Akademik Unvanlar

  • 2016

      YARDIMCI DOÇENT

    NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ

Öğrenim Bilgisi

  • Bütünleşik Doktora 2015

    Etik lider olarak okul yöneticisinin özellikleri ve davranışlarına ilişkin ortaöğretim öğretmenlerinin görüşleri (Eskişehir ili örneği)  "

    ANADOLU ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ EĞİTİM YÖNETİMİ TEFTİŞİ, PLANLAMASI VE EKONOMİSİ (DR) 

  • Lisans 2003

    ANADOLU ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ BİLGİSAYAR VE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ BİLGİSAYAR VE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ ÖĞRETMENLİĞİ PR.

2019-2020 Lisans Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi
2019-2020 Lisans Sınıf Yönetimi
2019-2020 Lisans Türk Eğitim Tarihi
2019-2020 Lisans Eğitime Giriş
2018-2019 Lisans Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi
2018-2019 Lisans Eğitim Sosyolojisi
2018-2019 Lisans Eğitim Psikolojisi
2018-2019 Lisans Eğitime Giriş
2018-2019 Lisans Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi
2017-2018 Lisans İnsan İlişkileri ve İletişim
2017-2018 Lisans Gelişim Psikolojisi
2017-2018 Lisans Eğitim Sosyolojisi
2017-2018 Lisans Rehberlik
2017-2018 Lisans Eğitim Bilimlerine Giriş
2017-2018 Lisans Eğitim Bilimine Giriş
2016-2017 Lisans Eğitim Bilimine Giriş
2016-2017 Lisans Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi
2016-2017 Lisans Sınıf Yönetimi
2016-2017 Lisans Etkili İletişim Becerileri
2016-2017 Lisans Eğitim Bilimlerine Giriş

Filtrele:

Eğitimde Ahlak ve Etik

BÖRÜ NEŞE, BOYACI ADNAN, 2022.

Ulusal Bilimsel Kitap Yayın Bilgisi: Eğiten Kitap. | ISBN: 978-625-8297-22-5

Çağdaş Sınıf Yönetimi Yaklaşımları

BÖRÜ NEŞE, 2022.

Ulusal Bilimsel Kitap Yayın Bilgisi: VizeTek. | ISBN: 978-625-8499-70-4

Principals' views on factors affecting academic success: A case study from Turkey

BÖRÜ NEŞE, 2021

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: ERIC Yayın Yeri: Educational Research Quarterly Cilt: 44 Sayı: 3 DOI: - ISSN: 000000

Comparing the relationships between school principals' leadership types and teachers' academic optimism

BÖRÜ NEŞE, BELLİBAŞ MEHMET ŞÜKRÜ, 2021

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: ERIC Yayın Yeri: International Journal of Leadership in Education Cilt: - Sayı: - DOI: 10.1080/13603124.2021.1889035 ISSN: 1360-3124","1464-5092

Eğitim fakültesi öğrencilerinin vatanını sevme nedenleri

BÖRÜ NEŞE, 2020

Ulusal Hakemli Özgün MakaleEndeks: Social Science Research Network (SSRN) GeneralImapctFactor Scientific World Index Sosyal Bilimler Atıf Dizini (SOBIAD) WorldCat Yayın Yeri: International Journal of Social Humanities Sciences Research Cilt: 7 Sayı: 58 DOI: - ISSN: 2459-1149

Yabancı uyruklu öğrencilere okuma yazma öğretimi

BÖRÜ NEŞE, 2020

Ulusal Hakemli Özgün MakaleEndeks: Social Science Research Network (SSRN) GeneralImapctFactor Scientific World Index Sosyal Bilimler Atıf Dizini (SOBIAD) WorldCat Yayın Yeri: International Journal of Social and Humanities Sciences Research Cilt: 7 Sayı: 55 DOI: - ISSN: 2459-1149

Eğitim fakültesi öğrencilerinin vatanseverlik tutum düzeyi

BÖRÜ NEŞE,YILMAZ SALİH, 2020

Ulusal Hakemli Özgün MakaleEndeks: Social Science Research Network (SSRN) GeneralImapctFactor Scientific World Index Sosyal Bilimler Atıf Dizini (SOBIAD) WorldCat Yayın Yeri: International Journal of Social Humanities Sciences Research Cilt: 7 Sayı: 56 DOI: - ISSN: 2459-1149

Öğretmen adaylarının çok kültürlü eğitime yönelik kişilik özeliklerini gösterme düzeyi

