" Teaching and learning at tertiary-level vocational education: A phenomenological inquiry into teachers', students´ and administrators' perceptions and experiences "
ORTA DOĞU TEKNİK ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM ANABİLİM DALI
" Investigating stakeholders' perceptions of employability factors: Evidence from a vocational college in Nevşehir "
ORTA DOĞU TEKNİK ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ SOSYAL POLİTİKA ANABİLİM DALI (DİSİPLİNLERARASI)
HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ EDEBİYAT FAKÜLTESİ İNGİLİZ DİLİ VE EDEBİYATI BÖLÜMÜ İNGİLİZ DİLİ VE EDEBİYATI PR. (İNGİLİZCE)
Name: Erken Çocukluk Döneminde Katılım Temelli Proje Yaklaşımı Uygulamaları: Bir Karma Yöntem Araştırması
Subject: - Role: AraştırmacıKAPADOKYA MESLEK YÜKSEKOKULU
KAPADOKYA MESLEK YÜKSEKOKULU
KAPADOKYA MESLEK YÜKSEKOKULU
KAPADOKYA MESLEK YÜKSEKOKULU
KAPADOKYA MESLEK YÜKSEKOKULU
KAPADOKYA MESLEK YÜKSEKOKULU
KAPADOKYA MESLEK YÜKSEKOKULU
KAPADOKYA MESLEK YÜKSEKOKULU
KAPADOKYA MESLEK YÜKSEKOKULU
KAPADOKYA MESLEK YÜKSEKOKULU
KAPADOKYA MESLEK YÜKSEKOKULU