Academic Titles

  • 2022

      ÖĞRETİM GÖREVLİSİ

    NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ

  • 2018

      ÖĞRETİM GÖREVLİSİ

    NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ REKTÖRLÜK

Education

  • Doktora 2022

    Yükseköğretimde yurttaşlık eğitimi bağlamında eleştirel düşünme becerilerinin geliştirilmesine yönelik bir eylem araştırması  "

    ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ EĞİTİM BİLİMLERİ (DR) 

  • Yüksek Lisans 2017

    Örtük programda toplumsal cinsiyet: Bir ilkokulun örtük programında toplumsal cinsiyete ilişkin nitel bir çalışma  "

    ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ EĞİTİM BİLİMLERİ (YL) (TEZLİ) 

  • Yüksek Lisans 2011

    Aristoteles felsefesinde "öz" ve "biçim" kavramları  "

    DİCLE ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ FELSEFE (YL) (TEZLİ) 

2023-2024 Lisans EĞİTİM PSİKOLOJİSİ
2023-2024 Lisans Özel Öğretim Yöntemleri
2023-2024 Lisans ELEŞTİREL VE ANALİTİK DÜŞÜNME
2023-2024 Lisans EĞİTİMDE AHLAK VE ETİK
2022-2023 Lisans ELEŞTİREL VE ANALİTİK DÜŞÜNME
2022-2023 Lisans EĞİTİMDE TOPLUMSAL CİNSİYET EŞİTLİĞİ VE UYGULAMALARI
2022-2023 Lisans EĞİTİM SOSYOLOJİSİ
2022-2023 Lisans EĞİTİM PSİKOLOJİSİ
2022-2023 Lisans EĞİTİMDE AHLAK VE ETİK
2021-2022 Lisans SOSYAL BİLGİLERDE SÖZLÜ VE YAZILI EDEBİYAT
2021-2022 Lisans KÜRESELLEŞME VE TOPLUM
2021-2022 Lisans SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİNDE TARİHSEL KANIT, YEREL VE SÖZLÜ TARİH
2021-2022 Lisans BİLİM, TEKNOLOJİ VE TOPLUM
2023-2024 Yüksek Lisans Eğitimde Ölçme Teknikleri
2023-2024 Yüksek Lisans İlköğretim ve Ortaöğretim Programları
2022-2023 Yüksek Lisans EĞİTİMDE PROGRAM DEĞERLENDİRME

Filter:

An Action Research on Developing Critical Thinking Skills in the Context of Citizenship Education in Higher Education

SALDIRAY ARZU,DOĞANAY AHMET, 2024

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleIndex: SSCI Publication Place: Thinking Skills and Creativity Volume: - Issue: - DOI: 10.1016/j.tsc.2024.101584 ISSN: 1871-1871

Inclusive education for refugee children: Preservice social studies teachers and their critical thinking skills

SALDIRAY ARZU, MEYDAN ALİ, 2023

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleIndex: Emerging Sources Citation Index Publication Place: Issues in Educational Research Volume: 33 Issue: 1 DOI: - ISSN: 1837-6290

Öğretmen adaylarının Türkiye’nin beyin göçüne yönelik tutum ve görüşlerinin incelenmesi: Bir karma yöntem araştırması

SALDIRAY ARZU, 2024

Ulusal Hakemli Özgün MakaleIndex: TR DİZİN Publication Place: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi Volume: 14 Issue: 2 DOI: 10.30783/nevsosbilen.1419485 ISSN: 2149-3871

Örtük Programda Toplumsal Cinsiyet: Bir İlkokulun Örtük Programında Toplumsal Ci

SALDIRAY ARZU,DOĞANAY AHMET, 2017

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleIndex: TR DİZİN Publication Place: Turkish Studies Volume: 12 Issue: - DOI: 10.7827/TurkishStudies.12299 ISSN: 1308-2140

Yükseköğretimde Yurttaşlık Eğitimi Bağlamında Eleştirel Düşünme Becerilerinin Geliştirilmesine Yönelik Bir Eylem Araştırması

Authors: SALDIRAY ARZU, DOĞANAY AHMET

Uluslararası Özet bildiri Event Name: X. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi Event Dates: 26.10.2022-08.09.2023 Country: TÜRKİYE

Gender in Higher Education: Student Experiences in a University's Hidden Curriculum

Authors: SALDIRAY ARZU, HAYKIR CANSU

Uluslararası Özet bildiri Event Name: The European Association for Gender Research, Education and Documentation (ATGENDER) Spring Conference: Feminist Pedagogy of/beyond Borders Event Dates: 04.09.2023-06.09.2023 Country: TÜRKİYE

Alevi bireylerin zorunlu “Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Dersi”ni alma sürecinde deneyimlediği sorunlar ve toplumsal cinsiyet

Author: SALDIRAY ARZU

Uluslararası Özet bildiri Event Name: Türkiye’de Din veya İnanç Özgürlüğü ve Cinsiyet Eşitliği Konferansı Event Dates: 23.05.2022-24.05.2022 Country: TÜRKİYE

İlkokul öğretmenlerinin ders içerisinde kullandığı disiplin stratejilerinin disiplin kuramları bakımından incelenmesi

Author: SALDIRAY ARZU

Uluslararası Tam metin bildiri Event Name: Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu Event Dates: 04.10.2018-06.10.2018 Country: TÜRKİYE

Gender in curriculum: A qualitative analysis of teachers’xx behavior and practices

Author: SALDIRAY ARZU

Uluslararası Özet bildiri Event Name: Eğitimde Toplumsal Cinsiyet Konferansı Event Dates: 11.05.2018-13.05.2018 Country: TÜRKİYE

___ Links ___