DOÇENT
NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ
NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ
NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ İLAHİYAT FAKÜLTESİ
NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ
" Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Öğretmen Yetiştirme Programlarına ilişkin kalite standartlarının belirlenmesi "
NECMETTİN ERBAKAN ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ FELSEFE VE DİN BİLİMLERİ (DR)
NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ SANAT TARİHİ (YL) (TEZLİ)
" Budizm`de manastır hayatı "
ANKARA ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DİNLER TARİHİ (YL) (TEZLİ)
ANADOLU ÜNİVERSİTESİ İKTİSAT FAKÜLTESİ ULUSLARARASI İLİŞKİLER BÖLÜMÜ ULUSLARARASI İLİŞKİLER PR. (AÇIKÖĞRETİM)
SELÇUK ÜNİVERSİTESİ İLAHİYAT FAKÜLTESİ İLAHİYAT PR.
Adı: Değerler Eğitiminde Dijital Hikaye Kullanımı
Konusu: Projenin amacı sınıf öğretmenlerine, değerler eğitimi süreçlerinde kullanmaya yönelik olarak dijital hikaye kavramı hakkında bilgi vermek, dijital hikaye hazırlama programlarını tanıtmak, dijital hikaye oluşturmak için kullanılabilecek temel program bilgisi ve eğitimini vermek, sınıf içi değerler eğitiminde kullanılabilecek örnek dijital hikayeler hazırlamak ve uygulama örneklerini paylaşmaktır. Eğitimin hedef kitlesini, Nevşehir İlinde görev yapan ve eğitime gönüllülük esası ile katılacak ilkokul öğretmenleri oluşturmaktadır. Eğitimin süresi 10 gün ve katılımcı sayısı 30 olarak planlanmıştır. Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitim Bölümü bilgisayar sınıflarında verilecek olan eğitimde değer kavramı, değerlerin sınıflandırılması, değerlerin öğretimi, değerlerin öğretimine ilişkin kazanımlar, hikayelerin eğitimde kullanımı, dijital hikaye kavramı ve eğitimde kullanımı, dijital hikaye hazırlama aşamaları, dijital hikaye hazırlamada kullanılacak ses-görüntü ve video işleme programları ve dijital hikaye hazırlama yazılımları hakkında eğitim verilecektir. Projeye katılan öğretmenlerden Hayat Bilgisi dersi temalarında yer alan değerlerin kazanımına yönelik dijital hikayeler hazırlamaları istenecek ve bu hikayeler “Dijital Hikayeler için Dereceli Değerlendirme Ölçeği” bağlamında değerlendirilecek ve katılımcılara dönütler verilecektir. Hazırlanan dijital hikayeler, kurulacak web sitesinde ve açılacak YouTube kanalında yayınlanarak ilgili tüm öğretmenlerin kullanımına sunulacaktır. Görevi: EğitmenAdı: Coach 4 me (2013-1-TR1-LEO04-48030 1)
Konusu: Proje öğretmen ve eğitimcilerin çalışmalarında koçluk yöntemlerini kullanarak alanında yeni beceri ve yeterlilik kazanmalarına yöneliktir Görevi: AraştırmacıAdı: Coach4Me Coaching Models and their Adaptation (Nevsehir University / TURKEY, Speak Europe Language Club/ POLAND, SFI Söderort / SWEDEN, Italian in Italy / ITALY, North West Academy of Learning / NORTHERN IRELAND, Midstod simenntuar á Sudurnesjum, Education and Culture DG Lifelong Learning Programme / ICELAND
Konusu: Coaching Models Görevi: AraştırmacıAdı: Sofra Mezopotamya da Kuruluyor Barış Projesi SOSGED Proje Kodu 110 2012
Konusu: Barış ProjesiSofra Mezopotamyada kuruluyor. Görevi: UzmanAdı: Uluslarası Ergen İntiharları İle Mücadele Çalıştayı
Konusu: International workhop on combating adolescent suicidesAvrupa Birliği Gençlik Projeleri Görevi: AraştırmacıAdı: Cezaevi İslah Projesi
Konusu: Hükümlü Ergenlere Değerler Eğitimi Görevi: EğitmenÜniversite AKTS-DE Koordinatörü olarak AKTS_DE belgelerini üniversite aldığı için çalışmalar için teşekkür ödülü.
NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ, TÜRKİYENEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ
NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ
NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ
DOÇ. DR. EMİNE ZEHRA TURAN ( YÖK Araştırmacı ID: 13363 )
Santral: 0384 228 1000 Dâhilî: 21114
Açık İş Adresi: Eğitim Fakültesi