Akademik Unvanlar

  • 2018

      DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ

    NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ

  • 2018 2013

      ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ

    NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ

Öğrenim Bilgisi

  • Doktora 2017

    Güncel tüketici satın alma eğilimleri ile yabancı ürün satın alma niyeti arasındaki ilişkide fiyat algısının aracılık etkisi üzerine bir araştırma  "

    MARMARA ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ PAZARLAMA (DR) 

  • Yüksek Lisans 2013

    University of New Haven College of Business/ Master of Business Administration  

  • Yüksek Lisans 2011

    Alışveriş merkezi çekicilik kriterlerinin müşteri çekim mesafesine etkisi ve Ankara ili uygulaması  "

    GAZİ ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA ANABİLİM DALI 

  • Lisans 2009

    GAZİ ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ İŞLETME BÖLÜMÜ İŞLETME PR.

2019-2020 Önlisans Girişimcilik
2018-2019 Önlisans Girişimcilik
2017-2018 Önlisans Girişimcilik- Küçük İşletme Yönetimi
2017-2018 Önlisans Satış Yönetimi ve Pazarlama
2017-2018 Önlisans Pazarlama
2017-2018 Önlisans Girişimcilik
2022-2023 Lisans Professional English II
2022-2023 Lisans Reading and Speaking in Foreign Language
2022-2023 Lisans Pazarlama iletişimi
2022-2023 Lisans Pazarlama İlkeleri
2021-2022 Lisans Professional English II
2021-2022 Lisans Marka Yönetimi
2021-2022 Lisans Pazarlama Yönetimi
2021-2022 Lisans Dijital Pazarlama
2021-2022 Lisans Pazarlama İlkeleri
2021-2022 Lisans Yabancı Dilde Okuma Yazma
2021-2022 Lisans Reading and Speaking in Foreign Language
2021-2022 Lisans Tüketici Davranışı
2020-2021 Lisans Pazarlama II
2020-2021 Lisans Marka Yönetimi
2020-2021 Lisans Foreign Languages for Business
2020-2021 Lisans Pazarlama İlkeleri
2020-2021 Lisans Dijital Pazarlama
2020-2021 Lisans Bankacılıkta Dış Ticaret İşlemleri
2020-2021 Lisans Araştırma Yöntemleri
2020-2021 Lisans Professional English II
2020-2021 Lisans Pazarlama I
2020-2021 Lisans Mesleki İngilizce II
2019-2020 Lisans Reklam ve Halkla İlişkiler
2019-2020 Lisans Professional English II
2019-2020 Lisans Pazarlama I
2019-2020 Lisans Pazarlama Araştırması
2019-2020 Lisans Marka Yönetimi
2019-2020 Lisans Dijital Pazarlama
2019-2020 Lisans Pazarlama II
2019-2020 Lisans Foreign Languages for Business
2018-2019 Lisans Dijital Pazarlama
2018-2019 Lisans Reklam ve Halkla İlişkiler
2018-2019 Lisans Pazarlama I
2018-2019 Lisans Pazarlama II
2018-2019 Lisans Marka Yönetimi
2017-2018 Lisans Pazarlama II
2017-2018 Lisans Mesleki İngilizce III
2017-2018 Lisans Mesleki İngilizce II
2017-2018 Lisans Foreign Languages for Business
2022-2023 Yüksek Lisans İşletmecilikte Araştırma Yöntemleri
2022-2023 Yüksek Lisans Pazarlama Yönetimi
2021-2022 Yüksek Lisans Bütünleşik Pazarlama İletişimi
2021-2022 Yüksek Lisans Pazarlama Yönetimi
2021-2022 Yüksek Lisans İşletmecilikte Araştırma Yöntemleri
2020-2021 Yüksek Lisans Tutundurma
2020-2021 Yüksek Lisans Reklam
2020-2021 Yüksek Lisans Hizmet Pazarlaması
2020-2021 Yüksek Lisans İşletmecilikte Araştırma Yöntemleri
2020-2021 Yüksek Lisans Pazarlama Yönetimi
2020-2021 Yüksek Lisans Uluslararası Pazarlama
2020-2021 Yüksek Lisans Pazarlama İlkeleri
2019-2020 Yüksek Lisans Pazarlama Yönetimi
2019-2020 Yüksek Lisans Kar Amacı Gütmeyen Örgütlerde Pazarlama
2019-2020 Yüksek Lisans Sağlık Kurumlarında Pazarlama
2019-2020 Yüksek Lisans Uluslararası Pazarlama
2019-2020 Yüksek Lisans Reklam
2018-2019 Yüksek Lisans Pazarlama Yönetimi
2018-2019 Yüksek Lisans Uluslararası Pazarlama
2022-2023 Doktora Stratejik Pazarlama Yönetimi
2022-2023 Doktora Tüketici Davranışları ve Tüketim Kültürü Teorileri
2021-2022 Doktora Tüketici Davranışları ve Tüketim Kültürü Teorileri
2021-2022 Doktora Stratejik Pazarlama Yönetimi
2021-2022 Doktora Stratejik Marka Yönetimi ve İletişimi
2021-2022 Doktora Pazarlama Sosyolojisi
2020-2021 Doktora Global Pazarlama
2020-2021 Doktora Stratejik Pazarlama Yönetimi
2019-2020 Doktora İnternette Pazarlama
2019-2020 Doktora Hizmet Pazarlaması
2019-2020 Doktora Global Pazarlama
2018-2019 Doktora Reklam ve Rekabet
2018-2019 Doktora Güncel Pazarlama Yaklaşımları
2018-2019 Doktora Stratejik Pazarlama Yönetimi

