Academic Titles

  • 2024

      DOÇENT

    NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ

  • 2016

      DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ

    NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ

  • 2016 2011

      ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ

    NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ

Education

  • Doktora 2015

    İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ İŞLETME

  • Yüksek Lisans 2011

    CUMHURİYET ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİL ENSTİTÜSÜ İŞLETME

  • Lisans 2009

    CUMHURİYET ÜNİVERSİTESİ İİBF İŞLETME

Filter:

International Academic Research and Reviews in Social, Human and Administrative Sciences

BOZPOLAT CEYLAN, CÖMERT YAVUZ, 2023.

Uluslararası Bilimsel Kitap Publication Info: Serüven, TÜRKİYE. | ISBN: 978-625-6399-78-5

Yeni Nesil Pazarlama Yaklaşımları

BOZPOLAT CEYLAN, 2022.

Ulusal Bilimsel Kitap Publication Info: Nobel, TÜRKİYE. | ISBN: 978-625-427-358-2

İnovasyon Yönetimi

BOZPOLAT CEYLAN, SEYHAN HÜLYA, 2020.

Ulusal Bilimsel Kitap Publication Info: Gazi Kitabevi Tic. Ldt. Şti., TÜRKİYE. | ISBN: 978-625-7045-96-4

Innovation: Principles and Practices

BOZPOLAT CEYLAN, SEYHAN HÜLYA, 2020.

Uluslararası Bilimsel Kitap Publication Info: Gazi Kitabevi Tic. Ltd. Şti., TÜRKİYE. | ISBN: 978-625-7911-12-2

Pazarlama ve Sosyoloji: İşletme ve Toplum İlişkisi

BOZPOLAT CEYLAN, 2019.

Ulusal Bilimsel Kitap Publication Info: Beta Basım Yayım Dağıtım, TÜRKİYE. | ISBN: 978-605-242-362-2

Mağaza Atmosferinin Tüketici Tercihindeki Önemi

BOZPOLAT CEYLAN, 2017

Ulusal Hakemli Özgün MakaleIndex: Scientific Indexing Services, CEEOL, ASOS Index, Index Copernicus Publication Place: The Journal of Social Science Volume: 1 Issue: 2 DOI: 10.30520/tjsosci.360140 ISSN: 2587-0807

Sağlık Sektöründe Sosyal Pazarlama Uygulamaları: Obezite İle Mücadele Kapmanyası Üzerine Bir Araştırma

BOZPOLAT CEYLAN, CÖMERT YAVUZ, 2016

Ulusal Hakemli Özgün MakaleIndex: Scientific Indexing Services, ASOS Index, Open Akademic JournalsIndex, J-Gate ve Infobase Index Publication Place: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi Volume: 6 Issue: 1 DOI: - ISSN: 2149-3871

SOSYAL MEDYA ETKİLEŞİMİ, İÇERİK KALİTESİ VE SOSYAL MEDYA DÜRTÜSELLİĞİNİN ANLIK SATIN ALMA DAVRANIŞINA ETKİSİ: ÜRÜN KATEGORİSİNE ÖZGÜ BİR ARAŞTIRMA

BOZPOLAT CEYLAN, 2024

Ulusal Hakemli Özgün MakaleIndex: TR DİZİN Publication Place: International Journal of Management Economics and Business Volume: 20 Issue: 2 DOI: 10.17130/ijmeb.1430842 ISSN: 2147-9208

Sosyal Medya Bağlamında Destinasyon Marka Bilinirliğinin e-wom Üzerindeki Etkisinde Destinasyon Bilişsel İmajı ve Müşteri Değerinin Rolü: Kapadokya’da Bir Araştırma

BOZPOLAT CEYLAN, 2023

Ulusal Hakemli Özgün MakaleIndex: TR DİZİN Publication Place: Gazi İktisat ve İşletme Dergisi Volume: 9 Issue: 1 DOI: 10.30855/gjeb.2023.9.1.001 ISSN: 2548-0162

Finansal Ürünlerde Ortak Markalama: Ortak Markalı Kredi Kartları Üzerine Bir Çalışma

BOZPOLAT CEYLAN, 2022

Ulusal Hakemli Özgün MakaleIndex: TR DİZİN Publication Place: Ekonomi Politika ve Finans Araştırmaları Dergisi Volume: 7 Issue: 2 DOI: 10.30784/epfad.1070482 ISSN: 2587-151X

Yeşil Süreç İnovasyonu ile Rekabet Avantajı Arasındaki İlişkide Yeşil Marka İmajının ve Değerinin Paralel Çoklu Aracılık Rolü

