÖĞRETİMİ II
2017-2018 Lisans EĞİTİM BİLİMİNE GİRİŞ
2017-2018 Lisans BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ
2017-2018 Lisans SINIF ÖĞRETMENLİĞİ ALAN ÇALIŞMASI
2017-2018 Lisans ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ
2017-2018 Lisans ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI
2017-2018 Lisans İLKOKULDA MATEMATİKSEL ZORLUKLAR VE ÇÖZÜM ÖNERİLERİ
2017-2018 Lisans MATEMATİK ÖĞRETİMİ I
2016-2017 Lisans Topluma Hizmet Uygulamaları
2016-2017 Lisans Okul Deneyimi
2021-2022 Yüksek Lisans SPSS İLE NİCEL VERİ ANALİZİ
2020-2021 Yüksek Lisans İLKOKULDA MATEMATİKSEL ZORLUKLAR VE ÇÖZÜM ÖNERİLERİ
2020-2021 Yüksek Lisans SPSS İLE NİCEL VERİ ANALİZİ
2018-2019 Yüksek Lisans HEMŞİRELİKTE ÖĞRETİM
2019-2020 Yüksek Lisans ÇOCUKTA MATEMATİKSELDÜŞÜNMENİN GELİŞİMİ
2019-2020 Yüksek Lisans SPSS İLE VERİ ANALİZİ
2021-2022 Yüksek Lisans ÇOCUKTA MATEMATİKSEL DÜŞÜNMENİN GELİŞİMİ
2020-2021 Yüksek Lisans ÇOCUKTA MATEMATİKSEL DÜŞÜNMENİN GELİŞİMİ

Filter:

MATEMATİK KAYGISI: Tanımı, Özellikleri, Yaygınlığı, Nedenleri ve Tanılanması

SARI MEHMET HAYRİ, 2022.

Uluslararası Bilimsel Kitap Publication Info: Vizetek Yayıncılık, TÜRKİYE. | ISBN: 978-625-8499-42-1

Diskalkuli - Matematik Öğrenme Güçlüğüne Sahip Çocuklara Matematik Öğretimi

SARI MEHMET HAYRİ, 2021.

Ulusal Bilimsel Kitap Publication Info: Vizetek Yayıncılık, TÜRKİYE. | ISBN: 978-625-7103-70-1

Diskalkuli - Matematik Öğrenme Güçlüğüne Sahip Çocuklara Matematik Öğretimi

SARI MEHMET HAYRİ, 2021.

Ulusal Bilimsel Kitap Publication Info: Vizetek Yayıncılık, TÜRKİYE. | ISBN: 978-625-7103-70-1

Matematik Öğrenme Güçlüğü: Tanımı, Özellikleri, Yaygınlığı, Nedenleri ve Tanılanması

OLKUN SİNAN,SARI MEHMET HAYRİ, 2020.

Uluslararası Bilimsel Kitap Publication Info: Pegem Akademi, TÜRKİYE. | ISBN: 978-625-7228-66-4

İlkokulda Beceri Öğretimi

SERİN MEHMET KORAY,SARI MEHMET HAYRİ, 2020.

Uluslararası Bilimsel Kitap Publication Info: Pegem Akademi, TÜRKİYE. | ISBN: 978-625-7228-26-8

Etkinlik Örnekleriyle Güncel Öğrenme-Öğretme Yaklaşımları-IV

SARI MEHMET HAYRİ, OLKUN SİNAN, 2020.

Uluslararası Bilimsel Kitap Publication Info: Pegem Akademi, TÜRKİYE. | ISBN: 978-625-7228-07-7

İlkokulda Matematik Öğretimi

SARI MEHMET HAYRİ, 2020.

Ulusal Bilimsel Kitap Publication Info: Vizetek Yayıncılık, TÜRKİYE. | ISBN: 978-605-7523-38-9

İlköğretim Çalışmaları: Bütünsel Açıdan Çocuk

Paydar Seyhan,SARI MEHMET HAYRİ, 2019.

Uluslararası Bilimsel Kitap Publication Info: Pegem Akademi, TÜRKİYE. | ISBN: 978-605-80114-1-0

Ağaç Yaşken Eğilir: Örneklerle Başarılı Çocuk Eğitimi

OLKUN SİNAN,SARI MEHMET HAYRİ, 2018.

