Akademik Unvanlar

  • 2022

      ÖĞRETİM GÖREVLİSİ

    Algiers University Faculty of Arabic Language and Art & Oriental Languages

  • 2017

      ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ

    NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ

Öğrenim Bilgisi

  • Doktora 2021

    4+1 planlı yazma ve değerlendirme modelinin öğretmen adaylarının tartışmacı metin yazma becerilerine etkisi  "

    ABANT İZZET BAYSAL ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ TÜRKÇE EĞİTİMİ (DR) 

  • Yüksek Lisans 2016

    Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığına bağlı kurumlarda ve ailelerinin yanında kalan ortaokul öğrencilerinin Türkçe dersi özyeterlik algılarının karşılaştırılması  "

    NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ TÜRK DİLİ VE EDEBİYATI (YL) (TEZLİ) 

  • Lisans 2014

    AHİ EVRAN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ TÜRKÇE VE SOSYAL BİLİMLER EĞİTİMİ BÖLÜMÜ TÜRKÇE ÖĞRETMENLİĞİ PR.

2021-2022 Lisans Akademik Yazma Becerileri
2021-2022 Lisans Topluma Hizmet Uygulamaları
2021-2022 Lisans Yaratıcı Yazma
2021-2022 Lisans Dil Bilgisi Öğretimi
2023-2024 Lisans Comprehebsion et Expression Orale (Group B)
2022-2023 Lisans Introduction a la Didact Turc
2021-2022 Lisans Türk Dil Bilgisi 3
2021-2022 Lisans Türk Dil Bilgisi 1
2023-2024 Lisans Comprehebsion et Expression Orale (Group A)
2022-2023 Lisans Comprehebsion et Expression Orale
2022-2023 Lisans Grammaire de la Langue Turque
2021-2022 Lisans Öğretmenlik Uygulaması 1
2023-2024 Yüksek Lisans Linguistique Appliquee 1
2022-2023 Yüksek Lisans Didactique de Langue Turque
2022-2023 Yüksek Lisans Phonologie Turque
2022-2023 Yüksek Lisans Histoire de la Culture et Arts Turque 2

Filtrele:

Süreç ve Tür Temelli Yazma Eğitimi

KARATAY HALİT, DEMİREL AHMET, 2023.

Uluslararası Bilimsel Kitap Yayın Bilgisi: PEGEM AKADEMİ, TÜRKİYE. | ISBN: 978-625-6829-92-3

Süreç ve Tür Temelli Yazma Eğitimi

DEMİREL AHMET, 2023.

Uluslararası Bilimsel Kitap Yayın Bilgisi: PEGEM AKADEMİ, TÜRKİYE. | ISBN: 978-625-6829-92-3

Türkçe Eğitimine Adanan Bir Ömür Dr. Asiye Duman’a Armağan

KARATAY HALİT,DEMİREL AHMET, 2020.

Uluslararası Bilimsel Kitap Yayın Bilgisi: PEGEM, TÜRKİYE. | ISBN: 978-625-7228-80-0

Türkçe Eğitimine Genel Bir Bakış

GÜN MESUT,DEMİREL AHMET, 2020.

Uluslararası Bilimsel Kitap Yayın Bilgisi: PEGEM AKADEMİ, TÜRKİYE. | ISBN: 9786257052085

Türkçe Öğretimi

GÜN MESUT,DEMİREL AHMET, 2019.

Uluslararası Bilimsel Kitap Yayın Bilgisi: NOBEL, TÜRKİYE. | ISBN: 978-605-7895-45-5

Middle schoolers’ book selection and reasons for discontinuing reading

KARATAY HALİT, TEZEL KADİR VEFA, DEMİREL AHMET, 2023

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: SSCI Yayın Yeri: South African Journal of Education Cilt: 43 Sayı: 2 DOI: 10.15700/saje.v43n2a2076 ISSN: 0256-0100

Social network sites for book readers: The example of 1000Kitap, a Turkish social network

DEMİREL AHMET, 2023

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: SSCI Yayın Yeri: Journal of Librarianship and Information Science Cilt: 55 Sayı: 4 DOI: 10.1177/09610006231154571 ISSN: 0961-0006

Yabancı dil olarak Türkçe öğrenenlerin gözüyle Türk dizi ve filmleri ile bunların Türkçe öğrenme sürecindeki rolü

DEMİREL AHMET, 2023

Ulusal Hakemli Özgün MakaleEndeks: TR DİZİN Yayın Yeri: EKEV Akademi Dergisi Cilt: 27 Sayı: - DOI: 10.17753/sosekev.1345282 ISSN: 1301-6229

Ortaokullarda dil bilgisi öğretiminin uygulamadaki güncel durumu: Sorunlar devam ediyor mu?