BOZPOLAT CEYLAN, TUNA MURAT FATİH, 2022

Ulusal Hakemli Özgün MakaleIndex: TR DİZİN Publication Place: Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi Volume: 26 Issue: 3 DOI: - ISSN: 1301-370X

Çevresel Kaygının ve Algılanan Pazar Etkisinin Yeşil Ürün Satın Alma Davranışındaki Rolü

BOZPOLAT CEYLAN, 2021

Ulusal Hakemli Özgün MakaleIndex: TR DİZİN Publication Place: Kafkas Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi Volume: 12 Issue: 24 DOI: 10.36543/kauiibfd.2021.029 ISSN: 1309 – 4289

Kurumsal Sosyal Sorumluluk ile Marka Sadakati Arasındaki İlişkide Kurumsal İtibarın Aracılık Etkisi

BOZPOLAT CEYLAN, HÜLYA GÜZELGÜN ARSLAN, 2021

Ulusal Hakemli Özgün MakaleIndex: TR DİZİN Publication Place: 3. SEKTÖR SOSYAL EKONOMİ DERGİSİ Volume: 56 Issue: 2 DOI: 10.15659/3.sektor-sosyal-ekonomi.21.05.1562 ISSN: 2148-1237

Türkiye’deki Mevduat ve Katılım Bankalarının Sosyal Medya Kullanımı: Instagram Değerlendirme Endeksi ile Karşılaştırmalı Bir Çalışma

EFE DURAN, BOZPOLAT CEYLAN, 2021

Ulusal Hakemli Özgün MakaleIndex: TR DİZİN Publication Place: Business & Management Studies: An International JournaL Volume: 9 Issue: 2 DOI: 10.15295/bmij.v9i2.1807 ISSN: 2148-2586

Banka Müşterilerinin E-Şikâyetlerini Şikâyet Forum Sitesi Üzerinden Analiz Etme

ÇOPUR FUNDA, BOZPOLAT CEYLAN, 2021

Ulusal Hakemli Özgün MakaleIndex: TR DİZİN Publication Place: Journal of Business Research - Turk Volume: 13 Issue: 3 DOI: 10.20491/isarder.2021.1246 ISSN: 1309-0712

Mobil Ödeme Teknolojisi Kabulünün Teknoloji Kabul Modeli ile İncelenmesi: Ampirik Bir Araştırma

BOZPOLAT CEYLAN, SEYHAN HÜLYA, 2020

Ulusal Hakemli Özgün MakaleIndex: TR DİZİN Publication Place: Çankırı Karatekin Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi Volume: 10 Issue: 1 DOI: 10.18074/ckuiibfd.619852 ISSN: 1308-5549

Tüketici Temelli Marka Denkliğinin Ölçümü: Bankacılık Sektöründe Bir Uygulama

BOZPOLAT CEYLAN, SEYHAN HÜLYA, 2019

Ulusal Hakemli Özgün MakaleIndex: TR DİZİN Publication Place: Cumhuriyet Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi Volume: 20 Issue: 2 DOI: - ISSN: 1303-1279

Ağızdan Ağıza Çevrimiçi İletişimin Otellerdeki Oda Satışlarına Etkisi Üzerine bir Araştırma

KİTAPCI OLGUN, TAŞTAN SERKAN, DÖRTYOL İBRAHİM TAYLAN, AKDOĞAN CEYLAN, 2012

Ulusal Hakemli Özgün MakaleIndex: TR DİZİN Publication Place: Doğuş Üniversitesi Dergisi Volume: 13 Issue: 2 DOI: - ISSN: 1308-6979

Yenilikçi Fikir Kaynağı Olarak Sosyal Medya Kullanımının Firma Performansına Etkisinde Girişimci Pazarlamanın Aracılık Rolü

Authors: BOZPOLAT CEYLAN, ÜNSALAN CEREN

Uluslararası Özet bildiri Event Name: 7th International EMI Entrepreneurship & Social Sciences Congress Event Dates: 20.06.2022-22.06.2022 Country: ÖZBEKİSTAN

The Intermediate Role of Experiential Marketing in the Relationship Between Service Innovation And Repurchasing Intention

Author: BOZPOLAT CEYLAN

Uluslararası Özet bildiri Event Name: ASES International Social Sciences Congress Event Dates: 27.05.2022-29.05.2022 Country: TÜRKİYE

Analysis of Green Marketing Orientations of Green Hotels During COVID-19 with Fuzzy

Authors: BOZPOLAT CEYLAN, ŞİMŞEK YAĞLI BURCU

Uluslararası Tam metin bildiri Event Name: 3th Conference on Managing Tourism Across Continents (MTCON’22) Event Dates: 24.03.2022-27.03.2022 Country: TÜRKİYE