BÖRÜ NEŞE, 2018

Ulusal Hakemli Özgün MakaleEndeks: SOBIAD Yayın Yeri: Ines Journal Cilt: 5 Sayı: 14 DOI: - ISSN: 2149-0848

Evaluating the teaching modules in informational technologies field within the scope of development project of vocational education

GÜVEN MERAL,COŞKUNSERÇE OZAN,BÖRÜ NEŞE, 2008

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: ERA, Eur-Asia Database Yayın Yeri: World Applied Sciences Journal Cilt: 4 Sayı: 1 DOI: - ISSN: 1818-4952

Başarılı Okul Liderliği Ölçeği (BAŞOL): Bir Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması

BÖRÜ NEŞE, YILMAZ SALİH, 2022

Ulusal Hakemli Özgün MakaleEndeks: TR DİZİN Yayın Yeri: MİLLÎ EĞİTİM Cilt: 51 Sayı: 235 DOI: 10.37669/milliegitim.909081 ISSN: 2791-7657

Mesleğe yeni başlayan öğretmenler için mentörlük ve mesleğe giriş eğitimi

BÖRÜ NEŞE, 2019

Ulusal Hakemli Özgün MakaleEndeks: TR DİZİN Yayın Yeri: Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi Cilt: 21 Sayı: 2 DOI: 10.17556/erziefd.430221 ISSN: 2148-7510

İlkokullarda sosyal adaletin gelişimine yönelik uygulamaların ve okul müdürlerinin liderlik davranışlarının değerlendirilmesi

BÖRÜ NEŞE, 2019

Ulusal Hakemli Özgün MakaleEndeks: TR DİZİN Yayın Yeri: Eğitim Ve İnsani Bilimler Dergisi: Teori Ve Uygulama Cilt: 10 Sayı: 20 DOI: - ISSN: 1309-8659

Okul yöneticileri açısından etik liderlik

BOYACI ADNAN,BÖRÜ NEŞE, 2016

Ulusal Hakemli Özgün MakaleEndeks: TR DİZİN Yayın Yeri: Turkish Studies Cilt: 11 Sayı: 14 DOI: http://dx.doi.org/10.7827/TurkishStudies.9819 ISSN: 1308-2140

Etik lider olarak okul yöneticilerinin özelliklerine ve davranışlarına ilişkin ortaöğretim öğretmenlerinin görüşleri (Eskişehir ili örneği)

BÖRÜ NEŞE,BOYACI ADNAN, 2016

Ulusal Hakemli Özgün MakaleEndeks: TR DİZİN Yayın Yeri: Turkish Studies Cilt: 11 Sayı: 19 DOI: http://dx.doi.org/10.7827/TurkishStudies.9984 ISSN: 1308-2140

Göçmen öğrencilerin eğitim-öğretim ortamında karşılaştıkları sorunlar (Eskişehir ili örneği)

BÖRÜ NEŞE,BOYACI ADNAN, 2016

Ulusal Hakemli Özgün MakaleEndeks: TR DİZİN Yayın Yeri: Turkish Studies Cilt: 11 Sayı: 14 DOI: http://dx.doi.org/10.7827/TurkishStudies.9818 ISSN: 1308-2140

Ethical dilemmas: A problematic situation for teachers

BÖRÜ NEŞE, 2020

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: Journals Indexed in Eric Yayın Yeri: International Journal of Progressive Education Cilt: 16 Sayı: 3 DOI: - ISSN: 1554-5210

Organizational and environmental contexts affecting school principals’xx distributed leadership skills

BÖRÜ NEŞE, 2020

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: Journals Indexed in Eric Yayın Yeri: International Journal of Educational Leadership and Management Cilt: 8 Sayı: 2 DOI: 10.17583/ijelm.2020.4482 ISSN: 2014-9018

The stakeholder perceptions of the factors affecting school economy

BÖRÜ NEŞE, 2018

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: Journals Indexed in Eric Yayın Yeri: International Journal of Progressive Education Cilt: 14 Sayı: 5 DOI: 10.29329/ijpe.2018.157.8 ISSN: 1554-5210

The factors affecting teacher-motivation

BÖRÜ NEŞE, 2018

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: Journals Indexed in Eric Yayın Yeri: International Journal of Instruction Cilt: 11 Sayı: 4 DOI: https://doi.org/10.12973/iji.2018.11448a ISSN: 1308-1470

The effects of service learning and volunteerism activities on university students in Turkey

