Akademik Unvanlar

  • 2018

      ÖĞRETİM GÖREVLİSİ

    NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ YABANCI DİLLER YÜKSEKOKULU

  • 2015

      OKUTMAN

    NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ YABANCI DİLLER YÜKSEKOKULU

  • 2015 2007

      OKUTMAN

    NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ MESLEK YÜKSEKOKULU

  • 2007 2004

      OKUTMAN

    ERCİYES ÜNİVERSİTESİ NEVŞEHİR MESLEK YÜKSEKOKULU

  • 2021

      DOÇENT

    NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ YABANCI DİLLER YÜKSEKOKULU

Öğrenim Bilgisi

  • Doktora 2016

    Düşünme stillerine göre farklılaştırılmış öğretim etkinliklerinin öğrencilerin erişilerine, mesleki yabancı dil dersine yönelik tutumlarına ve öğrenilenlerin kalıcılığına etkisi  "

    NECMETTİN ERBAKAN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM (DR) 

  • Yüksek Lisans 2024

    NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ TURİZM ARAŞTIRMALARI ENSTİTÜSÜ TURİZM REHBERLİĞİ (YL) (TEZSİZ) (İÖ) 

  • Yüksek Lisans 2009

    Eğitim örgütlerinde lider davranış biçimleri ile örgütsel vatandaşlık davranışı arasındaki ilişki (Nevşehir ili örneği)  "

    ERCİYES ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ EĞİTİM BİLİMLERİ (YL) (TEZLİ) 

  • Lisans 2002

    HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ YABANCI DİLLER EĞİTİMİ BÖLÜMÜ İNGİLİZCE ÖĞRETMENLİĞİ PR. (İNGİLİZCE)

