Akademik Unvanlar

  • 2021

      DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ

    NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ YABANCI DİLLER YÜKSEKOKULU

  • 2017

      ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ

    NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ

  • 2017 2013

      ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ

    ANADOLU ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ

  • 2013 2013

      ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ

    NEVŞEHİR ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ

Öğrenim Bilgisi

  • Bütünleşik Doktora 2019

    The role of L2 lexical and syntactic knowledge in L2 reading comprehension of Turkish EFL learners  "

    ANADOLU ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ İNGİLİZCE ÖĞRETMENLİĞİ (DR) 

  • Lisans 2011

    ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ YABANCI DİLLER EĞİTİMİ BÖLÜMÜ İNGİLİZCE ÖĞRETMENLİĞİ PR.

  • Önlisans Devam Ediyor

    NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ ÜRGÜP SEBAHAT VE EROL TOKSÖZ MESLEK YÜKSEKOKULU SEYAHAT-TURİZM VE EĞLENCE HİZMETLERİ BÖLÜMÜ TURİST REHBERLİĞİ PR.

2022-2023 Lisans Öğretmenlik Uygulaması 2
2022-2023 Lisans Okuma Becerileri 2
2022-2023 Lisans Dilbilim 2
2022-2023 Lisans Öğretmenlik Uygulaması 1
2022-2023 Lisans Eleştirel Okuma ve Yazma
2022-2023 Lisans Dilbilim 1
2022-2023 Lisans Okuma Becerileri 1
2021-2022 Lisans Dilbilim 1
2021-2022 Lisans Eğitim Psikolojisi
2021-2022 Lisans Öğretmenlik Uygulaması 2
2021-2022 Lisans Dilbilim 2
2021-2022 Lisans Öğretmenlik Uygulaması 1
2021-2022 Lisans Topluma Hizmet Uygulamaları
2021-2022 Lisans Eğitime Giriş
2020-2021 Lisans Linguistics 2
2020-2021 Lisans Türkçe-İngilizce Çeviri
2020-2021 Lisans Anlambilim
2020-2021 Lisans Öğretmenlik Uygulaması 2
2020-2021 Lisans Linguistics 1
2020-2021 Lisans Okul Deneyimi
2020-2021 Lisans Öğretmenlik Uygulaması
2019-2020 Lisans READING I
2019-2020 Lisans Öğretmenlik Uygulaması
2019-2020 Lisans Okuma 2
2019-2020 Lisans Dilbilim 2
2019-2020 Lisans Okul Deneyimi
2019-2020 Lisans LİNGUİSTİCS I
2019-2020 Lisans Türkçe-İngilizce Karşılaştırmalı Dilbilgisi
2019-2020 Lisans Topluma Hizmet Uygulamaları
2018-2019 Lisans Linguistics I
2018-2019 Lisans Linguistics II
2018-2019 Lisans Turkish Syntax
2022-2023 Yüksek Lisans Derlem Dilbilim ve Dil Öğretimi
2022-2023 Yüksek Lisans Dil Öğretiminde Duyuşsal Faktörler

Filtrele:

Post-Pandemic Trends in Language Studies

TAŞÇI SAMET, 2023.

Uluslararası Bilimsel Kitap Yayın Bilgisi: Cambridge Scholars Publishing, İNGİLTERE. | ISBN: 1-5275-5250-0

The Handbook of Language Assessment

TAŞÇI SAMET, 2023.

Uluslararası Bilimsel Kitap Yayın Bilgisi: Eğiten Kitap, TÜRKİYE. | ISBN: 978-625-6594-09-8

Course Content Design and Materials Development in ELT

TAŞÇI SAMET, 2023.

Uluslararası Bilimsel Kitap Yayın Bilgisi: Eğiten Kitap, TÜRKİYE. | ISBN: 978-625-6594-11-1

Innovative Practices to Improve EFL Reading Skills

TAŞÇI SAMET, 2023.

Uluslararası Bilimsel Kitap Yayın Bilgisi: Nobel, TÜRKİYE. | ISBN: 978-625-397-480-0

Communication Skills and Academic Reporting I

TAŞÇI SAMET, 2022.

Uluslararası Ders Kitabı Yayın Bilgisi: Anadolu University Publications, TÜRKİYE. | ISBN: 978-975-06-4319-4

Communication Skills and Academic Reporting I

TAŞÇI SAMET, 2022.

Uluslararası Ders Kitabı Yayın Bilgisi: Anadolu University Publications, TÜRKİYE. | ISBN: 978-975-06-4319-4

Challenging Issues in Language Teaching and Learning

TAŞÇI SAMET, 2022.

