DOÇENT
NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ
NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ
NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ
NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ
" Devletin sağlığa yönelik yürüttüğü sosyal pazarlama uygulamaları: Obezite ile mücadele kampanyası örneği "
İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ ÜRETİM YÖNETİM VE PAZARLAMA (DR)
" Hizmet pazarlamasında kalite anlayışı: Servqual ve servperf kalite modellerinin karşılaştırılmasına yönelik bir uygulama "
CUMHURİYET ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ İŞLETME (YL) (TEZLİ)
CUMHURİYET ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ İŞLETME BÖLÜMÜ İŞLETME PR. (İÖ)
Adı: Hizmet pazarlamasında kalite anlayışı Servqual ve servperf kalite modellerinin karşılaştırılmasına yönelik bir uygulama
Konusu: YÜKSEK LİSANS TEZİ Görevi: AraştırmacıAdı: ALDIĞIM DONANIM ÜLKEME KAZANIM
Konusu: GENÇ İSTİHDAMININ DESTEKLENMESİ HİBE PROGRAMI Görevi: BursiyerRABİA BETÜL ZENGİN
Tez Adı: Marka İmajı, Tüketici Mutluluğu, Fiyat ve Marka Sadakati Arasındaki İlişki
Yer: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Ana Bilim Dalı
CEREN ÜNSALAN
Tez Adı: Müşteri Değeri Odaklı Girişimsel Pazarlama Stratejileri ve Firma Performansı Arasındaki İlişkide Sosyal Medya Pazarlamasının Aracılık Analizi
Yer: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Ana Bilim Dalı
EMİNE GAMZE ARZUMAN
Tez Adı: Türkiye'de Bankacılık Sektöründe Ticari Kredi Pazarlama Faaliyetleri ve Müşterilerin Banka Tercihlerini Etkileyen Faktörlerin Analizi:T.C.İş Bankası Örneği
Yer: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Bankacılık ve Finans Ana Bilim Dalı
AMRO SALEH SALEH JASSAR
Tez Adı: Yenilikçi pazarlama uygulamalarının banka tercihine etkisinde algılanan faydanın rolü: Ampirik bir çalışma
Yer: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Bankacılık ve Finans Ana Bilim Dalı
EFE DURAN
Tez Adı: Türkiye'deki mevduat ve katılım bankalarının sosyal medya kullanımına yönelik bir araştırma: Instagram değerlendirme endeksi
Yer: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Bankacılık ve Finans Ana Bilim Dalı
HÜLYA GÜZELGÜN ARSLAN
Tez Adı: Banka reklamlarının içerik analizi yöntemiyle incelenmesi
Yer: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Bankacılık ve Finans Ana Bilim Dalı
FUNDA ÇOPUR
Tez Adı: E-WOM kapsamında müşteri şikayetlerinin değerlendirilmesi: Bankacılık sektörü üzerine nitel bir araştırma
Yer: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Bankacılık ve Finans Ana Bilim Dalı
HÜLYA SEYHAN
Tez Adı: İnovatif bankacılık ürünleri kullanımının teknoloji kabul modeli ile incelenmesi
Yer: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Bankacılık ve Finans Ana Bilim Dalı
NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