Ulusal Bilimsel Kitap Publication Info: Nobel Akademi Yayıncılık, TÜRKİYE. | ISBN: 978-605-7928-73-3

Matematik Küpü I

OLKUN SİNAN,SARI MEHMET HAYRİ,GÜZELLER GİZEM, 2018.

Ulusal Bilimsel Kitap Publication Info: Vizetek, TÜRKİYE. | ISBN: 978-605-7523-06-8

Eğitim Bilimine Giriş

SARI MEHMET HAYRİ, 2016.

Uluslararası Bilimsel Kitap Publication Info: Pegem Akademi, TÜRKİYE. | ISBN: 978-605-318-444-7

The role of math anxiety in the relationship between approximate number system and math performance in young children

SARI MEHMET HAYRİ, SZCZYGIEL MONIKA, 2022

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleIndex: SSCI Publication Place: Psychology in the Schools Volume: - Issue: - DOI: 10.1002/pits.22794 ISSN: 0033-3085

The Effects of Using Geometry Activities Based on Dienes’ Principles on 4th Graders’ Success and Retention of Learning

SARI MEHMET HAYRİ,TERTEMİZ NEŞE, 2017

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleIndex: SSCI Publication Place: TED EĞİTİM VE BİLİM Volume: 42 Issue: 190 DOI: 10.15390/EB.2017.6161 ISSN: 1300-1337

İlkokul 4. Sınıfta Dienes İlkelerine Göre Yapılandırılmış Geometri Etkinliklerinin Öğrenci Başarısına ve Kalıcılığa Etkisi

SARI MEHMET HAYRİ,TERTEMİZ NEŞE, 2017

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleIndex: SSCI Publication Place: Egitim ve Bilim-Education and Science Volume: 42 Issue: 190 DOI: 10.15390/EB.2017.6161 ISSN: 1300-1337

Göreve Yeni Başlayan Sınıf Öğretmenlerinin Karşılaştıkları Sorunlar

SARI MEHMET HAYRİ,ALTUN YÜKSEL, 2015

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleIndex: SSCI Publication Place: Hacettepe Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi-Hacettepe University Journal of Education Volume: 30 Issue: 1 DOI: - ISSN: 1300-5340

The Relationships among Number Line Estimations, Mathematics Achievement and Place Value Understanding

SARI MEHMET HAYRİ, OLKUN SİNAN, 2021

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleIndex: E-SCI Publication Place: Journal of Education and Future Volume: 19 Issue: - DOI: 10.30786/jef.729843 ISSN: 2146-8249

Sınıf Öğretmenlerinin Matematik Öğretiminde Teknoloji Kullanımı Üzerine Nitel Bir Araştırma

SARI MEHMET HAYRİ,AKBABA ALTUN SADEGÜL, 2015

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleIndex: Ebscohost, Doaj, OAJI Publication Place: International Journal Of Eurasia Social Sciences Volume: 6 Issue: 19 DOI: - ISSN: 2146-1961

İlköğretim 4 ve 5 Sınıf Öğrencilerinin Matematik Dersinde Kesirleri Modelleme Becerileri

TABAK HASAN,AHİ BERAT,BOZDEMİR HAFİFE,SARI MEHMET HAYRİ, 2010

Ulusal Hakemli Özgün MakaleIndex: Ebsco Publication Place: e-Journal of New World Sciences Academy Volume: 5 Issue: 4 DOI: 10.12739 ISSN: 1308-7274

5 Sınıf Matematik Dersinde Dienes in Dinamiklik İlkesine Göre Yapılandırılmış Problem Çözme Uygulaması

TERTEMİZ NEŞE,SARI MEHMET HAYRİ, 2014

Ulusal Hakemli Özgün MakaleIndex: Endekste taranmıyor Publication Place: Eğitimci Öğretmen Dergisi Volume: 7 Issue: 26 DOI: - ISSN: -

Öğrencilerin Üçlü Kodlama Modelinde Sunulan Sayısal Büyüklükleri Sayı Doğrusunda Tahminleri

SARI MEHMET HAYRİ, OLKUN SİNAN, 2021

Ulusal Hakemli Özgün MakaleIndex: TR DİZİN Publication Place: Yaşadıkça Eğitim Volume: 35 Issue: 2 DOI: 10.33308/26674874.2021352306 ISSN: 2667-4874","1300-1272

Sınıf Öğretmenlerinin ve Öğretmen Adaylarının Mentor-menti İlişkisine Yönelik Algıları: Bir Metaforik Çalışma

