Akademik Unvanlar

  • 2024

      ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ

    NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ

  • 2024 2014

      ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ

    GAZİ ÜNİVERSİTESİ GAZİ EĞİTİM FAKÜLTESİ

Öğrenim Bilgisi

  • Doktora 2024

    GAZİ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ ÖZEL EĞİTİM (DR) 

  • Yüksek Lisans 2016

    OKUL ÖNCESİ DÖNEMDEKİ AZ GÖREN ÇOCUĞUN ODAKLANMA BECERİLERİNİN GELİŞİMİNDE İŞLEVSEL GÖRME ETKİNLİK PROGRAMININ (İGEP) ETKİSİ  "

    GAZİ ÜNİVERSİTESİ GAZİ EĞİTİM FAKÜLTESİ ÖZEL EĞİTİM BÖLÜMÜ GÖRME ENGELLİLER EĞİTİMİ ANABİLİM DALI

  • Lisans 2012

    GAZİ ÜNİVERSİTESİ GAZİ EĞİTİM FAKÜLTESİ ÖZEL EĞİTİM BÖLÜMÜ GÖRME ENGELLİLER EĞİTİMİ ANABİLİM DALI

Filtrele:

Görme Yetersizliği Olan Öğrencilerin Öğretmenlerine Yönelik Mesleki Gelişim Eğitimi Etkinlik Kitabı

ŞAFAK PINAR, TİRYAKİ DEMET, DEMİRYÜREK PINAR, 2020.

Ulusal Ders Kitabı Yayın Bilgisi: MEB Yayınları, TÜRKİYE. | ISBN: 978-975-11-5574-0

Ağır ve Çoklu Yetersizliği Olan Öğrencilerin Eğitiminde Stratejiler

DEMİRYÜREK PINAR, 2020.

Ulusal Ders Kitabı Yayın Bilgisi: Vize Yayıncılık. | ISBN: 978-625-7103-30-5

Görme Yetersizliği Olan Öğrencilerin Öğretmenlerine Yönelik Mesleki Gelişim Eğitimi Öğretmen Kitabı

ŞAFAK PINAR, TİRYAKİ DEMET, DEMİRYÜREK PINAR, 2020.

Ulusal Bilimsel Kitap Yayın Bilgisi: MEB Yayınları, TÜRKİYE. | ISBN: 978-975-11-5573-3

Yetersizlikten Etkilenmiş Öğrenciler için Materyal Örnekleri

ŞAFAK PINAR,BİLGİÇ HATİCE CANSU,DEMİRYÜREK PINAR, 2018.

Ulusal Ders Kitabı Yayın Bilgisi: Vize Akademi, TÜRKİYE. | ISBN: 978-605-7989-26-0

Özel Eğitim ve Kaynaştırma

ŞAFAK PINAR,DEMİRYÜREK PINAR, 2018.

Uluslararası Bilimsel Kitap Yayın Bilgisi: Anı Yayıncılık, TÜRKİYE. | ISBN: 978-605-170-029-8

İşitme ve Görme Yetersizliği

DEMİRYÜREK PINAR, 2017.

Ulusal Ders Kitabı Yayın Bilgisi: PEGEM AKADEMİ, TÜRKİYE. | ISBN: 978-605-318-745-5

Görenler İçin Braille(Kabartma) Yazı Rehberi

DEMİRYÜREK PINAR, 2017.

Ulusal Ders Kitabı Yayın Bilgisi: PEGEM AKADEMİ, TÜRKİYE. | ISBN: 978-605-241-027-1

ÇOKLU YETERSİZLİĞİ OLAN GÖRMEYEN ÖĞRENCİLERİN ÇEVRİMİÇİ DERSLERDEKİ TEPKİLERİ VE ANNELERİNİN ÇEVRİMİÇİ DERSLERE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ

BİLGİÇ HATİCE CANSU,UYAR Derya,DEMİRYÜREK PINAR,ŞAFAK PINAR, 2024

Ulusal Hakemli Özgün MakaleEndeks: TR DİZİN Yayın Yeri: Trakya Eğitim Dergisi Cilt: - Sayı: - DOI: 10.24315/tred.1467983 ISSN: 2630-6301

Sistematik Derleme: Zihin Engelli Çocukların Eğitiminde Kullanılan Artırılmış Gerçeklik Uygulamaları

ŞAFAK PINAR,DEMİRYÜREK PINAR,YAVUZ MEHMET, 2024

Ulusal Hakemli Derleme MakaleEndeks: TR DİZİN Yayın Yeri: Gaziantep Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi Cilt: - Sayı: - DOI: - ISSN: 2667-5145

