ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ
NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ
NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ
" Okuma Sağaltımı Programının (OSP) tasarlanması ve etkililiğinin değerlendirilmesi: İlkokul örneği "
GAZİ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ SINIF EĞİTİMİ (DR)
" ÇOCUK EDEBİYATINDA GÖÇ VE GÖÇMENLİK OLGUSU "
GAZİ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ SINIF EĞİTİMİ (YL) (TEZLİ)
ANADOLU ÜNİVERSİTESİ İKTİSAT FAKÜLTESİ SİYASET BİLİMİ VE KAMU YÖNETİMİ BÖLÜMÜ KAMU YÖNETİMİ PR. (AÇIKÖĞRETİM)
KASTAMONU ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ SINIF ÖĞRETMENLİĞİ PR.
ANADOLU ÜNİVERSİTESİ AÇIKÖĞRETİM FAKÜLTESİ HUKUK BÖLÜMÜ ADALET PR. (AÇIKÖĞRETİM)
Adı: AB Komisyonu MERSCIN Uluslararası 4. Bilim Şenliği Kapsamındaki Atölye (Çocukları Sorgulayıcı Düşündürme Atölyesi: Gel! Kumkurdu ile Düşünelim!)
Konusu: Çocukları Sorgulayıcı Düşündürme Atölyesi: Gel! Kumkurdu ile Düşünelim! Görevi: EğitmenAdı: Fen Öğretiminde Alana Özgü Yöntem-Materyal Uyumu ve Entegrasyonu-III
Konusu: - Görevi: Yardımcı PersonelAdı: Fen Öğretiminde Alana Özgü Yöntem-Materyal Uyumu ve Entegrasyonu-II
Konusu: - Görevi: Yardımcı PersonelAdı: Fen Öğretiminde Alana Özgü Yöntem-Materyal Uyumu ve Entegrasyonu
Konusu: Bu projede, alan özgülüğe vurgu yapan eğitim fakülteleri güncel lisans programlarına göre eğitim alma şansları olmayan eski programlara göre eğitim almış, alana özgü yöntem-materyal entegrasyonuna ilişkin bir eğitim almamış ve bu konuda eksiklikleri olması büyük oranda ihtimal dahlinde olan öğretmen adaylarına eğitim vermektir. Bu eğitim amacı halen fakültelerde eski programlara göre eğitim alan 4.Sınıf Fen Öğretmen adaylarına, pedagojik alan bilgisinin bir bileşeni olarak “alana özgü materyal ve nitelikleri bilgisi kazandırmak” ve bu tür “materyallerin yine fen bilimlerine özgü güncel yöntemler ile uyumu ve entegrasyonu” konusunda uygulamalı ve teorik eğitim vermektir. Görevi: Yardımcı PersonelDOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ MURAT TEMUR ( YÖK Araştırmacı ID: 274695 )
Santral: 0384 228 1000 Dâhilî: 21082