SARI MEHMET HAYRİ,DAĞ NİLGÜN,TAŞĞIN ÖZDEN, 2020

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleIndex: TR DİZİN Publication Place: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi Volume: 10 Issue: 2 DOI: https://doi.org/10.30783/nevsosbilen.849836 ISSN: 2149-3871

İlkokul Öğrencilerinin Basamak Değeri Kavrayışlarının Geliştirilmesi

MUTLU YILMAZ,SARI MEHMET HAYRİ, 2019

Ulusal Hakemli Özgün MakaleIndex: TR DİZİN Publication Place: Kastamonu Eğitim Dergisi Volume: 27 Issue: 2 DOI: 10.24106/kefdergi.2645 ISSN: 1300-8811

The relationship between place value understanding, arithmeticperformance and mathematics achievement in general

SARI MEHMET HAYRİ,OLKUN SİNAN, 2019

Ulusal Hakemli Özgün MakaleIndex: TR DİZİN Publication Place: İlköğretim Online Volume: 18 Issue: 2 DOI: 10.17051/ilkonline.2019.562086 ISSN: 1305-3515

Geometric Aspects of Number Line Estimations

SARI MEHMET HAYRİ,OLKUN SİNAN,Smith Gleen Gordon, 2019

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleIndex: TR DİZİN Publication Place: Journal of Education and Future Volume: - Issue: 15 DOI: 10.30786/jef.460279 ISSN: 2146-8249

İlköğretim 4. Sınıf Öğrencilerinin Veri İşleme Konusundaki Problem Çözme Becerilerinin İncelenmesi

MUTLU YILMAZ,SARI MEHMET HAYRİ, 2019

Ulusal Hakemli Özgün MakaleIndex: TR DİZİN Publication Place: OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi Volume: 13 Issue: 19 DOI: 10.26466/opus.579427 ISSN: 2528-9527

Application of technological pedagogical content knowledge framework to elementary mathematics teaching: A scale adaptation study

SARI MEHMET HAYRİ,BOSTANCIOĞLU ALİ, 2018

Ulusal Hakemli Özgün MakaleIndex: TR DİZİN Publication Place: Kuramsal Eğitimbilim Dergisi Volume: 11 Issue: 2 DOI: 10.30831/akukeg.368836 ISSN: 1308-1659

Ebeveyn Matematik Kaygısı Ölçeği Geliştirme Çalışması

MUTLU YILMAZ,SARI MEHMET HAYRİ,ÇAM ZEKERİYA, 2018

Ulusal Hakemli Özgün MakaleIndex: TR DİZİN Publication Place: Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi Volume: 6 Issue: STEMES’18 DOI: http://dx.doi.org/10.18506/anemon.463756 ISSN: 2149-4622

İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Matematik Başarıları İle Aritmetik Performanslarını Etkileyen Duyuşsal Değişkenlerin Belirlenmesi

SARI MEHMET HAYRİ,EKİCİ GÜLAY, 2018

Ulusal Hakemli Özgün MakaleIndex: TR DİZİN Publication Place: OPUS-Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi Volume: 8 Issue: 15 DOI: - ISSN: 2528-9527

Sınıf Öğretmenlerinin Geometrik Cisimlere İlişkin Alan Bilgilerinin İncelenmesi

YILDIZLI HÜLYA,SARI MEHMET HAYRİ, 2017

Ulusal Hakemli Özgün MakaleIndex: TR DİZİN Publication Place: Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi Volume: 30 Issue: 2 DOI: - ISSN: 1301-3416

Uzamsal Beceri ve Uzamsal Kaygı Arasındaki İlişki Sınıf Öğretmeni Adayları Üzerine Bir Araştırma

SARI MEHMET HAYRİ, 2016

Ulusal Hakemli Özgün MakaleIndex: TR DİZİN Publication Place: Turkish Journal of Computer and Mathematics Education Volume: 7 Issue: 3 DOI: 10.16949/turkbilmat.277877 ISSN: 1309-4653

Sınıf Öğretmenlerinin Matematik Öğretimi Kaygısı İle Öğretme Stilleri Tercihleri

SARI MEHMET HAYRİ,AKSOY NURİ CAN, 2016

Ulusal Hakemli Özgün MakaleIndex: TR DİZİN Publication Place: Journal of Turkish Studies Volume: 11 Issue: 3 DOI: 10.7827/TurkishStudies.9322 ISSN: 1308-2140