Çok Duyulu Öykülerin Ağır ve Çoklu Yetersizliği Olan GörmeyenÖğrencilerin Dinlediğini Anlamalarına Etkisi

ŞAFAK PINAR,DEMİRYÜREK PINAR,BİLGİÇ HATİCE CANSU, 2018

Ulusal Hakemli Özgün MakaleEndeks: TR DİZİN Yayın Yeri: Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi Cilt: 18 Sayı: - DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.322391 ISSN: 1304-7639

The Effect of Performance Feedback Provided to Student-Teachers Working with Multiple Disabilities

ŞAFAK PINAR,YILMAZ HATİCE CANSU,DEMİRYÜREK PINAR,DOĞUŞ MUSTAFA, 2016

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: EBSCO Yayın Yeri: European Journal of Educational Research Cilt: 5 Sayı: 3 DOI: 10.12973/eu-jer.5.3.109 ISSN: 21658714

Pre-service Teachers Views on Multiple Disabilities and Visual Impairment

DEMİRYÜREK PINAR,ŞAFAK PINAR,BİLGİÇ HATİCE CANSU, 2023

Ulusal Hakemli Özgün MakaleEndeks: ESCI Yayın Yeri: Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi Cilt: 24 Sayı: - DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.1200560 ISSN: 1304-7639

COVID-19 Salgınında Türkiye’deki Özel Gereksinimi Olan Öğrenciler ve Ailelerine Yönelik Uzaktan Özel Eğitim Uygulamalarına İlişkin Uzman

SANİ BOZKURT SUNAGÜL, BOZKUŞ GENÇ GÜLDEN, VURAN SEZGİN, YILDIZ GİZEM, ÇELİK SEÇİL, DİKEN İBRAHİM HALİL, UYSAL ÇİĞDEM, GÜRGÜR HASAN, KALAYCI GÜLEFŞAN ÖZGE, DİKEN ÖZLEM, ÖZDEMİR NAZMİYE NAZLI, İÇYÜZ RİFAT, DOĞAN MURAT, ŞAFAK PINAR, DEMİRYÜREK PINAR, 2021

Ulusal Hakemli Özgün MakaleEndeks: ESCI Yayın Yeri: Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi Cilt: 23 Sayı: 1 DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.786118 ISSN: 1304-7639

Görme Yetersizliğinden Etkilenen ve Normal Gelişim Gösteren Çocukların Oyun Çeşitlilik ve Karmaşıklık Düzeylerinin İncelenmesi

ASLAN CEM,ÖZDEMİR SELDA,DEMİRYÜREK PINAR,ÇOTUK HALE, 2015

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: Scopus Yayın Yeri: International Journal of Early Childhood Special Education Cilt: 7 Sayı: 2 DOI: 10.20489/intjecse.12075 ISSN: 1308-5581

Çoklu yetersizliği olan görmeyen çocuklarda okuma yazma eğitimi: Sistematik derleme

Yazarlar: DEMİRYÜREK PINAR,ŞAFAK PINAR

Ulusal Özet bildiri Etkinlik Adı: 32. ULUSAL ÖZEL EĞİTİM KONGRESİ Etkinklik Tarihi: 02.11.2022-04.11.2022 Ülke: -

DETERMINATION OF THE STRATEGIES USED FOR TEACHING LITERACY TO VISUALLY IMPAIRED CHILDREN WITH MULTIPLE DISABILITIES

Yazarlar: DEMİRYÜREK PINAR,ŞAFAK PINAR,BİLGİÇ HATİCE CANSU

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: 7.ICEVI BALKAN CONFERENCE Etkinklik Tarihi: 20.10.2019-23.10.2019 Ülke: BULGARİSTAN

Development of Attitude Scale for Students with Severe and Multiple Disabilities

Yazarlar: BİLGİÇ HATİCE CANSU,ŞAFAK PINAR,DEMİRYÜREK PINAR

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: 7.ICEVI BALKAN CONFERENCE Etkinklik Tarihi: 20.10.2019-23.10.2019 Ülke: BULGARİSTAN

GÖRME ENGELLİLER OKULLARINDA ÇALIŞAN ÖĞRETMENLERİN KULLANDIĞI ÖLÇME DEĞERLENDİRME YÖNTEMLERİ VE YETERLİK ALGILARI

Yazarlar: FİLİZ SEVİL,ŞAFAK PINAR,TİRYAKİ DEMET,DEMİRYÜREK PINAR

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi Etkinklik Tarihi: 27.04.2018-30.04.2018 Ülke: TÜRKİYE