Filtrele:

Yasal Yönleriyle Satış

ÜNSALAN ERDAL, ÜNSALAN MUSTAFA, 2022.

Ulusal Bilimsel Kitap Yayın Bilgisi: Detay Yayıncılık, TÜRKİYE. | ISBN: 978-605-254-634-5

Sorularla Pazarlama İlkeleri

ÜNSALAN MUSTAFA, 2021.

Ulusal Bilimsel Kitap Yayın Bilgisi: ASOS Yayınları, TÜRKİYE. | ISBN: 978-625-7501-10-1

Pazarlama

ÜNSALAN MUSTAFA, 2020.

Ulusal Ders Kitabı Yayın Bilgisi: Nobel Akademik Yayıncılık, TÜRKİYE. | ISBN: 978-625-406-332-9

Pazarlama ve Sosyoloji: İşletme ve Toplum İlişkisi

ÜNSALAN MUSTAFA, 2019.

Ulusal Bilimsel Kitap Yayın Bilgisi: Beta BasımYayım Dağıtım A.Ş., TÜRKİYE. | ISBN: 978-605-242-362-2

Türkiye de Pazarlama Biliminin Akademik Tarihi

ÜNSALAN MUSTAFA, 2016.

Ulusal Bilimsel Kitap Yayın Bilgisi: Beta Basım Yayım Dağıtım, TÜRKİYE. | ISBN: 978-605-333-580-1

Tüketici Etnosentrizminin Tüketici Fiyat Algısına Etkisi

ÜNSALAN MUSTAFA,BAYRAKTAR AZRA, 2017

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: Eurasian Scientific Journal Index, Directory of Research Journals Indexing, Sosyal Bilimler Atıf Dizini Yayın Yeri: International Journal of Academic Value Studies (Javstudies JAVS) Cilt: 3 Sayı: 9 DOI: 10.23929/javs.163 ISSN: 2149-8598

Gösterişçi Tüketim ve Yabancı Ürün Satın Alma Niyeti Arasındaki İlişki Üzerine Nitel Bir Araştırma

YEŞİL EMRE, ÜNSALAN MUSTAFA, 2021

Ulusal Hakemli Özgün MakaleEndeks: Directory of Research Journals Indexing (DRJI) Yayın Yeri: Kapadokya Akademik Bakış Cilt: 5 Sayı: 2 DOI: - ISSN: 2602-3474

Tüketici Etiği Açısından Showrooming Mağaza İstismarı OlarakTanımlanabilir mi?