Uluslararası Bilimsel Kitap Yayın Bilgisi: Eğiten Kitap, TÜRKİYE. | ISBN: 978-625-8420-85-2

SAGE Nitel Araştırmalar Kılavuz Kitabı

TAŞÇI SAMET, BAŞ MURAT, 2021.

Ulusal Kitap Tercümesi Yayın Bilgisi: VİZETEK YAYINCILIK. | ISBN: 9786057523563

SAGE Nitel Araştırmalar Kılavuz Kitabı

TAŞÇI SAMET, 2021.

Ulusal Kitap Tercümesi Yayın Bilgisi: VİZETEK YAYINCILIK. | ISBN: 978-605-7523-56-3

Integrated Language Skills

TAŞÇI SAMET, 2021.

Uluslararası Bilimsel Kitap Yayın Bilgisi: Eğiten Kitap, TÜRKİYE. | ISBN: 978-625-7527-94-1

Disiplinler Arası Dil ve Edebiyat Çalışmaları 2

TAŞÇI SAMET, 2021.

Ulusal Bilimsel Kitap Yayın Bilgisi: Aybil Yayınları, TÜRKİYE. | ISBN: 978-605-2131-92-3

A corpus-based analysis of lexical bundles in non-native post graduate academic writing and a potential L1 influence

ÖZTÜRK YUSUF, TAŞÇI SAMET, 2023

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: Eric, Scopus Yayın Yeri: rEFLections Cilt: 30 Sayı: 2 DOI: - ISSN: 2651-1479

Post-predicate that-clauses controlled by verbs in native and non-native academic writing: A corpus-based study

TAŞÇI SAMET, ÖZTÜRK YUSUF, 2021

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: ERİC Yayın Yeri: Australian Journal of Applied Linguistics Cilt: 4 Sayı: 1 DOI: 10.29140/ajal.v4n1.486 ISSN: 2209-0959

The Contribution of Lexical Breadth, Lexical Depth, and Syntactic Knowledge to L2 Reading Comprehension Across Different L2 Reading Proficiency Groups

TAŞÇI SAMET,TURAN ÜMİT DENİZ, 2021

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: ESCI, Scopus Yayın Yeri: English Teaching & Learning Cilt: 45 Sayı: 2 DOI: https://doi.org/10.1007/s42321-020-00065-z ISSN: 1023-7267","2522-8560

L1 use in L2 teaching: The amount, functions, and perception towards the use of L1 in Turkish primary school context

TAŞÇI SAMET,AKSU ATAÇ BENGÜ, 2020

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: Eric Yayın Yeri: IOJET Cilt: 7 Sayı: 2 DOI: - ISSN: 2148-225X

An investigation of prospective language teachers’ knowledge and attitudes towards inclusive education in Turkey

AKSU ATAÇ BENGÜ,TAŞÇI SAMET, 2020

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: Eric Yayın Yeri: International Journal of Curriculum and Instruction Cilt: 12 Sayı: 2 DOI: - ISSN: 1562-0506

Initial career motives and demotivation of English language teachers in Turkish context

TAŞÇI SAMET, 2019

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: MLA, SOBIAD, Turkish Education Index Yayın Yeri: International Journal of Languages’ Education and Teaching Cilt: 7 Sayı: 3 DOI: http://dx.doi.org/10.29228/ijlet.36884 ISSN: 2198-4999

Written grammatical errors of Turkish adult learners of English: An analysis

TAŞÇI SAMET,AKSU ATAÇ BENGÜ, 2018

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: ERIH PLUS, Copernicus, Root Indexing, SIS, ESJI. Yayın Yeri: Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Dergisi Cilt: 4 Sayı: 1 DOI: - ISSN: 2146-6297

Frequency and Functions of Non-Finite Clauses in Native and Non-Native Academic Texts

TAŞÇI SAMET, 2023

Ulusal Hakemli Özgün MakaleEndeks: TR DİZİN Yayın Yeri: Ahi Evran Universitesi Sosyal Bilimler Enstitusu Dergisi Cilt: 9 Sayı: 3 DOI: 10.31592/aeusbed.1319337 ISSN: 2149-0767

A comprehensive study on the problems of English language teaching in Turkey: Reflections from pre-service ELT teachers.