Ortaokul Öğrencilerinde İşlemsel Akıcılık Çarpım Tablosu ve Sözel Problemlerde Başarı

SARI MEHMET HAYRİ,yıldız emel,OLKUN SİNAN,aslıgül uçar,turan nazlı aybala, 2014

Ulusal Hakemli Özgün MakaleIndex: TR DİZİN Publication Place: İlköğretim Online Volume: 13 Issue: 4 DOI: 10.17051/io.2014.12588 ISSN: 1305-3515

Sınıf Öğretmenlerine Yönelik Matematik Öğretimi Kaygı Ölçeği Geliştirme

SARI MEHMET HAYRİ, 2014

Ulusal Hakemli Özgün MakaleIndex: TR DİZİN Publication Place: İlköğretim Online Volume: 13 Issue: 4 DOI: 10.17051/io.2014.11721 ISSN: 1305-3515

A case study on online teaching during the Covid-19 pandemic perceived by primary school teachers

SARI MEHMET HAYRİ, SARALAR-ARAS İPEK, 2022

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleIndex: Journals Indexed in Eric Publication Place: International Journal of Psychology and Educational Studies Volume: 9 Issue: 2 DOI: 10.52380/ijpes.2022.9.2.705 ISSN: 2148-9378

Evaluation of classroom teachers' online education experiences during the COVID-19 pandemic period in terms of technological pedagogical content knowledge

SARI MEHMET HAYRİ, KESER HİLAL, 2021

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleIndex: Journals Indexed in Eric Publication Place: Journal of Pedagogical Research Volume: 5 Issue: 4 DOI: - ISSN: 2602-3717

Validation of a Model of Sustainable Place Value Understanding in Turkey

SARI MEHMET HAYRİ, OLKUN SİNAN, Herzog Moritz, Fritz Annemarie, 2021

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleIndex: Journals Indexed in Eric Publication Place: International Electronic Journal of Mathematics Education Volume: 16 Issue: 3 DOI: 10.29333/iejme/11295 ISSN: 1306-3030

A study on 5th grade students’ achievement levels and misconceptions in the concept of angle

SARI MEHMET HAYRİ, IŞIK TERTEMİZ NEŞE, DEMİRCİ NİYMET, 2021

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleIndex: Journals Indexed in Eric Publication Place: International Journal of Progressive Education Volume: 17 Issue: 1 DOI: 10.29329/ijpe.2020.329.22 ISSN: 1554-5210

Problems Experienced in Classrooms with Students from Different Cultures

SARI MEHMET HAYRİ,YÜCE ERKAN, 2020

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleIndex: Journals Indexed in Eric Publication Place: Journal on Efficiency and Responsibility in Education and Science Volume: 13 Issue: 2 DOI: 10.7160/eriesj.2020.130204 ISSN: 1803-1617

Parent-Child Mathematics Affect as Predictors of Children’s Mathematics Achievement

SARI MEHMET HAYRİ,HUNT THOMAS E, 2020

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleIndex: Journals Indexed in Eric Publication Place: International Online Journal of Primary Education Volume: 9 Issue: 1 DOI: - ISSN: 1300915X

DEVELOPING NUMBER SENSE IN STUDENTS WITH MATHEMATICS LEARNING DISABILITY RISK

SARI MEHMET HAYRİ,OLKUN SİNAN, 2020

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleIndex: Journals Indexed in Eric Publication Place: International Online Journal of Primary Education Volume: 9 Issue: 2 DOI: - ISSN: 1300-915X

The Effect of Concrete and Technology-Assisted Learning Tools on Place Value Concept, Achievement in Mathematics and Arithmetic Performance of Primary School Students

SARI MEHMET HAYRİ,AYDOĞDU ŞEYHMUS, 2020

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleIndex: Journals Indexed in Eric Publication Place: International Journal of Curriculum and Instruction Volume: 12 Issue: 1 DOI: - ISSN: 1562-0506

An English Version of the Mathematics Teaching Anxiety Scale

HUNT THOMAS E,SARI MEHMET HAYRİ, 2019

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleIndex: Journals Indexed in Eric Publication Place: International Journal of Assessment Tools in Education Volume: 6 Issue: 3 DOI: 10.21449/ijate.615640 ISSN: 2148-7456