The Role of Destination Cognitive Image and Brand Equity in the Effect of Destination Brand Awareness on E-WOM: An Empirical Study in the Context of Social Media

Author: BOZPOLAT CEYLAN

Uluslararası Özet bildiri Event Name: 3th Conference on Managing Tourism Across Continents (MTCON’22) Event Dates: 24.03.2022-27.03.2022 Country: TÜRKİYE

The Impact of Service Quality Dimensions on Patient Satisfaction, Repurchase Intentions and Word-of-Mouth Communication in the Public Healthcare Industry

Authors: KİTAPCI OLGUN, BOZPOLAT CEYLAN, DÖRTYOL İBRAHİM TAYLAN

Uluslararası Tam metin bildiri Event Name: 2nd International Conference on Strategic Innovative Marketing (IC-SIM) Event Dates: 13.09.2013-17.09.2013 Country: ÇEK CUMHURİYETİ

Hizmet Pazarlamasında Kalite Anlayışı Sağlık Sektöründe Bir Araştırma Sivas İli Örneği

Authors: KİTAPCI OLGUN, BOZPOLAT CEYLAN

Ulusal Tam metin bildiri Event Name: 11. Ulusal İşletmecilik Kongresi Event Dates: 10.05.2012-12.05.2012 Country: TÜRKİYE

  • Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi 30.09.2008-01.07.2011  | Proje Tamamlandı | 

    Name: Hizmet pazarlamasında kalite anlayışı Servqual ve servperf kalite modellerinin karşılaştırılmasına yönelik bir uygulama

    Subject: YÜKSEK LİSANS TEZİ Role: Araştırmacı

  • Avrupa Birliği 28.02.2023-28.02.2023  | Proje Tamamlandı | 

    Name: ALDIĞIM DONANIM ÜLKEME KAZANIM

    Subject: GENÇ İSTİHDAMININ DESTEKLENMESİ HİBE PROGRAMI Role: Bursiyer

  • Doktora 2023 Devam Ediyor

      RABİA BETÜL ZENGİN


    Thesis Title: Marka İmajı, Tüketici Mutluluğu, Fiyat ve Marka Sadakati Arasındaki İlişki


    Place: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Ana Bilim Dalı


  • Yüksek Lisans 2022 Devam Ediyor

      CEREN ÜNSALAN


    Thesis Title: Müşteri Değeri Odaklı Girişimsel Pazarlama Stratejileri ve Firma Performansı Arasındaki İlişkide Sosyal Medya Pazarlamasının Aracılık Analizi


    Place: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Ana Bilim Dalı


  • Yüksek Lisans 2022 Devam Ediyor

      EMİNE GAMZE ARZUMAN


    Thesis Title: Türkiye'de Bankacılık Sektöründe Ticari Kredi Pazarlama Faaliyetleri ve Müşterilerin Banka Tercihlerini Etkileyen Faktörlerin Analizi:T.C.İş Bankası Örneği


    Place: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Bankacılık ve Finans Ana Bilim Dalı


  • Yüksek Lisans 2023 Tamamlandı

      AMRO SALEH SALEH JASSAR


    Thesis Title: Yenilikçi pazarlama uygulamalarının banka tercihine etkisinde algılanan faydanın rolü: Ampirik bir çalışma


    Place: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Bankacılık ve Finans Ana Bilim Dalı


  • Yüksek Lisans 2021 Tamamlandı

      EFE DURAN


    Thesis Title: Türkiye'deki mevduat ve katılım bankalarının sosyal medya kullanımına yönelik bir araştırma: Instagram değerlendirme endeksi


    Place: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Bankacılık ve Finans Ana Bilim Dalı


  • Yüksek Lisans 2021 Tamamlandı

      HÜLYA GÜZELGÜN ARSLAN


    Thesis Title: Banka reklamlarının içerik analizi yöntemiyle incelenmesi


    Place: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Bankacılık ve Finans Ana Bilim Dalı


  • Yüksek Lisans 2020 Tamamlandı

      FUNDA ÇOPUR


    Thesis Title: E-WOM kapsamında müşteri şikayetlerinin değerlendirilmesi: Bankacılık sektörü üzerine nitel bir araştırma


    Place: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Bankacılık ve Finans Ana Bilim Dalı


  • Yüksek Lisans 2019 Tamamlandı

      HÜLYA SEYHAN


    Thesis Title: İnovatif bankacılık ürünleri kullanımının teknoloji kabul modeli ile incelenmesi


    Place: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Bankacılık ve Finans Ana Bilim Dalı

___ Links ___