ÜNSALAN MUSTAFA, 2018

Ulusal Hakemli Özgün MakaleEndeks: ASOS İndeks Yayın Yeri: Pazarlama İçgörüsü Üzerine Çalışmalar Cilt: 2 Sayı: 1 DOI: - ISSN: 2667-6591

Kovid-19 Pandemisi Etkisinde Tüketicinin Dijital Yalnızlığı Üzerine Nitel Bir Araştırma

BİLEN Deniz, YÜCEL Müşerref, ÜNSALAN MUSTAFA, 2022

Ulusal Hakemli Özgün MakaleEndeks: TR DİZİN Yayın Yeri: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi Cilt: 12 Sayı: - DOI: 10.30783/nevsosbilen.1124270 ISSN: 2149-3871

C Kuşağına Yönelik Müşteri Elde Tutma Stratejileri

ÜNSALAN MUSTAFA, 2017

Ulusal Hakemli Özgün MakaleEndeks: TR DİZİN Yayın Yeri: 3. SEKTÖR SOSYAL EKONOMİ DERGİSİ Cilt: 52 Sayı: - DOI: 10.15659/3.sektor-sosyal-ekonomi.17.12.832 ISSN: 21481237

Stimulating Factors of Impulse Buying Behavior A Literature Review

ÜNSALAN MUSTAFA, 2016

Ulusal Hakemli Özgün MakaleEndeks: EBSCO Yayın Yeri: Gazi Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi Cilt: 18 Sayı: 2 DOI: - ISSN: 2148-1792

Equity Based Crowdfunding Platforms’ Marketing Communication Strategies: The Case of Fonbulucu

Yazar: ÜNSALAN MUSTAFA

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: 7th International EMI Entrepreneurship & Social Sciences Congress Etkinklik Tarihi: 20.06.2022-27.11.2022 Ülke: ÖZBEKİSTAN

Anlık (Plansız) Satın Alma Davranışı, Alışveriş Keyfi ve Mutluluk Üzerine Kavramsal Bir İnceleme

Yazarlar: ÜNSALAN MUSTAFA, ZENGİN RABİA BETÜL

Ulusal Tam metin bildiri Etkinlik Adı: 26. Pazarlama Kongresi Etkinklik Tarihi: 23.06.2022-25.06.2022 Ülke: TÜRKİYE

Tüketici Dindarlığının Marka Bağlılığına Etkisinin Demografik Değişkenler Açısından İncelenmesi

Yazar: ÜNSALAN MUSTAFA

Ulusal Özet bildiri Etkinlik Adı: International Sustainable Business and Economics Strategies Congress Etkinklik Tarihi: 10.12.2021-11.12.2021 Ülke: TÜRKİYE

Ünlülerin Özel Yaşamlarındaki̇ Sorunların Reklam Yüzü Oldukları Markaya Etkisi̇

Yazarlar: YEŞİL EMRE,ÜNSALAN MUSTAFA

Ulusal Tam metin bildiri Etkinlik Adı: III. Uluslararası Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Sempozyumu Etkinklik Tarihi: 25.06.2019-27.06.2019 Ülke: TÜRKİYE

Enflasyonla Mücadele Kampanyası’nın Satın Alma Davranışı Üzerine Etkisi: İndirim Duyarlılığının Aracılık Rolü

Yazarlar: DUVARCI HARUN,ÜNSALAN MUSTAFA

Ulusal Tam metin bildiri Etkinlik Adı: III. Uluslararası Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Sempozyumu, Etkinklik Tarihi: 25.06.2019-27.06.2019 Ülke: TÜRKİYE

