Education

  • Doktora 2019

    Teaching and learning at tertiary-level vocational education: A phenomenological inquiry into teachers', students´ and administrators' perceptions and experiences  "

    ORTA DOĞU TEKNİK ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM ANABİLİM DALI

  • Yüksek Lisans 2011

    Investigating stakeholders' perceptions of employability factors: Evidence from a vocational college in Nevşehir  "

    ORTA DOĞU TEKNİK ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ SOSYAL POLİTİKA ANABİLİM DALI (DİSİPLİNLERARASI) 

  • Lisans 2007

    HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ EDEBİYAT FAKÜLTESİ İNGİLİZ DİLİ VE EDEBİYATI BÖLÜMÜ İNGİLİZ DİLİ VE EDEBİYATI PR. (İNGİLİZCE)

Filter:

An evaluation of Cappadocia Vocatonal College two year restoration curriculum

OK AHMET,ÇİLSALAR HATİCE,SARIKAYA ERDEM YELDA, 2014

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleIndex: Open journal systems Publication Place: International Journal of Curriculum and Instructional Studies Volume: 4 Issue: 8 DOI: - ISSN: 2146-3638

  • Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi 01.03.2021-01.06.2022  | Proje Tamamlandı | 

    Name: Erken Çocukluk Döneminde Katılım Temelli Proje Yaklaşımı Uygulamaları: Bir Karma Yöntem Araştırması

    Subject:  - Role: Araştırmacı

___ Links ___