BÖRÜ NEŞE, 2017

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: Journals Indexed in Eric Yayın Yeri: Journal of Education and Training Studies Cilt: 5 Sayı: 6 DOI: 10.11114/jets.v5i6.2405 ISSN: 2324-805X

School principals’ practices and their facing barriers to sustainable development in Turkish K12 schools

BÖRÜ NEŞE, 2024

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: Scopus Yayın Yeri: International Journal of Leadership in Education Theory and Practice Cilt: - Sayı: - DOI: 10.1080/13603124.2023.2298693 ISSN: (Print) (Online) Journal homepage: https://www.tandfonline.com/loi/tedl20

Okul-aile işbirliği üzerinde etkili olan merkezileşmiş yasaların sosyo-ekonomik düzeyi düşük bölgelerdeki okullarda işleyişi

Yazarlar: BÖRÜ NEŞE, ERDENER MEHMET AKİF

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: 3rd International Black Sea. Modern scientific research. Congress Etkinklik Tarihi: 23.03.2023-25.10.2024 Ülke: -

Öğretmenler için sosyal adalet liderliği

Yazarlar: BÖRÜ NEŞE,APAYDIN ÇİĞDEM,Demiral Sadife

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: Xv. Uluslararası eğitim yönetimi forumu Etkinklik Tarihi: 01.05.2024-25.10.2024 Ülke: TÜRKİYE

Social Justice Leadership for Resilient Students at Schools with Low-Socio Economic Level by Considering Centralized Education System

Yazarlar: BÖRÜ NEŞE,Demiral Sadife

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: EERA European Educational Research Association | EERA Etkinklik Tarihi: 22.08.2024-25.10.2024 Ülke: İSKOÇYA

Okul müdürleri için sosyal adalet liderliği ölçeğinin geliştirilmesi

Yazarlar: APAYDIN ÇİĞDEM,BÖRÜ NEŞE,Demiral Sadife

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: 17. Uluslararası Egğitim Yönetimi Kongresi UEYK2024 Etkinklik Tarihi: 07.03.2024-25.10.2024 Ülke: TÜRKİYE

Okul müdürlerinin bireysel kültürel değerleri ile öğretmenlerin iyi oluş düzeyi arasında okul müdürlerinin sosyal adalet liderliğinin aracılık rolü

Yazarlar: BÖRÜ NEŞE, APAYDIN ÇİĞDEM, Manolova Yalçın Oksana

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: 3rd International Graduate Studies Congress (IGSCONGʹ23) Etkinklik Tarihi: 14.06.2023-25.10.2024 Ülke: -

School Principals’ Practices and Their Facing Barriers to Sustainable Development in Turkish K12 Schools

Yazar: BÖRÜ NEŞE

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: 3rd International Graduate Studies Congress (IGSCONGʹ23) Etkinklik Tarihi: 14.06.2023-25.10.2024 Ülke: -

Bireysel kültürel değerler ile öğretmen mesleki öğrenmesi arasında paylaşılan öğretim liderliğin aracılık rolü

Yazarlar: BÖRÜ NEŞE, APAYDIN ÇİĞDEM, ERİÇOK BARIŞ

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: 3rd International Graduate Studies Congress (IGSCONGʹ23) Etkinklik Tarihi: 14.06.2023-17.06.2023 Ülke: TÜRKİYE

Bauman’a göre postmodernizm ve siyaset

Yazar: BÖRÜ NEŞE

Uluslararası Tam metin bildiri Etkinlik Adı: Taras Şevçenko, 5. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi Etkinklik Tarihi: 08.05.2020-10.05.2020 Ülke: UKRAYNA

Bauman’a göre postmodernizm ve eğitim

Yazar: BÖRÜ NEŞE

Uluslararası Tam metin bildiri Etkinlik Adı: Taras Şevçenko, 5. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi Etkinklik Tarihi: 08.05.2020-10.05.2020 Ülke: UKRAYNA

Eğitimde sosyal adalet için yerel yönetimler

Yazar: BÖRÜ NEŞE

Uluslararası Tam metin bildiri Etkinlik Adı: 14. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi Etkinklik Tarihi: 02.05.2019-04.05.2019 Ülke: -

Prosocial tendencies measure for preservice teachers

Yazar: BÖRÜ NEŞE

Uluslararası Tam metin bildiri Etkinlik Adı: International Academic Conference Global Education, Teaching and Learning Etkinklik Tarihi: 24.11.2017-25.11.2017 Ülke: AVUSTURYA

___ Bağlantılar ___