2015-2016 Önlisans YABANCI DİL 1
2015-2016 Önlisans YABANCI DİL 2
2014-2015 Önlisans MESLEKİ İNGİLİZCE 1
2014-2015 Önlisans MESLEKİ İNGİLİZCE 1
2014-2015 Önlisans MESLEKİ İNGİLİZCE 2
2014-2015 Önlisans MESLEKİ İNGİLİZCE 2
2014-2015 Önlisans MESLEKİ İNGİLİZCE 2
2014-2015 Önlisans MESLEKİ İNGİLİZCE 2
2014-2015 Önlisans MESLEKİ İNGİLİZCE 1
2014-2015 Önlisans MESLEKİ İNGİLİZCE 1
2014-2015 Önlisans YABANCI DİL 1
2013-2014 Önlisans MESLEKİ YABANCI DİL 2
2013-2014 Önlisans MESLEKİ YABANCI DİL 1
2013-2014 Önlisans YABANCI DİL 1
2013-2014 Önlisans YABANCI DİL 2
2012-2013 Önlisans YABANCI DİL 2
2012-2013 Önlisans MESLEKİ YABANCI DİL 2
2012-2013 Önlisans YABANCI DİL 1
2012-2013 Önlisans MESLEKİ YABANCI DİL 1
2011-2012 Önlisans MESLEKİ YABANCI DİL 1
2011-2012 Önlisans YABANCI DİL 1
2011-2012 Önlisans YABANCI DİL 2
2011-2012 Önlisans MESLEKİ YABANCI DİL 2
2010-2011 Önlisans MESLEKİ İNGİLİZCE 1
2010-2011 Önlisans İNGİLİZCE 2
2010-2011 Önlisans İNGİLİZCE 1
2010-2011 Önlisans MESLEKİ İNGİLİZCE 2
2009-2010 Önlisans MESLEKİ İNGİLİZCE 2
2009-2010 Önlisans İNGİLİZCE 1
2009-2010 Önlisans İNGİLİZCE 2
2009-2010 Önlisans MESLEKİ İNGİLİZCE 1
2008-2009 Önlisans MESLEKİ İNGİLİZCE 2
2008-2009 Önlisans İNGİLİZCE 1
2008-2009 Önlisans MESLEKİ İNGİLİZCE 1
2008-2009 Önlisans İNGİLİZCE 2
2007-2008 Önlisans MESLEKİ İNGİLİZCE 2
2007-2008 Önlisans İNGİLİZCE 2
2007-2008 Önlisans İNGİLİZCE 1
2007-2008 Önlisans MESLEKİ İNGİLİZCE 1
2006-2007 Önlisans İNGİLİZCE 1
2006-2007 Önlisans MESLEKİ İNGİLİZCE 1
2006-2007 Önlisans MESLEKİ İNGİLİZCE 2
2006-2007 Önlisans İNGİLİZCE 2
2005-2006 Önlisans İNGİLİZCE 2
2005-2006 Önlisans MESLEKİ İNGİLİZCE 1
2005-2006 Önlisans İNGİLİZCE 1
2005-2006 Önlisans MESLEKİ İNGİLİZCE 2
2004-2005 Önlisans İNGİLİZCE 1
2004-2005 Önlisans MESLEKİ İNGİLİZCE 2
2004-2005 Önlisans MESLEKİ İNGİLİZCE 1
2004-2005 Önlisans İNGİLİZCE 2
2023-2024 Lisans İsteğe Bağlı Hazırlık (Main Course)
2023-2024 Lisans İsteğe Bağlı Hazırlık (Main Course)
2023-2024 Lisans Zorunlu Hazırlık-Uluslararası İlişkiler (Main Course)
2023-2024 Lisans Zorunlu Hazırlık-Uluslararası İlişkiler (Main Course)
2023-2024 Lisans Öğretmenlik Uygulaması
2022-2023 Lisans Mesleki İngilizce II
2022-2023 Lisans MESLEKİ İNGİLİZCE I
2022-2023 Lisans YETİŞKİN EĞİTİMİ VE HAYAT BOYU ÖĞRENME
2022-2023 Lisans MESLEKİ İNGİLİZCE I
2022-2023 Lisans MESLEKİ İNGİLİZCE I
2022-2023 Lisans YETİŞKİN EĞİTİMİ VE HAYAT BOYU ÖĞRENME
2022-2023 Lisans Mesleki İngilizce II
2021-2022 Lisans İNGİLİZCE ÖĞRETMENLİĞİ ZORUNLU HAZIRLIK (READING&WRITING)
2021-2022 Lisans EĞİTİMDE PROGRAM GELİŞTİRME
2021-2022 Lisans EĞİTİMDE PROGRAM GELİŞTİRME
2021-2022 Lisans İSTEĞE BAĞLI HAZIRLIK (MAIN COURSE)
2021-2022 Lisans İSTEĞE BAĞLI HAZIRLIK (MAIN COURSE)
2021-2022 Lisans MİKRO ÖĞRETİM
2021-2022 Lisans İNGİLİZCE ÖĞRETMENLİĞİ ZORUNLU HAZIRLIK(READING&WRITING)
2021-2022 Lisans İSTEĞE BAĞLI HAZIRLIK (MAİN COURSE)
2021-2022 Lisans MİKRO ÖĞRETİM
2020-2021 Lisans İSTEĞE BAĞLI HAZIRLIK (MAIN COURSE)
2020-2021 Lisans İNGİLİZCE ÖĞRETMENLİĞİ ZORUNLU HAZIRLIK (READING&WRITING)
2020-2021 Lisans İSTEĞE BAĞLI HAZIRLIK (MAIN COURSE)
2020-2021 Lisans MİKRO ÖĞRETİM
2020-2021 Lisans MİKRO ÖĞRETİM
2020-2021 Lisans EĞİTİMDE PROGRAM GELİŞTİRME
2020-2021 Lisans İNGİLİZCE ÖĞRETMENLİĞİ ZORUNLU HAZIRLIK (READING&WRITING)
2019-2020 Lisans YABANCI DİL 1
2019-2020 Lisans YABANCI DİL 1
2019-2020 Lisans YABANCI DİL 1
2019-2020 Lisans YABANCI DİL 1
2019-2020 Lisans YABANCI DİL 1
2019-2020 Lisans YABANCI DİL 1
2019-2020 Lisans YABANCI DİL 1
2019-2020 Lisans YABANCI DİL 2
2019-2020 Lisans YABANCI DİL 1
2019-2020 Lisans YABANCI DİL 1
2019-2020 Lisans YABANCI DİL 1
2019-2020 Lisans YABANCI DİL 1
2019-2020 Lisans YABANCI DİL 1
2019-2020 Lisans EĞİTİMDE PROGRAM GELİŞTİRME
2019-2020 Lisans YABANCI DİL 2
2019-2020 Lisans YABANCI DİL 2
2019-2020 Lisans YABANCI DİL 2
2019-2020 Lisans YABANCI DİL 2
2019-2020 Lisans YABANCI DİL 2
2019-2020 Lisans YABANCI DİL 2
2019-2020 Lisans YABANCI DİL 2
2018-2019 Lisans MESLEKİ İNGİLİZCE II
2018-2019 Lisans MESLEKİ İNGİLİZCE II
2018-2019 Lisans MESLEKİ İNGİLİZCE I
2018-2019 Lisans MESLEKİ İNGİLİZCE I
2018-2019 Lisans MESLEKİ İNGİLİZCE I
2018-2019 Lisans MESLEKİ İNGİLİZCE II
2017-2018 Lisans İngilizce VI
2017-2018 Lisans İngilizce V
2017-2018 Lisans İngilizce V
2017-2018 Lisans İngilizce V
2017-2018 Lisans Mesleki İngilizce I
2017-2018 Lisans Mesleki İngilizce I
2017-2018 Lisans İngilizce VI
2017-2018 Lisans İngilizce VI
2017-2018 Lisans Mesleki İngilizce II
2017-2018 Lisans Mesleki İngilizce II
2016-2017 Lisans Yabancı Dil I
2016-2017 Lisans İngilizce III
2016-2017 Lisans İngilizce I
2016-2017 Lisans Yabancı Dİl II
2016-2017 Lisans İngilizce II
2016-2017 Lisans İngilizce IV
2015-2016 Lisans YABANCI DİL 1
2015-2016 Lisans YABANCI DİL 2
2015-2016 Lisans YABANCI DİL 2
2015-2016 Lisans YABANCI DİL 2
2015-2016 Lisans YABANCI DİL 1
2015-2016 Lisans YABANCI DİL 1
2015-2016 Lisans YABANCI DİL 1
2015-2016 Lisans YABANCI DİL 2
2014-2015 Lisans Temel İngilizce I
2014-2015 Lisans Temel İngilizce I
2022-2023 Yüksek Lisans Sosyal Bilgiler Eğitiminde İstatistik Teknikleri
2017-2018 Hazırlık Speaking
2014-2015 Hazırlık Writing
2014-2015 Hazırlık Writing