Areas of mentoring need of novice and preservice teachers

DAĞ NİLGÜN,SARI MEHMET HAYRİ, 2017

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleIndex: Journals Indexed in Eric Publication Place: lnternational Electronic Journal of Elementary Education Volume: 10 Issue: 1 DOI: 10.26822/iejee.2017131892 ISSN: 1307-9298

Factors Predicting Mathematics Achievement of 8th Graders in TIMSS 2015

SARI MEHMET HAYRİ,ARIKAN SERKAN,YILDIZLI HÜLYA, 2017

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleIndex: ESCI: Emerging Sources Citation Index Publication Place: JOURNAL OF MEASUREMENT AND EVALUATION IN EDUCATION AND PSYCHOLOGY-EPOD Volume: 8 Issue: 3 DOI: 10.21031/epod.303689 ISSN: 1309-6575

İlkokul 4.sınıfta basamak değeri kavramını geliştirmeye yönelik eğitsel alıştırma yazılımının geliştirilmesi

Authors: SARI MEHMET HAYRİ,AYDOĞDU ŞEYHMUS,AYDOĞDU ÖZAYDIN YILDIZ

Uluslararası Tam metin bildiri Event Name: III. International Congress on Science and Education 2019 Event Dates: 21.03.2019-24.03.2019 Country: TÜRKİYE

The relationships among number line estimations, mathematics achievement and place value concept

Authors: SARI MEHMET HAYRİ,OLKUN SİNAN

Uluslararası Özet bildiri Event Name: An International Conference on Education, Technology and Science Event Dates: 06.05.2018-09.05.2018 Country: SIRBİSTAN

Ebeveyn matematik kaygısı ölçeği geliştirme çalışması

Authors: MUTLU YILMAZ,SARI MEHMET HAYRİ,ÇAM ZEKERİYA

Uluslararası Özet bildiri Event Name: International Conference on Science, Technology, Engineering, Mathematics (STEM) and Educational Sciences Event Dates: 03.05.2018-05.05.2018 Country: -

İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Duyuşsal Değişkenler Açısından Matematik ve Aritmetik Performanslarının İncelenmesi

Authors: SARI MEHMET HAYRİ,EKİCİ GÜLAY

Uluslararası Özet bildiri Event Name: X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi Event Dates: 27.04.2018-30.04.2018 Country: TÜRKİYE

Öğretmen Adaylarının “Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı Dersi” Kavramına İlişkin Algılarının Belirlenmesi: Bir Metafor Analizi Çalışması

Authors: EKİCİ GÜLAY,SARI MEHMET HAYRİ

Uluslararası Özet bildiri Event Name: X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi Event Dates: 27.04.2018-30.04.2018 Country: TÜRKİYE

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Çevreyi Koruma Davranışlarının İncelenmesi

Authors: UYANIK GÖKHAN,SERİN MEHMET KORAY,BOZDEMİR HAFİFE,SARI MEHMET HAYRİ

Uluslararası Özet bildiri Event Name: 17. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU Event Dates: 11.04.2018-14.04.2018 Country: -

Sınıf Öğretmenlerinin ve Öğretmen Adaylarının Mentor-Mentiİlişkisine Yönelik Algıları: Bir Metaforik Çalışma

Authors: SARI MEHMET HAYRİ,DAĞ NİLGÜN,TAŞĞIN ÖZDEN

Uluslararası Özet bildiri Event Name: I. ULUSLARARASI İPEKYOLU AKADEMİK ÇALIŞMALAR SEMPOZYUMU Event Dates: 21.09.2017-23.09.2017 Country: TÜRKİYE

Sınıf Öğretmenlerinin ve Öğretmen Adaylarının Mentor-Menti İlişkisine Yönelik Algıları: Bir Metaforik Çalışma

Authors: SARI MEHMET HAYRİ,DAĞ NİLGÜN

Uluslararası Özet bildiri Event Name: Uluslararası İpekyolu Akademik Çalışmalar Sempozyumu Event Dates: 21.09.2017-23.09.2017 Country: TÜRKİYE

Sınıf öğretmenlerinin ve öğretmen adaylarının mentor-menti ilişkisine yönelik algıları: Bir metaforik çalışma

Authors: SARI MEHMET HAYRİ,DAĞ NİLGÜN,TAŞĞIN ÖZDEN

Uluslararası Özet bildiri Event Name: 1. Uluslararası İpekyolu Akademik Çalışmalar Sempozyumu Event Dates: 21.09.2017-23.09.2017 Country: TÜRKİYE

