PROFESÖR
NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ
NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ
ERCİYES ÜNİVERSİTESİ İLAHİYAT FAKÜLTESİ
ERCİYES ÜNİVERSİTESİ İLAHİYAT FAKÜLTESİ
ERCİYES ÜNİVERSİTESİ İLAHİYAT FAKÜLTESİ
ERCİYES ÜNİVERSİTESİ İLAHİYAT FAKÜLTESİ
ERCİYES ÜNİVERSİTESİ İLAHİYAT FAKÜLTESİ
" Din kültürü ve ahlak bilgisi öğretmenlerinin pedagojik formasyon yeterlikleri "
ERCİYES ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ
" Mehmed Şemseddin (Günaltay) ın Din Eğitimi Anlayışı "
ERCİYES ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ
İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ İLAHİYAT FAKÜLTESİ
HATİCE ARI
Tez Adı: DİN KÜLTÜRÜ VE AHLAK BİLGİSİ ÖĞRETİM PROGRAMI (ORTAÖĞRETİM 9, 10, 11 VE 12. SINIFLAR) 11. SINIF HEDEF VE KAZANIMLARININ ÖĞRENCİ İLGİ VE İHTİYAÇLARI İLE UYUMU
Yer: Erciyes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Felsefe ve Din Bilimleri Ana Bilim Dalı
ZEYNEP YÜCEL
Tez Adı: PROJE İMAM HATİP LİSESİ ÖĞRENCİLERİNİN MESLEK DERSLERİNE YÖNELİK TUTUMLARININ ÖĞRENCİ VE VELİ GÖRÜŞLERİNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ
Yer: Erciyes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Felsefe ve Din Bilimleri Ana Bilim Dalı
HATİCE KÜBRA TALİP
Tez Adı: DİN KÜLTÜRÜ VE AHLAK BİLGİSİ DERSİNDE, DİSİPLİNLERARASI İLİŞKİLENDİRMELERİN KULLANIMI
Yer: Erciyes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Felsefe ve Din Bilimleri Ana Bilim Dalı
AYŞEGÜL ÇAVDAR
Tez Adı: AİHM KARARLARI IŞIĞINDA GÜNCEL DKAB ÖĞRETİM PROGRAMLARININ DEĞERLENDİRİLMESİ
Yer: Erciyes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Felsefe ve Din Bilimleri Ana Bilim Dalı
SEÇİL KILIÇ
Tez Adı: Öğretmen ve Öğrenci Görüşlerine Göre Seçmeli Kur'an Dersinin Sorunları
Yer: Erciyes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Felsefe ve Din Bilimleri Ana Bilim Dalı
ABDULLAH ERTEKİN
Tez Adı: Diyanet Çocuk Dergisinin (2004-2019 Yılları arası) Din Eğitimi açısından İncelenmesi
Yer: Erciyes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Felsefe ve Din Bilimleri Ana Bilim Dalı
BÜŞRA NUR FİLİK
Tez Adı: DEĞERLER EĞİTİMİ AÇISINDAN 6. SINIF DİN KÜLTÜRÜ ve AHLAK BİLGİSİ DERS KİTABINDA KÖK DEĞERLERİN İNCELENMESİ
Yer: Erciyes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Felsefe ve Din Bilimleri Ana Bilim Dalı
İRFAN BAYRAK
Tez Adı: Okul müdürleri ve DKAB öğretmenleri gözüyle ortaokul ve liselerde görev yapan okul yöneticilerinin bu okullarda yapılan din eğitimi faaliyetlerini etkileme durumu nedir
Yer: Erciyes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Felsefe ve Din Bilimleri Ana Bilim Dalı
MELTEM ÜLGER
Tez Adı: Ortaokul Peygamberimizin Hayatı Dersi Öğretim Programının Program Geliştirme İlkelerine Göre Değerlendirilmesi
Yer: Erciyes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Felsefe ve Din Bilimleri Ana Bilim Dalı
Mehmet Koca
Tez Adı: Ortaöğretim Din Öğretimi Öğretmenlerinin Materyal Geliştirme Yeterliklerinin Değerlendirilmesi
Uyarı YÖKSİS'ten danışmanlık bilgilerinizi güncellemeniz gerekmektedir
MUHAMMED ESAT ALTINTAŞ
Tez Adı: Öğretmenlerine göre ilköğretim din kültürü ve ahlak bilgisi dersinde değer öğretimi
Yer: Erciyes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Felsefe ve Din Bilimleri Ana Bilim Dalı
CEMİL OSMANOĞLU
Tez Adı: Orta öğretim Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi (DKAB) öğretim programında ve ders kitaplarında çoğulculuk
Yer: Erciyes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Felsefe ve Din Bilimleri Ana Bilim Dalı
