PROFESÖR
NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ
NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ
NEVŞEHİR ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ
NEVŞEHİR ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ
ERCİYES ÜNİVERSİTESİ NEVŞEHİR MESLEK YÜKSEKOKULU
ERCİYES ÜNİVERSİTESİ NEVŞEHİR İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ
" Doğrudan pazarlamanın çağdaş bir tekniği olarak sanal pazarlama ve Türkiye konaklama işletmelerinde bir uygulama "
İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ ÜRETİM YÖNETİM VE PAZARLAMA (DR)
" Malatya gıda üretim işletmelerinin mamul marka isimlerinin özelliklerinin tespiti "
İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ ÜRETİM YÖNETİM VE PAZARLAMA (YL) (TEZLİ)
İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ İŞLETME BÖLÜMÜ İŞLETME PR.
ASİYE GÖKÇE
Thesis Title: SAĞLIK HİZMETLERİNDE DİJİTAL İLİŞKİSEL PAZARLAMA BİLEŞENLERİNİN İLİŞKİ KALİTESİNE ETKİSİNDE E-SAĞLIK OKURYAZARLIĞININ DÜZENLEYİCİ ROLÜ
Place: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Üretim Yönetimi ve Pazarlama Ana Bilim Dalı
ÖZGE GÜNEY
Thesis Title: ONLİNE GERİLLA REKLAMLARIN MARKA İMAJI VE PLANSIZ SATIN ALMAYA ETKİSİNDE E-WOM'UN ARACI ROLÜ
Place: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Ana Bilim Dalı
MERAL ÜLKÜ TANRIÖVER
Thesis Title: TÜKETİCİLERİN ÖZEL GÜNLERDE GÖNDERİLEN E-TİCARET MOBİL UYGULAMA BİLDİRİMLERİNİ ALGILAMA ŞEKİLLERİNİN BANDWAGON(ÇOĞULCU)TÜKETİME ETKİSİ VE BU ETKİLEŞİMDE TÜKETİCİ TÜKETİM TARZLARININ DÜZENLEYİCİ ROLÜ
Place: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Ana Bilim Dalı
YUNUS EMRE KAFTANCI
Thesis Title: Girişimsel Pazarlama Ortamı Olarak Sosyal Medya Kullanımının Tüketici Algısına ve Satın Alma Niyetine Etkisi: Ampirik Bir Çalışma
Place: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Ana Bilim Dalı
ÖZGE SAYGILI
Thesis Title: Fenomen Pazarlamaya Yönelik Tüketici Tutumunun Satın Alma Niyetine Etkisi
Place: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Ana Bilim Dalı
YASİN VAROL
Thesis Title: Perakende sektörde stratejik bir yaklaşım olarak hizmet odaklılığın performansa etkisi: Nevşehir ili örneği
Place: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Ana Bilim Dalı
MUSTAFA ÇAĞRI ALTUN
Thesis Title: Spor Sponsor Markasına Yönelik Güven ve Güvenin Marka Aşkı ile Satın Alma Niyeti Üzerine Etkisi: Vodafone Park Örneği
Place: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Ana Bilim Dalı
MEHMET ATALAY ÇEKGELOĞLU
Thesis Title: ORGANİK GIDA ÜRÜNLERİNİN PAZARLANMASINA YÖNELİK TÜKETİCİ DEĞERLENDİRMELERİNİN DAVRANIŞSAL ETKİLERİ: NEVŞEHİR İLİ ÖRNEĞİ
Place: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Ana Bilim Dalı
MALİK DÜNDAR
Thesis Title: Omni kanal pazarlamada müşteri deneyimi ve marka imajı etkileşiminde algılanan riskin rolü: Ampirik bir çalışma
Place: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Ana Bilim Dalı
HAKAN KAYA
Thesis Title: Değer yaratma sürecinde nesnelerin interneti olgusu, bağlılık ve güvenirlilik etkileşimi: Ankara ilinde bir araştırma
Place: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Ana Bilim Dalı
MUSTAFA DEMİRHAN
Thesis Title: Deneyimsel pazarlama perspektifinden mobil bankacılıkta algılanan değer ve davranışsal sonuçları: Nevşehir ili örneği
Place: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Ana Bilim Dalı
SERHAN KESKİN
Thesis Title: İnternet bankacılığında tüketici motivasyonunun davranışsal etkileri: Ampirik bir çalışma
Place: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Ana Bilim Dalı
YUSUF KARAKUŞ
Thesis Title: Turistik bölgeler için yeni ürün geliştirme modeli: Nevşehir ili üzerine bir uygulama
Place: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Ana Bilim Dalı
RESUL ÖZTÜRK
Thesis Title: Siyasal pazarlamanın seçmen davranışlarına etkisinde ağızdan ağıza iletişimin aracılık rolü: Konya ili örneği
Place: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Ana Bilim Dalı
MEHMET SALİH YURT
Thesis Title: 2015-2020 yıllarına ait elektrik fiyat ve maliyetinin serbest tüketici sayısına etkisi: Türkiye ve Kayseri örneği
Place: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Ana Bilim Dalı
ÖZGE GÜNEY
Thesis Title: SoLoMo pazarlama, sosyal sermaye, tutum ve bağlılık etkileşimi: Nevşehir ili örneği
Place: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Ana Bilim Dalı
ŞAKİR ŞEN
Thesis Title: Bir sosyal pazarlama aracı olarak kamu spotlarına yönelik tutumun davranışsal etkileri: Sigara bırakma kamu spotu Kırşehir ili örneği
Place: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Ana Bilim Dalı
SİMGE ÖNAL
Thesis Title: Bir pazarlama stratejisi olarak ağızdan ağıza iletişimin mağaza tercihlerine etkisi: Kayseri ilinde bir uygulama
Place: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Ana Bilim Dalı
CAVİT NARTOP
Thesis Title: Türk Silahlı Kuvvetlerinin halkla ilişkiler faaliyetleri ve değerlendirilmesi: Konya ilinde bir uygulama
Place: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Ana Bilim Dalı
YAHYA SÖNMEZ
Thesis Title: Tüketicilerin yeşil pazarlama uygulamalarıyla ilgili tutum ve davranışları: Ahi Evran Üniversitesi örneği
Place: Nevşehir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Ana Bilim Dalı
NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ
NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ
NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ
NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ
NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ
NEVŞEHİR ÜNİVERSİTESİ
NEVŞEHİR ÜNİVERSİTESİ