Yer Markalamada Ortak Marka Oluşturma Üzerine Bir Araştırma

Yazarlar: ÜNSALAN ERDAL,ÜNSALAN MUSTAFA

Ulusal Özet bildiri Etkinlik Adı: 22 INTERNATIONAL TURKISH COOPERATIVE CONGRESS Etkinklik Tarihi: 05.10.2017-07.10.2017 Ülke: TÜRKİYE

C Kuşağına Yönelik Müşteri Elde Tutma Stratejileri

Yazar: ÜNSALAN MUSTAFA

Ulusal Özet bildiri Etkinlik Adı: 22 INTERNATIONAL TURKISH COOPERATIVE CONGRESS Etkinklik Tarihi: 05.10.2017-07.10.2017 Ülke: TÜRKİYE

Showrooming Mağaza İstismarı

Yazarlar: ÜNSALAN ERDAL,ÜNSALAN MUSTAFA

Ulusal Özet bildiri Etkinlik Adı: 21. Pazarlama Kongresi Etkinklik Tarihi: 06.10.2016-08.10.2016 Ülke: TÜRKİYE

Hizmet Kalitesi ve Perakende Hizmet Kalitesi Ölçekleri Üzerine Literatür Taraması

Yazar: ÜNSALAN MUSTAFA

Ulusal Tam metin bildiri Etkinlik Adı: 2. Uluslararası Çin’den Adriyatik’e Sosyal Bilimler Kongresi Etkinklik Tarihi: 05.05.2016-07.05.2016 Ülke: TÜRKİYE

Elektronik Ağızdan Ağıza Pazarlama Motivasyon Faktörlerinin Belirlenmesi Üniversite Öğrencileri Üzerine Bir Araştırma

Yazarlar: LEBLEBİCİOĞLU BURAK,ÜNSALAN MUSTAFA

Ulusal Tam metin bildiri Etkinlik Adı: 14. Ulusal İşletmecilik Kongresi Etkinklik Tarihi: 07.05.2015-09.05.2015 Ülke: TÜRKİYE

  • Diğer kamu kuruluşları (Yükseköğretim Kurumları hariç) 20.02.2018-01.03.2019  | Proje Tamamlandı | 

    Adı: Çin Odaklı Kapadokya Destinasyonu Tanıtım Projesi (Chinadocia)

    Konusu:  - Görevi: Araştırmacı

  • Diğer (Ulusal) 02.06.2019-19.09.2019  | Proje Tamamlandı | 

    Adı: Bitki Sağlığı Teşhis ve Analizi Laboratuvarı Kurulumu Fizibilite Raporu

    Konusu: Sertifikalı tohumluk üretmek amacıyla yapılan bitki sağlığı kontrollerinde, mevcut yasal durum gereği Bakanlık il müdürlükleri tarafından alınan numunelerin, analizine yetki verilen zararlı organizmalarla ilgili testlerini yönetmeliklere uygun şekilde yapmaktır. “Bitki Sağlığı Teşhis ve Analizi Laboratuvarı Fizibilitesi” hazırlanması projesinin amacı; halen mevcut yasal düzenlemeler gereği Bakanlık il müdürlükleri tarafından yürütülen ve sertifikalı tohumluk üretmeye yönelik yapılan bitki sağlığı kontrollerinin; özel bitki sağlığı laboratuvarlarınca yapılmasına yönelik sürecin analizini hedeflemektedir. Proje içerisinde; sertifikalı tohumluk üretmek amacıyla, yapılan bitki sağlığı kontrollerinde, alınacak numunelerin, analizine yetki verilen zararlı organizmalarla ilgili analizleri yapmak üzere, gerçek ve tüzel kişilere ait laboratuvarların kuruluş ve çalışma izinlerine, bu laboratuvarlarda çalışan personelin nitelikleri ile tutulacak kayıtlarına, bu yerlerin teknik, sağlık ve hijyenik şartlara uyumu ve denetimine ilişkin esasları bulunmaktadır.  Görevi: Uzman