Ağır ve Çoklu Yetersizliği (AÇYE) Olan Öğrencilerle Öğretmenlik Uygulaması Yapan Öğretmen Adaylarının AÇYE Olan Öğrencilere ve Eğitimlerine Yönelik Görüşlerinin Belirlenmesi

Yazarlar: ŞAFAK PINAR,DEMİRYÜREK PINAR,BİLGİÇ HATİCE CANSU

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: II. INES ULUSLARARASI AKADEMİK ARAŞTIRMALAR KONGRESİ Etkinklik Tarihi: 18.10.2017-21.10.2017 Ülke: TÜRKİYE

Öğrenme Güçlüğü Olan ve Olmayan Öğrencilerin Yazılı İfade Becerisi ve Yazma Süreci Bilgilerinin Karşılaştırılması

Yazarlar: ÖZMEN EMİNE RÜYA,TAŞLIBEYAZ HASAN FERŞAT,ÖZGÜR YILMAZ ÇAĞLA,DEMİRYÜREK PINAR

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: 10.ULUSLARARASI TÜRKÇENİN EĞİTİMİ-ÖĞRETİMİ KURULTAYI Etkinklik Tarihi: 28.09.2017-30.09.2017 Ülke: -

OKUL ÖNCESİ DÖNEMDEKİ AZ GÖREN ÇOCUĞUNODAKLANMA BECERİLERİNİN GELİŞİMİNDE İŞLEVSEL GÖRME ETKİNLİK PROGRAMININ (İGEP) ETKİSİ

Yazarlar: DEMİRYÜREK PINAR,ÇAKMAK SALİH

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: 9. ULUSLARARASI EĞİTİM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ Etkinklik Tarihi: 11.05.2017-14.05.2017 Ülke: TÜRKİYE

Ağır ve Çoklu Yetersizliği Olan Çocuklar İçin Alternatif Değerlendirme Yaklaşımları

Yazarlar: ÖZDEMİR MERVE,DEMİRYÜREK PINAR,YILMAZ HATİCE CANSU

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi Etkinklik Tarihi: 30.09.2016-02.10.2016 Ülke: -

Using Multisensory Storytelling (MSST) to Increasing Listening Comprehension for Students with Multiple Disabilities Include Visual Impairment (MDVI)

Yazarlar: ŞAFAK PINAR,YILMAZ HATİCE CANSU,DEMİRYÜREK PINAR

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: Multidisciplinary Academic Conference on Education, Teaching and E-learning in Prague Etkinklik Tarihi: 05.08.2016-09.08.2016 Ülke: -

Ağır ve Çoklu Yetersizliği Olan Çocuklarda Dokunulabilir Sembollerin Kullanımı

Yazarlar: DEMİRYÜREK PINAR,YILMAZ HATİCE CANSU,ŞAFAK PINAR

Ulusal Özet bildiri Etkinlik Adı: 3. Uluslararası Katılımlı Ulusal Disiplinlerarası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi Etkinklik Tarihi: 31.03.2016-03.04.2016 Ülke: TÜRKİYE

Ağır ve Çoklu Yetersizliği Olan Çocuklarda Değerlendirme Aracı Olarak Portfolyo Kullanımı

Yazarlar: YILMAZ HATİCE CANSU,DEMİRYÜREK PINAR,ŞAFAK PINAR

Ulusal Özet bildiri Etkinlik Adı: 3. Uluslararası Katılımlı Ulusal Disiplinlerarası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi Etkinklik Tarihi: 31.03.2016-03.04.2016 Ülke: TÜRKİYE

Çoklu Yetersizliği Olan Çocuklarla Çalışan Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Davranışlarının İncelenmesi

Yazarlar: ŞAFAK PINAR,DEMİRYÜREK PINAR,YILMAZ HATİCE CANSU,DOĞUŞ MUSTAFA

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: VII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi Etkinklik Tarihi: 29.05.2015-31.05.2015 Ülke: -

Designation of information technology frequency of occurrence in daily life and school activities for the teachers of schools for visually impairments

Yazarlar: ÇAKMAK SALİH,ASLAN CEM,ÜLGER PINAR

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: The International Conference on Education and New Developments Etkinklik Tarihi: 28.06.2014-30.06.2014 Ülke: -

___ Bağlantılar ___