Academic Titles

  • 2017

      ÖĞRETİM GÖREVLİSİ

    NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ HACIBEKTAŞ MESLEK YÜKSEKOKULU

  • 2017 2015

      ÖĞRETİM GÖREVLİSİ

    İSTANBUL AREL ÜNİVERSİTESİ MESLEK YÜKSEKOKULU

  • 2015 2013

      ÖĞRETİM GÖREVLİSİ

    DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ İZMİR MESLEK YÜKSEKOKULU

Education

  • Yüksek Lisans 2024

    KONYA TEKNİK ÜNİVERSİTESİ LİSANSÜSTÜ EĞİTİM ENSTİTÜSÜ BİLGİSAYAR MÜHENDİSLİĞİ (YL) (TEZLİ) 

  • Lisans 2013

    ESKİŞEHİR OSMANGAZİ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ BİLGİSAYAR VE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ BİLGİSAYAR VE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ EĞİTİMİ ANABİLİM DALI

  • Önlisans 2010

    DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ İZMİR MESLEK YÜKSEKOKULU BİLGİSAYAR TEKNOLOJİLERİ BÖLÜMÜ BİLGİSAYAR PROGRAMCILIĞI PR. (İÖ)

2023-2024 Önlisans Veri Tabanı I
2023-2024 Önlisans Görsel Programlama II
2023-2024 Önlisans Programlama Temelleri
2023-2024 Önlisans Görsel Programlama III
2023-2024 Önlisans Mobil Programlama
2023-2024 Önlisans Veri Tabanı II
2023-2024 Önlisans Sistem Analizi ve Tasarımı
2023-2024 Önlisans İnternet Programcılığı II
2022-2023 Önlisans Sistem Analizi ve Tasarımı
2022-2023 Önlisans Veri Tabanı II
2022-2023 Önlisans Mobil Programlama
2022-2023 Önlisans Görsel Programlama I
2022-2023 Önlisans İnternet Programcılığı II
2022-2023 Önlisans Görsel Programlama III
2022-2023 Önlisans Staj I
2022-2023 Önlisans İnternet Programcılığı I
2022-2023 Önlisans Programlama Temelleri
2022-2023 Önlisans GÖRSEL PROGRAMLAMA II
2021-2022 Önlisans SİSTEM ANALİZİ VE TASARIMI
2021-2022 Önlisans MOBİL PROGRAMLAMA
2021-2022 Önlisans İNTERNET PROGRAMCILIĞI II
2021-2022 Önlisans GÖRSEL PROGRAMLAMA III
2021-2022 Önlisans BİLİMSEL VE KÜLTÜREL ETKİNLİKLER
2021-2022 Önlisans VERİ TABANI II
2021-2022 Önlisans İNTERNET PROGRAMCILIĞI I
2021-2022 Önlisans GÖRSEL PROGRAMLAMA II
2021-2022 Önlisans VERİ TABANI I
2020-2021 Önlisans SİSTEM ANALİZİ VE TASARIMI
2020-2021 Önlisans MOBİL PROGRAMLAMA
2020-2021 Önlisans İNTERNET PROGRAMCILIĞI II
2020-2021 Önlisans GÖRSEL PROGRAMLAMA III
2020-2021 Önlisans BİLİMSEL VE KÜLTÜREL ETKİNLİKLER
2020-2021 Önlisans VERİ TABANI II
2020-2021 Önlisans İŞLETİM SİSTEMİ
2020-2021 Önlisans GÖRSEL PROGRAMLAMA I
2020-2021 Önlisans BİLGİSAYAR DONANIMI VE ELEKTRONİK
2020-2021 Önlisans İŞ SAĞLIĞI VE GÜVENLİĞİ
2020-2021 Önlisans İNTERNET PROGRAMCILIĞI I
2020-2021 Önlisans İÇERİK YÖNETİM SİSTEMİ
2020-2021 Önlisans GÖRSEL PROGRAMLAMA II
2020-2021 Önlisans WEB PROJE YÖNETİMİ
2020-2021 Önlisans VERİ TABANI I
2020-2021 Önlisans PROGRAMLAMA TEMELLERİ
2019-2020 Önlisans SİSTEM ANALİZİ VE TASARIMI
2019-2020 Önlisans İNTERNET PROGRAMCILIĞI II
2019-2020 Önlisans GÖRSEL PROGRAMLAMA III
2019-2020 Önlisans BİLİMSEL VE KÜLTÜREL ETKİNLİKLER
2019-2020 Önlisans VERİ TABANI II
2019-2020 Önlisans GÖRSEL PROGRAMLAMA I
2019-2020 Önlisans BİLGİSAYAR DONANIMI VE ELEKTRONİK
2019-2020 Önlisans WEB PROJESİ YÖNETİMİ
2019-2020 Önlisans İNTERNET PROGRAMCILIĞI-I
2019-2020 Önlisans GÖRSEL PROGRAMLAMA-II
2019-2020 Önlisans İŞLETİM SİSTEMLERİ
2019-2020 Önlisans MOBİL PROGRAMLAMA
2019-2020 Önlisans VERİ TABANI-I
2019-2020 Önlisans PROGRAMLAMA TEMELLERİ
2019-2020 Önlisans GRAFİK VE ANİMASYON-I
2018-2019 Önlisans İŞLETİM SİSTEMLERİ
2018-2019 Önlisans BİLİMSEL VE KÜLTÜREL ETKİNLİKLER
2018-2019 Önlisans SİSTEM ANALİZİ VE TASARIMI
2018-2019 Önlisans MOBİL PROGRAMLAMA
2018-2019 Önlisans İNTERNET PROGRAMCILIĞI-II
2018-2019 Önlisans GÖRSEL PROGRAMLAMA-III
2018-2019 Önlisans GÖRSEL PROGRAMLAMA-II
2018-2019 Önlisans VERİ TABANI-II
2018-2019 Önlisans GÖRSEL PROGRAMLAMA-I
2017-2018 Önlisans Görsel Programlama 2
2017-2018 Önlisans Web Proje Yönetimi
2017-2018 Önlisans İnternet Programcılığı 1
2017-2018 Önlisans ALGORİTMA VE PROGRAMLAMAYA GİRİŞ
2016-2017 Önlisans GRAFİK TASARIM VE WEB TASARIMININ TEMELLERİ
2016-2017 Önlisans ALGORİTMA VE PROGRAMLAMAYA GİRİŞ
2015-2016 Önlisans Görsel Programlama 1
2015-2016 Önlisans Grafik Tasarım ve Web Tasarımının Temelleri
2015-2016 Önlisans Görsel Programlama 2
2014-2015 Önlisans Sayısal Elektronik
2014-2015 Önlisans Ağ Temelleri
2014-2015 Önlisans Bilgisayar Donanım
2014-2015 Önlisans Bilgisayar 1
2013-2014 Önlisans Sensörler
2013-2014 Önlisans Bilgi ve İletişim Teknolojisi