  • TÜBİTAK PROJESİ 01.07.2015-01.01.2017  | Proje Tamamlandı | 

    Adı: KOBİ lerde Yönetsel Kültürel Zekâ Uluslararasılaşma ve İşletme Performansı SOBAG 114K864

    Konusu:  - Görevi: Bursiyer

  • Doktora 2022 Devam Ediyor

      ZAKARIA ABDIWALI MOHAMED


    Tez Adı: Orta Sınıf Tüketicilerde Kültür Boyutları ve Marka Denkliği Arasındaki İlişkinin Teknoloji Kabul Modeli ile İncelenmesi: Kültürler Arası Karşılaştırma


    Yer: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü İktisadi ve İdari Ana Bilim Dalı


  • Doktora 2021 Devam Ediyor

      ESRA TÜRK


    Tez Adı: Infodeminin Tüketici Şüpheciliği Üzerindeki Etkisinin Markaya Yansımaları


    Yer: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Ana Bilim Dalı


  • Doktora 2021 Devam Ediyor

      DOĞUKAN LİVDUMLU


    Tez Adı: Online etkileyiciler, güven ve satın alma niyeti arasındaki etkileşim: Mobilya sektörü üzerine araştırma


    Yer: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Ana Bilim Dalı


  • Yüksek Lisans 2022 Devam Ediyor

      SELCAN UÇAN ÖZCAN


    Tez Adı: Kamu Çalışanlarında Algılanan Yengeç Sepeti Sendromu ve Örgütsel Sinizm İlişkisi


    Yer: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Kamu Politikası ve İşletmeciliği Ana Bilim Dalı


  • Yüksek Lisans 2022 Devam Ediyor

      AYÇA ÇOLAK


    Tez Adı: Profesyonel Turist Rehberlerinin Destinasyon Marka Algılarının Ve İş Tatminlerinin Kültürel Miras Korunmasındaki Rollerine Etkisi


    Yer: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Ana Bilim Dalı


  • Yüksek Lisans 2020 Devam Ediyor

      ŞEYDA ÜNAL


    Tez Adı: Uluslararası pazarlamada toplumların din ve inanç çeşitliliğine göre markaların pazarlama iletişim stratejileri üzerine bir araştırma


    Yer: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Ana Bilim Dalı


  • Yüksek Lisans 2022 Tamamlandı

      EMRE YEŞİL


    Tez Adı: Gösterişçi tüketimin marka sadakatine etkisinde ülke menşeinin aracılık rolü


    Yer: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Ana Bilim Dalı


  • Yüksek Lisans 2022 Tamamlandı

      HARUN DUVARCI


    Tez Adı: Müşteri yorumlarının bakış açısından tüketici şüpheciliğinin kalite algısına etkisi


    Yer: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Ana Bilim Dalı


  • Yüksek Lisans 2021 Tamamlandı

      ŞENGÜL SAĞLAM


    Tez Adı: Hastanelerin dijitalleşme sürecinde içsel pazarlama uygulamalarının sağlık çalışanları üzerindeki etkisine yönelik bir uygulama


    Yer: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sağlık Yönetimi Ana Bilim Dalı


  • Yüksek Lisans 2021 Tamamlandı

      HATİCE RÜMEYSA ÖNAL


    Tez Adı: Ürün karmasının marka sadakatine etkisinde indirim duyarlılığının aracı rolü


    Yer: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Ana Bilim Dalı


  • Yüksek Lisans 2019 Tamamlandı

      MİYASE HALİDE ÖZMEN


    Tez Adı: Referans grupların ve yabancı ürün satın alma niyetinin tüketicilerin entrosentrizm eğilimleri üzerindeki etkileri


    Yer: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Ana Bilim Dalı

___ Bağlantılar ___