Filtrele:

Eğitim ve Psikolojiden Yansımalar

ÖZER SELDA, YILMAZ ERCAN, 2016.

Uluslararası Bilimsel Kitap Yayın Bilgisi: Çizgi Kitabevi, TÜRKİYE. | ISBN: 978-605-9427-20-3

Eğitim Bilimlerinden Yansımalar

ÖZER SELDA, YILMAZ ERCAN, 2016.

Uluslararası Bilimsel Kitap Yayın Bilgisi: Çizgi Kitabevi, TÜRKİYE. | ISBN: 978-605-9427-19-7

Önlisans Öğrencilerinin İngilizce Dersi Bilişsel Öğrenme Alanları Kazanımları ile İlgili Özyeterlik Algıları

ÖZER SELDA, 2019

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: Index Copernicus- Google Scholar- Türk Eğitim İndeksi-SOBİAD Yayın Yeri: MM-Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi Cilt: 3 Sayı: 2 DOI: - ISSN: 2619-9319

Mesleki Yabancı Dil (İngilizce) Dersine Yönelik Nitel Bir Araştırma

ÖZER SELDA, YILMAZ ERCAN, 2017

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: Sobiad-Sosres Sobiad-Cite Factor- SIS-Türk Eğitim İndeksi-Akademik Dizin-Akademi Yayın Yeri: INES JOURNAL Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi Cilt: 4 Sayı: 11 DOI: - ISSN: 2149-0848

Students’ Attitudes towards Vocational Foreign Language Course

ÖZER SELDA, YILMAZ ERCAN, 2016

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: DOAJ-ERICH PLUS-Scientific Indexing Sciences-Türk Eğitim İndeksi-OAJI-Sobiad Yayın Yeri: International Journal of Contemporary Educational Research Cilt: 3 Sayı: 2 DOI: - ISSN: 2148-3868

A Study on Policies and Practices of Ministry of National Education in Turkey about Assigning and Training Educational Administrators