Filter:

EurAsian Fish Index with web based software (EAFI 1.0)

ÇİÇEK ERDOĞAN,GÖRGÜN ALPER,BAĞRA ORÇUN,BİRECİKLİGİL SEVİL, 2018

Ulusal Hakemli Özgün MakaleIndex: Google Scholar, PKP (Public Knowledge Project), JournalTOCs, Scientific Indexing Services (SIS), The Journals Impact Factor (JIF), Universal Impact Factor, International Scientific Indexing (ISI), Directory of Research Journals Indexing (DRJI), Open Academic Journals Index (OAJI) Publication Place: Acta Biologica Turcica Volume: 31 Issue: 4 DOI: - ISSN: 2458-7893

Addenda and errata of: EurAsian Fish Index with web based software (EAFI 1.0)

ÇİÇEK ERDOĞAN,GÖRGÜN ALPER,BAĞRA ORÇUN,SUNGUR SEVİL, 2019

Ulusal Hakemli Özgün MakaleIndex: Google Scholar, PKP (Public Knowledge Project), JournalTOCs, Scientific Indexing Services (SIS), The Journals Impact Factor (JIF), Universal Impact Factor, International Scientific Indexing (ISI), Publication Place: Acta Biologica Turcica Volume: 32 Issue: 2 DOI: - ISSN: 2458-7893

  • Diğer (Ulusal) 03.01.2024-05.01.2024  | Proje Tamamlandı | 

    Name: TUBİTAK BİDEB 2237 - YABANCI DİL ÖĞRETMEN ADAYLARININ DİJİTAL YETERLİLİKLERİNİN ARTIRILMASINA YÖNELİK EĞİTİM

    Subject: Özellikle son yıllarda hızla gelişen ve önem kazanan eğitim felsefeleri, eğitim öğretim uygulamaları ve eğitim teknolojileri ile birlikte, bir İngilizce öğretmenin sahip olması gereken roller ve teknoloji temelli bilgi ve beceriler de sürekli değişmektedir. Bu sebeple, 21. Yüzyılda ders kitaplarına bağımlı, öğretmen temelli bir öğretim yaklaşımı benimseyen ve tek bir kaynaktan beslenen öğretmen modeli eskiden olduğu gibi kabul görmemektedir. Aksine, mevcut teknolojik imkânları en etkili biçimde kullanarak, öğrencilerin dil öğrenme sürecinde aktif rol almasını sağlayan, dijital dünyanın materyal zenginliğini sınıfa ve çevrimiçi ortama etkin bir şekilde taşıyan ve öğrenme sürecinde öğrenenlerin özerkliğini bu şekilde sağlayan öğretmen modeli arzulanmaktadır. Ayrıca Avrupa Birliğinin eğitimciler için oluşturduğu DigCompEdu isimli dijital yeterlik çerçevesinde eğitimcilere özgü altı farklı alanda 22 yeterlik tanımlanmıştır. Yabancı dil öğretmen adaylarının bu yeterliklerden faydalanması ve ders hazırlama, uygulama ve değerlendirme süreçlerinde 21. yüzyıl becerilerine sahip olması çok önem kazanmıştır. Bu sebeple, bu projenin temel amacı, yabancı dil öğretmen adaylarının sahip olmaları beklenen çeşitli dijital becerileri kazandırarak İngilizce öğretiminde çevrimiçi kaynakların kullanım etkinliğini ders hazırlama, içerik geliştirme, dijital okuryazarlık becerisi ve ölçme/değerlendirme yönlerinden geliştirmektir. Bunun yanı sıra, katılımcıların alanında uzman akademisyenlerle bir araya gelerek, yabancı dil eğitim sürecinde kullanılan çevrimiçi etkinlikler ve içerikler geliştirme, güncel çevrimiçi dil öğretim sorunlarına dijital çözümler üretme ve birçok diğer konuda bilgi ve uygulama becerisi edinmeleri amaçlanmaktadır.  Role: Yardımcı Personel

___ Links ___