DEMİREL AHMET, 2023

Ulusal Hakemli Özgün MakaleEndeks: TR DİZİN Yayın Yeri: Türk Eğitim Bilimleri Dergisi Cilt: 21 Sayı: 1 DOI: 10.37217/tebd.1125739 ISSN: 2459-1912

Türkçe eğitimi alanındaki yazma eğitimiyle ilgili lisansüstü tezler üzerine bir inceleme

DEMİREL AHMET, 2023

Ulusal Hakemli Özgün MakaleEndeks: TR DİZİN Yayın Yeri: Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi Cilt: 25 Sayı: 3 DOI: 10.32709/akusosbil.1074129 ISSN: 1302-1265

Yabancı dil olarak Türkçe öğretiminde Web 2.0 araçlarının kültür aktarım aracı olarak kullanımına yönelik öğrenci görüşleri

DEMİREL AHMET, 2023

Ulusal Hakemli Özgün MakaleEndeks: TR DİZİN Yayın Yeri: Korkut Ata Türkiyat Araştırmaları Dergisi Cilt: - Sayı: 12 DOI: 10.51531/korkutataturkiyat.1348197 ISSN: 2687-5675

Okuma ve/veya dinleme alışkanlığının geliştirilmesinde yararlanılabilecek dijital araçlar: Kitap okurlarına ve/veya dinleyicilerine yönelik dijital uygulamalar

DEMİREL AHMET, 2022

Ulusal Hakemli Özgün MakaleEndeks: TR DİZİN Yayın Yeri: Korkut Ata Türkiyat Araştırmaları Dergisi Cilt: 2022 Sayı: 9 DOI: 10.51531/korkutataturkiyat.1207015 ISSN: 2687-5675

Türkçe öğretmeni adaylarının gözüyle yaratıcı yazma süreçlerini olumsuz etkileyen etmenler ve çözüm önerileri

DEMİREL AHMET, 2022

Ulusal Hakemli Özgün MakaleEndeks: TR DİZİN Yayın Yeri: Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim (TEKE) Dergisi Cilt: 11 Sayı: 2 DOI: - ISSN: 2147-0146

Dinleme becerisine ve bu becerinin ölçme-değerlendirmesine ilişkin Türkçe öğretmenlerinin görüş ve yaklaşımları

DÖLEK ONUR, DEMİREL AHMET, 2022

Ulusal Hakemli Özgün MakaleEndeks: TR DİZİN Yayın Yeri: RumeliDE Dil ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi Cilt: 28 Sayı: - DOI: 10.29000/rumelide.1132506 ISSN: 2148-7782

Yabancı dil olarak Türkçe öğrenenlerin başarılarını etkileyen unsurlar üzerine öğretici görüşleri

DEMİREL AHMET, YALÇIN ÇİĞDEM, 2021

Ulusal Hakemli Özgün MakaleEndeks: TR DİZİN Yayın Yeri: RumeliDE Dil ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi Cilt: 10 Sayı: - DOI: 10.29000/rumelide.1009035 ISSN: 2148-7782

Türkçe öğretmenlerinin duygu dışavurum tarzları üzerine bir inceleme

ŞENGÜL MURAT,DEMİREL AHMET, 2016

Ulusal Hakemli Özgün MakaleEndeks: TR DİZİN Yayın Yeri: Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi Cilt: 13 Sayı: 34 DOI: - ISSN: 1304-429X

The relationship between the digital literacy levels of Turkish language teacher candidates and their attitudes towards digital writing

ŞENGÜL MURAT, DEMİREL AHMET, 2022

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: Journals Indexed in Eric Yayın Yeri: International Journal of Education and Literacy Studies Cilt: 10 Sayı: 4 DOI: 10.7575/aiac.ijels.v.10n.4p.19 ISSN: 2202-9478

Writing motivation sources of teacher candidates: A phenomenological study

DEMİREL AHMET, 2021

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: Journals Indexed in Eric Yayın Yeri: Open Journal For Educational Research Cilt: 5 Sayı: 2 DOI: 10.32591/coas.ojer.0502.06193d ISSN: 2560-5313

The effect of classroom debate activities on pre-service teachers’ argumentativeness

ŞENGÜL KÜBRA, DEMİREL AHMET, 2021

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: Journals Indexed in Eric Yayın Yeri: Open Journal For Educational Research Cilt: 5 Sayı: 2 DOI: 10.32591/coas.ojer.0502.01119s ISSN: 2560-5313