ÖZER SELDA, AKTEPE VEDAT, 2016

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: Cabel’s Directories-Ulrich’s Periodicals Directory-DOAJ-EBSCO-Journal Seek-Index Copernicus International-ProQuest-Cengage Learning- The Australian Research Council-Massmann Internationale Buchhandlung GMBH Yayın Yeri: Journal of Education Social Policy Cilt: 3 Sayı: 1 DOI: - ISSN: 2375-07822375-0790

Eğitim Örgütlerinde Lider Davranış Biçimleri ile Örgütsel Vatandaşlık Davranışı Arasındaki İlişki Nevşehir İli Örneği

CAN NİYAZİ, ÖZER SELDA, 2011

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: SOBIAD Yayın Yeri: Nevşehir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi Cilt: 1 Sayı: 1 DOI: - ISSN: 2146-782X

Distance Education and Remote Literacy Instruction: Experiences and Opinions of First-Grade Teachers During the Covid-19 Pandemic

ÖZER SELDA,DEMİR MEHMET RACİ, 2024

Ulusal Hakemli Özgün MakaleEndeks: TR DİZİN Yayın Yeri: HAYEF: Journal of Education Cilt: 21 Sayı: 3 DOI: 10.5152/hayef.2024.24022 ISSN: 2602-4829

Öğretmen Adaylarının Covid-19 Nedeniyle Sunulan Uzaktan Eğitime İlişkin Görüşleri

ÖZER SELDA, TURAN EMİNE ZEHRA, 2021

Ulusal Hakemli Özgün MakaleEndeks: TR DİZİN Yayın Yeri: Turkish Studies - Educational Sciences Cilt: 16 Sayı: 2 DOI: 10.47423/TurkishStudies.48147 ISSN: 2667-5609

Turizm İşletmeciliği Bölümü Öğrencilerinin İngilizce ve Mesleki İngilizce Kavramlarına İlişkin Metaforik Algıları

ÖZER SELDA, 2020

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: TR DİZİN Yayın Yeri: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi Cilt: 10 Sayı: 1 DOI: https://doi.org/10.30783/nevsosbilen.629190 ISSN: 2149-3871

The Relationship among Protean Career, Boundaryless Career, Career Satisfaction, Perceived Employability, and Turnover Intention

KALE EMİNE, ÖZER SELDA, 2020

Ulusal Hakemli Özgün MakaleEndeks: TR DİZİN Yayın Yeri: International Journal of Eurasia Social Sciences Cilt: 11 Sayı: 41 DOI: - ISSN: 2146-1961

Öğretmen Adaylarının İngilizce Özyeterlik İnançlarının Algılanan Başarıları Üzerindeki Etkisi: Dil Öğrenme Çabasının Aracı Rolü

ÖZER SELDA, BAŞARIR FATMA, 2020

Ulusal Hakemli Özgün MakaleEndeks: TR DİZİN Yayın Yeri: OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi Cilt: 16 Sayı: - DOI: 10.26466/opus.771847 ISSN: 2528-9527

The Effect of Thinking-Style-Based Differentiated Instruction on Achievement, Attitude and Retention

ÖZER SELDA, YILMAZ ERCAN, 2018

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: TR DİZİN Yayın Yeri: Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi Cilt: 26 Sayı: 1 DOI: 10.24106/kefdergi.374145 ISSN: 1300-8811

Düşünme Stillerine Göre Farklılaştırılmış Öğretim Etkinliklerine İlişkin Öğrenci Görüşleri

ÖZER SELDA, YILMAZ ERCAN, 2018

Ulusal Hakemli Özgün MakaleEndeks: TR DİZİN Yayın Yeri: Sakarya University Journal of Education Cilt: 8 Sayı: 4 DOI: 10.19126/suje.433765 ISSN: 2146-7455

Önlisans Düzeyinde Dizgeli Eğitim Yönteminin Öğrenci Erişişine Etkisi

ÖZER SELDA, 2017

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: TR DİZİN Yayın Yeri: International Journal of Eurasia Social Sciences Cilt: 8 Sayı: 30 DOI: 0000-0003-2648-9150 ISSN: 2146-1961

İşgörenlerin Çok Yönlü ve Sınırsız Kariyer Tutumları Hizmet Sektöründe Bir Araştırma

