DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ
NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ
NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ
NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ
" Güncel tüketici satın alma eğilimleri ile yabancı ürün satın alma niyeti arasındaki ilişkide fiyat algısının aracılık etkisi üzerine bir araştırma "
MARMARA ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ PAZARLAMA (DR)
University of New Haven College of Business/ Master of Business Administration
" Alışveriş merkezi çekicilik kriterlerinin müşteri çekim mesafesine etkisi ve Ankara ili uygulaması "
GAZİ ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA ANABİLİM DALI
GAZİ ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ İŞLETME BÖLÜMÜ İŞLETME PR.
Adı: Çin Odaklı Kapadokya Destinasyonu Tanıtım Projesi (Chinadocia)
Konusu: - Görevi: AraştırmacıAdı: Bitki Sağlığı Teşhis ve Analizi Laboratuvarı Kurulumu Fizibilite Raporu
Konusu: Sertifikalı tohumluk üretmek amacıyla yapılan bitki sağlığı kontrollerinde, mevcut yasal durum gereği Bakanlık il müdürlükleri tarafından alınan numunelerin, analizine yetki verilen zararlı organizmalarla ilgili testlerini yönetmeliklere uygun şekilde yapmaktır. “Bitki Sağlığı Teşhis ve Analizi Laboratuvarı Fizibilitesi” hazırlanması projesinin amacı; halen mevcut yasal düzenlemeler gereği Bakanlık il müdürlükleri tarafından yürütülen ve sertifikalı tohumluk üretmeye yönelik yapılan bitki sağlığı kontrollerinin; özel bitki sağlığı laboratuvarlarınca yapılmasına yönelik sürecin analizini hedeflemektedir. Proje içerisinde; sertifikalı tohumluk üretmek amacıyla, yapılan bitki sağlığı kontrollerinde, alınacak numunelerin, analizine yetki verilen zararlı organizmalarla ilgili analizleri yapmak üzere, gerçek ve tüzel kişilere ait laboratuvarların kuruluş ve çalışma izinlerine, bu laboratuvarlarda çalışan personelin nitelikleri ile tutulacak kayıtlarına, bu yerlerin teknik, sağlık ve hijyenik şartlara uyumu ve denetimine ilişkin esasları bulunmaktadır. Görevi: UzmanAdı: KOBİ lerde Yönetsel Kültürel Zekâ Uluslararasılaşma ve İşletme Performansı SOBAG 114K864
Konusu: - Görevi: BursiyerZAKARIA ABDIWALI MOHAMED
Tez Adı: Orta Sınıf Tüketicilerde Kültür Boyutları ve Marka Denkliği Arasındaki İlişkinin Teknoloji Kabul Modeli ile İncelenmesi: Kültürler Arası Karşılaştırma
Yer: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü İktisadi ve İdari Ana Bilim Dalı
ESRA TÜRK
Tez Adı: Infodeminin Tüketici Şüpheciliği Üzerindeki Etkisinin Markaya Yansımaları
Yer: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Ana Bilim Dalı
DOĞUKAN LİVDUMLU
Tez Adı: Online etkileyiciler, güven ve satın alma niyeti arasındaki etkileşim: Mobilya sektörü üzerine araştırma
Yer: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Ana Bilim Dalı
SELCAN UÇAN ÖZCAN
Tez Adı: Kamu Çalışanlarında Algılanan Yengeç Sepeti Sendromu ve Örgütsel Sinizm İlişkisi
Yer: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Kamu Politikası ve İşletmeciliği Ana Bilim Dalı
AYÇA ÇOLAK
Tez Adı: Profesyonel Turist Rehberlerinin Destinasyon Marka Algılarının Ve İş Tatminlerinin Kültürel Miras Korunmasındaki Rollerine Etkisi
Yer: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Ana Bilim Dalı
ŞEYDA ÜNAL
Tez Adı: Uluslararası pazarlamada toplumların din ve inanç çeşitliliğine göre markaların pazarlama iletişim stratejileri üzerine bir araştırma
Yer: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Ana Bilim Dalı
EMRE YEŞİL
Tez Adı: Gösterişçi tüketimin marka sadakatine etkisinde ülke menşeinin aracılık rolü
Yer: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Ana Bilim Dalı
HARUN DUVARCI
Tez Adı: Müşteri yorumlarının bakış açısından tüketici şüpheciliğinin kalite algısına etkisi
Yer: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Ana Bilim Dalı
ŞENGÜL SAĞLAM
Tez Adı: Hastanelerin dijitalleşme sürecinde içsel pazarlama uygulamalarının sağlık çalışanları üzerindeki etkisine yönelik bir uygulama
Yer: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sağlık Yönetimi Ana Bilim Dalı
HATİCE RÜMEYSA ÖNAL
Tez Adı: Ürün karmasının marka sadakatine etkisinde indirim duyarlılığının aracı rolü
Yer: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Ana Bilim Dalı
MİYASE HALİDE ÖZMEN
Tez Adı: Referans grupların ve yabancı ürün satın alma niyetinin tüketicilerin entrosentrizm eğilimleri üzerindeki etkileri
Yer: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Ana Bilim Dalı
NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ
NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ
DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ MUSTAFA ÜNSALAN ( YÖK Araştırmacı ID: 35016 )
Santral: 0384 228 1000 Dâhilî: 16072