4+1 Planlı yazma ve değerlendirme modeli çerçevesinde gerçekleştirilen hazırlıkların yazma sürecindeki işlevleri

DEMİREL AHMET, KARATAY HALİT, 2022

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: Education Full Text (H. W. Wilson) Database Covarage List Yayın Yeri: Ana Dili Eğitimi Dergisi Cilt: 10 Sayı: 1 DOI: 10.16916/aded.1003248 ISSN: 2147-6020

An investigation of pre-service Turkish teachers’ attitudes toward digital writing

DEMİREL AHMET, ŞENGÜL MURAT, 2022

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: Education Full Text (H. W. Wilson) Database Covarage List Yayın Yeri: International Online Journal of Educational Sciences Cilt: 14 Sayı: 2 DOI: 10.15345/iojes.2022.02.020 ISSN: 1309-2707

Öğretmen adaylarının yazma kaygıları ile yaratıcı yazma başarıları arasındaki ilişki üzerine bir inceleme

DEMİREL AHMET, 2019

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: Education Full Text (H. W. Wilson) Database Covarage List Yayın Yeri: İJLA (International Journal Of Language Academy) Cilt: 7 Sayı: 4 DOI: 10.29228/ijla.30174 ISSN: 2342-0251

Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığına bağlı kurumlarda ve ailelerinin yanında kalan ortaokul öğrencilerinin Türkçe dersi özyeterlik algılarının karşılaştırılması

DEMİREL AHMET,ŞENGÜL MURAT, 2017

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: Education Full Text (H. W. Wilson) Database Covarage List Yayın Yeri: Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi Cilt: 19 Sayı: 3 DOI: 10.17556/erziefd.303306 ISSN: 2148-7758

Yabancı dil olarak Türkçe öğretiminde kültür aktarım araçları: Makale ve tezler üzerine bir inceleme

Yazar: DEMİREL AHMET

Uluslararası Tam metin bildiri Etkinlik Adı: Ases IV. International Conference On Social Sciences Etkinklik Tarihi: 17.12.2022-11.11.2023 Ülke: TÜRKİYE

Yabancı dil olarak Türkçe öğretiminde Web 2.0 araçlarının kültür aktarım aracı olarak kullanımına yönelik öğrenci görüşleri

Yazar: DEMİREL AHMET

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: Ases International Kayseri Scientific Research Conference Etkinklik Tarihi: 01.09.2023-03.09.2023 Ülke: TÜRKİYE

Konuşma kaygısının nedenleri ve bu kaygının giderilmesine ilişkin yapılan uygulamalara yönelik akademik araştırmaların incelenmesi

Yazar: DEMİREL AHMET

Uluslararası Tam metin bildiri Etkinlik Adı: ııı. Uluslararası Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Sempozyumu Etkinklik Tarihi: 25.06.2019-27.06.2019 Ülke: -

Dinleme stratejileri ve bu stratejilerin kullanımına yönelik etkinlikler

Yazarlar: DEMİREL AHMET,KURUDAYIOĞLU MEHMET

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Birliği Kongresi Etkinklik Tarihi: 27.04.2018-30.04.2018 Ülke: TÜRKİYE

Türkçe öğretim merkezlerinde yabancı dil olarak Türkçe öğrenen öğrencilerin sosyo-kültürel ve ekonomik sorunları: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi TÖMER örneği

Yazar: DEMİREL AHMET

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: Uluslararası Eğitim ve Değerler Sempozyumu(ISOEVA) Etkinklik Tarihi: 05.10.2017-08.10.2017 Ülke: TÜRKİYE

Suriyeli ortaokul öğrencilerinin öğrenci merkezli yabancı dil öğretim modeli tercihleri

Yazarlar: ŞENGÜL MURAT,DEMİREL AHMET

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: 10. Uluslararası Türkçenin Eğitimi-Öğretimi Kurultayı Etkinklik Tarihi: 28.09.2017-30.09.2017 Ülke: -

Ortaokul öğrencilerinin Türkçe dersi özyeterlik algıları üzerine bir inceleme

Yazarlar: DEMİREL AHMET,ŞENGÜL MURAT

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: 10. Uluslararası Türkçenin Eğitimi-Öğretimi Kurultayı Etkinklik Tarihi: 28.09.2017-30.09.2017 Ülke: -

  • Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi 15.06.2016-19.06.2017  | Proje Tamamlandı | 

    Adı: Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığına Bağlı Kurumlarda ve Ailelerinin Yanında Kalan Ortaokul Öğrencilerinin Türkçe Öz Yeterlilik Algılarının Karşılaştırılması

    Konusu: Eğitim Görevi: Araştırmacı

___ Bağlantılar ___