KALE EMİNE, ÖZER SELDA, 2012

Ulusal Hakemli Özgün MakaleEndeks: TR DİZİN Yayın Yeri: Eskişehir Osmangazi Üniversitesi İİBF Dergisi Cilt: 7 Sayı: 2 DOI: - ISSN: 1306-6730

Comparing Expectation and Satisfaction Levels of Tourism Undergraduate Students in ESP: A Longitudinal Study

ÖZER SELDA, 2021

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: Journals Indexed in Eric Yayın Yeri: International Journal of Curriculum and Instruction Cilt: 13 Sayı: 3 DOI: - ISSN: 1993-7660

A Convergent Parallel Mixed-Method Research into Blended Learning via Video Streaming Websites in Teacher Education: Classroom Engagement Levels and Opinions of Prospective Teachers

ÖZER SELDA, 2021

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: Journals Indexed in Eric Yayın Yeri: TOJET-Turkish Online Journal of Educational Technology Cilt: - Sayı: - DOI: - ISSN: 2146 - 7242

A convergent parallel mixed-method research into the use of the cheat sheet in teacher education: State test anxiety, exam scores and opinions of prospective teachers

ÖZER SELDA, 2021

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: Journals Indexed in Eric Yayın Yeri: TOJET-The Turkish Online Journal of Educational Technology Cilt: 20 Sayı: 3 DOI: - ISSN: 2146-7242

The Predictiveness of Students’ Attitude and Motivation on Their Achievement in ESP Classes: The Mediating Role of Anxiety

ÖZER SELDA, 2020

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: Journals Indexed in Eric Yayın Yeri: International Journal of Curriculum and Instruction Cilt: 12 Sayı: 2 DOI: - ISSN: 1562-0506

Foreign Language Learning Effort Levels of Students in English for Specific Purposes

ÖZER SELDA, 2020

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: Journals Indexed in Eric Yayın Yeri: Journal of Language and Linguistic Studies Cilt: 16 Sayı: 3 DOI: 10.17263/jlls.803772 ISSN: 1305-578X

The Effect of Active Learning on Achievement and Attitude in Vocational English Course

ÖZER SELDA, 2020

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: Journals Indexed in Eric Yayın Yeri: i.e.: inquiry in education Cilt: 12 Sayı: 2 DOI: - ISSN: 2154-6282

An Investigation of Attitude, Motivation and Anxiety Levels of Students Studying at a Faculty of Tourism towards Vocational English Course

ÖZER SELDA, 2019

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: Journals Indexed in Eric Yayın Yeri: Journal of Language and Linguistic Studies Cilt: 15 Sayı: 2 DOI: 10.17263/jlls.586246 ISSN: 1305-578X

A Qualitative Study to Determine Expectations of Students Studying at a Faculty of Tourism from Vocational English Course

ÖZER SELDA, 2018

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: Journals Indexed in Eric Yayın Yeri: International Journal of Progressive Education Cilt: 14 Sayı: 4 DOI: 10.29329/ijpe.2018.154.2 ISSN: 1554-5210

Sınıf ve Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Doğal Afet Okuryazarlığı Düzeylerinin İncelenmesi

ÖZER SELDA,ZENGİNER ŞEYMA, 2024

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: Education Full Text (H. W. Wilson) Database Covarage List Yayın Yeri: Kapadokya Eğitim Dergisi (KAPED) Cilt: 5 Sayı: 5 DOI: 10.69643/kaped.1448007 ISSN: 2717-9346

Development of Attitude Scale Towards Vocational Foreign Language Course

Yazar: ÖZER SELDA

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: 14th International Free Linguistics Conference (FLC'23) Etkinklik Tarihi: 29.09.2023-01.10.2023 Ülke: TÜRKİYE

ELT Students’ Reflections on Reading and Writing Course at Preparatory Class

Yazar: ÖZER SELDA

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: CAPELT- 1st International Cappadocia ELT Conference Etkinklik Tarihi: 01.09.2023-02.09.2023 Ülke: TÜRKİYE

ELT Students’ Reflections on Explicit and Implicit Written Corrective Feedback

Yazar: ÖZER SELDA

Uluslararası Tam metin bildiri Etkinlik Adı: The 3rd International ILTERG Conference Etkinklik Tarihi: 02.06.2023-03.06.2023 Ülke: TÜRKİYE