TAŞÇI SAMET, 2023

Ulusal Hakemli Özgün MakaleEndeks: TR DİZİN Yayın Yeri: Trakya Eğitim Dergisi Cilt: 13 Sayı: 3 DOI: 10.24315/tred.1174706 ISSN: 2630-6301

Evaluation of emergency distance language education: Perspectives of ELT students

TAŞÇI SAMET, 2021

Ulusal Hakemli Özgün MakaleEndeks: TR DİZİN Yayın Yeri: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi Cilt: 11 Sayı: 1 DOI: 10.30783/nevsosbilen.877657 ISSN: 2149-3871

The Contribution of Syntactic and Lexical Knowledge to Foreign Language Reading Comprehension

TAŞÇI SAMET, TURAN ÜMİT DENİZ, 2021

Ulusal Hakemli Özgün MakaleEndeks: TR DİZİN Yayın Yeri: Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi Cilt: 23 Sayı: 1 DOI: 10.32709/akusosbil.850830 ISSN: 1302-1265

The effect of L1 reading comprehension, L2 grammar and vocabulary knowledge on L2 reading comprehension of 1st and 4th year ELT students

TAŞÇI SAMET,TUNAZ MEHMET, 2017

Ulusal Hakemli Özgün MakaleEndeks: TR DİZİN Yayın Yeri: Journal of Turkish Studies Cilt: 12 Sayı: 28 DOI: 10.7827/TurkishStudies.12403 ISSN: 1308-2140

Barriers to foreign language learning: Learner-related foreign language learning problems

Yazar: TAŞÇI SAMET

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: Association of English Language Teacher Educators (AELTE) Etkinklik Tarihi: 13.10.2023-14.10.2023 Ülke: TÜRKİYE

Classroom management skills of pre-service ELT teachers: Problems and coping strategies

Yazar: TAŞÇI SAMET

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: 1st International Cappadocia ELT Conference. (CapELT) Etkinklik Tarihi: 01.09.2023-02.09.2023 Ülke: TÜRKİYE

Measuring Foreign Language Teaching Anxiety Levels of Pre-Service English Language Teachers: Sources and Coping Strategies

Yazar: TAŞÇI SAMET

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: 3rd ILTERG Conference (International Language Teacher Education Research Group) Etkinklik Tarihi: 02.06.2023-03.06.2023 Ülke: TÜRKİYE

Problems with the Assessment: The Perspectives of Pre-service EFL Teachers in Turkish Context

Yazar: TAŞÇI SAMET

Uluslararası Tam metin bildiri Etkinlik Adı: First International Language-For-All Conference Etkinklik Tarihi: 21.10.2022-22.10.2022 Ülke: TÜRKİYE

Identifying Technological Knowledge Levels of Pre-Service English Language Teachers in Turkish Context

Yazar: TAŞÇI SAMET

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: International Conference on Language Education, Literature and Linguistics Etkinklik Tarihi: 24.06.2022-26.06.2022 Ülke: TÜRKİYE

İngilizce Öğrenen Türk Öğrencilerin Yazılı Dilbilgisi Hatalarının Analizi

Yazar: TAŞÇI SAMET

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: 1. Uluslararası İpekyolu Akademik Çalışmalar Sempozyumu Etkinklik Tarihi: 21.09.2017-23.09.2017 Ülke: TÜRKİYE

The Use of L1 in Teaching L2: Teachers' Perceptions and Actual Practices in Turkish Primary School Context.

Yazar: TAŞÇI SAMET

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: 3rd Çukurova International ELT Teachers Conferences Etkinklik Tarihi: 20.04.2017-21.04.2017 Ülke: TÜRKİYE

The Effect of L1 Reading, L2 Grammar and Vocabulary Knowledge on L2 Reading Comprehension of ELT Students

Yazarlar: TAŞÇI SAMET,TUNAZ MEHMET

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: 3rd Çukurova International ELT Teachers Conferences Etkinklik Tarihi: 20.04.2017-21.04.2017 Ülke: TÜRKİYE

  • Diğer Resmi Kurum ve Kuruluşlar 09.09.2021-06.06.2023  | Proje Tamamlandı | 

    Adı: Play & Learn English!: Gamifying Language Teaching and Designing Game-Based Language Activities

    Konusu: This project, Play & Learn English!: Gamifying Language Teaching and Designing Game-Based Language Activities, aims to enhance English teachers’ capacity of using games in language teaching through a training for teachers in the Muş province of Eastern Turkey, and contribute to the professional development of teachers at a large scale by means of a MOOC on how to use and develop game-based language activities. Play & Learn English! is run by Muş Alparslan University, and funded by US Embassy, Ankara and coordinated with RELO Turkey. For detailed info, visit http://www.gamifyenglish.com/  Görevi: Eğitmen

  • Yüksek Lisans 2023 Devam Ediyor

      ŞERİFE RUŞEN DARENDELİ


    Tez Adı: DIGITAL PLATFORM as a TOOL FOR LANGUAGE TEACHING: INSTAGRAM CAPTIONS


    Yer: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü İngiliz Dili Eğitimi Ana Bilim Dalı

___ Bağlantılar ___