The relationships between number sense and mathematics achievement

Authors: OLKUN SİNAN,MUTLU YILMAZ,SARI MEHMET HAYRİ

Uluslararası Tam metin bildiri Event Name: International conference on education and new developments Event Dates: 24.06.2017-26.06.2017 Country: PORTEKİZ

The Relationships Between Number Sense and Mathematics Achievement

Authors: OLKUN SİNAN,MUTLU YILMAZ,SARI MEHMET HAYRİ

Uluslararası Tam metin bildiri Event Name: International conference on education and new developments Event Dates: 24.06.2017-26.06.2017 Country: PORTEKİZ

Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi (TPAB) Modelinin İlkokul Matematik (İM) Öğretimine Uygulanması: Olcek Uyarlama Çalışması

Authors: SARI MEHMET HAYRİ,BOSTANCIOĞLU ALİ

Uluslararası Özet bildiri Event Name: International Teacher Education and Accreditation Congress Event Dates: 19.05.2017-21.05.2017 Country: TÜRKİYE

GEOMETRIC ASPECT OF NUMBER LINE ESTIMATIONS

Authors: OLKUN SİNAN,SARI MEHMET HAYRİ

Uluslararası Sözlü Bildiri Event Name: 13th International Congress on Mathematical Education Event Dates: 24.07.2016-30.07.2016 Country: ALMANYA

Sınıf Öğretmenlerinin Geometrik Cisimlere İlişkin Alan Bilgilerinin İncelenmesi

Authors: YILDIZLI HÜLYA,SARI MEHMET HAYRİ

Uluslararası Sözlü Bildiri Event Name: 15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu Event Dates: 11.05.2016-14.05.2016 Country: -

İlkokul 4 Sınıf Matematik Programında Yer Alan Geometri Ve Ölçme Öğrenme Alanlarının Kazanım Örüntüleri Açısından Değerlendirilmesi

Authors: SARI MEHMET HAYRİ,TERTEMİZ NEŞE

Uluslararası Sözlü Bildiri Event Name: 15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu Event Dates: 11.05.2016-14.05.2016 Country: TÜRKİYE

İlkokul 4 Sınıf Matematik Programında Yer Alan Geometri Ve Ölçme Öğrenme Alanlarının Kazanım Örüntüleri Açısından Değerlendirilmesi

Authors: SARI MEHMET HAYRİ,TERTEMİZ NEŞE

Uluslararası Sözlü Bildiri Event Name: 15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu Event Dates: 11.05.2016-14.05.2016 Country: -

Mesleğine Yeni Başlayan Öğretmenlerin ve Öğretmen Adaylarının Mentoring İhtiyacı Duydukları Alanlar

Authors: DAĞ NİLGÜN,SARI MEHMET HAYRİ

Uluslararası Özet bildiri Event Name: Young Teachers as Change Agents: International Teacher Educationand Professional Induction - PAEDEIA International Symposium Gazi University Event Dates: 19.10.2015-23.10.2015 Country: TÜRKİYE

Sınıf Öğretmenlerinin İlkokul Matematik Öğretiminde Teknoloji Kullanımına İlişkin Algılarının Belirlenmesi

Authors: SARI MEHMET HAYRİ,ÖZERBAŞ MEHMET ARİF

Ulusal Tam metin bildiri Event Name: 12. Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu Event Dates: 23.05.2013-25.05.2013 Country: TÜRKİYE

5 Sınıf Öğrencilerinin Denk Kesir Kavramına Yönelik Durumları

Authors: SARI MEHMET HAYRİ,UYANIK GÖKHAN

Uluslararası Özet bildiri Event Name: Uluslararası Türk Kültür Coğrafyasında Eğitim Bilimleri Araştırma Sempozyumu Event Dates: 01.10.2012-03.10.2012 Country: TÜRKİYE

  • Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi 11.07.2018-11.07.2019  | Proje Tamamlandı | 

    Name: Somut ve Teknoloji Destekli Öğrenme Araçlarının İlkokulda Basamak Değeri Kavramını Geliştirmedeki Etkisi

    Subject:  - Role: Yürütücü

  • Yüksek Lisans 2021 Tamamlandı

      HİLAL KESER


    Thesis Title: İlkokul matematik ders kitaplarında yer alan doğal sayılarda basamak değeri kavramının farklı boyutlarda incelenmesi


    Place: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Temel Eğitim Ana Bilim Dalı

___ Links ___