Metaphorical Perceptions of ELT Students at Preparatory Class about the Concepts of "Learning English" and "Teaching English"

Yazar: ÖZER SELDA

Uluslararası Tam metin bildiri Etkinlik Adı: 10th International Congress on Curriculum and Instruction Etkinklik Tarihi: 26.10.2022-28.10.2022 Ülke: TÜRKİYE

Önlisans Öğrencilerinin İngilizce Dersi Bilişsel Öğrenme Alanları Kazanımları ile İlgili Özyeterlik Algıları

Yazar: ÖZER SELDA

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: 3. Uluslararası Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Sempozyumu RESSCONGRESS Etkinklik Tarihi: 25.06.2019-27.06.2019 Ülke: TÜRKİYE

Filozof Öğretmenin Öğretim Anlayışı: Sınıfta Felsefe, Küçük “f”

Yazarlar: ERGİNER AYSUN,ÖZER SELDA,ERGİNER ERGİN

Uluslararası Tam metin bildiri Etkinlik Adı: 3. Uluslararası Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Sempozyumu (RESSCONGRESS) Etkinklik Tarihi: 25.06.2019-27.06.2019 Ülke: TÜRKİYE

Bir Filozof Olarak Öğretmen: Öğretmen Adayları Bakış Açısıyla Geçmiş ve Şimdi Perspektifi

Yazarlar: ÖZER SELDA, ERGİNER ERGİN, ERGİNER AYSUN

Uluslararası Tam metin bildiri Etkinlik Adı: I. Uluslararası Kapadokya Felsefe ve Sosyal Bilimler Kongresi (CAPASS2019) Etkinklik Tarihi: 25.04.2019-27.04.2019 Ülke: TÜRKİYE

Bir Filozof Olarak Öğretmen: Öğretmen Adayları Bakış Açısıyla Gelecekteki Perspektif

Yazarlar: ERGİNER ERGİN, ERGİNER AYSUN, ÖZER SELDA

Uluslararası Tam metin bildiri Etkinlik Adı: I. Uluslararası Kapadokya Felsefe ve Sosyal Bilimler Kongresi (CAPASS2019) Etkinklik Tarihi: 25.04.2019-27.04.2019 Ülke: TÜRKİYE

Turizm Fakültesi Öğrencilerinin Mesleki İngilizce Dersine Yönelik Tutum, Motivasyon ve Kaygı Düzeylerinin Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi

Yazar: ÖZER SELDA

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: 27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi Etkinklik Tarihi: 18.04.2018-22.04.2018 Ülke: TÜRKİYE

Yabancı Dil Öğretiminde/Öğreniminde Okuma Salonunun Kullanımına İlişkin Öğrenci Görüşleri

Yazar: ÖZER SELDA

Uluslararası Tam metin bildiri Etkinlik Adı: II. INES International Academic Research Congress Etkinklik Tarihi: 18.10.2017-21.10.2017 Ülke: TÜRKİYE

Turizm İşletmeciliği Birinci Sınıf Öğrencilerinin İngilizce Dersine Yönelik Görüşleri

Yazar: ÖZER SELDA

Uluslararası Tam metin bildiri Etkinlik Adı: 1. Uluslararası İpekyolu Akademik Çalışmalar Sempozyumu Etkinklik Tarihi: 21.09.2017-23.09.2017 Ülke: TÜRKİYE

Düşünme Stillerine Göre Farklılaştırılmış Öğretim Etkinliklerine İlişkin Öğrenci Görüşleri

Yazarlar: ÖZER SELDA, YILMAZ ERCAN

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: 3. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi Etkinklik Tarihi: 31.05.2016-03.06.2016 Ülke: TÜRKİYE

Mesleki Yabancı Dil İngilizce Dersine Yönelik Nitel Bir Araştırma

Yazarlar: ÖZER SELDA, YILMAZ ERCAN

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: 3. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi Etkinklik Tarihi: 31.05.2016-03.06.2016 Ülke: TÜRKİYE

İlköğretimdeki İngilizce Dersi Öğretimi ve Sınıf Öğretmenlerinin Kendi Yeterliklerine İlişkin Görüşleri