RAMAZAN DİLER
Tez Adı: Din kültürü ve Ahlâk Bilgisi dersi ile ilgili gazetelerdeki tartışmaların değerlendirilmesi (2003-2006)
Yer: Erciyes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Felsefe ve Din Bilimleri Ana Bilim Dalı
MEHMET KORKMAZ
Tez Adı: Kur'an kursu öğreticilerinin eğitim-öğretim yeterlikleri açısından kendilerini değerlendirmeleri
Yer: Erciyes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Felsefe ve Din Bilimleri Ana Bilim Dalı
SÜLEYMAN AKYÜREK
Tez Adı: Din öğretiminde kavram öğretimi (Doğruluk kavramı örneği)
Yer: Erciyes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Felsefe ve Din Bilimleri Ana Bilim Dalı
Tevhide Görgün
Tez Adı: Ortaokul Öğrencilerinin Seçmeli Kuran-ı Kerim Dersine Karşı Tutumları ve Seçmelerini Etkileyen Faktörler
Uyarı YÖKSİS'ten danışmanlık bilgilerinizi güncellemeniz gerekmektedir
KÜBRA BOYDAK
Tez Adı: Öğretmen ve öğrenci görüşlerine göre özel liselerde yürütülen değerler eğitimi uygulamalarının değerlendirilmesi (Kayseri örneği)
Yer: Erciyes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Felsefe ve Din Bilimleri Ana Bilim Dalı
ALİ ÇİFTÇİ
Tez Adı: Temel eğitimden ortaöğretime geçiş sınavının (TEOG) DKAB dersine yansımalarına ilişkin öğretmen görüşleri
Yer: Erciyes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Felsefe ve Din Bilimleri Ana Bilim Dalı
SABRİ KARARMAZ
Tez Adı: Camilerde Kur'an öğretimi programının uygulamasının değerlendirilmesi (Adana örneği)
Yer: Erciyes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Felsefe ve Din Bilimleri Ana Bilim Dalı
ESRA TUNÇ
Tez Adı: İlköğretim ve ortaöğretime din eğitimi öğretmeni yetiştirme ve istihdamı (2006-2011 yılları arası)
Yer: Erciyes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Felsefe ve Din Bilimleri Ana Bilim Dalı
KEMAL ASLAN
Tez Adı: Dinimizi öğreniyoruz 1-2-3 yaz Kur'an kursları ders kitaplarının materyal geliştirme ilkeleri açısından incelenmesi
Yer: Erciyes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Felsefe ve Din Bilimleri Ana Bilim Dalı
İSHAK TEKİN
Tez Adı: Din kültürü ve ahlak bilgisi öğretmenliği lisans programının değerlendirilmesi
Yer: Erciyes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Felsefe ve Din Bilimleri Ana Bilim Dalı
NAZIM BAYRAKDAR
Tez Adı: Din kültürü ve ahlak bilgisi öğretmenlerinin disiplin anlayışları
Yer: Erciyes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Felsefe ve Din Bilimleri Ana Bilim Dalı
ELİF TAŞCIOĞLU
Tez Adı: İlköğretim Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi programının değerlendirilmesi
Yer: Erciyes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Felsefe ve Din Bilimleri Ana Bilim Dalı
MEHMET KORKMAZ
Tez Adı: İlköğretim din kültürü ve ahlak bilgisi öğretmenliği programının eğitimde program geliştirme açısından incelenmesi
Yer: Erciyes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Felsefe ve Din Bilimleri Ana Bilim Dalı
HATİCE DİLER
Tez Adı: İlköğretim 4. sınıf din kültürü ve ahlak ders kitaplarının değerlendirilmesi
Yer: Erciyes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Felsefe ve Din Bilimleri Ana Bilim Dalı
ALİ GÜNGÖR
Tez Adı: İlköğretim okulları ikinci kademe din kültürü ve ahlak bilgisi öğretmenlerinin ölçme ve değerlendirme sorunları
Yer: Erciyes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Felsefe ve Din Bilimleri Ana Bilim Dalı
ERCİYES ÜNİVERSİTESİ
ERCİYES ÜNİVERSİTESİ
ERCİYES ÜNİVERSİTESİ
ERCİYES ÜNİVERSİTESİ
ERCİYES ÜNİVERSİTESİ
ERCİYES ÜNİVERSİTESİ
ERCİYES ÜNİVERSİTESİ