Yazarlar: ÖZER SELDA, Koç Beyza

Ulusal Özet bildiri Etkinlik Adı: 22. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı (Uluslararası Katılımlı) Etkinklik Tarihi: 05.09.2013-07.09.2013 Ülke: TÜRKİYE

Önlisans Düzeyinde Dizgeli Öğretim Yönteminin Öğrenci Erişisine Etkisi

Yazar: ÖZER SELDA

Ulusal Özet bildiri Etkinlik Adı: 22. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı (Uluslararası Katılımlı) Etkinklik Tarihi: 05.09.2013-07.09.2013 Ülke: TÜRKİYE

Öğretmenlerin Örgütsel Vatandaşlık Davranışının Demografik Faktörler Açısından Değerlendirilmesi

Yazar: ÖZER SELDA

Ulusal Tam metin bildiri Etkinlik Adı: III. Eğitim Yönetimi Forumu Etkinklik Tarihi: 12.10.2012-13.10.2012 Ülke: TÜRKİYE

  • Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi 01.12.2023-23.10.2024  | Proje Devam Ediyor | 

    Adı: Uluslararasılaşma ve İhtisaslaşma Bağlamında Üniversitelerin Yabancı Dil İhtiyaçlarının Belirlenmesi: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Örneği

    Konusu: Uluslararasılaşma ve İhtisaslaşma Stratejileri Bağlamında Üniversitelerin Yabancı Dil İhtiyaçlarının Belirlenmesi: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Örneği adlı bu proje, yukarıda adı geçen üniversitede mevcut olan on fakülteyi, bu fakültelerde öğrenim gören öğrencileri, söz konusu fakültelerde ders veren öğretim elemanlarını ve üyelerini; aynı şekilde ilgili fakültelerin dekanlarını ve üniversite üst yönetimini kapsayan çok boyutlu bir projedir. Projenin amacı, Nevşehir HBV Üniversitesinin on fakültesinin ilgili tüm bölümlerinde öğrenim gören öğrencilerin yabancı dil öğrenmeye yönelik güncel ihtiyaçlarının değişen ve farklılaşan koşullar karşısında yeninden belirlenmesidir. Bu amaca ulaşabilmek için, söz konusu on fakültedeki ilgili tüm bölümlerde öğrenim görmekte olan (1.sınıftan 4.sınıfa kadar) öğrencilere ve ilgili bölümlerde ders veren öğretim elemanlarına ve üyelerine anket düzenlenecek; ilgili fakülte dekanlarıyla ve üniversite üst yönetimiyle görüşme gerçekleştirilecektir. Düzenlenen anketler ve yapılan görüşmeler SPSS programıyla nitel ve nicel veriler ışığında kapsamlı bir şekilde değerlendirilecektir. Görevi: Araştırmacı

  • Diğer (Uluslararası) 16.11.2021-16.11.2023  | Proje Tamamlandı | 

    Adı: EAP Leaders of Tomorrow (e-LOT)

    Konusu: Akademik Amaçlı İngilizce (English for Academic Purposes-EAP) bağlamında Türkiye Yükseköğretim Kurumlarında genel ve akademik İngilizce öğreten İngilizce öğretim elemanlarının eğitim bilimleri alanında program tasarımı ve değerlendirme yeteneklerini kapsayan öğretim becerilerini geliştirmek. Görevi: Eğitmen

  • Avrupa Birliği 12.06.2009-26.06.2009  | Proje Tamamlandı | 

    Adı: Gelişmiş Mesleki Eğitime Sahip Avrupa Ülkelerinde Ön Lisans Seviyesindeki Mesleki İngilizce Eğitimini İnceleyip Değerlendirerek, Türkiye’deki Mesleki İngilizce Eğitimine Katkı SağlamakProje Kodu: 2008-1-TR-LEO03-0057, 2008.

    Konusu: Gelişmiş Mesleki Eğitime Sahip Avrupa Ülkelerinde Ön Lisans Seviyesindeki Mesleki İngilizce Eğitimini İnceleyip Değerlendirerek, Türkiye’deki Mesleki İngilizce Eğitimine Katkı SağlamakProje Kodu: 2008-1-TR-LEO03-0057, 2008. Görevi: Araştırmacı

___ Bağlantılar ___